מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אנטנות סלולריותחגית19/10/2019
שלום
שמתי לב שכל כמה מטרים בעירי ממוקמת אנטנה סלולרית. בעיקר בשטחים פתוחים אבל לא רק.. גם בסמוך למרכז קניות בו אני קונה הרבה יש אנטנה וראיתי שגם באזור של מקום עבודתי.. השאלה שלי האם האנטנות האלה מסוכנות?
מול מי אפשר לברר מה רמת הקרינה שהן פולטות והאם הן לפי התקן?
האם כדאי שאעבור לעשות קניות במקום אחר בגלל אותה אנטנה סמוכה? ובכללי, כדאי להתרחק ממקומות בילוי או עבודה וכו שיש בסמוך אליהן אנטנות סלולריות?
במידה והתשובה היא כן זה ממש מגביל כי יש הרבה מהן פרוסות בשטח.. איך כדאי להתייחס לזה בהתנהלות היומיומית?
אין לי שום ידע בנושא .. אשמח להבהרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התשובה היחידה שאני יכול לתת
רם דישון20/10/2019היא לרכוש מכשיר מדידה פשוט אצל norad4u ולהסתבב אתו. כדאי לשהות מינימום באיזורים שהקרינה מעל הצהוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קרינה ממכשיריםחנן19/10/2019
שבוע טוב
יש לנו בבית סלקום טיוי. הראוטר נמצא בסלון ובחדר השינה יש לנו מין מכשיר שאני לא יודע מה זה בדיוק שתפקידו לקלוט את האינטרנט ולשדר טלוויזיה.
צירפתי תמונה. מעוניין לדעת האם המכשירים האלה בחדר משדרים או מקרינים בצורה כלשהי?
כאשר ביררתי נאמר לי שזה רק קולט ולא משדר אך אני עדיין מוטרד היות וזה נמצא בחדר בו אנו ישנים ושוהים הרבה.
במידה התשובה היא כן האם זה משדר באותה עוצמה כמו ראוטר ומה המרחק המומלץ מהמכשירים האלה?
תודה רבה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אינני יודע. חייבים למדוד.
רם דישון20/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר שנאים מתחת לדירהמיכל19/10/2019
קניתי דיר בקומה 5 מתוך 15. בדיוק מתחת לדירה שי בקומה מינוס 1 יש חדר שנאים גדול. האם יש מקום לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין סיבה לדאגה.
רם דישון20/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר למיטה של ילדהשרה18/10/2019
מעבר לקיר שבו היא ישנה יש תקעים חשמליים של טלויזיה ממיר ועוד, וראוטר עם מודם. האם זה מסוכן גם כשזה מעבר לקיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מסוכן, אבל הייתי מנתק את הראוטר מהחשמל כאשר הוא אינו בשימוש.
רם דישון18/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר למיטה של ילדהשרה18/10/2019
מעבר לקיר שבו היא ישנה יש תקעים חשמליים של טלויזיה ממיר ועוד, וראוטר עם מודם. האם זה מסוכן גם כשזה מעבר לקיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ניתן לדעת. חייבים למדוד.
רם דישון25/10/2019בכל מקרה מומלץ לכבות הכל בלילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרחק משקע חשמלי שממנו יוצאת נקודה נוספת פעילהאלון18/10/2019
סללתי שקע נוסף שאיליו מחובר מזגן.
הבעיה היא שאני ישן סמוך לשקע הראשון שממנו יוצאת הנקודה.
ז"א שאני נחשף להשראה אלקטרומגנטית לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כמעט ולא.
רם דישון18/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות ברשותךגלי17/10/2019
שלום רב
1.כשהילדים משחקים בפלאפון שלי אני מעבירה למצב טיסה. מה קורה כשמבטלת את מצב הטיסה ומדליקה את האינטרנט? האם הפלאפון מקרין יותר? האם בזמן הזה להתרחק מהילדים?
2.בעלי אוהב לנסוע לכל מקום עם הוויז..יש לנו וויז במערכת המולטימדיה ברכב. קראתי פה שזה מקרין כמו שיחה . אם מנתקים את הוויז והמיקום ומפעילים שוב כל כמה דקות.. הקרינה גבוהה יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובות.
רם דישון18/10/20191. כאשר יוצאים ממצב טיסה הטלפון מקרין רגיל, וכדאי להתרחק מהילדים.
2. תלוי אם המערכת ברכב עצמאית או קשורה לפלאפון. אם היא עצמאית- עדיף להשתמש בה. אם היא קשורה לפלאפון, זה אכן מקרין כמו שיחה, בתוך הרכב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעינת סלולרי בלילה צמוד לשידהרפי17/10/2019
מה המארלק הבטוח מהמיטה לטעינה כשהסלולרי פתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפחות חצי מטר, ועדיף מטר אחד.
רם דישון17/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינה מראוטר EERO ROUTERרפי17/10/2019
שלום יש לי ראוטר מסוג EERO ROUTER
נמצא בחדר העבודה שלי שבו אני שוהה רוב היום.
1. האם מסוכן
2. מה המרחק הבטוח להרחיקו במידה שמסוכן
תודה, אודה דחופ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמור מרחק של מטר לפחות.
רם דישון17/10/2019היצרן אינו כותב מהו הספק השידור, כך שתשובתי כללית מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלאפון בלי אינטרנטלילך15/10/2019
שלום רב
בעלי משתמש בפלאפון כשעון מעורר מניח אותו בחדר השינה לאחר שמכבה את האינטרנט. לא שם על מצב טיסה.
הילדה ישנה איתנו בחדר. תינוקת.
האם הפלאפון מקרין למרות שהאינטרנט מכובה? האם הילדה נחשפת לקרינה מזיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הטלפון עדיין מקרין (שולח פולס כל כמה דקות). מומלץ להרחיק מהתינוקת. עדיף לשים על מצב טיסה.
רם דישון16/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלאפון בריצפה האם המרחק מספיק מהתינוקת?
לילך17/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כמה שיותר רחוק יותר טוב.
רם דישון18/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות מטרידות בנושא קרינהסיון15/10/2019
שלןם רב
1.במערכת המולטימדיה ברכב שלנו (יונדאי אקסנט) הג'י פי אס עובד גם אם לא משתמשים בו.האם ישנה קרינה מזיקה? אנחנו נוסעים מעל שעה באופן רצוף ברכב עם ילדים קטנים.
2.האם עדיף להשתמש בוויז שבמערכת מאשר בפלאפון?
3.בהטענת הטלפון ברכב יש קרינה?
4.אם הפלאפון במצב טיסה והילד לחץ על מקש האלחוטי וגי פי אס ..הטלפון עדין לא מקרין?
5.האם נורות לד/ פלורסנט מסרטנות כפי שפורסם פעם?
6.הראוטר בממד והחיבור לאינטרנט קווי..ביטלנו את האלחוטי..האם הראוטר עדין מקרין? הוא נמצא קרוב למי שיושב במחשב
7.בטלויזיה חכמה שהאלחוטי מובנה. יש קרינה?
8. האם שלטים של מזגן וטלויזיה מקרינים? הילדים משחקים איתם כמו טלפון ומצמידים לאוזן.
9.האם במשחק ווקי טוקי יש קרינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובות.
רם דישון16/10/20191. לא. ה- GPS קולט בלבד.
2. עדיף בזה שבמערכת, כי האנטנה שלו מחוץ לרכב.
3. לא.
4.במצב טיסה הטלפון לא מקרין כלל.
5. לדעתי לא, אבל יש כאלו שחושבים אחרת.
6. צריך לבדוק- שמעתי על מקרים בהם האלחוטי בוטל אבל הראוטר המשיך לשדר. רק החיבור האלחוטי בוטל.
7. אינני יודע. יש לבדוק בחוברת של הטלויזיה.
8. לא מקרינים.
9. כן, ולא זניחה אלא משמעותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדובר באנטנה?קורין14/10/2019
שלום לך,
מצורפת תמונה. האם מדובר באנטנה סלולרית או באנטנה כלשהי?
במידה וכן, האם שהות למשך מספר ימים (כ-5) בחופשה סמוך לדבר כזה עלול להוות בעיה?
מה המרחק המומלץ או אמצעי הזהירות שיש לנקוט?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרפת תמונה נוספת
קורין14/10/2019
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא ניתן לדעת. התמונה גרועה. אבל לא נראה לי שזו סלולרית.
רם דישון15/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים של בדיקת קרינהאבי11/10/2019
שלום רב.
השכרתי בודק קרינה משולב של קורנט כדי במיוחד כדי לבדוק כמה קרינה יוצאת מהראוטר כשהווי פיי דולק וכמה קרינה יוצאת מהמיקרוגל כשהוא עובד.
יש לי בבקשה שלוש שאלות.
1-נדהמתי לראות שכשהווי פיי בראוטר דולק וגם כשהוא מכובה,רמת הקרינה שיוצאת מהראוטר מטורפת ולא משתנה בכלל.
רק כשאני מכבה את הרואטר לגמרי,אין קרינה בכלל.
ניסיתי גם למדוד כשהרואטר דולק,אבל לא מחובר אליו שום דבר למעט החשמל וגם אז,רמת הקרינה מטורפת.
צירפתי תמונה אחת כשהווי פיי כבוי.
צירפתי תמונה שניה כשהווי פיי עובד.
צירפתי תמונה שלישית כשהראוטר כבוי לגמרי.
נשאלת השאלה,איך זה יכול להיות?האם ראוטר אמור להוציא קרינה גם כשהויי פיי כבוי?
אגב,כשאני מתרחק מהראוטר כשהוא עובד(עם ווי פיי או בלי)רמת הקרינה יורדת בהדרגה כמו שצריך.
2-יש ברשותי מיקרוגל אינטגרלי(בנוי כמו תנור)ונוכחתי לדעת שכשהוא עובד הוא פולט קרינה של עד 40 מיליוואט בטווח של מטר וכשאני מתרחק שני מטר,הוא פולט 10 מיליוואט וגם כשאני מתרחק 3 מטרים הוא עדיין ממשיך לפלוט קרינה של 2 מיליוואט.
האם זה הגיוני שמיקרוגל פולט קרינה עד למרחק של בין 2-3 מטרים?
3-שאלה אחרונה ואולי הכי חשובה..
הבנתי שהתקן של משרד הסביבה אומר שעד 400 מיליוואט למ"ר זה נחשב כערך תקין ובמדינות הכי מחמירות,אימצו את התקן של 1 מיליוואט למ"ר ולא יותר מזה.
לפי דעתך המקצועית,האם ערך של 1 עד 5 מיליוואט נחשב כמסוכן?
תודה מראש ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה שניה
אבי11/10/2019
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה שלישית
אבי11/10/2019
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובות.
רם דישון11/10/20191. כנראה הכיבוי של הוייפיי לא מכבה את המשדר. בדוק שוב בחוברת של הראוטר. אין לי הסבר אחר.
2. נראה סביר. האטימה של המיקרוגל אינה הרמטית ויש זליגה של קרינה גם כשהכל תקין. שמור מרחק של כמטר כשהמיקרוגל פועל. מניסיוני, הערכים שמדדת סבירים ודומים לכל מיקרוגל אופייני.
3. הערך שאני דוגל בו כסף הוא 2 מיליוואט למ״ר (אלו הן היחידות בהן מציג הקורנט). לדעתי זה הערך המירבי שניתן לחיות אתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצשך לתשובותיך...
אבי15/10/20191-אתה צודק בקשר לשאלה הראשונה שלי בקשר לראוטר,מסתבר שכיבוי הווי פיי לא מכבה את המשדר/אנטנה אלא רק מונע את האפשרות להתחבר לוויי פיי ברואטר.
דיברתי עם הנציג הטכני של ספק האינטרנט שלי והוא אישר את הדברים,דבר שלי נשמע כהזוי לגמרי כי אני מאמין שיש עוד הרבה כמוני שחשבו כשהם מכבים את הוויי פיי עם הכפתור הייעודי לכך,גם המשדר מתכבה ולא כמו במקרה הנ"ל ממשיך לפלוט קרינה כה גדולה.
2-בקשר לגלי המיקרו,אמרת שכדאי להתרחק עד מטר אחד,אבל במקרה שלי,במרחק של מטר אחד ולפי המדידה של הקורנט המיקרו פולט כמו שציינתי 40 מיליוואט ובמרחק שני מטר 10 מיליוואט,אז...לפי דעתי צריך להתרחק מהמיקרו במקרה שלי לפחות 3 מטרים....אודה לך אם תאיר את עיני בהקשר לכך.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
רם דישון15/10/20192. תלוי מאד בכמות המזון במיקרו, הן בזמן המדידה והן בזמן השימוש. יש לזכור גם שהחשיפה היא קצרת זמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערך המירבי
אלי15/10/2019רם שלום,
רק כדי להבהיר, 2 מיליוואט למ״ר הם 0.2 מיקרו וואט לסמ"ר. האם זה הערך המירבי שהיה צריך להיות בתקן לדעתך במקום 40 מיקרו וואט לסמ"ר בסף הסביבתי ו 400 בסף הבריאותי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נכון, בחשיפה ממושכת (מעל מספר דקות) ובמיוחד לגבי ילדים.
רם דישון15/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שטלות לגבי קרינה מטלוויזיה חכמהורד08/10/2019
שלום. אנחנו רוצים לרכוש טלוויזיה לבית. לי הכי חשוב שהיא תיהיה כמה שפחות מקרינה. היא נועדה אך ורק לצפייה בסרטים מידי פעם ושאר הזמן תהיה כבויה. קראתי באינטרנט שחלק מהדגמים מקרינים גם כשהם כבויים ושחלק עובדים עם שלטים מקריניים על בלוטוס או לחילופין שגם כאשר מחברים את הטלוויזיה לרשת קווית עדיין השידור האלחוטי נמשך.מה אני עושה? אף מקום או יבואן שאני בודקת לא מתייחס מספיק לנושא הזה ולא נותן לי תשובות וודאיות. האם יש דגמים או אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לי עם הסוגייה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ולצורך הבהרה
ורד08/10/2019בעיקר מטריד אותי מה קורה כשהטלוויזיה סגורה ועדיין מקרינה.אם יש לה בעצם שלט בלוטוס היא למעשה צריכה כול הזמן להקרין כדי לקבל קריאה מהשלט. ואם גם לא באמת אפשר לכבות בה את הווי פיי ולעבודרק על רשת קווית אז זה אומר שהמשדר כול הזמן עובד גם כשהיא כבוייה... ממש אשמח לעזרה בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קשה לענות כי אינני מכיר את כל הדגמים שבשוק.
רם דישון08/10/2019מה שאני נוהג לעשות הוא לחפש את חוברת ההוראות של הדגם שמענין אותי ומנסה להבין את תכונותיו. בכל מקרה במתווה שתיארת, ניתן תמיד לנתק את הטלויזיה מהחשמל ולחבר רק בשעת הצורך. במקביל יש באפשרותך לרכוש מכשיר מדידה פשוט ולראות מתי היא אכן משדרת ובאיזו עוצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. לגבי הוצאת הטלוויזיה מהחשמל והשלט
ורד14/10/2019תודה רבה. אני חושבת שהוצאת הטלוויזיה מהחשמל יכולה לפתור חלק מהבעיה (לרכוש מכשיר ולבדוק את רמת הקרינה זה רק אחרי שאני רוכשת את הטלוויזיה ואני לא רוצה לעשות זאת אם אני כול כך מפוחדת מהקרינה שהיא מפיצה). יחד עם זאת, גם אם הטלוויזיה לא בחשמל, עצם זה שהשלט נשלט על ידי בלוטוס לדוגמא, הוא ימשיך להפיץ קרינה גם אם הטלוויזיה הוצאה מהחשמל לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרינת הבלותות׳ חלשה מאד. לא מסוכנת כלל.
רם דישון15/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכב הברידי בהריוןאחת06/10/2019
שלום
אני בחודש חמישי להריון. התחלתי ללמוד נהיגה וגליתי כי הרכב של מורה הנהיגה הברידי. אני שוהה ברכב זה כ5-6 שעות בשבוע. השאלה כמה זה מזיק לעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ניתן לענות ללא מדידה. מאידך, ברכבים היברידיים הקרינה איננה במושב הנהג אלא במושבים האחוריים.
רם דישון06/10/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

