פורום אפילפסיה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    בחורה מבולבלת
    17/02/2009

    שלום, אני בת 24, חזרתי לא מזמן משנתיים בחו"ל, שם אירע לי התקף אפילפסיה קל ביותר (זאת הפעם השנייה. התקף קל אחר אירע לפני 5 שנים). בעקבות המלצת הנירולוג בח"ול התחלתי לקחת מינון נמוך של Gabapentin, והפסקתי את הטיול באמצע כדי לחזור ארצה.כשחזרתי לארץ נפגשתי עם רופא המשפחה שלי, ביצעתי MRI ו-EEG ונפגשתי עם שני נירולוגים שונים. הבדיקות יצאו תקינות והבעיה היא שכל נירולוג המליץ על טיפול שונה: האחד המליץ להשאר עם התרופות האלה ולהוריד את המינון, והשנייה המליצה לעבור לתרופות אחרות בטענה שבארץ לא מקובל כל-כך לתת Gabapentin, ומפני שהיא מאוד חלשה ולכן לא תמנע ממני התקפים נוספים. יצאתי מבולבלת. האם בכלל יש לי צורך ליטול כדורים, בהתחשב בעובדה שהבדיקות יצאו תקינות? האם מישהו יכול לתת לי מענה רפואי? האם למישהו יש המלצה על נירולוג טוב ואמין? הבנתי שבבלינסון יש מחלקת נירולוגיה טובה ומומלצת, האם הבנתי נכון? תודה, ורק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלבול

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/02/2009

    שלום רב

    אכן המצב שלך מבלבל. ישנם כמה גישות לגבי התחלת טיפול תרופתי לאחר התקף שני שהתרחש זמן רב לאחר התקף ראשון.
    יש גישה הגורסת כי בפער כל כך גדול מתייחסים להתקף השני כאל התקף ראשון ולכן כלל לא צריך להתחיל בטיפול תרופתי.
    ויש גרסה הטוענת שאם היה בעבר כנראה שיש צורך להגדיר את המצב כ"אפילפסיה" ולכן יש להתחיל טיפול תרופתי.
    וכמובן יש את הגישה המשלבת. להתחיל בטיפול תרופתי במינון נמוך ולראות אם אפשר להפחית בהדרגה.
    השאלה אם מקובל או לא, לתת תרופה מסוימת בארץ, נראית לי פחות רלונטית כמו כן לא מומלץ להחליף טיפול תרופתי אם אין בכך צורך מיוחד.
    חשוב לי להדגיש שאני לא רופאה אך הדרך שלך לדעת האם התרופה יעילה היא לא, היא לצערי רק באמצעות הניסיון. ז"א- אם לא היו התקפים מאז שהתחלת אז כנראה שהתרופה טובה בשבילך, אם היו עוד התקפים אז כנראה שצריך להעלות מינון או להחליף תרופה.
    השאלה אם להעלות מינון או להפחית במצב בו לא היו התקפים היא השאלה כמה סיכון את מוכנה לקחת. אם לא מוכנה בשום פנים ואופן שיהיו לך התקפים אז אולי כדאי להעלות את המינון או לקחת תרופה אחרת. ואותו דבר להפך. ההחלטה היא שלך.
    לגבי רופאים - ישנם מרכזים טובים לאפילפסיה בכמעט כל ביה"ח בארץ. את צריכה לבקש להפגש עם רופא "אפליפטולוג"- זאת אומרת, נוירולוג שעבר התמחות מיוחדת לאפילפסיה- בד"כ זו התחות שעושים רק בחו"ל.
    בהצלחה!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לעזור לילדה בת 6 להתקדם ?
    שבע
    17/02/2009

