פורום אפילפסיה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ליהי
    30/03/2008

    שלום רב, שאלתי היא האם התרופה למיקטל מתנגשת עם גלולות למניעת הריוו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה מוסמכת מנירולוג מומחה

    יוסי אונטרמן
    31/03/2008

    [a href='http://http://clickit3.ort.org.il/Apps/WW/Page.aspx?ws=bfd6d0f0-17fb-4cdd-b576-739a05b065a1&page=6a8db319-2052-47ca-9ab8-20ccd8189758&fol=f31dc788-422a-4d21-a9b4-d18ee77ceff7&box=f3c15e45-8c2f-49af-baee-adb90c955f4e&_fol=f31dc788-422a-4d21-a9b4-d18ee77ceff7' id='link'][/a]

    שלום ליהי

    הוספתי קישור לאתר בו רופאה שמומחית באפילפסיה תוכל לענות לך בצורה יותר מוסמכת

    אם תרצי חוברת על נשים ואפילפסיה

    שילחי לי למייל כתובת רגילה ונשלח לך ללא כל תשלום חוברת חשובה ומקצועית בנושא

    המייל הוא: [email protected]

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיוס
    רוית
    27/03/2008

    שלום, בתי בת 17 חולה באפילפסיה ומטופלת בכדורים, היא מאד רוצה להתגייס לצבא, האם מקובל שחולי אפילסיה מתגייסים? כלומר האם הצבא מאפשר גיוסם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן!

    יוסי אונטרמן
    28/03/2008

    שלום רוית

    צה"ל מגייס את רוב האנשים עם אפילפסיה

    הנה מספר פרטים

    בחודש ספטמבר 2003 נעשה שינוי בספר הפרופילים ומאז אנשים בעלי אפילפסיה פעילה המאוזנים תחת טיפול תרופתי משרתים בצה"ל עפ"י חוק.
    חיילים הסובלים מאפילפסיה ונוטלים תרופות אנטי אפילפטיות משרתים בתפקידים לא קרביים ביחידות עורפיות.
    חיילים אשר סבלו בעבר מהתקפים אפילפטים אך אינם זקוקים יותר לטיפול תרופתי בגלל העדר התקפים, יכולים לשרת ביחידות קרביות ,חלקם אפילו כלוחמים, אם עבר מספיק זמן ללא התקפים וללא תרופות.
    יש חולי אפילפסיה שמקבלים טיפול תרופתי אשר משרתים כקצינים ביחידות עורפיות.


    . המלצות למתגייס

    יש לדווח על המחלה בלשכת הגיוס.
    אם התרחש התקף לאחר בדיקת הרופא בלשכת הגיוס, יש לפנות שוב ללשכה ע"מ לעדכן בפרטים החדשים.
    יש להצטייד מראש במכתב מפורט מן הנוירולוג המטפל לגבי המחלה הן בפניה ללשכת הגיוס והן בפניה לרופא היחידה לאחר הגיוס.
    בעת הגיוס ,יש להביא את התרופות האנטי אפילפטיות לתקופה של שבועיים לפחות כדי למנוע מצב שבו עיכוב בהפניה לנוירולוג יגרום להפסקת הטיפול התרופתי .
    יש להודיע לרופא היחידה בהקדם האפשרי על דבר האפילפסיה.
    יש לבקש הפניה לנוירולוג צבאי בהקדם האפשרי כדי לקבל מרשם צבאי, הערכה והמלצות להגבלות בשירות.
    יש להקפיד על נטילת התרופות בצורה סדירה למרות השינוי באורח החיים הנובע מן הגיוס.
    כאשר מגיעים לנוירולוג הצבאי, חשוב להביא את כל החומר הרפואי - CT,EEG,MRI בדיקות דם של רמת התרופה (אם קיימות) שנעשו באזרחות וכן מכתב מנוירולוג מטפל ומכתבי שחרור ממיון ואשפוז.
    ניתן להגיע עם אחד ההורים לפגישה עם הנוירולוג הצבאי במידת הצורך.
    אין להגיע למצב שבו חסרות תרופות. אם אזלו התרופות, יש להגיע ללא דיחוי לרופא היחידה או לנוירולוג צבאי כדי לקבל אותן. אם יוסבר לנוירולוג הצבאי שאין לחייל תרופות אנטי אפילפטיות הוא יקבל את החייל באופן מיידי גם אם לא נקבע תור מראש ולא ניתנה לחייל הפניה.


    3. הגבלות פעילות לאנשים עם אפילפסיה

    כאופן כללי, אין זכויות מיוחדות לאנשים עם אפילפסיה. ההגבלות והפרופיל הצבאי נועדו למנוע נזק מן החולים ולמצות את היכולות והכישורים של כל מתגייס.

    ההגבלות יותאמו ע"י רופא היחידה ולאחר מכן ע"י הנוירולוג הצבאי.
    אין לנהוג בשנה שאחרי אירוע אפילפטי (כפי שנהוג בחיים האזרחיים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף כלשהו
    איריס
    25/03/2008

    שלום, לפני שנה איבדתי את ההכרה באוטובוס בזמן שהייתי בהריון, האנשים סביבי טענו כי פירכסתי וסבלתי מעוויתות. מאז לא חזר על עצמו העניין ולא ערכתי בדיקות כלשהן, עכשיו נכנסתי שוב להריון, האם יש בדיקה כלשהי שכדאי שאעשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף כלשהו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף בהריון

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    25/03/2008

    איריס שלום

    להתקף שהיה לך בהריון יכולות להיות סיבות רבות. הייתי ממליצה לך להתייעץ עם הרופא המטפל ועם נוירולוג על מנת לשלול אפשרות של אפילפסיה או סיבות אחרות.
    ככל בודקים EEG על מנת לראות אם הפעילות החשמלית לא תקינה.
    על מנת להתייעץ עם רופא המומחה לאפילפסיה את מוזמנת להעלות את שאלך בפורום באתר שלנו-
    www.epilepsy.org.il

    בבריאות
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכנת מוות
    נעמה
    23/03/2008

    שלום, האם אפילפסיה נהיא מחלה מסוכנת? האם יש בה סכנת מוות או סכנה כלשהי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכנת מוות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכנה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    23/03/2008

    שלום נעמה

    אפילפסיה היא לא מחלה מסוכנת.
    כאשר ההתקפים אינם ממושכים (מעל 30 דקות) אין סכנה לנזק מוחי גם אם נראה שהאדם שיש לו התקף נמצא במצב לא טוב.
    הפגיעה האפשרית יכולה להיות חבלה מנפילה במהלך התקף טוני-קלוני. מחבלה חיצונית קל להחלים ואנו בד"כ לא ממליצים להגביל את הפעילות של האדם עם אפילפסיה א"א מדובר בתדירות התקפים גבוהה מאוד (כמה פעמים ביום או בשבוע).
    מי שיש לו התקפי ניתוקים או התקפים חלקיים בודאי מצבו טוב יותר.
    במחקר הרפואי יש מושג של מוות לא מוסבר שנובע מאפילפסיה. מדובר במקרים מאוד מאוד נדירים של אנשים שסיבת מותם אינם ידועה וגם היתה להם אפילפסיה. המחקר לא יודע להסביר אם יש קשר בין הדברים אך מחויב לציין שיש חשש כזה.

    במידה ויש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות אלינו.
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה ונהיגה
    יפית
    18/03/2008

    שלום רב, בתי חולה באפילפסיה ללא התקפים כי היא לוקחת כדורים. היא רוצה לעשות רישיון נהיגה ואני מעט חוששת מכך, אמנם המחלה בשליטה אבל קצת מפחיד אותי לראות אותה נוהגת לבד. האם בנטילת כדורים אין סיכוי להתקף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה ונהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/03/2008

    יפית שלום

    המכון לבטיחות בדרכים נותן אישור לרשיון נהיגה למי שמאוזן למעלה משנה. זאת אומרת, שאין לו כל התקף במהלך שנה.
    אם כך המצב, אז היא בודאי יכולה לקבל רשיון לאחר הגשת טפסים למכון.
    העובדה שאין התקפים זמן ממושך לא מבטיחה שלא יהיו עוד התקפים, אך הסבירות לכך הולכת ויורדת ככל שהזמן עובר. בנטילת הכדורים עצמם אין חשש להתקף, להפך הם מונעים את ההתקפים.
    יתרה מכך, אם המכון חושב שאין סיבה למנוע מבתך רשיון, כנראה שאין בכך סכנה.

    דבר נוסף- במידה וה-EEG שלה תקין ואין לה התקפים למעלה משנתיים כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל ולבדוק את האפשרות של הפסקת הטיפול התרופתי.

    בהצלחה
    את מוזמנת ליצור קשר במידה ויש לך שאלות נוספות.

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום עיון לנשים בחיפה
    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/03/2008

    יום עיון לנשים עם אפילפסיה יתקיים ביום חמישי ה - 27.3.08 , בשעה 17:00בחיפה.

    יום העיון יעסוק בהריון, לידה, תזונה והתמודדות עם לחץ.
    נשים עם אפילפסיה, בני זוג ומשפחה מוזמנים להגיע.

    לפרטים: חן 04-8527163

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יום עיון לנשים בחיפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום נוסף?

    מירית
    16/05/2009

    שלום רב,
    ברצוני לדעת האם אמור להתקיים נוסף למפגש אפילפסיה ונשים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום עיון

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    17/05/2009

    שלום מירית
    קיימנו יום עיון כללי לפני כחודש. השנה לא יהיה יום עיון נוסף.
    נשמח אם תשאירי לנו פרטים על מנת שנוכל ליצור איתך קשר לגבי יום עיון נוסף בשנה הבאה.

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אורטל
    16/03/2008

    בני פירכס ואיבד את הכרתו. עשו לו בדיקת EEG ועדיין לא קיבלנו תשובות. רופא המליץ לעשות את הבדיקה הזו גם במצב של חסך שינה.
    מהי הבדיקה הזו במצב של חסך שינה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EEG בחסך שינה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/03/2008

    שלום אורטל

    EEG היא בדיקה הבודת את תפקוד גלי המח. זו בדיקה שיכולה לתת אינדקציה טובה על הפעילות החשמלית במח. במידה והפעילות אינה תקינה היא יכולה להראות באיזה סוג התקף מדובר.
    אחד הטריגרים להתקפים הוא חסך שינה ולכן ניתן לצפות שאם לבנך יש אפילפסיה יוכלו לראות שינוים בפעילות החשמלית בזמן של חסך שינה.
    הבדיקה היא אותה בדיקה כמו בעירנות, רק שכאן צריך לשמור שהילד לא ילך לישון ורק אז יבדק.
    למידע נוסף:
    [a href='http://www.epilepsy.org.il/Apps/WW/Page.aspx?ws=bfd6d0f0-17fb-4cdd-b576-739a05b065a1&page=6a8db319-2052-47ca-9ab8-20ccd8189758&fol=858c742b-0284-400d-b508-890a28f8a8e8' id='link'][/a]

    בהצלחה
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דנה
    11/03/2008

    יש לי תור לנוירולוג. אני חוששת שהוא ידווח לרשויות ואז ישללו לי את הרישיון. האם הם נוהגים לדווח?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החוק מחייב את הרופאים לדווח

    יוסי אונטרמן
    11/03/2008

    שלום דנה

    החוק מחייב את הרופאים לדווח למשרד הרישוי . יש מקרים בהם רופאים לא דיווחו אולם נדמה לי שאדם אחראי שיודע שהוא לא מאוזן ושיש לו התקפים לא ינהג ברכב. המשמעות סיכון חיי אדם.

    אני מניח שכאשר אדם ידווח לרשויות מרצונו שמצבו הבריאותי הורע ואין הוא יכול לנהוג הודעתו ההפוכה תתקבל בהתיחסת אמינה יותר ,כאשר ידווח שהוא חזר לאיזון ואין לו התקפי אפילפסיה כבר תקופה כלשהיא.

    שמעתי על מקרה בו אדם שהיה מעורב בתאונה בה נהרגו אנשים נכלא בגלל שנהג כאשר היה ביודעין בתקופה בה לא היה מאוזן מבחינת התקפי האפילפסיה שלו.

    מקווה שתקבלי את ההחלטה הטובה ביותר

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תורשה
    תמר
    10/03/2008

    שלום רב.

    אני כעת בהריון -שבוע 10. בעלי חולה אפילפסיה המאוזן על ידי תרופות.

    רציתי לדעת האם יש בדיקות גנטיות/אחרות שניתן לבצע בעת ההריון בכדי לדעת האם העובר לוקה במחלה.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תורשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    10/03/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    קוסטה
    04/03/2008

    יש לי מין אפילפסיה מוזרה,ההתקף שלי הוא בדיוק ל חצי שנייה לבין 2 שניות ואני גם יכול לעצור אותו.אני מרגיש לפני שהוא מגיע,התרופות לא עוזרות לצערי ורק אני שולט בזה.כאילו הם לא עוזרות לגבי הבוקר כי רק אז אני לא יכול לעצום עיניים כי במידה ואני עוצם ההתקף מגיע תוך שתי שניות ואני מרגיש כאילו איזה גל חובט בי.לעיתים רחוקות תוך כדי ריצה בבוקר זה קורה לי רק שאני ממשיך לרוץ.

    שמעת פעם על מצב כזה של אפליפסיה כי אני לא אבל זה איבחון שהנירולוג שלי נתן לי,אני שותה כדורים למיקטל וקראתי שזה נחשב לתרופה הכי טובה אך כרגע אני מעוניין ברישיון ולא יודע מה לעשות כדי להפסיק את זה לגמרי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוקים

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    04/03/2008

    שלום רב

    אני לא נוירולוגית אך לפי מה שאתה מתאר יש לך אפילפסיה מסוג "ניתוקים". מדובר בתופעה מאוד שכיחה אצל אנשים עם אפילפסיה. מי שיש לו התקפים מסוג זה מאבד את ההכרה לשניות בודדות ואח"כ חוזר לעשות במה שעסק קודם.

    היות ועדיין יש לך התקפים אני ממליצה לך לפנות לאפליפטולוג - נוירולוג שהוא מומחה באפילפסיה. ייתכן והוא יוכל להתאים יותר טוב את התרופה המתאימים לך.

    תוכל להתקשר אלינו על מנת לקבל מספרי טלפונים. 02-5000283.

    לצערי, כל עוד אתה לא מאוזן אכן לא תוכל להוציא רשיון אבל אם תהיה מאוזן (ללא תהקפים) למעלה מחצישנה-שנה, תוכל לבקש בקשה למכון לבטיחות בדרכים ולקבל אישור להוצאת רשיון.

    בהצלחה

    יסכה - עו"ק
    אי"ל-אגודה שיראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא חושב שזה כזה שכיח

    קוסטה
    04/08/2008

    כתבתי ממזמן פה אני חייב לציין שאני לא מתנתק זה קורא לעשירית שנייה ואני מודע לזה,הפלפון לא נופל לי מהיד בכלל אני מחזיק אותו לפעמים הוא רק בא ליפול ואני תופס אותו תוך כדי כי אני רואה שהוא נופל.בכל זאת זה כבר ממש נדיר שקורא לי התקף כזה בדרך כלל זה עשירית שנייה רק אם אני יסגור עניים ואני תמיד סוגר אותם בבוקר במשך חצי שעה כל כמה דקות כדי לבדוק מתי אני כבר יצאתי מהסכנה,לא שזאת ממש סכנה.אני מסוגל לעשות הכל וזה מעצבן אפילו אני לוקח כדורים פחות פי שתיים ומרגיש יותר טוב,אני לא ישקר שלפעמים אני מרגיש שזה מחוזק אבל אין לי את כל התופעות לוואי ואין לי התקפים מול מחשב לעומת ההתקפים שהיו כשהייתי לוקח מנה כפולה כמו שהרופא ביקש נ.ב=האפילפסייה שלי בכלל לא שכיחה,כשניכנסתי לאפילפסיה . COM אז מכל מליון המקרים ומכל האתרים לאף אחד לא קרה דבר כזה ואצלי זה על בסיס יומי יכול לקרות רק אחרי שאני מתעורר ולצערי הרב אני בהכרה מלאה ולכן יודע מה קורה לי ולמרת שזה שנייה אני שונא את זה כי מרגיש שאני ברכבת הרים בירידה והלב שלי נופל למטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיטל
    02/03/2008

    אני נוטל דפלפט כרונו.
    רציתי לדעת איפה בדיוק אני עומד מבחינת המינון שאני נוטל (הרבה\מעט\אחלה בחלה{?}). בכל מקרה, אני על 1500mg כמה אדם ממוצע נוטל?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    02/03/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ג'יזל
    28/02/2008

    אם האף שלי פתוח אין סכנה שאני יבלע את הלשון כלומר במקרה של התקף.
    אני מקווה שאני לא ימות בטעות או משהו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יופי שאת שואלת- מידע נכון משפר חיים

    יוסי אונטרמן
    29/02/2008

    שלום ג'יזל

    נהדר שאת שואלת. אני מכיר אנשים שהתביישו לשאול וחיו שנים כאשר מידע ומחשבות מטועות השפיעו לרעה על החלטותיהם בחיים.

    ולעניין- אין בליעת לשון כתוצאה מהתקפי אפילפסיה!

    הלשון מחוברת לגוף והשיניים אינן מגיעות למקום בו הלשון מחוברת לגוף.

    כדאי לך לקרו יותר על אפילפסיה ולדבר עם יועץ לחינוך לאפילפסיה באזור מגורייך ולנסות קבוצת תמיכה בנושא בקישור המצורף תוכלי למצוא מספרי טלפון לייעוץ, מידע על קבוצות תמיכה והרצאות

    בקרוב יתקיים ערב עיון בחיפה על נשים עם אפילפסיה . כדאי לך לעקוב באתר המצורף

    [a href='http://www.epilepsy.org.il' id='link'][/a]

    שבת שלום

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים
    זהבית
    24/02/2008

    בתי בת 6 אובחנה לפני כחודשיים כסובלת מאבסנס והתחילה טיפול בתרופה valporal.
    בזמן האחרון אנו מבחינים בשינוי התנהגותי שחל בה, היא לא מקשיבה,אלימה במקצת, לא שולטת בצרכיה ,
    כמו כן, התחילו להופיע על פניה מעין עיגולים לבנים גדולים, תחילה חשבתי שזה מהשמש בקיץ, אך בימים האחרונים היא נראית "לבנה" וחסרת צבע בלחייה.יש לציין שלפני "הגילוי" , היא היתה ילדה מקסימה, עדינה, מאד בוגרת וכלל לא אלימה .
    יכול להיות שאלו תופעות לוואי של התרופה?
    אם כן, יש משהו שניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשרי- צריך לגשת לנירולוג בהקדם

    יוסי אונטרמן
    24/02/2008

    שלום זהבית, ראשית אדגיש שאינני רופא. מנסיוננו המצטבר רצוי ליצור קשר בהקדם עם הנירולוג המטפל ולהתייעץ איתו. השיקול לגבי המשך הטיפול התרופתי הוא יחד איתו ולא בלעדי שלו מאחר ואתם ההורים. חשוב גם לדעת שיש תופעות לוואי העוברות לאחר כמספר שבועות.

    אם הנירולוג לא זמין לפגישה בזמן הקרוב עשו זאת באמצעות הטלפון והתעקשו על שיחה בטווח של ימים ספורים.

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי חיים
    ויקי
    20/02/2008

    שלום, האם בעלי חיים רגישים ויכולים לצפות התקף עתידי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי חיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ויקי- תלוי את מי שואלים

    יוסי אונטרמן
    20/02/2008

    ברוכה הבאה!

    יש לא מעט אנשים שטוענים שכן1 דיברתי עם כאלה שהיה להם כלב שנובח לפני התקף בצורה יוצאת דופן. יש מאלפי כלבים בעולם שטוענים שהם הצליחו ויכולים לאלף כלבים. בדרך כלל מסוג גולדן רטריוויר יכולים לזהות התקפים אצל אנשים שקרובים להם.

    למיטב ידיעתי אין הוכחה מחקרית לכך.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתיחת פורום תמיכה-אפילפסיה
    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/02/2008

    שלום לכל הגולשים!

    אנו שמחים לבשר על פתיחת פורום אפילפסיה-תמיכה.
    אתם מוזמנים לשאול שאלות, להעלות נושאים לדיון ולשלוח תגובות.

