מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- מזרן לתינוק למיטה בטיחותי ועם תו תקןאור30/09/2020
קובי שלום,אנחנו צריכים לקנות מזרן למיטה לתינוקת בת 6 חודשים. מרוב דגמים וכתבות התבלבלנו. רצינו לשאול איזה מזרן הכי מומלץ מבחינת בטיחות ,נוחות ועם תו תקן כמובן. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום אור,
עד גיל שנה ההמלצה שלי על מזרנים נושמים כמו נומו, מולטיפלואו של בייבי טק או אימג'ן של שילב. אלו היחידים שהם מזרנים נושמים! כל שאר הדגמים גם אם יצוין שנושמים הדבר אינו נכון.
כמובן שהם גם מתאימים מעבר לגיל שנה אבל היתרון הגדול שלהם הוא לשנה הראשונה מכיוון שלדעתי הם יותר בטיחותיים לתינוק וגם יותר נוחים ממזרנים דו צדדים קשיחים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת evenflo nuevo מה חסרונות ויתרונות?יאיר29/09/2020
שלום
רציתי לשמוע חוות דעת על העגלה הזו.
יתרונות וחסרונות כמו כן איכות המוצר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום יאיר,
היתרון היחיד לדעתי הוא המחיר שגם כולל סלקל. לצערי הסלקל לא מתעלה לרמות הגבוהות כמו רוב מוצרי הבטיחות של אוונפלו.
באשר לעגלה: האמבטיה די בסיסית ללא פתחי אוורור. הטיולון לדעתי מאוד בסיסי מבחינת הריפוד והתמיכה שהוא מספק (בקושי לדעתי כי אין גב עם תמיכה קשיחה מספיק). הגגון קטן, ניתן טיפה להאריך אותו אבל אז נפתחת רשת שאמורה להיות לאיוורור אבל גם מכניסה את קרני השמש לעגלה. השלדה מאוד פשוטה עם גלגלים מאוד פשוטים. הידית בגובה קבוע ולכן יהיה מאוד קשה לעלות ולרדת איתה מדרכות. הייתי ממליץ להתאמץ עוד טיפה במחיר וללכת על עגלות כמו ספורטליין סיילו ואם מתאפשר על בייבי בוס בובקט 2.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה עירונית לילד ראשוןמור29/09/2020
היי קובי, אשמח לעזרתך. אנחנו גרים בתל אביב ומצפים לילד ראשון בחודש הקרוב. עקב המצב אנו מתקשים להגיע פיזית לחנויות על מנת לרכוש עגלה מתאימה. אשמח להמלצתך על 2/3 דגמים המתאימים להליכה ושיטוט בעיר, קלים יחסית לקיפול ונשיאה ומתאימים למעלית תל אביבית צרה. המון תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/09/2020שלום מור,
לא צוין תקציב ולכן אנסה לכוון.
לדעתי הכי מומלצת היא הבובקט 2, תפורה להורים עירוניים: שוקלת רק 8.2 ק"ג שזה משקל קל לעגלה דו כיוונית. בעלת ידית טלסקופית שמקלה בעליה וירידה ממדרכות. רוחב השלדה 52 ס"מ ולכן נכנסת במעברים הכי צרים שיש. הקיפול קל לביצוע גם ביד אחת והוא אחד הבודדות שגם נפתחת ביד אחת, קומקפקטית ולמרות כל היתרונות היא מרווחת מאוד לתינוקות, נוחה לניוד גם מעבר לעיר (פארקים לדוגמא). יש לה את הגגונים הכי מצלים והיא גם לא יקרה. מחירה 2490 ש"ח.
באותו מחיר +- יש את הסיילו שמציעה את רוב היתרונות של הבובקט 2 אבל היא כבדה יותר ב-2 ק"ג ורוחב השלדה רחב יותר. לדעתי הבובקט עדיפה בכל היבט.
אם מטפסים במחיר יש את בוגבו בי 5 בקרוב 6 שתפורה לעיר, יחסית קלה כ10 ק"ג, נוחה מאוד בניוד, נוחה לקיפול, רוחב השלדה צר ולכן לדעתי תואמת את הדרישה. מבחינת מחיר היא באזורים של 4750 ש"ח לבי 5. בי 6 לא ידוע מה יהיה מחירה.
עוד עגלה פופלארית ותואמת את הדרישות היא סייבקס מיוס 2. לדעתי בגלל שהיא נמכרת במחיר של הבי הבי עדיפה בגלל יכולות הניוד. הסייבקס טיפה יותר קלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מור29/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן תינוק בייביטק או שילבמחפשת מזרן תינו26/09/2020
שלום רב,
אנו עתידים לרכוש מזרן תינוק ומתלבטים בין מזרן מולטיפלואו של בייביטק לבין אימגן של שילב. האם שני המזרנים זהים? האם בשניהם יש את אותה זרימת אוויר? האם ציפת המזרן מונעת חלחול של נוזלים לליבת המזרן (חשוב לנו בגלל פלטות מרובות). בנוסף, ראינו באתר של שילב מזרן בשם בייבי ארט אשר עשוי מסיבים ומבטיח גם כניסת אוויר של 360 מעלות. במה הוא שונה מהמזרנים שציינו לעיל?
באם ישנו מזרן אחר מומלץ נשמח להמלצתך.
נודה לתשובתך המלומדת תודה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/09/2020שלום,
שניהם מעולים ונותנים את אותם יתרונות ומשרתים את אותה המטרה.
כל היתרון של המזרנים שהנוזל מחלחל ולכן בשניהם בפליטות אין מניעת חלחול. היתרון שלהם שפשוט שוטפים אותם במקלחת/צינור והם מתייבשים בדקות ספורות.
הארט אינו מזרן נושם, אמנם יש חריצים למעבר אוויר אבל לדעתי זה לא יעיל כמו מזרני סיבים כמו המולטיפלואו או האימג'ן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת בייבי בוס היכן ניתן להתרשם לפני קניה?ברי26/09/2020
שלום יש לי כמה שאלות לגבי עגלת בייבי בוס?
1. היכן ניתן לראות את העגלה פיזית ולהתנסות בה בסניף שקרוב לנתניה(בעגליס כתוב שהמלאי אזל)
2. אני צריכה ללדת באוקטובר, במידה ואני עושה הזמנה זה יגיע עד הלידה?
3. מה ההבדל בין הטייגר לבין הבובקט? האם שתיהן יכולות להיכנס לבגאז קטן (יונדאי i10) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/09/2020שלום ברי,
1. בעגליס דגם הטייגר אזל אך יש בובקט. כרגע הם הכי קרובים לנתניה. לא רחוק מהם יש את מקס בייבי בצומת ירקונים פתח תקווה, שם מוצגים שני הדגמים. כרגע רק הבובקט זמינה לרכישה.
2. לגבי זמינות הטייגר. יש קונטיינר שנכנס לנמל ביום ג'. ברגיל תוך יומיים/שלושה זה כבר אצלנו. כעת עם סגר וסוכות באופק קשה לומר מתי. אני רוצה להאמין שעד ה10/10 זה כבר יהיה זמין בחנויות. מה בקונטיינר: דגם הטייגר ובובקט בגוון צבעים. כרגע הבובקט שנותרו רק באפור.
3. לגבי הבדלים: האמבטיה, הטיולון והתפעול זהים לחלוטין. הטייגר מגיעה עם גלגלים אחוריים גדולים יותר עם קפיצים יותר גדולים ושלדה יותר מעובה ולכן מתאימה לדרך משובשת מאוד. כמוכן סל החפצים מעט יותר גדול.
מצד שני הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג, רוחב השלדה צר יותר והיא זולה יותר. שתיהן מאוד קומפקטיות ונכנסות גם בi10
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכישת טיולון נוסף על עגלת בוגבו בירגינה אילוז26/09/2020
היי, יש לי עגלת בוגבו בי, רוצה לקנות וחולון נוסף שיהיה קטן , קל ונוח. בילדים הגדולים היה לי מקלארן קווסט, שמעתי שהיויו מאוד מומלץ, כי היא קלה ומתקפלת בקלות וניתן לעלות איתה לטיסה...הבנתי שיש באותה הקטגוריה את הסייבק איזי ועכשיו את הבוגבו אנט...כיוון שעכשיו אי אפשר לגשת לחנות ולנסות את כל העגלות באופן פיזי, אז אשמח לקבל המלצה...מה מכל הטיולונים שהזכרתי, כאשר מדובר בטיולון נוסף לבוגבו בי שנועד בעיקר לטיסות וטיולים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/09/2020שלום רגינה,
לגבי האנט, אני פחות ממליץ, היתרון היחידי שלה הוא שיש לה טיולון דו כיווני. מצד שני כאשר הטיולון פונה לכיוון הנסיעה לא ניתן להשכיבו.. כמוכן התפעול מסובך ועוד יותר הקיפול.
גם הסייבקס לדעתי לא מוצלח. כמו האנט מציע רק יתרון אחד וזה טיולון דו כיווני.
היויו הכי קלה מבחינת משקל, נוחה בתפעול והקיפול ולכן עדיף כטיולון.
אפשר גם לבדוק את מקלארן אטום שדומה ליויו ביתרונות רק זול יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסט לתינוק האם בטוח לשימוש ומומלץ?נטלי24/09/2020
היי קובי
לאחרונה נתקלתי בהרבה המלצות מצד אמהות לגבי נסט לתינוק.
האם זה לא מסוכן המוצר הזה? כי ההמלצה היא לא לתת לתינוקות לישון כאשר יש במיטת תינוק נחשוש ומגן מזרן השאלה מה לגבי נסט? הבנתי שהורים רבים שמים את זה בתוך העריסה וגם לוקחים את זה איתם ממקום למקום
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/09/2020שלום נטלי,
המוצר להיט בארה"ב והתגובות הן לכאן ולכאן ולכן קשה לתת המלצה חד משמעית. אני לא חושב שזה מוצר שיסכן תינוקות זה סוג של עריסה ניידת. בניגוד לנחשוש החלק הנחשושי של המוצר תפור למוצר ולכן פחות מסכן את התינוק. בגדול כל דבר בקרבת תינוק יכול לסכן (נחשוש, ספר עגלה, מובייל, צעצועים שונים, אפילו מוצצים וכו') ולכן בשינה משכיבים על הגב וכשהם ערים תפקידנו להשגיח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!
נטלי25/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון איכותי לתינוק ראשון - בבקשה המלצהEva Solomon24/09/2020
היי קובי
אנחנו גרים במושב
התינוק שלנו כבר בן 5 חודשים ואנחנו רוצים לקנות טיולון איכותי.
על מה אתה ממליץ?
עד עכשיו היינו עם עגלה/עריסה שחברה הביאה לנו וכבר לא מתאימה לגיל...
חשוב שהטיולון יתאים למושב.
תהיה מרווחת לילד עם מקום לרגליים
בד איכותי ונושם.
הצללה גדולה
סל אחסון גדול
קיפול נוח
בקיצור שיהיה בה הכול 😉
המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/09/2020שלום אווה,
קצת קשה לי להמליץ על טיולון מכיוון שאני ממליץ על בסיס מחקרים שתינוקות יהיו מול ההורה עד גיל שנה+
לצערי אין בשוק הרבה טיולונים דו כיוונים וגם אלו שכן הם לא מהמומלצים לדעתי.
אם מוותרים על דו כיווניות הייתי הולך על ביבה טאיטאי שזה יותר עגלה אבל מרווחת, סל ענק, הצללה טובה, קיפול נוח, המשקל כבד מטיולון אבל סביר. הבדים כמו שאני מציין תמיד לא איכותיים באף עגלה, לכן אני ממליץ מראש לרכוש מזרן כותנה איכותי כמו קומפי קוש לדוגמא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי רכישת כיסא בטיחות לתינוק בן שנהאושר23/09/2020
שלום,
הבן שלי בן שנה , עד עכשיו השתמשנו בסלקל של סייבקס, עכשיו אנחנו מעוניינים להעביר אותו לכיסא בטיחות.
חשוב לנו בעיקר שיהיה בטיחותי, הכיסא אמור לשבת קבוע ברכב ולא לעבור מרכב לרכב.
אנחנו רוצים להמשיך להושיב אותו נגד כיוון הנסיעה בינתיים ומתוכננים בעתיד הקרוב לשבת באותו הספסל 2-3 כיסאות בטיחות/בוסטר.
הדגמים שחשבנו עליהם:
צ'יקו נקסטפיט זיפ
צ'קו נקסטפיט זיפ מקס
ברייטקס ct- אחד משלושתם. מחיר המרתון דומה לזיפ, ונראה שהזיפ יותר טוב, לא?
ראיתי שמציגים שלברייטקס יש כל מיני טכנולוגיות ייחודיות, שמשפיעות על הבטיחות. השאלה אם ברייטקס יותר בטיחותי, ולכן שווה כן לשלם את המחיר, למרות שהם מאוד יקרים?
כמו כן, ראינו דגמים של גראקו, שהם יותר זולים:
4ever
סייז 4 מי- ממש זול בפער מקודמיו. לא ברור לי למה הפרש המחירים כל כך גדול, גם אם יותר קשה להתקין, אפשר ללכת למתקין מורשה, ואז איזה יתרון יש לדגמים היקרים על פני הזולים יותר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/09/2020שלום אושר,
כל הדגמים שרשמת מקבילים דירוג בטיחותי גבוה.
צ'יקו וברייטקס זוכים לניקוד מעט יותר גובה מגרקו אך הפער לא גדול.
לדעתי מעבר לבטיחות הברייטקס (בעיקר) וצ'יקו יותר נוחים וקלים להתקנה ותפעול. זה שיש מתקין מורשה זה סבבה אבל לא תמיד זה זמין. נתקלתי בהרבה מקרים שבהם הורים נסעו לשטוף את הרכב ופירקו להם את הכיסא ויש לא מעט מקרים בהם יצא שהכיסא נותק על ידי מישהו בטעות. לכן ההמלצה שלי לסמוך על עצמכם. בקטע הזה ברייטקס מובילים כי שיטת ההתקנה שלהם הכי קלה לביצוע ולכן הסיכוי לטעות קלוש.
צ'יקו זיפ מקס מאפשר חגירה נגד הכיוון עד גיל שנתיים מבלי לפגוע בנוחות התינוק. מעבר לזה אין הבדל בינו לזיפ הרגיל.
גרקו פוראבר משלב בוסטר בכיסא, אני פחות אוהב את השילוב הזה. אני ממליץ עליו רק בגלל מחיר אטרקטיבי כי בדרך כלל הוא במחירים של ברייטקס.
הסייז פור מי טוב אבל גם יותר בסיסי ולכן אני נוטה להמליץ עליו ככיסא שני או למי שכלכלית לא יכול לרכוש את הצ'יקו או ברייטקס.
לגבי גרקו המחירים זולים כעת מכיוון שיש 2 יבואנים מורשים כרגע בארץ והם מתכסחים ביניהם, הרווח כולו של הצרכנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש לדעת איפה ניתן לראות ולנסות עגלות בייבי בוס?דורון23/09/2020
קובי שלום,
קראתי הרבה דברים שכתבת על הבייבי בוס ורציתי לראות אותה ולנסותץ איפה אפשר לעשות זאת באזור תל אביב רמת גן בני ברק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/09/2020שלום דורון,
יש בתינוקות זה אנחנו ועגליס שניהם מול קניון איילון. אצל שניהם יש כרגע רק את דגם הבובקט 2.
במקס בייבי בפתח תקווה יש את 2 הדגמים לבדיקה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגליס לא רלבנטי כרגע
דורון25/09/2020הם סגורים לקבלת קהל. רק איסוף הזמנות. אז אני מניח שנצטרך לחכות לסיום הסגר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/09/2020שלום דורון,
יש תינוקות זה אנחנו הם באותו מקום יושבים. ככל שידוע לי פתוחים.
גם מקס בייבי בצומת ירקונים פתח תקווה, ככל שידוע לי פתוחים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסתבר שגם תינוקות זה אנחנו סגורים לקבלת קהל
דורון05/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/10/2020שלום דורון,
דווקא הייתי אתמול והיה פתוח וגם מחר אני מספק להם עגלות.
בכל מקרה ניתן גם לגשת למקס בייבי בצומת ירקונים פתח תקווה, זו נסיעה של 10-15 דק, מקניון איילון. שם פתוח וגם יש את 2 הדגמים פתוחים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
דורון05/10/2020הייתי שם היום ועל הדלת היה כתוב שהם סגורים לקבלת קהל בשל הנחיות משרד הבריאות ופתוחים רק לאיסוף הזמנות. היה גם יפתח בתוך המנעול של הדלת בצד הפנימי כך שנראה לי 'זה המצב. לא ניסיתי להכנס. אשמח לפגוש אותך מחר שם אם זה יהיה אפשרי. מחר אהיה בעבודה סמוך למקום. פתח תקוה זה קצת רחוק מדי מהבית גם מבחינת ההנחיות וגם מבחינת זמן נסיעה עבור התינוק שלנו שלא סובלני במיוחד לנסיעה בסל קל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום דורון,
אתה יכול לשלוח לי הודעה בדף הפייסבוק של בייבי בוס.
אז אעדכן כ-20 דק' לפני שאגיע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לילד ראשון - קלה עם קיפול קלדין23/09/2020
היי!
אנחנו מחפשים עגלה לילד ראשון, והצרכים שלנו הם בעיקרם שתהיה קלה יחסית ועם קיפול קל שתהיה יציבה ועם אמבטיה יחסית מרווחת. נשמח כמובן גם לשמוע אם יש פרמטרים נוספים חשובים.
ראינו את ה-nuna triv ואת האויסטר 3 ומתלבטים בעיקר בין שתיהן - מי מהן מומלצת יותר? האם יש עגלה נוספת מומלצת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/09/2020שלום דין,
אלו 2 עגלות שונות מאוד אחת מהשנייה. חשוב לציין שכל אחת נמכרת בלעדית ברשת מסוימת ולכן אין תחרות מחיר עליהן ולפי דעתי המחיר של שתיהן ביחס לתמורה מוגזם.
האויסטר לדעתי יותר מפנקת לתינוק כי היא יותר מרווחת עם מושב טוב יותר, היא גם נוחה יותר לניוד. מצד שני היא משמעותית יותר כבדה ויותר גדולה לאחר קיפול ולכן לא עונה לדרישות הקל כי היא נחשבת לכבדה.
הטריב יותר עונה לדרישות. מצד שני הטיולון שלה עשוי מרשת שלדעתי פחות מספקת תמיכה לתינוק.
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 או בובקט 2 שנותנות את כל מה שיש בטריב רק עם מושב מפלסטיק, משמעותית יותר זולות ועם גגונים יותר מצלים. שני הדגמים והטריב שוקלים פחות מ-9 ק"ג. יש עגלות יותר מרווחות לתינוק אבל אז צריך לטפס במשקל ובגודל לאחר הקיפול ולכן זה תלוי בכם אם זה רלוונטי. עגלות כאלו שוקולת באזורים של 11-13 ק"ג (כמו האויסטר).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכיסא אוכל בטיחותי וקל לניקוירחלי22/09/2020
שלום,
תיכננו לרכוש כיסא אוכל של mom אולם בזמן האחרון אני רואה ברשת עוד ועוד מקרים שהכיסא התפרק והתינוקות נפלו ממנו.
מחפשת המלצה לכיסא אוכל של מותג אחר, בטיחותי, מתכוונן, קל לניקוי ומתקפל. עדיף עד סכום של 500 שח.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/09/2020שלום רחלי,
עד 500 ש"ח ולא מאמא יש כסיא אוכל של INFANTI (אינפנטי) דמוי עור דגם אניס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון עם גגון גדול, אוורור ושכיבה מלאהנועה22/09/2020
היי קובי,
הבת שלי בת 4 חודשים וכרגע אנחנו עם עגלת ג'ואי כרום שהיא מאוד מאסיבית וכבדה.
אני מחפשת לה טיולון שיהיה קל ונוח לקיפול. בנוסף, הבת שלי סובלת מחום ככה שחשוב לי שיהיה הרבה אוורור (כמו בטאי טאי או בסייבקס), גגון גדול, אפשרות לשכיבה מלאה ולישיבה זקופה עד כמה שניתן. (יש כזו חיה..?)
כרגע אני מתלבטת בין הטאי טאי, וויפר ספורט ליין או הסייבקס מיילו החדשה (יקרה פי 3 אך מגיעה גם עם אמבטיה.. האם שווה את המחיר?) אשמח לשמוע את דעתך.
כמו כן, אשמח להצעות נוספות אם יש טיולונים נוספים שיכולים להתאים לדעתך.
תודה רבה,
נועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/09/2020שלום נועה,
היות ואני ממליץ על טיולון דו כיווני עד גיל שנה המיילו לדעתי האופציה הטובה יותר. הבעיה שבתור עגלה לדעתי מדובר בעגלה לא מוצלחת. אני לא אהבתי שברגע שהמושב פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיב אותו הוא חוצה באופן משמעותי את קו ידית האחיזה, לדעתי זה מוריד מנוחות הניוד של ההורה ולא מאפשר לתלות תיק על העגלה. אם כבר לרכוש עגלה עם אמבטיה לדעתי הבובקט 2 תיתן לך מענה טוב יותר מאשר המיילו היא עדיפה בניוד, עם גגון טוב יותר והטיולון לא חוצה את קו הידית מכיוון שיש לה ידית מתארכת. היא גם זולה ב-700 ש"ח מהסייבקס.
בין טאיטאי לוייפר, לדעתי הטאיטאי יותר נוחה בניוד, יותר מרווחת לתינוק, פחות נוחה לשינוי מצבים בגלל השרוך בגב במקום לחצן. מצד שני היא יותר גדולה בקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מומלץ - צ'יקו נונה או גראקו?פנינה21/09/2020
שלום,
מתלבטים ממש לגבי כיסא בטיחות-
צ'יקו נקסטפיט זיפ
נונה
גראקו
מה הכי עדיף ולמה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/09/2020שלום פנינה,
המומלצים בעיניי הם צ'יקו נקסטפיט וכל סדרת ברייטקס קליקטייט, הם פשוט מדורגים בטיחותית טוב יותר, גם לגרקו יש דגמים ברמה גבוהה אבל הצ'יקו וברייטקס עדיפים במעט. כמוכן לדעתי צ'יקו מספק את הזווית הכי נוחה לתינוקות מגיל לידה, אם זה לא לתינוק בן יומו אז זה פחות רלוונטי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות הבדלים בין דגמי צ'יקו נקסטפיטהריונית21/09/2020
היי,
אשמח לדעת מה ההבדל בין כיסא בטיחות צ'יקו נקסטפיט זיפ לבין כיסא הבטיחות כיסא בטיחות צ'יקו נקסטפיט זיפ מקס. האם הפער במחיר (כ 300 שקלים) באמת שווה את זה? האם הם בטוחים באותה מידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/09/2020שלום,
המוצר זהה למעט הבדל אחד. המקס החלק שבאזור הרגליים ארוך יותר ב-25%. יש לכך סיבה טובה. ההמלצה כיום בארה"ב ובעולם שהתינוקות יהיו חגורים נגד הכיוון עד לפחות גיל שנתיים, המחמירים ממליצים עד גיל 4 שנים ובצדק, זה יותר בטוח לתינוק. מצד שני זה הרבה פחות נעים ונוח לתינוק, בעיקר ככל שהם גדלים ואז הרגליים נוגעות בגב מושב הרכב, לכן במקס האריכו את האזור ולכן זה אומר שהם האריכו את האפשרות שהתינוק יהיה נגד הכיוון עד לפחות גיל שנתיים והרגליים לא יתקלו בגב מושב הרכב.
לכן אני תמיד אומר למי שמתכנן לחגור נגד הכיוון עד גיל שנתיים המקס שווה את ההפרש. למי שלא אז הוא מיותר.
החוק אגב אומר לחגור נגד הכיוון עד גיל שנה!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


