מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- מתלבטים בין עגלות בוגבו ביי 5 - סייבקס מיוס 2אופיר20/09/2020
גרים ביישוב כפרי.
רוצים נוחות שיא וקלות בפתיחה וסגירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/09/2020שלום אופיר,
יש לקחת בחשבון ששתיהן מגיעות עם גלגלים יחסית קטנים ולכן לא יהיו מושלמות לדרך כפרית (כמובן שזה תלוי כמה הדרך משובשת אם בכלל). לדעתי הבי מעט יותר נוחה לניוד והרבה יותר נוחה בעליה וירידה ממדרכות גבוהות בשל הידית הטלסקופית שלה.
שתיהן יחסית קלות ונוחות בקיפול ובפתיחה. חשוב לציין שאת המיוס לא ניתן לקפל כאשר המושב פונה לכיוון שלכם ואילו הבי מתקפלת עם המושב לשני הכיוונים.
האמבטיה של הבי לדעתי פחות מוצלחת מזו של סייבקס.
מצד שני לדעתי המושב של הבי מוצלח יותר מכיוון שהוא יצוק מפלסטיק בעוד שבמיוס הוא עשוי מרשת. לדעתי מושב קשיח מספק תמיכה טובה יותר. כמוכן לדעתי הבלאי של רשת גבוה יותר.
לסיכום: אני חושב שבגלל יכולות הניוד הבי עדיפה לצורך שלכם על הסייבקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אלוף. עזרת בהחלט
אופיר21/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל מומלץ לעגלת נונה וחיבור לבסיס איזופיקסתמר19/09/2020
היי,
החלטנו לקנות את העגלה nuna triv אחרי הבנה שעונה על רוב הצרכים שלנו. איזה סלקל יכול להתאים לעגלה מלבד הסלקל של חברת נונה. יוצאים מנקודת הנחה שהסלקל יעבור מרכב לרכב לכן לא בטוחים שרוצים לקנות סלקל שמחייב בסיס.
במידה וכן נקנה את הסלקל של נונה האם בסיסי האיזופיקס זהים זה לזה מבחינת החיבורים או שצריך משהו ספציפי?
תודה רבה ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/09/2020שלום תמר,
מתחברים מגוון סלקלים גם של ג'ואי, סייבקס, אבינוט, מקסי קוזי ועוד. מלבד ג'ואי אייסייז כל הדגמים מתחברים עם בסיס או ללא.
אם רוכשים נונה עם 2 בסיסים הוא יתחבר לשניהם ואין צורך ברכישת פריטים נוספים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל מומלץ לעגלת נונה
תמר20/09/2020תודה על התשובה, האם סלקל של ביסייף מתאים גם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר21/09/2020שלום תמר,
אמור להתאים. אני ליתר ביטחון ממליץ תמיד לעשות בדיקה פיזית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל מומלץ ל ביי5 של בוגבואופיר19/09/2020
היי, מחפשים סלקל מומלץ עם בסיס קבוע לרכב שיתאים אופטימלית לביי 5.
צריך מתאמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/09/2020שלום אופיר,
יש לרכוש מתאמים.
עליהם מתחברים סלקלים של: סייבקס, מקסי קוזי, ג'ואי, אבינוט, בי סייף ועוד מותגים יותר בסיסיים.
הסלקל עם דירוג הבטיחות הגבוה ביותר הוא סייבקס אטון 5 אך הוא אינו זול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה חבר
אופיר20/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נדנדה חשמלית מגיל לידה - מחפשים המלצהנטלי18/09/2020
היי קובי
האם יש לך המלצה לנדנדה חשמלית מגיל לידה?
משהו שהוא ממש מומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/09/2020שלום נטלי,
ראשית: כל תינוק מסתגל אחרת לנדנדות ויש המון סגנונות של נדנוד ולכן יש תינוקות שיאהבו נדנדה מסויימת בעוד אחרים יבכו בה.
שנית: שהייה ארוכה בנדנדה אינה בריאה לתינוקות שכן הם שוכבים על הגב לאחר שבלילה ישנים על הגב, בסל קל על הגב וכו'. דבר זה מונע מהחלק האחורי של הראש להתפתח ויוצר תופעה של ראש שטוח. אין עם זה בעיה בריאותית אלא אסתטית ככל שהם יגדלו זה נשאר כך לכל החיים. זו בעיה שעולה בקצב מסחרר בכל העולם והסיבות לכך הם ההשכבה על הגב בלילה, שהייה ארוכה בסלקלים, אוניברסיטאות ונדנדות. אפשר לרכוש כרית עם חור כדי לצמצם את הסיכון.
מבחינתי הנדנדה הכי טובה היא הפור מאמאס מאמארו. יש לה מגוון סגנונות נדנוד המדמים את תנועה ההורה שהוא מנענע תינוק. שנית כאשר היא כבויה היא אינה זזה דבר המאפשר להאכיל מבקבוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קובי בהמשך לתגובתך אשמח אם תקרא
נטלי20/09/2020אני קצת מתלבטת אם לרכוש. בילד הראשון לא היה לנו.
חשבתי לרכוש את הנדנדה רק לצורך הקלה וכלי שייתן קצת גיבוי בהרדמה או לצורך הרגעה (כמובן לא מדובר בתחליף למגע הורים).
הדבר היחיד שגורם לי מעט להרתע זה זווית השכיבה שראיתי שאיננה 180 מעלות ואז אולי לא כדאי להרדים בזה? האם אני טועה לגבי הזווית? (למשל אם התינוקת תירדם תוך כדי הנדנוד וניתן לה לישון בנדנדה).
המאמארו לצערי יקרה לנו וגם מאוד גדולה וכבדה.
הדגם שחשבתי לקנות הוא Ingenuity Baby Dreamcomfort Inlighten Swing/Rocker Cradle שראיתי שיש בשילב (תקציב שלנו בערך עד 700₪)
אבל אמי חוששת אם מבחינת זווית שכיבה זה מספיק טוב? בהנחה שאנחנו קונים את זה להרגעה/הרדמה/שינת צהריים.
בשעות ערות/פעילות אני לא מתכוונת לשים שם.
ההתלבטות שלי היא גם אם לקנות את הנדנדה הזו או את הטרמפולינה המפוארת עם הגגון של טייני לאב.
לא יודעת מה מה יותר כדאי. גם מבחינה בריאותית.
הטרמפולינה של טייני לאב היא גם עריסה עם זוית שכיבה 180 ולכן ניתן לישון בה ויש גגון שנותן הצללה (למשל אם התינוקת תירדם בסלון).
אבל אם גם בנדנדה ניתן להשאיר את התינוק לישון אז אולי אלך על הנדנדה וזהו.
אשמח אם תוכל להכווין אותי, ואם שני המוצרים מיותרים לדעתך גם אשמח לדעת.
הנדנדה היא בעיקר להרגעה/הרדמה/הצלה במקרים קשים
תודה רבה!!!!
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה להודעתי עוד כמה נדנדות להשואה
נטלי21/09/2020הנדנדות :
טרמפולינה/נדנדה של בייבי ביורן דגם בליס
נדנדה חשמלית Ingenuity Baby Dreamcomfort Inlighten Swing/Rocker Cradle
נדנדה היברידית אורות וצלילים של Ingenuity
נדנדה חשמלית דגם סרינה 2 ב-1 SERINA מבית ג'ואי JOIE
נדנדת נונה ליף
טרמפולינה מפוארת עם גגון שהיא גם עריסה של טייני לאב
מתלבטת כרגע בין אלו מה יותר טוב ומה יותר בריא.
האם יש משהו מהן שיותר מומלץ או לחלופין נדנדה אחרת עד 800 ₪ ?
ואני רק רוצה לוודא אם מותר לתינוק לנמנם על זה מבחינת זוית שכיבה וכל זה. כמובן לא שינת לילה אלא נמנום יום
תודה קובי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/09/2020שלום נטלי,
לדעתי טרמפולינה/נדנדה אינה דבר מיותר. אני השתמשתי במגוון דגמים עם ילדי. לדעתי הכי טובה הייתה הטרמפולינה של בייבי ביורן. נרכשה לביתי שהייתה תינוקות ואחיה הגדול נהנה ממנה לא פחות ולכן היא באמת תואמת את נתוני היצרן עד גיל 3-4 שנים, לכן יש לה ערך מוסף.
הבעיה זו שינה, כמו שציינת אף אחת למעט הטייני לאב לא טובה ולדעתי גם לא בריאה לשינה ממושכת וכן עדיף להעביר למיטה. הIngenuity נדנדות מעולות, הנונה אצלי הילדה לא אהבה ולכן לדעתי הבייבי ביורן עדיף.
הטייני לאב לצערי יצאה שילדי היו גדולים ולכן לא בדקתי אבל הרבה שאני מכיר איתה ומרוצים ולכן ההמלצה שלי זה או טייני לאב שהיתרון הגדול שלה שהיא מעולה גם לשינה או בייבי ביורן, היתרון שלה הוא משך שימוש ארוך.
לגבי שינה כל ההמלצות אומרות על משטח שטוח!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה קובי אין עליך! הבייבי ביורן עדיפה גם על החשמלית של ingenuity?
נטלי22/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/09/2020שלום נטלי,
אלו 2 סגנונות שונים. אני אישית הכי אהבתי את הבייבי ביורן ביחס לכל הנדנדות/טרמפולינות שהיו לילדי. בנוסף היה יותר נוח להאכיל בה מבקבוק ושיכלו לאחוז בבקוק לבד זה בכלל היה תענוג. הזווית שלה מעולה מבחינת האכלה מבקבוק שזה מעולה גם לצמצום גזים. כמוכן אני תמיד בעד שהתינוקות יזיזו את עצמם וזה מה שהבייבי ביורן גורמת להם לעשות.
הIngenuity אוטומטית, מנגנת, בעלת מהירויות וזוויות נדנוד שונות. אני חושב שבתור נדנדה היא מעולה ואני יודע שתינוקות מאוד אוהבים לשבת בה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפורים בעגלת בוגבו בי 6 יתאימו גם לבי 5?הילה17/09/2020
היי קובי,
האם אתה יודע אם השיפורים שהכניסו לבי 6 יתאימו גם לבי 5? ספציפית מדברת על הפגוש, גלגלים מוגדלים וגגון עם חלון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/09/2020שלום הילה,
איני חושב מכיוון שמדובר בשלדה שונה, אמבטיה שונה ומושב שונה.
לדעתי אמבטיה ניתן לרכוש חדשה והיא תתאים ל-5, הגגון כן יתאים לאמבטיה והטיולון.
הפגוש דורש מושב חדש וגם הגלגלים יצריכו לרכוש את כל השלדה.
לכן הדבר היחידי שבמחיר סביר אפשרי לעשות כמו ה-6 הוא הגגון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות משניהדר16/09/2020
היי קובי,
אשמח להמלצה על כסא בטיחות לרכב של סבא וסבתא. מדובר בנסיעות קצרות, פעם-פעמיים בשבוע.
לרכב שלנו קנינו צ'יקו נקסטפיט בהמלצתך, רוצים כסא באותה רמת בטיחות אך במחיר נמוך יותר- 500-800 שח.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כסא בטיחות משני
הדר16/09/2020דבר נוסף, שיהיה יחסית קל לתפעול עבורם. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/09/2020שלום הדר,
רוב המושבים בתקציב הזה לא הכי נוחים להתקנה. אם הכוונה בתפעול השוטף של חגירה ושחרור התינוקות אז בחלק הזה הם די דומים לצ'יקו.
אם מוצאים גרקו סייז פור מי (מיי סייז בשמו החדש) בתקציב אז לדעתי הוא המומלץ ביותר. אם לא הוא אז אוונפלו טריומף ואם רוצים באזור ה500 ומטה אז קוסקו סנרה או אוונפלו סונס או טריביוט בסיסיים מאוד אבל ברמת בטיחות גבוהה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מומלצת - התלבטות בין בוגבו לסייבקסמריה16/09/2020
שלום,
נורא מתלבטת בין עגלת בוגבו בי 5 / קמיליו לעגלות של סייבקס מיוס/ פריאם.
קודם כל מחפשת משהו שיהיה נוח לתינוק, עגלה בעלת קיפול נוח, יציבה ופרקטית.
אשמח לשמוע את המלצתך בנושא ואיזו עגלה מומלצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/09/2020שלום מריה,
ראשית הפריאם שונה מאוד, הרבה יותר כבדה, מסורבלת, מסורבלת לקיפול וגדולה לאחר הקיפול. מצד שני היא יותר מרווחת לתינוק ויותר נוחה לניוד ככל שהדרך יותר משובשת.
הבי והמיוס כבר הרבה יותר פרקטיות יותר צרות לתינוק ופחות נוחות לניוד.
הבי לדעתי יותר נוחה לניוד, מציעה מושב טיולון שלדעתי מספק תמיכה יותר טובה לתינוק, יש לה ידית טלסקופית ולכן יותר קל לעלות ולרדת מדרכות גבוהות. ניתן לקפלה עם הטיולון לשני הכיוונים. המיוס רק לכיוון הנסיעה. המיוס מגיעה עם אמבטיה יותר רצינות לדעתי. המיוס מעט יותר קלה. למיוס יש פגוש ומדרך רגליים מתכוונן. בקרוב תצא בי 6 שיהיה לה פגוש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבי 6
מריה16/09/2020שלום קובי ,
קודם כל תודה על התגובה המהירה.
אתה יודע במקרה מתי הבי 6 מגיעה לארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/09/2020שלום מריה,
אין לי מושג. באירופה וארה"ב ההשקה באמצע אוקטובר. צריך לברר מול בוגבו ישראל. יש לקחת בחשבון שיש להם העדפה לנקות קודם את מלאי הבי 5 ולכן יתכן ולא יתנו תאריך מדויק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לסל קל - Aton 2 or Aton 5 or Cloud Q?רן15/09/2020
היי קובי,
אשמח לחוות דעת בנוגע לסלקלים שבנדון.
האם כדאי להשקיע ב-cloud Q? או שה-Aton תחליף ראוי?
מבחינת גודל ומשקל אין העדפה..
מה שחשוב כמובן זאת רמת הבטיחות.
שאלה נוספת האם הבסיס מובנה ברכב (לסלקלים הנ״ל) פוגע ברמת הבטיחות בצורה כזאת או אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/09/2020שלום רן,
לדעתי ההשקעה בQ מיותרת. אטון 5 נותן את אותה רמת בטיחות ההבדלים הם בעיקר עיצוביים.
במקרה של סייבקס הבסיס לא הוריד את הדירוג.
לדעתי, גם אם היה מוריד עדיין הייתי ממליץ על בסיס שימנע מהמשתמשים להתקין בצורה לא נכונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה ללידה ראשונה שתהיה קלה, נוחה ומתקפלתאילה15/09/2020
הי קובי,
עוד מעט צריכה ללדת ומתלבטת על עגלות. אנחנו גרים בקומה שלישית בלי מעלית ולכן הכי חשוב לי המשקל ונוחות הקיפול.
אני יודעת שיויו הכי מומלצת בפרמטרים האלה אבל האמבטיה שלה לא נוחה לפי מה שהבנתי.
אתה ממליץ על הבייבי גוגר סיטי לוקס? ואם לא אז איזה עגלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/09/2020שלום אילה,
איני ממליץ על היויו לגיל לידה בעיקר בגלל שהטיולון חד כיווני. לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוקות יהיו מול ההורה עד גיל שנה+.
הסיטי לוקס לדעתי לא מוצלחת בנוחות הניוד, הקיפול נוח אבל הפתיחה לאחר הקיפול פחות.
הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט 2, לדעתי מושלמת לכל הדרישות. שוקלת כמו הסיטי לוקס, יותר נוחה לניוד, נוחה מאוד לקיפול וגם לפתיחה. מרווחת לתינוק, מאפשרת קיפול ביד אחת ונשיאה של תינוק ביד השניה ונשיאת העגלה עם היד המקפלת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון טאי טאי או horizon של סילבר קרוס - מה עדיף?גפן15/09/2020
הבן שלי בן ארבעה חודשים בעל גוף גדול, כרגע נמצא באמבטיה שכבר קטנה עליו.
משיטוט בפורום אני רואה שאתה ממליץ בחום על טיולון שיכול להיות עם פנים להורה, לצערי הרב בודדים הטיולונים שיכולים להיות בשני הכיוונים אז אני מחפשת פתרון.
ראיתי את ההוריזון של סילבר קרוס שיכולה להיות עם פנים להורה אבל אני לא מוצאת עליה כ"כ מידע רק ראיתי שהיא קצת כבדה (11 קילו)
לעומתה הטאי הטאי (מגיל חצי שנה אבל לאור המצב אני אוכל לחכות מכיוון שכרגע גם ככה בקושי יוצאים) קלה אבל לא עם פנים להורה.
האם יש עגלה/ טיולון נוסף שהוא קל, נוסע מצוין (גרים בקיבוץ), נוח לתינוק, נשכב שכיבה מלאה ומתקפל בקלות.
חוץ מהבוגבו לא ראיתי עגלה שעונה על הנתונים ונמכרת ללא אמבטיה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/09/2020שלום גפן,
אכן אין יותר מדי טיולונים דו כיווניים. רובם הם חלק מעגלה וגם אם נרכוש ללא האמבטיה המחיר יהיה יקר. הבוגבו בי בהחלט אופציה אבל נורא יקרה. בקרוב תצא בי 6 (בעוד כחודש) אולי מחירי הבי5 ירדו בחודש הקרוב. קשה לי לדעת.
הטאיטאי מעולה רק חד כיווני. סה"כ נותן תמורה טובה למחיר. אין לא קפיצים מאחור כך בדרך משבושת לתינוק יהיה פחות נוח לדעתי.
לגבי ההורייזן זו עגלה לכל דבר ולכן יש את היתרונות של מרווח פנימי, טיולון דו כיווני מרופד טוב ומרווח אבל המשקל כבד, הקיפול גדול ומניסיוני כל מי שרוכש עגלה כזו ירכוש בהמשך עוד טיולון.
אפשר גם לבדוק את בייבי בוס בובקט 2 וספורטליין XT. שתיהן נמכרות עם אמבטיה במחיר של 2490 לפני הנחות. לאחר הנחות המחיר יהיה קרוב למחיר ההורייזן כך שלמרות האמבטיה המחיר לא יהיה גבוה וזול משמעותית מבוגבו בי. שתיהן נוחות לתפעול וקיפול, יתאימו לדרך של קיבוץ (הבובקט גם מאוד קלה, כמעט במשקל של טאיטאי). גם בהן יש סיכוי שתרכוש טיולון בהמשך אבל הן יותר פרקטיות מהסילבר קרוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שאלת המשך
גפן16/09/2020אני רואה שכל הטיולונים הקלים והקטנים, הם עירוניים בעלי גלגלים קטנים, זה אומר שלכולם יהיה קשה בדרכים משובשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר16/09/2020שלום גפן,
צריך לקחת בחשבון שכדי לייצר מוצר קל צריך לצמצם ככל שאפשר דברים ולכן הגלגלים קטנים, הקפיצים קטנים עד לא קיימים, השלדה דקה, מושב צר/קצר וכו'.
לצערי כל אלו משפיעים על נוחות הניוד ובדרך משובשת יהיה קשה להתנייד אלא אם יש קפיצים שמפצים כמו בבוגבו בי לדוגמא, יש דרכים משובשות בהן היא עוד מתפקדת (כמובן שגם זה עד גבול מסוים).
כדי לקבל לפחות קצה של הדמיה איך העגלה/טיולון יתפקדו בחיים האמיתיים אני תמיד ממליץ לשים משקל של 12 ק"ג (זה משקל של תינוק באזור גיל שנה/שנה+) ולטייל עם העגלה/טיולון בחנות ומחוצה לה. כך מקבלים תמונה על כושר ויכולת הניוד. בסגר לצערי הדבר לא יתאפשר אבל היות וגם אין יכולת לטייל אפשר להמתין עם הבדיקות כמה שבועות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עזרת מאוד
גפן25/09/2020קנינו בוגבו יד2 במצב ומחיר מצוין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סל קל תואם לעגלה בייבי בוס טייגראפרת14/09/2020
היי,
אנחנו מתכוונים לרכוש את העגלה טייגר ומתלבטים אם לרכוש סל קל תואם (גם לעגלה וגם לרכב). מבחינת הסל קל של ג'ואי ראיתי שיש שני דגמים, אחד איג'ים והשני אילבל שמגיע גם עם בסיס והמחיר כמעט זהה. האם יש אחד שעדיף על השני? איך הם בהשוואה למקסי קוזי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/09/2020שלום אפרת,
ראשית האיי לבל לא מתחבר. בכל מקרה האייג'ם עם דירוג בטיחותי של 5 כוכבים, ללא בסיס הדירוג יורד ל4.
מקסי קוזי מיקו נמכר יחד עם בסיס במחיר סביר וקיבל דירוג של 4 כוכבים עם או ללא.
לכן אני חושב ששני האופציות אייג'ם או מיקו מעולות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין בסיס לאיזופיקס לסלקל?ליאל13/09/2020
מה היתרונות / חסרונות של כל אחד על פני השני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום ליאל,
נעשה סדר.
סלקלים ניתן לחגור את רובם ללא הבסיס. חלק מגיעים יחד עם בסיס וחלק מגיעים יחד עם בסיס ולא ניתן להתקינם ללא הבסיס.
מבחינת אלו שמגיעים ללא בסיס לחלקם ניתן לרכוש
בסיס רגיל שנחגר עם חגורת הבטיחות, בחלקם יש רק להניח את הסל קל על הבסיס וזהו ובחלק צריך גם להעביר את החגורה על הסלקל.
לחלק יש גם בסיס איזופיקס ולחלק רק בסיס איזופיקס. הבסיס מתחבר לעוגנים מובנים ברכב ועל הבסיס מקליקים את הסלקל בלא צורך להעביר חגורת בטיחות.
בטיחותית אין הבדל בין סוגי הבסיסים. יש מקרים בהם הבסיס מוריד את דירוג הבטיחות של הסלקל אך לדעתי זה עדיף מאשר לחגור ללא בסיס שכן טעות בהתקנה (והן קורות ברוב המקרים) תוביל לכך שהסלקל לא יהיה בטיחותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה - cybex priam or inglesina apticaרן13/09/2020
היי קובי,
מתלבטים בין שתי העגלות שבנדון.
מדובר ברף מחירים שונה לחלוטין אך נראה שסה״כ התמורה די זהה (למעט עיצוב, וגם זה עניין של טעם).
אנחנו מכוונים לעגלה יציבה, גדולה, נוחה לתינוק כמה שיותר, מאפשרת גדילה, ומאפשרת חיבור קל לסל קל בטיחותי, ויחד עם זאת נוחה לקיפול ולתפעול.
מה דעתך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום רן,
לדעתי האינגלזינה יותר פרקטית, יותר נוחה לתפעול וקיפול ורוחב השלדה יותר צר. הפריאם סה"כ עגלה מפנקת לתינוק אבל בעיקר מוכרת עיצוב ולא הרבה מעבר. החיסרון העיקרי באינגלזינה זהו הסלקל. מתחבר רק סלקל של אינגלזינה (אלא אם רוכשים מתאמים מחו"ל). הסלקל קיבל דירוג של 4 כוכבים בעוד שלסייבקס מתחברים מלבד הסלקלים של סייבקס מגוון רחב של סלקלים כאשר יש כאלו עם 5 כוכבי בטיחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתאמים לאינגלזינה
רן13/09/2020תודה על התשובה המפורטת.
האם אתה מכיר חנויות שמוכרות את זה בארץ/בחו"ל?
ממה שאני חיפשתי כאילו המוצר יצא מהמלאי בצורה גורפת..
אולי דרך של אינגלזינה לחייב קנייה של סלקלים תואמים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום רן,
בישראל רק שילב משווקים את המותג ולכן לא ניתן למצוא בחנויות אחרות. שילב לא משווקים את המתאמים בארץ. המותגים האיטלקיים מאוד אוהבים למכור טריו כולל סלקל ולכן פחות אוהבים למכור או לייצר מתאמים לסלקלים אחרים. זה כך גם בפג פרגו, צ'יקו הליין האירופאי ובקאם. בעבר המתאם היה נמכר באמזון ארה"ב. כרגע אני לא יודע לומר. אם למצוא זה רק באתרים אמריקאים מכיוון שלדעתי האיטלקים פחות מעדיפים למכור שם סלקלים.
כמובן שיש לקחת בחשבון שהסלקל של אינגליזנה קיבל 4 כוכבי בטיחות שזה ציון טוב מאוד ואומר שהוא ברמת בטיחות גבוהה אם כי יש כאלו עם 5 כוכבים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון קל שמתקפל בקלות לבן 1.4מור12/09/2020
היי,
מחפשת טיולון שני לבן 1.4.
איזה טיולון יותר מומלץ - אינגליזינה סקאץ ( ראיתי שאין בה ישיבה של 90 מעלות) או טיולון איזיווקר xs?
מחפשת טיולון קל שמתקפל בקלות, לשימוש עירוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/09/2020שלום מור,
רוב הטיולונים לא מצליחים להגיע לזווית ישרה בעיקר בגלל מנגנון השרוך.
סה"כ שני הטיולונים האלו מעולים ולכן אני ממליץ להושיב בהם את התינוק, לשנות מצבים, לראות היכן נוח לו יותר. לאחר מכן לטייל בחנות ומחוצה לה, לקפל ואז להחליט מה נכון לכם יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת על מקלארן אטום
מור13/09/2020האם מקלארן אטום נחשבת טובה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום מור,
בגדול הוא יותר קליל במשקל ויותר נוח לניוד. מכאן זה שיקול שלכם אם זה מצדיק את הפער.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות עבור תינוק גדולשירה11/09/2020
היי קובי,
אנחנו מחפשים כסא בטיחות מצויין אבל במחיר סביר, לתינוק גבוה ושמנמן.
1. האם נכון שהצ׳יקו נקסטפיט זיפ הוא לא מתאים לילדים גדולים? מוכר בחנות אמר לנו שהוא צר והחגורות מתאימות בפועל עד איזה 13-14 קילו.
2. איך הברייטקס אליגנס?
3. האם כסאות אוונפלו מומלצים?
4. איך כסאות safety 1st?
בקיצור נשמח להמלצתך לכסא המתאים (ילד בן 9 חודשים שוקל כ-13 קילו).
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/09/2020שלום שירה,
1. ממש לא נכון, הילדים שלי ישבו בו עד כמעט גיל 6 שנים ועל הדור הראשון שבו הרצועות היו יותר קצרות. לחנויות אין רווחיות בכיסאות צ'יקו ולכן הן מנסות למשוך למוצרים עם יותר רווחיות.
2. בהמשך לסוף של סעיף 1, אם היו רוצים לתת מוצר ברמת הבטיחות של צ'יקו היו ממליצים על סדרת הקליקטייט של ברייטקס ולא על האליגס שיותר מיושן.
3. כן אבל לדעתי הם מאוד מיושנים.
4. לא ברמות של צ'יקו וברייטקס.
אני לא ממליץ להתפשר על כיסא אם יש אפשרות אז צ'יקו נקסטפיט זיפ או ברייטקס קליקטייט מרתון (בולווארד מעט עדיף אבל יקר משמעותית) הם הטופ.
אם רוצים לחתוך את העלות אז גרקו מיי סייז נותן את התמורה הכי טובה לכסף כיום מכיוון שהוא נמכר בכ-30% ממחירו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
שירה13/09/2020תודה רבה על התשובה המפורטת!
מחנות נאמר לי שהצ׳יקו נקסטפיט זיפ הופסק ייצור ב2018. לכן אם אני קונה אותו עכשיו זה אומר שהוא שכב שם לפחות שנתיים במחסן. האם זה נכון?
בנוסף, האם כסא הגרקו הוא מספק? עבר מבחני ריסוק בצורה טובה?
שאלה נוספת, האם מכיר כיסאות אוונפלו ככסא לרכב השני? מחפשים משהו זול ופשוט לנסיעות קרובות לבית.
תודה רבה על כל העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום שירה,
כמו שרשמתי לחנויות יש אינטרס לא למכור לך צ'יקו בגלל שהוא לא ריווחי להן ולכן מספרים סיפורים. הוא עדיין מיוצר. בדרך כלל התוקף הוא של בין חצי שנה/לשנה אבל זה תקף לכל הכיסאות (למעט מקרים מיוחדים שיש כאלו עם תוקף של 3-6 חודשים).
הגרקו שרשמתי קיבל דירוג של 5 כוכבי בטיחות ולכן הוא ברמה הגבוהה ביותר.
לרכב שני הטריומף מעולה אך כמו שרשמתי, הגרקו נמכר כמעט באותו המחיר ולכן הוא עדיף לדעתי. אם רוצים ממש זולים וטובים אז אוונפלו סונס או טריביוט מעולים ויחד איתם גם קוסקו סנרה מאוד מומלץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז למה ציקו ולא גרקו?
שירה13/09/2020אם שניהם קיבלו ציון טוב במבחני ריסוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/09/2020שלום שירה,
יש מספר סיבות:
כי עדיין הדירוג הסופי של צ'יקו וברייטקס גבוה יותר!
כי צ'יקו לדעתי גם יותר נעים ונוח לתינוקות.
כי הצ'יקו וגם (אפילו במיוחד) ברייטקס קליקטייט הרבה יותר נוחים להתקנה ברכב, זה אומר פחות סיכוי לטעות בהתקנה. כיסא עם 5 כוכבים אשר מותקן לא נכון לא שווה אפילו כוכב אחד.
כי יותר נוח לתפעל ולהדק את הרתמות. גם כאן כיסא שיותקן נכון והתינוק אינו חגור נכון, כיסא עם 5 כוכבים לא שווה כוכב אחד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עזרת לי מאוד!!
שירה13/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



