מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח לפתיחת קשירת חצוצרותכתום4422/02/2010
שלום רב,
אני בת 44+ ומעוניינת לעבור ניתוח לפתיחת קשירת חצוצרות שבוצעה לפני 9 שנים.נמצאת בזוגיות ומעוניינים בילד משותף. נכון להיום לא מגיבה כלכך טוב להורמונים וכמו כן גם הרזרבה שחלתית נמוכה. ניסינו IVF אחד שהניב ביצית אחת והוצע לנו להכנס למחקר שבו מחזירים לאחר איקסי באותו יום לרחם.לא הצליח לנו וכרגע שוקלת בכדי לתת עוד צ'אנס להריון גם פתיחת חצוצרות.
בבי"ח העמק לא מבצעים את הניתוח מאחר ואין להם ניסיון בניתוחים כאלו. האם אתם יכולים ליעץ לי ו/ או להפנות אותי לבי"ח שכן מבצעים בו ניתוחים כאלו?
תודה וסליחה על אורך ההודעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
פרופ' ראול אורביטו22/02/2010פתיחת חצוצרות באופן מיקרוכירורגי היתה רלבנטית לפני עידן ה- IVF
כיום, פחות רלבנטית והניסיון פחת בארץ ובעולם
בלי קשר, בגילך ועפ"י הרזרבה השחלתית שלך, הניתוח לא אמור לשפר\ רלבנטי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודות על תשובתך :)
כתום4422/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כדאי
ד``ר דניאל טוגנדרייך26/02/2010לצערי עלי לייעץ לך לא לפתוח את החצוצרות הקשורות שכן הסיכוי להריון ספונטני בגילך קלוש. גם IVF עם ביציות שלך סיכוי אפסי להריון.
עלייך לשקול תרומת ביצית ולצורך כך מיותר לפתוח החצוצרות.
ולשאלתך בכ"ז. המומחה שאני מכיר לניתוחים מסוג זה הוא פרופסור גבי אלסנר מנהל מחלקת נשים בבית חולים מעיני הישועה בבני ברק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום רחםסיגל18/02/2010
לד"ר שלום
את בדיקת צילום הרחם עשיתי ביום ה15- מיום הווסת, יום ביוץ שלי בדרך כלל בימים 11,12
וכך למעשה פיספסתי החודש את יום הביוץ ולנסות להיכנס להריון אוטוטו לאחר צילום רחם.
השאלה שלי האם בחודש הקרוב, לאחר הווסת, ישנם גם סיכויים גבוהים מאוד
להיקלט להריון, ביחוד לאחר שעברתי את בדיקת צילום הרחם עם חומר היוד?
או שזה רק באותו חודש שהאישה מבצעת את הבדיקה?
אודה לתשובתך: סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו18/02/2010ב-3 עד 6 חודשים הבאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סיגל18/02/2010לפרופ' אורביטו
המון תודה.
יום טוב
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום - שאלה לדר'חסויה17/02/2010
דר' גוטנדרייך שלום,
בת 27.
אני לאחר 3 טיפולי איקאקלומין ואוביטרל, ונשלחתי לבצע צילום רחם. קיבלתי מחזור ב-13.2 ואני מנסה לקבוע צילום רחם כבר כמה ימים ללא הצלחה: בי"ח רזילי, בי"ח קפלן, בי"ח השרון, בי"ח בלינסון, מרפאת זמנהוף. באף אחד מהמקומות אין תור פנוי.
אני מפחדת לפספס את החודש הזה כי אמורים לבצע את הצילום הזה אחרי מחזור ואצלי המחזור הזה הגיע לאחר חודשיים איחור שכנראה נבע משיבוש שגרמה זריקת האוביטרל...
אשמח לדעת באילו מקומות עוד ניתן לחפש תור ל צילום רחם שאתה מבצע.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון צילום
פרופ' ראול אורביטו17/02/2010רצוי שתתקשרי למוקד זימון תורים ותבררי
בכל מקרה- ניתן להתחיל גלולות למניעת הריון (באישור רופא מטפל) ואז ניתן לבצע את הצילום במהלך הגלולות גם שבוע\ שבועיים אחרי המועד המתוכנן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואפשרות נוספת
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/02/2010ניתן לבצע הבדיקה בהתקיים שני תנאים הכרחיים:
1; יש וודאות שהנבדקת אינה בהריון (תוך כדי גלולות מניעה או אחרי ווסת ובטרם יחסים).
2 :הדימום הויסתי נגמר.
וספציפית אלייך - אם תמנעי מיחסים בין הווסת לבדיקה ניתן לבצע גם מאוחר יותר מיום 10 למחזור.
ואפשרות נוספת לנשים המקבלות ווסת לעיתים רחוקות:
לבצע בדיקת דם לפרוגסטרון (הורמון שרמתו בדם עולה אחרי ביוץ). אם פרוגסטרון בדם נמוך האישה טרם בייצה אין אפשרות של הריון וניתן לבצע הבדיקה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירה16/02/2010
אני בת 40, אם לילדה. עברתי הפלות חוזרות.
עשיתי צילום רחם והתוצאות הראו ששתי החצוצרות חסומות.
שאילתי:- האם זה יכול לקרות? ומה הסיבה?
אודה לתשובה.
שירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו17/02/2010אם החסימה קריבנית- יתכן טכני, פקק רירי או התכווצות שניתן לפתוח בצינטור
והיה ולא ניתן או חסימה רחיקנית, בד"כ נובע מזיהום אגני קודם (שלא תמיד מודעים אליו)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילון רחםשרית16/02/2010
אני בת 33 ללא ילדים,עשיתי צילום רחם
קיבלתי את התשובה הבאה:
לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגדול,צורה ומיקום תקינים.
אין פגמי מילוי
חצוצרה ימנית תקינה עם מעבר ופיזור תקין של החומר הניגודי לחלל צפק.
חצוצרה שמאלית לא הודגמה.
הודגם פיזור מימין
לסיכום:
חסימה פרוקסימלית בחצוצרה שמאלית.
הודגם פיזור מימין
רציתי בבקשה לדעת מה זה אומר לגבי חצוצרה שמאלית?
מה זה חסימה פרוקסימלית??
האם אפשר לטפל בבעיה ןאם כן כיצד?
אודה על תשובתכם
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה קריבנית
פרופ' ראול אורביטו17/02/2010החסימה קריבנית- יתכן טכני, פקק רירי או התכווצות שניתן לפתוח בצינטור
במידה ולא נפתח- אזי יש לחשוב על סיבה אחרת לחסימה- בד"כ הדבקויות שנובעות מזיהום אגני קודם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך...חסויה16/02/2010
עד עכשיו ניסיתי לקבוע גם בבי"ח השרון או במרפאת זמנהוף. ואין תורים!! הכל תפוס!
איפה אני יכולה עוד לנסות?? מבוטחת כללית מאשקלון שמוכנה לנסוע 3 שעות, רק שיהיה תור איפה שהוא!!!!
בבקשה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו17/02/2010רצוי שתתקשרי למוקד זימון תורים ותבררי
בכל מקרה- ניתן להתחיל גלולות למניעת הריון (באישור רופא מטפל) ואז ניתן לבצע את הצילום במהלך הגלולות גם שבוע\ שבועיים אחרי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםעינת16/02/2010
במכתב פענוח של צילום רחם נכתב :מעבר חופשי של חומר ניגודי בשני הצדדים. לא נכתב שום דבר לגבי פיזור בחלל הצפק. האם ממה שנכתב ניתן להסיק שהפיזור תקין וחצוצרות פתוחות ? (במהלך צילום בוצע צנטור של חצוצרה אחת והזרקה סלקטיבית לשתיהן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו17/02/2010פני לרופא מטפל עם דיסק הצילום- כדי להתרשם מהפיזור באגן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ונפיחות בבטן התחתונהסיגל10/02/2010
לד"ר שלום
אני יום לאחר בדיקת צילום רחם, יש לי דימום קל בכמות לא משמעותית.
לאחר הבדיקה במשך כל היום היו לי כאבים של התכווצויות ברחם,
היום היו לי עוד כאבים שלפעמים חזקים יותר ברחם המזכירים כאב כמו התכווצויות שרירים,
האם זה שכיח או שכדאי לעדכן את הרופא על כך?
עדיין יש לי נפיחות בבטן התחתונה, האם זה שכיח וזה רק עיניין של מספר ימים עד שזה מסתדר?
תודה: עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו11/02/2010יתכנו כאבים דמויי וסת ודמם קל
הדמם אמור להפוך כהה ולפחות בכמות עם הזמן וכנ"ל לגבי הכאבים (דמויי וסת)
אם מתגברים, מופיע חום או לא חולפים- אזי לגשת לבדיקת רופא נשים\מוקד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיגל09/02/2010
לד"ר שלום
עשיתי אצלך צילום רחם אתמול בזמנהוף- סיפרתי לך שעברתי 2 הפלות (אין דופק) ולאחר מכן נשלחתי לניתוח היסטרוסקופיה להסרת הידבקות דמוי מחיצה שהתגלתה, לאחר בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית.
מכיון שעברתי היסטרוסקופיה להסרת הידבקות דמוי מחיצה, אתה ניגשת בזהירות ובעדינות לביצוע בדיקת צילום הרחם והחצוצרות, אז...קודם כל תודה רבה על היחס ועל העדינות והאנושיות, במהלך בדיקת צילום הרחם, תבורך!
אשמח לקבל הסבר לתוצאות הבדיקה: הודגמו הרחם והחצוצרה ימנית תקינים.
מעבר חופשי של חומר ניגוד דרך החצוצרות, פיזור תקין של חומר ניגוד בחלל פיטונאום.
בחצוצרה בצד שמאל זכור לי שביקשת ממני להתהפך סיבוב שלם- בתוצאת של החצוצרה
השמאלית כתוב, שקיימת התרחבות סקולרית של החצוצרה המתפוגגת במהלך הבדיקה, לא מובן לי מה זה אומר, האם זה תקין? האם זה מרמז שישנו זיהום או הידבקויות סביב החצוצרה השמאלית ועם כך זה מפריע לפריון?
אשמח לקבל הסבר, ומקווה שהכל תקין ללא הידבקויות בצד שמאל.
תודה מראש: סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ פרטני
פרופ' ראול אורביטו11/02/2010שאלות אישיות\פרטניות- ישירות לד"ר טוגנדרייך, נא לפנות
לד''ר דניאל טוגנדרייך
רח' בן גוריון 183 גבעתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקין
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/02/2010המשמעות של "התרחבות חולפת" בחצוצרה לא לגמרי ברורה - אבל בסיכוממו של דבר מדובר בבדיקה תקינה עם מעבר ופיזור משני הצדדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סיגל15/02/2010תודה על ההסבר.
שיהיה לך יום טוב.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בתוצאות של צילום רחם וצינתורשרון09/02/2010
ד"ר טוגנדרייך ופרופ' אורביטו שלום,
בצילום רחם שעשיתי נכתב:
משמאל- מעבר חופשי של ח.נ דרך חצוצרה עם פיזור לחלל הבטן
מימין- לא הודגם מילוי של החצוצרה עם ח.נ
בצינתור חצוצרות שעשיתי (אצל ד"ר טוגנדרייך לפני כחודש) נכתב:
משמאל- חסימה באמצע החצוצרה. בוצע הזרקה סלקטיבית בחומר הניגוד מצטבר במבנה נקניקי. לא ניתן לקבוע אם סקטוספלפינגס או נוזל בין הדבקויות.
מימין- מעבר ופיזור תקינים.
אני לא מבינה את אי-ההתאמה בין הבדיקות. פעם ימין חסומה ופעם שמאל.
מה בעצם הסיבה שזה כך?
האם משהו נפתח בעקבות הצילום רחם?
מדוע לא ראו שיש בעיה בחצוצרה שמאל גם בצילום רחם?
תודה, שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו09/02/2010קיימת בעיה משאל
יתכן שזו היתה החצוצרה "הימנית" שנפתחה ואז הודגם הנוזל
מציע שתיפני עם 2 הדיסקים לרופא מטפל ליישור ההדורים
בכל מקרה- האחרון- הצינטור קובע
צד אחד פתוח, שני- בעיה חסימתית עלשהי
רצוי לבצע סונר בנוסף- לסייע באבחנה
בהמצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בבטן תחתונה אחרי צילום רחםמיכל06/02/2010
עברתי צילום רחם לפני 3 ימים ועדיין יש הפרשה צהובה חומה ותחושת לחץ בבטן התחתונה וצורך להשתין. האם זה נורמאלי? ושאלה נוספת- מה פירוש מצב בין הדבקויות? האם חייבים לנתח במצב כזה או שניתן להמשיך ולנסות להרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת הבטן
פרופ' ראול אורביטו07/02/2010תחושת לחץ וכאבי בטן עם צורך להשתין- מצריך בדיקת רופא מטפל
לגבי ההידבקויות- גשי לרופא מטפל עם הצילום- כדי לברר אם ניתן ומה אמורה לבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נר אביטרןסיגל06/02/2010
לד"ר שלום
אפשר לקחת נר אביטרן (שזה וולטרן, כך אמרה לי הרוקחת) לפני הבדיקה - בעלון כתוב שזה נוגד דלקות ומשכך כאב. זה יכול להיות מתאים לבדיקה למרות שכתוב שזה נוגד דלקות?
או שהיית ממליץ על נר נקסין?מהי העדיפות
רציתי לציין שבדרך כלל אני בריאה ללא דלקות.
תודה מראש, סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נר
פרופ' ראול אורביטו07/02/2010נגד דלקת וגם כאבים
ניתן לקחת אם אין רגישות בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אחרי הריון חוץ רחמישירי05/02/2010
שלום,
אני בת 27, בריאה. נכנסתי להריון באופן ספונטאני (אחרי 2 ניסיונות) ולצערי היה מחוץ לרחם (חצוצרה שמאלית).
בדצמבר קיבלתי טיפול במטוטרקסט, ההריון התאפס וקיבלת 2 מחזורים תקינים.
לפני חודש וחצי היתה ציסטה בשחלה הימנית, אך בבדיקת האולטרסאונד האחרונה נעלמה, מניחה שנספגה.
אין לי כאבים, לפעמים קצת מציק גב ובטן תחתונה..
אני רוצה אחרי מחזור נוסף לנסות להרות. האם אתה ממליץ על צילום רחם לפני?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו07/02/2010צילום רחם מהווה חלק מבירור פוריות ומבוצע לפני או במהלך טיפול בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
אנא פני אליו בשאלת התיזמון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםהדס05/02/2010
ד.נ., בפענוח נרשם:" מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים. הודגם חלק פרוקסימלי בלבד של חצוצרה משמאל, ללא פיזור חומר ניגודי לחלל הבטן. לא הודגמה חצוצרה מימין". אני בת 41.5. מחזור סדיר. ביוצים תקינים. הרופאה הבודקת אמרה שאין לי סיכוי להרות באופן טבעי. האם זה נכון? גם נאמר לי שאפשר לפתוח את הסתימה רק בניתוח בטן. האם אין דרך אחרת- צנתור למשל? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו07/02/2010החסימה קריבנית מימין ומשאל- הודגם חלק מהחצוצרה- יתכן בשל לחץ לא מספיק של חומר ניגוד
יתכן ויש מקום לצינטור חצוצרות, לאיבחון\ טיפול לפני שקילת פעולה אחרת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים אחרי צילום רחםדנה04/02/2010
עברתי היום צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך.
הבדיקה כאבה לי מאוד ולאחריה הרגשתי חלשה ונשארתי להשגחת אחות. כמו כן קיבלתי אופטלגין טיפות.
לאחר מכן הרגשתי מצויין.
משעות הצהריים / אחה"צ התחילו לי כאבים ממש חזקים. כאבים דומים מאוד לכאבים שהיו לי אחרי הלידה. כמו כן קצת כאבים באיזור של הקיבה (לא יודעת אם זה קשור או צירוף מקרים).
הכאבים הם ממש לא כאבים של מחזור אלא חזקים בהרבה, אני ממש הולכת כפופה ולא יכולה להתישר.
האם זה נורמלי? כמה זמן זה אמור להמשך? (לקחתי אפטלגין שוב לפנות ערב אך לא עזר).
מתי צריך לדאוג ולפנות לבדיקה?
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
הילה15/02/2010אני עברתי גם צילום רחם ואחרי כיומיים עברו הכאבים לגרמה , בכל יום כאב פחות. באם לא עובר רוצי לרופא הנשים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
פרופ' ראול אורביטו15/02/2010כאב דמוי וסת- יתכן לאחר צילום
במידה והכאב לא מרפה\ מוקל, מופיע חום או דימום- יש לפנות לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