    בברכת בריאות

    יוסי אונטרמן
    ויסכה מוניקנדם-גבעון
    מנהלי הפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני 18-19 חולי אפילפסיה אשר מנותקים

    איריס
    04/11/2009

    אני אמא לילד בן 19 חולה אפילפסיה אשר מנותק חברתית.
    בגלל מחלתו חבריו בכיתה התנתקו ממנו ולבני אין בכלל חברים
    דבר שאני רוצה לנסות לשנות.
    אשמח לדעת אם יש נערים/נערות בגילו שנמצאים במצב דומה או שמוכנים ליצור
    קשר עימו בכדי ליצור סביבת חברות דרך האינטרנט , לשוחח להחליף חוויות - בקיצור
    שיצור קשר עם אנשים נוספים שחווים את אותם החוויות.

    קשה לי לראות את בני בלי אף חבר לדבר, לצחוק לספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיריס

    ויקי
    12/11/2009

    איריס קראנו את ההודעה שלך. בני בן 19 עם אפילפסיה. שוחחנו והוא ישמח להיות בקשר עם בנך.
    מאיזה איזור בארץ אתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתעוררו אתן שמות לב מה אתן עושות???

    רחלי
    02/01/2010

    אתן פשות ממגרות אותם מהחברה הכללית ויוצרות להם קבוצה של "חולי אפילפסיה"- השונים....
    מה נסגר איתכם?!
    אני חולת אפילפסיה-
    אני מקבלת התקפים, היו לי 2 חברים.
    2 החברים היו בריאים,
    יצאתי לטיול בעולם,
    התנדבתי בחו"ל... אני היום לומדת תואר ראשון ובע"ה שואפת להמשיך לתואר שני....
    יש לי מלא בעיות:
    1.אפילפסיה.
    2.אני עם בריחת סידן-אוסטופרוזיס בעקבות אחד הכדורים.
    3.אני עם עין בעייתית שיום אחד קמתי ולא ראיתי בגלל אחד סוגי הכדורים.
    אני לוקחת 3 סוגי כדורים ואני לא מאוזנת!!!!
    אבלללללל- החיים שלי ממש טובים:
    כיף לי לקום בבוקר- אני קמה, אני חיה, זה שיש לי התקפים אומר שאני חיה.
    כל אחד והשק שלו!!!! השק שלי ממש מלא גם בדברים טובים וגם בדברים פחות טובים.
    כשאני יוצאת עם בנים אני יכולה לקבל התקף- אפילו בפגישה ראשונה, וזה לא מזיז לי אם הוא לא מקבל אותי הפגם הוא בו!!!!!!!!!!, אמא שלי שתהיה בריאה חינכה אותי לדעת לעמוד על הרגליים שלי-
    תלמדו את הילדים שלכם להיות ולחיות בכוחות עצמם.
    ואל תדחפו בכוח!!!! זה לפעמים מעיק.
    כשהבנ"א מוכן נפשית הוא יעשה גם צעדים פיזיים. בהבטחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה ואנשים- לא כולנו זהים

    יוסי
    06/01/2010

    לגיטימי מאד לפעול לקישור בין אנשים דומים. אין פרושו של דבר שמרחיקים מאנשים אחרים. לפני ששופטים אנשים רצוי להכיר אותם. אולי ניסו כבר את הדרך שאת מציעה? אולי לא הלך?

    פגשתי אישית מאות של אנשים עם אפילפסיה והשונות מדהימה - לא כולנו דומים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום איריס

    עינב שכטר
    14/01/2010

    שלום שמי עינב ואני בת 20 וגם אני מוגדרת כחולת אפילפסיה. אני בשוק שהוא מנודה חברתית וכמובן שאני אשמח ליצור עימו קשר, לדבר איתו. כל אלה שלא חברים שלו הם פשוט פחדנים, אפילפסיה זה לא משהו שעושה רע לאחרים זה מחלה שאדם חי איתה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    X שלם
    17/01/2010

    גם אני אשמח,
    אני בן 17..אני לא חושב שהמחלה כל כך נוראה מבחינה חברתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום