מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוליפ ברחםשרון18/09/2011
שלום רב
שאלתי היא: 1. מדוע פוליפ ברחם יכול לגרום להפלה בתחילת הריון
שהעובר עדיין לא גדול ? והפוליפ כביכול לא נוגע בו
2. והאם יש הריונות שעוברים בצורה תקינה למרות פוליפ ברחם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ ברחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/09/2011יכול להפריע מיכנית להשתרשות העובר
יש הריונות עם פוליפ, אולם יש סברה הסיכוי להריון פוחת ולהפלה עולה בנוכחות פוליפ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות במנח כלפי מעלהמיכל18/09/2011
שלום רב,
לפני כחודש עברתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנרייך בצילום הרחם נמצא כי המילוי הומוגני בחלל הרחם ויש מעבר פויזור משני הצדדים.
אולם נרשם כי החצוצרות במהלך כלפי מעלה ייתכן ביטוי להידבקויות (אני אחרי ניתוח קיסרי שהבנתי שזו יכולה להיות הסיבה).
שאלתי היא, האם במצב הנתון של החצוצרות שהם לא סתומות אך במנח כלפי מעלה יש אפשרות להיכנס להריון באופן טבעי או בעזרת הזרעות או שישר לעבור ל- IVF.
האם החצוצרות פסולות כאשר הם במנח כלפי מעלה או שאפשר לתת להן סיכוי...
אשמח לתשובתכם המהירה (כי אני קצת לחוצה...)
תודה ושנה טובה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות במנח כלפי מעלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/09/2011החצוצרות פתוחות לכן יש סיכוי להרות ספונטני, מותנה בסמיכות של קצות החצוצרות לשחלה בזמן הביוץ
לכן, למרות העדות העקיפה להדבקויות (לכאורה) יש מקום לצאת סיכוי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה
מיכל18/09/2011שלום פרופסור אורביטו ותודה על תגובתך המהירה.
מה הכוונה "מותנה בסמיכות של קצות החצוצרות לשחלה בזמן הביוץ" - זה משהו שאפשר לבדוק אותו???
בכל מקרה גם אם הולכים להזרעות עם הורמונים ולמעשה מגדילים את הביוצים בכל מחזור זה אף יכול להגדיל את הסיכוי אני צודקת?
בכל מקרה מתשובתך אני מבינה שלא צריך למהר ל- IVF ואפשר לנסות דרכים אחרות לפני כן?
שוב תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו18/09/2011החצוצרה אמורה לאסוף את הביצית שיוצאת מהשחלה בביוץ- לכן חשוב יחסי המיקום בין קצה החצוצרה לשחלה
ניתן לבדוק בלפרוסקופיה- אבל לא רלבנטי
לגבי הורמונים\הזרעות- אמת
אין צורך למהר ל- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ או שרירןשרון14/09/2011
שלום רב!
עשיתי צילום רחם לפני שבוע והתגלה פגם מילוי בקרן ימין
הרופא הפנה אותי להסטרוסקופיה ובחרתי ללא הרדמה
1. בכללי זה כואב יותר מצילום רחם?
2.הטיפול בפוליפ או בשרירן לא מסכן את הרצון בהריון ראשון?
3.שיש פוליפ או שרירן ברחם והחצוצרות תקינות עדיין זה מפריע לפוריות?
4.האם יש מקרים שיש התכווצות ברחם ואז היוד לא מתמלא כמו שצריך וזה מטעה את הבדיקה?
5.צריך להשתמש באמצעי מניעה עד שיתברר מה הפגם ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ או שרירן - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/09/2011פגם מילוי ברחם שנצפה בבדיקת צילום הרחם ונראה לבודק כשרירן או פוליפ - מצדיק בירור היסטרוסקופי. כדאי לא להרות עד סיום הבירור.
אם הממצא בצילום רחם "משכנע" כדאי לבצע היסטרוסקופיה ניתוחית בהרדמה כללית. היסטרוסקופיה אבחנתית ניסבלת גם ללא הרדמה כללית אך לא מאפשרת הסרת הממצא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומהמאיה14/09/2011
שלום רב
עשיתי צילום רחם בביה"ח זיו בצפת לפני שבועיים וחצי ונאמר לי שהחצוצרה השמאלית שלי סתומה( הנוזל נאצר בצורת נקניק), והרופא נשים שלי אמר שיש לבצע כריתת חצוצרה!!! יש לציין שיש לי ילד בן 3 בהריון ספונטני וטיבעי ואנו מנסים ללא הצלחה כשנתיים. האם כריתה זו אופציה יחידה או שניתן לפתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה סתומה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/09/2011חצוצרה סתומה "בצורת נקניק" נקראת "סקטוסלפינגס" - חצוצרה כזו עלולה להפריע להתעברות ספונטנית באמצעות החצוצרה הנגדית וגם להפריע להצלחת טיפולי פריון כולל הפריית מבחנה.
ההחלטה לכרות סקטוסלפינגס אינה חד משמעית. ניתן לנסות טיפול אחד או שניים ללא כריתה. לחילופין קיימים גם ניתוחים "משקמי חצוצרה" (לא שכיח ולא מקובל) וניתן תיאורטית גם לסגור החצוצרה ע"י אביזר הנקרא אשיור ולנתק הקשר בין החצוצרה לרחם.
עלייך להתיעץ עם רופא הנשים שלך לגבי החלופה המתאימה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
מאיה14/09/2011ממה הדבר נובע? הייתי שמחה לשמוע את המלצתך לגבי המשך טיפול...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/09/2011כפי שכתבתי- אם טרם טופלת אני ממליץ השראת ביוץ תרופתית משולב בהזרעה לרחם. אם לא יצליח לטפל בסקטוסלפינגס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מאיה15/09/2011תודה על ההתייחסות שלך. ה' ישמור אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני הריוןנופר13/09/2011
כמה שאלות , אני בת 25 נשואה מזה שלושה חודשים ואנו מנסים להיכנס להריון .
לפני כחודש הייתי בבדיקה אצל רופא נשים והוא נתן לי נרות משחה לטיפול בדלקת קלה .. השאלה שלי האם שימוש בנרות מיד אחרי מחזור למשך 5 ימים יכול לפגוע בסיכוי שלי להיכנס להריון ???
בנוסף המחזור שלי נע בין 30-33 יום האם זה תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני הריון - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011נרות בסמוך לביוץ עלול להפריע.
השאלות לא מתאימות לפורום זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל ברחםנעמה13/09/2011
שלום.
הרופא שלי מצא נוזלים ברחם. ממידע שניסיתי להבין ממנו הבנתי שאין כ"כ פתרון או דרך להתמודד, ושכנראה דבר זה יפחית דרסטית את סיכויי להכנס להריון.
האם תוכלו לשפוך אור בענין ולהסביר לי על מה מדובר כשמציינים נוזל ברחם? והאם בכל זאת ניתן להכנס להריון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל ברחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011נוזל בחלל הרחם יכול להיות ממצא פיזיולוגי תקין בסמוך או בזמן הדימום הויסתי.
אם קיים נוזל ברחם באופן קבוע וללא קשר לווסת יש לבצע בירור (מספר אבחנות אפשריות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר' טוגנדרייך-בי"ח השרוןמירי13/09/2011
שלום רב, קיבלתי הפניה לצילום רחם בעקבות 2 קיסרי לא רצופים. אני בקופ"ח מאוחדת
וברצוני לבצע את הבדיקה אך ורק אצלך. הבנתי שאתה מבצע את הבדיקה בבי"ח
השרון. במידה ואני אקבע דרכם, יש סיכוי כלשהו שלא אתה תבצע את הבדיקה, או שרק
אתה מבצע שם?
ממש חשוב לי לדעת, במאוחדת לא מאשרים אצלך ואני בודקת את האופציה של
בי"ח השרון. אודה מאוד לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדר' טוגנדרייך-בי"ח השרון - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011אם תקבעי לבי"ח השרון אני אבצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החוויה מצילום הרחם עם ד"ר טוגנדרייךלירה12/09/2011
בחמישי האחרון עשיתי בדיקה זו. רעדתי מפחד. הכל נעשה מאוד מאוד מהר ובמקצועיות זה לא כאב כמו שתארתי לעצמי אך לא אשקר קצת צעקתי, זה היה לא נעים אבל שוב לחצי דקה בלבד בערך כמו כאבי מחזור חזקים. לאחר מכן היתה לי קצת חולשה ללכת כרגיל אבל עבר אחרי כמה שעות.
תודה לך ד"ר טוגנדרייך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החוויה מצילום הרחם עם ד"ר טוגנדרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011תודה
הרגעת נשים לפני בדיקה תורמת לכולם- גם לנבדקות וגם לבודקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לחצוצרה סתומה רחיקניתמחכה12/09/2011
בעקבות נסיונות של כשנה להכנס להריון הופנינו לצילום רחם שבוצע ע"י דר' טוגנדרייך שאיבחן חצוצרה אחת סתומה רחיקנית.
מכיוון שלא עברתי ניתוחים כשלהם או הרינות בעבר הרופא המטפל מעריך שזה נובע ככל הנראה מדלקת שהייתה באגן ולא טופלה, ולכן יש חשש שגם החצוצרה השנייה שתקינה (מעבר ופיזור תקינים) פגועה גם כן, למרות שלא נסתמה.
השאלה שלי היא איך ניתן לברר את זה? וכן מהן אפשרויות הטיפול המומלצות במקרים כאלו? אני מאוד חוששת מהפריות חוץ גופיות.
האם הזרעות בשילוב מעקב זקיקים יכול להספיק? האם כדאי לפנות לאופציה ניתוחית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לחצוצרה סתומה רחיקנית - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011חצוצרה אחת תקינה יכולה להספיק. יחד אם זאת אם לאחר מספר טיפולים שאינם IVF (השראת ביוץ משולב ב הזרעה לרחם) - אינך מתעברת יש לשקול
"הפריית מבחנה".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירי11/09/2011
שלום,רציתי לשאול אם יש אפשרות לעשות צילום רחם הברדמה מלאה?
אני מאד מפחדת ובנוסף יש לי ליכנקלרוזיס כך שאפילו אולטראסונד וגינלי מלווה אצלי בכאבים.כמו כן,עברתי 2 הפריות שהם השאיבה וההחזרה נעשו בהרדמה מלאה...
אשמח לתשובה מהירה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/09/2011ניתן לבצע בהרדמה כללית.
אם את מעוניינת בפרטים יש לפנות למזכירה ורד 0546661111 .
ממליץ מאד להסתפק באילחוש מקומי (הבדיקה קצרה ואם עברת אולטראסאונד וגינלי - למרות הכאב - תעברי גם את צילום הרחם).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני תרומת ביציתמודאגת09/09/2011
שלום רב,
בת 36 , עברתי קיסרי לפני 6 שנים בילדת תאומים זהים.
בצילום רחם נמצא:
"בזמן הזרקה רטרוגרדית לחלל הרחם מודגם רחם בגודל וצורה תקיניה .
הדגמה תקינה של החצוצרה השמאלית ע מעבר ופיזור חופשי של חומר הניגוד
בחלל הצפק.
מימין חל עיכוב במעבר חומר הניגוד דר החצוצרה. לאחר מכן מודגם מעבר תקין
ופיזור חופשי של חומר הניגוד"
ב-US אגן קטן:
צמוד לשחלה ציסטה בקוטר 28X20 מ"מ , שמאלית ובמרכז יתכן ציסטה פאראאובריאלית אך אין לשלול שזו השחלה הימנית
שעקב הנתוח הקיסרי נצמדה בהדבקויות למרכז ולסמיכות השחלה משמאל .
אני בדרך לתרומת ביצית.
האם שי לעשות היסטרוקופיה בעקבות הממצאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני תרומת ביצית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/09/2011היסטרוסקופיה היא בדיקת הבחירה להערכת חלל הרחם
בצילום שביצעת- חלל הרחם תקין, כך שקרוב לודאי שהיסטרוסקופיה לא תתרום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' אורביטו-עד שאגיע אליך לSS07/09/2011
לייעוץ בתור שקבעתי לעוד שבוע וחצי:
אני שבועיים אחרי ההפלה טבעית וקליטה טבעית ,בתחילת שבוע שישי[3 ימים אחרי שגיליתי שאני בהריון הפלתי},
וקרוב לשבוע אחרי ירידת הורמון ההריון ל5.
רירית הרחם היא 4.5.
שאלתי היא כזו-
אתמול עשיתי מעקב זקיקים והתחילו להתפתח 3.
כמו כן,צויין כי יש מעט נוזל בחלל הרחם.
השאלה היא האם לנסות להרות בביוץ זה שמתקרב ולהערכתי אהיה בשיאו בעוד 3-6 יום?
או להמנע במכוון מקיום יחסי מין בזמן הביוץ ולנסות רק חודש הבא..?
הייתי היום אצל הגניקולוגית שלי להדרכה לאחר ההפלה{ללא בדיקה}-
היא המליצה להמנע מקיום יחסי מין כשבועיים לאחר ירידת ערך הורמון ההריון.
היא אמרה שלפעמים צואר הרחם עדיין פתוח ויש נוזלים,ומצב זה עלול להוביל לזיהומים במידה ומקיימים יחסי מין.
היא המליצה לחכות לווסת ורק אז להתחיל.
נותרתי מבולבלת כיוון שהבנתי מהמלצות בפורומים שאין מניעה לנסות להרות מייד.
וחבל לי לפספס את הביוץ הזה ובמיוחד שבינתיים מתפתחים להם 3 זקיקים.
חשבתי לבצע מעקב זקיקים3 ימים אחרי המעקב ה1 ולראות האם עדיין יש נוזל בחלל הרחם,,,
תודה רבה מראש. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופ' אורביטו-עד שאגיע אליך ל - תגובה
פרופ' ראול אורביטו08/09/2011בנוכחות נוזל לא רצוי לנסות ולא יהיה הריון
במידה ויתפתח זקיק מוביל והנוזל יעלם- ניתן לנסות, אולם, יש לקחת בחשבון ששיעור ההפלות בהריון שחל בחודש העוקב לאחר הפלה- גבוה יותר!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד כמה הסיכוי להפלות גבוה יותר?
SS08/09/2011והאם יש משהו שאני יכולה לעשות בשבי לתרום להפחתת הסיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית דקה-בעייתי??SS06/09/2011
שלום, אני אם לילד בן 5 ואחרי הפלה טבעית בשבע ה6 להריוני,לאחר נסיונות טבעיים להרות של קרוב לשנה.
ביצעתי היום מעקב זיקים-שבועיים לאחר ההפלה.
התוצאות היו:
2 זקיקים בגודל 11 מ"מ
1 זקיק בגודל 10 מ"מ.
עובי רירית רחם 4.5 מ"מ.
ומעט נוזל ברחם.
ב2מעקבי הזקיקים הקודמים שלי-רירית הרחם נעה בין 5 מ"מ למקסימום 6מ"מ תלת שכבתית בשיא הביוץ.
האם רירית רחם דקה הינה סיבה פוטנציאלית להפלה שחוויתי?
האם רירית רחם דקה הינה סיבה פוטנציאלית לאי היקלטות להריון?
במידה ועובי זה בעייתי,האם יש מה לעשות בנידון? איזושהיא תרופה לדוגמה ,שעוזרת לעבות את רירית הרחם,שעלי לבקש מהגניקולוגית שלי?
כמו כן,
נאמר לי בבדיקות שעברתי במיון נשים בזמן ההפלה-שיש לי רחם אחורית מאד.
האם מנח זה מצריך תנוחות מסויימות בזמן קיום יחסי המין בכדי לעזור לזרע להגיע ליעדו?
בפעם הראשונה שהריתי ובפעם הזו שהריתי,אלא היו ה2 פעמים היחידות שקיימתי יחסי מין בזמן הביוץ ,בתנוחה אחורית-האם ייתכן ויש קשר הצלחת ההיקלטות במנח זה ולמנח הרחם שלי?
בברכה ותודה מראש
שושי.
נ.ב.
סליחה על הכמות השאלות,אני מודאגת,,,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית דקה-בעייתי?? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/09/2011רירית דקה יכולה להיות סיבה להפחתה ביכולת לקליטת הריון
ראוי שתיפני למומחה פוריות להמשך בירור/ טיפול
בנוכחות רחם אחורי, אכן מומלץ לשכב על הבטן לאחר יחסי המין (השפיכה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה-
ש.06/09/2011הי לי תור למומחה,,,,,אליך :) לאחר המלצות חמות.וביום הייעוץ,גיליתי שאני בהריון וביטלתי.
אקבע מחר שוב.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה להסרת חצוצרות ו- IVFמיקה06/09/2011
שלום שמי רינת
בת 34 ללא ילדים סובלת מאנדומטריוזיס ואגן קפוא.
עברתי לפרוסקופיה לפני 9 חודשים בה ניקו מוקדי אנדו וציסטה אחת די גדולה.
בסיכום הניתוח ולדבריו של הרופא לא הצליחו לשחרר את החצוצרות מכיוון שהן קבורות
ומלאות בנוזל.
כיום אני אחרי 4 סבבים של IVF כולם כשלו , הרופא המטפל שלי המליץ על לפרוסקופיה חוזרת , שבה יסירו את החצוצרות מכיוון שבבדיקת אוטראסאונד הן ניראות נפוחות וכניראה מלאות בנוזל.
השאלה שלי , מלבד זה שאין סיכוי להריון טבעי אילו סיכונים טמונים בהסרת החצוצרות ?
האם כדאי לאור ההיסטוריה הרפואית שלי והאנדו' כן לתת סיכוי ולנסות לשחרר את החצוצרות ? והאם פעולה של הסרת חצוצרות מגדילה סיכוי להצלחת IVF ?
תודה על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה להסרת חצוצרות ו- IVF - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/09/2011חצוצרות מלאות נוזל מפחיתות את שיעור ההריון למחצית ומכפילות את שיעור ההפלות
לכן, לאחר מס' כשלונות IVF, ראוי להסירן, או לפחות לנתק אותן מהרחם
לגבי הניתוח, סיבוכים וכו', יש להיוועץ עם המנתח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם: פגם מילוי בקרן ימין???.שרון05/09/2011
שלום רב דוקטור
אני בת 28 נשואה שנתיים ללא ילדים ולאחר 2 הזרעות
הרופאה הפנתה אותי לעשות צילום רחם כדי שנוכל להתקדם
עשיתי היום צילום ע"י ד'ר טוגנדרייך וזה ממש לא כאב כמו שחשבתי וקראתי
ואני ממש לא רגועה לגביי התוצאות שהן:
רחם:פגם מילוי בקרן ימין
חצצורה ימנית ושמאלית הודגמו עם מעבר ופיזור תקינים(מזה אני רגועה)
שאלתי היא:
1. מה זה אומר פגם מילוי בקרן ימין?
2.האם זה מה שמנע ממני הריון?
3.יש טיפול לפגם?
4. עשיתי בדיקת דם לפני שבוע והרופאה לא איפשרה לי להתחיל טיפול באיקקלומין מכוון שרמת ההורמונים הייתה גבוהה יתכן וזה השפיע על הצילום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחם: פגם מילוי בקרן ימין???. - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/09/2011הכונה למימצא הבולט לחלל, כמו פוליפ או שרירן
ראוי לפנות לרופא נשים לביצוע סונר ושקילת צורך בהיסטרוסקופיה- שלמעשה מבררת ומטפלת במימצא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



