מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צינתור חצוצרותמירב24/03/2010
שלום ד"ר טוגנדרייך.
לפני שנה ושלושה חודשים עברתי צינתור חצוצרות באשקלון, לאחר הצינתור בוצע צילום שהראה שהסתימות נפתחו . מאז עברתי 4 הזרעות אך לצערי ללא הצלחה.
אנו בדרך לטיפולי הפרייה . שאלתי האם זה סביר שהחצוצרות נסתמו שוב. האם כדאי לבדוק ולטפל בנידון או לעבור להפרייה כפי שהומלץ לנו?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אם פתוחות.
ד``ר דניאל טוגנדרייך24/03/2010אם החצוצרות פתוחות ולא התעברת אחרי מספר טיפולים יש צורך להתקדם. (השראת ביוץ מבוקרת משולב בהזרעה). אם גם טיפול זה כושל יש לשקול הפריית מבחנה.
ניתן לשקול צילום רחם חוזר בטרם ממשיכים בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש דופקדיצה24/03/2010
5 שנים "על ריק" צילום רחם הדגים חסימה משני הצדדים טוגנדרייך "צינתר ופתח" כבר סיפרתי שאני בהריון. אתמל בערב ראו דופק. חיבוק ונשיקות לטוגנדרייך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו24/03/2010מזל טוב, בהצלחה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגמי מילוי?מיכל22/03/2010
שלום ד"ר טוגנדרייך
ראשית תודה על היחס הנעים שבהחלט סייע "בחוויה"
בתוצאות הבדיקה שערכתי(בת 42 מעולם לא הייתי בהריון)
הממצאים לגבי הרחם: מילוי בלתי הומוגני עם חשד לפגמי מילוי, מומלץ קורלציה הסטרוסקופית.
מה זה אומר בלשון הדיוטות?
מה הקשר לממצא ולבין הסיכוי להריון?
החצוצרות ד"א- מעבר ופיזור תקין בשתיהן.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגמי מילוי
פרופ' ראול אורביטו22/03/2010פגמי מילוי- הכוונה שישנו מימצא הבולט לחלל ומפריע למילוי
אי לכך- דרושה היסטרוסקופיה- בדיקה בה מחדירים מצלמה לרחם ומביטים מבפנים- על מנת לאבחן מה גורם לפגם המילוי, וגם על מנת לטפל (להסיר אותו)
פגם מילוי יכול להפריע להשרשת העובר\ הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם אחורירומי19/03/2010
שלום ותודה רבה לשניכם......
שתי שאלות:
1. קראתי במספר מקומות (חוויות אישיות) כי יש קשר בין חויה פחות טובה מצילום הרחם כאשר הרחם אחורי. האם יש בכך אמת?
2. אני אמורה לעבור את הבדיקה ביום ג' הקרוב (לצערי לא אצל דר טונגדרייך...) במרפאה של הכללית ורציתי לשאול אם יש לכם מידע לגבי הציוד המקובל לשימוש - האם ברוב המקומות מקובל היום להשתמש בבלון אם נחוץ או שזה עדיין לא בגדר סטנדרט?
אשמח לתשובתכם בהקדם בשני הנושאים (קצת מלחיץ...)
ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחם אחורי
פרופ' ראול אורביטו20/03/2010רחם אחורי מצוי בכרבע מהנשים- לא ידוע לי על קשר ל"יותר" כאב\ חוויה שונה בצילום רחם
ברוב המקומות משתמשים בבלון- כדי לברר מראש- ספציפית למכון בו מתבצע הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקויות ברחםחזרתי18/03/2010
שלום רב,
לפני כ - 10 חודשים ילדתי בלידה קיסרית ( הריון מטיפולים של זריקות גונל F והזרעה)
לפני כחודשיים + עברתי הפלה יזומה כתוצאה מהריון ספונטני.
לפני ההריון הראשון הוסת לא היתה סדירה אך לאחר הלידה הוסת הסתדרה לה .
לאחר ההפלה נאמר לי כי הוסת תחזור לאחר כחודש וחצי.
לפני שלושה שבועות בערך היו לי מריחות מעטות של דם חום במשך יום אחד והופסקו , וביום למחרת החלו לי כאבי בטן נוראיים בבטן התחתונה , כאבים שפשוט שיתקו אותי עד לרמה שלא יכולתי לעמוד או להחזיק את הילדה שלי על הידיים. הכאבים נמשכו כשלושה ימים ופסקו.
מאז עדיין לא קיבלתי וסת.
אתמול ביקרתי אצל הרופא שאמר כי ישנה אפשרות שנוצרו הדבקויות ברחם וכי האפשרות להסירן היא בניתוח.
בינתיים, קיבלתי ממנו כדורי פרוברה לנטילה במשך 10 ימים ואולי הכדורים יגרמו לוסת להופיע.
כמה שאלות :
1 ) אם הוסת יכולה להופיע כתוצאה מנטילת הכדורים , אז מה היתה הבעיה בעצם?
2) האם העובדה שהיתה לי מריחה מעטה של דם , משמע שהרחם בסדר?
3) ואם אכן יש הדבקויות אז מה ההסבר לכאבים הנוראיים האלה?
4) מה הסיכויים להרות לאחר ניתוח להסרת ההדבקויות?
5) האם כתוצאה מהניתוח להסרת הדבקויות , יכולות להופיע שוב הדבקויות?
מצטערת על האורך הרב , פשוט לא קיבלתי מענה ברור על השאלות הללו מהרופא שלי ולכן אני פונה אליכם.
אודה למענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי בבקשה, עאני מאוד לחוצה
חזרתי18/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה
פרופ' ראול אורביטו19/03/20101) העדר ביוץ
2)לא בהכרח
3) הדבקויות יכולות לעיתים לגרום לכאב, בד"כ לאץ זקוקה לבדיקה גינקולוגית + סונר- לבדוק האם קיימת סיבה לכאב, או שיתכן שכאבי ווסת בעקבותחוסר ביוץ
4)גבוה
5) יתכנו, אבל קודם צריך לוודא שאכן יש הדבקויות ואח"כ כל שאר הספקולציות
רצוי שתיפני לרופאך המטפל- שביצע את הפסקת ההריון ולשאול את כל השאלותופתרונן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחם - ד"ר טוגנדרייךחסויה3118/03/2010
שלום רב ד"ר טוגנדרייך
הבוקר ביצעתי צילום רחם בזמנהוף על ידך.
במכתב התוצאה כתוב:
"הודגם רחם במיבנה תקין
החצוצרה הימנית מורחבת
הדגמה קלושה של החצוצרה השמאלית
פיזור קלוש דרך החצוצרה הימנית
לא הודגם פיזור דרך החצוצרה השמאלית
הבדיקה עברה ללא סיבוכים מידיים
לציין מספר ארטיפקטים ע"פ המסך
לציין כי לא ניתן היה לצנתר סלקטיבית עקב תגובה קיצונית לכאב..
-----
מאז הבוקר אני בתחושה נוראית, אשמח אם תוכל בבקשה להסביר במה מדובר ולומר מה התהליך הנכון לצורך ההמשך..
תודה רבה על העזרה !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר
ד``ר דניאל טוגנדרייך18/03/2010חצוצרה מורחבת עם מעבר קלוש - קיימת אפשרות שהחצוצרה היתה מעורבת בתהליך דלקתי/זיהומי ותפקודה לקוי. משמאל הדגמה קלושה של חצוצרה - ללא מעבר. כאן מדובר בחסימה ממש.
ניתן לנסות ולפתוח החצוצרה החסומה בצנתור. בד"כ זה מתבצע מייד בהמשך לבדיקה. אצלך היות וכאב לך יותר מהשכיח אני מציע לנסות לצנתר בבית חולים עם אילחוש.
לחילופין ניתן "לעקוף" החצוצרות הבעיתיות ולפנות לטיפול הפרייה חוץ גופית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת
חסויה3118/03/2010קיימתי יחסים לפני 10 ימים בערך (למרות שלא מומלץ).
בן זוגי סיים את עניניו מחוץ לגופי ...
האם יש לכך השפעה על תוצאות הבדיקה ?
האם לפי דבריך הבעיה בעיקר בחצוצרה שמאל ?
שוב תודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת
חסויה3118/03/2010קיימתי יחסים לפני 10 ימים בערך (למרות שלא מומלץ).
בן זוגי סיים את עניניו מחוץ לגופי ...
האם יש לכך השפעה על תוצאות הבדיקה ?
האם לפי דבריך הבעיה בעיקר בחצוצרה שמאל ?
שוב תודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששת מאוד לקראת הצילום :-(עדי17/03/2010
בגלל מייל מסויים ששלחתי לגורמים הנכונים, הצליחו "לדחוס" אותי לצילום רחם למחר...
אני מ-מ-ש חוששת. אלו בסביבתי שעברו את הפרוצדורה סיפרו שהיא כואבת ומלחיצה ואני לא יודעת למה לצפות.
האם זה באמת כואב כל כך?
...חייבת להרגע לקראת מחר...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נורא כואב
ד``ר דניאל טוגנדרייך17/03/2010בכל מקרה את שולטת לחלוטין במצב. לפקודתך הבדיקה תופסק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבוקר עברתי את הבדיקה והשד לא נורא!
עדי18/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות לא חסומות קצת הדבקויות ברחםפ חיפה17/03/2010
דר טוגנדרייך תודה מקרב לבהיום עשיתי צילום רחם במכבי וזה עבר טוב מאוד
החצוצרות לא חסומות אולם ציינת שיש קצת הידבקויות ברחם בגלל הלידה בניתוח קיסרי לפני שנה.
לא הספקתי לשאול היתי אחרונה וחשוב לי להבין -עד כמה הדבקויות ברמה כזו יכולות להפריע לקליטת הריון ולסיומו התקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא הדבקויות ברחם
ד``ר דניאל טוגנדרייך17/03/2010אם אני זוכר נכון (חיפאית שהגיע עם דיסק של בדיקה מחיפה) - לא מדובר בהדבקויות ברחם מדובר בפיזור חומר ניגוד בבטן בצורה המחשידה לקיום הדבקויות בחלל הפריטונאום. לא בהכרח יפריע לך להתעבר. לשם מניעת בלבולים נוספים אני מציע שתפני עם הצילום לרופא הפריון שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אני בהריון שבוע 19
פ חיפה15/07/2010היכן שלא הצליח טיפול הפריה הצלחת אתה בצילום הרחם בו לא נמצאו חצוצרות חסומות.
יישר כוח ד"ר טוגנדרייך תודה מקרב לב זו היתה עזרה גדולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם, ולקראת טיפולי הפרייהסיגל17/03/2010
לפרופ' ראול שלום
היום בת 38, לפני כשנתיים עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית לאחר שהתגלתה (לאחר 2 הפלות) הידבקות שנראת כמו מחיצה ולא חוסמת את כל חלל הרחם. בוצעה הפרדת הידבקות והניתוח עבר בהצלחה ורירית תקינה.
לאחר מכן, ניסינו להיקלט להריון ספונטני וגם זריקות מספר הזרעות אך ללא הצלחה, ולפני כחודש הופנתי לבדיקת צילום רחם - והתוצאות הודגמו שרחם וחצוצרות תקינים.
ברצוני לציין שמורפולוגית הזרע של בעלי היא 1% עם תנועתיות מאוד טובה.
היום, אני אוטוטו לפני טיפולי ivf, נפגשתי עם הרופא והבאתי את כל הבדיקות כולל צילום רחם. הוא טוען שמיכוון שעבתי היסטרוסקופיה ניתוחית כדאי לעשות בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית לראות שאין הידבקויות בחלל הרחם, אמרתי לו שצילום הרחם מעיד שאין הידבקויות וגם הרירית שלי תקינה ולפעמים היא תלת שיכבתית.
בסיכום השיחה הוא השאיר לי את ההחלטה לעשות את הבדיקה לפני הטיפולים או, להתחיל טיפול אחד של ivf ובמידה ולא יצליח לעשות את הבדיקה הנ"ל. ואני ממש בדילמה.
יש לי מספר שאלות:
במידה ויש הידבקויות ברחם, האם ישנו סיכון וסיכוי להיקלט להריון לאחר החזרת עוברים (טיפול הפרייה) ובמהלך ההריון תיגרם הפלה, או שממש אין סיכוי מלכתחילה עקב הידבקות שנמצאת ברחם?
האם צילום הרחם מספיק טוב להיסתכלות גל הרחם והחצוצרות?
במידה וישנן הידבקויות ברחם חומר היוד לא היה עובר בחופשיות לחצוצרות?
אם הרירית שלי טובה, זה יכול להעיד שאין לי הידבקויות ברחם?
אודה להסבר, בכדי לסדר לי את העיניינים בראש. סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ' ראול אורביטו17/03/2010בנוכחות הידבקות פחות סיכוי להרות וסיכוי מוגבר להפלות
צילום רחם טוב לחצוצרות ופחות טוב לרחם- האופציה של מחזור אחד IVF ואם לא תהרי היסטרוסקופיה חוזרת- אלטרטיבה טובה
הידבקות לא בהכרח מפריעה למעבר חומר הניגוד לחצוצרה
רירית "טובה" לא בהכרח מעיד על היעדר הדבקויות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אך עוד שאלה שחשובה לי?
סיגל18/03/2010לפרופ' ראול שלום
קודם כל המון תודה על כל ההסבר, תבורך.
אך יש לי עוד שאלה שמדאיגה אותי, במידה וקודם אגש לטיפול ראשון ivf (ללא בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית), ונגיד שיש נוכחות הידבקיות ברחם (מקווה מאוד שלא).
השאלה היא לגבי סיכוי מוגבר להפלות - האם ההפלה יכולה להיות מיידית (במחזור)
או שהעובר יכול להתפתח עד לשבוע מסויים ולאחריו סיכוי גדול להפלה?
אני שואלת את השאלה הנ"ל כי אני פוחדת לא לקחת על עצמי סיכון גבוהה בטיפול הראשון.
האם בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית, כל מטופלת ivf חייבת לעבור את הבדיקה?
אודה להסבר והמון תודה מראש:
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידבקויות
פרופ' ראול אורביטו19/03/2010הפלה יכולה להיות בכל שלב, יותר בשליש ראשון
בכל מטופלת לפני IVF רצויה בדיקה להערכת חלל הרחם, אם לא לפני מחזור ראשון אזאחריו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרטי זה יקר אבל שווה כל גרושדיצה17/03/2010
לידיעת הפורום.
אני מבצעת צילום רחם אצל טוגנדרייך פעם שנייה.
לפני 4 שנים בקופ"ח ומייד אחרי זה הריתי ויילדתי.
עכשו הופניתי בשנית. בקופ"ח לא קיבלתי תור סביר וקבעתי אצל טוגנדרייך באסותא החדש. קודם כל מלון 5 כוכבים אדיבים נעימים ויעילים.
הרופא אותו רופא (טוגנדרייך כמובן) עם קצת יותר שערות שיבה ועוד הרבה יותר ניסיון אבל החוויה כולה הרבה יותר סבירה והגיונית.
אז עד שקופ"ח ילמדו לתת שירות, אם את יכולה להרשות לעצמך, אסותא ת"א עדיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ת
פרופ' ראול אורביטו17/03/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון צילוםנעם15/03/2010
שלום ד"ר טוגנדרייך,
בתאריך 11.3 הגיעה הווסת. יש לי תור לצילום רחם במכבי השלום ב-24.3 - בדיוק 13 יום לאחר מכן. הבנתי שזה פחות או יותר הגבול העליון של טווח הימים ורציתי לוודא שזה בסדר. לא הצלחתי להקדים את התור עד כה - האם כדאי לדחות את הבדיקה בחודש או שבכל זאת אפשר לבצע אותה החודש?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו16/03/2010תיזמון טוב, בצעי כמתוכנן-
אלתקיימי יחסים עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נעם17/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם באופן פרטיעדי15/03/2010
שלום.
רציתי לברר כיצד עובדת הפרוצדורה של צילום רחם לא באמצעות קופת החולים?
אני לא רוצה לחכות את הזמן הממושך שמצריך התאום דרך הקופה והוסת שלי מגיעה רק באמצעות כדורים, כך שאני לא רוצה לפספס את המועד הנכון מצד אחד אך קשה לי מאוד לצפות את המועד הנכון מספיק זמן מראש.
איפה עושים את הצילום וכמה בערך זה אמור לעלות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף אחת לא עשתה באופן פרטי?
עדי15/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן
פרופ' ראול אורביטו15/03/2010ניתן, ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם פרטי
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/03/2010אני מבצע צילומי רחם באופן פרטי בבי"ח אסותא ת"א רחוב הברזל 20 רמת החי"ל.
שאלי את רופא הנשים שלך. אם הוא אמון על הפרוצדורה אני מניח שיסכים לבצע לך
באופן פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילוםגלית13/03/2010
שלום,
לפני מספר ימים עשיתי צילום רחם אצל דר' טוגנדרייך במכבי השלום.
בסיום הבדיקה קיבלתי רק דיסק עם תוצאות, ללא מכתב סיכום... האם הייתי אמרוה לקבל גם מכתב? מה עלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו14/03/2010אמורה לפנותלרופא מטפל עם הדיסק
תשובה אמורה להיות בתיק הרפואי הממוחשב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםנורית11/03/2010
שלום,
היה לי היום צילום רחם.
לאחר הצילום היה לי דימום שפחת משמעותית עד הערב. עכשיו הוא ממש מועט ונראה יותר כהכתמות בניגוב. האם מותר כבר לקיים יחסי מין, או שצריך לחכות עד שיפסק לחלוטין?
איזה נזק יכול להגרם מקיום יחסי מין בזמן דימום שלאחר צילום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו14/03/2010רצוי לקיים יחסים לאחר תום הדימום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והזרעהמעיין11/03/2010
לרופאים שלום,
אני בת 30 ומנסה עם בעלי להיכנס להריון כבר כמעט שנתיים,
לאחר מספר מחזורי איקקלומין עברתי טיפול בגונל F בחודש האחרון וגם הוא לא צלח.
הרופאה היפנתה אותי לבצע צילום רחם.
הבעייה שלי היא שהתור שנקבע לי לצילום הוא ביום ה 13-14 לאחר המחזור, ואני רוצה לעבור הזרעה החודש בכל זאת.
שאלתי: האם צילום רחם (עם כל הדימומים והחומרים) יפריע לביצוע ההזרעה בהפרש של כמה שעות? האם זה בסדר לקחת אוביטרל לפני צילום רחם?
דבר נוסף ומדאיג: לעיתים קרובות בימים לפני הביוץ יש לי דימומים קטנים. האם הם יכולים להפריע לביצוע צילום הרחם?
אודה מאוד על תשובה מהירה,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו14/03/2010במחזורהנוכחי לא רצוי לקבל טיפול בגונל- F, מקסימום יחסי מין בביוץ אם יחול לאחר הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



