מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- המלצה לעגלה קלה ונוחה עם עבירות גבוההמרב18/10/2020
מחפשת עגלה קלה, נוחה לקיפול ועם עבירות גבוהה.
לא חשובה לי במיוחד אמבטיה..
בתקציב של עד 2500₪..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום מרב,
לדעתי בייבי בוס בובקט מושלמת ועונה לכל הדרישות כולל לתקציב.
היא כוללת אמבטיה שדווקא בימי חורף לדעתי זה מאסט.
היא קלה, בעלת טיולון דו כיווני, יש לה עבירות יוצאת דופן בהשוואה לעגלות קלות גם בדרך משובשת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר!
מרב18/10/2020האם היא יציבה? ומה ההבדל בינה לבין היויו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/10/2020שלום מרב,
ברור שהיא יציבה, זה סגנון שונה מהיויו. אני לא הייתי קונה יויו לניו בורן. לדעתי היא מעולה כטיולון אך כעגלה אני תמיד ממליץ ללכת על עגלות עם טיולון דו כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוקות יהיו מול ההורים עד גיל שנה + והיויו לא מאפשר זאת כטיולון. כמוכן הטיולון מתאים מגיל 6 חודשים והאמבטיה מ0-6, לא תמיד זה יהיה כך כי מדובר באמבטיה חדשה, גם הדגם החדש של האמבטיה.
בבובקט יכול הניוד עדיפה, יש ידית מתכווננת, טיולון שמשנה מצבים עם לחצן ולא שרוך, שכיבה שטוחה בטיולון, גגונים יותר גודולים ועוד. היא יותר כבדה אך עדיין נחשבת לקלה מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
מרב19/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על טיולונים איזה הכי מומלץNofar18/10/2020
שלום אני מעוניינת לקנות טיולון רק שיש מלא מבחר בשוק והכל נורא מבלבל...אני הסתכלתי על המיני גו קליק s של מאמ וטיולון לולה. אשמח לקבל חוות דעת מה הכי מומלץ מבניהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום נופר,
הם די זהים, לדעתי המאמ טיפה יותר מוצלח, גם יותר ותיק וסה"כ הביקורות לגביו חיוביות ולכן אני נוטה להמליץ עליו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת על טיולונים
נופר18/10/2020יש אולי טיולון אחר שאתה ממליץ עליו שאני לא ראיתי??? בסדר גודל של אותם המחירים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת על טיולונים
Nofar18/10/2020מה עם טיולון של מאמ האוטומטי דגם טרו???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת על טיולונים
נופר18/10/2020????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום נופר,
אין לי המלצה נוספת, אולי אינפנטי מגנום אבל השניים ששאלת לדעתי טובים. האוטומטי של מאמ די זהה לקליק רק יותר יקר כך שזה תלוי בכם אם ההפרש בגלל הקיפול מצדיק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה לקראת תינוק ראשוןאלונה18/10/2020
היי,
לקראת לידה ראשונה ומרגישהשאני הולכת לאיבוד בים העגלות והדגמים השונים והמומלצים בחוץ.
אשמח אם תוכל להמליץ לי על 3-4 עגלות שאוכל להגיע לחנויות ולבדוק שעונות על הקריטריונים הבאים:
1. ביני לבין בעלי יש הפרשי גובה של כ30 ס"מ, אז הידית חייבת להיות מתכווננת.
2. חשובה לי הנוחות של התינוק, היציבות כמו גם הנוחות שלי בעת סגירת העגלה
3. יש לנו רכב קטן, סוזוקי אלטו, לכן אנחנו צריכים עגלה שתוכל להיכנס בקלות.
4. אנחנו גרים בעיר, אך גם בעיר יש הרבה מדרכות משובשות ולכן העגלה צריכה להיות יציבה, במיוחד שאני צפויה ללדת בסוף ינואר ויש שלוליות וכאלה.
5. העגלה צריכה להיות חזקה בעת עליה וירידת מדרגות .
6. האמבטיה צריכה להיות נוחה עבור התינוק בגלל שאני רוצה להרדים אותו שם, שיהווה מעין עריסה. כי בחורף עדיף משהו חם שימשיך לדמות את הרחם.
7. אין צורך בסלקל, אנחנו רוצים לקנות כיסא בטיחות , מתכוונים להשאיל סלקל מהחברים.
8. מגבלת תקציב עד 3500 שח .
אני צפויה ללדת בסוף ינואר, אז אם יש עוד פרמטרים או נקודות שפספתי אשמח לשמוע!
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום אלונה,
הקושי למצוא מוצר תואם את הדרישות מובן לי. לצערי לא תהיה אחת כזו שתענה על הכל, יהיה צורך להתפשר על חלק מהדרישות.
1. אכן הייתי ממליץ לחפש מוצר עם ידית טלסקופית, כזו שמתארכת.
2. עגלות כאלו בדרך כלל יותר גדולות וכבדות שכן הרוחב משפיע על המשקל כי יש יותר מתכת/פלסטיק/בד וכו'.
3. הדרישה הזו תוביל לעגלות טיפה יותר קטנות/צרות עם גלגלים יותר קטנים ולכן זה מתנגש עם דרישות 2 ו 4
4. גלגל יותר גדול וקפיצים יותר גדולים יובילו ליכולות ניוד טובות יותר אבל גם למשקל כבד יותר.
5. אף עגלה לא תהיה מספיק חזקה לעליה במדרגות. בסוף כל עגלה תקרוס. כאשר אנו עולים מדרגות עם עגלה אנו מפעלים לחץ עצום על ידית האחיזה שזה שווה המון משקל. מצד שני משקל התינוק מפעיל ניגוד למשקל שאנו מפעילים, כל הלחץ הזה בסופו של דבר מחליש את העגלה עד למצב של שברים בחלקים מסיימים. לכן כל היצרנים ומכוני התקנים אוסרים על עליה וירידה במדרגות עם עגלה פתוחה.
6. חוזרים לסעיף 2, הפשרה תהיה בעגלה כבדה וגדולה.
אני אתן המלצות שונות שמכאן זה שיקול שלכם:
איי.בי.סי דיזיין סלסה: העגלה הכי מרווחת לתינוק גם באמבטיה וגם בטיולון, מושלמת להורים עם הפרשי גובה. יש את המזרן הכי עבה באמבטיה והוא גם נושם לכן מושלמת לשינה. גלגלים ענקיים ומערכת קפיצים יחודית יובילו לניוד סופר נוח, חזקה לעליה במדרגות אך כמו שציינתי יכולה כמו כל עגלה אחרת לקרוס בסופו של דבר, פשוט יקח יותר זמן. גדולה בקיפול ותיכנס בלחץ לאלטו. אני חושב שבסופו של יום זה מכריע נגדה.
פג פרגו בוק, עם שלד S 51, מרווחת כמעט כמו הסלסה, המזרן באמבטיה די בסיסי אבל האמבטיה נושמת. אין ידית מתארכת לכן רצוי לבדוק טרם הרכישה, קצת חורגת מהתקציב תיכנס יותר בקלות לאלטו כי רוחב הגלגלים צר. לא הייתי ממליץ לעלות איתה מדרגות כי אין לה ידית טלסקופית.
אינגלזינה אפטיקה, כמו הפג רק עם ידית טלסקופית, לכן לדעתי גם יותר מותאמת לגבוהים וגם תשרוד טוב יותר מדרגות.
צריך לקחת בחשבון שכל ה-3 כבדות ושוקלות באזורים של 12 ק"ג +
אופציה שונה: בייבי בוס טייגר, עונה לכל הדרישות של משקל קל, נוחות קיפול, נוחות ניוד כי יש לה גלגלים גדולים מהמקובל לסגמנט שלה, קומקפטית לאלטו. מצד שני כל אלו גורמים לכך שהאמבטיה והטיולון יותר צרים מהעגלות שציינתי, ההפרש באמבטיה הוא בערך 4 ס"מ פחות ברוחב ו-3 באורך. בטיולונים ההפרשים קטנים יותר. עדיין יש לה מזרן נושם באמבטיה.
יש לה ידית טלסקופית כך שהיא מעולה להורים עם הפרשי גובה.
יש כאן פשרה קלה על נוחות התינוק כי אני מאמין במרווח פנימי אבל לדעתי היא קלה כי בעגלות מקבילות אליה בסגמנט בפשרה גדולה יותר. למדרגות היא יותר עדינה ביחס לעגלות למעלה אבל יותר חזקה מעגלות מקבילות, לכן היא איפשהו באמצע.
מצד שני בשלב הטיולון היא מאפשרת להוציא את התינוק ממנו ולהחזיק את התינוק ביד אחת, לקפל את העגלה ביד השנייה ואז לשאת אותה ביד אחת והתינוק ביד השנייה. לכן לדעתי היא הכי נותנת מענה לדרישות אם הכי פחות פשרות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אלונה18/10/2020תודה רבה על המענה המהיר והמפורט!
עזרת לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת בייבי בוס טייגר 2אודי18/10/2020
שלום, האם אפשר לראות את הבייבי בוס טייגר 2 באחת החנויות באיילון בתצוגה נכון לעכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום אודי,
יש בתינוקות זה אנחנו ועגליס. שניהם פתוחים גם אם הדלתות סגורות למראית עין, הם עובדים די כרגיל עד 17:00 +-.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אודי18/10/2020תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב לתינוק - ראשי ומשנישירלי זעפרני16/10/2020
שלום
אני מעוניינת להחליף את הכסא בטיחות (היום יש לנו ברייטקס) לבת שלי בת 3 שוקלת 12 קילו ,צריכה המלצה לכסא בטיחותי אבל לא גדול ומאסיבי. יש לי עוד ילדה בת 6 שוקלת 16 קילו ויש לנו קרגו (לדעתי דגם אטלס) ו 2 כסאות בטיחות תופסים את כל המושב האחורי לכן זה אני מתלבטת בין להשאיר את הגדולה עם הקרגו ולהעביר את הקטנה לכסא אחר ,השאלה איזה? או לתת לקטנה את הקרגו ואת הגדולה ששוקלת 16 להחליף לה לכסא אחר ,השאלה איזה?
חשוב לי הבטיחות כמובן לפני הכל אבל מחפשת משהו צר ענק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2020שלום שירלי,
כדי לצמצם צריך בוסטר עם רצועות או ללא, לכן הגרקו שיש לגדולה מעולה ויש 2 אופציות, או שתישאר איתו או לקנות לה בוסטר ללא רצועות ולהעביר אותו לקטנה. או לקנות לקטנה בוסטר עם רצועות כמו אוונפלו מאסטרו שהוא זול ואם אין בעיית תקציב אז גרקו נאוטילוס סנאגלוג, לדעתי הטוב ביותר שיש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה בהתאם להעדפותהודיה16/10/2020
שלום. אשמח להמלצות על עגלת תינוק לילד ראשון בהתאם להעדפות הבאות:
יציבות
אמבטיה מתקפלת לאחסון בגמר השימוש
הגנה טובה באמבטיה מפני רוח וקור בחורף ומצד שני בעלת פתחי אייוורור
בעלת טיולון דו כיווני שניתנת לקיפול בשני הכיוונים כאשר הבדים כלפי פנים
קלה יחסית
מתקפלת בקלות ולגודל קטן (שיתאים לרכב פרטי לא גדול)
בדים מתכבסים שלא נהרסים בכביסות (עד כמה שאפשר)
גלגלים עמידים שלא נשחקים בקלות בדרך עפר (ללא שימוש יומיומי בשבילי עפר אך כן יוצא לפעמים)
בנוסף, ראיתי שיש עגלות שהאמבטיה שלהן מתקפלת גם בזמן השימוש (להכנסה לרכב), אשמח לדעת איזה עגלות כאלו יש ואיזה מומלצות (אני ראיתי שהבייבי ג'וגר סיטי טור לוקס כזו אך מדפדוף פה בפורום נראה שאתה לא כל כך ממליץ עליה). אשמח לדעת אם יש נוספות עם הייתרון הזה.
טווח מחירים רלוונטי 2000-3000 ₪.
תודה רבה מראש.
(הערה- אם יש קריטריונים נוספים שחשובים בעיניך ולא ציינתי אשמח לדעת, אני לא מנוסה.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/10/2020שלום הודיה,
קשה להצביע על עגלה שתכיל הכל. כמוכן בעגלות שהאמבטיה מתקפלת זה אומר שהן טיפה יותר חשופות לרוח מכיוון שרק בד עוטף את האמבטיה. לגבי בדים בכביסה, סה"כ בכל העגלות הבדים טובים ודי זהים מכיוון שהם עשויים מפוליאסטר הם גמישים יותר לכביסות.
לגבי עגלות אם אמבטיה מתקפלת, לדעתי גימיק מיותר. הזמן שלוקח לקפל את האמבטיה מול הזמן של לנתק אותה ולהניח ברכב יותר ארוך ובכלל מדובר בפעולה לא הכי נעימה לביצוע, בעיקר למי שסובל מהגב.
הכי קרובה לדרישות היא פג בוק פופאפ עם שלדת S, היא מעט גדולה בקיפול ויחסית כבדה אבל עונה לכל השאר, אמבטיה מתקפלת, ניתן גם לקפלה יחד עם השלדה, נוחה לניוד בעפר בגלל סוג הצמיגים וגודלם. לצערי חורגת מהתקציב אך לפעמים יש מבצעים על שנתונים ישנים או יד 2.
אופציה נוספת היא בייבי בוס טייגר שעונה להכל רק שאין לה אמבטיה מתקפלת. מצד שני היא אטומה יותר בחורף.
זו העגלה היחידה שמשקלה קל ועדיין יש לה יכולות ניוד טובות גם בדרך משובשת מאוד כי יש לה גלגלים די דומים לבוק S שהזכרתי. לכן אם מוותרים על עניין האמבטיה המתקפלת אז היא מושלמת לדרישות ולתקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו עגלה הכי דומה לאינגלזינה avio?ענת15/10/2020
הי, בתינוק הראשון שלי הייתה לי אינגלזינה אביו והייתי סופר מרוצה. השילדה חזקה ועמידה, הגלגלים מעולים בכל תנאי דרך, הסל למטה מספק, סוחבת כל משא - היא הייתה נהדרת. ומאז נמסרה לטובת תינוקות אחרים. עכשיו בתינוק שני (בעזרת השם) אני מחפשת משהו דומה עד כמה שאפשר. אני לא חושבת שבטרילוג׳י יש את אותם גלגלים ולא מצליחה למצוא עגלה עם אותם גלגלים כמו באביו ובכלל עגלה שמזכירה אותה. אשמח לעזרה, תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/10/2020שלום ענת,
אין משהו דומה, באמת הטרילוג'י זה הכי קרוב שיש מבחינת תפעול.
בניוד ההבדל לא אמור להיות גדול, פשוט האביו הייתה יותר נמוכה, עם גלגלים יותר גדולים וגם יותר קלה, לכן אלו יצרו ניוד נוח יותר.
בגדול עגלות כמו בייבי בוס בובקט/טייגר ובוגבו בי לדעתי יהיו עוד יותר נוחות בניוד מהאביו אבל התפעול שלהן שונה מכיוון שמדובר בעגלות בסגנון שונה. אם לא מפריע התפעול וגודל הקיפול לדעתי 2 האופציות עדיפות על האביו בכל היבט כולל ביכולות הניוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלות אבל ממש שונה
ענת16/10/2020הי, תודה רבה על התשובה. הדוגמאות שנתת בטווח מחירים שונה וגבוה ממה שתכננתי להוציא.
מה הכוונה נוחות בניוד? האבי הייתה מושלמת במיוחד מבחינת הגלגלים, אתה אומר שדווקא בגלגלים היא לא משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/10/2020שלום ענת,
הבי אכן יקרה מאוד (אפשר לשקול יד 2 כי השוק מוצף ולא פעם כותבים לי כאן שרכשו כאלו ממש חדשות בעלות של מחצית מהמחיר כחדשה) אבל הבובקט לדוגמא עולה סביב 2500 ש"ח, לדעתי זה מחיר סביר מאוד.
לגבי הגלגלים, לא אמרתי שהאביו לא משהו, אמרתי שהבי או הבייבי בוס בגלל המבנה שלהן, סוג הצמיג והקפיצים יהיו עוד יותר נוחות לניוד. בעיקר העגלות שלה הבייבי בוס כי הגלגלים שלהן יותר גדולים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבדוק את הבייבי בוס טייגר - מה לגבי סיילו?
ענת16/10/2020ואו תודה רבה על המענה המהיר - איזה מלך!
יש מה להשוות עם הסיילו רוז גולד? או שהוא ברמה יותר נמוכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/10/2020שלום ענת,
הסיילו XL נמכרת סביב המחיר של הבובקט.
והסיילו PL (רוז גולד) נמכרת סביב המחיר של הטייגר.
בין דגמי הסיילו הייתי ממליץ ללכת על הXL ולא על הPL מכיוון שמדובר בעגלה זהה לחלוטין. ההבדל הוא עיצובי שבPL מקבלים פסי מתכת לאמבטיה ולגגון הטיולון, הפסים האלו מוסיפים משקל לעגלה ומייקרים אותה, מה גם שאני אישית לא מחבב יותר מדי מתכת בקיץ הישראלי. לכן לדעתי הPL מיותרת אלא אם ממש אוהבים את העיצוב שאכן הוא יותר מיוחד.
בין הסיילו לבייבי בוס, לדעתי הבייבי בוס מציעות מוצר טוב יותר בכל הקשור לניוד.
הן גם קלות יותר במשקל, הסיילו XL שוקלת 10.2 ק"ג, הטייגר 8.7 ק"ג והבובקט 8.2 ק"ג. כמוכן סוג הצמיגים מייצר נוחות ניוד עדיפה.
ההמלצה שלי תמיד (לצערי קצת בעייתית בימי קורונה) היא לגשת לחנות, לשים משקל של 12 ק"ג בכל עגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכה גבוהה. זה נותן את המדד הכי נכון לגבי ההבדלים בנוחות הניוד בין עגלה לעגלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!!!
ענת16/10/2020כן בהחלט בעייתי העניין עכשיו עם ללכת לחנות, אבל אני בודקת מספיק זמן מראש אז מקווה שעוד יהיה לי זמן לזה. תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן למיטת תינוק מה הכי מומלץ?ויקה15/10/2020
שלום,
אנחנו קונים מיטת תינוק שהיא גם מיטת מעבר מעצ׳מלה
אשמח לעזרתך איזה מזרון הכי טוב
מצרפת תמונה של פירוט המזרונים
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/10/2020שלום ויקה,
אני לא יודע של איזו חברה/יצרן המזרנים ולכן קשה לי להמליץ.
גם ברגע שיש שם יצרן ודגם, אני ממליץ לבדוק מול מכון התקנים אם יש למוצר תו תקן בתוקף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת ג'נה ריידר בקשה לחוות דעתאליהו12/10/2020
אשמח לדעת מה דעתכם על עגלת ג'נה ריידר, אני גר ביישוב ואשמח לקבל המלצות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/10/2020שלום אליהו,
מדובר בדגם מאוד מיושן, ככל שידוע לי כבר לא משווק בארץ כמה שנים טובות ולכן אני פחות ממליץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת ABC סלסה - תודה להמלצה קובי סופרחנה12/10/2020
קודם כל תודה על המענה המהיר והמפורט!
רציתי לשאול לגבי הABC סלסה.
ראיתי שיש הרבה תלונות על מעצור הגלגלים שנתקע הרבה, וכן לשאול לגבי איכות כללית האם העגלה איכותית בחומר בהשוואה לבליוס? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום חנה,
היכן ראית שיש הרבה תלונות? בתור משווק של המוצר מכרנו מעל 3000 יח' ואני יכול בעשר אצבעות לספור את המקרים בהם היו תקלות בברקס. הסלסה זו אחת מסוסי העבודה הכי אמינים או בעלי כושר השרידות הכי יוצאי דופן לדעתי.
היא מבוססת על דגם שנקרא אסטרו שנמכר בישראל בין 2006-2008 והוחלפה בממבה עד 2016 יציאת הסלסה. עד היום יוצא לנו לטפל בעגלות אסטרו לחידוש עבור תינוק שלישי או רביעי. אם נוסיף את האסטרו והממבה לספירה אז קרוב ל10 אלף עגלות כאלו נמכרו.
רוב התקלות שקרו בברקס נבעו משימוש לא נכון ואי תחזוקת העגלה, כמו רכב אחת לכמה זמן צריך לנקות את העגלות כדי שחול לא יכנס למקומות רגישים.
כמו שציינתי לדעתי כמעט בכל היבט הסלסה עדיפה על הבליוס.
האמבטיה והטיולון יותר מרווחים, אין בעיה שהמושב חוצה את קו הידית, הקיפול יותר נוח לביצוע, מערכת הקפיצים לדעתי היא הטובה ביותר שקיימת בכל העגלות, סל החפצים יותר גדול, היא יותר נוחה לניוד ועוד. היתרונות של בליוס לדעתי הם במחיר מכיוון שמחיר הסלסה נע בין 1990 ל 2990 בהתאם לעיצוב. והבליוס עולה סביב ה1990 ומטה. כמוכן הבליוס יותר צרה ברוחב הגלגלים בכ-2.5 ס"מ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת בייבי בוס בירושליםרחל12/10/2020
היי,
ראיתי שהמלצת הרבה על עגלת בייביבוס
אני מתלבטת בין הבובקט לטייגר
אני צריכה אותה לשימוש קלאסי בעיר, אך כן הייתי רוצה שהיא תשרוד דרך משובשת יותר
וכן, רציתי לדעת היכן ניתן להשיג אותן בירושלים
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום רחל,
ניתן לראות ברהיטי אור. רוב הרוכשים שאני בקשר איתם מירושלים רכשו בובקט ומאוד מרוצים ככה שגם הבובקט מעולה לירושלים כולל באזורים העתיקים יותר. הטייגר תתאים לדרכים משובשות מאוד אבל יותר כבדה בחצי ק"ג, יותר רחבה ברוחב הגלגלים ב-4 ס"מ ויותר יקרה.
אם שלושת אלו לא מפריעים לך אז הטייגר עדיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ושאלה נוספת..
רחל12/10/2020תודה על התגובה המהירה!!
אשמח לדעת מהם ההבדלים באופן כללי בין הבובקט לטייגר...
מדוע הטייגר יקרה יותר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/10/2020שלום רחל,
בגדול התפעול זהה לחלוטין. האמבטיה והטיולון זהים לחלוטין.
ההבדלים בשלדה: בטייגר מקבלים גלגלים אחוריים גדולים יותר וכך גם הקפיצים, השלדה יותר מעובה ולכן כל אלו גורמים לה להיות נוחה יותר בניוד בדרכים משובשות מאוד. כמו כן סל החפצים יותר גדול.
מצד שני היא כבדה יותר בחצי ק"ג מהבובקט, רוחב הגלגלים רחב יותר ב-4 ס"מ והיא יותר יקרה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת סייבקס בליוס או עגלה אחרת?חנה12/10/2020
שלום אני מתלבטת לגבי קניית עגלת סייבקס בליוס. יש עגלות נוספות שאני מתלבטת מאמס אנד פאפס וכד' אשמח עזקתכם/ המלצתכם. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום חנה,
אני אישית לא ממליץ על הבליוס. מדובר בעגלה יחסית כבדה ומסורבלת (שאם זה אין לי בעיה), הקיפול מאוד מסורבל ודורש תרגול (לכן אני ממליץ לא לרכוש אותה בלי להתנסות בזה).
הסיבה העיקרית שאני פחות ממליץ היא הטיולון, כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו המושב חוצה משמעותית את קו ידית האחיזה, לדעתי זה גם מוריד מנוחות הניוד של ההורה וגם לא מאפשר לתלות עליה תיק או כל דבר אחר.
במחירה ובסגנון שלה, בעיקר אם לא מפריע המשקל או הגודל לדעתי, איי.בי.סי דיזיין סלסה מציעה מוצר הרבה יותר שלם ומוצלח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיפוש עגלה בהתאם להעדפותענת12/10/2020
היי צריכה עזרה והמלצה במציאת עגלה ..
הקריטריונים המועדפים:
*בדים נושמים תואמים אקלים ישראלי, איוורור, רשת וכו
* אמבטיה בגודל סביר + שאוכל למשוך 5 חודשים ~
* טיוליון דו"צ
* קיפול נוח ולא מסורבל בעדיפות לקיפול כלפי פנים
* קלה ( לא חייבת להיות קומפקטית מדיי )
* מתאימה גם לנסיעות בשטח
*מחיר אטרקטיבי , 2500-3000 שח +/-
ראינו בייבי גוגר מיני סיטי2 4 גלגלים, אפפה בייבי קרוז, ביבה טאי טאי ... סייבקס מיוס 1 ..
מבינים שיש צורך להתפשר במשהו , אבל מאוד מבולבלים בכל ההיצע בשוק.
האם יש המלצה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום ענת,
לגבי בדים, באף עגלה הבדים לא להיט בגלל התקנים. לכן תמיד מוסיפים ריפודית או מזרן כותנה וזה פותר את בעיית הנעימות.
לדעתי לא צריך להתפשר, בייבי בוס טייגר 2 עונה לכל הדרישות שלך.
קלה 8.7 ק"ג, טיולון דו כיווני, מתקפלת בקלות ולגודל קומפקטי עם הטיולון לשני הכיוונים, בגמר הקיפול הבד מכונס כלפי פנים. הגלגלים גדולים ועם קפיצים לכל גלגל בנפרד לכן היא מתאימה גם לטיול בדרך משובשת מאוד. המחיר המומלץ שלה הוא 3000 ש"ח ויש גם את הבובקט אשר זהה לה רק עם גלגלים יותר קטנים ולכן היא זולה יותר (2500 ש"ח). בכל מקרה שתיהן בתקציב.
לגבי בייבי ג'וגר, לדעתי הבדים שלה הכי פחות נעימים. הקיפול עם הבד חשוף כלפי חוץ. הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי וחשוב שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + לכן אני אישית לא ממליץ על עגלות שבהן הטיולון חד כיווני.
הטאיטאי כמו הג'וגר רק בקיפול הבד מכונס כלפי פנים. הבדים טיפה יותר נעמים אבל עדיין הטיולון חד כיווני ולכן אני פחות ממליץ.
בשתיהן אין קפיצים לגלגלים האחוריים לכן בדרך משובשת הניוד יהיה לא נוח לדעתי.
האפפה בייבי גם לדעתי לא מציעה בדים נעמים אבל הטיולון כבר דו כיווני. היא יחסית כבדה מכל מה שצוין עד עתה. הקיפול גדול ולא מכונס כלפי פנים. הטיולון לא שוכב למצב ישר אלא בתנוחת עירסול כאשר יש שקע בין הגב לישבן. אני אישית פחות אוהב טיולונים כאלו.
לגבי מיוס 1, אין לה רשתות איוורור, הגלגלים קטנים ולכן לדעתי היא לא תתאים לטיולים מעבר לעיר. מבין הדגמים שאת רשמת לדעתי היא עונה הכי טוב לדרישות אבל עדיין אני חושב שהבייבי בוס עונות הרבה יותר טוב לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה ניתן להשיג
ענת12/10/2020איפה ניתן להתרשם מבייבי בוס טייגר 2
באזור נתניה והסביבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום ענת,
כרגע בנתניה אין נקודה. הכי קרובים זה בהרצליה עגליס. בצומת ירקונים מקס בייבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נונה טריב או אפפה בייבי קרוז?יולי12/10/2020
היי,
אני מתלבטת בין נונה טרייב ואפפה בייבי קרוב
המונה טריב מדהימה רק מפריע שאין לה פגוש קדמי ורציתי לדעת כמה זה מוריד מהבטיחות שלה
והאפלה בייבי מבחינת פתיחת וסגירה
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום יולי,
ראשית חשוב לציין שבחרת ב-2 דגמים שכל אחד בלעדי לרשת מסויימת, זה אומר שאין תחרות מחיר ולכן לדעתי שני הדגמים מתומחרים הרבה יותר גבוה אילו היו נמכרים בעוד חנויות או רשתות.
לגבי הנונה, יש לה פגוש, לא יודע למה ראית אותה ללא.
לדעתי הנונה יותר מתקדמת מהקרוז, גם יותר קלה, גם יותר נוחה לקיפול, גם יותר קומפקטית, כמוכן הטיולון שלה נשכב למצב שטוח בעוד שבקרוז השכיבה היא שכיבה בתנוחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן.
כמוכן חשוב לציין שבארה"ב נמכרת הקרוז 2 ולכן הדגם שנמכר בארץ מאוד מיושן.
יחד עם זאת הקרוז יותר מרווחת מהנונה, לדעתי התמיכת גב בטיולון יותר טובה מכיוון שבנונה הגב עשוי מרשת, לדעתי זה מספק תמיכה פחות טובה וגם עלול לסבול מבלאי גבוה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעי גגון עגלה בייבי בוס בובקט 2עדן12/10/2020
אילו צבעים קיימים לגגון העגלה?
האם התכלת קיים גם לדגם של הבובקט 2?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום עדן,
כרגע הגיעו 5 צבעים: יין (שכבר אוזל), ורוד, שחור, אפור ואפור עם פסים עדינים של נצנצים. תוכנן גם כחול/תכלת לצערי בגלל הקורונה לא מצאנו בד איכותי מספיק ולכן רק ממשלוח הבא יהיה זמין, מתוכננים עוד בין 4-5 צבעים נוספים ל-2021.
כרגע אנחנו מוכרים ערכות צבע: גגונים לאמבטיה ולטיולון וכיסוי אמבטיה. לאור הרבה פניות שוקלים גם למכור רק גגונים בנפרד ב-2021.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


