פורום חצוצרות חסומות, צנתור חצוצרות, צילום רחם - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    אדי
    21/04/2010

    שלום לרופאים ריצתי להפנות אליכם שאלה-האם אפשר לבצע צילום רחם נוסף יום למחורת או יומיים? מכוון שאני הייתי היום בצילום רחם אבל לא כול כך הצליח מכיוון שנוראה כאב לי ולא הצלחתי להרפות וכן הרופא המבצע טען שהוא לא מצליח מכיוון שיש לי צוואר רחם צר והפנה אותי להיסטרסקופיה.לציין שאני עברתי 2 ניתוחים בשנה האחרונה -
    1-ניתוח להסרת מחיצה נרתיקית [לפני כחצי שנה]
    2-הסרת פוליפ בצוואר הרחם.[לפני כחודשיים]
    האם לקבוע תור נוסף להחוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן השאלה אם מוצדק

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    טכנית כמובן שניתן לחזור על הבדיקה יום אחרי.... מתאורך לא ברור מדוע הבדיקה נכשלה. אם מדובר בבעיה בצוואר הרחם או קושי אחר? בכל מקרה היסטרוסקופיה תספק מידע רק על הרחם ולא על המעבר בחצוצרות. מטרתו העקרית של צילום הרחם היא קביעת תקינות המעבר בחצוצרות.
    לפני שאת קובעת תור נוסף כדאי להבדק אצל הרופא שעומד לבצע הבדיקה החוזרת (במרפאתו ולא במכון הרנטגן) על מנת שיוכל להעריך בתנאים אופטימליים וללא לחץ את השיטה הנכונה וההכנה הדרושה כדי שהבדיקה תצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אדי
    21/04/2010

    ערב טוב לך דוקטור, תודה על התשובה.
    הבדיקה מאוד כאבה לי כאשר הרופאה שם את הספקולום ולא הצלחתי להרפות הוא בכול מקרה המשיך את הבדיקה ולפי השיחה שניהל עם הטכנאי רנטגן הוא לא מצליח למלא את חלל הרחם בנוזל ושכול החומר יוצא החוצה
    יש אפשרות לצילום אצלך באופן פרטי? עוד השבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה ציבורית

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    22/04/2010

    אני מאמין ברפואה הציבורית ואני גם חלק ממנה ברב זמני. איני יודע באיזו קופה את מבוטחת אבל :
    אם מכבי אוכל לבצע לך היום אם תגיעי עד 0900 למכבי השלום רחוב יגאל אלון פינת רחוב תובל ת"א בניין B קומה 3
    אם את בכללית תגיעי למרפאת זמנהוףת"א ביום ב ב0800
    אם את לאומית או מאוחדת אין לי פתרון זמין אבל את יכולה לקבוע בבית חולים השרון 039372222 ולהגיע עם טופס התחייבות.
    באופן פרטי אני מבצע בבית חולים אסותא ת"א לקביעת תור- ורד 0546661111
    לתקשור אישי שלא בפורום. [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אדי
    22/04/2010

    תודה רבה .
    אני בכללית אני אגיעה ביום ב בבוקר ב8:00 לזמינהוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מיכל
    22/04/2010

    אדי שלום,
    אני כל כך מזדהה עם תחושותייך, ומצטערת על כאבייך
    אני מסירה בפנייך את הכובע על שאת מוכנה לבצע את הבדיקה בשנית, יום אחרי!!!!
    אני בכל אופן אצטרך קצת זמן כדי לשכוח.....
    אני ממש אשמח לשמוע איך עברה לך הבדיקה השנייה, האם כאב פחות, האם חשת אחרת והצלחת להיות יותר רפויה ומשוחררת (מה לקחת לכאבים?)
    אצלי מצאו שחצוצרה ימנית חסומה והרופא אמר שיתכן שזה מלחץ, מכיווץ יתר וחוסר הרפייה, בכל אופן יתכן שאצטרך לעבור צינתור כדי לפתוח את החסימה, ואז לא יהיה לי מנוס מלעבור צילום רחם שוב - לכן אני שואלת...
    תהיי חזקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ברירה

    אדי
    22/04/2010

    היי דפנה,
    תודה על הבעת תמיכה ,אני חייבת לציין שאתמול כאשר חזרתי מהבדיקה הייתי כול כך מבואסת וכאשר נכנסתי לפורום וקראתי את מה שאת כתבת זה עודד אותי .והזדהיתי אם מה שכתבת על החווית צילום רחם,על הרופא שמסרב לתת ההפניה ועל הבעל ...אני לעומתך לקח לי זמן רב לשכנע את הרופאה שלי לתת לי את ההפניה וכול טיעון שלה שכנע אותי לותר ואני גם פחדתי מכול סיבוך אפשרי שעלול להיות עקב הצילום.
    אני בכול מקרה אצטרך לעבור את הבדיקה, לפחות עכשיו אני יודעת לקראת מה אני הולכת ומקוה שזה יהי שונה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה 2

    מיכל
    22/04/2010

    היי שוב,
    אני מבינה מתשובתך שלא ביצעת את הבדיקה היום על אף הצעתו הנדיבה של ד"ר טוגנדרייך
    אני חייבת לציין שבהתחלה חשבתי ללכת אליו (אפילו שאני מהצפון), אך מפאת המחיר היקר באסותא החלטתי לוותר.
    לצערי, התורים אליו דרך קופ"ח היו ארוכים ולא רציתי לחכות...
    היום בדיעבד אני קצת מצטערת
    אם הייתי יודעת שככה ארגיש הייתי משלמת גם מליון דולר כדי למנוע את זה...
    זה אכן מנחם שיש עוד בנות שמרגישות כמוני, אני אתמול בכיתי כל היום ולא האמנתי איך הגעתי למצב הזה ולמה זה מגיע לי (סתם רחמים עצמיים...) וזה רק בגלל שהרופא שנתן את ההפניה על אף רצונו אמר לי ש"98% שהכל בסדר ואני סתם מתעקשת והולכת...." חבל שנוכחתי לגלות שאני ב2% הנותרים
    בכל אופן, אני אשמח לשמוע מתי את עתידה לבצע את הבדיקה החוזרת ואצל מי
    הלוואי והחוויה השנייה שלך (ושלי-אם אצטרך) תראה אחרת, ויהיו לך דברים טובים יותר לספר
    זה יעודד גם אותי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך היה????

    מיכל
    26/04/2010

    אדי שלום,
    האם ביצעת את צילום הרחם בשנית?
    אשמח לשמוע איך היתה החוויה הפעם?
    איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך, האם הפעם זה הרגיש אחרת (פחות כואב?)
    כנראה שגם אני אצטרך לעבור שוב...
    אני אשמח לשמוע "חוויות".....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דפנה

    אדי
    26/04/2010

    הי. מקווה שנרגעת קצת מאז..
    היום בבוקר עשיתי את הצילום אצל דוקטור טוגנדרייך
    לשמחתי גיליתי שכל ההמלצות שקראתי עליו התבררו כנכונות:
    דוקטור טוגנדרייך היה סבלני מאד, עדין, ולמרות בעייה מיבנית שהקשתה מאד על תהליך הבדיקה הוא לא ויתר עד שהצליח להשלים את הבדיקה (לפני כמה ימים ניסיתי לעשות את הבדיקה אצל רופא אחר במקום אחר והוא לא הצליח לעשות לי את הבדיקה).
    אני רוצה להדגיש, מעבר ל-'ידיים העדינות' את הגישה הסבלנית והמרגיעה ובכלל את היחס הכללי ( כל-כך נדיר להתקל ברופא שלא רק שלא מאחר בבוקר אלא עוד מגיע חצי שעה לפני הזמן)
    לסיכום ממליצה בחום רב מאד.
    והכי חשוב - הבדיקה היתה תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי

    דפנה
    26/04/2010

    איך אני שמחה לשמוע שהפעם הרגשת אחרת
    ויותר שמחה שהכל תקין ועכשיו את יכולה להיות רגועה
    תגידי - הפעם זה לא כאב? לקחת כדורים לפני?
    קבעתי תור אליו לחודש הבא (אחרי המחזור שבטח יגיע....)
    ממש עודדת אותי
    תודה !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אדי
    27/04/2010

    היי דפנה
    מומלץ מאוד לקחת כדור נגד כאבים חצי שעה לפני הבדיקה {מה שעוזר לך -אופטלגין,אדקס,נקסין}

    כי בכול זאת זה בדיקה פולשנית,עם כמה חפירות שעושים שם

    [צובטים אותך ,מרחיבים ומזריקים} ועם הכדור זה נסבל .חוץ מזה שכול אחת מגיבה אחרת לכאב מסויים.


    שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי ivf

    אדי
    01/07/2010

    לפרופסור ראול אורביטו רציתי לשאול אם אתה עובד גם במדיקל סנטר ועובד עם כללית מושלם\פלטיניום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדיקל סנטר בהרצליה

    פרופ' ראול אורביטו
    05/07/2010

    IVF במדיקל, ונחשב כיועץ (לצורך החזרים) בכל הביטוחים המשלימים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם-רופאים יקרים, נא פירושכם
    מיכל
    21/04/2010

    ביצעתי היום צילום רחם,
    אני אודה לכם לפירוש תוצאות הצילום:

    "לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים.
    אין פיגומי מילוי.
    חצוצרה שמאלית תקינה עם פיזור פריטוניאלי, חצוצרה ימנית לא הודגמה, ללא פיזור פריטוניאלי מצד ימין.
    לסיכום: חסימה פרוקסימלית מצד ימין."

    אני מבינה מזה שהחצוצרה הימנית שלי לא ממש מתפקדת, ולכן שאלתי, האם זה ימנע ממני מלהכנס להריון? האם זה מפחית את הסיכויים, אשמח לדעת בכמה % בערך......
    מה אפשר לעשות כדי "לתקן את הבעיה" - ניתוח????
    התור שלי לרופא המטפל ממש רחוק, לכן אני אודה לתשובתכם המהירה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצוצרה אחת תקינה - יכול להספיק.

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    חסרים נתונים כדי להמליץ -לשם כך יש רופא מטפל.
    מהתשבה עולה שהרחם תקין וחצוצרה אחת תקינה.
    ניתן לבצע ניסיון פתיחה של החצוצרה החסומה (צנתור). פתיחה כזו משפרת הסיכוי להריון ובתנאי שיש ביוץ והזרע פורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם - שאלה נוספת

    מיכל
    22/04/2010

    שאר הבדיקות תקינות לגמרי, בדיקת דם להורמונים הראתה שהכל תקין, יש ביוץ, הזרע של בעלי יותר מתקין, בקיצור - כנראה שזו הבעיה היחידה,
    השאלה האם זה אומר שהסיכוי שלי להרות, אם בכלל, יתרחש עכשיו רק אחת לחודשיים?

    צד ימין חסום לגמרי, צד שמאל נפתח בצילום
    אני מבינה מכך, שאם יש ביוץ בשחלה ימנית, והביצית לא יוצאת מהחצוצרה והזרע לא יכול להכנס אליה, בעצם בחודש הזה הסיכוי שלי להרות הוא אפסי, אני צודקת????
    כמה חשוב לבצע ציתנור במצב כזה, אני מאד חוששת לעבור את החוויה ה"לךא נעימה" (בלשון המעטה) של צילום רחם שוב, ואם אצטרך לעשות כן, אני רוצה ה-ר-ד-מ-ה מ-ל-א-ה
    האם זה בכלל אפשרי לבצע פעולה זו תחת הרדמה??

    אשמח להבהרות
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם ללא טשטוש
    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    השעה 9:30, ואני בעבודה אחרי צילום רחם
    עכשיו כשהכל טרי אצלי בראש, החלטתי לשתף אתכן ב"חוויה" שעברתי הבוקר, כדי שתדעו לקראת מה אתן הולכות....או אולי לפחות לנסות

    האמת, שהלכתי לצילום על דעת עצמי, אחרי חודשים ארוכים של ניסיונות להרות, קבעתי לי תור לצילום רחם והודעתי לרופא המטפל ש"אני הולכת, ושאודה לו אם הוא יתן לי הפנייה"
    הרופא אמר שאין שום צורך בבדיקה, היות ומעולם לא עברתי שם ניתוח או מצוקה כלשהי בבטן, ושאני אדע שאני הולכת "על דעת עצמי"...... גם בעלי תמך ברופא וחשב שאני "סתם מנסה לענות את עצמי לחינם"....
    בכל זאת, תחושת הבטן שלי אמרה שאני צריכה לבדוק מה קורה אצלי שם בפנים - כדי שלא נעבוד על ריק....

    בהתחלה חשבתי לקבוע תור לרופא פרטי, שדרש 2650 ש"ח בעבור הבדיקה, המחיר נראה לי לא שפוי ולכן, ביררתי והצלחתי להשתחל למרפאת זבולון (יש לציין שהתורים מאד מאד ארוכים, כי זו המרפאה היחידה בצפון שמבצעת את הצילום הזה - אבל אני איכשהו הצלחתי כאמור להשתחל לתור הקרוב עם קצת קשרים ועזרה מחברים :-)...)

    הרופא שביצע את הצילום היה ד"ר בצלאל, התחושה שקיבלתי ממנו היתה קרה ומנוכרת, כאילו הוא עובד על סרט נע.... עם זאת אציין, שהוא כן ניסה להסביר ולשתף אותי במתרחש במהלך הצילום, אולם אותי זה לא ממש עניין כי חשתי כאבי איימים (למרות נר של נקסין וכדור נורופן פורטה שלקחתי לפני הבדיקה).

    ההרגשה בצילום היא מוזרה ואני אנסה לתאר: את מרגישה שנוברים לך בתוך הבטן, תוך כדי דקירות קטנטנות ולא נעימות ולחץ עמוק מבפנים
    ההרגשה מלווה אותי עד עכשיו, בחלוף שעה וחצי מהבדיקה....

    לצערי, הרופא מצא שהחצוצרה הימנית שלי סתומה (תמיד יותר טוב שתיים, מאחת...), ובנוסף, הוא טען שגם השמאלית היתה סתומה ואותה הוא הצליח לפתוח...הוא אמר שאם הייתי מצליחה לסבול את הכאב עוד קצת, אולי הוא היה מנסה לפתוח גם את הימנית, אך לא אפשרתי לו (באמת שלא בכוונה....פשוט לא הייתי מסוגלת!!!)

    החדשות הטובות - לפי מה שהבנתי גם אם חצוצרה אחת סתומה עדיין אפשר להכנס להריון...אז אני אופטימית....(או לפחות מנסה להיות)

    לסיכום - אני לא מצליחה להבין מדוע ממשיכים ועושים את הבדיקה הזו לאלפי בנות ללא הרדמה/טשטוש, מדוע חושבים שאנחנו, הנשים, יכולות לשאת כל כאב בעבור הגשמת חלום האמהות????, מה עשינו רע למישהו שמגיע לנו לסבול ככה???

    ברור לי שכל אחת מרגישה וחווה את הבדיקה אחרת, ישנן כל מיני שמועות שאם משהו "סתום" יותר כואב, אולם הרופא שלי אמר שזה לא הוכח כנכון, בכל מקרה, לכל מי שמתלבטת, אני יכולה להגיד, שאני הרגשתי את הגוף שלי, לחצתי על ביצוע הבדיקה למרות ניסיונותיו של הרופא המטפל מלהניע אותי לעשותו, ועכשיו, כל מה שנותר זה להמשיך ולקוות, ואולי אכן אגדת צילום הרחם תתגשם גם אצלי

    שיהיה לכולכן ב-ה-צ-ל-ח-ה
    ותהיו חזקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם ללא טשטוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אדי
    21/04/2010

    היי דפנה ,גם אני עברתי היום את הבדיקה הארורה הזאת וסבלתי נוראה מכאבים בחלק שהרופא שם את הספקולום וזאת לומרות שלקחתי טיפול נגד כאבים.ובחלק השני כמעט ולא הרגשתי,הייתי נוראה נסערת מהחלק הראשון ובכיתי אז ממש לא כאב .וגם אצלי הרגשתי שהרופא לא ממש מיחס חשיבות לכאב שלי הוא רצה לסיים את הבדיקה מהר ולא ממש רצה להתעקב איתי וזה היה לא נעים.
    היו לפני בנו שיצאו ואמרו שזה בכלל לא כאב וזה דומה לכאבי מחזור אבל אצלי זה לא היה מה עוד שהבדיקה לא הצליחה כי הצוואר היה צר ולצערי אני אצטרך לעשות בדיקה אחרת...מבאס נוראהזה עוד חודש שמתבזבז...
    בכול מקרה שיהיה בהצלחה בהמשך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עברתי חוויה שונה לגמרי

    ליאורה
    21/04/2010

    עברתי צילום רחם במכבי השלום (ממש לאחרונה).
    אמנם חיכינו בחוץ 10 נשים
    אמנם היתה תחושה של פחד
    אבל בתוך החדר בדיקה הכל זרם יופי הרופא שבצע היה אדיב מקצועי ועינייני הכל לקח כ 2 דקות וממש לא כאב.
    מזעזע לשמוע את שעבר עלייך אבל כנראה שאצלך היה קשה במיוחד כי כל הבנות שהיו אתי ביום הבדיקה הרגישו בערך כמוני (פלוס מינוס).
    כל זה אני טורחת לכתוב כי מי שקוראת את שעבר עלייך ועומדת לפני צילום רחם עלולה ממש להכנס לחרדה לא מוצדקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם - תגובה

    מיכל
    22/04/2010

    ראשית, אם הלחצתי מישהי אני מתנצלת מראש - זו לא הייתה כוונתי!

    אני באופן אישי, תמיד רוצה לדעת לקראת מה אני הולכת, ותמיד חשוב לי שיסבירו לי לפני וגם באמצע התהליך....

    ברור לכולן שיש בנות שלא כואב להן (למזלן), וברור שגם לאלה שכואב, הכאב הוא שונה, בעל דרגות עוצמה שונות ולכן קשה באמת להעביר את התחושה.

    בשורה התחתונה, על אף הכאבים שאני חוויתי, אני כן ממליצה לבצע את הבדיקה, כי כמו שאמרתי, למרות דעתו של הרופא שלי, לחצתי והלכתי לבדיקה על דעת עצמי, כי היה חשוב לי לברר ולדעת הכל, ואתמול בעלי הודה בצער שהוא עצוב שצדקתי, אבל שלפחות עכשיו אנחנו יודעים שיש בעיה ואפשר אולי לתקן אותה...
    חבל לי לחשוב שיכולתי להמשיך לחיות בחוסר הידיעה ולנסות ולקוות ולהתאכזב כל חודש מחדש, מבלי שאדע מה קורה שם בפנים

    בקיצור, אני באמת ממליצה לסמוך על האינסטינקטים הנשיים שלכן, ולעשות מה שטוב בשבילכן, "לטמון את הראש בחול" זה לא תמיד כדאי..

    הבדיקה לא נעימה, התחושות הכאובות כבר חלפו מאתמול, אבל עם זאת, אני שמחה שעשיתי אותה ושאני עכשיו יודעת עם מה להתמודד!
    אם בכל זאת הייתי צריכה לשנות משהו - הדבר היחידי שהייתי עושה זה לרופא פרטי , שיתן לי תחושה שעושים את הבדיקה בקצב שלי, שיסביר ויעשה הכל בעדינות ולאט, הגישה של "2 דק' וגמרנו" לי באופן אישי לא מתאימה, היא הלחיצה, וגרמה לי להיות מכווצת וכאובה...


    שיהיה בהצלחה
    ושוב - סליחה את הלחצתי מישהי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אסנת
    27/04/2010

    אני חזרתי היום בבושת פנים מנסיון לצילום רחם שלא צלח כי פשוט לא הייתי מסוגלת לעמוד בכאב.
    אני אחרי קיסרי (4 שנים), לא מצליחה להרות מזה 8 חודשים והרופא המטפל רוצה לשלול את אופציית "ההידבקויות".
    אין מצב שבעולם שאני עוברת את הגיהנום הזה שוב. מקווה למצוא ישועה בצורת הרדמה.
    השאלה האם זה אפשרי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק שתדעי שהבנתי שזה אפשרי

    מיכל
    28/04/2010

    אני גם הרגשתי כמוך, קראתי והכנתי את עצמי לבדיקה, דחפתי לעצמי משכחי כאבים בצורת פתיליות וכדורים, אך כלום לא עזר, הכאב היה גדול מנשוא
    לצערי חצוצרה אחת שלי נמצאה כחסומה, ועל כן יתכן ואאלץ לעבור צינתור, מה שאומר שכל החוויה הזו תחזור על עצמה בשנית (כי כדי לבצע צינתור עושים שוב צילום רחם ואז פותחים תוך כדי..)
    אבל הפעם....... ביררתי, וקבעתי תור לד"ר טוגנדרייך (לאור כל השבחים וההמלצות) וכן ביררתי אפשרות של הרדמה/טשטוש, הבנתי שזה לא נחוץ/מומלץ אבל אפשרי, ואני הולכת לעמוד על זה שהבדיקה תעשה תחת הרדמה, ואז, מצידי שיחפרו לי בקרביים......אחרת אני לא אעמוד בזה שוב - ללא כל ספק!!!!
    תהיי חזקה ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אליזבט
    27/04/2010

    מצטערת שהחוויה שלך היתה כל כך לא נעימה, גם אני עברתי צילום רחם לפני כחודש וחצי, ואני חייבת להגיד לך שהרופא שעשה לי אותה, דר טוגנדרייך, יש לו ידיים של זהב או קוסם או איך שתרצי לקרוא, כי חוץ מקצת אי נעימות בהתחלה, אצלי זה לא כאב בכלל. אולי נפלת על מישהו רובוט, שלא איכפת לו ושם קצוץ על המטופלות, או קראת כל כך הרבה דברים באינטרנט כמוני שהלכת לשם עם פחד כמוני. אבל למזלי, שום דבר, כאב או דימום שקראתי לא היה. בהצלחה בהמשך ואני מאחלת לך ולעצמי הרבה סלנות והרבה ילדים.
    אליזבט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמנהוף
    דיצה
    21/04/2010

    קבעתי צילום רחם למחר במרפאת זמנהוף ת"א של קופת חולים כללית. בזימון תורים לא ידעו להשיב לי אם בזמנהוף מתבצע צנתור במקרה של חסימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמנהוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינטור

    פרופ' ראול אורביטו
    21/04/2010

    תלוי במבצע
    יש לברר את הנושא אם המבצע לפני הצילום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימי ב בבוקר-גם צנתור.

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    אני מבצע צילומי רחם במרפאת זמנהוף בימי ב בבוקר.
    במידה ומאובחנת חסימה חצוצרתית מסוג המתאים לצנתור , ובמידה והנבדקת מעוניינת, אמנם מתבצע צנתור כהמשך ישיר לבדיקה האבחנתית.
    נשים שאובחן אצלן חסימה חצוצרתית בבדיקה שבוצעה במקום אחר יכולות לקבוע לצנתור בזמנהוף ובתנאי שהן מצויידות בהפנייה מתאימה מרופא הנשים המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם וחצוצרה חסומה
    אורית א
    19/04/2010

    שלום,
    רציתי לשאול שאלה, אני מנסה להכנס להריון מזה שנתיים לאחר שני ניתוחים קיסריים,בהמלצת הרופא היום עברתי צילום רחם בסוף הבדיקה הרופא אמר לי שהחצוצרה הימנית הייתה חסומה.
    שאלתי היא האם יש קשר בין כך שלא הצלחתי להקלט לחסימת החצוצרה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם וחצוצרה חסומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה

    פרופ' ראול אורביטו
    19/04/2010

    חצוצרה חסומה מפחיתה את הסיכוי להרות (קיים אך מופחת)
    מאידך, בנוכחות חצוצרה אחת פתוחה, עדין יש סיכוי להרות ספונטני, או ע"י טיפולי פוריות
    עליך לפנות לרופא נשים להמשך בירור\ טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החצוצרה נפתחה?

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    20/04/2010

    קורה שבזמן צילום רחם חצוצרה אינה מודגמת ובמהלך הבדיקה בין אם ע"י הפעלת לחץ מילוי ובין אם ע"י הזרקה סלקטיבית - החצוצרה מודגמת.
    אם בסוף הבדיקה נאמר לך שיש מעבר ופיזור משני הצדדים יש להתיחס לבדיקה כתקינה גם אם בתחילת הבדיקה היה רושם לחסימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור
    ליאורה
    18/04/2010

    הופניתי לצנתור חצוצרות אחרי צילום רחם שבצעתי בשפרינצג (קופת חולים מאוחדת). אני רוצה להגיע לד"ר טוגנדרייך - האם זה מובטח לא אם אקבע באסותא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צנתור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינטור

    פרופ' ראול אורביטו
    19/04/2010

    ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום- תחת הכותרת:
    צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור באסותא למבוטחת במאוחדת

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    19/04/2010

    לאסותא הסכם עם קופ"ח מאוחדת וניתן לבצע הצנתור באסותא כנגד טופס התחייבות (מימון ע"י הקופה).
    מספר רופאים ובהם אני מבצעים צנתורים באסותא.
    את המועד עלייך לתאם ישירות עם הרופא שבחרת
    אם את מעוניינת שאני אבצע הצנתור עלייך לקבוע עם ורד 0546661111

    הערה חשובה - עלי לראות את צילום הרחם בטרם נקבע לצנתור על מנת לוודא שאת מתאימה לטיפול זה. ניתן לשלול לי הדיסק בדואר או כקובץ בדוא"ל [email protected]

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש אחרי צילום רחם
    רבקה
    18/04/2010

    בוקר טוב,
    ביום חמישי בבוקר עשיתי צילום רחם.
    מיום חמישי בצהרים ועד היום יש לי כאבי ראש שבאים בגלים.
    בד"כ אין לי כאבי ראש, וגם אם יש מידי פעם כתוצאה מעייפות וכדו' הם עוברים מיד ולא ממשיכים מס' ימים.

    שאלתי היא האם יש קשר בין צילום הרחם לכאבי הראש, והאם אני צריכה לדאוג?!

    תודה רבה והמשך יום נעים,
    רבקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש אחרי צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    פרופ' ראול אורביטו
    18/04/2010

    לא אמור להיות, אולם לאור הקשר הנסיבתי מומלץ לפנות בהקדם לרופא מטפל (משפחה או נשים)\ מוקד לצורך בירור\טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות
    ש.ש
    17/04/2010

    רק לאחרונה התברר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות,
    לאחר טיפול איקקלומין 1 שלא הצליח,
    וקצת לחוצה, כי נראה לי שהתסמונת חריפה אצלי כי הגעתי לשיא של אי קבלת וסת במשך 8 חודשים.
    האם יש כאן נשים שיש להן שחלות פוליציסטיות וטופלו באיקקלומין?
    אשמח לקצת מידע על התהליך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחלות פוליציסטיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    פרופ' ראול אורביטו
    18/04/2010

    עליך לפנות לפורום טיפולי פוריות
    בלי קשר, מדובר בתסמונת שכיחה- 10-20% מאוכלוסית הנשים והסיבה השכיחה ביותר לבעיות פוריות על רקע הפרעות ביוץ
    הטיפול הינו אכן איקקלומיד ואם לא עוזר לאחר מספר חודשים- עוברים לזריקות
    הקטע האופטימי הוא, שכ- 70% מתעברות בטיפולים אלה ולא נזקקות לטיפולי הפריה חוץ-גופית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חוץ רחמי
    שרית
    17/04/2010

    שלום. לפני כשבוע נודע לי כי ההריון שהריתי בו היה מוץ לרחם. ההריון נספג בגוף וללא כל טיפול תרופתי. מאחר ולא ידוע לי על איזושהי בעיה אשר עלולה להוביל למקרה כזה, הרי שרציתי לדעת האם מומלץ שאבצע צילום רחם/חצוצרות או כל בדיקה שהיא על מנת ולנסות ולהבין מה הוביל להריון החוץ רחמי והאם ניתן יהיה להסיק מכך על הישנות של המקרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון חוץ רחמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חוץ ריחמי

    פרופ' ראול אורביטו
    17/04/2010

    הריון חוץ ריחמי יכול לנבוע בין השאר מבעיה מיכנית (תיפקוד החצוצרות), שבד"כ נגרמת בעקבות ניתוחים או זיהומים (גלויים או סמויים) באגן
    צילום רחם יכול להוסיף מידע על האגן- פתיחות החצוצרות ונוכחות הידבקויות
    אולם, תיזמון הצילום צריך להיקבע ע"י רופא הנשים המטפל, אליו עליך לפנות להמשך בירור וטיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חוץ רחמי

    שרית
    18/04/2010

    יש לי שאלה נוספת
    במידה ולא ידועה הסיבה שהובילה להריון חוץ רחמי,כמה זמן מומלץ להמתין לפני נסיון שני להרות?
    הכוונה היא כמובן ולנסות ולמזער את הסיכוי שזה יחזור על עצמו (אם ניתן בכלל לעשות זאת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חוץ- ריחמי

    פרופ' ראול אורביטו
    18/04/2010

    בד"כ רצוי להמתין כחודשיים עד ניסיון (למרות שלא מבוסס מדעית)
    לגבי הסיכוי להישנות- הסיכוי הינו 10% וללא קשר לתיזמון ההריון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון חוץ רחמי

    שרית
    22/04/2010

    כדי לנקוט בזהירות...על כמה ביוצים עליי לדלג? שהרי אני מקווה שהמחזור יחזור לפעולה בצורה תקינה ומסודרת כפי שהיה לי עד להריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    פרופ' ראול אורביטו
    24/04/2010

    כאמור- 2
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד"ר טוגנדרייך...
    רונית
    15/04/2010

    ד"ר שלום,

    בחודש מרס האחרון עברתי טיפול החזרת עוברים ב- ZIFT .בסיכום מחזור הטיפול, התברר כי "חצוצרה ימין דבוקה לדופן האגן עם מעט הידבקויות מסביבה"...
    האם עליי לעבור צילום רחם?
    מהי הפעולה הרפואית הנדרשת לפיתרון הבעיה שנתגלתה?
    האם זו יכולה להיות הסיבה שעד כה (ולאחר 10 טיפולי הפרייה) לא נכנסתי להיריון?

    תודה מראש על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר טוגנדרייך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידבקויות

    פרופ' ראול אורביטו
    16/04/2010

    אין צורך בצילום רחם
    לגבי- מה נדרש, ראוי שתיבעצי עם רופאך המטפל ב- IVF, לגבי מה מומלץ בהתאם למימצאים בלפרוסקופיה והיכרותו את בעיתך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם אצל טוגנדרייך
    דיצה
    15/04/2010

    רופא הפריון שלי ד"ר ברקוביץ הפנה אותי לצילום רחם עם הוראה- רק אצל טוגנדרייך. אני מבוטחת בקופ"ח לאומית והפנו אותי לבצע בתל השומר. האם טוגנדרייך מבצע בתל השומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם אצל טוגנדרייך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום

    פרופ' ראול אורביטו
    15/04/2010

    ד"ר טוגנדרייך לא מבצע בתה"ש
    צילומים ע"י ד"ר טוגנדרייך- ראי מדור שאלות נפוצות בפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור חצוצרות
    אלינור
    14/04/2010

    שלום,
    קבעתי תור לד"ר טוגנרייך במרפאת זמנהוף בתל אביב, דרך הכללית.
    אני כבר עברתי צילום רחם לפני חודש, ונמצא כי החצוצרה השמאלית חסומה.
    שאלתי היא- האם אפשר לעשות רק צנתור אצלך (ללא צילום רחם)? או שבכל אופן הצנתור מתבצע לאחר הצילום רחם ?
    התייעצתי עם הרופאה שלי, והיא לא בדקה האם החסימה קריבנית או לא, אלא הביאה לי הפנייה ואמרה לי לעשות צנתור.
    האם במקרה כשלי שבו אני לא יודעת מהו סוג החסימה, כדאי בכל אופן לבצע שוב צילום רחם וצנתור?
    יש לציין כי אנו מנסים זה זמן רב להיכנס להיריון ללא הצלחה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צנתור חצוצרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    14/04/2010

    רצוי שתביאי הצילומים הקודמים לבדיקה המתוכננת בזמנהוף.
    בכל מקרה הצנתור מתחיל כ צילום רחם רגיל ורק אם מתאמתת חסימה ממשיכים לצנתור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אלינור
    15/04/2010

    תודה על התגובה המהירה.
    מה הכוונה "מתאמתת חסימה"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה

    פרופ' ראול אורביטו
    15/04/2010

    אם אכן החסימה תמצא גם בצילום המקדים את הצינטור
    לעיתים בצילום המקדים- לא נצפית חסימה (החצוצרה תקינה) ולכן אין צורך בצינטור
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צד ביוץ בשחלה
    ורד
    14/04/2010

    האם ניתן לבדוק באמצעות אולטרסאונד האם הביוץ מתרחש בצד ימין או שמאל של השחלה ?
    האם זה קבוע שהוא אכן יתרחש באותו צד או משתנה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צד ביוץ בשחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    פרופ' ראול אורביטו
    14/04/2010

    ניתן לאבחן צד ביוץ בסונר- קורה כל פעם במקום אחר (אקרעי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגת של שאלתי ...
    ורד
    14/04/2010

    מהו משמעות הביטוי "חצוצרה שמאלית מדגימה כמה הצרויות במהלכה "
    אם כן האם ישנה בעיה אם הביוץ מתרחש בצד שמאל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילגת של שאלתי ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצרויות

    פרופ' ראול אורביטו
    14/04/2010

    יתכן מימצא אקראי, לאור התכווצות מקומית של שריר החצוצרה- וללא בעיה בכניסה להריון
    מאידך, יתכן היצרות בשל הדבקויות או לחץ חיצוני, ואז הסיכוי להרות יורד
    עליך לפנות לרופא מטפל להמשך טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחיר באסותא
    דיצה
    14/04/2010

    פנניתי לאסותא בבקשה לקבוע צילום רחם אצל טוגנדרייך. לא ידעו להגיד לי מחיר וגם לא את ההבדל בין צילום לצנתור. אודה על הסברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחיר באסותא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילומים

    פרופ' ראול אורביטו
    14/04/2010

    ראי פרטים במדור שאלות נפוצות בפורום- תחת הכותרת:
    צילומי רחם וצנתורי חצוצרות מתבצעים ע"י דר' טוגנדרייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחיר באסותא- הבדל בין צילום לצנתור

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    18/04/2010

    מחירו של צילום רחם "רגיל" בבי"ח אסותא הוא כ 2500 ש"ח מחיר זה כולל את עלויות בית החולים, הציוד המתכלה הרגיל, עלות רופא רנטגנולוג ושכר הגניקולוג המבצע.
    צנתור חצוצרות עולה כ 6000 ש"ח (תעריף בית החולים) אבל ניתן לבצע כנגד טופס התחייבות (כל קופות החולים) שכן הבדיקה כלולה בסל הבריאות.
    כשאני מבצע צילום רחם ומאבחן חסימה בחצוצרה אני נוהג להציע למטופלת המשך לצנתור ולפתיחת החצוצרה החסומה. כמובן שבסיטואציה זו הנבדקת אינה נדרשת להוסיף למחיר ששילמה עבור צילום הרחם. האופציה לבצע פתיחה קיימת עם הבדיקה נעשית עם אביזר מתאים שעלותו כ 70$. במידה ורוצים לצנתר חצוצרה סתומה והבדיקה בוצעה בציוד "רגיל" יש צורך להפסיק הבדיקה ולהתקין אביזר מתאים לצנתור.
    אני בהחלט ממליץ לבצע את הבדיקה במסגרת השרות הציבורי ומי שרוצה במיוחד אותי אני זמין לכל הקופות כדלקמן:

    קופ"ח כללית מרפאת זמנהוף ת"א ימי ב בבוקר - יש לתאם תור מראש 03-5260228
    קופ"ח מכבי במרפאת מכבי השלום לתאום תור *3555
    קופ"ח לאומית מאוחדת וגם כללית - בי"ח השרון פ"ת לתאום תור 03-9372222

    לנשים המעוניינות לבצע באסותא באופן פרטי - ניתן לקבוע תור אצל ורד בטלפון 0546661111

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    רוית
    24/08/2010

    שלום רב
    באיזו מסגרת ניתן לבצע את צילם הרחם בהרדמה.?
    אני חרדתית נוראית, וחרדה זו לא מוסיפה לי בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום