פורום אפילפסיה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ידוע על אפשרות לקבלת תו נכה?
    אלי
    05/04/2009

    לכולם שלום רב,
    האם מישהו יודע על חולה או ב."ז של חולה שקיבל אישור לתו נכה לרכב עקב המחלה?
    מישהו מכיר רופא נוירולוג שיכול לתת המלצה / אישור לתו חניה לרכב?

    חג פסח שמח לכולם ורפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תו נכה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    05/04/2009

    שלום רב

    בדרך כלל לא נותנים תו נכה אלא אם מצליחים להוכיח שמדובר באפילפסיה מאוד קשה שמצריכה השגחה צמודה מאוד של מלווה.

    בהצלחה וחג שמח
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה.
    שרון
    30/03/2009

    האם יש קשר בין כדורים לטיפול באפילפסיה לבין שתיית קופאין ..תה,קפה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    יוסי אונטרמן
    30/03/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה.....
    שרון
    30/03/2009

    היי אני בת 30 נשואה ואמא לילדה בת 7 חודשיים אני עם אפילפסיה כבר 11 שנה.
    אני לוקחת למיקטל במינון של 400 מ"ג ביום. האם יש קשר לתזונה נכונה כדי למנוע את ההתקפים..?אני עושה בדיקות דם אחת לחודש שזה כולל גם רמת הלמיקטל וספירת דם כללית והכל תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    05/04/2009

    שרון שלום

    כמו בכל בעיה רפואית, הקפדה על תזונה נכונה בהחלט מסייעת למצב הכללי של הגוף ומסייעת לו להתמודד טוב יותר. כמו"כ תזונה נכונה מסייעת לספיגת התרופה בדם ומשפרת את השפעתה. מעבר לכך קשה לאמר שתזונה ספציפית מונעת התקפים (א"א מדובר בדיאטה קטוגנית שהיא תזונה מיוחדת מאוד שניתנת בהשגת בי"ח, פרטים נוספים תוכלי למצוא באתר שלנו).
    כמו"כ שתיית אלכוהול אסורה (כוסית זה בסדר...) וכמובן גם סמים.
    לא הבנתי ממה שכתבת האם את מאוזנת או לא. אם את מאוזנת כבר למעלה משנתיים את יכולה ביחד עם הרופא לשקול הפסקת התרופה.
    ואם לא אז אולי כדאי לבדוק אפשרות של הוספת או החלפת תרופה. כמו"כ למיטב ידיעתי אין צורך לבדוק רמת תרופה בדם כל חודש, כאשר המצב תקין.

    כל טוב
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה ותוספי תזונה
    הפי
    29/03/2009

    אני בת 58 ולפני כשש שנים היה לי התקף אחד ואחרי כשנה עוד התקף וזהו מאז אני לוקחת טגרטול במינון 300 מ"ג ליום שזה מעט שאלתי היא האם תוספי מזון יכולים לעורר התקפים כגון ויטמין B6 כגון אומגה 3 או שלהפך יכולים להועיל , אני סובלת מבעיות שינה ומחפשת אולי תוספים יכולים לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה ותוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    29/03/2009

    שלום

    ככל הידוע לי תוספי תזונה לא מעוררים או מונעים התקפים.
    למרות זאת, במינונים גבוהים תוספי תזונה הם כתרופה לכל דבר ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל.

    אם את רוצה להתייעץ עם מטפל "אלטרנטיבי" את מוזמנת לפנות אלינו ונפנה אותך אליו.

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    הפי
    29/03/2009

    תודה על התשובה המהירה הייתי שמחה להתייעץ עם מטפל אלטרנטיבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקראת לידה...
    הריונית
    25/03/2009

    שלום, אני די חדשה בכל העסק של אפילפסיה כיוון שההתקף הראשון שלי היה בחודש ה-5 להריון. מאז אני מטופלת עם טגרטול כרגע במינון ל 1200 מ"ג.
    תהיתי אם מישהו יודע משהו על לקיחת ויטמין K לקראת הלידה, אם מישהו שמע או חווה את העניין אשמח מאוד לשמוע.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקראת לידה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    25/03/2009

    שלום רב

    בהחלט מומלץ לקחת ויטמין K בחודש לפני הלידה. זאת כיון שהתרופות גורמות לירידה של הויטמין בגופך וזה עלול לגרום לדימומים במהלך הלידה.
    כמו כן חשוב שלקראת ההריון הבא תתיעצי עם אפליפטולוג- נוירולוג שמומחה לאפילפסיה ומנוסה בתחום של נשים הרות ואפילפסיה.

    בשעה טובה!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקרה נדיר
    יצחק
    23/03/2009

    לפני כשלושה שבועות אשתי ילדה בן, מרגע הלידה הבחינו שהוא רגוע מידי ומשהו לא בסדר איתו, ערכו לו מס' בדיקות והם יצאו תקינות לבסוף ערכו לו בדיקת אלקטרואנצפלוגרם\ eeg, והבחינו בבעיה ואמרו לנו על החשש לאפילסיה. הוא הועבר לבית רפואה מפורסם לילדים בפריז* (necker למי שמכיר..), שם ניסו לבדוק איתו תרופה מסויימת ולראות האם מדובר מקרה שהם מכירים ולצערנו התברר שזה מקרה שונה והתרופה לא פעלה עליו. אח"כ ניסו לתת לו תרופה למניעת ההתקפים, לצערנו גם היא לא פועלת עליו. נכון לעכשיו, הוא אינו מקבל שום תרופה לאפילפסיה. הוא עכשיו מאושפז בבית הרפואה שם, יש לו מידי פעם ירידות חמצן, נראה שיש שיפור בעניין החמצן בכך שהירידות הם לעיתים רחוקות יותר ולא ירידות משמעותיות יחסית לקודם, לרוב החמצן חוזר תוך כמה שניות, אך קורה שהוא נזקק לחמצן ומחברים אותו לחמצן לכמה רגעים כדי לייצב את זה. אין לי כמעט שום הבנה בנושא, הרופאים לא ממש אופטימים בתחזיתם, אבל אני יודע מדבריהם שגם עבורם מדובר במקרה לא ממש מוכר - אמר לנו הד"ר שיש להם אחד כזה בשנה ומישום כך אין הרבה מחקרים בנושא וזה גם עוד סיבה לא להתייאש חלילה בגללם, כפי שהם לא יודעים מה גורם לזה, כך גם הם לא יודעים מה יפסיק את זה בעזרת השם יתברך.. (אגב, הם אמרו שראו מקרים שזה פסק ,אך לטענתם בכל זאת נגרם כבר נזק ל"ע) אנחנו מאמינים ומתפללים לבורא עולם ומאמינים שבעזרת השם ההתקפים יפסקו לחלוטין ובעזרת השם הוא יגדל כילד בריא לכל דבר. בתוך כל זה, שמענו על אדם (יהודי דתי) שמרפא בשיטה סינית, אנחנו יודעים על מקרים בהם הוא עשה ממש פלאים, פנינו אליו בעניין הבן והוא עשה מאמצים ובא במיוחד לבית הרפואה וכבר עשה לו כמה טיפולים, ברוך השם נראה בעקבות הטיפולים שלו חלה השתפרות מסויימת במצב, לשמחתנו הוא אופטימי בהרבה והוא גם מכיר מקרוב תחזיות קודרות של רופאים שהתבדו ובעזרת השם כך גם אצלנו ונראה נס גדול. רציתי לדעת, האם אולי אתם מכירים מקרה דומה ואם יש לכם בבקשה המלצות לנו. תודה רבה *אנחנו גרים בצרפת, אני מישראל במקור ואני מסתדר טוב יותר בעברית ולכן אני כותב כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקרה נדיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש כארבעה פורומים

    חבר
    24/03/2009

    של רופאים בכירים שעוסקים באפילפסית ילדים, ועוד כמה חברתיים, תנסה את מזלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ששלחתי את ההודעה ראיתי קישור

    יצחק
    24/03/2009

    כאן לפורום ילדים והעתקתי את ההודעה לשם. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם תוכל לכתוב

    אלון
    11/04/2009

    או לשלוח לי, פרטים על המטפל בשיטה הסינית? בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלטרנטיבי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/04/2009

    שלום

    אני אשמח לתת לך פרטים. אבל יש מספר מטפלים ועל מנת להתאים לך, אני צריכה לדבר איתך טלפונית.
    תוכל להתקשר לאי"ל לאחר החג- 02-5000283.

    בהצלחה
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה לימודית
    סימה תשוקתי
    22/03/2009

    ילדתי בת 16.5 מטופלת באוספולוט פעמיים ביום קיבלה התקף 30.10.06 בפעם הראשונה האם זכאית לעזרה לימודית מטעם בית הספר כמו שיעורים פרטים במסגרת פרויקט פרח או כל מסגרת אחרת ללא תשלום בגלל בעיית האפליפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמיכה לימודית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אבל..........

    יוסי אונטרמן
    22/03/2009

    אפילפסיה אינה סיבה בעיני משרד החינוך למתן עזרה לימודית. אולם לכל בית ספר יש סל כלשהוא של שעות. לפי הירידה הלימודית שחלה אצל התלמיד ולא חשוב מאיזו סיבה בית הספר יסייע בשעורי עזר למיניהם .

    יש אפשרות לשעורי עזר דרך המחשב בהתארגנות של אי"ל אגודה ישראלית לאפילפסיה

    02-5000283

    בהצלחה
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף ורעידות בידיים בעיקר במקלחת
    שרית
    21/03/2009

    ד''ר שלום בתי בת ה 13 סובלת מאפילפסיה מיוקלונית זה כ 4 שנים שנה ראשונה לקחה דפלפט וזה עשה לה תופעות לוואי ונשירת שיער ואז עברנו ללמיקטל לאחר שנתיים התחילו להיות רעידות בידיים שהלכו והתגברו ומזה 8 חודשים טופלה בקפרה ועדין היו רעידות וגם התקףואז בהתיעצות עם רופא הוא החליף את התרופה ל ואוספולוט וגם פריזיום בשילוב עם קפרה וגם לא עזר חזרנו שוב לדפלפט 750 מ"ג + 500 מ"ג קפרה זה חודש וחצי עדיין יש לה רעידות בידיים ולרוב היא מקבלת התקף בעיקר במקלחת שהיא שוטפת פנים או מתקלחת האם יש לחולי אפילפסיה רגישות למים במשך חודש וחצי קיבלה 3 התקפים ושוב בעיקר במקלחת איזה תרופה צריך עוד לנסות שהילדה תהיה מאוזנת ללא רעידות בידיים וללא התקפים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    21/03/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 15 לא מגיבה לטיפול
    סלאמה טיבי
    17/03/2009

    בת שלי אובחנה בגיל8 עם ABSENNCE וטופלה עם LAMICTAL למשך 5 שנים.בגיל 13 הפסיקה להגיב נסינו KEPPRA לא עזר ואחר כך PETINIMID500*2 עזר חלקית. לפני חודש הופתענו!!! . היא קיבלה התקף גדול עם כל הסימנים.חיינו מאז השתנו ואנחנו כל הזמן מפוחדים. התחילה DEPALEPT 1000X1 בערב ועד היום יש לה ניתוקים+תנועות מיקלוניות. מי שהוא יודע על רופא עם ניסיון? בינתיים יש לנו תור לד"ר גולדברג הדסה! בבקשה עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 15 לא מגיבה לטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תגובה לטיפול תרופתי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    21/03/2009

    שלום רב

    ראשית צריך לדעת שיש לא מעט מצבים בהם נדרשים להחליף מספר תרופות אך אחר כך מגיעים לאיזון. העובדה שעכשיו יש התקפים לא מעידה על מה היה בהמשך. ואני בהחלט מאחלת לכם שהמצב ישתפר במהרה.

    לגבי רופא. ד"ר גולדברג זה בהחלט מצוין.
    אם תרצו הפניה נוספת אתם מוזמנים להתקשר
    02-5000283.

    בברכת בריאות
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי אובחנה שיש לה jme
    הדס
    16/03/2009

    לביתי היה בסוף השבוע האחרון פירכוס בפעם הראשונה בחייה ,היא בת 13 היא הובחנה לאחר בדיקת eeg ב jme הומלץ לנו על טיפול בדפלפט רציתי לדעת אם יש מצב שנטילת התרופה תגרום לה לעוד פירכוסים תודה המודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי אובחנה שיש לה jme

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    יוסי אונטרמן
    17/03/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפליפסיה לאחר לידה
    טליה
    10/03/2009

    שלום אני חולת אפילפסיה וילדתי לפני חודש. סוג האפילפסיה שיש לי הוא יחסית קל והיה לי התקף פרכוסי מלא אחד בלבד במהלך 10 שנים. מאז אני נוטלת תרופות גם במינון נמוך יחסית. לאחר הלידה עבר עלי חודש אינטנסיבי שכלל מחסור בשינה (שינה לא סדירה ועייפות) תזונתי היתה לקויה והייתי די פעילה בבית. כתוצאה מהנ"ל לפני שבועיים היו לי שני התקפים מלאים באותו יום ואושפזתי. נאמר לי ע"י הנוירולוג כי עלי לישון לפחות 7 שעות שינה רצופות ביממה. הדבר מקשה עלי ועל בעלי שכן נאלצנו להוציא את העריסה מהחדר ,העברנו אותה לסלון ומאז אנו ישנים במשמרות . אשמח לקבל עצה כיצד נשים עם בעיה כמו שלי מתמודדות עם העניין שכן הדבר פוגע באיכות חיינו באופן משמעותי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפליפסיה לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם שעות שינה

    יוסי אונטרמן
    10/03/2009

    שלום טל

    נשים, בני זוג ומשפחות מורחבות מתמודדות עם בעיה זו במספר אופנים

    יש נשים שבני הזוג שלהן הם היחידים הקמים בלילה ועברו מהר להנקה מבקבוק

    יש נשים שמבקשות מאחת הסבתות או הסבים לישון ולקום בלילות מספר לילות בשבוע בחודשים הראשונים

    הייתי בקשר עם אישה שלקחה ביביסיטר לשני לילות באופן קבוע בשבועות הראשונים

    אני מניח שהשינוי במצב ההתקפים נובע דם משינוי הורמונלי בעקבות הלידה שגם הוא מתאזן בד"כ תוך זמן קצר

    טוב לדעת שמדובר במצב זמני, מקווה שעזרתי מעט

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת..

    טליה
    10/03/2009

    היי יוסי, תודה על התגובה המהירה. האם אפשר להחזיר את העריסה לחדר ובעלי יהיה זה שקם אליה ואני למשל אשן עם אטמי אוזניים (אני יודעת שזה נשמע מצחיק) ע"מ שלא אתעורר תכופות? מאוד קשה לי עם העובדה שכרגע בחודשים הראשונים היא לא ישנה איתנו ובגלל "המשמרות" אין לנו כמעט זמן איכותי לבלות כמשפחה. אחת הסבתות מגיעה לילה בשבוע וזה אכן נותן מרווח נשימה אך רציתי למצוא איזשהי חלופה שתאפשר לנו להיות יחד כמשפחה,מה דעתך על הצעתי הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התארגנות לאחר לידה

    יוסֵי אונטרמן
    13/03/2009

    שלום טל הרעון של אטמים נשמע בהחלט הגיוני , שווה לנסות. אני חושש שהמצב שתארת של מסור בזמן איכות כמשפחה אופיני לכל משפחה בה נולד תינוק או לינוקת . החדשות הטובות הן שזה ישתפר ויהיה קל יותר עם הזמן. בהצלחה יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התמיכה :)

    טליה
    13/03/2009

    היי יוסי זוהי הפעם הראשונה שנכנסתי לפורום ואני ממש מודה לך על התשובות והעזרה. ישר כח!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיפה הכוח להמשיך?
    אורית
    07/03/2009

    מספטמבר אני ומשפחתי מודעים לעובדה שאני סובלת מאפילפסיהת הסבירו לי שאני מקרה לא שיגרתי שבגיל מל 40 קיבלתי את המחלה ויש לי שני מוקדים במקום אחד שגם זה מיוחד. מאז ההתקף הראשון הפכתי לשפן נסיונות של הרופאים כל שבועיים תרופה שונה שלה יש תופעות לוואי שונות, והראש לי לא עומד בקצב. את העבודה שלי הפסדתי בגלל המחלה. אחרי חודשים רבים מצאתי עבודה מהממת, ושוב החליפו לי כדורים והכדורים החדשים החזירו אותי אחורה ואני כל כך מפחדת. להכיר במוגבלות שלי זה א להעמיס את עצמי על נמשפחה שלי זה ב להפחיד את הילדים שלי זה ג אבל אני לא יכלה להרשות לעצמי לאבד את מעט הכבוד שעוד נותר לי. אני מסוחררת מבולבלת עושה שטויות ומרגישה שאני נודניקית בעיני הרופא שלי כשהוא רואה אותי אני שומעת את האוף עוד פעם היא.אני רוצה לשוב לתפקד כרגיל ואני רק הולכת אחורה הרעיה שלי מתבלבלת נרדמות לי הפנים נתפס לי הפה ואני מפחדת שכולם רואים את הרעידות והפגמים . העלתי 15 קילו מספטמבר . אני לא אוהבת את מה שהפכתי להיות אפילו הבת שלי מתלוננת שאני כל הזמן יושנת. הבן שלי ירד פלאים בלימודים ובעלי כל כך דואג לי שזה ממש כואב לראות משפחה מתפרקת מאהבה אלי ולי כבר איך את הכלים לנחם אותם. אני מרגישה כל כך עלובה ונכשלת. מה אני עושה? כולם היו בסרט הזה שאני חיה בו עכשיו? ולמי פןנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאיפה הכוח להמשיך?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    יוסי אונטרמן
    07/03/2009

    שלום אורית

    אכן משבר , אבל את לא אשמה בזה שאת חולה. זה מוזר לי שכל שבועיים מחליפים תרופה. האם את מטופלת אצל אפליפטולוג? מומחה שהוא נירולוג שהתמחה באפילפסיה בקרב מבוגרים?

    יש אפשרות להעזר בהתמודדות בקבוצות תמיכה של אי"ל בת"א או בעובדים סוציאלים של אי"ל שמסייעים לאנשים במצבים דומיםי לשלך ברחבי הארץ.

    יש לאי"ל סניף בחיפה ת"א וירושלים ושם יש עובדים סוציאלים וסטודנטים לעבודה סוציאלית בהדרכה צמודה שפוגשים אנשים בשעות משבר אלו ומסייעים להם להתמודד.

    למזלנו מדובר במשבר שהוא הפיך וסביר שהמצב ישתפר.

    מספרי הטלפון ש העוסי"ם לשם קביעת פגישה

    ירושלים 02-5000283

    ת"א 03-5379090

    חיפה 04-8527163

    בהצלחה רבה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אורית
    08/03/2009

    יוסי תודה על התגובה המהירה. מטפל בי נאורולוג שעובד באיכילוב, אני לא יודעת אם הוא מומחה לאפילפסיה .אבל הוא אחת האופציות שיש לי בקופת חולים מאוחדת.והוא עובד בנאורולוגיה באיכילוב. אני בהחלט העזר במספרי הטלפון שנתתה לי ושוב תודה תודה תודה על ההתיחסות. אתה יודע מה מצחיק? שאני החולה, אני צריכה עזרה,ובארץ שלו אני צריכה להתבייש להיות חולה כי אני מפחדת להפסיד את מקור הפרנסה שלי, ואם החברים של הילדים שלי ידעו על המחלה אז אני אבייש אותם,ותודה לאל שיש לי בעל מדהים כל כך שסובל אותי ואיתי,וגם ככה הראש לא כתמול שלשום אז במקום לנסות להבריא ולחפש עזרה אני עסוקה בלהסתיר להתבייש ולהתאכזב מעצמי, אני יודעת שזה לא כל בסדר - אבל הזכרון שלי נפגם המראה שלי נפגם חדות המחשבה שלי נפגעה אני חצי בן אדם ולמרות הנימה הפסימית אני באמת עדיין משעשעת ואופטימית אבל כנראה הכדורים האחרונים (אפנוטין)החזירו אותי אחורה ומי שגר בראש שלי זה ממש לא אני. ממש כמו בתקופת הטגרטול- והכל עכשיו כשאני צריכה להכין את הילדים לחג הפורים ולארגן משלוחי מנות ולהמשיך לתפקד ולהסוות. ודווקא עכשיו אני מסוממת לא מפוקסת לא רואה טוב בעיניים מסוחררת ישנונית וחלשה, נפוחה בפנים - זה ממש לא מתאים עכשיו. !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקש עצות לטיפול באפילפסיה ללא
    אלון
    28/02/2009

    ללא תרופות וניתוחים. אנו בשלבי בדיקה לאחר 2 ארועים של פירכוסים בהפרש של שנתיים לילד בן ארבע וחצי. מידע על בדיקות mri.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ללא תרופות

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    01/03/2009

    שלום אלון

    אני עוד לא נתקלתי באף מאמר שמראה כי ניתן לטפל באפילפסיה בדרך יעילה ללא תרופות.
    יחד עם זאת יש אנשים שאומרים שהם נעזרו רבות מטיפולים אלטרנטיביים שונים או שהם מטפלים ויכולים לעזור.
    אם תרצה- אתה יכול להתקשר אלינו ואתן לך כמה שמות.
    בהפרשים כאלה גדולים באמת יכול להיות שלא צריך להזרז ולהתחיל טיפול תרופתי. אם אתם מוכנים לקחת את הסיכון שיהיה עוד התקף ולא להתחיל בתרופות, אין פסול בהחלטה כזו.

    לגבי MRI- זו בדיקה שמצלמת את המוח ב"פרוסות", וכך אפשר לדעת האם אין משהו אחר במוח שיכול לגרום להתקפי האפילפסיה. יכול להיות אפילו ציסטה או צלקת לא חייבת לבהכרח להיות משהו פעיל.

    בהצלחה בהחלטות
    יסכה
    02-5000283

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים עם התרופות שפוגעות בלמידה?
    רות
    23/02/2009

    ביתי חלתה באפילפסיה ממש כ"מתנה " לכיתה א' . ביתי ילדה מבריקה עם שכל חד ומהירה בכל. היא החלה לקבל דפלפט וחוץ מתאבון בריא לא הורגשה ירידה בחשיבה. אך כיוון שהדפלפט לא איזן פירכוסים היא החלה לקבל גם אוספולוט מזה 4 ימים. מאד נעט ומאד בהדרגה. אך כמו קסם רע הילדה הפכה איטית ברמות מדאיגות. ש"ב שלקחו דקה וחצי הפכו סיוט של שעות. גם הקריאה איטית וחשבון בכלל אין מה לדבר... שאלתי את ד"ר קיויתי והיא אמרה שבתקופת הסתגלות לתרופה זה צפוי . אך עלי לציין שבדפלפט לא היה שום שינוי כזה ואותו היא נוטלת חודשיים. האם מישהו מכיר תופעה כזו? והאם התום ההסתגלות לתרופה זה מסתדר או שעכשיו ביתי "הצטרפה" למתקשים " והאיטיים ותאלץ לסבול בלמידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המטרה- שיפור איכות החיים

    יוסי אונטרמן
    23/02/2009

    שלום,

    ילדים רבים שמתחילים טיפול תרופתי מגיבים לתורפה עם תופעות לוואי. אם לאחר תקופת ההסתגלות תופעות הלוואי קשה מידי , רצוי לשקול החלפה של התרופה יחד עם הרופאה.

    חשוב לזכור שהמטרה היא שיפור איכות החיים ולא רק איזון ההתקפים ! ד"ר קיוויתי היא רופאה מצוינת עם ניסיון רב בטיפול בילדים עם אפילפסיה אולם, אם לאחר שנה את לא רואה שיפור במצב הילדה רצוי לשמוע חוות דעת נוספת. לפעמים רופא נוסף רואה את הדברים מעט אחרת.

    רצוי לתמוך בבתך שבוודאי מתוסכלת מהירידה ביכולותיה הלימודיות ומאוכזבת מעצמה. אני מאמין שחשוב שהיא תדע שמדובר במצב זמני שסביר שישתנה.

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדי חלה...
    רות
    19/02/2009

    בני בן ה-6 סבל מפרכוסי חום תכופים עד גיל 4 , מאז שקט עד עכשיו. לפתע בלי סימן היו התקף בחום עשינו אי אי ג'י שהראה פעילות אפלפטית והומלץ על טיפול בדפלפט. הוא החל לקחת את הטיפול ובום!!!!!!!! סערה נוראית פרכוסים מטורפים גם לא בחום. המצב כה אקוטי שעבודתי נפגעת ואני על סף פיטורין.. שלא לדבר על התמוטטות נפשית שאני חווה. המומחית אמרה לשאלתי , שלא התרופה הביאה את הפרכוסים אלא קרשינדו " שהוא מהלך של המחלה. לאור הפרכוס הוסף אוספולוט במינו התחלתי אך בני מגלה סימני עייפות נוראית לשילוב התרופות מה שמקשה על עמידה יציבה הוא שוקע כל הזמן ונתקל בדברים. האם יש אור בקצה המנהרה? אני בשוק מהאסון שנחת עלינו לפתע.. ללא אזהרה וללא הכנה פתאום לקלוט שבני חולה , ושהחיים השתנו לגמרי. אני מודאגת , חרדה ומוזעקת שוב ושוב לבה"ס מה יהיה???????? האם תוכלו לשתף אותי ב"חבלי הלידה " עד האיזון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדי חלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום למיואשת

    יוסי אונטרמן
    21/02/2009

    שלום רב,

    הורים רבים נמצאים , היו ולצערנו כנראה יהיו במצב דומה לשלך . רובם הגדול כ 75% הגיעו למצב בו אין יותר התקפים והחיים חזרו פחות או יותר למסלולם.

    יש אפשרות לקבל תמיכה בשלב קשה זה על ידי העובדים הסוציאלים באי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה, בירושלים, ת"א חיפה או ב"ש.
    ראינו כל כך הרבה הורים שהיו במצבך והיום הילד שלהם מאוזן- כך שיש מקום רב לאופטימיות

    רצוי לקבוע פגישה עם העו"ס בסניף הקרוב למקום מגורייך

    בהצלחה ובאיזון מהיר וקל

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום