פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת 4
    אסתר
    12/01/2009

    שלום רב !!! ביתי בת 4 כיום ,כאשר הייתה תינוקת מגיל 7 חודשים ועד גיל שנתיים פחות או יותר סבלה מדלקות אוזניים חוזרות ומנוזלים בשתי האוזניים והייתה במעקב א.א.ג +טיפול מונע בגיל שנתיים בערך הפסיקו דלקות . כיום ביתי בת 4 ותחושתי שאיננה שומעת טוב יש לציין שהילדה מדברת יפה ומתבטא יפה ללא שום איחור בדיבור או בהתפתחות. אולם לפעמים נשמע לי שקולה קצת גבוהה ביקרנו אצל רופא ילדים מחשש לנוזלים אולם הוא טוען שאין שום נוזלים באף אחת מהאוזניים. שאלותי : האם יתכן שהדלקות שסבלה מהן בילדותה גרמו נזק שמיעתי?? במידה ולאחר בדיקת שמיעה תתגלה ירידה מה עושים הרי אין נוזלים ואין דלקות האם יש מקום לניתוח כפתורים??? האם יתכן שמאחר ולא עשינו ניתוח כפתורים בגיל שנתיים "גרמנו" נזק עצבי??? באיזה מקרים צריך מכשיר?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי בת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    12/01/2009

    שולה שלום רב.
    על פי סיפורך לבתך, אם יש הפרעה בשמיעה (על-פי תחושתך), ההפרעה הינה הפיכה !
    דיבור בקול רם בגיל הזה, בהבדל מהגיל המבוגר, אינו מצביע על ליקוי שמיעה! לפעמים אפילו להיפך!
    העובדה שהתפתחות השפה, הדיבור וההתבטאות של הבת מפותחים בהתאם לגילה, מעידה כאלף עדים על שמיעה תקינה.
    דלקות אוזניים בילדות, שחלפו לאחר שנתיים, ומאז האוזניים שקטות, לא גורמות לנזק שמיעה עצבי!
    והעובדה שלא בוצע ניתוח צינוריות לא גורם, אף הוא, לליקוי שמיעה עצבי.
    לאור כל אלה יש מקום לבצע בדיקת שמיעה ובדיקת לחצים באוזניים (טימפנומטריה), ובטוחני שתימצאי שחששותייך היו לשוא. במידה ובכל-זאת יימצא ליקוי הרופא המקצועי יוכל ליעץ על טיפול מתאים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה צוואר נפוחות
    דנה
    11/01/2009

    שלום רב, בלוטות הלימפה בצוואר שלי נפוחות מאוד מזה כחודש וחצי: 1. רופא המשפחה נתן לי לקחתזינט 10 ימים ולא קרה כלום 2. בדיקות הדם שלי תקינות למעט הלימפוציטים שגבוה (הטווח הוא 22-44) ולי יש 47.5 כמו כ, הstreptolysin (הטווח 0.00-200 ושלי- 200.50 3.עברתי אולטארסאונד: שהראה שבלוטות התריס בגודל ומרקם תקין, בלוטות הרוק בתת ליסטיות והפרוטיס תקין, מלבד- בלוטות לימפה קטנות בתוך ריקמת בלוטות הרוק-- בצוואר הקידמי הצדדי והאחורי כולל חלון של כלי הדם הגדולים בצוואר התחתון הודגמו בלוטות לימפה קטנות עד לקוטר של 1.4 ס"מ בעלות ארכיטקטורה תקינה ---- באיזור התת ליסתי משני הצדדים הודגמו בלוטות לימפה גדולות בעלות קורטקס מעובה, הגדולה מימין בגודל 2.5X 0.8 ס"מ ומשמאל בגודל 2.9X 1.2 ס"מ הבלוטות הללו נימשו ידנית 4.יש לציין שלא כואב לי כלום והבלוטות רכות לא קשות..... 5. הרופא אף אוזן גרון נתן לי דוקסילין לעוד 10 ימים... ואמר לי לבוא רק עוד חודשיים.... אני באמת באמת מודאגת האם זה סרטן??? בבקשה אשמח לתשובה דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה צוואר נפוחות

    ד``ר יהושע דנינו
    11/01/2009

    שלום דנה,
    קיימות בצואר כ- 150 בלוטות לימפה בכל צד. הבלוטות בדרך כלל קטנות ואינן נימושות באדם בוגר. בלוטות מתנפחות כאשר יש או היה זיהום פעיל באיזור שהבלוטות מנקזות, או כאשר יש גרורות של גידולים המתנקזים מהאיזוא המתאים לבלוטות. משאלתך לא ברור בת כמה את אך אני מתאר שאת בוגרת, ולכן יש צורך לעשות בירור מה מקור הבלוטות, כמו הבירור שעברת עד כה. כמובן שצריך לעבור בדיקה של כל מערכת א.א.ג ע"י מומחה א.א.ג ולעיתים יש צורך בבדיקות נוספות כמו ביופסיית מחט עדינה (FNA). בדרך כלל מקובל לקבל קורס אנטיביוטי כמו שקיבלת, דבר שמנטרל את האפשרות הזיהומית ויכול לגרום להקטנת הבלוטות.
    מהתיאור של הבלוטות באולטראסאונד נראה שהתמונה המתאימה לבלוטות לא על רקע של גרורות של גידול, אך כמובן יש להמשיך ולהיות במעקב של מומחה א.א.ג
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמואיד צ'יסט באף
    הילי
    10/01/2009

    לילדתנו בת השנה התגלה דרמואיד צ'יסט בגשר האף. זה התגלה כשלפני כארבעה חודשים הופיעה נפיחות אדומה בגשר האף בסמוך לעין, לאחר בדיקות התברר כי מקור הנפיחות שהפכה מאז למעין פצעון בולט שמתנפח ויורד מעת לעת - הוא בדרמואיד צ'יסט זעיר. ביצענו MRI שאישר את האבחנה הנ"ל והופננו לרופא א.א.ג שימליץ ויפנה לניתוח. רצינו לשמוע האם ניתוח שכזה מסוכן בגלל המיקום הרגיש? והאם ניתן לצפות שלא ישאר סימן או צלקת (דבר זה חשוב ביותר שכן זו ילדה קטנה ומדובר במקום בולט מאוד בפנים)? ובעיקר - אנחנו מאזור הצפון - האם יש רופא מומחה לענין באזור ובאיזה בי"ח מומלץ לבצע את הניתוח? סליחה על אורך השאלה, הדבר חשוב ודחוף לנו מאוד. תודה מראש, הילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרמואיד צ'יסט באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה באף

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2009

    הילי שלום רב.
    על פי האיבחון של ציסטה דרמואידית, ולאור המיקום וגיל הילדה, אני ממליץ בחום לפנות למרפאת חוץ של אחד מבתי החולים במחוזך למחלקה לכירורגיה פלסטית.
    אחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • The anterior ethmoid nerve syndrome
    שאול
    10/01/2009

    שלום ד"ר, אני מחפש רופא אשר מכיר את התופעה - "The anterior ethmoid nerve syndrome" ויכול לאבחן אותה, לצערי כרגע ללא כל הצלחה. האם שמעת פעם על התופעה? ואם לא, האם תוכלי להפנות אותי לרופא שכן מכיר? תודה מראש שאול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    The anterior ethmoid nerve syndrome

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העצב האטמוידלי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2009

    שאול שלום רב.
    העצב האטמוידאלי הקידמי,(באיזור העליון של האף), הוא סעיף של העצב האופטלמי, (באיזור התחתון של העין).לחצים מסוגים שונים (כולל גידולים) באיזור העליון של האף או באיזור העצב האופטלמי, יכולים לגרום לכאבים ממוקדים או המוקרנים אל מחצית הפנים והראש.(בדיקת CT של הסינוסים) יכולה להדגים גורם הלוחץ על העצב, כולל היווצרות של קונכיה אמצעית תפוחה, (כונכה בולוזה), האבחנה אינה קלה, והיא בד"כ בשיטת האלימינציה. ומשום כך כדאי שבאבחנה יהיו שותפים לבד מרופא א.א.גרון, גם רופא עיניים, וגם רופא נוירולוג.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שיפור לאחר הניתוח
    לילך
    10/01/2009

    שלום רב בני נותח ביום שני שהיה ב-5.01 הוציאו לו את השקד השלישי ופוליפים מהאף, בני לא נחר הוא נחסם בנשימה ברגע שנרדם, הרופא אמר שהשקדים שלו גדולים אך לא נושקים ולכן אין צורך להסירם, אך מיום שני ועד היום אין שיפור כלל, בני ממשיך להיחסם בשינה ואינו מצליח לישון, הרופא צרב בקרן את הפוליפים והשקד שלא יגדלו שוב, מתי צריך להיות שיפור וכיצד ניתן להקל עליו בינתיים. האם החסימה יכולה לנבוע ממשהו אחר? אולי לא מדובר בשקדים בכלל? יש לציין שבשעות הערות בני נושם די טוב (ברקע חולה אסטמה), ורק שנרדם מתחילה הבעיה. מאמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין שיפור לאחר הניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא המודאגת, לילך

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2009

    ממכתבך לא ברור אם לפני הניתוח - היו לבנך הפסקות נשימה בשינה? אין פרטים על גילו של הבן,
    גם סוג הניתוח אינו ברור, (כי השקד השלישי והפוליפ זה אותו הדבר), מתוך הנחה שלבן היו הפסקות נשימה בשינה (את מתארת חסימה בנשימה), היה מקום גם לכריתה של השקדים הפלטינים, (בנוסף לשקד השלישי), 5 ימים לאחר ניתוח בלוע יכולה להיתהוות בצקת שתגרום לאותם הסימפטומים שהיו טרום הניתוח. (ולכן יש להמתין מעט עד להסקת מסקנות).
    לשאלתך האם יכול להיות שסיבת ה"חסימה" היא אחרת, אין אפשרות לשלול למשל תמת בדרכי הנשימה, וסיבות נוספות, אותם יש לבדוק ע"י רופא א.א.גרון.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חוזרת באוזן
    יהודית
    10/01/2009

    בני בן שנה ושלוש חודשים לפני כחודשיים היה לו דלקת באוזן טופל באנטביוטיקה מוקסיויט פורטה לפני כשבוע חזר הסיפור שוב על עצמו הרופאה שאלה אם הוא שותה בשיבה מבקבוק עניתי בחיוב והפסקתי לתת לו לשתות בשכיבה הוא טופל שוב באותה אנטביוטיקה אתמול הוא סיים את האנטביוטיקה והיו הוא שוב גירד באוזנו ושוב החלו הצרחות נראה לי שזה חזר שוב השאלה אם יכול לחזור לו הדלקת בזמן כ"כ קצר ? ומה הטיפול שוב אנטביוטיקה ? האם זה מוזר שזה רק באוזן ימין (רק באחת מאוזניו)? תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת חוזרת באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן תיכונה

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2009

    יהודית שלום רב.
    דלקות באוזן התיכונה בילדים בגילאים אלו הינן שכיחות ביותר, במצב בו הטיפול האנטיביוטי עוזר רק לימים אחדים, מומלץ לנסות טיפול אנטיביוטי מונע למספר שבועות (כהמשך לטיפול אנטיביוטי מלא, ומוצלח).
    לשאלותייך אם בתקופה קצרה כל-כך יהיו דלקות אחדות, התשובה היא, לצערי, כן. זה שאוזן אחת בלבד היא הנפגעת היא סבירה בהחלט, ביגלל שינויים אנטומיים אפשריים, ובגלל שינויים היסטולוגיים בעיקבות הדלקת.
    בטוחני שרופא א.א.גרון יוכל לתת מענה לבעיה תכופה זו של בנך, ואין להוציא מכלל אפשרות גם התערבות כירורגית, כל זה, לאחר מיצוי כל האלטרנטיבות.
    איחולי בריאות שלמה, לבנך ולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    אור
    20/01/2009

    ד''ר אני מרגיש כשאני בולע את הרוק רעשים באוזניים וישלי קצת לחץ משתחררים רעשים כאלה מה זה אמור להיות? אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ ורעשים באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    20/01/2009

    שלום אור,
    לחץ באוזניים יכול להיות קשור לתפקוד התעלה שבין האוזן לגרון. במידה ותפקוד זה לא תקין יכול להיות תת לחץ באוזן שלא משתחרר בקלות.
    רעשים באוזניים בזמן בליעה יכולים להיות קשורים למשהו שנוגע בעור התוף ובדרך כלל זה יכול להיות דונג שזז או הוזז פנימה ונוגע בעור התוף.
    ממליץ להתייעץ עם מומחה א.א.ג על מנת לפתור את הבעיה.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    אור
    22/01/2009

    מה לגבי חום באוזן.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאור

    ד``ר יהושע דנינו
    22/01/2009

    שאלתך לא ברורה. אני ממליץ בפניך להעלות אותה בפני הרופא המומחה אליו המלצתח לך לפנות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שמיעה
    ימימה
    07/01/2009

    שלום ד"ר, בזמן האחרון שמנו לב שבני בן החמש וחצי לא שומע הכי טוב. רופא אא"ג צרפתי (אנחנו גרים בפריז) אבחן אתמול ע"י בדיקת טימפנוגרם שאכן כך בגלל דלקת מסויימת. הלחץ תוך אוזני נמוך מדי. (הצרפתית שלנו לא משהו). הוא המליץ על טיפול תרופתי (PRIMALAN, FLUIMUCIL, ו-CELESTINE) במשך חודש שלאחריהם, ואם הדבר לא יעזור נצטרך לניתוח כלשהו. אני קצת חוששת מהטיפול התרופתי, לא כל שכן מניתוח. האם תוכל לתת לי קצת מידע נוסף. אגב, הרוקח נתן לי תרופה הנקראת MUCOMYST במקום FLUIMUCIL. האם הן באמת אותו הדבר? תודה רבה, ימימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שמיעה

    ד``ר יהושע דנינו
    08/01/2009

    שלום ימימה,
    לפי סיפורך אני חושב שמדובר בנוזלים באוזניים שקיימים אצל בנך. התרופות שאת מציינת אינן מוכרות בארץ. המוקומיסט שקבלת מהרוקח היא תרופה הגורמת להורדת הצמיגות של ההפרשות בדרכי הנשימה העליונות ועוזרת לעיתים למניעת סתימת המעברים בדרכי הנשימה.
    הטיפול בנוזלים באוזניים יכול להיות תרופתי או כירורגי. התרופות כוללות תכשירים האמורים לפתוח את התעלה שבין האוזן לגרון. הטיפול הכירורגי כולל ניקוז הנוזלים דרך ניקור עור התוף והכנסת צינורית. לדעתי כדאי להבדק אצל מומחה לא.א.ג ואולי לקבל חוו"ד נוספת.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד השלישי
    בתאלי
    07/01/2009

    שלום שמי בתאל בת 5. 17 , שהייתי קטנה עשיתי ניתוח בשקד השלישי. התחיל לי בזמן האחרון כאבי ראש וכאבים גם בגרון עשיתי צילום וכתוב היפרטרופיה של שקד שלישי והיצרות של ניתב האויר בנזופרינקס יש לי גם סינוזיטיס באף האם זה תקין? אשמח לקבל תשובה מהירה בתודה בתאל,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד השלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יהושע דנינו
    08/01/2009

    שלום לך בת אל היקרה,
    אמנם שקד שלישי יכול לחזור ולגדול למרות שהוסר בניתוח בגיל קטן, אך נדיר שהוא יגדל בגיל שלך. האבחון של שקד שלישי בגילך הוא על ידי בדיקת סיבים אופטיים הנותנים תמונה חד משמעית של השקד השלישי, לפי בדיקה זו יש להחליט על הטיפול.
    לפי התשובה שקבלת כנראה שיש בכל זאת הגדלה של השקד השלישי אך על מנת להחליט על דרך הטיפול כדאי כאמור לעשות בדיקת סיבים אופטיים.
    בהצלחה וכל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים ואדנואיד
    יעל
    07/01/2009

    בתי בת ה 10 עומדת לפני ניתוח כפתור עקב אטלקטאזיס של התופית.לפני כ 5 שנים עברה ניתוח דומה.מצב האוזן היה תקין אך לאחרונה הבעיה חזרה.הרופא המליץ בנוסף על ניתוח ה-t-tube גם על הסרת אדנואיד. ברצוני לשאול האם קיימת האפשרות של אינפוף בעקבות הסרה של אדנואיד? יש לציין כי כשהייתה תינוקת היה חשד לחיך שסוע תת רירי נסתר . תודה יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כפתורים ואדנואיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כפתורים ואדנואיד

    ד``ר יהושע דנינו
    08/01/2009

    שלום יעל,
    במידה וקיים שסע (או פיצול) בענבל, הוא מהווה רמז לחיך בעל שסע מינימלי. במקרה כזה במידה ומסירים את השקד השלישי (האדנואיד) במלואו יכול להגרם אי ספיקה של המעבר בין הגרון לאף, מצב זה אינו תקין שכן יכול להיווצר מצב של אינפוף ומעבר נוזלים או אוכל מהפה לאף. לכן, במקרים של שסע בענבל כל מנתח א.א.ג יודע כי צריך לא להסיר את האדנואיד בשלמותו אלא רק בחלקו העליון על מנת למנוע סיבוך זה.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    נאוה
    06/01/2009

    בני בן 3 וסובל מכאבי אוזניים חוזרים ונשנים, בלי קשר לעונת השנה. הרופא דיבר איתי על ניתוח כפתורים אבל זה נראה לי צעד קיצוני. מה אפשר לעשות כדי לשפר את מצבו מלבד ניתוח כזה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    08/01/2009

    שלום נאוה,
    לכאבי אוזניים סיבות מספר. במידה ומדובר על דלקות אוזניים חוזרות הגורמות לכאבי אוזניים הטיפול המומלץ הוא אנטיביוטי ובמידה ואינו עוזר והבעיה אינה נפתרת, יש לבצע ניתוח כפתורים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת חולה שוב
    נעמי
    03/01/2009

    שלום,ביתי בת 15 חודשים. יונקת עד היום. היתה ילדה בריאה לחלוטין. הכנסתי אותה בתחילת החודש למעון ומאז היא כל שבוע חולה. היה לא ברונכיט והשארתי אותה שבוע בבית עד שהבריאה לחלוטין- האף לא נזל ולא התזעלה יותר. החזרתי אותה לגן ותוך 5 ימים שוב היא מנוזלת מאוד ושוב משתעלת עד שהיא מקיאה. בשל הנזלת היא לא ישנה בלילה, מקיאה ולא מצילחה לינוק כי היא לא יכולה לנשום. אני שמה לה קלין אף ועושה לה אינלציות עם מי מלח (ובשל השיעול הרופאה נתנה לנו "בודיקורט" לאינלציה). מה לעשות? אני נואשת הילדה סובלת וגם אנחנו. 1. האם ממולץ לשאוב בעזרת מכשיר שאיבה (מה שמוכרים בסופר פארם) את הנזלת? 2. האם יש משהו לפתוח את האף שתוכל לינוק ולישון לפחות(חוץ מקרבול)? 3.כל הילדים משתעלים ומנוזלים בגן, האם אפשר לדרוש מהגננת לא להכניסם לגן? תודה נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת חולה שוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות ילדם במעון

    ד``ר יהושע דנינו
    03/01/2009

    שלום נעמי,
    נזלות בגיל הילדות יכולות לקרות בעיקר כתוצאה מהדבקה וירלית, או מהגדלה של האדנואיד (השקד השלישי). מסיפורך נראה שיתכן קשר בין הנזלת להיותה של הילדה במעון. במקרים כאלה לעיתים כדאי להוציא את הילדה מהמעון, במידת האפשר, למספר חודשים ולראות האם הנזלות והתופעות הנוספות חולפות.
    באשר לשימוש במכשיר שאיבה ניתן להשתמש בו אך יש להזהר לא לדחוף בטעות את הנזלת פנימה, מה שיכול לגרום לדלקת באוזן התיכונה.
    ניתן להשתמש בתכשירים המורידים נזלת כגון ספרי של מי ים מספר פעמים ביום ולעיתים גם ספרי אוטריוין לילדים למרות שבדרך כלל הוא מומלץ מגיל שנתיים. השימוש באוטריוין לילדים מוגבל ל5-6 ימים.
    את שאלתך על הכנסת ילדים חולים לגן, כדאי להפנות לגננת עצמה או לגורמים הממונים עליה ברשות המקומית.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים אדומות ולוהטות
    דניאלה
    03/01/2009

    שלום, בני בן ה 6 סובל מתופעה של אוזניים אדומות ולוהטות לעיתים מאוד קרובות. האוזניים שלו נעשות לפתע אדומות והוא מתלונן שהן בוערות. אנו שמים מטליות לחות על האוזניים ולאחר מספר דקות התופעה חולפת. מה יכולה להיות הסיבה לתופעה וכיצד אפשר לאבחן ולרפא אותה. תודה רבה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים אדומות ולוהטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזנים אדומות

    ד``ר יהושע דנינו
    03/01/2009

    שלום דנה,
    מסיפורך אני למד כי קיימת תופעה שהאוזניים אדומות לזמן קצר ולאחר שמקררים אותן התופעה חולפת. נשאלות בהקשר זה כמה שאלות: מהם הסימנים הנלווים לתופעה? האם יש חום? האם יש גרד? האם יש נזלת? כאב באוזניים או באפרכסת? ו/או סימנים אחרים.
    התופעה שאת מתארת כשלעצמה אינה מוכרת וקשה לאבחן אותה ממעט הפרטים שנמסרו.
    בכל מקרה מומלץ לפנות ליעוץ לרופא מומחה עור או ילדים בזמן שהתופעה קיימת, על מנת להגיע לאבחנה וטיפול מתאימים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האוזניים של הבן שלי נעשות מאוד חמות

    דניאלה
    09/01/2009

    תודה רבה על התשובה, האוזניים של הבן שלי נעשות מאוד חמות. פנינו לרופא אבל התשובה היחידה שקיבלנו זה שיתכן ומדובר באלרגיה כלשהי אך לא קיבלנו שום הפניה לאבחון אלרגיה או המשך טיפול. אודה לך מאוד אם תוכל להדריך אותי בנושא המשך בירור התופעה. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים אדומות

    ד``ר יהושע דנינו
    11/01/2009

    דנה שלום,
    כפי שכתבתי בתשובתי אני ממליץ לך לפנות עם הילד לרופא עור או לרופא ילדים בשעה שהאוזניים אדומות, על מנת לאפשר לו לאבחן את התופעה מקרוב. כמו כן את יכולה לבדוק בקופת החולים אליה את שייכת כיצד את יכולה לקבל הפניה או להזמין תור אצל אלרגולוג.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים חמות

    יעקב חביבי
    05/02/2016

    שלום אני ילד בן 12 ויש תופעה של אוזניים חמות מאוד ממה זה יכול ליהות אשמח עם תגידו לי מה הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים חמות - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    07/02/2016

    שלום יעקב
    כדאי להתייעץ עם רופא עור
    ראה תשובות קודמות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לכולסטאטומה
    עמליה
    02/01/2009

    בני בן 8.5 סבל בעבר מדלקות אוזניים חוזרות בעלות הפרשות מוגלתיות, טופל באותה תקופה רק במי חמצן,כשנה לא סבל מהפרשות אך לאחרונה היו לו לכלוכים יבשים באוזן והיה גם ריח חריף, בהמלצת רופא אף אוזן גרון טופל במי חמצן ומכוון שהאוזן אדמומית טופל גם באנטיביוטקה צילוקסן ובעוד סוג של אנטיביוטקה(לא זוכרת את שמה כרגע)במקביל, אך לצערי ללא שינוי, עשינו לו גם בדיקת שמיעה וישנה ירידה משמעותית, המלצה שלו היא לניתוח מאסטואידקטומיה. שאלתי היא האם יש טיפול נוסף שניתן לתת ולעשות ללא כל התערבות כירוגית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לכולסטאטומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטאטומה

    ד``ר יהושע דנינו
    02/01/2009

    שלום עמליה,
    מסיפורך אני למד שיש לילדך דלקות שלא מגיבות לטיפולים שמרניים, מה גם שיש ריח חריף שיכול לרמוז על חשד לכוליסטיאטומה. האבחנה של כוליסטיאטומה נעשית על ידי בדיקה מיקרוסקופית של האוזן על ידי מומחה לא.א.ג ולעיתים גם נעזרים ב-CT.
    במידה ואכן זו האבחנה שקיימת אצל בנך הטיפול היחידי המומלץ הוא כירורגי, ומטרתו היא סילוק כל הכוליסטיאטומה כולל רקמות העצם הסמוכות לה שנפגעות על ידי אנזימים המשוחררים על ידי הכוליסטיאטומה. הניתוח נקרא מסטואידקטומיה משום שבניתוח זה מנקים את עצם המסטואיד (הזיז הפטמטי שמאחורי האפרכסת) ובמידת הצורך גם את עצמימי השמע וחלל האוזן התיכונה.
    כל טוב, ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבית החזה
    מיקי ברק
    01/01/2009

    היי... אני סובל מזה כשבועיים מכאבים חזקים מאוד בשכיבה, רופא היחידה טען שמקור הכאבים הם בגב כתוצאה מצליעה שבאה עקב ניתוח ארטרוסקופיה שעברתי לפני כחודש וחצי. משככי הכאבים עזרו להעלים את הכאב אך כשסיימתי להשתמש בהם הכאבים חזרו והם מופיעים כשאני הולך לישון, התחושה שאני מרגיש היא בעת נשימה אני מרגיש חירחורים בצד ימין וכאב חד מאוד בזמן שאיפת אויר. כאב בלתי נסבל המאלץ אותי לקחת אופטלגין כל לילה על מנת להירדם. בימים האחרונים הופיע גם חום וחולשה כללית לכן פניתי שוב לרופא היחידה והוא הפנה אותי לצילום. ביצעתי צילום חזה והממצאים הם: עיבוי ברונכים בבסיסים יותר מימין, אין לראות תסנין. ברצוני להדגיש כי לא מדובר בתחושה של כאב גב אלא בכאב חד בזמן נשימה. אודה על תשובתכם בהקדם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבית החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבית החזה

    ד``ר יהושע דנינו
    03/01/2009

    שלום מיקי ברק,
    השאלה אינה בתחום של א.א.ג ובכלל אני ממליץ לך לפנות לרופא מומחה פנימי או לרופא ריאות.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון ליחה
    מירב
    30/12/2008

    שלום, לגיא בן ה 7.5 חודשים יש המון ליחה, הוא משתעל לפעמים, אבל שומעים בנשימה שלו ושהוא ממלמל שיש הרבה ליחה. לפעמים זה ממש מפריע לו והוא בולע אותה ולפעמים נחנק ממנה עד שהוא משתעל כדי לשחרר. אני שרגישה בגוף שלו לפעמים משהו עובר בפנים, ואז די מיד מגיע גם שיעול עם המון ליחה. האם ניתן לתת משהו ליבש את הליחה? זו תופעה שאנחנו מכירים מאז שהוא נולד והיה תינוק, מצד אחד כנראה אף סתום כי שומעים שהוא נושם ומחרחר, ומצד שני המון ליחה. האם זה יכול להעיד על בעיה קימת או עתידית, אולי מעברי אף צרים במיוחד? האם אפשר לעשות צילום או אולטראסונד על מנת לשלול בעיה כזאת או אחרת? במה תורמים המי מלח שאנו שמים באף? תודה מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המון ליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה

    ד``ר יהושע דנינו
    30/12/2008

    שלום מירב,
    ליחה בגרון יכולה להגיע ממקורות שונים כמו: נזלת אחורית שיורדת מאחרי האף, ליחה המגיעה בשיעול מהריאות והפרשות חומציות העולות מהקיבה. כמובן שיש לבדוק את גיא ע"י מומחה א.א.ג ואולי במידת הצורך בהמשך מומחה ריאות ילדים וגסטרואנטרולוג ילדים, על מנת לאבחן את מקור הליחה ולהתאים לה את הטיפול המתאים. במסגרת האבחון כמובן שיתכן וידרשו צילומים או בדיקות כאלה ואחרות. בכל מקרה התיאור שאת מתארת לגבי גיא אינו רגיל לילד בגיל זה, ואני ממליץ שתפני לבדיקות אצל מומחים כפי שציינתי לעיל.
    מי המלח תורמים להקלת ההפרשות באף.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום