מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהנירית17/08/2008
שלום רב, האם חצוצרות חסומות הן בדרך כלל מלאות בנוזלים ואהם ניתן לאתר זאת על ידי צילום רחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים בחצוצרות
פרופ' ראול אורביטו17/08/2008חצוצרות חסומות רחיקנית, יכולות לצבור נוזלים שמודגמים גם באולטראסאונד גינקולוגי.
אולם, לא תמיד מצטברים נוזלים, ואז איבחון חסימה רחיקנית מתבצע ע"י צילום רחם.
במהלך הצילום ממלאים את החצוצרות בנוזלים שמצטברים (בגלל החסימה)- ומודגמים בשיקוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאלין13/08/2008
אני חייבת טיפים לפני צילום רחם, האם כואב מאד? האם אוכל לנהוג מיד אחר כך? האם ניתן לקיים יחסים לאחר הבדיקה, הרי זה יוצא בימים הפוריים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו13/08/2008לגבי שאלותיך-אנא, ראי תשובתו המפורטת של דר' טוגנדריך, לאלמה, ב- 25 למאי .
לגבי נהיגב, אם את לא נוטלת תרופות נגד כאבים
שגם "מטשטשים"- אז תיאורתית אין מניעה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומהיונית10/08/2008
לרופאים שלום, האם אפשר להיכנס להריון ספונטני עם חצוצרה אחת סתומה וכשהשניה תקינה? עד היום למרות טיפולים זה לא הלך? האם זה יכול לקרות באופן טבעי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחת פתוחה אחת סתומה
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/08/2008חצוצרה אחת תקינה מספיקה לצורך התעברות.
יש לזכור שחצוצרה שאובחנה כ "פתוחה" אינה
בהכרח תקינה ובסופו של דבר כשלון טיפולים
מוביל לצורך בהפריית מבחנה גם אם יש חצוצרה
פתוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אפשר לבצע צילום בי"מ 6?
נעמה18/08/2008כלומר יתכנו כתמים קלים מאד של דם חום אבל כבר אין דימום וסתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם ביום 6
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/08/2008אפשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי הרופא שעושה צילום רחם בשלום בת"אלי-פז06/08/2008
קבעתי תור לצילום רחם ואני מאוד רוצה לדעת מי עושה את הצילום, אני בכלל לא מאיזור המרכז ולא מכירה כלום שם (אני אילתית) אני שייכת לקופ"ח מכבי ושלחו אותי לעשות בשלום בת"א... יש לכם תשובה בשבילי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו06/08/2008מציע שתתקשרי לשם ותשאלי מי אמור לעשות צילום רחם ביום שאליו את מוזמנת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ואנדומטריוזיסחסוי05/08/2008
שלום רב נמצא שיש לי אנדומטריוזיס, כטיפול מונע לקחתי באופן רציף (חצי שנה) גלולות, כעת זה החודש השלישי שאני מנסה להרות. בבדיקת אולטרסאונד אחרונה אצל רופא הנשים נמצא כי יש לי אנדומטריומה. קיבלתי הפנייה לצילום רחם ושאלתי היא - מה בדיוק בודקים ומנסים לראות במקרה כזה על ידי הצילום? במידה והתוצאות לא מזהירות, מהם השלבים הבאים בדרך כלל במקרים שכאלה ? תודה מראש על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטריוזיס
פרופ' ראול אורביטו05/08/2008מדובר בבדיקת הדמייה המתבצעת באמצעות מכשיר שיקוף.
הנבדקת עוברת שיקוף של האגן (בו ממוקמים הרחם והחצוצרות)
הגניקולוג המבצע מזרים לרחם חומר ניגוד על מנת שניתן יהיה לראות
את הרחם והחצוצרות בשיקוף. (ללא חומר הניגוד הרחם והחצוצרות "שקופים" ולא יודגמו בשיקוף).
מטרת הבדיקה בעיקר לוודא מעבר תקין בחצוצרות. באופן משני מתקבל מידע גם על תקינות
מבנה הרחם.
במידה והבדיקה לא תקינה, למשל חסימה דו-צדדית בחצוצרות- יצטרכו לשקול טיפול הולם (אפילו הפרית מבחנה), בהתאם לשיקול דעתו של רופאך המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנטונת
חסוי05/08/2008אז בעצם החסימה בחצוצרות זה האנדומטריומות שנראו בשני הצדדים בגדלים שונים בבדיקת האולטרסאונד? הרבה נשים עושות צילום רחם בלי שום קשר לאנדו' אני עושה זאת בשל אנדו' וחשוב לי להבין את הקשר ביניהם חסימה בחצוצרות = אנדומטריוזיס?? קצת מבולבלת תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנדומטריומה
פרופ' ראול אורביטו06/08/2008אין קשר בין האנדומטריומות לחצוצרות (נמצאות בשחלות)
אולם, יתכן קשר בין אנדומטריוזיס לבעיה מיכנית (הדבקויות אגניות)- ולכן חסימה בחצוצרות
את זקוקה לצילום רחם- כנראה כחלק מבירור פוריות, וספציפית כדי לשלול חסימה או הידבקויות בעקבות אנדומטריוזיס
מקווה שהבהרתי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חסוי06/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאסנת03/08/2008
אני מקבלת זריקות של גונל F נכנסתי להריון והפלתי בשבוע 6 הפלה טבעית. קבלתי אנדומטרין וE2 בכדורים. יש לי בחילות איומות והרגשה כאילו אני עומדת להתעלף למרות שזה לא קורה בפועל. אני לא בהריון כעת. היתכן ותופעות אלו קשורות להורמונים אותם קבלתי? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות פוריות
פרופ' ראול אורביטו03/08/2008הכתובת לשאלתך מצויה בפורום פוריות !
התשובה לשאלתך היא- שיתכן. אולם, ונכון יותר שתפני בהקדם- או תיצרי קשר עם רופאך המטפל לגבי אפשרות להמשך או שינוי הטיפול.
במידה והתופעות נשנות או מחמירות, יתכן ויש מקום לפנות למוקד-נשים לבדיקה!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בחצוצרותאור29/07/2008
שלום, איך מזהים או מאבחנים גידולים בחצוצרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בחצוצרות
פרופ' ראול אורביטו30/07/2008קשה לאבחן גידול בחצוצרה ובטח בשלבים הראשונים. הגידול נדיר.
כשמאובחן- אז בד"כ באולטרסאונד, או בניתוח שמבוצע לבירור מימצא טפולתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהחסוי26/07/2008
אני אחרי צינטור חצוצרות שכשל והוסת הקדימה לי בשבוע האם זה נורמלי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ווסתשהקדימה, צנתור שכשל
ד``ר דניאל טוגנדרייך26/07/2008אין קשר בין ווסת שהקדימה לצנתור שכשל.
ווסת אמיתי הוא דימום שמופיע שבועיים מביוץ אם האישה לא מתעברת.
יתכן דימום שאינו ווסת שקשור לטראומת הצנתור. בד"כ דימום כזה יופיע אחרי ובסמוך לצנתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזכורת דחופה לערב 29.7.08 שיבא תה'ששיבא תל השומר22/07/2008
הננו ,המרכז הרפואי שיבא תל השומר , מבקשים לתזכר את כלל הקהילה בדבר ההזמנה לערב פתוח (השתתפות חינם) 3 הרצאות מפי 3 מרצים שונים משלושה מרכזים רפואיים בארץ ובחול הכוללים מומחה מארה"ב אשר ירצו בנושא : אופציות טיפוליות כירורגיות לנשים בסיכון גבוה לפתח סרטן שד ושחלות, הערב יתקיים בשבוע הבא, יום שלישי , שעה 18:30 באולם בית סוראסקי שיבא תל השומר, חובה לשריין מקומות מראש, ההזמנה מופיעה גם באתר WWW.SHEBA.CO.IL תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר b
פרופ' ראול אורביטו22/07/2008b
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה לקראת צילום רחםחרדה22/07/2008
מזה זמן רב שממליצים לי לעשות צילום רחם, אנחנו בני 33 מנסים כבבר שנתיים להרות ללא הצלחה פרופיל הורמונלי תקין, בעית זרע קלה. עד עכשיו ניסיתי לדחות את עניים צילום הרחם בגלל הפחד וכעת לאחרי 2 הזרעות שלא צלחו נאמר לי כי זה הכרחי.לפיכך קבעתי תור לד"ר טוגנדרייך לחודש הבא לאחר המחזור שאלתי היא האם ניתן לאלחש את המקום או לעשות הרדמה חלקית על מנת להקל על כאבים? האם אפשר לבקש זאת מהרופא? האם כל רופא יסכים? הערה: אני לחוצה וחרדה גם לפני טיפול רגיל אצל רופא נשים.. לפני הזרעות לקחתי רסקיו וגם זה לא עזר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגד כאבים
פרופ' ראול אורביטו22/07/2008אנא, קראי את תשובתו של דר' טוגנדריך לאריאלה ב- 9 יולי ואלמה ב-25 מאי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץחסוי22/07/2008
שלום, בת 24 ללא הריונות קודמים,פרופיל הורמונלי תקין,בדיקת זרע אחת שבוצעה בינונית. מנסים במשך יותר משנה להיקלט להיריון. הרופא המליץ לבצע צילום רחם ואח"כ השבחה והזרעה,אני חוששת מהבדיקה. לאור החששות רציתי לדעת עם אתה ממליץ גם לבצע את הצילום לאחר בדיקת זרע 1 ? האם כדאי להתחיל את ההשבחה וההזרעה ללא צילום רחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם כחלק מבירור אי פוריות
פרופ' ראול אורביטו22/07/2008כפי שתיארנו כבר בפורום- צילום רחם מהוה חלק מבירור אי פוריות, ויכול להיות מבוצע בכל אחד משלבי הבירור\ טיפול.
לכן, ההחלטה לגבי תיזמון הביצוע יכולה להיות לפני טיפול, או במהלך שלבים שונים של הטיפול. כל זאת בהתאם לבעיתכם ועפ"י שיקול דעתו של רופא מטפל.
מציע שתפני שוב לרופא, תביעי את חששותיך ותדונו שוב בתיזמון- האם הכרחי כעת או ניתן לדחיה לשלבים מאוחרים יותר במידה ולא תהרי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
חסוי22/07/2008ראשית תודה על התגובה המהירה. אני צריכה לבצע זאת בביה"ח ברזילאי,האם אתה מבצע את הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףבר20/07/2008
לפני שנתיים עברתי צילום רחם ומצאו ששני חצוצרות חסומות , השאלה שלי היא לפני הצילום עברתי הפלה טבעית בחודש שני וגרידה . ולאחר מכן לא הצלחתי להכנס להריון בשל חצוצרות חסומות . עברתי ניתוח לפרסקופיה והצליחו לפתוח , ואז נכנסתי להריון פעמיים ושוב היה לי פעמיים הריון כימי . ועכשיו אני מנסה תקופה ארוכה להכנס להריון ולא הולך בטבעי , אז פניתי לרופא פוריות והוא עשה לי הזרעה ראשונה אחרי תקופה של זריקות מנוגון ואובריטל שגם היא נכשלה , יש לי הרגשה ששוב יש לי חצוצרות חסומות בשל ההריונות הכימיים וההפלות אולי נחסם שוב . השאלה שלי האם יכול להיות ששוב יש לי חסימה בשל העובדה שאני לא יכולה להכינס להריון ? ומה אפשר לעשות ? כול מה שאני עושה להשגת הריון לא מצליח לי ... בבקשה תענו לי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם חוזר
פרופ' ראול אורביטו21/07/2008לאור הזמן שחלף, הלפרוסקופיה ו-2 הריונות נוספים- ייתכן ויש מקום לצילום רחם נוסף לפני המשך טיפול בזריקות- הזרעות
אנא התייעצי עם רופאך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר צילום רחם ושמירת נידהחרדה20/07/2008
שלום רב,
הבנתי כי דימום לאחר צילום רחם הוא נפוץ ומקובל, רציתי לברר האם מבחינת הלכתית הדימום הנ"ל נחשב לטמא ומכאן שיש צורך בשמירת נידה שוב..
בהתייעצות עם רב נאמר לי שאם הדימום נוצר עקב משיכת צואר הרחם במכשיר הנקרא 'קוגל צאנג' הרי שהוא לא נחשב לטמא והאישה טהורה, ושיש לבדוק עם רופא את סיבת הדימום.
האם תוכלו לאשר שהדימום באמת נוצר מהסיבה הזאת?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם ונידה
פרופ' ראול אורביטו20/07/2008אכן הרב צדק. ראוי שתשאלי את הרופא המבצע אם את צפויה לדמם ומה מקור הדמם בעקבות הצילום- צואר או רחם. ובהתאם, באם מטמא (רחם) או לא (צואר)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ואפנדציטחרדה17/07/2008
שלום רב, הופניתי לעשות צילום רחם ע"י מומחה פריון שטען שמאחר ועברתי ניתוח אפנדציט בילדותי , זה נחשב ניתוח בטן ולכם יש צורך גדול מהרגיל לבדוק את מצב הרחם. האם באמת יש קשר בין ניתוח תוספתן לצילום רחם? החשש הוא שפגעו ברחם או בחצוצרות בזמן הניתוח או שיש סיבה אחרת לדבר? ובנוסף, האם ד"ר טוגנדרייך מקבל לצילום רחם מטופלות של קופ"ח כללית? והיכן? תודה רבה עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת תוספתן
פרופ' ראול אורביטו17/07/2008כריתת תוספתן נעשית בגין תוספתן מודלק!
בשלב הסמיכות שלו לאגן ולחצוצרות (בעיקר מימין), יתכן מצב בו בזמן הדלקת חלה התפשטות לחצוצרות, שהפכו מודלקות- וכתוצאה מכך יכולה להיגרם "סתימה"
כפי שתיארנו כבר בפורום- צילום רחם מהוה חלק מבירור אי פוריות, ויכול להיות מבוצע בכל אחד משלבי הבירור\ טיפול. כאשר, ניתוח בטן קודם- שיכול להחשיד לבעיה מיכנית (חצוצרתית)- מכתיב ביצוע צילום בשלב מוקדם יותר של הבירור
בהצלחה
מקומות וזמני ביצוע צילומי רחם ע"י דר' טוגנדרייך- תוכלי לברר בטלפון המצורף ללוגו שלו באתר 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרותמטופלת16/07/2008
עברתי פתיחת חצוצרות (ד'ר טוגנרייך במכבי). נכנסתי להריון מייד לאחר הצנתור (לא קיבלתי ווסת מאז הצנתור) שאלתי היא האם הקרינה מהצילום לא תזיק להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה להריון לאחר צינטור
פרופ' ראול אורביטו16/07/2008ראי תשובתו של דר' טוגנדרייך לאלמה ב- 25 למאי
מעיקריה".. אם הבדיקה בוצעה בטרם הביוץ אין מניעה ולנסות להתעבר בסמוך ואחרי הצילום.."
.כלומא- אם לא קיימת יחסים לפני הבדיקה וההריון נובע מיחסי מין שחלו אחרי הבדיקה- אזי לא אמורה להיות בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



