מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםמיטל01/09/2011
היום עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך (לא כאב הרופא היה מקסים ומאוד אנושי)
כתוב לי שהכל תקין רק שהפיזור משמאל מאוחר ומופחת יחסית לימין, מה זה אומר? אני בת 31 יש לי ילד בן 6 וכ שנתיים מנסה להיכנס להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/09/2011יתכן עדות להדבקויות סביב חצוצרה שמאל
מעשית- תקין וממשיכים בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך כחמידיה ותודה לדר ראולצביה01/09/2011
חן ,חן לך על תשובתך המהירה העיניינת ,אפלו שזה לא תחום הפורום. עזרת לי מאוד תבורך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך כחמידיה ותודה לדר ראול - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/09/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת חצוצרותסיגל01/09/2011
שלום
במהלך צילום רחם עברתי פרוצדורה של פתיחת חצוצרות על ידי הזרמת נוזל.
מעוניינת לדעת מה הסיכויים של הצלחת פתיחת החצוצרות בתהליך זה?
איך אני יכולה לדעת האם החצוצרות שלי אכן פתוחות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת חצוצרות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/09/2011אם אכן נפתחו- קרוב לודאי שהודגם בשיקוף
עליך להיוועץ עם הרופא המבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיה מיקופלסמה אוריאופלסמה חיובינירה31/08/2011
בת 25 בריאה בדרך כלל.נוטלת גלולות.
לאחר מערכת יחסים עם חבר, שהיתה לי ,ללא אמצעי הגנה בצעתי בדיקות למחלות מין. הכל תקין ,פרט לבדיקת שתן STD בשיטת PCR שיצאה חיובית לכלמידיה ,אוריאופלסמה,מיקופלסמה.הרופאה נתנה לי דוקסלין פעמיים ביום ל10 ימים ואמרה, שאם זה לא יעזור ,ושוב הבדיקה תצא חיובית אקבל עוד טיפול נוסף של דוקסלין 10 ימים .שאלתי
1)האם דוקסלין אמור לטפל בהצלחה בכלמידיה ,אוריאופלסמה ומיקופלסמה
2)מדוע הרופאה חוששת ,שאולי אצטרך עוד טיפול של דוקסלין ?האם ככה מקובל אם הטיפול הראשון לא עוזר או שאולי נצריך לשקול טיפול אחר?
3)לא נעשתה לי בדיקה לזיבה .הרופאה אמרה ,שגם אם יש לי זיבה הדוקסלין מטפל גם בזיבה ,האם זה נכון ?אם דוקסלין לא מטפל בזיבה מה כן מטפל בזיבה?
המון תודה על הסבלנות והעזרה!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמידיה מיקופלסמה אוריאופלסמה חיובי - תגובה
פרופ' ראול אורביטו01/09/20111)כן
2)אחד הפרוטוקולים הינו מס' קורסים טיפוליים
3)יכול לטפל, אם כי לא טיפול הבחירה
הנושא הינו בתחום מחלות זיהומיות, כך שבפניתך הבאה- ראוי לתיפני למומחים לנושא (מחלות זיהומיות)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלה ימנית מוגדלתאלינור30/08/2011
שלום רב,
לפני יומיים עברתי בדיקת CT בטן ואגן עקב כאבי בטן ימנית תחתונה עם הקרנה למותן ימין, גב תחתון וירך פנימית ימנית (מזה כשבועיים). בבדיקה נמצא כי שחלה ימנית בולטת וגודלה: 3.4x3.8 ובנוסף, "מבנה גרמי שמור, פרט למוקד סקלרוטי קטן בראש הירך השמאלי". שאר ממצאי הבדיקה היו תקינים. חשוב לי לציין כי לפני 9 שנים (כשהייתי בגיל 25) חליתי בסרטן שחלה ועברתי כריתת שחלה שמאלית + טיפולי כימותרפיה. פרט שני חשוב לציין כי המחזור החודשי שלי הינו תקין וסדיר (כל 28-29 יום) ואני אמורה לקבל מחזור מחר. שאלתי היא:
1. האם עקב הגעת המחזור גודל השחלה הינו גדול יחסית?
2. "מוקד סקלרוטי קטן בראש הירך השמאלי " - כלומר? אין לי כאבים כלל בירך שמאלי אלא ימני.
אודה מאוד לתשובתך בדחיפות, אני בלחץ נוראי - נראה לי שאפשר להבין.... תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף פרטים...
אלינור30/08/2011בהמשך להודעה קודמת: עברתי בדיקות דם כלליות מקיפות כולל מרקר CA-125 (של המחלה) - הכל תקין, פרט לדם בשתן - מצאו אריתרוציטים ולויקוציטים (תרבית יצאה שלילית). עברתי אולטרסאונד שלפוחית שתן וכליות - תקין.
הבטן נפוחה מאוד מאוד והיא בגודל כמו הריון חודש חמישי, כאבים בלתי פוסקים (דומים לכאבי מחזור, כבר שבועיים רצוף)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף פרטים... - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/08/2011עם הפרטים הנ"ל עליך לפנות לבדיקת רופא נשים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלה ימנית מוגדלת - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/08/2011שחלה גדלה לקראת הביוץ- כדאי לבצע אולטרסאונד גינקולוגי להדגמת השחלה- לאחר וסת- יותר מדויק מ- CT
לגבי הירך- עליך לפנות למומחה המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנאוה29/08/2011
שלום רב,
קבעתי לשבוע בדיקת צילום רחם אצל דר' טוגנרייך במרפאה ברמת גן.
מקריאת הפורום חשה מעט מבולבלת.. האם לרכוש בלון? האם רק בעזרת בלון ניתן לפתוח חצוצורות סתומות?
מציינת שבבדיקת הסטרוסקופיה הודגם פתח חסום של החצוצרה השמאלית. בניתוח היסטרוסקופי שעברתי לפני כחמישה חודשים נאמר לי ע"י הרופא שבוצע צינתור בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו29/08/2011אין צורך לקנות בלון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה
נאוה29/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסטרוסקופיה ו-IVFגליה28/08/2011
דר' טוגנרייך ופרופ' אורביטו שלום!
אני עוברת סדרה שניה של טיפולי IVF, ב"ה יש לי ילד מטיפולים קודמים (נקלטנו בטיפול רביעי) ההריון היה תקין, וגם הלידה.
התחלנו שוב בטיפולים, עברתי צילום רחם שהכל נראה תקין. כעת לאחר שתי שאיבות והחזרת מוקפאים אחת, הרופא ממליץ לבצע הסטרוסקופיה (נראה לי שהכוונה להיסטרוסקופיה ניתוחית) בנימוק שהסיכויים להקלט אחרי הסטרוסקופיה גבוהים יותר. יש לציין שבסדרת טיפולים הראשונה לא עברתי הסטרוסקופיה או פעולה אחרת. בטיפול האחרון היה הריון כימי עם ערכים מאוד נמוכים. כמו כן, כל השאר גם תקין: הזרע, הביציות, מתוך 18 ביציות ששאבו הופרו כ-13 ומתוכם היו 3~4 טובות במיוחד, אלא המספרים פחות או יותר בכל 6 השאיבות שעשינו עד כה.
1. מה זה בדיקת פיפל ומה ההבדל בינה לבין הסטרוסקופיה.
2. האם צילום רחם בודק רק הדבקויות? האם יש צורך בהסטרוסקופיה למרות
שהצילום רחם היה תקין?
3. אם בכל זאת יש צורך בהסטרוסקופיה, האם כדאי לעשות אותה עכשיו או
שכדאי לנסות עוד טיפול או שניים של IVF לפני ההסטרוסקופיה?
4. באיזה זמן של החודש עושים את הפעולה? האם צריך רירית מעובה, כמו
לפני מחזור?
5. כמה ימים מדממים בערך (אני מניחה שזה אינדיבידואלי, אבל בכל זאת
הערכה גסה)? וכמה זמן האשפוז בהנחה שהפעולה עברה בהצלחה?
תודה מראש, וסליחה על כמות השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסטרוסקופיה ו-IVF - תגובה
פרופ' ראול אורביטו29/08/2011אמורה להגיע לפורום הפריה חוץ-גופית ולא צילומי רחם
ולענינך- היסטרוסקופיה- מחדירים מצלמה לרחם ומביטים ישירות על החלל, פיפל- מדובר על ביופסית\דגימת רירית הרחם
צילום רחם בודק גם הדבקויות ודברים נוספים (ראי פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום)
צורך בהיסטרוסקופיה, נתון לשיקול דעתו של הרופא המטפל, מבוצעת לאחר הוסת ולא דורשת אישפוז
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם לאחר תחילת המחזורנתי28/08/2011
שלום רב,
במידה ויש לי תור לצילום ואני בסוף המחזור עם הכתמות חומות ממש מעטות, האם תהיה בעיה עם הצילום?
האם לקבוע מועד אחר?
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם לאחר תחילת המחזור - תגובה
פרופ' ראול אורביטו28/08/2011צילום מבוצע לאחר וסת
רצוי לדחות
אם לא תצליחי, תגיעי לצילום- ואז בהתאם לבדיקה הרופא ישקול ביצוע צילום או לדחות?
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה נפוחהאילניה23/08/2011
שלום רב
ביצעתי צילום רחם שיצא תקין (חצוצרות לא סתומות) אך נאמר לי שהחצוצרה השמאלית נפוחה ועצלה מה זה אומר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה נפוחה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/08/2011קרוב לודאי תקין, אך יתכן עדות עקיפה לחסימה חלקית
פרקטית - מתיחסים כפתוח וממשיכים טיפול פוריות (לכשעצמו, לא אינדיקציה להפריה חוץ-גופית)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם דקירת השחלות בשאיבהגילי23/08/2011
גורמת לנזק בתפקוד השחלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם דקירת השחלות בשאיבה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו24/08/2011ברוב המיקרים לא, אלא אם מדובר בשאיבה "מסובכת" עם דימום\קרע בשחלה (נדיר)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני ממש מבולבלת-מה עובר על גופי???ש.18/08/2011
שלום,
אני בת 37 הפסקתי גלולות לפני 10 חודשים.
מאז הגוף שלי מרגיש לי לא מאוזן. כלומר:
מחזור וביוץ ממש לא סדירים ועקביים{ווסת בין אחת לשבועיים וחצי עד 5 וחצי שבועות}.ומיחושים באיזור הרחם ושחלות לפחות במחצית החודש או יותר.
אני מנסה להרות במשך כל התקופה הזו ונעזרתי בערכות ביוץ לשם כך-ללא הצלחה עד כה.
אתמול בבוקר ביצעתיבדיקת הריון בייתית.
התוצאה הייתה פס בהיר מאד כמעט בלתי מורגש שהתהווה לאחר כמה דקות.
כשעתיים אחרי-התחיל הווסת, אחרי 14 יום מהביוץ שכלל את כל התסמינים של הדימום,כאבים,וכל שאר התחושות.
לאחר כ8 שעות הדימום פסק לחלוטין אין כל זכר ממנו. אך מצד שני, ישנם מיחושים חלשים יותר שמאפיינים ווסת.
בעקבות תופעה זו-החלטתי לבצע בדיקת הריון בייתית יממה וחצי אחרי הבדיקה הראשונית ולא עם השתן ה1 של הבוקר.
התוצאה הייתה פס בהיר אך מורגש יותר מפעם קודמת.
מה קורה פה??
איך ייתכן שאני אולי בהריון אם קיבלתי ווסת בדיוק בזמן עם כל התסמינים והכאבים ושאר התופעות??
ומה הדימום הזה אומר במידה ואכן אני בהריון?? שמשהו לא תקין??
סליחה על השאלות ועל אורך ההודעה-אני פשוט מודאגת.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני ממש מבולבלת-מה עובר על גופי??? - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך19/08/2011קרוב לוודאי שאת מעוברת.
על מנת לוודא תקינות ההריון ומיקומו עלייך לפנות בהקדם לרופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי מיומה על הרחםגילי15/08/2011
בגודל 3 ס"מ על 3 ס"מ לערך שאינה ניתנת להסרה בגלל מיקומה. (כך נאמר לי) האם זה
מקטין את סיכויי להיכנס להריון? (בגלל פגיעה ביכולת ההשרשה בשל המיומה)?
(צילום רחם תקין מכל הבחינות - למקרה שזה עוזר לענות לשאלתי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי מיומה על הרחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו16/08/2011מיומה, מפחיתה סיכוי להריון כאשר בולטת לחלל הרחם ומעוותת אותו- לא המקרה שלך
בנוכחות מיומה תוך דופנית- הספרות חלוקה
בד"כ מקובל להסיר מיומות גדולות מ-4-5 סמ" לפני טיפול או מיומות קטנות יותר לאחר 2-3 כשלונות בטיפולי הפריה חוץ גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכל הבנות שחוששות מצילום רחםרוני13/08/2011
הבטחתי לעצמי שאכתוב כאן בפורום על החוויה:
עברתי צילום רחם שבוע שעבר, הגעתי עם חששות ופחדים (כנראה כמו כל אחת)
באמת חשבתי שאקבל התקף לב, מרוב לחץ...
הבדיקה נעשתה ע"י ד"ר טוגנדרייך בזריזות ומיומנות וללא כאב,כשהחומר חודר פנימה מרגישים שהבטן קצת מתנפחת ותחושה של כאבי מחזור קלים, לפני שהספקתי לספור עד 10, נאמר לי שהבדיקה הסתיימה.
ההמלצה שלי - למען השקט הנפשי קחו כדור נגד כאבים כשעה לפני ותנשמו עמוק. זה באמת לא נורא.
בהצלחה לכולן!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכל הבנות שחוששות מצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/08/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אילנית14/08/2011גם אני ביצעתי צילום רחם לפני שבוע בקופת חולים לין בחיפה (צוות מדהים ומקסים).
נטלתי משכח כאבים שעה לפני והבדיקה לא כאבה בכלל ועכה כ 30 שניות.
הבצלחה לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו14/08/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחבאילניה12/08/2011
ביום רביעי האחרון ביצעתי צילום רחם ( שאגב לא כואב בכלל) יום למחרת הייתי אמורה לקבל מחזור וטרם קיבלתי. האם יש קשר בין הדברים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחב - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך12/08/2011נבדקות מתבקשות להמנע מיחסי מין בין הווסת לבדיקה כדי שלא נבצע בטעות צילום רחם לאישה הרה. אם יש לך אחור בווסת דבר ראשון בצעי תבחין הריון (אפשר ביתי). אם את לא בהריון יתכן אחור על רקע ביוץ מאוחר או העדר ביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צילום רחם.עדי11/08/2011
מה הכמות של היוד בצילום רחם?
האם היוד עצמו מסוכן (רדיוקטיבי)?
האם יש סיכון בריאותי בכך (פרט לאלרגיות)?
כמה זמן לוקח ליוד לצאת מהגוף?
האם צילום הרחם יכול לפגוע בביציות עצמן (ללא עובר)?
בתודה מראש.. עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי צילום רחם. - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/08/2011מדובר בחומר ניגוד המכיל יוד.
היוד אינו רדיואקטיבי ואינו מסוכן לבריאות.
היוד שבתמיסת חומר הניגוד מתפנה מהגוף תוך ימים.
צילום רחם אינו פוגע בביציות. מדובר בקרינה מזערית לאגן.(בסדרי גודל פחות מזו הגורמת נזק לתאים ולרקמות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



