מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם וכניסה להריוןדנה17/10/2011
שלום.
לפני 4.5 שנים ילדתי בניתוח קייסרי (עכוז). ההריון נקלט ללא בעיה בכלל.
כבר שנתיים אנחנו מנסים ולפני שנה נקלטתי אך ההריון היה חוץ רחמי וקיבלתי זריקה על מנת להפיל.
במשך השנה האחרונה ניסינו שוב ולא הצלחנו\ הרופא שלח אותי לעשות צילום רחמי ואת בעלי לבדיקת זרע.
השאלות שלי הם:
ממה יכול להיווצר מצב של הריון חוץ רחמי?
האם בטוח להיכנס להריון מס' ימים לאחר הצילום הרחמי (האם אין סיכון שהעובר יפגע בגלל הקרינה ?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם וכניסה להריון - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/10/2011הריון חוץ ריחמי קורה כאשר קיים "מעצור" בחצוצרה המונע את התקדמות העובר לרחם
יכול לנבוע מפגם מולד או הדבקות בחצוצרה בעקבות דלקת
ניתן לנסות להרות אם הצילום מבוצע לפני הביוץ (אין עדין עובר)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה בדיקה כדי לעשות?לילך17/10/2011
במידה ואני רוצה לגלות עם יש לי זיהום או דלקת האם לעשות קולופוסקופיה או היסטרסקופיה. קבעתי תור לקולופוסקופיה מכיוון שיש דלקות שתן חוזרות ולחצים .
שאלה נוספת עברתי צילום רחם אם היה לי שרירן הידבקות או פוליפ האם הצילום היה מראה זאת או שלא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה בדיקה כדי לעשות? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2011דלקת או זיהום- השאלה איפה
ניתן לקחת תרביות וכו'
רצוי להתייעץ עם רופא נשים מטפל
צילום רחם מגלה "בעיות" תוך ריחמיות
כדי לשלול את האבחנות שציינת כדאי לבצע גם אולטרסאונד אגן
בהצללחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקפפטיל ובדיקת הריוןא16/10/2011
שלום,
אני לפני טיפול הפרייה ראשון (ומקווה שיהיה אחרון). נאמר לי להזריק דקפפטיל מהיום ה-21 למחזור.
שאלתי היא איך ניתן לדעת שלא נקלטתי בינתיים להריון? הבנתי שדקפפטיל לא מזיק להריון צעיר אך בשלב מאוחר יותר אתחיל את הזריקות השניות. האם אני אמורה בין לבין לבצע בדיקת הריון? הרופא אמר לי להתקשר אליו אם לא אקבל וסת לאחר שבועיים של דקפפטיל (שאני מבינה שיכול לעכב את הווסת).
מהן ההנחיות? מתי מבצעים בדיקת הריון והאם הרופא ינחה אותי לבצע אותה?
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקפפטיל ובדיקת הריון - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2011רצוי לברר עם רופא הנשים המטפל או פורום הפריה חוץ גופית
א
כפי שציינת את אמורה להגיע לבדיקה עם קבלת הוסת או תוך שבועיים מקבלת הזריקה- במידה שהרית- ניתן יהיה לגלות זאת בבדית הדם והאולטרסאונד שתבצעי- רירית הרחם תשאר עבה ורמת פרוגסטרון גבוהה- ואז יבצעו HCG לאיבחון הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםאור15/10/2011
שלום,
אני בת 26, אנחנו מנסים להיכנס להריון כשנה וחצי. מעולם לא הייתי בהריון לפני כן.
בדיקות הזרע של בעלי מצוינות, וכמו כן בדיקות ההורמונים שלי.
ביצעתי צילום רחם. התוצאות:
-הודגמה תעלת צוואת תקינה.
-חלל רחם תקין.
- חצוצרה שמאלית פתוחה עם פיזור תקין.
- מימין Proxid occlusion.
אציין כי הבדיקה כאבה לי כאבי תופת, ולכן לא אפשרתי לרופא להמשיך לבדוק את הצד החסום.
דבר נוסף - אני סובלת מכאבי מחזור קיצוניים, משבשי פעילות לחלוטין.
השאלות שלי:
1. מה יכולה להיות הסיבה לחסימה של החצוצרה הימנית?
2. האם יש קשר לכאבי המחזור החזקים?
3. מה הלאה? האם נמשיך לנסות להיכנס להריון ספונטני או שיש טיפול כלשהו?
4. אם חצוצרה אחת חסומה, איך קורה ביוץ מהשחלה שצמודה לה?
5. האם יש תנוחה כלשהי שעדיפה בעת קיום יחסי מין כדי שהזרע יגיע לחצוצרה הפתוחה או שאין קשר?
המון תודה!
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2011החסימה יכולה להיות בשל הדבקות או בעיה טכנית
ניתן לפתור את התעלומה ע"י צינטור חצוצרות, שיאבחן וגם יכול לטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקטוסלפינג בבקשהנדיה11/10/2011
היי אני עברתי צינתור חצוצרות באיכילוב ב2010 .עקב סקטוסלפינגס רופא שלי המליץ לעשות ivf אבל גם דיבר איתי על כריתת חצוצרות.איפה שעברתי טיפולים אמרו שאין צורך לעשות כריתה.2 טיפולים מתוכם 2 הפרייות רגילות ו 3 ממוקפאים ,נקלט רק הריון ראשון עם אובר אחד אבל אחרי 4 שבועות נעצר ההתפתחות והייתה הפלה טבעית.חזרתי לרופא שהפנה אותי ל IVF והוא טוען שצריך לעשות כריתה. אני לא יודעת מה לעשות .איך אני יכולה לדעת שאין סיכוי שאני יכנס להריון עם חצוצרות? העם באמת יש נוזלים שיצתברו בחצוצרות ולא נותנות להיקלט ?? תעזרו בבקשה כי החלטה מאוד קשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינג בבקשה - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/10/2011אם קיים סקטוסלפינגס (נוזל בחצוצרה) ולאחר שכשלת במספר ניסיונות IVF כולל הפלה מוקדמת, יש לשקול ניתוק הקשר בין החצוצרה הבעיתית לרחם או תיקון כירוגי של החצוצרה.
פתרון מקובל הוא כריתת החצוצרה.
פתרון אחר (שנוי במחלוקת) - סתימת החצוצרה ע"י פקק אשיור בהיסטרוסקופיה.
פתרון כירוגי נוסף הוא ניסיון שחזור תקינות החצוצרה בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקטוסלפינג בבקשה
נדיה13/10/2011ד"ר תודה על התשובה מהירה .יש לי שאלה נוספת לגבי מקום איפה עדיף לעשות כריתת חצוצרות או שזה ניתוח לא מסוכן? מה השלכות של ניתוח כזה?
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקטוסלפינג בבקשה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו17/10/2011עליך לברר עם רופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכריתה או הפריה נוספת
מבולבלת22/01/2012שלום
אני עברתי צינתור חצוצרות.אמרו שצריך לעשות IVF עשיתי 2 טיפולים במשך שנה .הריון ראשון בטיפול ראשון נקלט ואחרי 4 שבועות נעצר ההתפתחות עובר והייתה הפלה טביעית .אחר כך היו עוד 2 החזרות של מוקפאים ללא הצלחה.אחר כך היה טיפול שני עם פרוטוקול ארוך שממנו הייתה החזרה 1 רגילה ו החזרה של מוקפאים עם 3 עוברים גם ללא הצלחה .לפני החזרה אחרונה עשו לי היסטרוסקופיה והודגמו חצוצרות,למרות הבדיקה החזרה לא הצליחה.רופא מטפל שלי ממליץ לשעות טיפול ארוך ולעשות פיפל.אני לא יודעת מה לעשות תעזרו לי בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכריתה או הפריה נוספת - תגובה
פרופ' ראול אורביטו23/01/2012עליך לפנות לפורום הפריה חוץ-גופית
ספציפית לשאלתך, פיפל הינו אחד הטיפולים המוצעים לפני טיפולי הפריה- כדי לשפר את סיכויי ההשרשה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגביי ניתוח דחוףףףףשרון11/10/2011
שלום רב
זה שעברתי הריון כימי ספונטני לפני 5 חודשים יש לזה קשר לשרירן?
שרירן בגודל 0.5*1 סמוך לקרן ימין דבוק לקיר הקידמי עד כמה יכול להוות בעייה לקליטת הריון ?
מכוון שאין לשרירן גבעול אז זה מסבך יותר את ההסרה שלו (לפי הבנתי ) ואני בחורה צעירה שכל כך כל כך רוצה להיות אמא ומפחדת לסכן את הרחם עם השרירן לא כל כך מהווה בעייה כי הוא קטן
אני בסך הכל עברתי 2 הזרעות עם איקוקלומין למה מלכתחילה להפנות לניתוח??
הייתי מאד רוצה שתענה לשלושת השאלות שלי
אני מודה לך מאד מאד ותבורך על הזמן שאתה מקדיש
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות לגביי ניתוח דחוףףףף - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/10/2011שרירן שאינו מערב את החלק הפנימי של הרחם - לא בהכרח מפריע להתעברות ולהריון מוצלח.
אם השרירן בולט לחלל הרחם כדאי להסירו בהיסטרוסקופיה בטרם הריון.
האבחון למיקומו המדוייק של השרירן יכול להעשות באמצעות אולטראסאונד וגם ע"י היסטרוסקופיה אבחנתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמאיה10/10/2011
אשמח לדעת מדוע אסור לקיים יחסי מין ממועד קבלת הוסת ועד הצילום, האם בגלל הסיכוי להכנס להריון לפני הבדיקה או שישנן סיבות נוספות, אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/10/2011כדי לא לצלם בהריון!!!
להימנע מקרינה לעובר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחםלילי10/10/2011
שלום, יש לי שאלה
אני בת 28 ללא ילדים
אני אספר בקצרה לפני שנה עברתי גרידה בשבוע 11 (העובר לא התפתח) מאז אני מנסה להיכנס להריון ללא הצלחה
לפני שבוע עברתי צילום רחם שבו נאמר שהחצוצרות שלי פתוחות אולם יש משהו בתוך הרחם שרק היסטרסקופיה הבחנתית תוכל לגלות מהו
יש לציין שמבחינת בדיקות הורמונליות + זרע הכל תקין ומצויין
השאלה האם " המשהו" בתוך הרחם הוא הגורם לאי פוריות?
מה יכול להיות "המשהו הזה" ??
והאם יתכן כי הוא נמצא שם עוד לפני הגרידה ומשום כך ההריון הראשון לא התפתח?
אני מאוד לחוצה אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/10/2011יתכן פוליפ, שרירן או הדבקות
אכן- איבחון וטיפול באמצעות היסטרוסקופיה
מימצאים תוך ריחמיים יכולים להפריע להכנס להריון ולהחזיק הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשבותך המהירה וחג שמח!!
טניה11/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחםחסויה10/10/2011
לאחרונה עשיתי צילום רחם אני בטיפולי IVF "הודגמה הרחבה קלה בקטע דיסטולי של החצוצרות משני הצדדים. הודגמה אי ספיקה של צואר הרחם." מה זה אומר??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/10/2011עליך לפנות לרופא נשים מטפל עם התשובות
הרחבת צואר- השאלה כמה והאם קיים סיפור מכוון לאי ספיקת צואר היכול להצריך תפר צוארי בהריון
ההרחבה הקלה של החצוצרות אינה משמעותית ובטח במטופלת IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםדנה09/10/2011
שלום,
בת 30 ללא ילדים, עברתי צילום רחם לפני כארבעה חודשים.
בתשובה כתוב הודגם פגם מילוי בצורה פסית בסגמנט התחתון של הרחם ייתכן סירחה.
שתי החצוצרות תקינות עם מעבר תקין. האם זה יכול להוות קושי בכניסה להריון?
יש לי תור להיסטרוסקופיה.....ואני לא רוצה לעבור את הפעולה אם אין צורך בכך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/10/2011הדבקות יכולה להפריע להריון
היסטרוסקופיה הינה הכלי לאבחן וגם לטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומותגילה08/10/2011
אני בת 40 אין לי ווסת כבר שנה האם זה קשור לחצוצרות סתומות או אני כבר בגיל המעבר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות סתומות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/10/2011קרוב לודאי שלא קשור לחצוצרות
עליך לפנות לרופא נשים לבירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שרירןשרון06/10/2011
שלום רב
אני בת 28 נשואה שנתיים ללא ילדים
בדיקות ביוץ והורמונים תקינות ובדיקת זרע תקינה
עשיתי 2 הזרעות שבינהם הייה לי הריון כימי ספונטני
נשלחתי לעשות צילום רחם ותוצאת הבדיקה שיש פגם מילוי בקרן ימין
נשלחתי לעשות היסטרוסקופיה אבחנתית והתגלה :תעלת צואר תקינה, מבנה רחם תקין
ובסמוך לקרן ימין מבנה דמוי שרירן קוטר 0.5*1 ס"מ דבוק לקיר הקידמי
ואינו חוסם את הפיה ואת פיות החצוצרה
הבעייה הייתה שהוא לא יכל להסיר את זה מכוון שהוא שהשרירן הוא ללא גבעול וחייב ניתוח
הרופא שערך את הבדיקה הנ"ל וראה במצלמה ממליץ בשלב זה לא להתערב כירוגית
והרופא שהפנה אותי לבדיקה כן ממליץ לעבור ניתוח להסרה
אני נורא נורא מבולבלת ולכן פירטתי את הכל כמו שצריך כדי
שיהייה לי אור בקצה המנהרה
1.אני מפחדת לגרום נזק לרחם האם כדאי לעבור את הניתוח?
2.השרירן היחסית גבולי לגודלו מהווה גורם עיקרי לאי פיריון?
3.כדאי להמשיך בטיפולי פריון ללא ניתוח ?
4. מה היחס בין שהניתוח יעזור לבין שיסב נזק ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שרירן - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/10/2011שאלותיך טובות ורלבנטיות
את אמורה להגיע עם תוצאות ההיסטרוסקופיה והסונר למומחה לפוריות ולדון בשאלות:
שרירן הבולט לחלל מפחית שיעורי הריון ומעלה שיעור הפלות (אך עדין ניתן להרות וללדת)
כריתת שרירן יכולה לגרום להדבקויות תוך ריחמיות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירן ברחם
שרון06/10/2011תודה רבה על תשובתך
אבל.....עם השרירן הוא קטן ואפשר להיכנס
להריון וללדת
למה לקחת את הסיכון ולעבור כריתה של השרירן ויתכן שיגרום נזק אחר?
אני בסך הכל אחרי 2 הזרעות
למה הניתוח שיכול לפגוע ברחם שלי זה בכלל אופצייה
לפניי שעברתי לשלב זריקות וכדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירן ברחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/10/2011ולכן, עליך לפנות לרופא מומחה לפוריות ולדון בכל האופציות, בהתאם לגודל ומיקום השרירן, הפוטנציאל שלך להרות והיסטורית הטיפולים שעברת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמיכל05/10/2011
שלום
נקבע לי תור לצילום רחם ל-18.10. האם אני יכולה לעשות את הצילום למרות שקיבלתי היום בערב מחזור (5.10) ?
ושאלה נוספת - באיזו סמיכות לצילום הרחם ניתן לבצע הזרעה? אני מעריכה שההזרעה תתבצע יום-יומיים אחרי הצילום, האם זה בסדר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/10/2011ניתן לבצע בתנאי שלא תקיימי יחסים עד הצילום
לגבי הזרעה, רצוי שלא, אבל נתון לשיקול דעתו של רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מיכל06/10/2011סליחה אבל לא הבנתי מה זה לקיים וסת
לגבי התשובה השניה - כמה ימים לפני ההזרעה כן ניתן לבצע צילום רחם ללא חשש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/10/2011טעות בדפוס,
לא לקיים יחסים מהוסת עד הצילום!!
לגבי זמן בין צילום להזרעה- אין כלל, נתון לשיקול דעתו של מבצע ההזרעה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםאישה05/10/2011
שלום ד"ר
אני בת 30 ,+ ילד בן 3 (שנולד בניתוח קיסרי),מזה שנה מנסה להרות השתמשתי באיקוקלומין , ללא הצלחה, הופניתי לצילום רחם, התוצאות של צילום הרחם היו:
מעבר תקין של חומר הניגוד לאורך החצצורות, פיזור חומר הניגוד בחלל הצפק משמאל אינו קיים, מימין חלש מאד סביב החצוצרה.
רציתי לדעת כמה הם האחוזים להריון ספונטני? והאם כדאי לפנות להפריה חוץ גופית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/10/2011הצילום מעיד על עדות עקיפה להדבקויות תוך ביטניות (במידה וטכנית תקין)
במידה וכך, הסיכוי להריון נמוך, וטיפול הפריה רלבנטי (יתכן כבר לאחר 1-2 טיפולי הזרעה)
יתכן וראוי לבצע הזרקה סלקטיבית לחצוצרות (צינטור), כדי לוודא שאכן הידבקויות ולא בעיה טכנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבר03/10/2011
האם אוכל לצרף לכאן צילום רחם שנעשה לפני חודשיים אצל דר' טוגנדרייך ותוכלו לאמור לי האם נראה בו כי הרחם שלי הוא רחם אחורי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו04/10/2011רחם קידמי או אחורי מזוהה בבדיקה גינקולוגית +\- סונר
אנא פני לרופא נשים מטפל וצורך האיבחון
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)