    שלום רב אני אמא לילדה מקסימה בת 6 , הילדה שלי נולדה במשקל 670 גרם וביום הרביעי לחייה נוצר לה ציסטה בראש ( חלל מת במוח) שיושב באיזור הראיה והשמיעה. בגיל חצי שנה התחלנו להתאשפז בבתי חולים כל כ- חצי שנה עקב פרכוסים בזמן חום מאוד גבוה. התחלנו לקבל דאפאלפט ולפני כ- חודשיים לאור הפרכוס האחרון שהופיע ללא כל מחלת חום אך עיוותים מכל הסוגים שלא פסקו למשך זמן ממושך גם בבית החולים,הוחלט להוסיף למיקטל. ביתי כיום מקבלת גם דאפאלפט וגם למיקטל עד שהמינון של הלמיקטל יהיה מאוזן בגופה לאט מורידים את הדאפאלפט. עם זאת ביתי חווה כל כמה זמן ניתוקים ללא תופעת חום אך מלווה בעייפות מרובה שלא יכולה לתפקד כלל מבקשת לישון והולכת לישון מס' שעות עד שחוזרת לתפקודה החלקי. לאחר הניתוקים יש לביתי חללים חסרים שהיא לא יודעת מה קרה,ושוכחת חלק מהדברים שכבר למדה. כיום ביתי בגן שפתי עם בעיית ראיה שהחמירה לאחרונה (אין שדה ראיה ימין) ,ביתי מחמיצה הרבה מימי הגן היות ולאחר ההתקף היא זקוקה למס' ימים כדי לחזור לתפקוד מלא, כמה שניתן. אני פונה בשאלה מה אפשר לעזור לביתי לגבי שנה הבאה, שנה הבאה ביתי אמורה לעלות לכיתה א' ,בזמן פרכוס בבית הספר,עזרה בלימודים , תיגבור חומר וכו' אני היום נותנת מעצמי כל כולי כדי לעזור אך לאחר פרכוס דברים רבים נשכחים,אין לי מחשב בבית כי אין באפשרותי לרכוש זאת ,איך אפשר לעזור לביתי לנסות להדביק פערים בזמן ולאחר התקף? אשמח לקבל כל מידע ועזרה שבע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לילדה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    17/02/2009

    שבע שלום

    יש לנו אפשרות לעזור במגוון תחומים כמו שציינת, החל מהדרכה של הצוות המקצועי וכלה בבדיקת אפשרות לתת לך מחשב.
    כמו כן בקרוב מאוד תפתח בתל אביב קבוצה להורים שידונו בה בנושאים שאת מעלה.
    אשמח אם תצרי איתנו קשר על מנת שנוכל לסייע.

    בברכה
    יסכה
    02-5000283

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפלפט ומחזור
    ליהי
    16/02/2009

    נערה בת 14 נוטלת דפלפט להתקפים בהוראת הרופאה כמובן - האם עלולה להיות הפרעה למחזור בגין נטילתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפלפט ומחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפלפט

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    16/02/2009

    ליהי שלום

    למיטב ידיעתנו לא צריכה להיות בעיה.
    אך אפשר להתייעץ עם רופא בעניין.

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול בבני המשפחה
    דפנה
    15/02/2009

    בני יהיה בסוף החודש בן 6. יש לו אפילפסיה מגיל שנתיים. ההתמודדות והחיים לא פשוטים. אני רוצה לשאול שאלה לגבי אחותו. היא בת 8 וחוותה פירכוסים לא פשוטים בהם היא תפקדה בצורה יוצאת דופן. היא דואגת לו ושומרת עליו והם חברים מאד טובים. יחד עם זאת, אני חשה כי היא סוחבת "תיק כבד מדי" לגילה.אני חושבת שיש לה מצוקות וחרדות שלא תמיד היא מדברת עליהן. לאחרונה, עקב כמה פירכוסים לא פשוטים אני מרגישה שהיא יותר מפוחדת. היא שואלת אותי הרבה על מה תעשה בבית הספר בשנה הבאה כשתצטרך להשגיח עליו, מה יקרה אם יהיה פירכוס וכו'. בקיצור, הייתי רוצה לדעת אם יש "קבוצת תמיכה" גם לאחים, שהם בסך הכל ילדים קטנים בעצמם, וחווים חוויות לא פשוטות בכלל. ואם אין סדנת/קבוצת תמיכה, האם יש אפשרות לקבל מהאגודה סוג של תמיכה/ייעוץ או כל עזרה עבור ביתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הטיפול בבני המשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות האחים

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    16/02/2009

    שלום דפנה
    אכן ההתמודדות של האחים לא קלה וחשוב מאוד גם לסייע להם להתמודד עם ההתקפים.
    ייתכן ששיחת ייעוץ שלך עם עו"ס באחד מהסניפים שלנו תוכל לתת לך כלים לעזור לבתך להתמודד טוב יותר. כמו כן בחיפה, ישנה אפשרות להפגש עם פסיכולוג ובתל אביב נפתחת בקרוב מאוד קבוצה להורים בו אנו מתכננים לתת מענה לנושא זה.

    נשמח מאוד לסייע
    בברכה
    יסכה
    02-5000283

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת
    דנה
    12/02/2009

    יש לי תנוקת מדהימה ומפותחת בת שנה וחצי. לפני כ 5 חודשים הופיעו פרכוסים מוקדיים (גלגולי עיניים לשמאל). דיי מהר הגענו לניתוח להוצאת גידול שפיר שלטענת כולם גרם לפרכוסים. היום שבועיים וחצי אחרי ניתוח והפרכוסים רק התגברו. המנתח אמר עוד לפני הניתוח שלפעמים בתקופה אחרי הניתוח יש יותר פרכוסים מהצלקת במוח וזה לא בהכרח אומר שהניתוח נכשל. אנחנו מטופלים אצל טובי המומחים בארץ. הנוירולוגית שלנו ד"ר בן זאב מקסימה וזמינה לנו תמיד לכל שאלה, אבל אני מרגישה שככל שהזמן עובר והפרכוסים ממשיכים אני שוקעת יותר ויותר בדכאון. מה אם הניתןח הזיק לה? איך ייראו החיים שלנו? אני רוצה לצעוק לאלוהים שמגיע לנו חיים נורמאלים ושמספיק כבר עם כל הסבל הזה! אני במצוקה נפשית קשה! מישהו יכול לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול עוזר לבת שלך ..ממליצה!

    ממליצה !!
    12/02/2009

    מאחלת החלמה מהירה לבת שלך עליך להיות חזקה ,.הייתי אשמח להמליץ לך על רופא הולסטי מומחה לרפואה משלימה ידוע בנתיה ושמו ד"ר מג'די,. מומלץ לפנות אליו ואני מאמינה שהוא יכול לעזור לך כי הוא מטפל בבעיות נפשיות ופיזיות ומחלות קשות כמו אפילפסיה !! טל-098870878

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעה לעזרה

    יוסי אונטרמן
    13/02/2009

    שלום דנה

    לצערנו את לא הראשונה ולא האחרונה שמתמודדת עם קשיים מסוג זה. כל הורה שמתמודד עם מצבים קשים כאלה עובר משבר בעוצמות שונות. יש הורים שמתמודדים עם המשבר באמצעות אניש מקצוע ( עוס"ים, פסיכולוגים ) יש בסניף ת"א עו"ס ובחיפה עו"ס ופסיכולוג
    כולם עובדים באי"ל- אגודה ישראלית לאפילפסיה

    יש אנשים שמתמודדים עם פגישות אישיות עם הורה שהיה במצב דומה- אם תרצי אנא התקשרי לאי"ל ואנחנו נשדך אותך להורה שעבר חווה דומה

    מאחר ואת מטופלת אצל דר' בן זאב נדמה לי שיש מקום לא קטן לאופטימיות

    בתקווה ובהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקים ונהיגה
    גדי
    03/02/2009

    אני סובל מהתקפים מסוג partial seizures אני במעקב רפואי ומטופל בתרופות, כשנתיים מאז שאני לוקח את התרופות נעלמו ההתקפים אך מדי פעם בעיקר בלילה יש לי סוג של התקף שמתבטא בתחושות של deja vu. גם לפני שהתחלתי לקחת תרופות ההתקפים היו רק מסוג זה, אם במצב זה קיימת הגבלה לגבי נהיגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקים ונהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש סיכוי

    יוסי אונטרמן
    05/02/2009

    אם התחושה של דז' וו מאפשרת לך להמשיך ולתפקד בנהידה יש סיכוי- אם הרופא שלך יכתוב לך מכתב המלצה. מאחר והתקנות מוגבלות יש מקום לשיקול הדעת של הנירולוג במכון לבטיחות ולגהות

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ו/או שיקום אלטרנטיבי
    רוני
    03/02/2009

    שלום , מדובר בבני בן השנתיים האם מישהו מכיר איזה שהוא טיפול/מטפל אלטרנטיבי היכול לעזור ב: מניעת התקפים. שיפור הטיפול התרופתי שיפור השיקום הפיסי /קוגניטבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אלטרנטיבי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    03/02/2009

    שלום רוני

    טרם התפרסמו מחקרים שהוכיחו יעילות של טיפולים אלטרנטיבים באפילפסיה.
    אך אם אתה מעוניין קיימת אצלנו רשימה של אנשים שמוכנים לסייע בעלות נמוכה מאוד.

    אתה מוזמן לפנות 02-5000283
    בברכת בריאות
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדנת התחברות- סניף חיפה של אי"ל
    מיכל רוקר
    02/02/2009

    האם אתם חשים כי אפילפסיה פוגעת בתחומים שונים בחייכם? כן/לא האם אפילפסיה גורמת לכם פחד או חרדה? כן/לא האם אתם חוששים לשוחח על ההתמודדות שלכם עם אפילפסיה, בשל הפחד מתגובות לא אוהדות מצד החברה? כן/לא אם סימנתם כן בלפחות אחת מן התשובות סימן ש"סדנת התחברות" היא עבורכם. מטרת הסדנא: - הבנה טובה יותר של מי "אני" בהתמודדות עם אפילפסיה. - מקום להשמיע ולשמוע בביטחון ודיסקרטיות מלאים. - קבלת כלים להתחלת תהליך של שינוי, העזה ולקיחת אחריות. את הסדנא תעביר מיכל רוקר- מאמנת אישית, מתנדבת באי"ל ומתמודדת בעצמה עם אפילפסיה מגיל 13. הסדנא תיערך ביום שלישי, ה- 24.2.09, בין השעות 17:00 ל-19:00, בסניף האגודה של אי"ל, רחוב הנאמנים 7, חיפה. סדנא נוספת תיערך ביום שלישי, 3.3.09, בין השעות 17:00 ל-19:00, בסניף האגודה בחיפה. ההרשמה לסדנא מותנית בתשלום מראש של 30 ₪. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים ניתן לפנות לסניף חיפה של האגודה בטלפון 04-8527163 או למיכל בטלפון 050-5901615.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמנת אישית מסייעת להתמודד עם אפילפ

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    02/02/2009

    הסתכלו בתוכן הודעה וצרו קשר עם סניף אי"ל בחיפה - 04-8527163

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצהרה מעו"ד לרשיון
    מירי
    26/01/2009

    שלום לכל, אני מנסה לקבל רשיון. יש לי אישור מנוירולוג, בדיקות דם+רמה ובדיקת EEG. הכל תקין ברוך השם. הבנתי שאני צריכה הצהרה מעו"ד על מצבי ואופן הטיפול במצבי. האם יש טופס מסוים שצריך למלא ואם כן, היכן משיגים אותו? לאחר שיהיה לי כל מה שאני זקוקה לו, האם עלי לפנות למשרד הרישוי ולתת הכל במעטפה מסודרת או שמא יש עוד דבר שעלי לעשות? ועוד שאלה קטנה- כשאמסור (בשעה טובה) את כל המידע, האם אני צריכה למסור גם את הטופס הירוק של בקשה לקבלת רשיון נהיגה המקורי או האם צילום יספיק (כיוון שעדיין לא עשיתי תאוריה ואין לי איך למלא את החורים החסרים) בברכת יום קסום, מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצהרה מעו"ד לרשיון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    26/01/2009

    מירי שלום

    המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מוכן לקבל רק תפסים שהוא מחלק. ולכן חשוב מאוד שקודם תדברי איתם ותבקשי את הטפסים שלהם ותשאלי מה בדיוק את צריכה ורק אז תשלחי להם את החומר.
    כשאת שולחת תשארי אצלך העתק מכל דבר ותשלחי רק בדואר רשום.

    בהצלחה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    כרמית
    25/01/2009

    ביתי בת 15 והובחנה כאפילפסית מגיל 2 וטופלה בטיפול תרופתי -למיקטל ואספלוט עד גיל 12 לאחר ששנתיים ללא פירכוסים ובדיקת אי אי ג'י תקין הוחלט לפני שנתיים וחצי להוריד בהדרגה את התרופות ואז החלו התנהגויות קשות של כפייתיות ואלימות קשה סביבה. האם יש קשר בין מוקד אפילפטי לחולי נפש-היפומניה וסכיזופרניה?מטופלת כיום בלמיקטל ליטיום ורספרדל ועדיין לא מאוזנת כלל.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    25/01/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בזמן השירות הצבאי
    רוני
    22/01/2009

    שלום אני חייל בן 19 התגייסתי באוגוסט 08, אני כרגע ג'ובניק בתל השומר עם פרופיל 45 שירד לי בעקבות תוצאה לא תקינה בEEG חסך שינה השעות עבודה אצלי במשרד ממש מקשות עליי זה מ7 וחצי עד 6 ועם האוטובסים יוצא שאני קם בבוקר ב5 ומגיע הביתה ב7 - 7 וחצי עכשיו כל כמה ימים שיש לי סחרחורות וכאבי ראש חוזרים וגם כשאני ממצמץ אני רואה כמו ניצוצות כאלה אני לא יודע למה זה קשור אבל השאלה שלי אם אני זכאי לקבל הקלות בשעות עבודה ? או פשוט לקבל ימי מחלה כדי לישון קצת ? (יוצא לי לישון 6 שעות בלילה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכויות בצה"ל

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    23/01/2009

    שלום רוני

    בודאי שאתה זכאי ליותר שעות שינה אם השעות כרגע אינן מספיקות.
    תבקש לראות נוירולוג ואיתו לשוחח על המצב. תבקש ממנו שיתן לך אישור לישון יותר שעות ושיציין במפורש שאתה צריך לצאת מוקדם יותר מהבסיס על מנת להספיק להגיע הביתה בשעה סבירה או להגיע מאוחר יותר (עדיף).
    אם בינתיים אתה מרגיש לא טוב, אז תנסה להשיג כמה גימלים עש שיהיה לך התור אצל הנורולוג.

    בהצלחה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רישיון נהיגה
    ג'ול
    22/01/2009

    בוקר טוב. לפני כשלושה חודשים היה לי התקף פירכוסים בצד שמאל עם עיבוד הכרה. שנה לפניו היה לי התקף התכווצויות רק בפנים ללא עיבוד הכרה. ההתקף האחרון היה בזמן השינה ועל רקע חוסר שינה (3 שבועות אחרי לידה והינקתי שזה אומר ללא שינה רצופה יותר משעתיים וחצי). עברתי את כל הבדיקות והתוצאות ביחד עם חוודת דעת של נוירולוג נשלחו למכון לבטיחות בדרכים. אני לוקחת טגריטול 400 פעמיים ביום. זומנתי היום למשרד הרישוי ושם נלקח ממני רישיון נהיגה עד שאסיים את התהליך עם הוועדה הרפואית. רציתי לדעת כמה זמן זה יכול להימשך? מכוון שזה היה התקף אפילפסי ראשון וחד פעמים (הוא גם היה מסיבות די ברורות ותוך כדי שינה) הייתי בטוחה שהזימון למשרד רישוי הוא כדי כן להחזיר לי את האפשרות לנהוג... מה אני אמורה לעשות עכשיו? לחכות לזימון מוועדה רפואית? האם קיים סיכויי שישללו לי את הרישיון לשנה? מה קורה בדרך כלל במקרים כאלה? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רישיון נהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רישיון נהיגה

    יוסי אונטרמן
    22/01/2009

    שלום ג'ול

    רישיון הנהיגה שנשלל ממך לא יחודש אוטומטית. רצוי לעדכן את הרופא במצבך כל חודשיים כדי שיוכל להמליץ לך לאחר כחצי שנה על כך שאין לך יותר התקפים. בתקווה שאכן זה יהיה המצב עליך

    לפנות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים


    תל-אביב : רח' הארבעה 14
    טל: 03-5634702 מענה אנושי בכל יום מלבד יום שלישי (10:00-11:00)


    פקס: 03-5632602




    קבלת קהל בימי שלישי (12:00-14:00)




    חיפה : קריית הממשלה 15א, קומה 20



    טל: 04-8633555 מענה אנושי בימים ראשון עד שלישי (08:00-10:00)




    פקס: 04-8633554



    קבלת קהל בימי חמישי (08:00-10:00)


    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    ג'ול
    22/01/2009

    תודה ע התשובה המהירה כל כך! היום דיברתי עם "בטיחות בדרכים", נאמר לי שהרופאים קבעו שיש להמתין שנה מההתקף ואז יבדקו את המקרה שלי שוב במידה ולא יהיו התקפים נוספים בשנה הזאת. הבנתי שאפשר להגיש עירעור והמקרה יעבור לועדה בבי"ח שיבא (ועדה של 3 רופאים). השאלה שלי האם יש טעם להגיש עירעור או שבכל מקרה אוכל לקבל את הרישיון רק בעוד שנה? מהקורה סטטיסטית במצבים שדומים למקרה שלי? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגשת ערעור

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    23/01/2009

    שלום

    בדרך כלל כשמדובר בשלילה לאחר אבחון ממתינים שנה כי רוצים לראות מה קורה ואם באמת לא יהיו התקפים במהלך השנה. יש אנשים שאחרי תקופות מאוד ארוכות בלי התקפים פתאום יש התקף ואז השלילה היא רק לחצי שנה. במקרה שלך קשה לי להאמין שיקבלו את הערעור.

    שיהיה לך בהצלחה ומזל טוב!
    אם יש לך עוד שאלות גם בנושאים נוספים, את מוזמנת לפנות 02-5000283.
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופמקס ותופעות לוואי
    RACHIE
    19/01/2009

    חוץ מזה שזה גורם להרזיה, נימולים , זכרון חלש וכו', התרשמתי שזה גם גורם לתוקפנות, התרתחות שלא במקום, ומצבי רוח.האם עוד מישהו חווה את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טופמקס ותופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לואי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    20/01/2009

    שלום

    תופעות הלואי האלו לא שכיחות אבל בהחלט אפשריות. חוש מאוד שתדווחי על כך לרופא על מנת שתשקלו החלפת תרופה או שינוי במינונים.

    כל טוה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • @

    אושרי
    27/01/2009

    כל מה שרשמת ,אחד על אחד קרה לי הפסקתי מיידית,עדיף תרופה יעילה אחרת אפילו שגם לה יש מעט תופעות לוואי. מטופל בדפלפט כרונו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת תרופה בגלל תופעות לוואי

    RACHIE
    03/02/2009

    לא כל-כך פשוט להחליף תרופה ,יש סיכון גדול להתקף , תודה לכם על שיתוף זה בחוויית תופעות הלוואי, אבל אחרי שנה וחצי בערך ללא התקף, אנחנו מנסים לסבול את תופעות הלוואי המעצבנות האלו ולא להחליף....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופומקס

    איריס
    03/10/2009

    הרזיה- האמת שזכיתי באינסוף של מחמאות אין דיאטה יפה מזו צריך להכניס את זה לסל התרופות של שומרי משקל. א ב ל - בהתחלה מצבי רוח חריפים, התפרצויות וכעסים .הזכרון קצת מטשטש בהחלט . חייבת להגיד את החשוב מהכל : אני בת 39, אמא לילדים, אחרי 26 שנה עם המחלה והרבה מאוד התקפים בתדירויות חוזרות ונשנות , אפיל עד אשפוז פעם אחת. אני מאוזנת ומרגישה כמו כל אחד ללא המחלה, למעט זה שאנ ינוטלת כדורים!!!! הרופאה נתנה לי אישור לחזור לנהוג ,
    היו סבלנים. זה קשה, זה מביך, אני עם היד על הדופק מפחדת , אבל בסוף זה מנצח!
    בהצלחה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם
    אהרוני יערית
    18/01/2009

    היי שמי יערית אני חולת אפילפסיה ויש לי התקפים מסוג אבסנסכרגע אני בהריון בחודש שביעי מתחילת ההריון ההתקפים החמירו ואני חווה התקף 1-4 פעמים בשבוע ולפעמים זה מתמקד ליום אחד עמוס בהתקפים אני טופלתי לפני ההריון בדפלפט 600 מ"ג ובעקבות ההריון הרופא החליף לי תרופות ללמיקטל 400 מ"ג בתחילה נורא חששתי ליטול את התרופות וניסיתי להימנע אך כשהבחנתי שההתקפים ממש בתדירות גבוהה התחלתי לקחת אך האמת היא שאני לוקחת מינון נמוך ממה שאני צריכה 50 מ"ג אני נורא פוחדת לקחת מינון גבוה ורציתי לקבל תשובות בקשר לתרופה וגם בקשר להריון ואם אני לא יקח בכלל מה עלול לקרות במידה של התקף קשה כי בעיקרון אני לא מאבדת הכרה בהתקפים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון ולמיקטל

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    18/01/2009

    שלום יערית.

    בעקרון למיקטל נחשבת לתרופה בטוחה לשימוש בזמן הריון ולכן אם יש לך התקפים חבל שלא תקחי אותה במינון המתאים.
    למיטב ידיעתי (אני לא רופאה) התקפי אבסנס לא מזיקים, יחד עם זאת הרפואה לא יודעת הרבה וצריך לאזן בין החשש מהתקפים והמידה בה הם מפריעים לך לנהל אורח חיים תקין לבין התרופה (שנבדקה מחקרית והיא בטוחה). היות ומדובר באבסנס ולא באיבוד הכרה ההחלטה היא שלך.
    קחי בחשבון שבהריון המינון של התרופה יורד בדם (כי נפח הדם גדל) ולכן מה שאת כן לוקחת זו בעצם כמות אפסית.
    אני לא יודעת מי הרופא שלך אבל חשוב מאוד שתתיעצי עם נוירולוג שהוא מומחה לאפילפסיה ולא רק עם נוירולוג שעוסק באפילפסיה. ההבדל בין השניים הוא רמת הנסיון במיוחד במצבים כמו הריון.


    שיהיה במזל טוב!
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רווק בהכרות עם בת זוג.
    אושרי
    16/01/2009

    היי,קוראים לי אושרי, יש לי אפילפסייה,רדומה כבר שנים, אני בן 30,בוגר,בעל שמחת חיים, ומעוניין להכיר מישהי לחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רווק בהכרות עם בת זוג.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכרויות

    יוסי אונטרמן
    18/01/2009

    בהצלחה

    ניתן לפנות גם לאתרי הכרויות באינטרנט

    או להגיע לקבוצות תמיכה בירושלים ובת"א בסניפי אי"ל אגודה ישראלית לאפילפסיה

    כל טוב
    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אושרי

    אלה
    16/02/2009

    למה נראה לך שבאמת תכיר באתר הזה מישהי, בשביל תצא תבלה תהנה.. ותזרום אם החיים ברגע שאתה מחפש לעולם לא תמצא..! וברגע שאתה לא.. זה יבוא אליך בהפתעה נדירה ויפה!! וזאת הבטחה מנסיון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת...

    ohad_poz
    06/12/2009

    אתם יודע כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה.

    אני למשל כבר שנים לא מחפש ועדיין לא מצאתי.

    אתה מצאת??? כאשר לא חיפשת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להכיר בחור

    רעיה
    27/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכירות

    איריס
    04/11/2009

    בת כמה את?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום