פורום אפילפסיה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מרי
    26/11/2008

    בני בן 3.5 מגמגם מזה כשנה וחצי, לסירוגין ( יש תקופות בהן הגמגום מתגבר ובהן הוא פוחת ) יש לציין כי לגמגום מתלווה מתח ורקיעות רגליים בקצב הגמגום . עפ"י הפניית הנוירולוג, ולאחר בדיקה מקיפה של הילד שהייתה תקינה, נשלחנו לבדיקת eeg. התוצאה: בעירנות: " פעילות הרקע בעירנות מורכבת מ9-10 הרץ אלפא אחורית המעורבת בפעילות טטא . בקטעים המאוחרים נרשמו מספר התפרצויוצ כלליות בודדות ורקצרות של פעילות חדה.סיכום: התרשים בעירנות מדגים פעילות חדה פרוקסיסמלית כללית." נשמח לשמוע מה כל זה אומר????? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    27/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפטית בהריון
    נני
    23/11/2008

    שלום, אני בת 27 ובהריון בחודש שביעי.. נוטלת טגרטול cr. (סובלת מהתקפים גראנד מל ונוטלת 800 מ"ג ביום). היו לי הקאות מרובות בהריון שנמשכו עד חודש חמישי. בגלל הקאות אלו לעיתים לא היתה לי רמה מספקת בדם. בכל פעם שהגעתי לבי"ח לא שחררו אותי בלי לייצב אותי לפני כן באחת הפעמים לאחר חצי יום ולילה שלם בבי"ח עקב התייבשות בעלי ביקש מהרופאים שייצבו אותי עם התרופות לפני שאנו עוזבים את ביה"ח כמו בכל פעם מאחר ואני מקיאה את הכדורים. הם לא עשו זאת וטענו שאין להם את סוג התרופה שאגיע הביתה ואקח את הכדורים. כתוצאה מכך היו לי שני התקפים באותו יום. ההתקף הראשון היה פחות מחצי דקה וקרה לי בתוך מרפאה כאשר חיכיתי לבדיקה. הרופא החליט שהכי נכון יהיה לפתוח לי את הפה עם כף למרות שנשמתי וההתקף היה קצר. כתוצאה מכך נשברו לי 2 שיניים. האם יש טעם לדרוש שהוא/הקופה ישלמו בעד תיקון השיניים?? בעיניי רופא אמור לדעת כיצד לטפל בחולה (והרי אפילו חובש במד"א יודע כיצד לנהוג בחולה אפילפסיה ושאסור בשום אופן לגעת בו ובטח שלא לפתוח לו את הפה עם כף- גם לפתיחת הלסת יש שיטת לחיצה ממתי עושים זאת עם חפץ?!) גם אם הוא לא נוירולוג. נראה לי אבסורד שאשלם בגלל טיפול מזיק. היו עוד מקרים שהם רשלנות בעיניי ולצערי אני מאז לא סומכת על רופאים חשדנית מאד ולא רגועה. גם בבי"ח וגם במרפאות. האם יש לי מה לעשות? לפחות בעניין השיניים? זה מציק לי בעיקר מאחר ומדובר בשיניים הקדמיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפטית בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטב ידיעתי מדובר במקרה של רשלנות

    יוסי אונטרמן
    23/11/2008

    שלום רב

    על פי התאור שלך יש מקום לתבוע נזיקין- כדאי להתייעץ עם עו"ד לגבי עלות מול תועלת כספית לפני התביעה. יש עורכי דין שלוקחים אחוז מסויים מתוצאות התביעה

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בלתי נשלטת
    מירי
    23/11/2008

    יוסי, שלום רב,
    אם זכרוני אינו מטעני, לפני מספר שנים נפגשנו איתך במהלך המסע לקבלת הכרה בנכות מטעם המוסד לביטוח הלאומי. תודה רבה.
    בני בן 31. הוא אובחן כחולה אפילפסיה בהיותו כבן 10. בשנים הראשונות של המחלה הוא סבל מ'אבסנס' וההתקפים היו קלים באופן יחסי. במהלך השנים ההתקפים השתנו והתעצמו והוא סבל מהתקפים כלליים גדולים וגם מהתקפי אבסנס קטנים. ההתקפים קרו במהלך היום וגם במהלך השינה. מאחר שהטיפול התרופתי המגוון לא איזן את המחלה הוא הופנה לפרופסור פריד באיכילוב ועבר ניתוח שהראה שינוי בהפחתת ההתקפים שארך כשנה, אולם חזר למצב דומה לאחר מכן. מאז הוא עבר ניתוח נוסף על ידי פרופסור פריד והתוצאות היו דומות לזה הראשון. היום הוא עדיין מטופל באמצעות קקטיילים של כדורים ועדיין מקבל התקפים של אחת לשבוע. הוא עובד, לומד ומתפקד מאד יפה בחברה, אך די מיואש מהעובדה שלא נמצאה דרך לשלוט בהתקפים וכי נגזר עליו להמשיך ליטול כמויות די גדולות של תרופות ללא שיפור במחלה. האם אתה מכיר מקרים דומים? האם אתה יכול להמליץ על כוון שונה? אנחנו רוצים להאמין שקיימת עוד דרך שלא ניסינו ושיש אור בקצה המנהרה.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה בלתי נשלטת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש תמיד התפתחויות חיוביות ברפואה

    יוסי אונטרמן
    23/11/2008

    שלום רב

    אני מניח שנחשפתם לאפשרות של קוצב ולאפשרות של דיאטה קיטוגנית. בסה"כ כל שנה שנתיים ממציאים תרופה חדשה לאנשים עם אפילפסיה ותרופה זו מסייעת לאחוז מסויים של אנשים עם אפילפסיה שאף תרופה אחרת לא סייעה להם עד כה.

    בנוסף לכך יש לזכור שמטרת הטיפול היא שיפור איכות החיים ולפעמים שיפור איכות החיים יכולה לבוא לידי ביטוי בפיתוח אאורה- התחושה המוקדמת לפני התקף- או הבטים חברתיים וזוגיים שמשפרים את חיינו . כמובן שחשוב לא להפסיק לנסות למצוא פתרון שישפר את האיזון הגופני וישפר את איכות חיינו.

    צר לי שלא יכולתי לשלוף תרופת פלא חדשה........

    רפואה שלמה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רפואי בגן הילדים
    רחלי זבאן
    22/11/2008

    שלום, שמי רחלי, בני בן ה 6 עבר התקף ראשון לפני מס' שבועות. כרגע מטופל באוספלוט ואנו במעקב ומבצעים בדיקות נוספות. בני נמצא בגן שפתי משום שיש לו איחור שפתי משמועתי בגן לא הסכימו לקבלו מבלי שאחתום על אישור כי במקרה של התקף - יוזמן אמבולנס ולטענתם לא יוכלו לתת לו טיפול מסוג "סטסוליד" אם ההתקף יארך יותר מ 5 דקות. היכן אני יכולה לבדוק מה זכויותיו של בני ומה ניתן לתת לו מבחינת תרופות במסגרת הגן? תודה רבה, רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול רפואי בגן הילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברור זכויות

    יוסי אונטרמן
    23/11/2008

    שלום רב

    אם מדובר בגן שכפוף למשרד החינוך ניתן להעזר בעירית לבנה אחראית על תחום בריאות במשרד החינוך בטלפון..

    02-5603451

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח EEG
    סקרנית וחרדה
    21/11/2008

    שלום, ביצעתי בדיקת EEG בערנות בעקבות התקפי "קפאון" המלווים לעיתים בהרטבה ולא ברור לי האם התוצאות בעיתיות: 1. איטיות פרונטו צנטרו טמפורלית דו צדדית קלה לא קבועה בלתי תלויה. 2. איטיות פאריאטו אוקסיפטלית דו צדדית קלה לא קבועה בלתי תלויה. אודה על תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    21/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח EEG

    סקרנית וחרדה
    21/11/2008

    אילו בדיקות שאני עברתי - בת 29 תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון נוירופסיכולוגי
    עדי
    20/11/2008

    שלום, אני אמא לילדה בת 14 חולת אפילפסיה -ילדה רגילה המתפקדת תיפקוד מלא כמו בני גילה . לאחרונה הופנינו ע"י הנוירולוג המטפל בה - לבצע איבחון נוירופסיכולוגי הייתי מעוניינת מאוד לדעת מה בעצם מאבחנים באיבחון זה ? וממה מורכב האיבחון ? כלומר האם הוא בנוי על שיחות עם פסיכולוג כמו באיבחון פסיכודידקטי ? ובמה איבחון נוירופסיכולוגי שונה מאיבחון פסיכודידקטי ? אשמח לקבל מידע עדי הופנ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבחון נוירופסיכולוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערכה נירו פסיכולוגית

    יוסי אונטרמן
    21/11/2008



    הבדיקה מתבססת על ההנחה, שהמוקד הכיפיוני עלול לפגוע בתפקודים שכליים ייחודיים אשר איתורם ומיקומם יכול לתרום לקביעת מיקום המוקד. לדוגמה, ליקוי בתפקודי שפה מצביע על פגיעה אפשרית בחצידור השולטני (12). הבדיקה כוללת הערכת רמת התפקוד השיכלי תוך שימוש בתבחין וקסלר (revised Wechsler adult intelligence scale – WAIS-R). כמו כן כוללת ההערכה תבחינים ייחודיים בעלי רגישות לפגיעה תפקודית באונות השונות, כגון תיפקודי שפה (הבנת השפה, הבעה, איות, שיום וקריאה), תפיסה חזותית וזיכרון. תבחין נוסף הנמצא בשימוש נפוץ הוא WMS (Wechsler memory scale) שבו מוערכים סוגי זיכרון (13). לדוגמה, ליקוי חזותי בזיכרון מצביע על פגיעה באונה הרקתית בצד הלא שולטני, ואלו ליקוי מילולי בזיכרון מצביע על פגיעה באונה הרקתית בצד השולטני (14).

    המידע שניצן מהאבחון עשוי להציע הסברים לקשיים קוגניטיביים ולכוון את הטיפול במקרה הצורך. מדובר פחות בשיחות ויותר במבחנים

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניטור פולשני לפני ניתוח מוח
    מירי
    20/11/2008

    אני חולת אפילפסיה מוקדית לא ניתנת לאיזון תרופתי כעשר שנים לאחרונה הוצע לי לעבור תהליך של ניטור פולשני על מנת לאתר מוקד אפילפסי ע"י פרופסור יצחק פריד באיכילוב ואני מתלבטת ומחפשת מידע הקשור לתהליך האם תוכלו לייעץ לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח מוח

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    24/11/2008

    שלום מירי

    תוכלי להסתכל באתר שלנו, יש לא מעט חומר על ניתוחים.

    בהצלחה
    יסכה
    אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה חודרנית לפני ניתןח

    SBH100
    01/01/2009

    גם אני עברתי בדיקה זו 'WADA TEST לפני ניתוח אצל אותם גורמים רפואיים שאת עברת. באמצע הבדיקה קיבלתי אירוע מוחי. למזלי הרופאים "הצילו" אותי וכיום אני בריא. מה שכן אינני מוכן הים לשום בדיקה שהיא חודרנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות של מומחים לאפילפסיה ילדים
    flench
    18/11/2008

    שלום, אני צריך דחוף שמות של מומחים בתחום של אפילפסיה ילדים. תודה מראש, משה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומחה באסף הרופא

    ענת
    19/11/2008

    גם באסף הרופא יש מרפאה מיוחדת לאפילפסיה, בה מקבלים שרות מצויין. ד"ר אלי הימן רופא מעולה, שאסף סביבו צוות מומחים. מומלץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חני
    18/11/2008

    שלום, אתמול הבחנתי כי בני מרעיד את רגליו וידיו מתוך שינה. הוא מש פירכס מספר דקות, ליטפתי אותו וזה לא השפיע ורק כשהערתי אותו הוא עדיין רעד קצת אבל פחות. זו פעם ראשונה שאני נתקלת בכך. האם לפנות לרופא או לבדוק שחוזר על עצמו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצוי לפנות לרופא משפחה לבדיקה כללית

    יוסי אונטרמן
    19/11/2008


    מה שרצוי בנוסף לכך הוא להצטייד במצלמה כך שאם יקרה מקרה דומה בעתיד ניתן יהיה להראות את הצילום לרופא. עבורו זה כלי משמעותי ביותר בזיהוי התופעה

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי
    דוד אסרף
    15/11/2008

    האים בעבר הדרכתה בחוות הנוער הציוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליוסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן בהחלט

    יוסי אונטרמן
    21/11/2008

    שלום דודו מה שלומך?

    אשמח אם תשאיר לי מספר טלפון במשרד 02-5000283

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • charcot marie
    אברהם
    13/11/2008

    היי בן 73 סובל מכאבים עזים בעמידה וגם בהליכה. מגיל מאד צעיר הליכה תמיד הייתה מוזרה. ה5 שנים אחרונות הליכה הפכה עינוי וגם העמידה. האוכל מאוזן פעילות גופנית יום יום 60 בריכות. טופלתי ב gabapentin lyrica baclofen tegretol התרופות היו מרדימות בלי תוצאות הודה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    charcot marie

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצערי אין לי את הידע כדי לעזור לך

    יוסי אונטרמן
    14/11/2008


    לא הבנתי אם יש לך בודאות אפילפסיה, האם התופעות שאתה מתאר הן תופעות לוואי של תרופות?

    על פניו נדמה לי שמה שאתה מתאר לא קשור לאפילפסיה

    רופא משפחה בוודאי יוכל להפנות אותך לרופא או לתחום הרופאי המתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של בדיקת EEG
    רוני
    11/11/2008

    קיבלתי תוצאות לבדיקת EEG בשינה שלא ישנתי 12 שעות לפני הבדיקה ולא רשום במפורש האם זה תקין או לא וזה מה שרשום : תרשים בעל פעילות אפילפטיפורמית כללית בצורת גל חד וגל איטי שמופיעה בעקר בעקבות גירוי פוטי אבל גם בהיפרוונטילציה פעם אחת וללא קשר לגירוים מספר פעמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות של בדיקת EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז רציתי

    רוני
    11/11/2008

    לדעת האם זה תקין או לא תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרושו- לא תקין

    יוסי אונטרמן
    12/11/2008

    מצטער אבל זו הפרשנות. מה שחשוב הוא אם יש התקפי אפילפסיה ופחות התרשים

    בהצלחה

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היה לי

    רוני
    13/11/2008

    אירוע במאי שלא ידוע אם הוא היה התקף או לא אבל בטח הצבא לא יקח סיכונים ויוציא אותי על 21 או משו .. זה מבאס כי אני בריא אין לי כלום מבחינה פיזית אני כשיר פרופיל 97 .. ולא לוקח כדורים ולא עם ארועים כל פרק זמן מסויים .. מקווה לטוב ותודה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפיטולוג
    אמא מודאגת...
    11/11/2008

    אחרי עיון בפורום אני מוצאת פעמים רבות על המלצתכם לפנות לאפיטולוג. ביתי בת ה5 וחצי מזה 11 חודש מטופלת בתרופות בכדי למנוע פירכוסים. בפועל החלפנו כבר 3 תרופות העלנו מינונים הגענו לרמה רצוינ בדם, של תרופה, אך הפירכוסים עדיין לא פסקו, אנו גרים באזור פ"ת אם יש לכם מידע על רופא שכזה נראה לי שהוא יוכל לעזור לנו יותר מאשר הניורולוג אליו אנו צמודים. כמו כן רציתי לדעת האם אנו זכאים מביוח לאומי לאיזה החזרים או הטבות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפיטולוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפליפטולוג

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/11/2008

    שלום

    אכן, אנחנו בהחלט ממליצים לפנות לאפליפטולוג במיוחד במקרים בהם קשה להגיע לאיזון.
    על מנת לסייע לך לבחור את האפליפטולוג המתאים ביותר עבורך אשמח אם תתקשרי אלינו
    ל- 02-5000283.
    לגבי ביטוח לאומי- ביטוח לאומי לא נותן קצבאות לילדים שיש להם קשיים רפואיים. הוא נותן למי שצריך השגחה 24 שעות בימממה או שזקוק לעזרה בפעולות היום יום הבסיסיות כגון אכילה והתלבשות. מנסיוני, רק במצבים בהם ומדובר בכמה פרקוסים ביום או שבוע יש סיכוי לקבל קצבה. אם תהיו מעוניינים להגיש- נשמח לסייע.

    בהצלחה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה מידע דחוף!!!
    אמא מודאגת...
    11/11/2008

    הופנתי ע"יהניורולוג של ביתי לבצע אבחון נוירו פסיכולוגי תפקודי בשערי צדק בירושלים לפי הנאמר לי על ידיו ביתי שלוקה באפילפסיה זכאית לאבחון זה בגין היותה לוקה באפילפסיה עפ"י זכויותיה בסל הבריאות. בפועל אני נתקלת בקשיים מאוד לקבל את הטופס המתאים מקופת החולים ואת הקוד של משרד הבריאות למסמך זה. במחלקה בשערי צדק יודעים רק את שם האבחון ואין להם מידע לגבי קודים הם יודעים את עלות האבחון כ 2000 שח אך אין להם מידע נוסף. בקופת החולים אומרים שאבחון מעין זה - רב מקצועי לשיקום לא מתאים לגילה , היא בת 5. מי שיודע במה מדובר ויוכל לתת לי כיוון מהין לדלות מידע נוסף בנושא אשמח....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה מידע דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון נוירופסיכולוגי

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/11/2008

    שלום

    אמנם אני לא מומחית בנושא של אבחונים (נושא שאני כרגע לומדת אותו מכיון שלצערי את לא היחידה שמתמודדת איתו) אבל כל שאני מבינה האבחון היא בעלות פרטית. אם אבחון נעשה במימון קופ"ח זה נעשה בד"כ באשפוז או במקרים חריגים במיוחד.
    יש סיכוי שאת האבחון שאת צריכה לעשות יש אפשרות לקבל החזר מקופ"ח במיוחד אם יש לך את אחד מהמשלימים.
    על מנת להפנות אותך לנוירופסיכולוגית שמתמצאת בנושא אשמח אם תפני אלינו טלפונית
    ל- 02-5000283,

    כל טוב
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בצבא
    רוני
    10/11/2008

    שלום, אני חייל בן 19 ואני מחכה לועדה רפואית לבדיקת כשירות קרבית .. היה לי התקף במאי ודיווחתי זאת לצבא, אני ללא טיפול תרופתי וזה ההתקף היחידי שהיה לי מאז גיל 8 (היה לי תמחלה בילדות..) שלחו אותי לבדיקות CT וEEG חסך שינה שיצאו תקינות. עכשיו השאלה שלי היא האם הצבא יוציא אותי לקרבי? ביקשתי מהם להוציא אותי לקרבי אבל עדיין אין לי פרופיל ואני נורא לחוץ מזה .. מה הצבא עושה במקרים כמו שלי ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה בצבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צבא

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    11/11/2008

    שלום יוסי

    לצערי אני לא יכולה לתת תשובה חד משמעית. בד"כ כאשר מדובר בהתקף בודד אין אבחנה של אפילפסיה אבל היות והיתה לך אפילפסיה בילדות ייתכן ויזהרו יותר.
    בדרך כלל הצבא מבקש לפחות שנה בלי התקפים גם למי שלוקח תרופות ואז הוא מגייס- אמנם לא לקרבי. ייתכן והם יבקשו ממך לדחות את הגיוס על מנת לראות מה קורה בחצי שנה-שנה הקרובה.
    הנסיון מראה שכאשר מתעקשים יש סיכויים טובים יותר, אך שוב זה לא מחייב.
    אם תרצה להתייעץ עם נוירולוג שקובע פרופילים בצבא. תוכל לפנות לד"ר עזרא מהדסה עין כרם.

    בהצלחה
    יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רוני
    11/11/2008

    איך אפשר ליצור איתו קשר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צבא

    יסכה מוניקנדם-גבעון
    12/11/2008

    או להתקשר אלינו או לנסות לשוחח אתו דרך הדסה הר הצופים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום