מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםאדי21/04/2010
שלום לרופאים ריצתי להפנות אליכם שאלה-האם אפשר לבצע צילום רחם נוסף יום למחורת או יומיים? מכוון שאני הייתי היום בצילום רחם אבל לא כול כך הצליח מכיוון שנוראה כאב לי ולא הצלחתי להרפות וכן הרופא המבצע טען שהוא לא מצליח מכיוון שיש לי צוואר רחם צר והפנה אותי להיסטרסקופיה.לציין שאני עברתי 2 ניתוחים בשנה האחרונה -
1-ניתוח להסרת מחיצה נרתיקית [לפני כחצי שנה]
2-הסרת פוליפ בצוואר הרחם.[לפני כחודשיים]
האם לקבוע תור נוסף להחוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן השאלה אם מוצדק
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010טכנית כמובן שניתן לחזור על הבדיקה יום אחרי.... מתאורך לא ברור מדוע הבדיקה נכשלה. אם מדובר בבעיה בצוואר הרחם או קושי אחר? בכל מקרה היסטרוסקופיה תספק מידע רק על הרחם ולא על המעבר בחצוצרות. מטרתו העקרית של צילום הרחם היא קביעת תקינות המעבר בחצוצרות.
לפני שאת קובעת תור נוסף כדאי להבדק אצל הרופא שעומד לבצע הבדיקה החוזרת (במרפאתו ולא במכון הרנטגן) על מנת שיוכל להעריך בתנאים אופטימליים וללא לחץ את השיטה הנכונה וההכנה הדרושה כדי שהבדיקה תצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אדי21/04/2010ערב טוב לך דוקטור, תודה על התשובה.
הבדיקה מאוד כאבה לי כאשר הרופאה שם את הספקולום ולא הצלחתי להרפות הוא בכול מקרה המשיך את הבדיקה ולפי השיחה שניהל עם הטכנאי רנטגן הוא לא מצליח למלא את חלל הרחם בנוזל ושכול החומר יוצא החוצה
יש אפשרות לצילום אצלך באופן פרטי? עוד השבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה ציבורית
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/04/2010אני מאמין ברפואה הציבורית ואני גם חלק ממנה ברב זמני. איני יודע באיזו קופה את מבוטחת אבל :
אם מכבי אוכל לבצע לך היום אם תגיעי עד 0900 למכבי השלום רחוב יגאל אלון פינת רחוב תובל ת"א בניין B קומה 3
אם את בכללית תגיעי למרפאת זמנהוףת"א ביום ב ב0800
אם את לאומית או מאוחדת אין לי פתרון זמין אבל את יכולה לקבוע בבית חולים השרון 039372222 ולהגיע עם טופס התחייבות.
באופן פרטי אני מבצע בבית חולים אסותא ת"א לקביעת תור- ורד 0546661111
לתקשור אישי שלא בפורום. [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אדי22/04/2010תודה רבה .
אני בכללית אני אגיעה ביום ב בבוקר ב8:00 לזמינהוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיכל22/04/2010אדי שלום,
אני כל כך מזדהה עם תחושותייך, ומצטערת על כאבייך
אני מסירה בפנייך את הכובע על שאת מוכנה לבצע את הבדיקה בשנית, יום אחרי!!!!
אני בכל אופן אצטרך קצת זמן כדי לשכוח.....
אני ממש אשמח לשמוע איך עברה לך הבדיקה השנייה, האם כאב פחות, האם חשת אחרת והצלחת להיות יותר רפויה ומשוחררת (מה לקחת לכאבים?)
אצלי מצאו שחצוצרה ימנית חסומה והרופא אמר שיתכן שזה מלחץ, מכיווץ יתר וחוסר הרפייה, בכל אופן יתכן שאצטרך לעבור צינתור כדי לפתוח את החסימה, ואז לא יהיה לי מנוס מלעבור צילום רחם שוב - לכן אני שואלת...
תהיי חזקה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ברירה
אדי22/04/2010היי דפנה,
תודה על הבעת תמיכה ,אני חייבת לציין שאתמול כאשר חזרתי מהבדיקה הייתי כול כך מבואסת וכאשר נכנסתי לפורום וקראתי את מה שאת כתבת זה עודד אותי .והזדהיתי אם מה שכתבת על החווית צילום רחם,על הרופא שמסרב לתת ההפניה ועל הבעל ...אני לעומתך לקח לי זמן רב לשכנע את הרופאה שלי לתת לי את ההפניה וכול טיעון שלה שכנע אותי לותר ואני גם פחדתי מכול סיבוך אפשרי שעלול להיות עקב הצילום.
אני בכול מקרה אצטרך לעבור את הבדיקה, לפחות עכשיו אני יודעת לקראת מה אני הולכת ומקוה שזה יהי שונה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה 2
מיכל22/04/2010היי שוב,
אני מבינה מתשובתך שלא ביצעת את הבדיקה היום על אף הצעתו הנדיבה של ד"ר טוגנדרייך
אני חייבת לציין שבהתחלה חשבתי ללכת אליו (אפילו שאני מהצפון), אך מפאת המחיר היקר באסותא החלטתי לוותר.
לצערי, התורים אליו דרך קופ"ח היו ארוכים ולא רציתי לחכות...
היום בדיעבד אני קצת מצטערת
אם הייתי יודעת שככה ארגיש הייתי משלמת גם מליון דולר כדי למנוע את זה...
זה אכן מנחם שיש עוד בנות שמרגישות כמוני, אני אתמול בכיתי כל היום ולא האמנתי איך הגעתי למצב הזה ולמה זה מגיע לי (סתם רחמים עצמיים...) וזה רק בגלל שהרופא שנתן את ההפניה על אף רצונו אמר לי ש"98% שהכל בסדר ואני סתם מתעקשת והולכת...." חבל שנוכחתי לגלות שאני ב2% הנותרים
בכל אופן, אני אשמח לשמוע מתי את עתידה לבצע את הבדיקה החוזרת ואצל מי
הלוואי והחוויה השנייה שלך (ושלי-אם אצטרך) תראה אחרת, ויהיו לך דברים טובים יותר לספר
זה יעודד גם אותי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך היה????
מיכל26/04/2010אדי שלום,
האם ביצעת את צילום הרחם בשנית?
אשמח לשמוע איך היתה החוויה הפעם?
איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך, האם הפעם זה הרגיש אחרת (פחות כואב?)
כנראה שגם אני אצטרך לעבור שוב...
אני אשמח לשמוע "חוויות".....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דפנה
אדי26/04/2010הי. מקווה שנרגעת קצת מאז..
היום בבוקר עשיתי את הצילום אצל דוקטור טוגנדרייך
לשמחתי גיליתי שכל ההמלצות שקראתי עליו התבררו כנכונות:
דוקטור טוגנדרייך היה סבלני מאד, עדין, ולמרות בעייה מיבנית שהקשתה מאד על תהליך הבדיקה הוא לא ויתר עד שהצליח להשלים את הבדיקה (לפני כמה ימים ניסיתי לעשות את הבדיקה אצל רופא אחר במקום אחר והוא לא הצליח לעשות לי את הבדיקה).
אני רוצה להדגיש, מעבר ל-'ידיים העדינות' את הגישה הסבלנית והמרגיעה ובכלל את היחס הכללי ( כל-כך נדיר להתקל ברופא שלא רק שלא מאחר בבוקר אלא עוד מגיע חצי שעה לפני הזמן)
לסיכום ממליצה בחום רב מאד.
והכי חשוב - הבדיקה היתה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה יופי
דפנה26/04/2010איך אני שמחה לשמוע שהפעם הרגשת אחרת
ויותר שמחה שהכל תקין ועכשיו את יכולה להיות רגועה
תגידי - הפעם זה לא כאב? לקחת כדורים לפני?
קבעתי תור אליו לחודש הבא (אחרי המחזור שבטח יגיע....)
ממש עודדת אותי
תודה !!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אדי27/04/2010היי דפנה
מומלץ מאוד לקחת כדור נגד כאבים חצי שעה לפני הבדיקה {מה שעוזר לך -אופטלגין,אדקס,נקסין}
כי בכול זאת זה בדיקה פולשנית,עם כמה חפירות שעושים שם
[צובטים אותך ,מרחיבים ומזריקים} ועם הכדור זה נסבל .חוץ מזה שכול אחת מגיבה אחרת לכאב מסויים.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולי ivf
אדי01/07/2010לפרופסור ראול אורביטו רציתי לשאול אם אתה עובד גם במדיקל סנטר ועובד עם כללית מושלם\פלטיניום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדיקל סנטר בהרצליה
פרופ' ראול אורביטו05/07/2010IVF במדיקל, ונחשב כיועץ (לצורך החזרים) בכל הביטוחים המשלימים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם-רופאים יקרים, נא פירושכםמיכל21/04/2010
ביצעתי היום צילום רחם,
אני אודה לכם לפירוש תוצאות הצילום:
"לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים.
אין פיגומי מילוי.
חצוצרה שמאלית תקינה עם פיזור פריטוניאלי, חצוצרה ימנית לא הודגמה, ללא פיזור פריטוניאלי מצד ימין.
לסיכום: חסימה פרוקסימלית מצד ימין."
אני מבינה מזה שהחצוצרה הימנית שלי לא ממש מתפקדת, ולכן שאלתי, האם זה ימנע ממני מלהכנס להריון? האם זה מפחית את הסיכויים, אשמח לדעת בכמה % בערך......
מה אפשר לעשות כדי "לתקן את הבעיה" - ניתוח????
התור שלי לרופא המטפל ממש רחוק, לכן אני אודה לתשובתכם המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה אחת תקינה - יכול להספיק.
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010חסרים נתונים כדי להמליץ -לשם כך יש רופא מטפל.
מהתשבה עולה שהרחם תקין וחצוצרה אחת תקינה.
ניתן לבצע ניסיון פתיחה של החצוצרה החסומה (צנתור). פתיחה כזו משפרת הסיכוי להריון ובתנאי שיש ביוץ והזרע פורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - שאלה נוספת
מיכל22/04/2010שאר הבדיקות תקינות לגמרי, בדיקת דם להורמונים הראתה שהכל תקין, יש ביוץ, הזרע של בעלי יותר מתקין, בקיצור - כנראה שזו הבעיה היחידה,
השאלה האם זה אומר שהסיכוי שלי להרות, אם בכלל, יתרחש עכשיו רק אחת לחודשיים?
צד ימין חסום לגמרי, צד שמאל נפתח בצילום
אני מבינה מכך, שאם יש ביוץ בשחלה ימנית, והביצית לא יוצאת מהחצוצרה והזרע לא יכול להכנס אליה, בעצם בחודש הזה הסיכוי שלי להרות הוא אפסי, אני צודקת????
כמה חשוב לבצע ציתנור במצב כזה, אני מאד חוששת לעבור את החוויה ה"לךא נעימה" (בלשון המעטה) של צילום רחם שוב, ואם אצטרך לעשות כן, אני רוצה ה-ר-ד-מ-ה מ-ל-א-ה
האם זה בכלל אפשרי לבצע פעולה זו תחת הרדמה??
אשמח להבהרות
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ללא טשטושד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010
השעה 9:30, ואני בעבודה אחרי צילום רחם
עכשיו כשהכל טרי אצלי בראש, החלטתי לשתף אתכן ב"חוויה" שעברתי הבוקר, כדי שתדעו לקראת מה אתן הולכות....או אולי לפחות לנסות
האמת, שהלכתי לצילום על דעת עצמי, אחרי חודשים ארוכים של ניסיונות להרות, קבעתי לי תור לצילום רחם והודעתי לרופא המטפל ש"אני הולכת, ושאודה לו אם הוא יתן לי הפנייה"
הרופא אמר שאין שום צורך בבדיקה, היות ומעולם לא עברתי שם ניתוח או מצוקה כלשהי בבטן, ושאני אדע שאני הולכת "על דעת עצמי"...... גם בעלי תמך ברופא וחשב שאני "סתם מנסה לענות את עצמי לחינם"....
בכל זאת, תחושת הבטן שלי אמרה שאני צריכה לבדוק מה קורה אצלי שם בפנים - כדי שלא נעבוד על ריק....
בהתחלה חשבתי לקבוע תור לרופא פרטי, שדרש 2650 ש"ח בעבור הבדיקה, המחיר נראה לי לא שפוי ולכן, ביררתי והצלחתי להשתחל למרפאת זבולון (יש לציין שהתורים מאד מאד ארוכים, כי זו המרפאה היחידה בצפון שמבצעת את הצילום הזה - אבל אני איכשהו הצלחתי כאמור להשתחל לתור הקרוב עם קצת קשרים ועזרה מחברים :-)...)
הרופא שביצע את הצילום היה ד"ר בצלאל, התחושה שקיבלתי ממנו היתה קרה ומנוכרת, כאילו הוא עובד על סרט נע.... עם זאת אציין, שהוא כן ניסה להסביר ולשתף אותי במתרחש במהלך הצילום, אולם אותי זה לא ממש עניין כי חשתי כאבי איימים (למרות נר של נקסין וכדור נורופן פורטה שלקחתי לפני הבדיקה).
ההרגשה בצילום היא מוזרה ואני אנסה לתאר: את מרגישה שנוברים לך בתוך הבטן, תוך כדי דקירות קטנטנות ולא נעימות ולחץ עמוק מבפנים
ההרגשה מלווה אותי עד עכשיו, בחלוף שעה וחצי מהבדיקה....
לצערי, הרופא מצא שהחצוצרה הימנית שלי סתומה (תמיד יותר טוב שתיים, מאחת...), ובנוסף, הוא טען שגם השמאלית היתה סתומה ואותה הוא הצליח לפתוח...הוא אמר שאם הייתי מצליחה לסבול את הכאב עוד קצת, אולי הוא היה מנסה לפתוח גם את הימנית, אך לא אפשרתי לו (באמת שלא בכוונה....פשוט לא הייתי מסוגלת!!!)
החדשות הטובות - לפי מה שהבנתי גם אם חצוצרה אחת סתומה עדיין אפשר להכנס להריון...אז אני אופטימית....(או לפחות מנסה להיות)
לסיכום - אני לא מצליחה להבין מדוע ממשיכים ועושים את הבדיקה הזו לאלפי בנות ללא הרדמה/טשטוש, מדוע חושבים שאנחנו, הנשים, יכולות לשאת כל כאב בעבור הגשמת חלום האמהות????, מה עשינו רע למישהו שמגיע לנו לסבול ככה???
ברור לי שכל אחת מרגישה וחווה את הבדיקה אחרת, ישנן כל מיני שמועות שאם משהו "סתום" יותר כואב, אולם הרופא שלי אמר שזה לא הוכח כנכון, בכל מקרה, לכל מי שמתלבטת, אני יכולה להגיד, שאני הרגשתי את הגוף שלי, לחצתי על ביצוע הבדיקה למרות ניסיונותיו של הרופא המטפל מלהניע אותי לעשותו, ועכשיו, כל מה שנותר זה להמשיך ולקוות, ואולי אכן אגדת צילום הרחם תתגשם גם אצלי
שיהיה לכולכן ב-ה-צ-ל-ח-ה
ותהיו חזקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
אדי21/04/2010היי דפנה ,גם אני עברתי היום את הבדיקה הארורה הזאת וסבלתי נוראה מכאבים בחלק שהרופא שם את הספקולום וזאת לומרות שלקחתי טיפול נגד כאבים.ובחלק השני כמעט ולא הרגשתי,הייתי נוראה נסערת מהחלק הראשון ובכיתי אז ממש לא כאב .וגם אצלי הרגשתי שהרופא לא ממש מיחס חשיבות לכאב שלי הוא רצה לסיים את הבדיקה מהר ולא ממש רצה להתעקב איתי וזה היה לא נעים.
היו לפני בנו שיצאו ואמרו שזה בכלל לא כאב וזה דומה לכאבי מחזור אבל אצלי זה לא היה מה עוד שהבדיקה לא הצליחה כי הצוואר היה צר ולצערי אני אצטרך לעשות בדיקה אחרת...מבאס נוראהזה עוד חודש שמתבזבז...
בכול מקרה שיהיה בהצלחה בהמשך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי חוויה שונה לגמרי
ליאורה21/04/2010עברתי צילום רחם במכבי השלום (ממש לאחרונה).
אמנם חיכינו בחוץ 10 נשים
אמנם היתה תחושה של פחד
אבל בתוך החדר בדיקה הכל זרם יופי הרופא שבצע היה אדיב מקצועי ועינייני הכל לקח כ 2 דקות וממש לא כאב.
מזעזע לשמוע את שעבר עלייך אבל כנראה שאצלך היה קשה במיוחד כי כל הבנות שהיו אתי ביום הבדיקה הרגישו בערך כמוני (פלוס מינוס).
כל זה אני טורחת לכתוב כי מי שקוראת את שעבר עלייך ועומדת לפני צילום רחם עלולה ממש להכנס לחרדה לא מוצדקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - תגובה
מיכל22/04/2010ראשית, אם הלחצתי מישהי אני מתנצלת מראש - זו לא הייתה כוונתי!
אני באופן אישי, תמיד רוצה לדעת לקראת מה אני הולכת, ותמיד חשוב לי שיסבירו לי לפני וגם באמצע התהליך....
ברור לכולן שיש בנות שלא כואב להן (למזלן), וברור שגם לאלה שכואב, הכאב הוא שונה, בעל דרגות עוצמה שונות ולכן קשה באמת להעביר את התחושה.
בשורה התחתונה, על אף הכאבים שאני חוויתי, אני כן ממליצה לבצע את הבדיקה, כי כמו שאמרתי, למרות דעתו של הרופא שלי, לחצתי והלכתי לבדיקה על דעת עצמי, כי היה חשוב לי לברר ולדעת הכל, ואתמול בעלי הודה בצער שהוא עצוב שצדקתי, אבל שלפחות עכשיו אנחנו יודעים שיש בעיה ואפשר אולי לתקן אותה...
חבל לי לחשוב שיכולתי להמשיך לחיות בחוסר הידיעה ולנסות ולקוות ולהתאכזב כל חודש מחדש, מבלי שאדע מה קורה שם בפנים
בקיצור, אני באמת ממליצה לסמוך על האינסטינקטים הנשיים שלכן, ולעשות מה שטוב בשבילכן, "לטמון את הראש בחול" זה לא תמיד כדאי..
הבדיקה לא נעימה, התחושות הכאובות כבר חלפו מאתמול, אבל עם זאת, אני שמחה שעשיתי אותה ושאני עכשיו יודעת עם מה להתמודד!
אם בכל זאת הייתי צריכה לשנות משהו - הדבר היחידי שהייתי עושה זה לרופא פרטי , שיתן לי תחושה שעושים את הבדיקה בקצב שלי, שיסביר ויעשה הכל בעדינות ולאט, הגישה של "2 דק' וגמרנו" לי באופן אישי לא מתאימה, היא הלחיצה, וגרמה לי להיות מכווצת וכאובה...
שיהיה בהצלחה
ושוב - סליחה את הלחצתי מישהי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אסנת27/04/2010אני חזרתי היום בבושת פנים מנסיון לצילום רחם שלא צלח כי פשוט לא הייתי מסוגלת לעמוד בכאב.
אני אחרי קיסרי (4 שנים), לא מצליחה להרות מזה 8 חודשים והרופא המטפל רוצה לשלול את אופציית "ההידבקויות".
אין מצב שבעולם שאני עוברת את הגיהנום הזה שוב. מקווה למצוא ישועה בצורת הרדמה.
השאלה האם זה אפשרי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק שתדעי שהבנתי שזה אפשרי
מיכל28/04/2010אני גם הרגשתי כמוך, קראתי והכנתי את עצמי לבדיקה, דחפתי לעצמי משכחי כאבים בצורת פתיליות וכדורים, אך כלום לא עזר, הכאב היה גדול מנשוא
לצערי חצוצרה אחת שלי נמצאה כחסומה, ועל כן יתכן ואאלץ לעבור צינתור, מה שאומר שכל החוויה הזו תחזור על עצמה בשנית (כי כדי לבצע צינתור עושים שוב צילום רחם ואז פותחים תוך כדי..)
אבל הפעם....... ביררתי, וקבעתי תור לד"ר טוגנדרייך (לאור כל השבחים וההמלצות) וכן ביררתי אפשרות של הרדמה/טשטוש, הבנתי שזה לא נחוץ/מומלץ אבל אפשרי, ואני הולכת לעמוד על זה שהבדיקה תעשה תחת הרדמה, ואז, מצידי שיחפרו לי בקרביים......אחרת אני לא אעמוד בזה שוב - ללא כל ספק!!!!
תהיי חזקה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אליזבט27/04/2010מצטערת שהחוויה שלך היתה כל כך לא נעימה, גם אני עברתי צילום רחם לפני כחודש וחצי, ואני חייבת להגיד לך שהרופא שעשה לי אותה, דר טוגנדרייך, יש לו ידיים של זהב או קוסם או איך שתרצי לקרוא, כי חוץ מקצת אי נעימות בהתחלה, אצלי זה לא כאב בכלל. אולי נפלת על מישהו רובוט, שלא איכפת לו ושם קצוץ על המטופלות, או קראת כל כך הרבה דברים באינטרנט כמוני שהלכת לשם עם פחד כמוני. אבל למזלי, שום דבר, כאב או דימום שקראתי לא היה. בהצלחה בהמשך ואני מאחלת לך ולעצמי הרבה סלנות והרבה ילדים.
אליזבט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמנהוףדיצה21/04/2010
קבעתי צילום רחם למחר במרפאת זמנהוף ת"א של קופת חולים כללית. בזימון תורים לא ידעו להשיב לי אם בזמנהוף מתבצע צנתור במקרה של חסימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו21/04/2010תלוי במבצע
יש לברר את הנושא אם המבצע לפני הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהימי ב בבוקר-גם צנתור.
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010אני מבצע צילומי רחם במרפאת זמנהוף בימי ב בבוקר.
במידה ומאובחנת חסימה חצוצרתית מסוג המתאים לצנתור , ובמידה והנבדקת מעוניינת, אמנם מתבצע צנתור כהמשך ישיר לבדיקה האבחנתית.
נשים שאובחן אצלן חסימה חצוצרתית בבדיקה שבוצעה במקום אחר יכולות לקבוע לצנתור בזמנהוף ובתנאי שהן מצויידות בהפנייה מתאימה מרופא הנשים המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם וחצוצרה חסומהאורית א19/04/2010
שלום,
רציתי לשאול שאלה, אני מנסה להכנס להריון מזה שנתיים לאחר שני ניתוחים קיסריים,בהמלצת הרופא היום עברתי צילום רחם בסוף הבדיקה הרופא אמר לי שהחצוצרה הימנית הייתה חסומה.
שאלתי היא האם יש קשר בין כך שלא הצלחתי להקלט לחסימת החצוצרה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו19/04/2010חצוצרה חסומה מפחיתה את הסיכוי להרות (קיים אך מופחת)
מאידך, בנוכחות חצוצרה אחת פתוחה, עדין יש סיכוי להרות ספונטני, או ע"י טיפולי פוריות
עליך לפנות לרופא נשים להמשך בירור\ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחצוצרה נפתחה?
ד``ר דניאל טוגנדרייך20/04/2010קורה שבזמן צילום רחם חצוצרה אינה מודגמת ובמהלך הבדיקה בין אם ע"י הפעלת לחץ מילוי ובין אם ע"י הזרקה סלקטיבית - החצוצרה מודגמת.
אם בסוף הבדיקה נאמר לך שיש מעבר ופיזור משני הצדדים יש להתיחס לבדיקה כתקינה גם אם בתחילת הבדיקה היה רושם לחסימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתורליאורה18/04/2010
הופניתי לצנתור חצוצרות אחרי צילום רחם שבצעתי בשפרינצג (קופת חולים מאוחדת). אני רוצה להגיע לד"ר טוגנדרייך - האם זה מובטח לא אם אקבע באסותא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו19/04/2010ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום- תחת הכותרת:
צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצנתור באסותא למבוטחת במאוחדת
ד``ר דניאל טוגנדרייך19/04/2010לאסותא הסכם עם קופ"ח מאוחדת וניתן לבצע הצנתור באסותא כנגד טופס התחייבות (מימון ע"י הקופה).
מספר רופאים ובהם אני מבצעים צנתורים באסותא.
את המועד עלייך לתאם ישירות עם הרופא שבחרת
אם את מעוניינת שאני אבצע הצנתור עלייך לקבוע עם ורד 0546661111
הערה חשובה - עלי לראות את צילום הרחם בטרם נקבע לצנתור על מנת לוודא שאת מתאימה לטיפול זה. ניתן לשלול לי הדיסק בדואר או כקובץ בדוא"ל [email protected]
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש אחרי צילום רחםרבקה18/04/2010
בוקר טוב,
ביום חמישי בבוקר עשיתי צילום רחם.
מיום חמישי בצהרים ועד היום יש לי כאבי ראש שבאים בגלים.
בד"כ אין לי כאבי ראש, וגם אם יש מידי פעם כתוצאה מעייפות וכדו' הם עוברים מיד ולא ממשיכים מס' ימים.
שאלתי היא האם יש קשר בין צילום הרחם לכאבי הראש, והאם אני צריכה לדאוג?!
תודה רבה והמשך יום נעים,
רבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
פרופ' ראול אורביטו18/04/2010לא אמור להיות, אולם לאור הקשר הנסיבתי מומלץ לפנות בהקדם לרופא מטפל (משפחה או נשים)\ מוקד לצורך בירור\טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליציסטיותש.ש17/04/2010
רק לאחרונה התברר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות,
לאחר טיפול איקקלומין 1 שלא הצליח,
וקצת לחוצה, כי נראה לי שהתסמונת חריפה אצלי כי הגעתי לשיא של אי קבלת וסת במשך 8 חודשים.
האם יש כאן נשים שיש להן שחלות פוליציסטיות וטופלו באיקקלומין?
אשמח לקצת מידע על התהליך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחלות פוליציסטיות
פרופ' ראול אורביטו18/04/2010עליך לפנות לפורום טיפולי פוריות
בלי קשר, מדובר בתסמונת שכיחה- 10-20% מאוכלוסית הנשים והסיבה השכיחה ביותר לבעיות פוריות על רקע הפרעות ביוץ
הטיפול הינו אכן איקקלומיד ואם לא עוזר לאחר מספר חודשים- עוברים לזריקות
הקטע האופטימי הוא, שכ- 70% מתעברות בטיפולים אלה ולא נזקקות לטיפולי הפריה חוץ-גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון חוץ רחמישרית17/04/2010
שלום. לפני כשבוע נודע לי כי ההריון שהריתי בו היה מוץ לרחם. ההריון נספג בגוף וללא כל טיפול תרופתי. מאחר ולא ידוע לי על איזושהי בעיה אשר עלולה להוביל למקרה כזה, הרי שרציתי לדעת האם מומלץ שאבצע צילום רחם/חצוצרות או כל בדיקה שהיא על מנת ולנסות ולהבין מה הוביל להריון החוץ רחמי והאם ניתן יהיה להסיק מכך על הישנות של המקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון חוץ ריחמי
פרופ' ראול אורביטו17/04/2010הריון חוץ ריחמי יכול לנבוע בין השאר מבעיה מיכנית (תיפקוד החצוצרות), שבד"כ נגרמת בעקבות ניתוחים או זיהומים (גלויים או סמויים) באגן
צילום רחם יכול להוסיף מידע על האגן- פתיחות החצוצרות ונוכחות הידבקויות
אולם, תיזמון הצילום צריך להיקבע ע"י רופא הנשים המטפל, אליו עליך לפנות להמשך בירור וטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון חוץ רחמי
שרית18/04/2010יש לי שאלה נוספת
במידה ולא ידועה הסיבה שהובילה להריון חוץ רחמי,כמה זמן מומלץ להמתין לפני נסיון שני להרות?
הכוונה היא כמובן ולנסות ולמזער את הסיכוי שזה יחזור על עצמו (אם ניתן בכלל לעשות זאת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון חוץ- ריחמי
פרופ' ראול אורביטו18/04/2010בד"כ רצוי להמתין כחודשיים עד ניסיון (למרות שלא מבוסס מדעית)
לגבי הסיכוי להישנות- הסיכוי הינו 10% וללא קשר לתיזמון ההריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון חוץ רחמי
שרית22/04/2010כדי לנקוט בזהירות...על כמה ביוצים עליי לדלג? שהרי אני מקווה שהמחזור יחזור לפעולה בצורה תקינה ומסודרת כפי שהיה לי עד להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ' ראול אורביטו24/04/2010כאמור- 2
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך...רונית15/04/2010
ד"ר שלום,
בחודש מרס האחרון עברתי טיפול החזרת עוברים ב- ZIFT .בסיכום מחזור הטיפול, התברר כי "חצוצרה ימין דבוקה לדופן האגן עם מעט הידבקויות מסביבה"...
האם עליי לעבור צילום רחם?
מהי הפעולה הרפואית הנדרשת לפיתרון הבעיה שנתגלתה?
האם זו יכולה להיות הסיבה שעד כה (ולאחר 10 טיפולי הפרייה) לא נכנסתי להיריון?
תודה מראש על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ' ראול אורביטו16/04/2010אין צורך בצילום רחם
לגבי- מה נדרש, ראוי שתיבעצי עם רופאך המטפל ב- IVF, לגבי מה מומלץ בהתאם למימצאים בלפרוסקופיה והיכרותו את בעיתך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל טוגנדרייךדיצה15/04/2010
רופא הפריון שלי ד"ר ברקוביץ הפנה אותי לצילום רחם עם הוראה- רק אצל טוגנדרייך. אני מבוטחת בקופ"ח לאומית והפנו אותי לבצע בתל השומר. האם טוגנדרייך מבצע בתל השומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו15/04/2010ד"ר טוגנדרייך לא מבצע בתה"ש
צילומים ע"י ד"ר טוגנדרייך- ראי מדור שאלות נפוצות בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרותאלינור14/04/2010
שלום,
קבעתי תור לד"ר טוגנרייך במרפאת זמנהוף בתל אביב, דרך הכללית.
אני כבר עברתי צילום רחם לפני חודש, ונמצא כי החצוצרה השמאלית חסומה.
שאלתי היא- האם אפשר לעשות רק צנתור אצלך (ללא צילום רחם)? או שבכל אופן הצנתור מתבצע לאחר הצילום רחם ?
התייעצתי עם הרופאה שלי, והיא לא בדקה האם החסימה קריבנית או לא, אלא הביאה לי הפנייה ואמרה לי לעשות צנתור.
האם במקרה כשלי שבו אני לא יודעת מהו סוג החסימה, כדאי בכל אופן לבצע שוב צילום רחם וצנתור?
יש לציין כי אנו מנסים זה זמן רב להיכנס להיריון ללא הצלחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/04/2010רצוי שתביאי הצילומים הקודמים לבדיקה המתוכננת בזמנהוף.
בכל מקרה הצנתור מתחיל כ צילום רחם רגיל ורק אם מתאמתת חסימה ממשיכים לצנתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אלינור15/04/2010תודה על התגובה המהירה.
מה הכוונה "מתאמתת חסימה"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
פרופ' ראול אורביטו15/04/2010אם אכן החסימה תמצא גם בצילום המקדים את הצינטור
לעיתים בצילום המקדים- לא נצפית חסימה (החצוצרה תקינה) ולכן אין צורך בצינטור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צד ביוץ בשחלהורד14/04/2010
האם ניתן לבדוק באמצעות אולטרסאונד האם הביוץ מתרחש בצד ימין או שמאל של השחלה ?
האם זה קבוע שהוא אכן יתרחש באותו צד או משתנה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ' ראול אורביטו14/04/2010ניתן לאבחן צד ביוץ בסונר- קורה כל פעם במקום אחר (אקרעי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילגת של שאלתי ...ורד14/04/2010
מהו משמעות הביטוי "חצוצרה שמאלית מדגימה כמה הצרויות במהלכה "
אם כן האם ישנה בעיה אם הביוץ מתרחש בצד שמאל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היצרויות
פרופ' ראול אורביטו14/04/2010יתכן מימצא אקראי, לאור התכווצות מקומית של שריר החצוצרה- וללא בעיה בכניסה להריון
מאידך, יתכן היצרות בשל הדבקויות או לחץ חיצוני, ואז הסיכוי להרות יורד
עליך לפנות לרופא מטפל להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיר באסותאדיצה14/04/2010
פנניתי לאסותא בבקשה לקבוע צילום רחם אצל טוגנדרייך. לא ידעו להגיד לי מחיר וגם לא את ההבדל בין צילום לצנתור. אודה על הסברך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומים
פרופ' ראול אורביטו14/04/2010ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום- תחת הכותרת:
צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיר באסותא- הבדל בין צילום לצנתור
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/04/2010מחירו של צילום רחם "רגיל" בבי"ח אסותא הוא כ 2500 ש"ח מחיר זה כולל את עלויות בית החולים, הציוד המתכלה הרגיל, עלות רופא רנטגנולוג ושכר הגניקולוג המבצע.
צנתור חצוצרות עולה כ 6000 ש"ח (תעריף בית החולים) אבל ניתן לבצע כנגד טופס התחייבות (כל קופות החולים) שכן הבדיקה כלולה בסל הבריאות.
כשאני מבצע צילום רחם ומאבחן חסימה בחצוצרה אני נוהג להציע למטופלת המשך לצנתור ולפתיחת החצוצרה החסומה. כמובן שבסיטואציה זו הנבדקת אינה נדרשת להוסיף למחיר ששילמה עבור צילום הרחם. האופציה לבצע פתיחה קיימת עם הבדיקה נעשית עם אביזר מתאים שעלותו כ 70$. במידה ורוצים לצנתר חצוצרה סתומה והבדיקה בוצעה בציוד "רגיל" יש צורך להפסיק הבדיקה ולהתקין אביזר מתאים לצנתור.
אני בהחלט ממליץ לבצע את הבדיקה במסגרת השרות הציבורי ומי שרוצה במיוחד אותי אני זמין לכל הקופות כדלקמן:
קופ"ח כללית מרפאת זמנהוף ת"א ימי ב בבוקר - יש לתאם תור מראש 03-5260228
קופ"ח מכבי במרפאת מכבי השלום לתאום תור *3555
קופ"ח לאומית מאוחדת וגם כללית - בי"ח השרון פ"ת לתאום תור 03-9372222
לנשים המעוניינות לבצע באסותא באופן פרטי - ניתן לקבוע תור אצל ורד בטלפון 0546661111* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
רוית24/08/2010שלום רב
באיזו מסגרת ניתן לבצע את צילם הרחם בהרדמה.?
אני חרדתית נוראית, וחרדה זו לא מוסיפה לי בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)