מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- DepaleptMerav14/01/2009
My husbend has epilepsy and takes 2000mg of depalept daily, he did not havea seisure for 8 years, a year ago he had the first seisure after 8 years and we thought it was because he took another drug for Chrone desease , unfortunately few days ago he had another seisure while holding our baby, I am deeply worried, he drank alchohol a night before, so maybe this was the reason. anyway, before these 2 events my husbend lived a normal life, could it be that Depalept is not working anylonger? he made a test a month ago to see the level of depalept in the blood and it was o.k In addition, how can we be carefull with the baby?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר being careful with the baby
יוסי אונטרמן16/01/2009Dear Merav
sometimes it can happen that you need to change a medicine. Talk to your doctor and see what he says.
In addition, it's very likely the second seizure was because of the alcohol.
About being careful with the baby you can try to hold him in bed or while sitting.
Try to continue living a normal life.
If he was stabel before there is no reason it wown't happen again.
Good luck!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלימור12/01/2009
שמעתי שיש בבר אילן בדיקה כזו שהיא חדשנית ומאבחנת טוב יותר מהmri .. האם היא נכנסה לבדיקות בת"ש? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה חדשנית
יסכה מוניקנדם-גבעון12/01/2009שלום לימור
יש הרבה בדיקות חדשניות, אני לא יודעת במה מדובר. מן הסתם זה עדיין בהליך נסיוני וגם אם קיים- עוד לא בסל.
לכן אם יש בדיקה ספציפית שנראית לך חשובה תבקשי מהרופא שלך שיפנה אותך או יבדוק אם את יכולה להשתתף בניסוי.
בהצלחה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה בבר אילן
איריס04/11/2009הבדיקות בבר אילן אכן מתקיימות והן נכנסו להסדר עם קופות החולים.
המכון שם נקרא מכון לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן. הבדיקה נקראת בדיקת מאג
היא הבדיקה שמאבחנת במדוייק את המיקום של המוקד החשמלי במוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריאטיןמיקה08/01/2009
ביתי בת ה-6 קיבלה קריאטין כדי למנוע נזקי דפלפט אך מקריאה באינטרנט נראה שקריאטין עלול ליצור התיבשות.. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK08/01/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת מומחה לאפילפסיהבקי05/01/2009
בעלי סובל כנראה מpartial complex seisures ועדיין לא מצענו רופא שיכול לתת טיפול שעוזרת. אם משהו יודע וממליץ על מומחה זה מאוד יעזור לנן. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנושא מורכב- התקשרי ל 02-5000283
יוסי אונטרמן05/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומחה לאפילפסיה !!
ממליצה !!06/01/2009שלום..הייתי אשמח להמליץ לך על מומחה לאפילפסיה ושמו ד"ר מג'די היושב בנתניה 09-8870878 והוא מרבה בפרסומים על מרפא לאפילפסיה בשיטה שלו ..והא עוזר לאנשים חולי אפילפסיה והתשלום לאחר הצלחה בלבד שווה לבדוק כי הרבה ממליצים עליו ועל שיטתו הטבעית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומחה לאפילפסיה
ניל22/10/2012אני מחפשת מומחה לאח שלי שסובל מהמחלה מגיל 6 (כיום הוא בן 32)
הוא מטופל בתרופות, אבל עדיין מותקף בתדירות יחסית גבוהה.
האם אפשר לקבל עוד מידע על ד"ר מג'די. שם מלא + כתובת + מס' טלפון.
ניסיתי להתקשר למספר שמופיע באתר - נראה לי שיש טעות במספר.
תודה מראש
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומחה לאפילפסיה - תגובה
יוסי אונטרמן23/10/2012שלום רב
יש מספר בתי חולים בארץ שהקימו מרפאה לאפילפסיה ושם יש בד"כ מומחים לאפילפסיה זאת אומרת נירולוגים שעברו בחו"ל התמחות של מספר שנים בטיפול באפילפסיה בלבד. מדובר על כאלה שעברו התמחות על טיפול באפילפסיה או אצל מבוגרים או אצל ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילפסיה ותרופות
מדינה מיכאל03/10/2009אני בן 63 בעבר אח מוסמך קיבלתי אפילפסיה בשנת 2003 בעקבות אירוח מוח לקונרי מצד ימין
הביטוי כמובן מצד שמאל, בשנת 2003 לא לקחתי תרופות באון סדיר מקבל דפלפ קרומו 500מג x2
ועוד 200 מג תוספת לליה אני רועד בשתי הידיים עם הגעת החורף אני חייב לישון עם כובע על הראש
הטריגר כשאני לוחץ באצבעות יד שמאל על משהוא האצבעות מתחילות להתכווץ בשנת 2004
היו לי 4 התקפים רצופים ללא איבוד הכרה . לפנמי ש/בוע היתה לי התכווצות רק של האמה בלבד
עצירת ההתכוצות בזמן רק ע"י זריקת וליום לציין שאני חולה סוכרת משנת 1980
אני שואל האים יש מקום להחלפת התרופה
האים יש מקום להעלאת המינון על אף שיש לי רמה בדם של 80%
היתי מוכן לקבל מכם שם של מומחה בכיר לטיפול באפילפסיה ליעוץ או הנחיות
תודה
מדינה מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי החלפת תרופה
יוסי אונטרמן04/10/2009צר לי אני לא נירולוג
בעקרון ההגיון הבריא צריך להנחות אותך בהתיעצות עם אפליפטולוג שמומחה למבוגרים
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
RACHIE03/02/2009ממליצה על פרופסור מירי נויפלד, ת"א, איכילוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרינת04/01/2009
האם תוכלו בבקשה להסביר את המונח EEG סוער ולפרט בקצרה איך נראית בדיקה כזו ומה הקשר אם בכלל בינה לבין אפילפסיה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע בסיסי על e e g
יוסי אונטרמן04/01/2009
EEG היא בדיקה בה נרשמת הפעילות החשמלית של המוח המסייעת באיבחון אפילפסיה.
ה- EEG קולט את הפעילות החשמלית המיוצרת על-ידי תאי- העצב הנמצאים בקליפת ה- מוח. ה- EEG מספק הערכה על הפעילות החשמלית באזורם שונים של המוח, כך שניתן להתרשם מהפעילות החשמלית התקינה ואף ללמוד על הפעילות החולנית. מידע זה יכול לתרום לאבחנה של אפילפסיה ושל מחלות שונות המערבות את המוח.
הבדיקה מבוצעת על- ידי אלקטרודות המונחות על- פני הקרקפת. הפעילות החשמלית עוברת הגברה על- ידי מכשיר ה- EEG ונקלטת על- גבי ניר או מחשב באופן רציף במהלך הבדיקה.
בדיקת EEG אמורה לארוך כ- 30-60 דקות.
הבדיקה אינה כרוכה בכאב.
יש להסיר מהראש כובעים וסיכות- שיער לפני הבדיקה.
טכנאי/ת EEG ימדוד ויסמן על- פני הקרקפת את האזורים המדויקים עליהם יונחו כ- 19 אלקטרודות. לאחר- מכן ינוקו אזורים אלה היטב באמצעות חומר מיוחד והאלקטרודות יוצמדו לקרקפת באמצעות קרם מיוחד. החוטים המחוברים אל האלקטרודות יחוברו לאחד מחלקי מכשיר ה- EEG . הכנות אלה נמשכות כ- 10-15 דקות.
בתחילת הבדיקה תתבקש/י לשכב בשקט על- פני מיטת הבדיקה עם עיניים עצומות.
במהלך הבדיקה תתבקש/י מספר פעמים לפקוח עיניים ולעצום אותן לסירוגין.
לעתים יושמע רעש במהלך הבדיקה או שיקראו בשמך על- מנת למנוע ממך לישון.
ברוב המקרים, יאפשרו לך לישון לפרק זמן קצר בהמשך הבדיקה.
על- מנת לעורר פעילות מוחית בלתי- תקינה- תתבקש/י לנשום עמוק במשך 3-5 דקות ולאחר- מכן- להסתכל על אור מהבהב. פעילות זו תופסק לפני שיתרחש התקף אפילפטי. בדיקת EEG בתינוקות וילדים צעירים מאד אינה כוללת נשימה עמוקה.
למה ניתן לצפות לאחר הבדיקה?
- יסירו את האלקטרודות מראשך.
- ינגבו את הקרם שבו השתמשו להצמדת האלקטרודות לקרקפת ויתכן שתהיי/ה מעוניין לשטוף את שיערך או להסתרק.
- לאחר- מכן תוכל לעזוב את מעבדת/מכון ה- EEG ולהמשיך בפעילויותיך הרגילות.
- הבדיקה שעברת תפוענח על- ידי נוירולוג מאוחר יותר באותו יום.
פענוח הבדיקה (התשובה) יישלח לרופא/ה שהפנה/ת אותך לביצוע EEG ושימסור/תמסור לך את תוצאותיה.
תוצאות בדיקת ה- EEG .
להרבה אנשים, כולל כאלה שיאובחנו כחולי אפילפסיה, יש EEG תקין בבדיקת EEG שגרתית המבוצעת שלא בזמן התקף. הסיבה לכך היא ש ה- EEG יכול לספק מידע על הפעילות החשמלית של המוח רק בזמן הבדיקה עצמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזיבת עו"ס חן את איי"ל חיפהSBH10001/01/2009
כמו שכתבתי חבל שהיא עוזבת. לדעתי היא "אוצר" כבר בביקורי הראשון אצלה יצרנו קשר שאינני יודע מי שיחליף אותה יהיה כמוהה. חבל שהיא עוזבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכים מאד !
יוסי אונטרמן04/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לעבור טיפולים להסרת שיער לצמיתותרוית30/12/2008
שלום רב,
אני חולת אפילפסיה כחמש שנים ומעוניינת לעבור טיפולים להסרת שיער לצמיתות.
פניתי לכמה מכונים להסרת שיער ונעניתי בשלילה.
האם קיים סיכון כלשהו בהסרת שיער בלייזר לחולה אפילפסיה?
אם כן, האם קיימת שיטה להסרת שיער לצמיתות שבה חולי אפילפסיה יכולים לעבור טיפולים?
בתודה מראש,
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקציר מאמר רפואי
יוסי אונטרמן31/12/2008A review of the adverse effects of laser hair removal
Lim SP,
Lanigan SW.
Lasercare and Birmingham Skin Centre, City Hospital, Dudley Road, Birmingham, B18 7QH, UK, [email protected].
Laser hair removal is ever increasing in popularity. Technology is fast advancing, and there are increasingly excessive commercial claims that laser hair removal in all skin types is free of side effects. The aim of this study is to review the evidence from published literature regarding the incidence of adverse effects after laser and light systems for hair removal. A review of the current published literature on the ill effects reported after laser/light-assisted depilation was conducted. Overall incidence of adverse effects after laser/light hair removal appears to be low, with very uncommon permanent sequelae. The two largest studies to date have shown that acute and transient side effects do occur. Higher incidence of pigmentary alterations is associated with the shorter wavelength lasers (up to 19%), particularly with darker skin types, compared with lower incidence using the neodymium-yttrium-aluminium-garnet laser (2-3%). Both studies did not show any long-term side effects or scarring. Laser/light hair removal, carried out by trained professionals, is a safe procedure with a very low incidence of permanent sequelae. The majority of adverse effects are transient and minor. They are more common in darker skin. Longer wavelength devices reduce the risk in darker skin.
בהצלחה,
.. .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנאים לרשיון נהיגהמירי30/12/2008
שלום לכל, שמי מירי, אני בת 31 ואני מאובחנת כחולת אפילפסיה כ- 15 שנים. אני מעונינת להוציא רשיון נהיגה והייתי רוצה לדעת מה התנאים נכון להיום. המידע שעומד לפניי הינו שונה במספר מקומות. חלק טוענים, כי יש צורך בהתחיבות של עו"ד וחתימתו, חלק טוענים כי יש לחכות לשנתיים שלמות של "חופשה" מהתקפים וחלק טוענים לשנה (אני נקייה מהתקפים שנה שלמה, כאשר התקף זה קיבלתי בזמן שהייתי בשמירת הריון בחודש שמיני), חלק טוענים לבדיקת EEG בשינה נוסף על הערנות וחלק דורשים בדיקת MRI. בקיצור- אשמח אם תידעו אותי לגבי החוקים העכשוויים ולמי לפנות קודם- למשרד הרישוי, התחבורה או לרופא? תודה מראש מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשיון נהיגה
יסכה מוניקנדם-גבעון30/12/2008שלום מירי
כמעט כל התשובות נכונות...
זה כמובן תלוי אם זה התקף ראשון, בודד וכו'.
לגביך- אם בדרך כלל אין התקפים והאחרון היה לפני יותר משנה, אז ככל הנראה שאין בעיה לקבל רשיון נהיגה.
אכן, חלק מהתנאים לכך הם להביא תצהיר מעו"ד, בדיקת EEG וכו'. יתר הבדיקות הם לפי הבקשה להם ותלוי בסוג האפילפסיה שיש לך.
התהליך מתבצע כך: את מתקשרת למכון הרפואי לבטיחות בדרכים- הפרטים בתשובה הקודמת בפורום. את מבקשת מהם "הצהרה על עוית" - אפילפסיה. ואז את ממלאת את הטפסים לפי בקשתם. בהמשך את שולחת בדואר רשום את כל המסמכים (ושומרת אצלך העתק) ואח"כ את ממתינה- גלגלי הבירוקרטיה נעים לאט. בעקרון אחרי שאת מנדנדת להם הם צריכים לתת תשובה ולפי זה את מתקדמת - שולחת עוד טפסים או הולכת ללמוד הניגה.
בהצלחה!!!
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה שהתקבלה
מירי30/12/2008יסכה שלום, שמחתי לקבל ממך תגובה מהירה וממצה. אך, נותרה שאלה נוספת והיא- אם סוג ההתקף שלי מוביל לפרכוס ואיבוד הכרה במשך דקה לערך, האם, לדעתך, עלול הדבר להקשות על הענות חיובית מצד הועדה שאמורה לאשר לי רשיון נהיגה או לבקש ממני אישורים נוספים? רוב תודות מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעיה מיוחדת
יסכה - אי"ל30/12/2008שלום מירי ממש לא. רוב האנשים שפונים אליהם זה אנשים עם פרכוסי טוני-קלוני כמו שאת מתארת. זה לא ייחודי.. כל טוב יסכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני שנה היה לי פרקוסים.ובגללה זהאיריס מלקו28/12/2008
אני בת 34 והיה לי 3 התקפים.התקף האחרון היה לפני שנה.
אני אישה בריאה מתפקדת ועובדת. ויש לי ילדים. ואיו לי שום מגבלות
אני מאוד רוצה לעשות רשיון נהגה. העם זה אפשרי.לא היה לי שנה התקפים ואני בלי תרופה.
מאת מלקו איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי הנוהל אין סיבה שלא תקבלי רשיון
אי"ל29/12/2008בהצלחה הנה הפרטים ליצרת קשר לפרטים ושאלות נוספות ניתן גם לפנות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים של משרד הבריאות בתל-אביב או בחיפה: תל-אביב : רח' הארבעה 14 טל: 03-5634702 מענה אנושי בכל יום מלבד יום שלישי (10:00-11:00) פקס: 03-5632602 קבלת קהל בימי שלישי (12:00-14:00) חיפה : קריית הממשלה 15א, קומה 20 טל: 04-8633555 מענה אנושי בימים ראשון עד שלישי (08:00-10:00) פקס: 04-8633554 קבלת קהל בימי חמישי (08:00-10:00)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהודות
איריס מלקו18/01/2009א.אני מאוד שמחה לדעת שאני יוכל. מפני שאני חושבת שאני בחורה בריאה ללא תרופות. אני רוצה לשאול.הרופא לא יודע שאני לא לוקחת את הטיפול. אני אחלתתי לעצמי. העם אני צריך לספר לרופא שלי. מפני שאני מרגשה טוב ללא טיפול.וגם כל הבדקות בסדר גמור. תודה מראש איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלספר לרופא
יסכה מוניקנדם-גבעון18/01/2009שלום
באופן כללי לא כדאי להפסיק לבד את התרופות כי הפסיקה לא מסודרת יכולה לגרום להתקפים.
אם את כבר הרבה זמן בלי התקפים אז כנראה שאת באמת לא צריכה את התרופות. ההחלטה אם לספר לרופא היא החלטה שלך, אבל אם את לא לוקחת את התרופות אין טעם להסתיר את זה מהרופא.
כל טוב
יסכה
אי"ל אגודה ישראלית לאפילפסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשיך תגוב
איריס מלקו20/01/2009שלום לך.השבוע היתי במרפאה אצלה הרופא המשפחה וספרתי לו שאני לא לוקחת תרופה.והוא אמר לי שעם אני לא לוקחת את הטרופה שהוא לא יחתומה לי על הטפסים בשיבל הרישיון. הרופא אומר שאני עושה בדעה שלי.העם זה בסדר איך שהרופא מגב .מפני שאני בסדר מבלי התרופות.וגם כל הבדקות שאני עשית הם בסדר.מפני שאני מפחדת שהרופא לא יחתום לי על התפסים אכשיו אני לוקחת .תגרטול 400 מלגרים פעמיים ביום.ואני מרגשה שזה מחלש אותי מאוד.ואני לא יודעת מה לעשות.תודה מאת איריס מלקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשיון נהיגה
יסכה מוניקנדם-גבעון21/01/2009שלום איריס
על פי החוק את חייבת להראות שאת לוקחת כדורים אחרת הם לא יתנו לך רשיון נהיגה. כנראה שעל פי בדיקות שונות הרופא חושב שעדיין יש לך סיכוי להתקפים ולכן את חייבת לקחת את התרופות. בדרך כלל מפסיקים את התרופות אחרי שנתיים בלי התקפים. אם עבר זמן כזה, אז את בהחלט יכולה להתווכח עם הרופא ולבקש לעשות שוב אי, אי, גי, על מנת לבדוק שהסיכוי שיהיו לך עוד התקפים הוא נמוך מאוד.
אם המצב לא כך, לרופא אסור לקחת את הסיכון שאולי יהיה לך התקף בכביש. גם לעצמך, לא היית רוצה חלילה לנהוג בידיעה שעלול להיות לך התקף.
חשוב להדגיש דבר נוסף, את התייעצת עם רופא המשפחה אשר אינו מומחה לנוירולוגיה ובודאי לא לאפילפסיה. אני ממליצה לך בחום ללכת להייעץ עם נוירולוג ולשמוע ממנו מה דעתו על כך שהפסקת את התרופות. יכול להיות שאם את כבר זמן רב בלי התרופות, התגובה שלו תהיה שונה מהתגובה של רופא המשפחה.
כל טוב
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק איט י- דחוףהניד14/12/2008
בני בן 22. קיבל התקף לפני כ-4 שנים. היום נבדק והדופק לו איט 42. האם יש קשר בן המחלה לדופק איטי? האם זה מסוכן? ומה מצריך התערבות דחופה? נ"ב נבדק ע"י רופא היחידה, נעשה לו א.ק.ג. ונאמר לו שהפענוח מחר - לא ברור לי? אבקש יעוץ דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK15/12/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף אפילפטיetis13/12/2008
1. האם יש קשר בין גלולות למניעת הריון מסוג "דיאנה" וירידה ברמת התרופה בדם שמביאה להתקף?
2. האם כלור חזק בבריכה יכול לגרום להורדת רמת התרופה בדם ולהתקף?
3. האם יש קשר בין פעילות גופנית אינטנסיבית והתקף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
יסכה מוניקנדם-גבעון14/12/2008שלום רב
בדרך כלל מדובר על קשר הפוך. התרופות להתקפים מורידות את ההשפעה של הגלולות. לכן כדאי מאוד להתייעץ עם הנוירולוג ורופא הנשים על מנת לקבל את רמת ההורמון המומלצת שתמנע הריון.
לגבי כלור- מעולם לא שמעתי שיש קשר כלשהו. אם את מרגישה שאת מקבלת יותר התקפים בברכה יכול להיות שזה קשור לרגישות של אור. לפעמים ריצוד האור על המים יכול לגרום להתקפים (אם אכן יש לך רגישות לאור-אפילפסיה פוטוסנסטיבית).
לגבי פעילות- בד"כ אומרים שדוקא פעילות גופנית יכולה לדחוק התקפים. מצד שני חשוב לשמור על שתיה מרובה ויש אומרים שכשחום הגוף עולה יותר מדי זה עלול לגרום להתקף.אם את מרגישה שזה עושה לך התקפים-נסי להמנע. אם את חוששת לגבי אחרים-בדרך כךך אין קשר.
בברכה
יסכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יייעוץ דחוף!!מוריה כהן09/12/2008
דבר ראשון רציתי להודות לך ד"ר עזרא על הטיפול המסור שלך בזמן שירותך בחר"פ בצריפין... באמתת אין אין עללייךך... !! :) ועכשיו ועניין: עד כה אני נטלתי דפלפט כרונו פעמיים ביום וטגטול, אני קיבלתי התקף ביום שלישי בתאריך 2/12/2008, והחליטו לשנות לי את הכדורים לTEGRETOL CR ן- לומינל כדור אחד לפני השינה... במהלך כל השבוע אני מרגישה מעין חולשה, כמו כבדות בראש , כמו שאני למשל מטה את הראש הצידה אני מרגישה כאילו שאני הולכת לאבד ת שיווי המשקל, והראייה שלי קצת מטושטשת יותר כאילו העיניים נעצמות מעצמן... האם אלו תופעות שיעברו ויחלפו מעצמן ואין להשים דגש רב אליהן??... ואם אלו תופעות שלא צריכות להיות קיימות אז על אלו כדורים אתה ממליץ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK11/12/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתלמיד מודאג07/12/2008
שלום רב, האם אפילפסיה בכלבים נפוצה במיוחד בגזעים מסויימים? אם כן, באיזה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה בכלבים
יסכה מוניקנדם-גבעון07/12/2008שלום רב
אני לא מתמחה בנושא של כלבים ואפילפסיה, אך אתה יכול לשאול את יריב שמאמן כלבים - 054-4690548
בברכה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדלית03/12/2008
כמה אחוזים מהאוכלוסיה בערך חולים באפילפסיה? כמו כן, כמה אחוז בערך מהחולים מחלימים מהמחלה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטטיסטיקה
יסכה מוניקנדם-גבעון03/12/2008שלום דלית
בארץ, כמו בעולם כולו מדובר בכ- 1% מהאוכלוסיה. בארץ כ- 70,000 איש.
בקרב ילדים כמחצית מחלימים מהמחלה ואצל מבוגרים-קצת פחות.
בברכה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחזי30/11/2008
האם כאבי ראש ןטשטוש רגעי בראיה יכולים לגרום לאפילפסיה בגיל כמעט 60 והאם כדאי להתחיל טיפול תרופתי מונע תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
יסכה מוניקנדם-גבעון30/11/2008שלום חזי
כאבי ראש וטשטוש ראיה אינם גורמים לאפילפסיה. יכול להיות ואלו תופעות שמתלוות להתקפים.
אפילפסיה יכולה להופיע בכל גיל ולצערי אין טיפול מונע להתקפים אלא רק טיפול לאחר שאובחן שאכן יש אפילפסיה.
בכל מקרה אם אתה חושש שיש קשר בין הדברים כדאי לפנות לנוירולוג שיעריך מה מקור הבעיה וכיצד לטפל בה.
בברכת בריאות
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

