מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריוןגלית22/11/2011
ביום ב 7/11/2011 עברתי צנתור חצוצרות (ע"י ד"ר טוגנדרייך דניאל במכון הקופה בהרצל 34 ר"ג). התשובה שקיבלתי : " הודגמו מעבר ופיזור משני הצדדים, מימין לאחר ריקנליזציה חצוצרתית והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה ומשמאל לאחר הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה" לשאלתי ענה הרופא המבצע שאין מניעה לקיים יחסי מין אחרי הבדיקה. (עד הבדיקה ומאז הווסת הונחיתי להמנע מיחסי מין). היום משבושש הווסת להגיע בצעתי בהנחיית רופא הנשים שלי בדיקת שתן וראיתי שני קווים, אחד חזק השני חיוור. רופא הנשים שלי אומר שזה הריון.
שאלתי? האם זה תקין שנכנסתי להריון אחרי הצילום רחם? האם אין סכנה מהקרינה?
האם אני זקוקה לבדיקות או מעקב מיוחדים?
לציין שאני בת 39 ומנסה להרות למעלה משנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/11/2011אם את בטוחה שביום הבדיקה לא היית בהריון - אין חשש מבחינת החשיפה לקרינת הרנטגן.
רצוי שתיבדקי בהקדם (לאחר שבוע אחור בווסת) כדי לוודא שההריון תקין ובתוך הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוסלפינקסמאיה20/11/2011
במידה וישנה הבחנה בצילום רחם ואולטראסאונד של חצוצרה אחת סתומה - הידרוסלפינקס, האם ניתן לעשות צינתור או שחייב לכרות אותה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידרוסלפינקס - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/11/2011צינטור לא מטפל בהידרוסלפינגס
הטיפול הינו בניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מאיה20/11/2011ניתוח משמעו כריתה לפרוסקופית?
האם יש הבדל בין סקטוסלפינקס לבין הידרוסלפינקס?
תודה על ההיענות המהירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/11/2011פרקטית אותו דבר- חצוצרה מלאה נוזל
הטיפול המקובל- כריתה לפרוסקופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לי לעבור צנתור- מידע נוסףחגית20/11/2011
ברצוני לציין שעברתי 4 טיפולי הפרייה, בטיפול הרביעי נקלטתי. בנוסף רוב הסיכויים ששתי החצוצרות סתומות- בצד אחד לא היה מעבר של חומר, ובצד השני חלקי. כמו כן מאז שילדתי לפני 8 שנים אינני מצליחה להרות באופן טבעי.האם ישנם קריטריונים לצנטור או שכל אחת יכולה לעשות אם היא בוחרת?
תודה
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כדאי לי לעבור צנתור- מידע נוסף - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/11/2011צינטור מיועד לנשים עם חסימה קריבנית בחצוצרות
אם הבעיה הינה "מיכנית"- יש לשקול בתיאום עם רופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לי לעבור צנטור חצוצרותחגית20/11/2011
אני בת 40 ואם לשני ילדים.
את הבן הראשון ילדתי אחרי הריון ספונטני, ואת הבת השנייה ( כיום בת 8)ילדתי אחרי טיפולי הפרייה. וזאת לאחר שעשיתי צילום רחם ונראה כי יש לי חסימה בצד אחד , כנראה החצוצרה השנייה לא חסומה אך בשל נסיונות של שנתיים הגעתי לivf .
אחת הסיבות שלא ניסיתי להיכנס להריון עד עכשיו היא בשל החשש מההשלכות של טיפולי הפרייה, ורקע של סרטן שד אצל אימי(אומנם בגיל מאוחר)
אני מאוד רוצה ילד נוסף , אך רציתי לדעת האם כדאי לי לעבור צינתור, מהם הסיכויים? האם זה תלוי בסוג החסימה ומיקומה? למי עליי לפנות? האם זה רק בביה"ח השרון? והאם בכלל אם זה לא יועיל זה גם לא יזיק....
תודה רבה
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כדאי לי לעבור צנטור חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/11/2011פרטים על צינטור ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם שאלה לדר טוגנדרייךבוניטה13/11/2011
דר' טוגנדרייך שבת שלום,
קיבלתי מהרופא שלי הפניה לצילום רחם לפני התחלה של טיפולים.
הוא הסביר לי שצריך לעשות את זה אחרי המחזור.
1. השאלה היא מהו הזמן האופטימלי לביצוע הבדיקה? באיזה יום של המחזור? אגב - מספר הימים בין וסת לוסת הוא 25-26 יום.
2. האם יש משמעות ליום הבדיקה לאור זה שככל הנראה אני סובלת מאנדומטריוזיס?
ושאלה אחרונה:
3. הבנתי ממך שהבדיקה נעשית ללא הרדמה. הבעיה היא שכשבודקים אותי אני מרגישה חוסר נוחות הרבה מעבר לאישה רגילה. אני פוחדת שאני אזוז באופן לא רצוני במהלך הבדיקה ואז אגרום חלילה לנזק ברחם כי המכשיר יכול לקרוע איברים פנימיים. זה הפחד הכי גדול שלי מהבדיקה. יש מצב שאם אני אסביר את זה לרופא המבצע או אתעקש על הרדמה יסכימו להרדמה חלקית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם שאלה לדר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/11/2011כל התשובות לשאלותיך מצויות במדור שאלות נפוצות בפורום
לגבי הבדיקה- יש לדאוג שתבוצע עם ספקולום מתכת- ואז אין חשש שישבר ויפצע
הרדמה כללית לא מקובל, מקומית ניתן לבקש- לחליפין לקחת נר נקסין או אחר, כשעה לפני הבדיקה (מקל על הכאב)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר דניאל טוגנדרייךרינה11/11/2011
שלום,
אני מעוניינת לקבוע תור אליך לצילום רחם ויש לי מספר שאלות.
לפני שנה וחצי ילדתי את בני הראשון, ונכנסתי להריון בניסיון הראשון.
לפני 9 חודשים עברתי ניתוח תוספתן עם הרבה דלקת לפי דברי המנתח.
ניסיתי להיכנס להריון ב-4 חודשים אחרונים ללא הצלחה.
בדיקת זרע של בעלי וגם פרופיל הורמונלי שלי תקין ויש ביוצים.
הרופא נשים הפנה אותי לצילום רחם.
1. האם זה מוצדק לאחר 4 חודשים?
2. מה אחוזי הדבקויות לאחר דלקת רבה בתוספתן? (דלקת שהגיעה כ-8 חודשים לאחר לידה).
3. האם אפשר להגיע לצילום 7-8 ימים לאחר תחילת הוסת, אם כבר אין לי כתמי מחזור?
4. מה אחוזי הסיכון לפגיעה באברי הרבייה מצילום רחם?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
רינה11/11/2011כשכתבתי ילדתי את בני הראשון ונכנסתי להריון בניסיון הראשון,
התכוונתי שלאותו ההריון של בני נכנסתי בניסיון הראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר דניאל טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2011לאור הדלקת בתוספתן- מוצדק צילום רחם לשלילת הידבקויות תוך ריחמיות
השכיחות להדבקויות תלוי בחומרת הדלקת והריפוי
ניתן לבצע צילום לאחר הוסת (ללא דימום), ואסור לקיים יחסים עד הצילום (ראי פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום)
פגיעה באיברי רבייה- נדירה (פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והאם מוצדק לאחר 4 חודשים?
רינה13/11/2011האם הצילום מוצדק לאחר 4 חודשי ניסיוניות?
האם לחכות עוד כמה חודשים?
אני בת 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והאם מוצדק לאחר 4 חודשים? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2011ניתן לחכות, אולם סיפור התוספתן מצדיק ביצוע מוקדם
בסופו של דבר- נתון לשיקול רופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך- בי"ח השרוןמיקה09/11/2011
שלום ד"ר טוגנדרייך,
נאלצת לבצע צילום רחם, וחברה שעברה אצלך המליצה לי בחום לבצע זאת אצלך.
קבעתי תור לבי"ח השרון , מאחר ואני מבינה שבמרפאה ברמת גן אינך מקבל את כל הקופות,זה נכון?
אני קצת חוששת מהבדיקה והבנתי שאתה מבצע אותה עם בלון שמקל על הבדיקה. האם גם בבי"ח השרון אתה מבצע באותם אמצעים?
אודה לתשובתך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנדרייך- בי"ח השרון - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/11/2011דר' טוגנדריך מבצע במיגוון שיטות, כולל בלון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם וביוץמירב08/11/2011
הי יש לי צילום רחם ביום ה11 השאלה שלי היא ביום ה12 אני מבייצת האם זה בסדר או שהביוץ יכול להישתבש ביגלל הצילום ולא יהיה ביוץ תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם וביוץ - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/11/2011הביוץ לא מושפע מהבדיקה.
יש להמנע מיחסי מין בין הווסת לבדיקה.
לאחר הבדיקה ניתן לקיים יחסים ולהתעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היעדר פוריות צילום רחםיעל07/11/2011
היום עשיתי צילום רחם תוצאות הבדיקה
מילוי הומגני של חלל הרחם
וחצוצרה מימין מעבר ופיזור תקין
חצוצרה משמאל מעבר ופיזור תקין
שאלתי היא: אם יש סיכוי חיובי להזרעה
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היעדר פוריות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/11/2011הצילום תקין
לגבי סיכוי להזרעה- יש להיוועץ עם רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תור לצינטור שאלהלילך06/11/2011
קבעתי תור במוקד זימון תורים לביה"ח השרון לצינטור.
רציתי תור לצינטור אך במוקד קוראים לזה צילום רחם ואמרו שכשאני מגיעה לבדיקה אני צריכה להגיד שאני רוצה צינטור. ונשלח לי מכתב שרשום צילום רחם.
האם זה בסדר שנקבע לי תור לצילום רחם ואני צריכה צינטור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור לצינטור שאלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/11/2011כן, מבוצע בד"כ ע"י דר' טוגנדרייך
רק תוודאי שההתחייבות (טופס 17) הינה לצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתור לצינטור שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/11/2011אם בצעת בעבר צילום רחם ונמצאה חסימה חצוצרתית עלייך להגיע עם התחייבות לצנתור.
אם זו בדיקה ראשונה את זקוקה לצילום רחם. אמנם אם בבדיקה נמצאת חסימה נבצע צנתור גם אם הופנית לצילום.(בתנאי שתסכימי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירן וטיפולי פוריותשרון06/11/2011
שלום רב
אני בת 28 שוקלת 62 ק"ג נשואה שנתיים ובטיפולי פוריות. הזרע של בעלי תקין וגם אצלי תקין חוץ ממה שאני אציין בהמשך...
עשיתי 2 הזרעות עם איקוקלומין ובינהם היה לי הריון כימי ללא טיפולים
עשיתי צילום רחם: חצצורות תקינות רחם תקין מלבד פגם מילוי בקרן ימין
שהתברר בהיסטרוסקופיה : תעלת צואר רחם תקינה מבנה רחם תקין בסמוך לקרן ימין מבנה דמוי שרירן בקוטר 0.5*1 ס"מ דבוק לקיר הקידמי ואינו חוסם את הפיה ואת פיות החצוצרה. הרופא שעשה לי את ההיסטרו כתב שברגע זה הוא אינו ממליץ להתערב כירוגית והרופא בבית חולים שבו אני עושה טיפולים הפנה אותי לניתוח בהיסטרו..
שאלתי: 1.היא מה הסיכוי שאני יקלט להריון ללא ניתוח?השרירן הוא עד כדי כך מפריע?
אני כרגע מזריקה לעצמי גונאל f
ועשיתי אולטרסנד היום : עובי רירית 12 שחלה ימנית זקיקים: 13 13 14 10 10
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירן וטיפולי פוריות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/11/2011שרירן הפונה לחלל הרחם- מפחית סיכוי להריון ומעלה סיכוי להפלה
לכן, ההמלצה בספרות הינה לטפל (היסטרוסקופיה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמירב04/11/2011
היי האם אפשרי לעשות צילום רחם ביום החמישי למחזור כי ביום שני הקרוב אני רוצה לעשות תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2011בתנאי שהוסת פסק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה ימיןלילך01/11/2011
היי ...
הייתי בצילום רחם היום אחרי שנה של ניסיונות כניסה להריון + 3 הזרעות...
ע"פ הפרופסור שלי הבעיה היא בזרע (2% ותנועתיות נמוכה )..
אני מתחילה החודש טיפול UVF וע"פ הפורפ' צילום הרחם תקין - אך הוא הוסיף הערה לחצוצרה ימין "כיסוי הפרסות בחצוצרה ימין)...
מה ז"א?
1. האם החצוצרה חסומה?
2. האם זה אחת הסיבות שלא נכנסתי להריון?
3. אם הזרע היה תקין הייתי מצליחה להכנס להריון
4. האם יש בעיה להכנס להריון ב IVF עם חצוצרה אחת "חסומה"?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה ימין
לילך01/11/2011צילום הרחם הכוונה ל "היסטרוקוספיה" - זו הבדיקה שביצעתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה ימין - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/11/2011"כיסוי הפרסות"- מונח לא מוכר לי
היסטרוסקופיה אינה צילום רחם
רצוי להיוועץ עם הרופא המטפל
לגבי חצוצרה חסומה- ניתן להרות טבעי, אם כי בסיכוי נמוך יותר
לגבי IVF- מטרת הטיפול הינה בדיוק ל"עקוף" את החצוצרות.
בד"כ חסימה לא מפחיתה סיכוי להריון- מותנה בכך, שלא גורמת להצטברות נוזל בחצוצרה (הידרוסלפינגס)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
לילך02/11/2011אני ראיתי את הצילום אז אני יכולה לתאר את זה ...
בצד שמאל היתה נקודה שחורה של החצוצרה
ובצד ימין זה היה נראה כמו גבעה מסביב לנקודת החצוצרה...
הפרופ' אמר שאין שום בעיה עם זה...
אבל אני ממש בלחץ מכל הסיפור החדש הזה...
אם זו היתה חסימה הוא היה אומר חסימה?
האם זה הפרשות מדלקת כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לאחר צילום רחםעדי31/10/2011
ביום חמישי האחרון (לפני כחמישה ימים)עברתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך ועדיין יש לי קצת דימום(הפרשות חומות), וכאבי בטן בצד שמאל, האם זה נורמאלי או שעליי לפנות לרופאת הנשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לאחר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/11/2011אם נמשך, מתגבר או מלווה בחום- רצוי מאוד לפנות לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדוקטור דניאל טוגנדרייךלילך30/10/2011
שלום
חודש שעבר עברתי צילום רחם . ויש לי תור לצינטור אצלך ב8/11 .
הבעיה היא שלא קיבלתי מחזור אני בשבוע איחור ללא הריון . מה לעשות האם אפשר לבוא לבדיקה ללא קבלת מחזור ? האם צריך לקחת כדורים לקבלת מחזור?
והאם יכול להיות קשר בין צילום רחם לחוסר קבלת מחזור .
אודה לתשובתך על מנת שאני ידע מה לעשות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אודה לתשובה גם מפרופסור ראול
לילך30/10/2011אודה לתשובה למי שיקרא את השאלה הקודמת ופנוי לענות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לדוקטור דניאל טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו30/10/2011צילום לא אמור לשבש מחזור
צריכה לבדוק אם קיים הריון
ואם שלילי לפנות לרופא נשים לבירור\ צורך בגרימת וסת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לדוקטור דניאל טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/10/2011אם קיימת יחסי מין בין הווסת האחרונה למועד הצנתור - יש לדחות הצנתור.
לחילופין בצעי בדיקת דם לפרוגסטרון - אם נמוך - ראייה שלא היה ביוץ - ניתן לבצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



