מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למיקטל שאלה.daniel29/09/2008
שלום שמי דניאל ואני בן 15 וחצי אני לוקח למיקטל כבר 5+ הורדתי את המינון והעלתי היום אני במינון של 50 ואני מרגיש טוב למדי. אני רק הייתי רוצה לדעת מה התופעות לוואי מה אפשר לעשות לדוגמא.. מותר לשתות/עסיקה בספורט מסוים/חוסר שינה דברים כאלה הייתי רוצה לדעת יותר .. פשוט אני לא מצליח לקבל תשובות.. תודה רבה דניאל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK01/10/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה מותר ומה אסור
יסכה מוניקנדם-גבעון01/10/2008שלום דניאל
אם אתה מאוזן - זאת אומרת שלא היה לך התקף בשנה האחרונה אתה יכול לעשות כמעט הכול.
דברים שכדאי להמנע מהם הם שתית אלכוהול וחוסר שינה בגלל שהם דברים שגורמים להתקפים גם אצל מי שמאוזן.
אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלינו 02-5000283.
בהצלחה!
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קסדהגלי27/09/2008
שלום אני זקוקה דחוף לקסדה עבור בני בן 11 שנופל המון כתוצאה מאפילפסיה. איפה אפשר לקנות ? תודה גלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לעזור
אמא29/09/2008טלפני אלי 050-2104390
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור
אמא29/09/2008טלפני אלי 050-2104390
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקסדה
יסכה מוניקנדם-גבעון01/10/2008שלום גלי
את יכולה לפנות לאיציק חילו, הוא אחד האנשים שמספקים קסדות במחירים זולים יחסית.
054-4381292.
אם יש עוד שאלות- את מוזמנת להתקשר!
בהצלחה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתשי23/09/2008
אפילסיה יכולה להיות משהו תורשתי?? תודה רבה מראש שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברוב המקרים אפילפסיה אינה תורשית
יוסי אונטרמן27/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשי22/09/2008
האם לחולי אפליסיה יש אפשרות להוציא רישיון ? ואם כן האם זה מומלץ...? שאלה נוספת מחלת האפליסיה האם היא עלולה להשפיע לגיוס ז"א לא יקבלו אותי בעקבות שיש לי אותה תודה מראש, שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
יוסי אונטרמן27/09/2008יש לאנשים רבים עם אפילפסיה רשיון לרכב פרטי. בד"כ לאחר כשנה ללא התקפים ולאחר בדיקות ואישורים שונים ניתן להוציא רשיון לרכב פרטי
פרטים נוספים ניתן לקבל טלפונית באי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה
לגבי גיוס כאשר מאוזנים כשנה ללא התקפים יש סיכוי להתקבל לצה"ל- תמיד ניתן להתנדב לצה"ל או לבצע שרות לאומי
בהצלחה
יוסֵיl* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון אפילפסיהעדי22/09/2008
שלום, אני בת 33, היה לי ארוע שלא אובחן כאפילפטי לפני 4 שנים, וארוע נוסף לאחרונה. נוירולוג בחדר מיון קבע חד משמעית שמדובר באפילפסיה ללא ביצוע בדיקות נוספות (EEG, CT או MRI). האם ניתן לאבחן כך אפילפסיה? אין צורך בבדיקות הנוספות? האם כתוצאה מהחלטתו, השרירותית לדעתי, ישללו לי כעת את רשיון הנהיגה? אפילפסיה יכולה לצוץ לבן אדם באמצע החיים? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה יכולה לצוץ כך סתם באמצע
יוסי אונטרמן27/09/2008שלום רב
אפילפסיה יכולה לצוץ כך סתם באמצע החיים. על פניו רצוי לערוך לפחות בדיקת e.e.g לפני שקובעים בודאות שזו אפילפסיה. למרות זאת יש מקרים רבים של אפילפסיה שאין כל סימן ב e/e/g
מצטער שאין לי תשובה יותר חד משמעית
את תמיד יכולה ללכת לאפליפטולוג אחר כדי להיות בטוחה
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה קטוגניתלימור21/09/2008
ביתי חולה באפילפסיה עמידה לתרופות. כרגע עוברת סדרת בדיקות לפני ניתוח. עדיין לא בטוחים שיש מוקד אחד. כמובן שהאופציה הבאה היא דיאטה קטוגנית . אולם, ביתי לא ילדה רגילה, יש לה פיגור קל, איני בטוחה שתוכל לעמוד בדיאטה. כמובן שננסה. הבנתי ששיעורי ההצלחה של הדיאטה גם לא גבוהים. מה קורה אחרי , האם הסתיימו האופציות?. שאלה נוספת - האם יש בעולם בית חולים שיכול לתת מענה שאין בארץ? טיפולים, תרופות הצלחות... תודה, לימור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה קטוגנית
יוסי אונטרמן22/09/2008שלום לימור
יש כמה סוגים של דיאטות קטוגניות. לא חייבים ללכת על הדיאטה המחמירה ביותר.
אני מכירה גם ילדים עם פיגור שהצליחו לעמוד בדיאטה במיוחד כשזה היה לאחר התקפים מרובים.
באתר שלנו יש מצגת עם פירוט על הסוגים השונים של הדיאטות.
מבחינת אפשרויות טיפול נוספות יש את קוצב הואגוס שגם לו יש לא מעט הצלחות.
מעבר לך, חשוב שתפגשו עם אפילפטולוג שהוא מומחה לאפילפסיה ולא רק נוירולוג.
אם יש עוד שאלות, את מוזמנת לפנות.
בברכת בריאות
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למקטלנועה15/09/2008
שלום ד"ר,שמי נועה אני בת 23 לפני 7 שנים נגלה שיש לי אפילפסיה בגלל אירע חד פעמי . מאז אני נוטלת למיקטל, ואחרי כ"כ שנים שאני נוטלת את התרופה אני מרגישה שמצב הנפשי שלי נדפק... מבחינה נפשית אני בסדר-אבל לדעתי בגלל התרופה הזו נדפקו אצלי הרבה דברים כמו: זיכרון,ההתבטאות שלי בעל פה נדפק לגמרי,הניסוח שלי נדפק,אני מרבה להשתעממם מאוד מהר מדברים,שום דבר לא מעניין אותי... אני כמטופלת פניתי לרופא שלי וסיפרתי לו על ההפרעות והורדנו את המינון ל100 מ"ג ביום,בעיקרון הרופא שלי לא מרבה לדבר על התרופה.. ואני בעיקרון על דעת עצמי החלטתי לא לשתות ולא לגעת בתרופה הזו יותר (אני עושה כאילו בולעת את התרופה שהוריי ירגעו),כי היא רק פגעה בי, וזו דעתי,אמרתי גם להוריי אבל הם טוענים שאני ממציאה הכל.. השאלה שלי-האם אני ממציאה את התופעות הללו?! כי אני לא זוכרת את עצמי ככה,היום אני לא יכולה לפתוח את הפה בלי להסתבך הדיבור.. אז אני מעדיפה לשתוק.. אני חוששת שנדפקתי לגמריי... ובגדול גם לא היה לי שום אירוע אפילפסי ושום פירכוס ושום דבר כזה, אולי בכלל אין לי אפילפסיה והחולשה שלי נובעת מהעובדה שיש לי מחסור עצום בויטמן B12 וברזל,אני משתגעת ואין לי עם מי לדבר והוריי בכלל לא מבינים אותי-הם טוענים שהרופא "הציל את חיי" ובסהכ היה לי אירוע בטיול שנתי שלא התעוררתי.. מה אתה חושב? אני ממציאה הכל או שאולי טענותיי שוות בירור?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נועה
יוסי אונטרמן15/09/2008הדברים מחייבים שיחה פתוחה עם הורייך והרופא - אני לא חושב שאת ממציאה- בהחלט יכול להיות
שאלו תופעות לוואי של התרופה. כאדם בוגר זכותך להחליט שאת לא מוכנה לקחת את התרופה ולקחת סיכון שכזה. את יכולה להודיע ולהסביר להוריך ולנסות תקופה ללא תרופה. ואז לראות מה יקרה. רצוי לעשות זאת בהתייעצות עם רופא ולהבין מה הסיכון בדרך זו.
את מוזמנת לפנות לסניפי אי"ל בירושלים 02-5000283 או בחיפה 04-8527163
ושם לדבר עם עובדת סוציאלית ולהמשיך משם
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזו תגובה טבעית לתרופה
מ.26/02/2009גם אני לוקח את התרופה ויש לי תופעות דומות אם תרצי לדבר 0543057047
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני לוקחת למיקטל
מעיין05/03/2009קצת יותר משנתיים והזיכרון שלי גם כן נדפק!!! אני בת 21 ולומדת כרגע לתואר ואני פשוט לא מצליחה לזכור מלא דברים! ואת הבגרויות שלי עשיתי בקלות! היועצת במרכז תמיכה ללקויות למידה אמרה שהאפילפסיה/הכדורים גורמים להפרעות קשב וריכוז וגם בעיות זיכרון... אז...נדפקנו בקיצור!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא הפסקתם את התרופה לאחר שנתיי
אמא27/03/2009אני הבנתי שלא צריך לנסות לקחת את התרופה זמן ארוך כל כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזמן של הכדורים הוא משנהקוסטה14/09/2008
מה זה משנה עם לשתות כדורים רק בבוקר או בבוקר ובערב,פעם שתיתי גם בבוקר וגם בערב עכשיו רק בבוקר ואני לא מרגיש ממש הבדל ??? זה נכון שהמינון של הכדורים נקבע לפי המשקל ולא דווקא לפי ההתקף,הנירולוג שלי אמר לי שלדוגמא 125-150 מינון זה כמו אקמול למשקל שלי ושכמה שהמשקל יותר גדול אז צריך לקחת יותר אבל אני שוקל בקושי 60 קילו. נ.ב=מכיוון שיש התקפי אפילפסיה יותר חזקים אחרי שתייה אז אסור לשתות בחיים??? גם לא בכמות סבירה??? זה לא שאני לא בן אדם אחראי אבל אני לא יכול לתאר מצב שכולם במסיבה במצב רוח ואתה לא מתחבר אליהם.אני לא שותה לעיתים תכופות אבל בכל זאת אני עובר תיום שלמחרת דיי בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול ותרופות
יסכה מוניקנדם-גבעון15/09/2008שלום קוסטה
אכן לא כדאי לשתות אלכוהול זה אכן מגביר את הסיכוי להתקפים.
יחד עם זאת, אפשר לשתות כמות קטנה פעם בכמה זמן.
לגבי התרופות-המינון משתנה על פי המשקל אך גם על פי תדירות ההתקפים וסוג התרופה.
קשה להשוות בין מינון של תרופה אחת לשניה כיוון שלכל תרופה רמות השפעה אחרות.
יש תרופות שחשוב לקחת כל כ- 8 שעות ולכן לוקחים כמה פעמים ביום. יש תרופות שמתפרקות בגוף באופן איטי ולכן מספיק פעם ביום-כל תרופה והסיפור שלה...
שמירה על אורח חיים נכון של תזונה נבונה, שינה והמנעות מאלכוהול בודאי יכולים לסייע אך לא באופן בלעדי.
בברכת בריאות
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרן11/09/2008
לפני שבועיים שתיתי הרבה אלכוהול במסיבה ויצאתי החוצה. חברים שלי סיפרו לי (אני לא זוכר את זה) שהתחלתי להתעוות וזה היה ממש מפחיד. זה לא קרה לי אף פעם, אני חושב שאולי זה גם בגלל שאני חייל ואני לא יושן מספיק ואז גם שתיתי. זה אפילפסיה? מה אני צריך לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא ניורולוג
קוסטה14/09/2008עצה שלי,תפנה לכמה מומחים ואל תמהר להיזרק על כדורים,זה ידוע שלפעמים יש דברים שקשורים למצבי מתח וסטרסים שיכולים לגרום לעיוותים אפילו דברים כמו סוכר נמוך אז אל תמהר עם מה שהנירולוג יגיד.תקבל כמה דעות ואז מי שנראה לך הכי הרבה תמשיך איתו!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללכת לבדיקה אצל נירולוג
יוסי אונטרמן14/09/2008
ואם זה המצב אז עדיף לא להגיע לחסך שינה ולשתות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשלום08/09/2008
שלום רב הייתי רוצה לשאול שאלה אני סובלת ממחלת הנפילה אפלפסיה אני מקבלת אתקפיים רק בשיינה ובנוסף אני סובלת מחולשת שרירים שקוראים לה לה מיאסתניה גרבייס יש לי שני שאלות אחד העם מותר לאנשים שחולים אפלפסיה להוציא רשייון ואיך עושיים את זה למי צריך לפנות ו2 העם מותר לעשות דיאתה אשמח לתגובה מהירה מימכם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשיון נהיגה ודיאטה
יסכה מוניקנדם-גבעון09/09/2008שלום רב
אם יש לך התקפים רק בשינה, את יכולה להוציא רשיון נהיגה.
