מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קושי להיכנס להריוןאוחנ קורל06/04/2010
שלום
אני בת 34 אמא לילד בן 5וחצי
לפני 10 חודשים היה לי הריון חוץ רחמי
שהסתיים בניתןח והוצאת חצוצרה
ומאז אני מנסה להיכנס להריון אך ללא הצלחה
האם בגלל שיש חצוצרה אחת יש קושי להיכנס להריון רגיך
האם יש צורך בהתערבות כל שהיא
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן והחצוצרה הנותרת לא תקינה.
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/04/2010חצוצרה אחת בריאה צריכה להספיק אם יש ביוץ והזרע תקין.
יש לשקול צילום רחם לוודא תקינות החצוצרה הנותרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם חוזר
אוחנ קורל08/04/2010לפני ההריון בילד הראשון עשיתי צילום רחם
והחצוצרה השמאלית תקינה והימנית היתה סתומה
ובניתןח הריון חוץ ריחמי הוצאה הימינית הלא טובה
האם עלי לעשות שוב צילום רחם חוזר לצד שמאל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו08/04/2010תיאורטית לא. ובמיוחד עם בדו"ח הלפרוסקופיה דווח על חצוצרה תקינה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות לאחר צילום רחםטלי05/04/2010
שלום,
אני שבוע אחרי הצילום , למחרת לאחר הצילום קיימנו יחסים מאז התחילו להופיע הפרשות חומות שקיימות עד היום,האם זה תקין? האם יתכן ביוץ עם הפרשות חומות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל אפשרי
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/04/2010אם אין חם ואין כאבים אז אין מקום לדאגה.
מעט דימום שנוצר בזמן הבדיקה יכול להתבטא כהפרשה חומה מספר ימים.
אין קשר לביוץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור חצוצרהאלינור04/04/2010
בצילום רחם שעשיתי, נמצא כי החצוצרה השמאלית חסומה והימנית בסדר.
האם אני יכולה לעשות צנתור לחצוצרה החסומה?
נכתב בצילום שהרחם קדמי, לא מוגדל ולא רגיש, חלל הרחם בצורה תקינה ללא פגמי מילוי...
הבנתי שלא תמיד הצנתור עוזר לפתוח את החסימה.
כיצד אדע אם כדאי לי לעשות את הצנטור, או שאין טעם?(אני לא יודעת אם זה מהתכוווצות או מזיהום).
ומה עדיף קודם כול לעשות - צנתור ואחר כך להמשיך בנסיונות או להתחיל בטיפולי הפוריות בלי לעשות צנתור?
(אנחנו לאחר שנה וחודשיים של ניסיונות, הריון ראשון נקלט ללא בעיות ובלי טיפולים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו04/04/2010במידה והחסימה קריבנית- יש מקום לצינטור וניסיון לפתוח
גם התחלת טיפול ללא צינטור הינה לגיטימית
כמובן שטיפול בנוכחות 2 חצוצרות פתוחות (לאחר צינטור מוצלח) - מעלה סיכוי להריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אלינור04/04/2010תודה על התשובה המהירה.
כיצד אני אדע האם החסימה היא קריבנית או לא?
בצילום רחם שעשיתי לא נכתב דבר על כך..
"רחם תקני, לא מוגדל, לא רגיש,
נוזל נכנס חופשי לחלל הרחם
מימין חצוצרה פתוחה, משמאל ספק בהעברת חומר ניגוד"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
פרופ' ראול אורביטו04/04/2010עליך לפנות עם הדיסק\ צילומים לרופא נשים מטפל לפיענוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצנתור
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/04/2010ניתן לבצע צנתור כהמשך ישיר לצילום הרחם במידה והמכון מצוייד בציוד הדרוש.
במקרה כשלך בו לא בוצע צנתור ניתן לשקול. יש להיוועץ ברופא המטפל האם סוג החסימה מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםgili02/04/2010
שלום דוקטור! בת 45 לפני כשנתיים עברתי הפלה בשבוע 14 עובר לא תקין הפסיק דופק. הריון ספונטאני. לפני כשנה ביצעתי צילום רחם הרופא שלי אמר שלפי הדיסק לא ביצעו טוב את הצילום לא הצליח לראות. התשובה הכתובה היא מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים. מעבר עדין של חומר הניגוד לאורך החצוצרות. תמונה של סקטוסלפינקס משמאל. מימין לא הודגם בודאות פיזור של חומר הניגוד בחלל הצפק. משמאל קיים פיזור של חומר הניגוד בחלל הצפק. כזכור לי הרופא לא התייחס לתשובה הכתובה. והציע ללכת לטיפול ivf ביצעתי 4 טיפולים עוברים טובים כל פעם הוחזרו 4 עוברים אך ללא הריון. עכשיו אני לפני תרומת ביצית האם יכולה להיות בעיה בהקלטות להריון ? מה אתה מציע?תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקטוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו02/04/2010אם אכן קיים סקטוסלפינגס- וגם הידרוסלפיחנגס
יתכן ויש מקום לעבור לפרוסקופיה לכריתת המימצא לפני תרומת ביצית
נא לפנות למומחה פוריות לייעוץ פרטני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - הצהרהגל01/04/2010
הי ,
הצלחתי להקדים את התור עבור צילום רחם לשבוע הבא, מי היה מאמין :)
כאשר התקשרתי להקדמים אמרו לי שמעבר להפנייה מרופא מטפל אני צריכה להביא הצהרה שאני חתומה עליה .
הרופא המטפל שלי לא נתן לי שום הצהרה כזאת האם יש צורך שאפנה אליו שנית או שמה אפשר לחתום על ההצהרה ביום הצילומים.
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצהרה
פרופ' ראול אורביטו02/04/2010לא ברור לאיזה הצהרה התכוונו במכון
אם מדובר על הסכמה מדעת- תוכלי לחתום עליה במכון לפני הצילום
פני שוב למכון להבהרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת חצוצרה ורצון להרות- גיל 39.5הילה01/04/2010
שלום,
לפני כשנה וחצי נאלצתי לעבור ניתוח מהיר להוצאת החצוצרה עקב הריון מחוץ לרחם. יש לי 2 ילדים ואני כמהה היום לילד נוסף. אני קוראת על הסיכויים שהולכים ופחותים עקב גילי ומוסיפה על זה את נושא ה"ההתכנות" שמוריד את אחוזי הסיכויי. ניסנו קלות להיכנס להיריון.
אודה על המלצתכם בהקדם: האם לגשת למומחה לפיריון? האם הסיכוי היחיד הינו רק בהפרייה חוץ גופנית שאינני ששה לזה? האם יש בדיקות שיכולות לאמוד את סיכויי הפיריון?
תודה מראש,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בפריון
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/04/2010הפריון יורד יחסית מהר אחרי גיל 40.
קיימות בדיקות להערכת ה "רזרבה השחלתית".(בדיקת דם).
בגילך ולאחר הריון חוץ רחמי רצוי לא להמתין יתר על המידה ואם לא תתעברי תוך מספר חודשים רצוי לפנות למומחה פריון.
לאחר הריון חוץ רחמי הסיכון להשנות בצד השני קיים אך עדיין 85% סיכוי שאם תתעברי ההריון יהיה ברחם.
עלייך לפנות לבדיקה מייד לאחר ההתעברות לוודא מיקום ההריון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה בפיריון
הילה03/04/2010תודה רבה.
מאחר ואין לי מושג לגבי רופא המתמחה בפיריון וזה נושא שאינני רוצה לחלוק אותו עם אחרים, אודה לך אם תוכל לייעץ לי למייל הפרטי על 2-3 רופאים פרטיים שאני יכולה לפנות אליהם בנושא.
אודה על קבלת פרטים על רופאים שמובילים בתחום כדי לפחות לדעת שאני מכוסה בהיבט המקצועי.
רב תודות,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישנו סיכוי?סיגל30/03/2010
לד"ר אורביטו שלום
אישה שנמצאת בבעיית אי פריון מעל לשנה ומפנים אותה לצילום רחם,
האם זה באמת נכון או סתם "אג'נדה", ששישנו סיכוי גבוה להרות לאחר הצילום?
מהי הסיבה לקליטת הריון לאחר הצילום, חומר היוד?
סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא טיפול רק בדיקה
ד``ר דניאל טוגנדרייך31/03/2010צילום רחם הוא בדיקה הנכללת בבירור פוריות. לא מפנים מטופלת לצילום רחם כדי להגדיל סיכוייה להתעבר אלא אך ורק על מנת לוודא מעבר בחצוצרות (ובאופן משני לקבל מידע על הרחם).
קיימת תצפית שאחוז קטן של נשים מתעברות בסמוך ולאחר צילום רחם. (תוספת הריונות של כ 8%). יתכן ובגלל שהבדיקה משחררת חסימות קלות בחצוצרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ורגישות ליודגל29/03/2010
הי ד"ר טוגנדרייך,
קבעתי תור לצילום רחם שיתבצע על ידך. בזימון אמרו לי לבצע בדיקה לרגישות ליוד.
רופא המשפחה שהוציא לי הפנייה לרגישות ליוד אמר שבדרך כלל אין צורך לבצע רגישות ליוד -אלא אם יש חשש שאני רגישה.
קצת מלחייץ אותי לקחת סיכון ולהגיע לצילום רחם ללא הבחנה חד משמעית בנוגע לרגישות ליוד.
האם נראה לך שאני צריכה לעבור בדיקת רגישות ליוד?? מה יכולות להיות התגובות במידה ויש לי רגישות ליוד?
תודה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לחמרי ניגוד המכילים יוד
ד``ר דניאל טוגנדרייך29/03/2010רגישות לחמרי ניגוד המכילים יוד אינה שכיחה.
אם בוצעה בעבר בדיקה עם הזרקת חומר ניגוד על בסיס יוד (בד"כ CT ) והופיע תגובה של אלרגיה (פריחה מגרדת, נפיחות , קוצר נשימה) אז מתעורר חשד לרגישות.
אם היתה בעבר תגובה כמתואר יש לבצע הכנה תרופתית מתאימה.(לפני ביצוע צילום רחם).
אם אין סיפור עבר כמתואר אין צורך בהכנה לבדיקה.
במידה ומופיעה תגובה אלרגית לחומר הניגוד בזמן הבדיקה (נבדקים ללא סיפור עבר) אנחנו ערוכים לטפל בסיטואציה.
אין צורך לבצע בדיקות מיוחדות לאלרגיה בטרם הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה מעובהסמדי27/03/2010
הי אני בחורה בת 22 וחצי נשואה 5 חודשים וכל הזמן הזה מנסה להרות...
לפני כשבועיים החלו לי כאבי בטן נוראיים בצד ימין בבטן התחתונה לאט לאט זה התפשט לצד השני ואחר כך זה היה בכל חלקי הבטן... גם שהייתי עושה שתן היה שם התכווצוייות נוראיות זה ממש הפריעה לי לתפקד ועשה אותי חלשה כל הזמן הלכתי כמה פעמים למיון לרופא בדקו בדיקת שתן כולל תרבית הכל היה בסדר עד שעשו לי ספירת דם שם הכל היה מראה על דלקת פנימית בגוף
הESR שלי היה 62, למחרת הלכתי לרופאת משפחה שלי והיא שלחה אותי למיון בבית חולים
שם ערכו לי שוב בדיקת שתן.. ועשו לי אולטרסונד יש לציין שהבדיקה הייתה נורא כואבת בשל ברגישות שהייתה לי שם.. שם גילו שיש לי ציסטה בגודל 4.8 מכיל נוזל עם מחיצות ודים
גילו גם שיש לי חצוצרה מעובה... אחרי שסיימנו א האולטרסונד הלכתי לרופא הנשים במיון הוא אמר שהכל בסדר.. לא הסביר שום דבר ובקשר לכאבים לקחת משכך כאבים עד שזה יפסק.. לא היה לו שם מושג בזה.. רציתי לשאול המון שאלות כמו למשל האם יתכן שזה הסיבה שאני לא נכנסת להריון עד עכשיו? האם הציסטה נמצאת אצלי זמן והיא ההפרעה לזה שאני לא נכנסת להריון? מה בעצם אומר חצוצרה מעובה הרופא נשים התנהג לזה בזלזול ויצאתי משם בלי שום הסברים יש לציין שהכאבים עדיין לא מפסיקים. בבקשה אני רוצה תשובות אני בחורה צעירה נורא רוצה ילדים נורא רוצה להמשיך את החיים שלי בלי הפרעות מאז הכאבים אני לא מתפקת מה כדאי לעשות עם כל העיניין הזה?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הציסטה בשחלה השמאלית והחצוצרה ימין
סמדי27/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור
פרופ' ראול אורביטו27/03/2010את מתארת 2 מימצאים שלא בהכרח קשורים אחד לשני
הציסטה בשחלה- דורשת מעקב ואיפיון נוסף. ברוב המיקרים בגילך מדובר בציסטה תיפקודית שחולפת לאחר וסת
לגבי החצוצרה המעובה- אם אכן ראו אותה בסונר (בד"כ קשה)- אזי זה יכול להסביר את הכאב- כיוון שחצוצרה מעובה הינה עדות לדלקת באגן.
פני לרופא נשים מטפםל עם המימצאים להמשך בירור טיפול, ולאחר שתסימי עם הנושא העכשווי דוני איתו ברצומך להרות- והאם דרושות בדיקות נוספות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםנטע26/03/2010
שלום,
לפני שלושה ימים ביצעתי צילום רחם. תוצאות הצילום היו:
?גודל וצורת חלל הרח בגדר הנורמה.?
?הודגמו שתי חצוצרות תקינות.?
?נראה מעבר חומר ניגוד דר החצוצרות והתפשטות מוגבלת בצורת נקנקיה.?
אשמח לקבל הסר לכוונת ההתפשטות המוגבלת. האם תהיה לי בעיה להיכנס להיריון טבעי? האם עלי לעבור בדיקות/טיפולים נוספים?
תודה רבה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיזור
פרופ' ראול אורביטו27/03/2010הפיזור קשור להיעדר או נוכחות הידבקויות סביב השחלות
ההתפשטות המוגבלת יכולה להעיד באופן עקיף על הידבקויות ולכן סיכוי מופחת להריון- אם כי, במידה וה"גישה" בין השחלה (הביצית) לחצוצרה- פנויים- לא צפויה בעיה
בשלב זה הייתי מציע המשך טיפולי פוריות ולא בירור נוסף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסיונות כושלים להרותיפעת26/03/2010
שלום רב,
אני בת 34. באוגוסט 09 עברתי הפלה בשבוע ה-9 (עובר ללא דופק, היריון ראשון שנקלט מייד אחרי ניסיון ראשון בחיי להרות).
אני מנסה להיכנס להיריון כבר 3 מחזורים ללא הצלחה, וזאת למרות שאני נעזרת בבדיקות ביוץ.
האם הדבר מעיד על בעיה שקרתה בעקבות ההפלה?
מה הטיפול הראשוני בדר"כ שמבצעים על מנת לנסות "לחזק" את הביוץ? האם יש זריקה כלשהי?
לתשובתכם אודה,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו27/03/2010אי- פריון מוגדר כהעדר כניסה להריון לאחר שנה של ניסיונות כושלים
כך- שתיאורטית - אין לך בעיה
הייתי מציע שתיפני לרופא נשים מטפל- לשיחה ובדיקה- ואז לדון האם יש מקום ל"החיש" את הבירור\ טיפול באי פריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםדליה26/03/2010
שלום רב,
השבוע ביצעתי צילום רחם ואלו התוצאות שהגיעו:
"הודגמה הרחבה קלה של קטע דיסטלי בחצוצרה השמאלית
.יתר הרחם והחצוצרות תקינים עם פיזור חופשי.
בסיכום: הרחבה קלה של חצוצרה, כמתואר."
מה זה אומר הרחבה קלה של קטע דיסטלי?
האם יש לי בעיה להיכנס להריון?
אשמח לקבל תשובה בהקדם כדי שלא אהיה בלחץ עד לפגישה באה אצל הרופא אחרי פסח.
תודה
וחג שמח
דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבה
פרופ' ראול אורביטו26/03/2010קרוב לודאי שמדובר בוריאנט תקין,כיוון שהפיזור והמעבר תקינים
במהלך חסימה של החצוצרה,בגלל בעיה במעבר צבע-הוא מצטבר בקצה הדיסטלי והחצוצרה מתרחבת-לא המצב אצלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקויות אחרי ניתוח קיסרישירי25/03/2010
שלום,
לפני כשנתיים וחצי ילדתי בניתוח קיסרי.
כרגע מנסה להיכנס להריון כחצי שנה אך ללא הצלחה.
1. האם קיים סיכוי גבוה להדבקויות אחרי ניתוח קיסרי?
2. במידה וכן, האם מדובר על הדבקויות ברחם או שיכולה להיות גם חסימה בחצוצרות כתוצאה מניתוח.
3. האם לצורך אבחון צריך לבצע גם הסטרוסקופיה וגם צילום רחם או מספיק רק היסטרוסקופיה מכיוון שלא הייתה בעיה בחצוצרות (נקלטתי בלי בעיה בהריון ראשון).
תודה רבה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
פרופ' ראול אורביטו25/03/2010לאחר ניתוח קיסרי יתכנו הידבקויות גם בתוך וגם מחוץ לרחם
צילום רחם נותן תשובה לגבי 2 האיזורים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרונית25/03/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום רב,
לאור המלצות רבות וחמות שקיבלתי רציתי לבצע צילום רחם על ידך.
ברצוני לדעת מה הדרכים שלי לעשות זאת כלקוחה של מכבי (אזור צפון)?
בידי הפניה מרופא נשים להתייעצות מומחה פוריות שעליה כתוב בכתב ידו של הרופא: "הסטרוסקופיה? צילום רחם?" האם הפנייה מסוג זה מספיקה או שצריך הפנייה שונה?
מקווה שתוכל לענות לי במסגרת הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו26/03/2010עלייך להיות מצויידת בהפנייה ל "צילום רחם וחצוצרות" חתומה ע"י רופא (כל רופא).
דר' טוגנדריך מבצע את הבדיקה למבוטחות מכבי בימי ד ו ה בבוקר (החל מ 0700 ) במתקן מכבי
השלום רחוב יגאל אלון 96 ת"א בניין B קומה 3. לקביעת תור *3555* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירי25/03/2010
ד"ר טוגנדרייך שלום רב,
לאור המלצות רבות וחמות שקיבלתי רציתי לבצע צילום רחם על ידך.
ברצוני לדעת מה הדרכים שלי לעשות זאת כלקוחה של מכבי (אזור צפון)?
בידי הפניה מרופא נשים להתייעצות מומחה פוריות שעליה כתוב בכתב ידו של הרופא: "הסטרוסקופיה? צילום רחם?" האם הפנייה מסוג זה מספיקה או שצריך הפנייה שונה?
מקווה שתוכל לענות לי במסגרת הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת הפנייה ספציפית
ד``ר דניאל טוגנדרייך25/03/2010עלייך להיות מצויידת בהפנייה ל "צילום רחם וחצוצרות" חתומה ע"י רופא (כל רופא).
אני מבצע הבדיקה למבוטחות מכבי בימי ד ו ה בבוקר (החל מ 0700 ) במתקן מכבי
השלום רחוב יגאל אלון 96 ת"א בניין B קומה 3. לקביעת תור *3555* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)