מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםלימור23/09/2008
שלום רב, השאלה מופנית לד"ר טוגנרייך. עברתי אצלך צילום רחם בשבוע שעבר , הממצאים : מילוי לא הומגני של חלל הרחם , פגם מילוי בגוף הרחם . סקטוסלפינגס דו"צ ללא מעבר ללא פיזור . הדגמה של הממצא משמאל הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה . הייתי אצל הרופאה שלי , אז דבר ראשון צריכה לעבור היסטרו' כדי לבדוק את הרחם . לטענתה ,לאחר מכן אין טעם לעבור צינטור השחלות , מאחר וזה בוצע בצילום הרחם ללא הצלחה . המליצה לעבור 2/3 טיפוליי הפרייה , ואם לא ייקלט לעבור כריתת חצוצרות . מה דעתך? האם לא כדאי לנסות שוב צינטור של הרחם ? כריתת חצוצרות קצת מדאיגה אותי. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה - עידכון
לימור23/09/2008האם כדאי לעבור צינטור של החצוצרות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו27/09/2008במקרה של סקטוסלפינגס דו-צדדי, התשובה הינה לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמימצא תוך ריחמי +סקטוסלפינגס דו-צדד
פרופ' ראול אורביטו27/09/2008תשובת רופאתך ושיקוליה מוצדקים
אין מקום לצינטור- חסימתך הינה רחיקנית וצינטור פותח רק חסימות קריבניות.
לגבי כריתת חצוצרות, אכן בארץ מקובל לבצע אחרי מספר נסיונות IVF, כשהמספר- נתון לדיון. לידיעתך- יש מקומות בעולם שהניתוח מבוצע אפילו לפני ניסיונות ה- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן המתנה להתחלת IVF אחרי הסטרולילך22/09/2008
שלום רב, אני מתעתדת לעשות הסטרוסקופיה ניתוחית לפתיחת הדבקויות רציתי לדעת כמה זמן יש להמתין עד התחלת טיפול IVF והאם שמים התקן תוך רחמי? בתודה מראש שנה טובה פוריה ובריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרו
פרופ' ראול אורביטו27/09/2008אין הנחיות ברורות בנושא- כל תיזמון אפשרי.
אנא היוועצי ברופא המטפל לאחר ההיסטרוסקופיה, כיוון שבדיון יש לכלול את מימצאי הבדיקה והטיפול שבוצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםלנה22/09/2008
Aלום? היום עברתי בדיקת צילום רחם. בתשובה מופיע - באחד החצוצרוצ - יתכן ביטוי להדבקויות סביב הטפולה . בחצוצרה שניה - כתוב - הסקטוסלפינגס מימין הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה. השאילה - מה זה אומר ? ועוד שאילה - מתאי לאחר ביצוע בדיקה מומלץ לקיים יחסי מין ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו27/09/2008מדובר על חסימה מצד אחד, וחשד לחסימה בצד שני.
כלומר- עליך להיוועץ עם רופא מטפל לגבי אפשרויות הטיפול, כיוון שבמקרים כאלה- יתכן והמעבר לטיפולי הפריה חוץ גופית צריך להיות- מוקדם יותר
לגבי יחסי-מין לאחר צילום- תמתיני מספר ימים עד חלוף ההכתמה והכאב- ואז ניתן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעזרתך אודהעדי22/09/2008
ד"ר שלום במסגרת מעקב זקיקים לקראת הזרעה הרופא חושש שמא יש פוליפ ברחם בגודל 1 ס"מ השאלות בבקשה הן: 1)האם יכול להיות שזו הסיבה לאי פיריון עד כה של שנה? 2)ביצעתי בחודשיים האחרונים 4 בדיקות אולטראסאונד ולא ראו פוליפ !יכול להיות שפתאום צץ לו בהפרש של חודש? 3)חובה להסיר לפני התחלת הזרעות או אפשר בשלב מאוחר יותר? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
פרופ' ראול אורביטו22/09/20081)פוליפ יכול להפחית את הסיכוי להריון
2) יכול להיות שהפוליפ צץ- במידה ולא תהרי, רצוי לחזור על סונר בוסת, יתכן שהמימצא במהלך הטיפול- יעלם עם הוסת (במידה ולא תהרי)
3)במידה והמימצא יאושר בסונר לאחר וסת- רצוי לבצע היסטרוסקופיה, גם לצורך איבחון וגם לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מגיעים לד"ר טוגנדרייך לצילום רחאלמונית21/09/2008
שלום רב פניתי לבי"ח השרון לזימון תורים 039372222 - תור ל 3 חודשים. איך בכ"ז ניתן לבצע אצלו??? ובקרוב???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו21/09/2008צרי קשר עם מרפאתו, ע"י הטלפונים באתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקביעת תור
לנה22/09/2008אם את במכבי, הוא עושה צילום במכבי השלום בתל אביב או במרפאתו ברמת גן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צילום רחם מטמא?חן16/09/2008
אני בחורה שומרת נידה ועלי לעשות צילום רחם. שאלתי האם צילום רחם מטמא ועלי לספור שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נידה
פרופ' ראול אורביטו17/09/2008תלוי באם דיממת בצילום ומה מקור הדימום
רצוי שתשאלי את הרופא המבצע , בתום הבדיקה האם הצילום מטמע או לא?
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם תוצאותחסוי14/09/2008
היי ביצעתי היום צילום רחם וזאת התשובה: רחם בעל גבולות חלקים ללא פגמי מילוי,צוואר הרחם מורחב . מילוי איטי של החצוצרות ומעבר קלוש דרך החצוצרות לחלל הצפק דו צדדי. מה זה אומר האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו17/09/2008הרחם תקין, לגבי צואר מורחב- עדות עקיפה לאיס"ק צוארית, אך רק במידה ויש גם עדות קלינית או סיפור תומך.
לגבי החצוצרות- הן אכן פתוחות, אך תיתכן חסימה חלקית??
שוב, דרושה קורלציה קלינית
אנא פני לרופא מטפל עם תשובת הצילום והדיסק- להמשך הנחיות + טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותד14/09/2008
שלום רב, בת 40, לפני שנה וחצי הריון ספונטני, לפני חצי שנה הריון מחוץ לרחם לאחר שבאותו חודש בוצע צילום רחם שהראה שהכול תקין. בעקבות זה הוצאה חצוצרה ימין.חצוצרה שמאל נצפתה בניתוח כתקינה(אני משערת שזו הסתכלות חיצונית) לאחרי ההחלמה היסטוסקופיה אבחנתית הרחם תקין ופתח חצוצרה שמאל פתוח. פרופיל הורמונלי וביוץ תקין, זרע תקין, מחזור סדיר... ובכול זאת כבר 4 נסיונות ולא הולך שלושה מתוכם ע"י איקקלומין וזריקות שאלתי היא, האם לאור כל הבדיקות שעברתי יש מקום לצילום רחם נוסף?אני חוששת כי מיד אחרי הצילום נכנסתי להריון מחוץ לרחם,למרות שהסבירו לי שאין קשר. האם כל הבדיקות לא מספיקות?,הרופא המטפל טוען שזה מספק אך אני מוטרדת למה פתאום לא הולך לי. האם ניתן לעשות צילום רחם כשמזריקים הורמונים או שעדיף באותו חודש לעשות מחזור טבעי? ושאלה אחרונה בהחלט באיזה יום ד"ר טוגנרייך מקבל לצילום במכבי השלום? הצילום הקודם היה אצלו והייתי מאוד מרוצה תודה על ההתיחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום חוזר
פרופ' ראול אורביטו17/09/2008עפ"י דבריך, לא נראה לי שצילום רחם נוסף יקדם אותך למטרה(צילום קודם תקין ולפרוסקופיה אח"כ תקינה)
עליך להתקדם בטיפולי פוריות עפ"י מיטב הבנתו ונסיונו של רופאך המטפל- ויתכן שיש מקום לקצר את השלבים לקראת הפריה חוץ-גופית לאור גילך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לפענוח צילום רחםהילה14/09/2008
שלום שמי הילה ואני עברתי צילום רחם אשמח מאוד אם תוכל לפענח לי את הבדיקה שם הבדיקה: שקוף - סלפינגוגרפיה בדיקת היסטרוסלפינוגרפיה: ש+צ: אין לראות היסתידות בצילום הסקירה הוזרקה כמות של 8 סמ"ק ULTRAVIST בשעה 11.29 חלל הרחם בגודל רגיל ומילויו, הומוגני במנח קדמי. החצוצרות עדינות עם מעבר חופשי לחלל הצפק. תודה רבה רבה על תשובתך, אני פשוט בלחץ ומקווה שהתוצאות יהיו טובות בעזרת השם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו14/09/2008צילום תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוד ופעילות יתר של בלוטת התריסמיכל13/09/2008
שלום רב! ביום שני הקרוב אני אמורה לעבור צילום רחם. בעברי פעילות יתר של בלוטת התריס אשר נמצאת עכשיו ברמיסיה - האם יש מניעה כלשהי לעבור את הצילום עקב הקשר בין בלוטת התריס ליוד? תודה, מיכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוד
פרופ' ראול אורביטו14/09/2008בד"כ לא,אלא אם קיימת רגישות ברורה ליוד (אלרגיה)
אנא- תתייעצי עם הרופא המבצע לפני הפעולה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לפרסקופיהחסויה11/09/2008
שלום, לצערי נמצא שהחצוצרות שלי סתומות. הרופא הציע לי שתי אופציות-1. ניתוח לפרסקופיה 2. הפרייה חוץ גופית. שאלתי היא האם בניתוח לפרסקופיה במידה ובמהלך הניתוח מבחינים שאכן החצוצרות חסומות כפי שנראה בצילום רחם- מה הסיכוי לפתוח את החצוצרות במהלך הניתוח הנ"ל? מה סיכויי ההצלחה? שאלה נוספת, קראתי שמישהי כתבה שהיא עברה את הניתוח הזה והצליחו לפתוח לה את החצוצרות ולכן גם החשק המיני שלה חזר. האם יש קשר בין חצוצרות סתומות לחשק מיני של האישה? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו12/09/20082 האופציות שהוצעו לך הינם רלבנטיות, ורצוי שתדוני עם רופאך על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהם, בהתאם למימצאים בצילום.
לגבי קשר בין חשק מיני ולפרוסקופיה- הקשר אינו מוכר לי, מציע שתבררי באתר העוסק בסקסולוגיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
חסויה12/09/2008אשמח אם תתייחס רק לנושא הסיכוי לפתיחת החצוצרות באצעות הניתוח לפי הידע שבידך תודה, ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
פרופ' ראול אורביטו12/09/2008ישנן חסימות שניתנות לפתיחה בלפרוסקופיה
מדובר בעיקר על חסימות רחיקניות ולא קריבניות (אז הפתיחה בד"כ בצינטור חצוצרות)
כפי שציינתי קודם, אכן רצוי שתפני לרופא נשים מטפל, ותדוני איתו על היתרונות הוחסרונות של האופציות הטיפוליות הקיימות בהתייחס למימצאים בצילום הרחם- שלך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לעשות צילום ואם זה מזיק?שרית מיכאלי10/09/2008
שלום אני עברתי הפלה לפני כשנתיים בשבוע 15 להריון ,ומאז עשיתי הפסקה של שנה ואז ניסתי ואני לא מצליחה להרות . הרופא שלך אותי לעשות את הבדיקה אך אני חוששת ממנה ורציתי לדעת אם זה מסכן ? מתי בדיוק אמורים לעשות את הבדיקה לאחר הווסת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם- איך, מתי ועוד
פרופ' ראול אורביטו12/09/2008מדובר בבדיקת הדמייה המתבצעת באמצעות מכשיר שיקוף.
הנבדקת עוברת שיקוף של האגן (בו ממוקמים הרחם והחצוצרות)
הגניקולוג המבצע מזרים לרחם חומר ניגוד על מנת שניתן יהיה לראות
את הרחם והחצוצרות בשיקוף. (ללא חומר הניגוד הרחם והחצוצרות "שקופים" ולא יודגמו בשיקוף).
מטרת הבדיקה בעיקר לוודא מעבר תקין בחצוצרות. באופן משני מתקבל מידע גם על תקינות
מבנה הרחם.
יש לבצע הבדיקה בעיתוי כזה שאנחנו בטוחים שהאישה לא מעוברת.
לא ניתן לבצע בזמן הווסת ממש.
אם הבדיקה בוצעה בטרם הביוץ אין מניעה ולנסות להתעבר בסמוך ואחרי הצילום.
לגבי סיבוכים, מצורף הפירוט- כפי שמצוי בטופס ההסכמה מדעת, ושאת אמורה לחתום עליו לפני הצילום.
לציין ולהדגיש שהסיכוי לסיבוכים הינו קטן מאוד (אחוזים בודדים, ולסיבוכים ה"רציניים" עוד פחות)
"צילום רחם נעשה לצורך אבחון פגמים ברחם ובחצוצרות במקרים בהם קיים ליקוי פוריות דהיינו, אי
יכולת להרות או לשמור על ההריון. לצורך ביצוע הבדיקה נעשה שימוש במכשיר התופס ומקבע את צוואר הרחם. דרך צוואר הרחם מוחדרת צינורית שדרכה מזריקים חומר ניגוד רדיוגרפי המכיל יוד. לאחר מכן נעשה שיקוף רנטגן ומספר צילומי רנטגן.
בעת ביצוע הבדיקה העיקרית צפוי בדרך כלל כאב באגן ובבטן (עקב התכווצות הרחם) שנמשך בדרך כלל זמן קצר לאחר ביצוע הפעולה, וכן יתכן שיופיע דמם נרתיקי בכמות לא משמעותית.
כמו כן, יתכנו הסיכונים והסיבוכים ההבאים לרבות: זיהום, התלקחות מחודשת של דלקות אגן כרוניות,
תגובה אלרגית בדרגות שונות לחומר הניגוד, ובמקרים נדירים ניקוב הרחם. כמו כן, במקרים נדירים של זיהום קשה או ניקוב הרחם במהלך הבדיקה יתכן ויתעורר הצורך לנקוט בפעולות תיקון לצורך הצלת חיים או למניעת נזק גופני, לרבות פעולות כירורגיות שלא ניתן לצפותם לפני הבדיקה בודאות או במלואם, לרבות הצורך, לעיתים רחוקות,לכרות את הרחם".
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי כדאי לעשות צילום רחם?
שרי03/10/2010שלום רב
יש לי כבר שני ילדים, (הריון ראשון בניתוח קיסרי והשני לידת ואקום-אך פרט לכך הריונות ללא בעיה מיוחדת), אבל משום מה, בפעם השלישית אינני מצליחה להיכנס להריון מזה 20 חודשים. בדיקת הזרע שנעשתה לבעלי תקינה, וכך גם בדיקת הורמונים וביוץ שלי. הרופא המליץ, לפני שמתחילים שלב של השבחת זרע, לעשות צילום רחם.
האם אכן יש סיבה לבצע בדיקה כזו- בנסיבות הנ"ל- שלפי מה שקראתי היא פולשנית וכואבת?
תודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
פרופ' ראול אורביטו03/10/2010ראי תשובה מפורטת במדור שאלות נפוצות בפורום
ולשאלתך- צילום רחם מהוה חלק מבירור אי פוריות ויכול להיות מבוצע בכל אחד משלבי הטיפול\ בירור בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלילי10/09/2008
שלום לך יש לי כמה שאלות אם מותר: 1- הרופאת שביצעה את צילום רחם שהיה לפני שבוע, אמרה לי שיהיה זיהום ברחם, השאלה איך אני אידע אם כן ישנו זיהום ברחם, במידה ויצאתי מצילום רחם בסדר גמור ללא כאבים וללא תופעות לוואי בימים אחרי כן. 2- הייתה לי סתימה בחצוצרה הימנית שנפתחה בצילום רחם, השאלה שלי אם הסתימה הזו היא שהפריעה בלהיכנס להיריון??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום
פרופ' ראול אורביטו12/09/2008לשאלותיך:
1) במידה ויופיע כאב בטן[אגן מתגבר, חום גבוה או הפרשות חריגות- יהיה עליך לפנות לבדיקת רופא נשים על מנת לשלול זיהום
2)יתכן, אך לא בהכרח, כיוון שתוארו הריונות בנשים עם חסימה חד צדדית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה היסטרוסקופיהירדנה07/09/2008
בוקר טוב ? נעשה לי בדיקה היסטרוסקופיה אבחונית? ולא הצליחו להגיע אל הרחם ועושים לי עוד פעם השאלה שלי למה לא הצליחו להגיע אל הרחם אולי יש חסימה אים יש חסימה אז מה עלי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו09/09/2008ישנם סיבות רבות לעובדה שלא הצליחו לבצע היסטרוסקופיה, מרביתם בשל קושי טכני.
ראוי שתשאלי את המבצע- מדוע הופסקה הבדיקה ולא הושלמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות ליוואי לצילום רחםנאנא04/09/2008
היום עשיתי צילום רחם ,עקב הפלות חוזרות ,הייתה לי חצוצרה סגורה והם פתחו אותה בצילום , שאר הצילום היה תקין , אני רוצה לשאול אם הכאבים בבטן ובגב טבעיים , וגם לגבי ההפרשות , יש לי דימום אבל בכמות נמוכה האם זה טבעי שיש לי הפרשה דמים .ותודה אם ענית על השאלה שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן והפרשות לאחר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו09/09/2008כאבי בטן יתכנו לאחר צילום רחם, במיוחד אלה הדומים לכאבי וסת, לאור מילוי חלל הרחם בנוזל.
במידה והכאב מתגבר, מופיעות תופעות אחרות כמו דמם, בחילות, הקאות או, ובמיוחד חום! יש לפנות בדחיפות לבדיקה.
כנ"ל לגבי הדמם. יתכן בכמות מועטה ועם הזמן אמור לשנות אופיו לכהה\ חום. כמו-כן להתמעט בכמות.
שימי לב לעוצמת ומיקום הכאב, במידה ויופיעו התופעות לעיל, הכאב מתפשט ולא נראה שפוחת, או דמם מתגבר\אדום-אזי עליך לגשת מיד לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