את צריכה לפנות למרב"ד-מכון רפואי לבטיחות בדרכים, ולבקש טפסים.
הם יבקשו ממך להביא הצהרה של רופא שאין לך התקפים-או שהם רק בשינה.
לציין אילו תרופות את לוקחת, להביא בדיקות ולהצהיר אצל עו"ד שאין לך התקפים.
לגבי הדיאטה-אני לא רופאה אבל מנסיוני לא שמעתי שיש בעיה לעשות דיאטה. להפך ככל שהגוף בריא יותר כך יהיה קל יותר להתמודד עם ההתקפים.
בהצלחה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה קטוגניתע.07/09/2008
בני נמצא כרגע תחת הדיאטה הקטוגנית קרוב לחודשיים. עד לפני יומיים חל שיפור ניכר בפירכוסים כ- 80% פחות מהעבר, אך לפי יומיים חזר שוב לפרכס.(עד שראינו אור בקצה המנהרה הסיוט חזר) האם ברגע שיורדים הקטונים הדיאטה מפסיקה לעבוד? איך אוכל לדעת האם השילוב של התרופות עוזר או שמה ניתן להוריד אותם? האם יש מקרים שהפירכוסים חוזרים ושוב נעלמים? בני מקבל 750 מ"ג סבריל, 30 מ"ג טופאמקס, 5 טיפות ריבוטריל. על אלה תרופות אחרות הייתה ממליץ והאם כדאי להמשיך בדיאטה, יש לנו ביקורת ב-17/9? הרבה בריאות ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK09/09/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרבקה31/08/2008
לפני כמה ימים היה לי מעין פרכוסים בראש וביד באמצע אירוע משפחתי, הלכתי לרופא ויש לי חשש לאפילפסיה אני רק צריכה לעבור עוד בדיקה אחת לוודא שזה באמת אפילפסיה, מאז אני חרדה מאוד להתקפים וממש נכנסת לדיכאון מזה אני לא רוצה לצאת מהבית כדי לא לקבל את זה לייד אנשים, אני לא יודעת מה לעשות אני לא ישנה בלילות, איך אני אוכל להתמודד עם זה בלי יעוץ פסיכולוגי? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דאגה בלב איש ישיחנה
יוסי אונטרמן31/08/2008שלום רב
תהליך של עצב בעקבות קבלת הודעה אודות מחלה הוא טבעי. האפשרות שאני מציע היא לדבר עם אדם שיש לו אפילפסיה והוא מתמודד עם זה בצורה מוצלחת. אם תרצי למצוא אדם שכזה תוכלי להתקשר לאי"ל- 02-5000283
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG תשובה??קוסטה28/08/2008
"תרשים איריטטיבי עם נטיה לפרוקסיסמאליות" - זאתי התשובה של ה EEG,אני לא מבין מה המשפט הזה אומר. נ.ב=הייתי בשיעור של אומנות לחימה ואני חייב לציין שהרגשתי מצויין.זה אפשרי לקבל אישור להתאמן באומנויות לחימה בזמן שאתה מוגדר חולה אפילפסיה??? כעיקרון אני מאוזן ואני כמעט ירדתי מתרופות ההתקפים שלי נשלטים בקלות והם שנייה ומטה וקוראים רק כשאני עושה שניים שלושה דברים כעיקרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK28/08/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=216 id=link]נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה שביררתי עבורך
ליהי03/09/2008תרשים איריטטיבי עם נטיה לפרוקסיסמאליות משמעותו שיש חשד לאפילפסיה אך הנוירולוג שפיענח את התרשים אינו בטוח בכך. במצב כזה כדאי להתייעץ עם מומחה לאפילפסיה שיפענח את התרשים. 2.רוב חולי האפילפסיה יכולים להתאמן באומנות לחימה למרות המחלה אם רצונם בכך. 3.לא הבנתי את המשפט האחרון.כיצד אתה שולט בהתקפים ? מהם הטריגרים להתקפים? לסיכום: לאור שאלותיך, אני ממליץ לך לפנות למרפאת אפילפסיה באחד מבתי החולים עם תרשים הEEG ועם אדם שהיה עד להתקפים על מנת להעריך מחדש את אופי המחלה ממנה אתה סובל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטריגרים שלי הם :
קוסטה14/09/2008עיקרון הטריגר העיקרי זה חשכה,יותר נכון עצמת עיניים כמה דקות אחרי שהתעוררתי ונעמדתי על הרגליים!!! אני מרגיש האורה,אם אני לא פותח את העיניים אז מתחיל התקף,בדרך כלל אני יפתח את העיניים כדי שיפסיק אבל אם לא יפתח יקח לו כמה שניות להפסיק,אני לא סובל את ההתקפים כי אני מודע לכל התהליך וגם יכול אפילו ללחוץ על השרירים בכוח כדי להילחם בזה אבל זה הרגשה ממש לא נעימה.יש עוד כמה תריגרים במיוחד באיזור של הרגליים,כשאני עושה כפיפות בטן אז השריר העליון ברגל שקשור לכך כשהוא עייף ואני נגיד מרים רגל אחת לאוויר יכולה לצוץ לי האורה,כמה שיותר פעמים אני עושה את זה זה נעלם אבל עדיין זה מוזר.. מה אני עושה במידה ונירולוג מסרב לתת לי אישור רפואי,זה ממש מתסכל אותי,אני מבין שלנהוג למרות שלא קורה לי ממש משהו במהלך היום זה מסוכן אבל אומנות לחימה זו זכות שלי,כיום ברחוב להינזק מפגיעת ראש הרבה יותר אפשרי מאשר לחטוף באימון שזה מבוקר. יש רופאים טובים באיזור המרכז שעובדים עם קופת חולים מכבי??? כמו שהבנתי בדרום אין מומחים ובהדסה בירושליים נראה לי זה רק ניורולוגים של ילדים. דרך אגב זה משנה אם במהלך הבדיקה נרדמתי לכמה שניות???זה יכל לפגוע בתוצאה?? מצטער שלא עניתי ישירות לתגובה שלך לא יודע איך!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לזה בפורום רפואי- מצטער
יוסי אונטרמן15/09/2008
על מידע זה אינני יודע לענות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוני27/08/2008
שלום רב, יש לי אפילפסיה כבר כמה שנים כרגע אני משרת בצהל בחודש וחצי האחרונים ההתקפים שלי מתגברים כאשר אני משרת חצי שנה כמעט...לאור האפילפסיה יש לי פרופיל נמוך כמובן ואני גובניק בתפקיד בו אני נמצא בזמן האחרון אני נמצא בהרבה מצבי רוח לחצים עצבים ודברים שעוברים אליי ואני חושב שההתקפים שלי מתגברים בגלל זה...האם מצבי הרוח משפיעים על ההתקפים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ משפיע לרעה
יוסי אונטרמן27/08/2008שלום רב
יש עדויות שלחץ נפשי, עייפות רעב , חסך שינה כל אלו משפיעים לרעה על כולנו. על אנשים עם אפילפסיה דברים אלו בהחלט עלולים להגביר את כמות התתקפים.
רצוי להרגע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת דםי.24/08/2008
יש לי שאלה יצא לי לראות אבל לא לשאול בטופס של תרימת דם שכתוב אם אתה סובל ממחלות כמו סכרת וכו' והיה רשום שם גם אפי' השאלה שלי האם עצם העבודה שיש לי אפי' תמנע תרימת דם ? כי זה נראה לי קצת מוזר כל העניין הזה או שהם לא מוכנים לקחת אחריות שפתאום יהיה התקף או משהו ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת דם
יסכה מוניקנדם-גבעון25/08/2008שלום
אני חייבת לציין שלא ביררתי ספציפית לגבי הנושא של אפילפסיה בתרומת דם.
אך מהנסיון שלי הם שואלים על מנת לדעת אילו תרופות יש בדם, כמו ששואלים אם לקחת אקמול בשבועות האחרונים.
אני עוד לא נתקלתי בבעיה של זרימת הדם בעקבות אפילפסיה, או התקף.
תרומה נעימה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת דם
פאם05/02/2009אני הלכתי לתרום דם, וכששאלתי האם מותר לי לתרום דם, למרות שבאותה העת לא נטלתי תרופות כלל, נמסר לי כי חולי אפילפסיה אינם יכולים לתרום דם כלל! מיותר להגיד כי זו תשובה מעליבה... אך זה המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

