מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון לאחר בדיקת PET CT של בעלידיאן13/04/2010
שלום רב פרופ' אורביטו,
בעלי עבר לפני כחודשיים בדיקת PET CT, בעקבות חשד למלנומה. תוצאות הבדיקה יצאו תקינות.
שאלתי היא האם יש להמתין תקופה מסויימת עד לתכנון הריון בעקבות בדיקת הPET CT שעבר בעלי והחומר הרדיו אקטיבי שהוזרק לו, או שאין בעצם כל סכנה שיווצר 'עובר לא בריא' בעקבות הבדיקה?
בתודה
דיאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סכנה
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/04/2010הבדיקה והחומר המוזרק במהלכה אינם מגדילים הסיכון למומים בעובר (בדיקה לגבר לפני התעברות).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאני13/04/2010
שלום ד''ר דניאל טוגנדרייך
אני בת 32 ומעל שנה מנסה להכינס להיריון,
הרופא המטפל שלי נתן לי הפניה לצילום רחם והמליץ לבצע אצלך בבית חולים השרון.
הנני מבוטחת בקופת חולים לאומיר,
בבית חולים השרון נאמר לי שהחודש לא יתבצעו צילומי רחם ואני לא רוצה לפספס את החודש הזה...
האם יש עוד מקום שאתה מבצע את הצילומים למבוטחי לאומית? או האם יש לך המלצה כיצד ניתן וכדאי לבצע את הצילום?
בתודה מראש,
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללאומית אני מבצע בשרון בימי ג
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/04/2010ידוע לי שלאומית נותנים התחייבויות לתה"ש וניתן לבדוק שם.
בי"ח השרון פ"ת קביעת תורים 9372222 -03
אני מבצע גם באופן פרטי באסותא 0546661111 ןרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםאלמונית13/04/2010
לפני כשנה וחצי עברתי צילום רחם ע"י ד"ר טוגנדרייך והכל היה תקין.
חודש אחרי הצילום הריתי.
בשבוע 17 אחרי דיקור מי שפיר ירדו לי מים ועברתי הפסקת הריון בגרידה בתל השומר.
מאז אני מנסה להרות ללא הצלחה.
כל הבירור תקין ועכשו שלחו אותי שוב לצילום רחם.
שאלתי - אם היה תקין לפני שנה וחצי - למה צריך שוב.
האם ההפלה אחרי בדיקת מי שפיר יכולה לפגוע גם בפוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההפלה לא -סיבוכיה כן
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/04/2010בין הסיבוכים של הפלה גם זיהום ופגיעה בחצוצרות.
אם לא היה חם או תסמיני דלקת אחרים אחרי ההפלה
לא סביר שהיה זיהום. מצד שני ירידת מים אחרי דיקור
היא לפעמים סיבוך של זיהום מי השפיר.
ליתר בטחון כדאי לחזור על צילום הרחם לוודא שהחצוצרות לא נפגעו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן אחרי ZIFTרז12/04/2010
שלום רב
עברתי היום החזרת 5 עוברים בZIFT
אני אמורה לפי המלצת הרופא להתחיל קלקסן 60 מ"ג מיום החזרת עוברים
מתי אוכל להזריק את הקלקסן? האם לאחר zift יש מינימום זמן שעליי לחכות עם הקלקסן?
אשמח לשתובה מהירה מאחר ואני אמורה להזריק היום
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 12 שעות
ד``ר דניאל טוגנדרייך12/04/2010אחרי פעולה פולשנית העלולה לגרום דימום רצוי להמתין 12 שעות בטרם הזרקת קלקסן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחם....ורד12/04/2010
להלן האבחנה בצילום שנערך היום :
חלל הרחם בגודל תקין ללא פגמי מילוי
חצוצרה ימנית תקינה עם מעבר תקין
חצוצרה שמאלית מדגימה כמה הצרויות במהלכה ,אך אינה חסומה -מעבר מצויין של ח.נ לחלל הצפק .
מה משמעות תוצאות הצילום ? יש לי תור אל הרוםפא רק בסוף החודש ואני ממש לחוצה מחוסר הבנת תוצאות הצילום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע כתקין
ד``ר דניאל טוגנדרייך12/04/2010נשמע כתקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ורד13/04/2010אם כן מה משמעות הביטוי "חצוצרה שמאלית מדגימה כמה הצריות במהלכה" ....
ומה ניתן לעשות בהקשר זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוסלפינגס לאחר צילום רחםמיקי11/04/2010
ביצעתי צילום רחם לפני כחודש שתוצאותיו: "מילוי טוב של חלל הרחם שנמצא תקין. הדגמה טובה ומילוי תקין של שתי החצוצרות. מעבר תקין ופיזור טוב של חומר הניגוד לחלל הצפק משני הצדדים. אין עדות לאי ספיקה צווארי"
הצילום בוצע לפני ביוץ שהיה לאחר נטילת אסטרופם בתחילת המחזור לדחיית הביוץ+אוביטרל לתזמון הביוץ.
במעקב הזקיקים לאחר הצילום שלא כאב אך גרם להתכווצויות חזקות נראו זקיקים מתפתחים כרגיל ולאחר הביוץ בי"מ 23 בשחלה הימנית ציסטה צלולה עם זקיקים קטנים ובשמאלית שכנראה בייצה "גופיף צהוב 18 מ"מ צמוד לשחלה מבנה לובולארי עם נוזל בעובי 16 מ"מ יתכן הידרוסלפינג" ללא נוזל בדוגלס ולאחר 4 ימים לא נראתה ציסטה בימנית ובשחלה השמאלית עדיין "זקיקים קטנים עם ציסטה עכורה בגודל 16*21 מ"מ צמוד לשחלה מעט נוזל"
קיבלתי מחזור ללא הורמונים וביצעתי היום י"מ 12 מעקב זקיקים שתוצאותיו: בימנית 19*19 ונוסף 19*13 ובשמאלית קטנים עם הידרוסלפינג בעובי 18 מ"מ
רירית 8 מ"מ סדירה ללא נוזל בדוגלס
האם ייתכן שעדיין הצילום נותן אותותיו וחסימה שלא הייתה נוצרה מהיוד? כמה זמן עליי להמתין ולבדוק האם הנוזל נספג?
עד הצילום המעקב היה תמיד תקין, תמיד רירית סדירה ולפעמים ציסטות מהורמונים אבל תמיד היו נספגות בחודש שאחרי
האם ניתן להרות אם החסימה בשחלה השניה ולא המבייצת?
והאם הידרוסלפינג כתוצאה מצילום רחם אופייני או נדיר?
אינני סובלת מכאבי בטן מיוחדים בצד השמאלי אלא רק לפני ביוץ שהחודש בימנית כך שלא מורגש בצד החסום
אני מודאגת מאד שמא בצילום גרם נזק ולא הביא תועלת
סליחה על האורך ומבקשת תשובה דחופה אם אפשר
תודה,
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו12/04/2010הצילום מעיד על חצוצרות תקינות ובסונר חשד להידרוסלפינגס- למעשה 2 מימצאים- סותרים. עליך לפנות לרופא מטפל עם דיסק הצילום וביצוע סונר מקיף על מנת להחליט מה יש!!
צילום או יוד לא גורמים לחסימה ולא להידרוסלפינגס- ההיפך, לפעמים פותחים
ניתן להרות בנוכחות חסימה חד צדדית גם כאשר הביוץ מצד שני (אם כי בשיעורים נמוכים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיתכן טעות בפענוח
ד``ר דניאל טוגנדרייך12/04/2010רצוי להחזור ולהתבונן בבדיקה, יתכן והפענוח שגוי.
אם החשד לסקטוסלפינגס נותר לפי אולטראסאונד ולא קיים לפי צילום רחם ניתן לפנות להדמייה נוספת - MRI - הדמייה המאפשרת הדגמת החצוצרות וקביעה אם מדובר בסקטוסלפינגס. MRI מבוצע ללא הזרקת יוד או כל חומר אחר לחצוצרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המידע וההסבר המהיר :)
מיקי12/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייךגל11/04/2010
שלום,
קבעתי תור בקופ"ח זמנהוף לצילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך דרך הכללית.
רציתי לדעת האם ד"ר טוגנדרייך מבצע את הבדיקה בעצמו (אישית) או שהוא רק מפקח על הבדיקה?
האם יש הכנות מסויימות ליום הבדיקה? כי רק אמרו לי לבוא עם הפניה בשעה 8 בבוקר.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעצמו
ד``ר דניאל טוגנדרייך11/04/2010בעצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשירת חצוצרות מאיזה גיל?debi10/04/2010
שלום רב
אני בת כמעט 30 ובהריון החמישי, ולא מעונינת יותר בהריונות נוספים, מנסה לברר לגבי ניתוח קשירת חצוצרות אבל הבנתי שאני לא בגיל הנכון. בעבר בעיות עם התקנים ואסור לי גלולות.
האם תוכל ליעץ לי מה כדי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמנם - אבל
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/04/2010אמנם אמצעי מניעה לא בתחום הפורום הזה - אבל בכ"ז תשובה:
ניתן לבצע קשירת חצוצרות בכל גיל.
ההליך אינו הפיך ועלייך להיות בטוחה שלא תשני דעתך לגבי הריון נוסף.
קיים הליך פשוט ללא ניתוח של החדרת "פקקים" לחצוצרות. מתבצע בהיסטרוסקופיה ללא צורך בהרדמה יעיל כמו קשירת חצוצרות. גם הליך זה אינו הפיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרותאנונימית10/04/2010
לפני 3 ימים לערך עשיתי אצלך צנתור חצוצרה אחת שהייתה חסומה. אני חייבת לציין שהיית מקצועי, עדין ואדיב וקיבלתי יחס מצויין ולאלו ש"נגזר" עליהן לעבור הליך זה אני ממליצה עלייך בפה מלא, למרות שאני בטוחה שאתה לא זקוק להמלצתי.
רציתי לשאול מס' שאלות לעניין הצינתור:
1. מאז הצנתור יש לי הפרשה דמית לעיתים ולעיתים חומה - האם נורמלי ואם כן למשך כמה זמן זה אורך?
2. האם זה בסדר לקיים יחסי מין מיד לאחר הצינתור'?
3. האם הסיכוי להיוותרות החצוצרה פתוחה לאורך זמן רב ובעיקר לתמיד הוא רב??
4. קראתי שדלקת באגן יכולה לגרום לחסימת החצוצרה. אם אני חוששת שאני סובלת מכך (בגלל כאבים קלים באגן מאז לידת ביתי) האם כעת לאחר הצנתור עליי לאבחן זאת במהרה למען יעילות הצנתור ולמען סיכויי הפוריות?
ולבסוף תודה על הכל ועל היחס המצוין שזכיתי ממך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה דמית
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/04/2010הפרשה דמית יכולה להמשך אפילו שבוע מהצנתור.
אין מניעה לקיים יחסי מין לאחר הצנתור.
הסיכוי להריון אחרי צנתור מוצלח עולה ונשמר לפחות 6 חודשים ועד 12 חודשים.
אם יש כאבים חריגים ו/או חם - יש לפנות לרופא יתכן שמדובר בדלקת באגן.
כאבים כרוניים באגן אינם סימן ל "דלקת חריפה" ויש להתיעץ עם רופא הנשים לגבי המשך בירור.
אני מאחר לך בריאות שלמה והריון בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפנקות באסותאליאורה09/04/2010
למרות ששוחחתי עם דר' טוגנדרייך בטלפון האישי והוזמנתי לבצע צילום רחם בקופ"ח כללית (אפילו התעקש שאין צורך לבוא באופן פרטי) - החלטתי שמגיע לי וקבעתי באסותא ת"א (רמת החי"ל אסותא החדש).
אז לידיעת כולן - המקון ברמה 5 כוכבים. היחס אישי ולא מחכים עם עוד 20 נשים בחוץ.
קיבל אותי רופא מטעם אסותא - ד"ר פולב. בצע את הבדיקה כמובן ד"ר טוגנדרייך. איפשרו לבעלי להיות לידי במשך כל הבדיקה (כמעט) ברגע שהתחיל הצילום בעלי הוזמן לשבת בחדר הבקרה יחד עם ד"ר פולב.
לאחר הבדיקה הזמין אותי ד"ר טוגנדרייך לחדר הבקרה. הראה לי את התמונות. הסביר לי את הממצאים. ענה לי על כל השאלות (ואני מודה שאני נודניקית). אז איך אפשר להשוות ל "אוירת השוק" של קופת חולים.
והבשורה הכי טובה - יש לי פוליסה במנורה והסוכן הבטיח שאקבל החזר.
אז בנות - למרות הכל קופת חולים זה קופת חולים ופרטי זה פרטי וההבדל ענק.
לגופה של בדיקה - לא לפחד כלל - ממש לא כואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
מיכל11/04/2010שלום,
אני אמורה לבצע את הבדיקה השבוע ...
גם אני קבעתי תור לאסותא באופן פרטי (פשוט כי התורים בכללית הם לא ממש אנושיים ולא בא לי לחכות ולשרוף חודשיים על המתנה מיותרת)
אני מאד לחוצה, ויש לי כמה שאלות:
1. האם לקחת איזשהו כדור הרגעה/לכאבים לפני?
2. האם ד"ר טוגנדרייך השתמש בבלון או בתופסן (שצובט את הרחם)
3. האם חשת בכאבים אחרי הבדיקה?
4. איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך?
5. כמה זמן ארכה הבדיקה? מה בדיוק קורה שם?
בעלי ואני מנסים כבר 7 חודשים, הרופא שלי המליץ לעבור כמה שלבים עוד לפני צילום הרחם, אבל אני כבר לחוצה ורוצה לגמור עם זה
הזרע של בעלי נבדק ונמצא שהוא "יותר מתקין" - מה שמביא אותי לחשוב שאם יש בעיה, אז היא רק אצלי, ואני כבר רוצה לדעת!
בקיצור, אשמח לשמוע קצת "חוויות" מהבדיקה....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי באסותא ולא הצטערתי
אילנה11/04/2010לשאלתך
אני עשיתי באסותא כי הרופא שלי המליץ על טוגנדרייך ולא קיבלתי תור סביר בקופ"ח.
מאד מקצועי וסבלני.
הבדיקה עברה ללא כאבים.
הרופא שלי הסתכל בצילומים ושיבח את איכות הבדיקה.
משוואה לחברות במרפאת הפריון שעשו אצל טוגנדרייך בקופ"ח - עדיף אסותא ולא באשמתו (יש עוד מעורבים בתהליך).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בפעם השלישיתmimi108/04/2010
ההיסטוריה שלי היא כך בנישואים הראשונים בעיית זרע חמורה . ההיתי בת 20 עשיתי צילום רחם בבאר שבע נורא סבלתי ולא נתתי למבצע את הצילום לסיים אז הוא הסיק שהחצוצצרות חסומות
כיום אני נשואה בשנית הכל תקין אצל הבעל עברתי לפני שנה וחצי צינטור חצוצרות בברזילי שיצא תקין . לאחר מכן ד"ר ויליוביץ המליץ לי עליך ד"ר טונגרייך ניקלטתי להריון טיבעי אחר שבועיים מהצילום הצילום יצא תקין . אני מאד מודה לך גם שלמרות שעברתי הפלה ( הצילום בוצע לפני שנה) זכיתי לפחות להיקלט טיבעי ואני בטוחה שזה קשור לצילום
אני מנסה כבר קרוב ל ארבעה חודשים להיקלט שוב ויש לי הרגשה שהכל אצלי זה בחצוצרות
האם כדאי לבצע שוב צילום למרות שהצילום יצא תקין?
סליחה על אורך השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו08/04/2010רצוי שתיוועצי עם דר' ווליוביץ שמכיר את בעיתך- לגבי צורך בטיפולי פוריות ו\או תיזמון צילום רחם נוסף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם זו בדיקה ולא טיפול
ד``ר דניאל טוגנדרייך09/04/2010כפי שהוסבר בפורום בעבר:
יש אמת רפואית בעובדה שנשים מתעברות אחרי צילום רחם.
יחד עם זאת מדובר בבדיקה ולא בטיפול. חייבת להיות הצדקה
לבדיקה שתבוצע רק עם הפנייה מהרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר גרידה בשבוע 23 בגלל מום בעוברד``ר דניאל טוגנדרייך07/04/2010
אני בת 34 לאחר גרידה בשבוע 23 בגלל מום בעובר. הגרידה בוצעה ע"י לימנריה.
חכיתי חודש אחד לפי המלצת הרופא ולאחר מכן נסיתי להכנס להריון שוב.ביצעתי 3 הזרעות ואף אחת ללא הצלחה. יש לי ילדה בת 4 מהזרעה ראשונה בהצלחה.
המלצת הרופא לבצע צילום רחם מאחר ואנני מצליחה להקלט שוב.
אשמח לדעת כיצד מתבצע צילום כי אני ממש בפחדים מסיפורים של אנשים ומה עליי לקחת בשביל שאני ארגע?
בזמן שהכנסו לי את הלמניריה,הייתי לחוצה ,אבל סה"כ היה בסדר,כאבים לאחר שהכניסו לי הנרות(12 נרות),האם זה נסבל כמו הלמינירה?
אודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם לא נורא
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/04/2010
צילום רחם וחצוצרות מתבצע ע"י החדרת חומר ניגוד נוזלי דרך צוואר הרחם. החומר ממלא הרחם ועובר לחצוצרות כך שניתן להדגים בשיקוף את תקינות הרחם והחצוצרות.
הבדיקה נסבלת ע"י רב הנשים.
אם עברת בשלום החדרת למינריה צילום רחם "קטן עלייך"
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם על ידך...נטע07/04/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום,
ניסיתי להוציא התחייבות דרך קופת חולים מאוחדת מאחר ורציתי שאתה תעשה לי את הצילום, נאמר לי שלא ניתן להוציא התחייבות לבי"ח אסותא אלא רק לבתי חולים ציבוריים.
האם אתה מבצע את הצילום גם בבתי חולים ציבוריים ?
אני ממש מעוניינת לעשות את הצילום הזה על ידך, האם רק באופן פרטי ?
אודה לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בי"ח השרון פ"ת
ד``ר דניאל טוגנדרייך08/04/2010אני מבצע צילומי רחם וצנתורי חצוצרות כדלקמן:
מכבי השלום - למבוטחות מכבי בלבד.
מרפאת זמנהוף ת"א - למבוטחות כללית בלבד.
בי"ח השרון פ"ת - למבוטחות מכל קופות החולים ובתנאי שקיבלת טופס התחייבות (טופס 17) מתאים.
בי"ח אסותא ת"א : מבצע באופן פרטי - עלות 2500 ש"ח.
מאוחדת ומכבי כנגד טופס התחייבות לצנתור חצוצרות בלבד
ללאומית ההתחייבות היא רק לב"ח ויש להוסיף "שכר רופא".
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון הזרעות עם צילום רחםשיר06/04/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום רב,
אני עתידה לקבוע תור לצילום רחם אצלך.
קיבלתי מהרופאת נשים טפסי בקשה לטיפולי פוריות אך היא אמרה שרק לאחר שיהיו בידיי תוצאות צילום הרחם רק אז אוכל להגישם.
העניין הוא שאוכל להתחיל הזרעות בע"ה רק לאחר הגשת הטפסים - האם זה שלא אבצע את ההזרעות באותו חודש של הצילום מוריד את הסיכוי להיכנס להיריון או שעדיף לבצע הזרעה באותו חודש של הצילום
כמו כן רציתי לשאול - האם הצילום דומה לבדיקה שעשיתי בה החדירו לרחם מצלמה זעירה הזריקו יוד ולאחר מכן ביצעו ביופסיה בעקבות הממצאים? ברוך השם שהכל יצא בסדר בסוף, נשלחתי לבדיקה זו בשל בדיקת פאפ שלא היתה תקינה...
אודה לתשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה ולא טיפול
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/04/2010צילום רחם וחצוצרות היא בדיקה שמטרתה העיקרית לוודא מעבר בחצוצרות. זו גם הסיבה שמומלץ לבצעה בטרם טיפול בהשראת(כשהחצוצרות חסומות הטיפול לא יעזור).
אמנם קיימים דיווחים שהסיכוי להריון עולה לאחר צילום רחם אך זוהי תופעה משנית ולא מטרת הבדיקה. אפקט "הגדלת הסיכוי להריון" נשמר מספר מחזורים ואינו מוגבל לחודש הבדיקה.
לשאלותייך האחרות - לא ברור לי בדיוק איזו בדיקה עברת בכל מקרה צילום רחם בד"כ אינו מכאיב בצורה קיצונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם במחזורטניה06/04/2010
שלום רב
כבר קרוב ל3 חודשים שאני מנסה לעשות צילום ומאחר שתורים ארוכים במכבי השלום וכל פעם שמגיע תורי או שזה מוקדם או זה מאוחר אני נאלצת לבטל ,השאלה שלי- נקבע לי תור למחר ,ואני בסוף המחזור אך עדיין יש לכלוכים האם כדאי לי להגיע לבדיקה,אגב התקשרתי למרפאה בגבעתים והפקידה בכלל לא היתה מוכנה לענות לי על השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את מוזמנת להגיע
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/04/2010כעקרון הפרשה של "סוף מחזור" לא תפריע לבדיקה שכן מדובר בהפרשה נרתיקית ולא רחמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים חזקים לאחר ביצו צילום רחם
טניה10/04/2010דר דניאל תודה
עברתי את הבדיקהףהשאלה שלי -בכל הפורומים כתוב שהכאבים עוברים לאחר כמה שעות אני עם כאבים החזקים בבטן מיום ה' האם זה סביר ומה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללכת להבדק
ד``ר דניאל טוגנדרייך10/04/2010אם יומיים מהבדיקה עדיין כאבים יש לפנות לרופא נשים ולהיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



