מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- חלקים לעגלה בייבי בוס טייגררעות07/10/2020
שלום.
הבד של הטיולון שברשותי, ניזוק
יש אפשרות לקנות את הכיסוי של הטיולון בנפרד??
אני חייבת דחוףףף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/10/2020שלום רעות,
ניתן לפנות אלינו דרך דף הפייסבוק של בייבי בוס.
כמוכן דרך האתר של בייבי בוס מוצרי תינוקות ישנה אופציה להתקשרות. לצערי כאן איני יכול להשאיר טלפון או כתובת מייל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתאם סלקל סייבקס לעגלת טייגרשיבולת06/10/2020
היי
כחלק מהעסקה שקניתי את עגלת טייגר של בייבי בוס קיבלתי סלקל סייבקס אטון
רציתי לדעת אם יש מתאמים שניתן לרכוש ע"מ להתקין את הסלקל לגלגלים של העגלה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום שיבולת,
המתאמים הקיימים לא מתאימים לסייבקס אטון.
הם מתאימים לסלקלים של: ג'ואי ג'ם, ג'ם 2 (שמושק בימים אלו) ואייג'ם, כל דגמי מקסי קוזי, אבינוט ועוד מותגים סינים שלדעתי פחות מומלצים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עריסה חדשה יויו ניובורן 2020אהובית06/10/2020
היי, הבנתי שיצאה עכשיו עריסת ניובורן חדשה ליויו, האם היא משמעותית מוצלחת יותר מהקודמות? האם ניתן להשכיב בה על הבטן או עדיף להמנע? תודה מראש ♡
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום אהובית,
ראיתי אותה רק בתמונות, לצערי השנה אין תערוכות ולא ראיתי פיזית. ככל שידוע לי עדיין לא נמכרת בארץ. מהתמונות היא נראית כמו האמבטיה של הבוגבו בי כך שהיא יותר יעילה מעריסת הניו בורן כעת. לדעתי לא תהיה בעיה להשכיב על הבטן. כן לקחת בחשבון שכמו בבי האמבטיה קטנה ולא בהכרח תתאים עד גיל חצי שנה. הטיולון מתאים רק מגיל חצי שנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אהובית07/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות נקסטפיט זיפ לתינוקאפרת06/10/2020
היי
אנחנו מתעניינים לגבי רכישת כסא בטיחות. ראיתי שיש גם את דגם המקס עם יותר מקום לרגליים ויותר כריות תמיכה מה שנראה יותר מפנק ותומך לניו בורן. השאלה אם ידוע לך אם הכסא הזה תופס יותר מקום לכיוון המושב הקדמי בתנוחת סל קל. האם הכריות אכן מוסיפות תמיכה לתינוק או שאפשר להסתדר גם בלי זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום אפרת,
לגבי המקום לרגליים אכן כן. לגבי הכריות בכל מקרה לדעתי הן מיותרות ודי מהר מנתקים אותן. לרוב הן יספקו תמיכה מספקת עד גיל חודש/חודשיים/שלושה. יש מקרים שבהם הן לא נוחות לתינוק אז אפשר ללא או לרכוש כרית פנימית ייעודית לכיסאות. קשה לי לענות איזה משלושת האופציות תתאים מכיוון שאצל כל תינוק זה אחרת. לגבי המקום הוא תופס יותר מקום אך ממש מעט וכמעט לא מורגש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון וכסא בטיחות לאוטו לילד בן שנתייםעינת05/10/2020
היי קובי, שתי שאלות אליך:
1. הבן שלי בן שנתיים וחודשיים, יחסית גבוה, 92 ס"מ,
אנחנו עדיין משתמשים בעגלה כמעט באופן שוטף וגם לצורך הרדמות. איזה טיולון הכי מומלץ לגיל הזה? הוא שוקל 12.5 ק"ג, ראיתי שרוב הטיולונים טוענים שהם עד משקל 15 ק"ג השאלה כמה זה קריטי אם עוברים את המשקל הזה. חשוב לי שהטיולון יהיה נוח לשינה, בעל גגון גדול, יכולת ניוד טובה וגלגלים איכותיים, קלה וקומפקטית כמה שאפשר וכמובן שהקיפול שלה צריך להיות טוב עד כמה שניתן אבל זה השיקול האחרון מבחינתי. הבנתי שמקלראן קווסט מוכרז בארהב כאפשרי גם ביותר מ 15 ק"ג- האם אתה ממליץ?
2. באוטו יש לנו מושב בטיחות של צ'יקו נקסט פיט IX , כאמור הילד עבר את גיל שנתיים ועדיין מסכים לשבת עם הגב אלינו, האם זה בטיחותי עבורו בשלב הזה לשבת ככה? לרוב הוא יושב עם הרגליים מקופלות ובמצב הזה הוא עדיי מצליח להניח אותן על המושב אבל לעתים אני רואה שהוא זורק אותן החוצה משני צדדי המושב או מיישר אותן כלפי מעלה - האם זה נחשב בטיחותי לשבת ככה או שעדיף להפוך את המושב?
עבור הרכב השני עשינו כבר שיעורי בית וקנינו את הצ'יקו נקסט פיט מקס ושם באמת עוד יש קצת מקום.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום עינת,
1. העגלות/טיולונים מוגדרים עד 15 ק"ג מכיוון שזה מה שנבדק ע"י מכון התקנים. בפועל רובם מתאימים למשקלים של בין 18 ל 25 ק"ג. יחד אם זאת צריך לקחת בחשבון שמושבי הטיולונים יותר קצרים וצרים ביחס לעגלות מטעמי רצון של היצרנים לחסוך במשקל וגודל. טיולוני 2 ידיות קלאסיים כמו מקלארן קווסט מציעים מושבים יותר מרווחים וארוכים כמעט כמו של עגלה, החיסרון שהם יותר גדולים בקיפול מעגלות סטייל יויו ופחות נוחים לניוד. יש מקלארן קווסט חדש עם ידית שלמה ואז הניוד יותר נוח.
2. נגד הכיוון הרבה יותר בטיחותי מאשר אם. גם עד גיל 4 שנים!
בשבדיה זהו החוק וכתוצאה מכך אחוז הפציעות ומקרי המוות של תינוקות/ילדים בתאונות עם מושבי בטיחות בשבדיה הוא הנמוך בעולם. אין בעיה עם הרגליים הזרוקות. הצ'יקו מתאים עד משקל 18 ק"ג נגד הכיוון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
עינת06/10/2020תודה! מה ההבדל העיקרי בין המקלרן קווסט למקלרן טכנו xt?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום עינת,
הXT מגיעה עם מושב יותר מרווח וארוך וגלגלים יותר גדולים ולכן יותר נוחה בניוד. מצד שני היא יותר יקרה וכבדה. אני אישית חושב שהXT הוא הדגם המוצלח ביותר של מקלארן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
עינת09/10/2020תודה קובי.
ראיתי שיש גם דגם xlr.
אני מתכננת לקנות יד שניה מלפני כמה שנים - האם עדיף לקחת את ה xt או את ה xlr?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום עינת,
דגם הXLR הוא הטופ בשרשרת של מקלארן בתחום טיולוני 2 ידיות, הוא הדגם היקר ביותר, יותר מרווח גם מהטכנו XT, יותר מרופד (מגיע עם מזרן נוסף) ועם גלגלים יותר גדולים. יחד עם זאת הוא גם יותר כבד וכבר נושק למשקל של עגלה. בגלל המשקל ומחירו היותר יקר הדגם לא הצליח בארץ ולכן נמכר לרוב במחירים הרבה יותר זולים מהXT. אני אישית חושב שאם צריך טיולון אז הXT הוא המוצלח ביותר. אם משקל לא מהווה בעיה והXLR במחיר ממש יותר טוב אז אפשר ללכת עליו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת טיולון דו כיווני עם גלגלים קטניםרבקה דדון05/10/2020
אני כאן אמקד יותר את מה שאני מחפשת
אני מחפדת טיולון דו כיווני עם גלגלים קטנים
שמתקפלת בקלות וניכנסת לכמעט כל בגאז׳
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/10/2020שלום רבקה,
אין בשוק יותר מדי טיולונים דו כיווניים.
האופציות כיום הן:
1. בוגבו אנט אשר מאוד יקרה ולדעתי לא מוצלח. כאשר המושב פונה לכיוון הנסיעה אין לא זוויות שכיבה. מעבר לכך יש איתו עוד שלל חסרונות ולכן לדעתי הוא רחוק מלהצדיק את מחירו היקר. דגם הבי שלהם הרבה יותר שלם ועונה לדרישות אך מאוד יקר, אפשר לבדוק אופציה של רכישה כיד 2, יש המון מציאות כי מדובר בדגם מאוד נמכר.
2. סייבקס איזי טוויסט, מחירו צנח מכיוון שגם כאן הוא לא הצדיק את עלותו היקרה. מעבר ליתרון שהמושב מסתובב טיולונים במחירו או פחות ממנו נותנים הרבה יותר.
3. לרכוש עגלה עם אמבטיה שיש לה טיולון דו כיווני כמו ספורטליין סיילו או בייבי בוס בובקט (בקרוב נחל למכור את הבובקט רק כטיולון באתר שלנו), המחיר אמנם כולל אמבטיה אבל הן במחיר של בוגבו אנט ונותנות מוצר הרבה יותר שלם לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון בובקט
אלינור10/10/2020איזה משמח לשמוע שתמכרו רק טיולון!! ידוע מה הצפי למחיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום אלינור,
העלנו לאתר, המחיר 1790 ש"ח. כרגע יש עוד 10% עם קופון הנחה אבל זה מסתיים היום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתר
מאיה11/10/2020מקווה שזה לגיטימי... אפשר לקבל בבקשה קישור לאתר המכירה?
שומעת על עגלות הבייבי בוס לראשונה פה, חיפשתי ומצאתי באתרי חנויות שונות והתרשמתי מאוד! לא מצליחה למצוא את אתר המכירה שלכם שאתה מדבר עליו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום מאיה,
לצערי אני לא יכול לפרסם כאן קישורים.
הדרך הכי טובה להגיע לאתר היא לרשום בגוגל:
בייבי בוס מוצרי תינוקות.
כמוכן אפשר למצוא אותנו גם בפייסבוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
מאיה11/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא אוכל של ספורטליין איזה דגם עדיף?רחלי05/10/2020
היי,
מתלבטים בין כיסא אוכל של ספורטליין לזה של אינפיניטי. חשוב לנו שיהיה בטיחותי, מתכוונן ומתקפל וקל לניקוי.
איזה דגם עדיף?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/10/2020שלום רחלי,
שניהם עונים טוב לדרישות. קלים לניקוי ובטיחותיים. כל הכיסאות עוברים את אותם מבחני תקן כך שהם בטוחים וגם די נוחים לתפעול/קיפול. סה"כ הם די זהים פונקציונלית כך שאין לי המלצה על מי מהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיה של עגלת בייבי בוס 2 נוטהרונית05/10/2020
היי,
לאחרונה רכשתי את העגלה ושמתי לב שהאמבטיה בשיפוע קל מטה, מה שגורם לתינוק להחליק מעט
האם יש דרך לשנות את זה?
זה תקין?!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/10/2020שלום רונית,
זה תקין. חייב להיות שיפוע קל כדי שהדם יזרום מהראש לכיוון הרגליים ולא חלילה להפך. ככל שראש התינוק יהיה יותר קרוב לקצה כך יהיה יותר מאוזן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי מתלבטת על עגלת לוליטו אשמח לחוות דעתרבקה דדון05/10/2020
היי מתלבטת על עגלת לוליטו אשמח לחוות דעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/10/2020שלום רבקה,
לדעתי עגלה לא מוצלחת עם גלגלים קטנים מדי ומשקל יחסית כבד. לדעתי עדיף להתאמץ טיפה כלכלית וללכת על ספורטליין סיילו הבסיסית. אם התקציב מאפשר בייבי בוס בובקט 2 כבר נותנת רמה של פרימיום אבל נמכרת סביב 2500 ש"ח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין בוגבו בי 5 לספורטליין xl/pl לילדה ראשונהלי אור04/10/2020
שלום. מחפשת ומתלבטת בין 2 העגלות מעלה. חשוב לי שהעגלה תהיה קלה לקיפול וגם קלה פיזית, שתהיה ידית מתכווננת בשל הפרשי הגובה ביני לבין בעלי ושהטיולון יוכל להיות בכמה מנחים שונים ולא רק ישיבה או שכיבה. אשמח לדעתך ואם יש רעיון אחר אשמח לשמוע. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/10/2020שלום לי אור,
ראשית ההתלבטות קיצונית מאוד במחיר. שנית לסיילו יש 3 רמות גימור, לדעתי המוצלחת ביותר היא הסיילו XL. הPL זהה לXL רק מגיעה עם פסי מתכת לאמבטיה ולטיולון מה שמייקר אותה ומוסיף לה משקל לכן לדעתי זה מיותר לשלם יותר ולקבל מוצר זהה שגם יותר כבד.
2 העגלות נוחות מאוד לקיפול, מבחינת משקל הן מוגדרות בטווח של הקלות על גבול הממוצע. לשתיהן 3 מצבי שכיבה/ישיבה אבל זווית הישיבה של הבי יותר זקופה בשל מושב יצוק מפלסטיק. לדעתי האמבטיה של הסיילו יותר מוצלחת גם כי היא יותר מרווחת וגם כי היא יותר קשיחה. היא גם יושבת יותר גבוה בשל גלגלים יותר גדולים. מצד שני לבי יש מזרן נושם באמבטיה. בניוד בדרך עירונית הבי לדעתי יותר נוחה בגלל החומר שממנו עשויים הגלגלים אבל בדרכים משובשות יותר כמו חצץ עם הסיילו יהיה יותר נח בגלל הגלגל האחורי הגדול יותר. לסיילו יש רשת איוורור גם באמבטיה וגם בטיולון (לבי תהיה רק בבי 6 שעדיין לא ידוע מתי תשווק בארץ). לסיילו יש מדרך רגליים מתכוונן (בבי הוא מתארך אבל בפועל תמיד יהיה במצב הארוך ביותר כך שלדעתי המנגנון לא מקנה איזשהו יתרון) לסיילו יש מעקה (לבי יהיה מעקה מתכוונן רק בבי 6). יותר עניין עיצובי, לבי ניתן להחליף ע"י רכישה צבע של גגון, לכן היא מאפשר לרכוש עגלה ורודה לבנות ובעתיד ניתן תמורת סכום סביר לרכוש גגון בצבע אחר.
אני ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2, היא טיפה יותר יקרה מהסיילו XL אבל עדיין משמעותית יותר זולה מהבי. זו עגלה שאני פיתחתי ולדעתי היא מכילה את שילוב כל היתרונות.
לדוגמא האמבטיה מרווחת כמו בסיילו, קשיחה וגם עם מזרן נושם. הגלגלים גדולים כמו בסיילו אבל עשויים מהחומר של גלגלי הבי, הטיולון קשיח כמו בבי ולכן מגיע לזווית זקופה בישיבה.
בנוסף לכל אלו היא קלה יותר בכמעט קילו וחצי מהבי והסיילו, נשארת לעמוד לאחר הקיפול (הסיילו והבי נופלות לרצפה אם לא אוחזים בהן, בקרוב תצא בי 6 שחלק משיפוריה זה היכולת לעמוד לאחר הקיפול). הגגונים שלה בעיקר בטיולון יותר מצלים. סל החפצים יותר גדול. כמו לסיילו בטייגר יש מעקה ומדרך רגליים מתכוונן. כמו לבי בטייגר ניתן להחליף צבעים כמו בעגלה גם בערכות הצבע העלות זולה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הדגם החדש ביותר של נדנדה חשמלית של Ingenuity?נטלי04/10/2020
היי קובי
כשאני מחפשת בגוגל נדנדה חשמלית של Ingenuity זה מראה לי כמה דגמים שכולם עולים באזור אותו מחיר 700-800 ₪
אני מנסה להבין איזה דגם הכי חדש ומומלץ שנמכר בארץ בטווח מחירים הזה ומתקשה להבין. גם מפר נראה פחות או יותר דומה.
האמת שלא רשום עליהם דגם ספציפי ואני מבדילה בהבדלים בינהם רק לפי הבובות שתלויות למעלה והבדלי צבעים קלים (למשל יש דגם בצבעים לבן ואפור עם בובות של אריה וינשוף, יש דגם דומה בגווני לבן ירוק עם בובות של אריה ופיל, יש דגם בגווני אפור לבן ירוק עם בובות של ענן ודובי. לדעתי בכולם מקרן) כולם באותם טווחי מחיר.
אשמח אם תוכל לתאר לי או לרשום מה הסוג החדש מבין המדנדות?
חג שמח ותודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/10/2020שלום נטלי,
די ענית לעצמך. הדגמים די זהים למעט הבדלים קלים. כל הדגמים בבסיסם קיימים כבר כמה שנים טובות ורק עוברים מקצי שיפורים קלים, לרוב באמת רק הבובות או הצבעים משתנים. האמת שאני לא עוקב לגבי החדשנות בתחום הזה ובטח שלא אחרי המותג הזה, לצערי עקב הקורונה לא נכחתי בשום תערוכה רצינית שנה שלמה כך שלא זכיתי להחשף לליין האחרון שלהם.
בכל מקרה אני ממליץ ללכת על הדגמים שמתחברים לחשמל כי אלו שעל סוללות זוללים אותן ובדרך כלל לסוללות אין כח לנדנד כמו חשמל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין Sportline ceilo לבין בייבי ג'וגר סיטי טור לאקסיאיר30/09/2020
שלום
אנחנו מחפשים עגלה לקראת ילד ראשון, הכוללת אמבטיה.
נכון לעכשיו ההתניידות שלנו תהיה בעיקר באוטובוסים ואנו גרים בבניין לא מעלית.
רצינו לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן ועל מה היית ממליץ מביניהם.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/10/2020שלום יאיר,
היתרון של הסיטי טור הוא משקל קל יותר בכ-2 ק"ג, זה יכול להיות משמעותי כשמרימים לאוטובוס את העגלה. כמוכן בגמר הקיפול הג'וגר נשארת לעמוד כך שזה יותר סטרילי ולא על רצפת האוטובוס.
מצד שני הספורטליין הרבה יותר נוחה בניוד, לעליה וירידה ממדרכות גבוהות, התפעול יותר נוח בג'וגר הקיפול נוח אבל הפתיחה מסורבלת וגם הברקס טיפה מאתגר.
הייתי ממליץ לבדוק גם את בייבי בוס בובקט 2 שיש בתוכה את היתרונות של הג'וגר והספורטליין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה ראשונה קלה עם קיפול נוחאבישי30/09/2020
הי קובי,
אנחנו מבולבלים מאוד, מצד אחד רוצים את הכי טוב מצד שני לא רוצים להשקיע סכומים מטורפים.
חשוב לנו בעגלה שהיא תיהיה גם אמבטיה וגם טיולון, חשוב לנו קיפול נוח ( לא שהעגלה נזרקת על הריצפה וכמובן קיפול עם הטיולון), חשוב לנו שהיא תיהיה יחסית קלה אמבטיה גדולה, בנוסף אנחנו גרים במושב ככה שהעגלת עם הגלגלים הקטנים לא טוב לנו. חוץ מזה שתיהיה יפה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום אבישי,
כל הקשור ליופי זה עניין של טעם!
לגבי עגלה. לדעתי בייבי בוס טייגר עונה באופן מעולה לדרישות:
במחיר היא באמצע ולא ברמה של עגלות יוקרה ולדעתי היא נותנת הרבה יותר מעגלות יוקרה.
מבחינת משקל היא קלה רק 8.7 ק"ג עם הטיולון. מתקפלת בקלות עם הטיולון לשני הכיוונים, מאוד מרווחת בטח שביחס למשקל שלה. בניגוד לעגלות בסגמנט שלה היא מגיעה עם גלגלים בקוטר 10 אינץ, ולכן הם לא גדולים מדי אבל מתאימים לדרכים משובשות כמו של מושב. מעבר לאלו יש לה את הגגונים הכי גדולים, סל ענק ועוד הרבה פלוסים.
יש עוד דגמי עגלות בסגנון שלה אבל כמו שציינתי או שהן יקרות או שמגיעות עם גלגלים קטנים מדי.
כמוכן יש עגלות שתוכננו לדרכים משובשות מאוד עם גלגלים גדולים יותר אבל אז צריך לקחת בחשבון שהמשקל מטפס משמעותית וגודל הקיפול עולה בכ-30%.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה
אבישי30/09/2020הי קובי ממש תודה על ההודעה המפורטת,
יש לי אופציה לקנות את העגלה של בוגבו קמליון 3+ נכון שהעגלה לא מתקפלת עם הטיולון אבל השאלה אם זה באותו מחיר כמו הטרייגר לא עדיף את הקמילון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום אבישי,
לדעתי לא. זו עגלה שיצאה ב-2004 ועברה את מקצה השיפורים האחרון ב2016 שגם הוא היה יחסית זניח.
היתרונות, נוחות הניוד מעט יותר עדיפה בשל גלגל אחורי יותר גדול. מצד שני לטייגר גלגל קדמי יותר גדול אז יותר קל לדחוף אותה בדרך משובשת. הקמיליון מגיעה אם אמבטיה מעט יותר מרווחת בכ-2 ס"מ.
החסרונות: כפי שציינת צריך לשלוף את המושב טרם הקיפול, הטיולון לא נשכב למצב שטוח ויש שקע בין הגב לישבן, לדעתי עדיף טיולון עם שכיבה ישרה ורוב המותגים בעולם כבר עברו לטיולון כזה. שינוי המצבים בטיולון עם 2 ידיים, קצת פחות נוח לשנות זווית משכיבה לישיבה כאשר התינוק בעגלה. האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, זה אומר שלא ניתן להחליף בקלות בין האמבטיה לטיולון, ישנם מקרים בהם עוברים לטיולון והתינוק רוצה להיות באמבטיה, בעגלות אחרות ניתן לעשות רוטציה ביניהם ולהרגיל לטיולון, בקמיליון מרוב שזה מסורבל כשעוברים לטיולון אז עוברים לטיולון. אין מדרך רגליים מתכוונן בטיולון.
היתרון של 2 העגלות האלו על פני רוב העגלות בשוק שבשתיהן יש צמיגי PU, לדעתי הצמיג הטוב ביותר שאפשר לשים בעגלת תינוק והיתרון הגדול שלו בא לידי ביטוי למי שגר בדרך כפרית/מושב וכו'. כמו כן הוא בולם זעזועים טוב יותר, יוצר נסיעה שקטה יותר, הפניות נעשות בקלות יותר וגם הבלאי שלו נמוך ביותר וזה גם שומר על העגלה טוב יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מקסי קוזי פריה 85טליה30/09/2020
שלום, הייתי מעוניינת לדעת לגבי הבטיחות של הכסא מקסי קוזי פריה 85
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום טליה,
בטיחותית הוא ברמה גבוהה מאוד, אם אני זוכר נכון הוא אינו זול ולכן בעלויות של מעל ל-1000 ש"ח כל דגמי ברייטקס קליקטייט או צ'יקו נקסטפיט עדיפים עליו בטיחותית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטיחות בשינה לתינוק שישן רק על הבטןטליה30/09/2020
שלום קובי,
יש לי תינוק בן חצי שנה שישן רק על הבטן ואם אני משכילה על הגב הוא ישר מתהפך.
רכשתי מזרן בייביטק מולטיפלואו ובדיני טריקו רגילים והוא ישן עם מוניטור אנג'ל קר עדיין לא בחדר נפרד.
האם אני יכולה להיות יחסית רגועה מהתנאים שציינתי? יש דרך לשפר את הבטיחות? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/09/2020שלום טליה,
לדעתי בטיחותית זה המצב הטוב ביותר. כמובן שאם יתאפשר להשכיב על הגב מה טוב. יחד עם זאת לא ממליץ לשים מקומונים או דברים שמקבעים שינה על הגב. כי זה יותר מסכן מאשר התינוק יתהפך וישן על הבטן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


