מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמרי26/11/2008
בני בן 3.5 מגמגם מזה כשנה וחצי, לסירוגין ( יש תקופות בהן הגמגום מתגבר ובהן הוא פוחת ) יש לציין כי לגמגום מתלווה מתח ורקיעות רגליים בקצב הגמגום . עפ"י הפניית הנוירולוג, ולאחר בדיקה מקיפה של הילד שהייתה תקינה, נשלחנו לבדיקת eeg. התוצאה: בעירנות: " פעילות הרקע בעירנות מורכבת מ9-10 הרץ אלפא אחורית המעורבת בפעילות טטא . בקטעים המאוחרים נרשמו מספר התפרצויוצ כלליות בודדות ורקצרות של פעילות חדה.סיכום: התרשים בעירנות מדגים פעילות חדה פרוקסיסמלית כללית." נשמח לשמוע מה כל זה אומר????? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK27/11/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפטית בהריוןנני23/11/2008
שלום, אני בת 27 ובהריון בחודש שביעי.. נוטלת טגרטול cr. (סובלת מהתקפים גראנד מל ונוטלת 800 מ"ג ביום). היו לי הקאות מרובות בהריון שנמשכו עד חודש חמישי. בגלל הקאות אלו לעיתים לא היתה לי רמה מספקת בדם. בכל פעם שהגעתי לבי"ח לא שחררו אותי בלי לייצב אותי לפני כן באחת הפעמים לאחר חצי יום ולילה שלם בבי"ח עקב התייבשות בעלי ביקש מהרופאים שייצבו אותי עם התרופות לפני שאנו עוזבים את ביה"ח כמו בכל פעם מאחר ואני מקיאה את הכדורים. הם לא עשו זאת וטענו שאין להם את סוג התרופה שאגיע הביתה ואקח את הכדורים. כתוצאה מכך היו לי שני התקפים באותו יום. ההתקף הראשון היה פחות מחצי דקה וקרה לי בתוך מרפאה כאשר חיכיתי לבדיקה. הרופא החליט שהכי נכון יהיה לפתוח לי את הפה עם כף למרות שנשמתי וההתקף היה קצר. כתוצאה מכך נשברו לי 2 שיניים. האם יש טעם לדרוש שהוא/הקופה ישלמו בעד תיקון השיניים?? בעיניי רופא אמור לדעת כיצד לטפל בחולה (והרי אפילו חובש במד"א יודע כיצד לנהוג בחולה אפילפסיה ושאסור בשום אופן לגעת בו ובטח שלא לפתוח לו את הפה עם כף- גם לפתיחת הלסת יש שיטת לחיצה ממתי עושים זאת עם חפץ?!) גם אם הוא לא נוירולוג. נראה לי אבסורד שאשלם בגלל טיפול מזיק. היו עוד מקרים שהם רשלנות בעיניי ולצערי אני מאז לא סומכת על רופאים חשדנית מאד ולא רגועה. גם בבי"ח וגם במרפאות. האם יש לי מה לעשות? לפחות בעניין השיניים? זה מציק לי בעיקר מאחר ומדובר בשיניים הקדמיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטב ידיעתי מדובר במקרה של רשלנות
יוסי אונטרמן23/11/2008שלום רב
על פי התאור שלך יש מקום לתבוע נזיקין- כדאי להתייעץ עם עו"ד לגבי עלות מול תועלת כספית לפני התביעה. יש עורכי דין שלוקחים אחוז מסויים מתוצאות התביעה
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה בלתי נשלטתמירי23/11/2008
יוסי, שלום רב,
אם זכרוני אינו מטעני, לפני מספר שנים נפגשנו איתך במהלך המסע לקבלת הכרה בנכות מטעם המוסד לביטוח הלאומי. תודה רבה.
בני בן 31. הוא אובחן כחולה אפילפסיה בהיותו כבן 10. בשנים הראשונות של המחלה הוא סבל מ'אבסנס' וההתקפים היו קלים באופן יחסי. במהלך השנים ההתקפים השתנו והתעצמו והוא סבל מהתקפים כלליים גדולים וגם מהתקפי אבסנס קטנים. ההתקפים קרו במהלך היום וגם במהלך השינה. מאחר שהטיפול התרופתי המגוון לא איזן את המחלה הוא הופנה לפרופסור פריד באיכילוב ועבר ניתוח שהראה שינוי בהפחתת ההתקפים שארך כשנה, אולם חזר למצב דומה לאחר מכן. מאז הוא עבר ניתוח נוסף על ידי פרופסור פריד והתוצאות היו דומות לזה הראשון. היום הוא עדיין מטופל באמצעות קקטיילים של כדורים ועדיין מקבל התקפים של אחת לשבוע. הוא עובד, לומד ומתפקד מאד יפה בחברה, אך די מיואש מהעובדה שלא נמצאה דרך לשלוט בהתקפים וכי נגזר עליו להמשיך ליטול כמויות די גדולות של תרופות ללא שיפור במחלה. האם אתה מכיר מקרים דומים? האם אתה יכול להמליץ על כוון שונה? אנחנו רוצים להאמין שקיימת עוד דרך שלא ניסינו ושיש אור בקצה המנהרה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש תמיד התפתחויות חיוביות ברפואה
יוסי אונטרמן23/11/2008שלום רב
אני מניח שנחשפתם לאפשרות של קוצב ולאפשרות של דיאטה קיטוגנית. בסה"כ כל שנה שנתיים ממציאים תרופה חדשה לאנשים עם אפילפסיה ותרופה זו מסייעת לאחוז מסויים של אנשים עם אפילפסיה שאף תרופה אחרת לא סייעה להם עד כה.
בנוסף לכך יש לזכור שמטרת הטיפול היא שיפור איכות החיים ולפעמים שיפור איכות החיים יכולה לבוא לידי ביטוי בפיתוח אאורה- התחושה המוקדמת לפני התקף- או הבטים חברתיים וזוגיים שמשפרים את חיינו . כמובן שחשוב לא להפסיק לנסות למצוא פתרון שישפר את האיזון הגופני וישפר את איכות חיינו.
צר לי שלא יכולתי לשלוף תרופת פלא חדשה........
רפואה שלמה
יוסֵי אונטרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול רפואי בגן הילדיםרחלי זבאן22/11/2008
שלום, שמי רחלי, בני בן ה 6 עבר התקף ראשון לפני מס' שבועות. כרגע מטופל באוספלוט ואנו במעקב ומבצעים בדיקות נוספות. בני נמצא בגן שפתי משום שיש לו איחור שפתי משמועתי בגן לא הסכימו לקבלו מבלי שאחתום על אישור כי במקרה של התקף - יוזמן אמבולנס ולטענתם לא יוכלו לתת לו טיפול מסוג "סטסוליד" אם ההתקף יארך יותר מ 5 דקות. היכן אני יכולה לבדוק מה זכויותיו של בני ומה ניתן לתת לו מבחינת תרופות במסגרת הגן? תודה רבה, רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור זכויות
יוסי אונטרמן23/11/2008שלום רב
אם מדובר בגן שכפוף למשרד החינוך ניתן להעזר בעירית לבנה אחראית על תחום בריאות במשרד החינוך בטלפון..
02-5603451* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח EEGסקרנית וחרדה21/11/2008
שלום, ביצעתי בדיקת EEG בערנות בעקבות התקפי "קפאון" המלווים לעיתים בהרטבה ולא ברור לי האם התוצאות בעיתיות: 1. איטיות פרונטו צנטרו טמפורלית דו צדדית קלה לא קבועה בלתי תלויה. 2. איטיות פאריאטו אוקסיפטלית דו צדדית קלה לא קבועה בלתי תלויה. אודה על תשובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK21/11/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=141 id=link]אפילפסיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח EEG
סקרנית וחרדה21/11/2008אילו בדיקות שאני עברתי - בת 29 תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבחון נוירופסיכולוגיעדי20/11/2008
שלום, אני אמא לילדה בת 14 חולת אפילפסיה -ילדה רגילה המתפקדת תיפקוד מלא כמו בני גילה . לאחרונה הופנינו ע"י הנוירולוג המטפל בה - לבצע איבחון נוירופסיכולוגי הייתי מעוניינת מאוד לדעת מה בעצם מאבחנים באיבחון זה ? וממה מורכב האיבחון ? כלומר האם הוא בנוי על שיחות עם פסיכולוג כמו באיבחון פסיכודידקטי ? ובמה איבחון נוירופסיכולוגי שונה מאיבחון פסיכודידקטי ? אשמח לקבל מידע עדי הופנ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכה נירו פסיכולוגית
יוסי אונטרמן21/11/2008
הבדיקה מתבססת על ההנחה, שהמוקד הכיפיוני עלול לפגוע בתפקודים שכליים ייחודיים אשר איתורם ומיקומם יכול לתרום לקביעת מיקום המוקד. לדוגמה, ליקוי בתפקודי שפה מצביע על פגיעה אפשרית בחצידור השולטני (12). הבדיקה כוללת הערכת רמת התפקוד השיכלי תוך שימוש בתבחין וקסלר (revised Wechsler adult intelligence scale – WAIS-R). כמו כן כוללת ההערכה תבחינים ייחודיים בעלי רגישות לפגיעה תפקודית באונות השונות, כגון תיפקודי שפה (הבנת השפה, הבעה, איות, שיום וקריאה), תפיסה חזותית וזיכרון. תבחין נוסף הנמצא בשימוש נפוץ הוא WMS (Wechsler memory scale) שבו מוערכים סוגי זיכרון (13). לדוגמה, ליקוי חזותי בזיכרון מצביע על פגיעה באונה הרקתית בצד הלא שולטני, ואלו ליקוי מילולי בזיכרון מצביע על פגיעה באונה הרקתית בצד השולטני (14).
המידע שניצן מהאבחון עשוי להציע הסברים לקשיים קוגניטיביים ולכוון את הטיפול במקרה הצורך. מדובר פחות בשיחות ויותר במבחנים
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניטור פולשני לפני ניתוח מוחמירי20/11/2008
אני חולת אפילפסיה מוקדית לא ניתנת לאיזון תרופתי כעשר שנים לאחרונה הוצע לי לעבור תהליך של ניטור פולשני על מנת לאתר מוקד אפילפסי ע"י פרופסור יצחק פריד באיכילוב ואני מתלבטת ומחפשת מידע הקשור לתהליך האם תוכלו לייעץ לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מוח
יסכה מוניקנדם-גבעון24/11/2008שלום מירי
תוכלי להסתכל באתר שלנו, יש לא מעט חומר על ניתוחים.
בהצלחה
יסכה
אי"ל-אגודה ישראלית לאפילפסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה חודרנית לפני ניתןח
SBH10001/01/2009גם אני עברתי בדיקה זו 'WADA TEST לפני ניתוח אצל אותם גורמים רפואיים שאת עברת. באמצע הבדיקה קיבלתי אירוע מוחי. למזלי הרופאים "הצילו" אותי וכיום אני בריא. מה שכן אינני מוכן הים לשום בדיקה שהיא חודרנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות של מומחים לאפילפסיה ילדיםflench18/11/2008
שלום, אני צריך דחוף שמות של מומחים בתחום של אפילפסיה ילדים. תודה מראש, משה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומחה באסף הרופא
ענת19/11/2008גם באסף הרופא יש מרפאה מיוחדת לאפילפסיה, בה מקבלים שרות מצויין. ד"ר אלי הימן רופא מעולה, שאסף סביבו צוות מומחים. מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחני18/11/2008
שלום, אתמול הבחנתי כי בני מרעיד את רגליו וידיו מתוך שינה. הוא מש פירכס מספר דקות, ליטפתי אותו וזה לא השפיע ורק כשהערתי אותו הוא עדיין רעד קצת אבל פחות. זו פעם ראשונה שאני נתקלת בכך. האם לפנות לרופא או לבדוק שחוזר על עצמו? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי לפנות לרופא משפחה לבדיקה כללית
יוסי אונטרמן19/11/2008
מה שרצוי בנוסף לכך הוא להצטייד במצלמה כך שאם יקרה מקרה דומה בעתיד ניתן יהיה להראות את הצילום לרופא. עבורו זה כלי משמעותי ביותר בזיהוי התופעה
בהצלחה
יוסֵי אונטרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליוסידוד אסרף15/11/2008
האים בעבר הדרכתה בחוות הנוער הציוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן בהחלט
יוסי אונטרמן21/11/2008שלום דודו מה שלומך?
אשמח אם תשאיר לי מספר טלפון במשרד 02-5000283
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- charcot marieאברהם13/11/2008
היי בן 73 סובל מכאבים עזים בעמידה וגם בהליכה. מגיל מאד צעיר הליכה תמיד הייתה מוזרה. ה5 שנים אחרונות הליכה הפכה עינוי וגם העמידה. האוכל מאוזן פעילות גופנית יום יום 60 בריכות. טופלתי ב gabapentin lyrica baclofen tegretol התרופות היו מרדימות בלי תוצאות הודה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי אין לי את הידע כדי לעזור לך
יוסי אונטרמן14/11/2008
לא הבנתי אם יש לך בודאות אפילפסיה, האם התופעות שאתה מתאר הן תופעות לוואי של תרופות?
על פניו נדמה לי שמה שאתה מתאר לא קשור לאפילפסיה
רופא משפחה בוודאי יוכל להפנות אותך לרופא או לתחום הרופאי המתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת EEGרוני11/11/2008
קיבלתי תוצאות לבדיקת EEG בשינה שלא ישנתי 12 שעות לפני הבדיקה ולא רשום במפורש האם זה תקין או לא וזה מה שרשום : תרשים בעל פעילות אפילפטיפורמית כללית בצורת גל חד וגל איטי שמופיעה בעקר בעקבות גירוי פוטי אבל גם בהיפרוונטילציה פעם אחת וללא קשר לגירוים מספר פעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז רציתי
רוני11/11/2008לדעת האם זה תקין או לא תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרושו- לא תקין
יוסי אונטרמן12/11/2008מצטער אבל זו הפרשנות. מה שחשוב הוא אם יש התקפי אפילפסיה ופחות התרשים
בהצלחה
יוסֵי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיה לי
רוני13/11/2008אירוע במאי שלא ידוע אם הוא היה התקף או לא אבל בטח הצבא לא יקח סיכונים ויוציא אותי על 21 או משו .. זה מבאס כי אני בריא אין לי כלום מבחינה פיזית אני כשיר פרופיל 97 .. ולא לוקח כדורים ולא עם ארועים כל פרק זמן מסויים .. מקווה לטוב ותודה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפיטולוגאמא מודאגת...11/11/2008
אחרי עיון בפורום אני מוצאת פעמים רבות על המלצתכם לפנות לאפיטולוג. ביתי בת ה5 וחצי מזה 11 חודש מטופלת בתרופות בכדי למנוע פירכוסים. בפועל החלפנו כבר 3 תרופות העלנו מינונים הגענו לרמה רצוינ בדם, של תרופה, אך הפירכוסים עדיין לא פסקו, אנו גרים באזור פ"ת אם יש לכם מידע על רופא שכזה נראה לי שהוא יוכל לעזור לנו יותר מאשר הניורולוג אליו אנו צמודים. כמו כן רציתי לדעת האם אנו זכאים מביוח לאומי לאיזה החזרים או הטבות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפליפטולוג
יסכה מוניקנדם-גבעון11/11/2008שלום
אכן, אנחנו בהחלט ממליצים לפנות לאפליפטולוג במיוחד במקרים בהם קשה להגיע לאיזון.
על מנת לסייע לך לבחור את האפליפטולוג המתאים ביותר עבורך אשמח אם תתקשרי אלינו
ל- 02-5000283.
לגבי ביטוח לאומי- ביטוח לאומי לא נותן קצבאות לילדים שיש להם קשיים רפואיים. הוא נותן למי שצריך השגחה 24 שעות בימממה או שזקוק לעזרה בפעולות היום יום הבסיסיות כגון אכילה והתלבשות. מנסיוני, רק במצבים בהם ומדובר בכמה פרקוסים ביום או שבוע יש סיכוי לקבל קצבה. אם תהיו מעוניינים להגיש- נשמח לסייע.
בהצלחה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה מידע דחוף!!!אמא מודאגת...11/11/2008
הופנתי ע"יהניורולוג של ביתי לבצע אבחון נוירו פסיכולוגי תפקודי בשערי צדק בירושלים לפי הנאמר לי על ידיו ביתי שלוקה באפילפסיה זכאית לאבחון זה בגין היותה לוקה באפילפסיה עפ"י זכויותיה בסל הבריאות. בפועל אני נתקלת בקשיים מאוד לקבל את הטופס המתאים מקופת החולים ואת הקוד של משרד הבריאות למסמך זה. במחלקה בשערי צדק יודעים רק את שם האבחון ואין להם מידע לגבי קודים הם יודעים את עלות האבחון כ 2000 שח אך אין להם מידע נוסף. בקופת החולים אומרים שאבחון מעין זה - רב מקצועי לשיקום לא מתאים לגילה , היא בת 5. מי שיודע במה מדובר ויוכל לתת לי כיוון מהין לדלות מידע נוסף בנושא אשמח....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון נוירופסיכולוגי
יסכה מוניקנדם-גבעון11/11/2008שלום
אמנם אני לא מומחית בנושא של אבחונים (נושא שאני כרגע לומדת אותו מכיון שלצערי את לא היחידה שמתמודדת איתו) אבל כל שאני מבינה האבחון היא בעלות פרטית. אם אבחון נעשה במימון קופ"ח זה נעשה בד"כ באשפוז או במקרים חריגים במיוחד.
יש סיכוי שאת האבחון שאת צריכה לעשות יש אפשרות לקבל החזר מקופ"ח במיוחד אם יש לך את אחד מהמשלימים.
על מנת להפנות אותך לנוירופסיכולוגית שמתמצאת בנושא אשמח אם תפני אלינו טלפונית
ל- 02-5000283,
כל טוב
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה בצבארוני10/11/2008
שלום, אני חייל בן 19 ואני מחכה לועדה רפואית לבדיקת כשירות קרבית .. היה לי התקף במאי ודיווחתי זאת לצבא, אני ללא טיפול תרופתי וזה ההתקף היחידי שהיה לי מאז גיל 8 (היה לי תמחלה בילדות..) שלחו אותי לבדיקות CT וEEG חסך שינה שיצאו תקינות. עכשיו השאלה שלי היא האם הצבא יוציא אותי לקרבי? ביקשתי מהם להוציא אותי לקרבי אבל עדיין אין לי פרופיל ואני נורא לחוץ מזה .. מה הצבא עושה במקרים כמו שלי ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבא
יסכה מוניקנדם-גבעון11/11/2008שלום יוסי
לצערי אני לא יכולה לתת תשובה חד משמעית. בד"כ כאשר מדובר בהתקף בודד אין אבחנה של אפילפסיה אבל היות והיתה לך אפילפסיה בילדות ייתכן ויזהרו יותר.
בדרך כלל הצבא מבקש לפחות שנה בלי התקפים גם למי שלוקח תרופות ואז הוא מגייס- אמנם לא לקרבי. ייתכן והם יבקשו ממך לדחות את הגיוס על מנת לראות מה קורה בחצי שנה-שנה הקרובה.
הנסיון מראה שכאשר מתעקשים יש סיכויים טובים יותר, אך שוב זה לא מחייב.
אם תרצה להתייעץ עם נוירולוג שקובע פרופילים בצבא. תוכל לפנות לד"ר עזרא מהדסה עין כרם.
בהצלחה
יסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רוני11/11/2008איך אפשר ליצור איתו קשר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבא
יסכה מוניקנדם-גבעון12/11/2008או להתקשר אלינו או לנסות לשוחח אתו דרך הדסה הר הצופים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

