פורום אפילפסיה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זכויות ביטוח לאומי.
    לילך
    10/11/2008

    שלום. אתמול רשמתי בפורום שגם אני מצטרפת למעגל. תודה על המענה, אני מקווה שאוכל לאסוף את הכוח כרגע הלא ידוע הוא המפחיד מכל. רציתי לדעת אם יש לבני זכויות בביטוח לאומי. הוא כבר מקבל קיצבה בגין לקות של CP. תודה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זכויות ביטוח לאומי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטוח לאומי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    10/11/2008

    שלום לילך

    אם הוא כבר מקבל קצבה, אז הוא ככל הנראה מקבל את כל זכויות ולכן האפילפסיה לא משמעותית במקרה זה.

    בברכת שמחה ובריאות
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חוזרת - התקפים
    אחת
    09/11/2008

    שלום! רציתי לדעת האם מוכר מצב בו יש התקפי אפילפסיה- פרכוסים בריחת שתן... רק בזמן שישנים? אם כן האם עדיין אסור לנהוג והאם כל מי שיש לו אפילפסיה לא זוכר את ההתקף? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה חוזרת - התקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי לילה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    09/11/2008

    שלום

    בהחלא יש מצבים בהם יש בריחת שתן בזמן התקפים. זו מצב מאוד נפוץ- בד"כ התרופות ממתנות את עוצמת ההתקף ואז מצליחים למנוע את בריחת השתן- ייתכן וכדאי לשוב לרופא על מנת לבדוק התאמה של תרופות או מינון.
    כמו"כ בודאי שיש סוגי אפילפסיה שבאים לידי ביטוי בהתקפים שהם רק בלילה. במידה ואכן זה המצב אז אפשר לקבל רשיון נהיגה גם אם יש עדיין התקפים (רק במידה והרופא מגדיר את סוג האפילפסיה ככזאת שהיא רק בשינה).
    לגבי הזיכרון-יש כאלו שזוכרים ויש כאלו שלא-זה אנדבידואלי ותלוי בסוג ההתקף.
    אני גם ממליצה לפנות לאפליפטולוג שהוא נוירולוג שמתמחה ספציפית באפילפסיה.
    בהצלחה!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אמא לילד עם אפילפסיה
    לילך
    09/11/2008

    שלום, לבני המתוק והמקסים בן ה- 6.5 יש CP. נכון, קל - המיפרסיס ימני כך שידו הימנית מוגבלת ותומכת בלבד ורגלו הימנית צולעת במקצת. הוא קטן יחסית לגילו (אחוזון 3 בלבד.) קוגניטיבית - חבל על הזמן. פשוט מדהים - חכם וחריף ומתקשר נפלא. ילד יפה. אישיות נהדרת. בקיצור ילד מ-ק-ס-י-ם. שבוע שעבר בעקבות חשש שלי שהיה לו התקף, עשו לו EEG. הבדיקה עברה בצורה מעולה, כמו שכתוב בסרטים. תוך כדי שהוא נבדק - שאלתי את הטכנאית האם היא רואה סימנים והיא שאלה אם זו פעם ראשונה שלו. היא אישרה את חששותי שאכן יש לו את הסימנים שמהם כל-כך פחדתי. לא הפסקתי לבכות מאז. חרשתי את האינטרנט וראיתי שהשד אינו נורא וכבר עברתי איתו קטעים גרועים, אבל שלילד שלי הנפלא הזה יש עוד משהו, כוד תיק על הכתפיים שלו, זה כבר בלתי נסבל. אני מגדלת אותו כילד רגיל לכל דבר , למרות שהוא בגן לחינוך מיוחד, הוא עושה דברים שילדים אחרים לא יכולים לעשות וכולם מאד מתפעלים ממנו. הפעם הזאת נשברתי. אין לי כוח להתמודד עם עוד משהו. כבר חשבתי שאיכשהו הגעתי איתו למנוחה והנחלה, הוא מאד מתקדם בפיזיוטרפיה ומתפקד ממש מעולה ועכשיו שוב נסיגה, שוב התמודדות. כל פעם שאני חושבת שהעתיד נראה ורוד בסה"כ, אני חוטפת מכה. נכון, הילד שלי צריך אותי חזקה, אבל עד כאן. סליחה שפרקתי קצת, אני לא יכולה להתלונן עליו כי הוא באמת בסדר, אבל פשוט נמאס כבר. שיהיה לכם ערב טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם את תצליחי להתמודד!

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    09/11/2008

    שלום לילך

    אני לא מכירה הרבה אמהות שלא מגיבות כפי שאת הגבת. כמעט כל אמא או אבא מגיבים בתחושה של "הנה יש לנו עוד תיק" או "איזה פחד, מה נפל עלינו".
    כפי שכתבת, השד לא נורא כ"כ.
    פריט מידע קטן לעידוד- 80% מהאנשים עם אפילפסיה מנהלים חיים רגילים לחלוטין.
    אם את מעוניינת לשוחח או לשאול את מוזמנת להתקשר!
    02-5000283

    גם לאמא חזקה מותר להתפרק....
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אמא של ילדה עם אפילפסיה

    אורה
    15/11/2008

    ובהחלט אפשר לחיות עם זה. אבל אמא יקרה יש לך עוד כמה תיקים עליך ובהחלט מותר להתפרק. אבל חשוב שאחר כך תוכלי שוב למצוא כח ולהמשיך בחיים. את יכולה להעזר הכי טוב באנשים שהם במצב שלך. אני גם כבר 16 שנה בסיפור הזה אבל לילדה שלי אין cpץ אם את רוצה אפשר לדבר על אפילפסיה כי לצערי אני ממש מומחית............תחזיקי מעמד ותתני לעצמך גם מקום להתפרק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לימור
    04/11/2008

    מהם הסימנים של התקף אפילפטי ? בני, בן 21, התעלף לאחר מכה חזקה באצבע. בעקבות הנפילה,שבר את האף ואת השיניים. הוא התעורר תוך מספר שניות ובכוחות עצמו עבר ממצב שכיבה למצב ישיבה. בעקבות אירוע זה, עבר 2 בדיקות EEG, EEG בשינה, TILT TEST , CT , MRI , לב ECHO והולטר. כל הבדיקות תקינות אולם הרופא הצבאי רוצה להמליץ על הורדת פרופיל באמתלה של 'התקף אפילפטי חד פעמי'. האם ייתכן מצב של התקף כזה אם האירוע נמשך מספר שניות בלבד ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן אבל........

    יוסי אונטרמן
    04/11/2008

    תאורטי יתכן התקף אפילפטי אחד, אולם מאחר ויש סיכוי שההתקף הוא לא אפילפטי, כי לא עשו e/e/g תוך כדי התקף רוב הרופאים מגדירים אפילפסיה לאחר שני התקפים. חשוב להבין שיש מקרים רבים בהםה e.e.g תקין ובכל זאת יש התקפי אפילפסיה. יש מקרים בהם הרופא יודע רק לאחר שהמליץ על תרופות ובהוכח שהן עוזרות. ניתן ללכת לנירולוג אזרחי עדיף אפליפטולוג לאבחנה נוספת

    בהצלחה
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עידוד
    אמא
    01/11/2008

    לצערי הצטרפנו למשפחת האפילפסיה כאשר בתי בת השנה וחודשיים אובחנה השבוע. עדיין לא ברור איזה, איך כמה ולמה, אנחנו עוד בבירור. רציתי לשאול אם אתם מכירים מקרים שהילד כל כך צעיר והוא גדל להיות נורמאלי למרות המחלה, (על המקרים שלא אני כבר יודעת, הייתי רוצה לשמוע משהו חיובי, אם למישהו יש איזו דוגמה)....בבקשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עידוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דנה- בהחלט יש

    יוסי אונטרמן
    02/11/2008

    שלום דנה

    יש לא מעט אנשים שהיתה להם אפילפסיה והם יצאו מזה. תלוי בסוג האפילפסיה וכו'

    80% מהאנשים עם אפילפסיה מגיעים לאיזון ז"א ללא התקפים בעקבות טיפול תרופתי או אחר

    ברור לי שצריך סבלנות , ולהיות מטופל אצל אפליפטולוג

    אם תרצי לדבר איתנו צרי קשר ל 02-5000283 ונרחיב

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוסי תודה

    אמא
    02/11/2008

    יוסי תודה רבה, בהחלט אצור עמכם קשר בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה היקרה אני באה לעודד אותך!!!!

    אורה
    15/11/2008

    ביתי היום בת 17 וקיבלה את ההתקף הראשון בגיל 9 חודשים!!!!! הילדה עברה כ 800 התקפים עד גיל 5 וא"כ הצליחו לאזן אותה. כיום היא ילדה רגילה לכל דבר לומדת בכיתת מב"ר (מסלול של 3 יחידות) ביתה י"א. ליאת היא ילדה מוכשרת מאד בידיים, היא עושה תסרוקות ומציירת הדהים. ליאת מדריכה בתנועת נוער. מה עוד אוכל לספר לך כדי להרגיע אותך???????????? בהצלחה ואשמח לעזור לך בכל הדרוש!!! אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חן
    29/10/2008

    בתי בת 5 בריאה בד"כ אתמול רצה מהר בירידה נפלה על הגב ניסתה לקום בכתה ואז התעלפה ל40 שניות הרמתי רגליים התעוררה ותפקה כרגיל מקרה דומה אירע לפני שנתיים אז נלקחה למיון נערכו בדיקות אבל הכל היה תקין למי עלי לפנות אם בכלל ואיזה בדיקות עלי לעשות לה. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם בכלל אז לנירולוג

    יוסי אונטרמן
    29/10/2008


    שלום רב

    גם אם הסיבה ל"התעלפות" היא אפילפסיה אזי קשה לי להאמין שנירולוג יטה לתת טיפול תרופתי למשהו שקורה פעם בשנתיים

    ניתן להתייעץ עם רופא משפחה כדי להיות שקטים.

    בהצלחה

    יוסי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    איילת
    26/10/2008

    שלום אני בת 16 ויש לי אח תאום, (תאומים בן ובת). לאח שלי היה התקף אפילפטי, עשו לו EEG ועוד משהו, וגילו שהוא חולה במחלת הנפילה. השאלה שלי אם העובדה שאחי התאום חולה בזה, יכול להיות שגם לי יש או יהיה את זה?..זה תורשתי או משהו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בהכרח

    יוסי אונטרמן
    29/10/2008

    שלום איילת

    חלק קטן מאד ממקרי האפילפסיה תורשתיים

    אנחנו מכרים תאומים רבים בהם רק לאחד יש אפילפסיה וגם מעט מאד תאומים בהם לשניים יש

    בברכת בריאות

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפים חוזרים
    אלקסלסי אמיל
    21/10/2008

    ליסכה שלום עברתי ניתוח מוח במאי 08 והתברר שהגידול סרטני ברמה 2.עברתי סדרה של הקרנות וכרגע אני ממתין להמשך טיפול.מאז אני סובל מהתקפי אפילפסי למרות הטיפול בגבבפנטין 3*900 ביום ההתקפים אחת לשבועיים בערך. רציתי לדעת האם ישנו טיפולי אחר שימנע את ההתקפים ומה לעשות במצבים של התקף מאחר ואני נמצא לבד בבית עד שאישתי חוזרת מהעבודה? מודה לך מאוד על תשובתך. אמיל אלקסלסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפים חוזרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בד"כ תרופות עוזרות

    אי"ל
    22/10/2008

    שלום אמיל יסכה לא בארץ כרגע ולכן אענה לך במקומה בד"כ יש ניסיון למצוא את התרופה המתאימה לאיזון מהתקפים יש טכנולוגיות נוספות כמו קוצב, ניתוחי ראש, ודיטה קיטוגנית- כולם בהתייעצות רפואית מעמיקה לגבי התקפים בבית כשאתה לבד- יש אנשים שיש להם תחושה מוקדמת ואז הם מזעיקים קרובים לפני ההתקף. יש כאלה שבני משפחה שונים נשארים איתם ויש כאלה שנמצאים במקום ציבורים עם חברים שיודעים מה לעשות בזמן התקף- למשל מתנדבים במקום מסויים. יש כאלה שרכשו כלבים מאולפים לסייע להם בזמן התקף. ברור לי שאלו אינן תשובות מושלמות אבל אלה הפתרונות החלקיים שאני מכיר בהצלחה יוסי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא , תרופות והריון...
    אתי
    19/10/2008

    שלום רב, שמי אתי, אני בת 28, חולה באפילפסיה מגיל 14. רקע : ידוע לי שבאופן יחסי המקרה שלי קל מאוד. תדירות ההתקפים היא אחת לכמה שנים טובות. כבר המון זמן (לדעתי מגיל 17 לערך) אני מטופלת בדפלאפט והמינון הנוכחי הוא 800 מ"ג ביום. בינואר 2006 , לאחר כמה שנים של שקט, עברתי בדיקת EEG שיצאה תקינה. בהתחשב בנסיבות, הרופא שלי החליט לנסות להוריד את המינון של התרופות במטרה להפסיק את הטיפול לחלוטין. לאחר שלושה ימים קיבלתי התקף. מאז, חזרתי למינון הרגיל ושוב שקט עד היום.... אגב, ההתקפים שלי הם מסוג של פירכוסים ו"ערפול הכרה". grand mal, לא בטוחה במינוח הרפואי. שאלתי : לפני כחודשיים עברתי דירה בחזרה למודיעין (לאחר כמה שנים כסטודנטית בב"ש) ואני מחפשת נוירולוג חדש. השאלה היא האם תוכלו להמליץ על רופא טוב, כשהדגש הוא שחשוב לי שיהיה זה רופא שיוכל ללוות אותי במהלך הריון עם המחלה. חשוב לי שיהיה לו/ לה ידע וניסיון ספציפית בנושא הריון של נשים עם אפילפסיה. המיקום לא חשוב בעיני. אין לי בעיה לנסוע מחוץ לעיר בשביל רופא טוב שאוכל לסמוך עליו. אני מאוד מאוד מאוד חוששת מהריון עם תרופות וסכנה של התקפים. תודה מראש ובריאות לכולם, אתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא , תרופות והריון...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרימי טלפון- 025000283

    אי"ל
    22/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא תרופות ואפילפסיה בהריון

    מירב
    25/10/2008

    אתי שלום. המלצתי היא על המרכז הרפואי באיכלוב אצל פרופ' מירי נויפלד. היא מתמחה בטיפול בנשים בהריון, ויש אצלה בחדר לוח שתלויות עליו תמונות של ילדים שנולדו לנשים אפילפטיות. מניסיוני האישי, בזמן ההריון יש העדפה ברורה ללמיקטל על דפאלפט. אם את כבר בהריון, אני מציעה לך לגשת בהקדם האפשרי וללא דיחוי. בכל מקרה, מאחר ולוקח זמן רב עד לתור הפנוי הקרוב, תאמרי להם שאת מתכננת הריון/בהריון, ואת צריכה להחליף תרופות. אל תתביישי להגיד שזה דחוף. דבר נוסף, קיימת בדיקת דם שלא נוהגים להמליץ עליה ונקראת רמת למוטריג'ין בד, והיא מהווה דרך נוספת למעקב על רמת התרופה בדם ועל האיזון התרופתי. הבדיקה מתבצעת באיכיולב ובהדסה בלבד ועולה 300 ש"ח. ועידוד לסיכום: אני ילדתי לפני שנה וחצי וב"ה הכל הלך טוב. אמנם יש המון בדיקות במהלך ההריון כדי להבטיח מעקב להריון תקין, אבל אל דאגה. מאחלת לך בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה , תודה , תודה!

    אתי
    25/10/2008

    שלום מירב, אחרי שקראתי כל כך הרבה והתקשרתי וכתבתי לרופאים, ההודעה שלך מנחמת אותי מאוד. באמת קבעתי תור לד"ר נויפלד וזה לעוד המון זמן....אני עדיין מנסה לברר איך אפשר לעשות את זה דרך הקופה (מכבי). מקסימום, אני אלך לקליניקה הפרטית שלה. לגבי התרופה, כבר שמעתי על למיקטל בהקשר הזה ואני מקווה שזה יסתדר. היית מטופלת בדפלאפט? אגב, אני עדיין לא בהריון, אבל רוצה להיכנס במצב שבו ידוע לי כל מה שדרוש ועם צוות רופאים שאני סומכת עליהם. יש לך המלצה גם לגבי רופא נשים שילווה את ההריון בנסיבות הללו? הבנתי שברגע שאת חולת אפילפסיה ולא משנה באיזו רמה, זה נחשב הריון בסיכון גבוה.... ושוב תודה לך ואני מאחלת לך עוד ילדים בריאים ומקסימים! אתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרושים חולי אפילפסיה למחקר מהפכני
    ד"ר מג'די
    15/10/2008

    דרושים חולי אפילפסיה מעל גיל 16 בעלי התקיפי אפילפסיה מעל פעם בשבוע..לניסוי תרפיית קו-אנרגיה פיתוח ד"ר מג'די מדען לרפואה משלימה ואלטרנטיבית !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בקשר אלי אני מתאים למחקר??

    קוסטה
    23/10/2008

    אצלי יכול להיות התקף כל יום אם אני ירצה,זה נחשב???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ספיר
    12/10/2008

    האם יש קשר בין התקפים אפילפטיים לנסיעות? לאחרונה שמנו לב שבני חוטף התקפים לאחר נסיעות ארוכות ומפרכות. האם ידוע בספרות המקצועית על קשר בין הדברים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעניין נסיעות

    אמא מודאגת...
    23/10/2008

    גם ביתי מקבלת התקפים בסמיכות לנסיעות ארוכות בתחילה חשבנו שהטריגר הוא חוסר שינה שליווה את הנסיעות ולבסוף בהתייעצות עם ניורולוג נאמר לנו שריצודי האור והתמונות מצידי הדרך יכולים לעורר תגובה של המוקד האפילפטי, בכל אופן גם בבדיקת האי אי גי ניתן לראות שרידים ופעילות תואמת לתופעה. ההמלצה הייתה לחלק את הנסיעות לפרקי זמן קצרים יותר עם הפסקות באמצע, לנסוע רק כשמוכרח ולהישמר ב"הפסקות"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעייפות יש קשר

    יוסי אונטרמן
    26/10/2008


    ויש גם ארועים בהם נוסעים צופים החוצה מול שדרת עצים למשל ואז נוצרים הבהובי אור. הבהובים אלו יוצרים גירוי להתקפים.

    חשוב לא להגיע למצב של עייפות או מתח שעלולים להגרם כתוצאה מהנסיעות

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    מיכל
    09/10/2008

    אח שלי בן 40 סובל מאפלפביה גרנד מל כבר מכיל החטיבה. מאז ועד היום מקבל טיפול תרופתי וכפעם בשנתיים חווה התקף. בחצי שנה האחרונה חלה התדרדרות קשה והוא מקבל התקף כל כמה ימים, בנוסף הוא מרבה לישון מידי יום ביומו ונהיה עצבני מאוד דכאוני ועם מצבי רוח משתנים מקצה לקצה. מצבים אלה פוגעים במשפחתו נשוי +2 ומבלי שהוא יבין זה פוגע גם פה. האם יש מצב לתופעה נפשית נלווית למחלה זו? האם ניתן לתת תרופות פסיכיאטריות במקביל לטיפול במחלה? חשוב לציין כי היה השבוע אצל נירולוג שמשנה לו מינון ומוסיף לו כדור חדש. אני מאוד מודאגת שיאבד שליטה לגמרי וישלם על כך מחיר כבד. אשמח לשמוע אם יש פה מי שחווה משהו דומה וכן עצות יתקבלו בברכה. תודה מיכל:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של תרופות

    אי"ל
    22/10/2008

    כנראה שמה שאת מתארת מדובר בתופעות לוואי של תרופות חדשות. בד"כ תופעות לוואי של תרופות חדשות עוברות לאחר שבועיים עד ארבעה שבועות. בכל מקרה חשוב לעדכן את הרופא בתופעות הלוואי. וכן ניתן לקבל תרופות פסיכיאטריות יחד עם תרופות אנטי אפילפטיות אולם כמובן בהתייעצות של נירולוג עם פסיכיאטר. נדמה לי שהמטרה הראשונית היא למצוא תרופה או פתרון אחר שיאזו אותלו עם מינימום תופעות לוואי ניתן גם להתייעץ ולקבל חוות דעת שנייה מאפליפטולוג לבוגרים לגבי התרופות והמינון בהצלחה יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, ברצוני לתקן לגבי 'צניחת לשון'
    נני
    08/10/2008

    אני שמה לב כי עניתם כבר למספר אנשים שהתעניינו כי אין סכנה של צניחת לשון בהתקף. מדוע אתם אומרים זאת?! הרי סכנה כזו קיימת... וזו בדיוק הסיבה שבגללה יש צורך להעביר חולה על צידי הגוף בזמן התקף, על מנת שהלשון תצנח הצידה ולא אחורה ותחסום את דרכי האוויר. מטריד שאתם עונים כך בתור גוף שאמור למסור מידע מהימן! סכנה כזו קיימת אצל כל אדם שמאבד הכרה לאו דווקא חולי אפילפסיה ועל כמה וכמה חולי אפילפסיה! כל חובש במד"א יודע זאת! ממש מכעיס אותי בתור חולה לראות שעניתם בצורה כזו לכמה חולים נוספים כאן בפורום! ממש בושה! סכנה כזו קיימת ואתם אמורים לתת מידע שיעזור לחולים ומכריהם בזמן התקף. מאכזב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם כל הכבוד ויש כבוד........

    יוסי אונטרמן
    08/10/2008

    את מוזמנת לפנות לאפליפטולוגים ( נירולוגים שעברו התמחות בתחום האפילפסיה ) ולבדוק בעצמך

    אם תרצי נפנה אותך אליהם

    גמר חתימה טובה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רוני
    05/10/2008


    שלום רב,
    בתי בת 6 אובחנה לפני כחודשיים כסובלת מאבסנס והתחילה טיפול בתרופה valporal.
    בזמן האחרון אנו מבחינים בשינוי התנהגותי שחל בה, היא לא מקשיבה,אלימה במקצת, לא שולטת בצרכיה ,
    כמו כן, התחילו להופיע על פניה מעין עיגולים לבנים גדולים, תחילה חשבתי שזה מהשמש בקיץ, אך בימים האחרונים היא נראית "לבנה" וחסרת צבע בלחייה.יש לציין שלפני "הגילוי" , היא היתה ילדה מקסימה, עדינה, מאד בוגרת וכלל לא אלימה .
    יכול להיות שאלו תופעות לוואי של התרופה?
    אם כן, יש משהו שניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לואי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    05/10/2008

    שלום רוני

    בהחלט יכול להיות שהשינוים התנהגותים שאת מתארת הם תופעות לואי של התרופות. אלו תופעות לואי ידועות. לגבי הכתמים הלבנים אני לא מכירה- אך זה לא אומר שזה לא קיים.
    האפילפסיה עצמה לא מובילה להתנהגויות אלה ואין סיבה שבתך לא תמשיך להיות מקסימה.
    יכול להיות שהמינון שקבלתם לא היה מספיק הדרגתי ויכול להיות שצריך להחליף תרופה.

    בכל מקרה הייתי מתקשרת לרופא המטפל או לאחות במחלקה (במידה וטופלתם בביה"ח) ומבקשת לשוחח עם הרופא ולא להמתין לתור.

    שנה טובה ובריאה!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צום ואפילפסיה
    רובי
    01/10/2008

    שלום, אני בן 34, חוויתי 2 התקפי אפילפסיה (איבוד הכרה) ואני מטופל בדפלפט. התקף אחרון לפני שנה וחצי ומאז אני מאוזן. רציתי לדעת אם מבחינה רפואית אפשר לצום במצב כזה (בהנחה שאני לוקח את הכדורים עם מעט מים במהלך הצום) ? תודה רובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צום ואפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צום

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    05/10/2008

    שלום רובי

    בהתייעצות דומה שהיתה לי עם אפליפטולוג בנושא זה בעבר, הוא אמר שאין שום בעייה לצום.


    צום קל
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגיש טוב..

    סוזי
    16/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסית נוער

    נורית
    21/10/2008

    שלום, ביתי עברה התקפי אפילפסיה מספר פעמים ,כרגע היא לוקחת כדור אוספולוט בריצות בשיעורי הספורט קשה לה לינשום. האים יש קשר בין הפירכוסים לקושי הנשימה? אם כן כייצד אפשר לימנוע זאת? בתודה נורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו שאלה לרופא- אני לא מוסמך לענות

    אי"ל
    22/10/2008

    אני לא רופא וזו שאלה לרופא ניתן במקביל לבדוק בדף המצורף ךתרופה את תופעות הלוואי שלה יש באתר של קופ"ח כללית אתר שמציג את התופות ותופעות הללואי שלהן בהצלחה יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעניין תופעות לוואי של אוספולוט

    אמא מודאגת...
    23/10/2008

    ביתי הייתה מטופלת בתרופה וכל פעילות גופנית ולו הקלה לוותה בהתנשפות רבה, אחרי מעבר לתרופה אחרת התופעה פסקה לחלוטין נאמר לנו ע"י הניורולוג שזוהי תופעה לוואי מוכרת לתרופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום