מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זמן ביצוע הצילוםימית04/05/2010
שלום רב,
1. קבעו לי תור לצילום רחם ביום ה-18 או 19 למחזור. האם זה תקין ?
האם ניתן לעשות צילום בזמן כזה ?המחזור שלי קצר, כל 24 ימים, הביצוץ ביום ה-13.
לא הצלחתי למצוא מקום - וניסתי במספר מקומות - לצילום בימים 7-14.
האם זה בסדר לעשות את הצילום ביום ה-18 או ה-19 למחזור ? האם יש הבדל מבחינת סיכון וכו' אם זה נעשה בימים 7-14 או מאוחר יותר ? או שהחשיבות היא רק החשש מהריון?
2. אמנם לא קשור לפורום, אבל בכל זאת, כמה זמן יש להמתין לתשובות לבדיקת זרע ? לאן מגיעות התשובות (לרופא המטפל)?
תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לבדיקת זרע
דנה04/05/2010תלוי איפה עשית את הבדיקה.... תבררי במקום אליו הבאתם את הדגימה.
אנחנו קיבלנו תוצאות תוך 3 ימים.
שאלו אותנו כשהבאנו את הדגימה אם אנחנו רוצים לקבל את התוצאות בדואר או לבוא לקחת. אני יודעת שיש מקומות שניתן לקבל תשובה באינטרנט....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיזמון
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010החשש אכן מהריון
אין בעיה לבצע בתיזמון כלשהו- ל עוד לא קיימת יחסים
תשובת בדיקת זרע - יש לברר במעבדה שבוצעה כיצד שולחים תשובה (משתנה בין מעבדה למעבדה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםפנינה04/05/2010
שלום,
ביצעתי צילום רחם ב-29.4 אצל ד"ר טוגנדרייך במכבי השלום וקיבלתי רק דיסק ללא דף עם תוצאות הבדיקה- האם זה מספיק?
אני חייבת לציין כי ד"ר טוגנדרייך בהחלט מצדיק את המוניטין שיש לו, הוא מעניק יחס לבבי ועדין והבדיקה עברה במהירות וללא כאבים.
תודה
פנינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיסק
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010פני עם הדיסק לרופא מטפל לקבלת פיענוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביח השרון פ"ת ד'ר טוגנדרייך - המלצהאלמונית04/05/2010
הבוקר עברתי את הבדיקה "המפחידה" בבית חולים השרון בפ"ת לשם נרשמתי לאחר שנודע לי שד"ר טוגנדרייך מבצע שם את הבדיקה.
היחס אדיב המקום נעים וד"ר טוגנדרייך בהחלט מצדיק את המוניטין שיצאו לו. הבדיקה עברה ללא כאבים, הורגעתי ונרגעתי ולא הבנתי על מה החרדה והמהומה שעושים מהבדיקה.
וגם שאלה: קיבלתי מעטפה עם תשובה כתובה ופילם גדול ועליו תמונות הרחם. רופא הנשים שלי ביקש שאביא לביקור הבא את הדיסק עם הבדיקה. היכן אקבל דיסק? מה זה בדיוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
מיכל04/05/2010אני מסכימה עם כל מילה. אני בד"כ לא כותבת בפורומים אבל לאחר כל הדברים שקראתי ושמעתי לפני צילום הרחם,עברתי היום צילום בבית חולים השרון ובאמת אין ממה לחשוש.
ד"ר טורגנדייך מקסים ומסביר וזו שעובדת איתו מקסימה ומרגיעה.
חבל על הלחץ המיותר מהכאב שגם ככה יש לנו מספיק לחצים.
.אני לא הלכתי לעבודה אבל אין בעיה כעיקרון ללכת.אצלי אין כאבים רק דימום.
בהצלחה לכולן ומקווה שעזרתי למישהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010הפילם ניתן במקום הדיסק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרה04/05/2010
אני צריכה לעשות צילום רחם ומאוד פוחדת
לבעלי נצפו תאי זרע בודדים והפנו אותי לטיפולים להפריה חוץ גופית אני חייבת לבצע צילום רחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010במצבך, הערכת חלל רחם יכולה להתבצע ע"י צילום או היסטרוסקופיה. איזה ומתי- מותנה בשיקול דעתו של רופאך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייךאלמונית04/05/2010
אני חברת מכבי.
הרופא המטפל בי הפנה אותי לצילום רחם במכון של מכבי והמליץ לי לדרוש שד"ר טוגנדרייך יבצע את הבדיקה כי "על הבדיקות שלו אפשר לסמוך". מזה אני מבינה שאולי על בדיקות של אחרים אי אפשר לסמוך או אפשר לסמוך פחות. התקשרתי לקבוע תור במכבי לד"ר טוגנדרייך וקיבלתי תור ממש לא רלוונטי -יותר מחודש המתנה ולא בזמן המתאים מבחינת הווסת. החלטתי לבצע פרטי. פניתי לד"ר טוגנדרייך בפלאפון הפרטי שלו (מפורסם במדריך הרופאים של מכבי)- ונעניתי שבגלל שאני חברת מכבי הוא מנוע מלבצע לי את הבדיקה באופן פרטי. יוצא שאני נענשת פעמיים על היותי חברת מכבי (קופה שעד היום הייתי מאד מרוצה ממנה). פעם אחת אין תור ופעם שניה לא מסכימים לקבל אותי בגלל שאני במכבי. סליחה על הטרחנות במכתב אבל אני מבקשת מאד התיחסות מד"ר טוגנדרייך עצמו אצלו אני רוצה לבצע את הבדיקה.
איך אוכל בכ"ז שאתה תבצע לי בזמן קרוב ובזמן מתאים מבחינת הווסת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010שאלות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך
נא לפנות למרפאתו ברח' בן גוריון 183 גבעתיים
050-5621467
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן לבצע במכבי וגם באסותא
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/05/2010צר לי שזאת תחושתך. יש לי סיבות להאמין שדווקא מכבי מצטיינת בתודעת שרות ונציגיה עושים כמיטב יכולתם.
אני מבצע צילומי רחם עבור קופת חולים מכבי וגם עבור בי"ח אסותא ת"א. כמובן שאין מניעה להרשם לבדיקה אצלי במכבי או באסותא כל אחת לפי בחירתה. יחד עם זאת כשמטופלת פונה אלי כרופא מכבי ומבקשת בדיקה הכלולה בסל השרותים אני מחוייב להציע לה לבצע את הבדיקה בקופה וללא תשלום.
כשמטופלת קובעת בדיקה אלי באסותא אין מניעה שאבצע לה הבדיקה. כמובן שבי"ח אסותא גובה עבור בדיקות שאני מבצע ע"פ תעריפי "רפואה פרטית" והבדיקה אינה זולה.
אני שמח לספר לקוראי הפורום שהציוד במכבי מעולה הצוות מקצועי ואין סיבה אמיתית לפנות לרפואה הפרטית בבדיקה זו.
למתענינות מקופ"ח כללית - בקרוב יחודש השרות במכון הרנטגן הרצל 34 ר"ג שעבר שיפוץ מקיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםדפנה03/05/2010
בס"ד
ביצעתי צילום רחם ובעקבות כך היה לי דימום כמו כן אני שומרת נידה.
לאחר התייעצות עם רב אני צריכה לדעת האם הדימום נבע מצוואר הרחם או מהרחם.
אודה להתייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נידה
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010עליך לפנות לבדיקת רופא נשים לקבלת תשובה על מקור הדימום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםנדיה03/05/2010
שלום רב. אני בת 29 ללא ילדים אחרי 2 הריונות מחוץ לרחם (שניהם בימין) פעם ראשונה טופלתי ב MTX פעם שניה - הוצאת חצוצרה ב לפורסקפיה. יומים אחרי ניתוח עברתי ניתוח נוסף לתפירת שלפוחית שטן (שני נקבים מלפורסקפיה) . שנה אחרונה ללא הריון. היום עשיתי צילום רחם. תוצאה :
1. חלל הרחם דוקרני . - מה זה אומר?
2. חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר חלקי ללא פיזור - איך זה אפשרי אחרי קריתת חצוצרה?
3. חצוצרה שמאלית הודגמה עם מעבר ללא פיזור - רופא מבצע אמר שלא נתתי לו לנסות לפתוח - פשוט הכאב היה בלתי נסבל
4. הידרוספינקס משמאל - מא זה אומר?
האם בתוצאות כאלו אני יכולה לנסות עוד הפעם לפתוח חצוצרה שמאלית בצילום רחם או בצינתור? ואיך אני יכולה לעשות את זה עם טישטוש?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010אין מקום לצינטור- רלבנטי רק לחסימה קריבנית (לא המצב אצלך)
כנראה שזקוקה לטיפול בהפריה חוץ-גופית
עליך לפנות עם דו"ח הלפרוסקופיה והצילום לרופא מטפל לקבלת תשובות על שאר השאלות (דו-קרני ..וכו')* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי היום צילום רחם וממש לא נוראיעלי03/05/2010
עשיתי היום בזמנהוף. לפני הבדיקה לקחתי טיפות אופטלגין וכדור 5 מ"ג אסיול. הקטע היחידי שמציק זה בהתחלה כשהרופא "נכנס" ו"פותח". זה לא כואב רק לא נעים. אח"כ הכל זרם מעולה, תרתי משמע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה
פרופ' ראול אורביטו05/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחיצוד.לוגשי30/04/2010
בת 38 לאחר 3 הריונות ספונטניים ולידות רגילות (3 ילדים בריאים). לידה אחרונה לפני 3.5 שנים. לאחר כשמונה חודשים של נסיונות להרות באופן טבעי ללא הצלחה (בדיקת זרע תקינה מעט חלש). נסיון הזרעה אחד שכלל השבחת הזרע - שלא צלח (אמנם ללא זריקות הורמנליות אלא באופן טבעי). מחזור סדיר בדר"כ.בשנתיים האחרונות מדי פעם (לאחרונה פחת) כאבים/דקירות בייחוד בשעות הבוקר המוקדמות בבטן תחתונה משמאל (בירורים רגילים לא העלו דבר).
שמעתי על הנושא של "צילום רחם". רופאי קופ"ח שפניתי אליהם טוענים שמבקשים טיפול במכון פריון טרם שמפנים "לצילום רחם". ושם מבקשים כמה וכמה הזרעות טרם שמבקשים להפנות לצילום רחם. האם ניתן לבצע באופן פרטי ( דרך הביטוחים הפרטיים) פרוצדורה זאת אצלך ? להיכן לפנות ? האם באמת היית ממליץ לנסות כמה וכמה הזרעות וטרם שמבצעים פרוצדורה זו (כמה ?). מה הסיכונים בפרוצדורה . רופאי הקופ"ח מאוד הדגישו את הכאבים הכרוכים בבדיקה והסיכונים בהקשר זה. האם ניתן לאלחש ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי מומלץ לבצע צילום רחם
ד.לוגשי30/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחיצות
פרופ' ראול אורביטו30/04/2010צילום רחם מהוה חלק מכירור אי- פוריות ומבוצע לפני או במהלך הטיפול- בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם התכוונת....
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/05/2010אם הכוונה לתזמון ביחס למחזור החודשי אז-
רצוי לבצע את הבדיקה אחרי הווסת ובטרם יחסי מין. אם ניתן עדיף בשבועיים הראשונים למחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו30/04/2010צילום רחם מהוה חלק מכירור אי- פוריות ומבוצע לפני או במהלך הטיפול- בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
אי לכך, דרושה הפניה מרופא
אם רופאיך מתקשים להחליט, פני למןמחה פוריות
לגבי פרטים על צילום רחם, פני למדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום רחם - האם צריך לכרות חצוצרה?ד``ר דניאל טוגנדרייך29/04/2010
אנחנו נמצאים בתהליך של IVF ולפני כשנה עברתי ניתוח לכריתת חצוצרה שמאלית (לאחר דלקת).
בצילום רחם שעשיתי בחודש האחרון נכתב-
סקטוספלינגס בחצוצרה הימנית דיסטלית, אין פיזור של חומר ניגודי.(מצורף צילום)
האם הדבר מצריך ניתוח נוסף לכריתת החצוצרה?
האם ניתן לבצע צנטור חצוצרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו29/04/2010צינטור מיועד לפתיחת חסחמה קריבנית
סקטוסלפינגס החסימה רחיקנית
בעוד שבעולם הטיפול הראשוני הינו ניתוח לכריחתת חצוצרה ואח"כ IVF בארץ מקובל להתקדם ב- IVF ואם לא תהרי לאחר 2-3 מחזורים- יש מקום לכריתת החצוצרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסותא ת"א צילום רחם-שאלה לטוגנדרייךדיצה29/04/2010
התקשרתי לאסותא ת"א לקבוע צילום רחם. נתנו לי לשוחח עם ד"ר פולב ונאמר לי שהמחיר 2500 ש"ח. שתי שאלות:
1 - האם ניתן להביא התחייבות מחברת ביטוח.
2 -אין אוודא מי יבצע לי את הבדיקה. אני מעוניינת שד"ר טוגנדרייך יבצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו29/04/2010לתיאומים עם ד''ר דניאל טוגנדרייך, נא לפנות למרפאתו: רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלת פענוח צילום רחםהדס28/04/2010
הי,
בהמשך לפענוח שאמרת שהוא תקין,
אני יכולה כבר החודש להיכנס להריון, או לחכות שהחומר היוד יוצא מהגוף?
והאם הקרינה יכולה לפגוע בשחרור הביצית?
אפשר כבר לנסות החודש שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא רופאה אבל בכל זאת...
מיכל28/04/2010אני יכולה להגיד לך שאחרי שאני ביצעתי צילום רחם שאלתי את הרופא המטפל את כל השאלות הללו - והוא אמר שאין שום סיכון בחומר שהוזרק ואפשר לנסות להכנס להריון גם מיד אחרי הצילום, אפילו יותר מזה - הרופא שביצע לי את הצילום (בזבולון), אמר שגם אם קורה ובטעות האשה בהריון בזמן צילום הרחם, והיא לא יודעת מזה, זה לא מזיק, וכל הדרישות של "אי קיום יחסים לפני" זה הכל בשביל להיות יותר זהירים, אבל אין שום סיכון....ככה אני הבנתי לפחות :-)
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בהריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/04/2010לא מבצעים צילום רחם אם יש ספק להריון
אם בטעות בוצע על הריון בכ"ז ממשיכים בהריון כי כמות הקרינה זעומה בד"כ ואינה גורמת נזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתורא27/04/2010
האם אחרי צנטור עלול להווצר הריון חוץ רחמי? אחוזים גבוהים? כמה סטטיסטית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מחוץ לרחם
פרופ' ראול אורביטו28/04/2010אם הסיבה לחסימה היתה פקק רירי- אין עליה
אם בעיה שנבעה מדלקת אגנית קודמת- אזי קיימת עליה, סדיר גודל של אחוזים בודדים מכלל ההריונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענות צילום רחםאירית 227/04/2010
שלום,
אני בת 33 + 1 (הריון ספונטני, תקין ),
לאחר נסיונות של כשנה להיכנס להריון הופנתי ע"י הרופא לצילום רחם ,
אתמול ביצעתי בדיקת היסטרוסלפינגוגרפיה (צילום רחם) ,
להלן הממצאים:
בצילום אגן אין עדות להסתיידויות פתולוגית.
לאחר הכנסת חומר ניגודי דרך צנתר רחמי הודגם רחם בצורת משולש, ב ANTEFLEXIO , בעל גבולות סדירים.
הודגמו שתי החצוצרות עדינות לכל אורכן עם מעבר חופשי של ח"נ לחלל הצפק.
בצילום אגן כעבור 20 דקות הודגם פיזור של ח"נ בחלל הצפק.
מה אומרות התשובות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו28/04/2010צילום תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנטור חצוצרותאיילת27/04/2010
הי, אני בת 30 בקרוב
לפני שנה וחודשיים הייתה לי הפלה בשבוע התשיעי (הריון תאומים ספונטני) מאז אני מנסה להיכנס להריון באופן טבעי ללא הצלחה.
בצילום רחם נמצא שיש חסימה פרוקסימלית בחצוצרה הימנית ורופא הפריון שלי המליץ על צנטור חצוצרות. חוץ מזה כל שאר הבדיקות תקינות
אני חוששת לעשות את הצנטור מבחינת ההשלכות שלו.
יש לי מספר שאלות בנושא:
1. האם יש סיכוי להדבקויות עקב הצנטור?
2. האם יכולים להיות סיבוכים שאח"כ יקשו עוד יותר להיכנס להריון?
3. האם רחם אחורי מקשה על הפעולה?
4. האם הביוץ מתרחש בכל חודש מצד אחר לסרוגין ?
5. האם יש טעם לנסות להרות בחודש שהביוץ מתרחש בצד של החסימה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
פרופ' ראול אורביטו28/04/2010צינטור לא אמור לגרום להידבקויות
סיבוכים- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
רחם אחורי לא מקשה
הביוץ מתרחש לרוב כל פעם בצד אחר- אך יתכן באותו תד
ניתן לנסות- יתכן הריון גם כשהביוץ בצד של החצוצרה החסומה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי לנסות צנתור
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/04/2010בידיים מנוסות פעולה עם שיעור סיבוכים אפסי ותרומה משמעותית לסיכויי ההתעברות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' טוגנדרייך
איילת02/05/2010דר' טוגנדרייך
תודה רבה על התגובה
קבעתי תור לצנטור חצוצרות אצלך בבי"ח השרון ליוםן שלישי הקרוב.
האם כדאי לקחת משככי כאבים לפני זה ?
בצילום רחם כאב לי, אפילו מאוד...
האם הכאב דומה?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' טוגנדרייך
איילת02/05/2010דר' טוגנדרייך
תודה רבה על התגובה
קבעתי תור לצנטור חצוצרות אצלך בבי"ח השרון ליוםן שלישי הקרוב.
האם כדאי לקחת משככי כאבים לפני זה ?
בצילום רחם כאב לי, אפילו מאוד...
האם הכאב דומה?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
פרופ' ראול אורביטו02/05/2010אם כאב בצילום- רצוי לקחת כשעה לפני הצינטור משכך כאבים, כמו אדקס\אדויל או נר נקסין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



