פורום אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח באשך
    דוד
    01/11/2012

    שלום אני בן 30 עברתי ניתוח באשך להוצאת זרעים להפריה שהסתתרו שם כי רק בניתוח יכלו להציל כמה כדי שאולי אני ובת זוגתי נוכל להכנס להריון השאלה שלי מאוד חשובה ואבקש התיחסות רצינית למצב.
    אחרי הניתוח כשבועים התחילו לי כאבים באשך ימין והתחיל להתנפח בצורה משמעותית וכאבים ולחצים מה זה יכול להיות הסיבה האם זה מצביע על שטף דם באשך הפנימי ואם כן מה הטיפול או הניתוח לזה אם צריך
    שאלה שניה האם זה יכול להיות קרע של הרקמות שנחתכו במהלך הניתוח ואם כן מה צריך לעושת ואם זה גם ניתוח
    ושאלה אחרונה בחוות דעת שלך מה ההשערה שלך לגבי מה שרשמתי אבקש תשובה בהקדם כי התורים לרופאים הם ארוכים וחוות דעת במחשב יכולה לתת מענה SOS למצב תודה דוקטור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח באשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח באשך - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    14/11/2012

    ראה תשובה לפניתך הקודמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    ניקה
    01/11/2012

    שלום.לחבר שלי גילו דלקת באיבר המין.התפורפה שקיבל היא ציפרופלוקסצין.
    אני גם מרגישדה תסמינים מוזרים בבטן..כאבים בגב התחתון ורצון להשתנה מרובה למרות שזה לא באמת הכרחי.
    הלכתי לרופא משפחה והיא נתנה לי אנטיביוטיקה נגד דלקת בדרכי השתן.
    רציתי לדעת האם זה משנה שהאנטיביוטיקות שיש לי ולחבר שלי הן שונות?
    והאם אני צריכה ללכת לרופא שוב ולפרט לגבי התרופה שהוא קיבל כדי שתאכל להתאים לי טיפול תואם?
    אשמח לתשובה מהירה
    כי לא הייתי רוצה שזה יגיע לבעיות חמורות יותר.
    (והאם הבעיה היא אורולוגית או שהמקור הוא במשהו אחר?)

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    14/11/2012

    יש לברר את האבחנה המדוייקת של הבעיה ממנה סובל חברך כמו גם תוצאות תרביות באם בוצעו ולפנות לאורולוג או רופא נשים להמשך בירור וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת הערמונית
    בועז
    30/10/2012

    שלום,
    אני בן 62 בריא. בסקר מנהלים אחרון נבדקתי על ידי רופא רקטלית והוא אמר לי שהערמונית גדלה ושיש בה חיספוס. רמת ה-PSA בדם היתה תקינה. בזמן האחרון אני מרגיש שאני צריך להשתין לעתים תכופות יותר ואני מרגיש שאני לא ממש מתרוקן לגמרי. בהיסטוריה המשפחתית לאבא שלי היה סרטן ערמונית וגם לשני אחיו. אצל אבא שלי היה סרטן ערמונית עם רמת PSA נמוכה. מה אני צריך לעשות על מנת שלא לגלות שיש בעיה מאוחר מדי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת הערמונית - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    31/10/2012

    שלום בועז.
    רמות PSA תקינות אינן שוללות בודאות גידול בערמונית.
    נוכחות ממצא חשוד בבדיקת הערמונית מחייב ביופסיה גם בנוכחות בדיקת PSA תקינה.
    פנה לבדיקת אורולוג וביצוע ביופסיה על סמך ממצאי הבדיקה הגופנית ובדיקות העזר.
    גם אם לא יהיה צורת בביופסיה, אם כי סביר שכן יהיה צורך, יש מקום לטיפול לצורך שיפור ההשתנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיבה ותופעת לוואי
    אני
    29/10/2012

    שלום
    לפני כשנה וחצי אובחנה אצלי זיבה אשר טופלה.
    מאז אני מרגיש מדי פעם כאבים וחוסר נוחות בפין בצד ימין. (כאב שבא מתוך הפין עצמו ).
    שאלתי אורולוג והוא שלח אותי לבדיקת אבנים בכליות.... אכן יש לי אבנים בכליות עצמן
    אשמח לשמוע את דעתכם לגבי מה זה יכול להיות והמלצתכם לגבי אילו בדיקות עליי לעשות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיבה ותופעת לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיבה ותופעת לוואי - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    31/10/2012

    שלום לך,
    אחת התופעות שעלולות להופיע לאחר דלקת בשופכה היא היצרות של השופכה.
    לצורך כך ניתן לבצע בדיקת זרימת שתן ובהמשך צילום או בדיקת ציסטוסקופיה לפי הצורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מוזרה
    רני
    29/10/2012

    אחרי כמה שנות נישואים טעמתי זרע בפעם הראשונה, והיה נדמה לי שיש לזה טעם חלש של דם.
    האם זה נורמלי? (זאת היתה השפיכה השניה באותו היום, האם זה משנה?)
    בעלי לא סובל מכאבים, אבל יש לו בעיות באיכות הזרע (בבדיקות זרע שעשה במסגרת טיפולי הפוריות לא אמרו כלום על דם בזרע)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מוזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מוזרה - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    31/10/2012

    שלום רני,
    נוכחות דם בזרע מאובחנת ע"י המראה - אדום או חום ובמקרים מסויימים ניתן לבצע בדיקת זרע לצורך אבחון.
    לא נראה שיש מקום לבדיקה כרגע ואולם ניתן לשוחח עם האורולוג המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות במתן שתן ולחץ בבטן תחתונה
    דני
    28/10/2012

    שלום רב,
    אני בן 28 בריא. מזה שנה וחצי אני סובל מלחץ רב ותחושה לא נעימה בבטן תחתונה. בעקבותה יש צורך תמידי להשתין מדי 40 דקות לפעמים אף יותר הכמויות מאד קטנות.
    עשיתי בדיקה אורודינמית הראתה היענות כיס שתן נמוכה. בדיקת שתן דם ואולטרסאונד לא הראו כלום עשיתי גם רנטגן שלפוחית לא הראה כלום. נטלתי ציפרודקס 500 במשך חודש אין שינוי וגם טוביאז 8 מ"ג כדור אחד גרם לאי יכולת למתן שתן למרות שהלחץ לא פסק אז הפסקתי ליטול. עכשיו קיבלתי מרשם לתרופת היטרין שכרגע אין בחנויות אני כל כך מיואש ומתוסכל אני רוצה לנסות לשתות דקל ננסי ועלי סרפד האם זה יכול להועיל? או להזיק.
    אם יש לכם אולי המלצות אשמח למשהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות במתן שתן ולחץ בבטן תחתונה - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    31/10/2012

    שלום דני,
    אכן התמונה נראית מורכבת.
    ראשית אין כל מניעה מלנסות טיפול בתרופות שהוזכרו.
    אני סבור שנכון להגיע לאורולוג מומחה עם כל הבדיקות כדי שניתן יהיה לבחון הכל ולנסות ולעלות על הבעיה שיתכן ועדיים לא אובחנה.
    להערכתי יש מקום להרחבת הבירור ואולם זאת רק על סמך עיון בכל הבדיקות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים משלפוחית השתן
    מירב
    28/10/2012

    שלום,
    מזה חודשיים יש לי כאבים חזקים בבטן תחתונה אשר ברור לי שזה משלפוחית השתן (ההרגשה כאילו מותחים לי את השלפוחית חזק.. אני ממש מתפתלת מכאבים), נלווה לזה מתן שתן בתדירות גבוהה תוך כאבים חזקים לפני מתן השתן ובמהלכו (ללא צריבה). הייתי כבר בטרם ובמיון בבית חולים- אין חיידק/דלקת בתרבית שתן ולא מצאו כלום ולכן לא קיבלתי טיפול אנטיביוטי. נעשו בדיקות רופא נשים, אולטסרסאונד שלפוחית השתן ואיברים ליד- הכל תקין. יש לי תור אצל אורולוג אך הכאבים לא פוסקים.
    מדאיג אותי מאוד שעם כאבים כאלה לאף אחד אין כיוון חוץ מלשלוח אותי לאורולוג.

    האם נתקלת בתיאור בעיה כזאת קודם לכן?
    חשוב לציין שמזה שנים יש לי דם בשתן שרופאיםקישרו את זה לקיום יחסי מין או חוסר בשתיית מים.

    אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים משלפוחית השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים משלפוחית השתן - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    31/10/2012

    שלום מירב,
    שילוב התלונות שאת מתארת ונושא המצאות דם בשתן אכן מחייבים בירור מעמיק מעבר לשלילת זיהום בדרכי השתן.
    הכתובת לביצוע בירור מקצועי ומעמיק לבעיה שכזו היא אכן אורולוג מומחה שיבדוק אותך ומן הסתן ישלים בדיקות נוספות כגון שתן לציטולוגיה ו - CT של מערכת השתן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין קטן
    חיים
    26/10/2012

    שלום אני בן 17 ובזמן האחרון מאוד חושש מגודל איבר מיני במצב רפוי הוא בערך 7 וחצי סנטימטר משו כזה לפעמים רק 7 ובמצב זקפה הוא 13 וחצי זה נראלי גודל של ילד כיתה ו האם יש סיכוי שהוא עוד יגדל האם יש דרך להגדיל אותו ? עשיתי בדיקת הורמונים והכול יצא תקין .......... בבקשה עזרה מה אניי יכול לעשות יש לי גדנע עוד מעט ומקלחות משותפות אני מפחד שיצחקו עליי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פין קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין קטן - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    28/10/2012

    שלום לך,
    אורך הפין שלך תקין לחלוטין ובטווח הנורמלי בהחלט!!!
    אין חשש או בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין קטן

    חיים
    01/11/2012

    אז למה הוא כזה קטן שהוא לא עומד הוא בערך בעובי של 3 סנטימטר משו כזה ובאורך 7 לפעמים 7 וחצי סנטימטר וזה נראה ממש קטן האם בטוח שהכול טוב? ואין דרך להגדיל אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין קטן - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    05/11/2012

    שלום לך,
    אתה מוטרד מדי מהנושא.
    הגודל תקין לחלוטין ולא יפגע בתפקוד.
    הסר כל דאגה מליבך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוצלה + ציסטה
    סמי
    23/10/2012

    שלום,
    אני בן 29 (מבוטח של הכללית), אובחן אצלי לאחרונה ע"י בדיקות אצל אורולוג וכירורג + אולטראסאונד, הידרוצלה באשך ימין (נוזל צלול) וציסטה קטנה (3.7מ"מ) באשך שמאל, הומלץ כמובן על ניתוח להורדת הנוזל באשך ימין ולשיקול דעת הרופא האם גם לטפל בציסטה באותה הזדמנות.
    הייתי מעוניין לדעת את הפרטים הבאים:

    1. האם ניתן לקבל המלצה לרופא מסוים באזור הצפון?
    2. מה חשוב לדעת בעת בחירת הרופא המנתח? (קיבלתי רישמה של רופאים מומחים בנושא (ביניהם גם מנהל הפורום) אבל הידרוצלה לא מפורט בהתחמחתות \ תחומי עיסוק)
    3. מה נחשבת השיטה המקובלת והטובה יותר לביצוע ניתוח שכזה (לפרוסקופיה\פתוחה)?

    תודה מראש,

    סמי.







    תודה,

    סמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הידרוצלה + ציסטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוצלה + ציסטה - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    24/10/2012

    ניתוח הידרוצלה עושים רק בשיטה פתוחה והוא נחשב לאחת מהפשוטים ונפוצים ולכן לכל אורולוג יש מספיק ניסיון כדי לבצע אותו טוב. לא היתי ממליץ לגעת בציסטה קטנטנה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלפוחית רגיזה וכאבים חזקים בשלפוחית
    דנה
    22/10/2012

    אני סובלת משלפוחית רגיזה וכאבים חזקים בבטן התחתונה (לדעתי השלפוחית) כשאני צריכה להשתין. אני צריכה פיפי בתכיפות מאוד גבוהה ולא מצליחה להתרוקן ולכן ממשיך לכאוב לי, עשיתי אולטרסאונד כליות ובדיקות שתן ולא זוהתה בעיה .. בנוסף נראה שהבעיה קוראת לאחר קיום יחסי מין. הרופא הביא לי ספזמקס ובנתיים זה לא עוזר.. מה עוד אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלפוחית רגיזה וכאבים חזקים בשלפוחית - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    24/10/2012

    אם זיהום בשתן נשלל ע"י בדיקת תרבית אז התמונה שתיארת מתאימה לדלקת השלפוחית לא זיהומית אשר נקראת INTERSTITIAL CYSTITIS. את יכולה למצוא מידע רב באינטרנט. מעשית ממליץ לפנות לאורולוג שישלים בדיקות נדרשות ויטפל בך . רצוי למצוא אורולוג שמתעשק עם בעיות אורולוגיות של נשים ואורודינמיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן תחתונה לאחר מגע מיני
    מירב
    21/10/2012

    שלום,
    אני בת 25, מזה שנים שאני סובלת מדלקות בשתן וכאבי בטן תחתונה לאחר קיום יחסי מין ומספר פעמים הזדקקתי לאנטיביוטיקה על מנת לטפל בחיידק/דלקת.
    הייתי אצל גניקולוגים רבים ואורולוג אשר אינם יודעים את מקור הבעיה ועשו לי בדיקות רבות שיצאו תקינות (כולל אולטרסאונד, בדיקות שתן...)
    כאבי בטן חזקים מופיעים לי יום לאחר קיום יחסי מין (עם פרטנר קבוע- לא חדש) ויכולים להימשך ימים רבים אחרי (כאבים כמו דלקות בשתן).
    כאשר יש כאבים והתרבית שתן שלי יוצאת תקינה אני שותה מיץ חמוציות לפי המלצת רופאים ואין שיפור.
    אני יודעת שקשה לתת תשובה דרך האינטרנט ללא בדיקה, אך איני יודעת כבר לאן לפנות.. קבעתי תור אצל אורולוג בכיר בכדי לדון בנושא, אך האם זו בכל זאת יכולה להיות בעיה גניקולוגית?

    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן תחתונה לאחר מגע מיני - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    21/10/2012

    אם מדובר בדלקת דרכי השתן לאחר מין והתופעה לא נדירה אז כדור אנטיביוטיקה כמו מקרודנטין או רספרים פורטה (במידה אין אלרגיה או מחלת G6PD) עדיף לפני מין אך יעיל גם מיד אחרי מין יכול למנוע את הזיהומים. תנסי ו אז תראי האם זה המצב או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן
    רונית
    21/10/2012

    שלום רב,
    אני נוטלת זינט פעמיים ביום בגלל דלקת בשתן.
    האם יתכן שהאנטיביוטיקה הנל גורמת לנפיחות איומה בבטן?
    ואם כן כמה זמן אחרי שאסים את הטיפול הבטן תחזור לקדמותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    21/10/2012

    בהחלט כן. בד"כ כבר למחרת לאחר הפסקת הטיפול נפיחות בטנית חולפת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חול בשתן
    ד.ר.
    11/10/2012

    שלום רב
    אני כותבת לכם בשמו של בן זוגי,ומבקשת את עצתכם לאחר שהוא טופל בידי מס' רופאים ואף מומחים.הסימפטומים שהוא מרגיש הם: מתן שתן מרובה,הרגשה של חוסר התרוקנות,צריבה במהלך מתן שתן וגם באופן רנדומלי במהלך היום או השבוע(כלומר לפעמים הכאב היה מפסיק ולפעמים מופיע חזרה במהלך היום או במהלך השבוע)הופיעו טיפות דם מעטות בקצה הפין.הכאב מתמקד בעיקר במרכז הפין ועולה עד לכיפה.
    הבדיקות שנעשו:בדיקת שתן,דם,מחלות מין,כלימידיה,מיקרופלסמה,urea plasma, משטח מצינור השתן,uro flow ,אולטראסאונד:כליות ודרכי שתן ובדיקה פיסית למציאת גרגירים בקצה הפין.
    מסתבר שהכל יצא תקין,ואף רופא אחד העז לומר שהוא מדמיין את הכל.
    אם קיים חול בשתן אשר פוצע את הצינור של הפין איך ממיסים אותו החוצה בלי לפצוע את החולה?ואיך נמנעים מלהגיע למצב הזה מלכתחילה?מה יכול היה לגרום לכך?
    נוסף לכל,התוכלו לומר לנו האם זהו באמת חול בשתן או שזהו גורם אחר?ולמי אפשר לפנות בנידון?
    התרופות שניתנו עד כה: ciprofloxacin 500mg לאחר 3 חודשים
    spasmo urgenin ולאחר 3 שבועות ,cefovit 500mg,ibofen 400mg,
    papaverin 40mg -ואז הוא התחיל לשתות מיץ לימון טרי סחוט.(התרופות לא ייצרו השפעה אך נראה שהמיץ כן במידה מעטה)
    נשמח לשמוע את עצתכם.
    בתודה מראש
    ד.ר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חול בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חול בשתן - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    21/10/2012

    לא חושב שזה נכון לדון על מקרה כל כך מסובך ומלא פרטים במסגרת הפורום. ממליץ לפנות לבדיקה במרפאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרופורוזיס קל מאוד וציסטה פראפלבי
    משה
    11/10/2012

    עשיתי אולטראסאונד ביגלל אבנים בכיס מרה .אני רושם עכשיו בדיוק מה שרשום בבדיקה .הכבד מעט שומני הומוגני.דרכי מרה תוך וחוץ כבדיות ללא סימני דלקת.כיס מרה מעט מכווץ חלקית מספר אבנים מאוד קטנות ללא סימני דלקת.לבלב בגודל תקין ומרקם אחיד.טחול בגודל תקין מרקם אחיד.כליה ימנית בגודל תקין פרנכימיה שמורה הידרונפורוזיס קל מאוד אגן כליה מורחב עד 1.6סמ ואין עדות לאבנים.כליה שמאלית בגודל תקין פרנכימה שמורה אין עדות להידרופורוזיס ואין עדות לאבנים מספר ציסטות פרא פלביות קטנות.האאורטה הביטנית ברוחב תקין.רטרופריטתאום חופשי.שלפוחית השתן עם קיבולת טובה ודופנות סדירים.הערמונית בנפח 16 סמק.אין עדות לנוזל חופשי באגן. זהו ואז רשום סיכום כבד מעט שומני .אבנים קטנות מאוד בכיס מרה.הידרופורוזיס קל מאוד צד ימין עווית כיליתית לפי התאמה קלינית .מה אתה יכול לומר לי על התוצאה בבדיקה זו תודה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרופורוזיס קל מאוד וציסטה פראפלבי - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    21/10/2012

    ישנו צורך בבירור הידרונפרוזיס וממליץ לבצע בדיקת CT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שאלה לגבי חיידק אי קולי
    לילו
    05/10/2012

    שלום יש לי מזה כמעט חצי שנה חיידק לקחתי מס אנטיביוטיקות אך ללא הצלחה הייתי אצל רופא אמר שלא צריך לעשות עם זה כלום עשיתי אולטראסונד והכל תקין בדיקת שתן חוץ מהחיידק אין דלקת אך לאחרונה אני מתלוננת על מתן שתן יותר מהרגיל עשיתי שוב בדיקות ושוב הכל תקין מה ניתן לעשות האם יש בדיקות נוספות שאוכל לעשות משהו אני ממש אובדת עצות.. אמרו לי שזה מהחיידק ואין מה לעשות ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו חשוב

    לילו
    05/10/2012

    יש לי גם לפעמים גרד בפות אני לא יודעת אם זה שייך לזה לדלקת/פטרייה שצריך לטפל בה או לדרכי השתן מ
    תודהמ ראש ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו חשוב - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    10/10/2012

    אי קולי הוא חיידק הכי שכיח של דרכי השתן ובד"כ מגיב לטיפול אנטיביוטי מיידי. לפעמים החיידק לא גורם לדלקת ופשוט נמצא בשתן - המצב נקרא ASYMPTOMATIC BACTERIURIA ונכון לא מקובל לטפל בו במצב זה כי הטיפול לא יביא להעלמותו אלא להתפתחות חיידק עמיד לאנטיביוטיקה ואז במקרה וכן יהיה צורך בטיפול כמו דלקת עם חום גבוה יהיה קשה לבחור אנטיביוטיקה עקב עמידתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום