מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התקנת סלקל ובסיס - עם חגורה במושב האמצעי או עם איזופיקס במושב הצדדי?ענת11/10/2020
הי קובי,
מבחינת בטיחות איפה עדיף להתקין סלקל עם בסיס -
עם חגורת בטיחות במושב האמצעי או עם איזופיקס קשיח באחד המושבים הצדדיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום ענת,
אין משהו חד צדדי שיכול לומר היכן הכי בטוח ברכב.
תאורטית באמצע יותר בטוח מכיוון שזה מרחיק את המושב/סלקל מהדלתות ובמקרה של תאונת צד המושב לא יספוק את המכה כמו שהיה סופג לו היה ממוקם ליד הדלת.
מצד שני לפי סטטיסטיקה של חברות הביטוח (של פציעות או מקרי מוות בתאונות רכב) המקום הכי בטוח ברכב הוא מושב הנהג, לאחר מכן מאחורי הנהג, אמצע, מאחורי הנוסע ובסוף מושב הנוסע. הסיבה העיקרית שרוב תאונות הצד קורות בצד של הנוסע. לכן אם תחליטו עם איזופיקס אז מאחורי הנהג (אבל לקחת בחשבון שאם הנהג גבוה הוא יצטרך להזיז קדימה את הכיסא ואז לא יהיה נוח או בטיחותי.
אם החגורה אז באמצע, לקחת בחשבון שברכבים מסוימים יש מעין גבעה באמצע והרבה סלקלים או כיסאות לא יושבים באופן מאוזן.
כמוכן מבחינת נוחות, המקום הכי נוח זה מאחורי הנוסע כי זה מאפשר קשר עין עם הנהג + מראה, מאפשר גישה לתינוק עם יד אחת ולכן פחות מסיח את הנהג בנהיגה. כמוכן זה הצד הקרוב למדרכה בעת חניה ויותר נוח להוציא או להכניס את התינוק. כמובן שליד הנהג זה הכי נוח ואידאלי.
לכן כמו שרשמתי בהתחלה, קשה להצביע על מיקום מסוים ברכב.
ההחלטה שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון לגיל שנתיים פלוס נוח לעלות במדרגותשרה11/10/2020
שלום,
אני מחפשת טיולון עם ההדגשים הבאים:
שיהיה קל מאוד
נוח לעלות ולרדת מדרגות
עד משקל גדול ( עד כמה שראיתי זה או 15 קילו או 25)
עם כמה מצבים בעיקר שכיבה לישיבה
שיכנס לאוטו קטן - מבחינה זו אולי עדיף סגירת מטריה
וכמה שיותר זול זה לא לשימוש נרחב, רק למקרי חירום
כרגע יש לנו בייבי בוס טייגר, מרוצים מאוד!!
עכשיו שנוסף תינוק חדש למשפחה, מעדיפים להשתמש באמבטיה של הטייגר ולקנות טיולון לגדולה
תודה מראש !!
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום שרה,
לגבי המשקלים: מכון התקנים בישראל בודק עד 15 ק"ג לכן בארץ הכל מוגדר עד 15 כאשר בפועל, רוב הטיולונים גם בעלי תקינה אירופאית ולכן רובם מתאימים עד משקלים שבין 18 ל 25 ק"ג.
מבחינת טיולוני מטריה, צ'יקו לייטוואי אם נמכר לדעתי מעולה וממש לא יקר, יש לו קיפול מטריה והוא יותר מרווח מטיולונים בעלי קיפול לטיסות. לכן לדעתי הוא עונה נהדר לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת מקלארן אטום האם מחזיקה הרבה זמן?אפי11/10/2020
שלום.
רציתי לשאול, מנסיונך, כמה טובה ואיכותית העגלה?
האם היא מחזיקה מעמד הרבה זמן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/10/2020שלום אפי,
קשה לומר, היא רק שנה וקצת בשוק. יחד עם זאת כל מוצרי מקלארן בעלי שרידות יוצאת דופן ולכן אני מניח שבאטום זה לא יהיה שונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוות דעת על עגלת kuji בדגש על הטיולוןריבי דדון11/10/2020
אשמח לחוות דעת על עגלת kuji בדגש על הטיולון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום ריבי,
לדעתי דגם פחות מומלץ. הטיולון טוב כי הוא נשכב למצב ישר.
החסרונות לדעתי הם שהמשקל כבד ביחס למוצרים מקבילים, הגלגלים מאוד קטנים + המשקל הכבד יתנו נוחות ניוד בינונית ולא נעימה, זה גם יקשה מאוד על עליה וירידה ממדרכות. הגגון סביר והקיפול יחסית מסורבל וענק כאשר הטיולון פונה לכיוון הנסיעה (מה שרוב הזמן יהיה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדלים בין סל קל Joie I-Gemm או Chicco Keyfit 30?ענת11/10/2020
שלום קובי,
מה ההבדלים בין השניים ועל מה אתה היית ממליץ יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום ענת,
ההבדל הגדול שצ'יקו מגיע עם בסיס באריזה ובג'ואי צריך לרכוש את הבסיס בנוסף לעלות הסלקל שדי קרובה לעלות של הצ'יקו עם הבסיס. כמוכן צ'יקו קיבל דירוג של 5 כוכבים גם יחד עם הבסיס, בג'ואי ירד ניקוד עם הבסיס.
מצד שני את ג'ואי ניתן להתקין גם ללא בסיס והוא מתחבר על רוב העגלות בשוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבחינת בטיחות שניהם מומלצים?
ענת11/10/2020למרות שהוא קיבל ציון גבוה קראתי איפשהו שלצ'יקו אין הגנת ראש/צד, ידוע לך משהו על זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום ענת,
שניהם מומלצים. לצ'יקו אין אבל כמו שהמבחנים מראים, זה פחות משמעותי בתאונות, להמון סלקים וכיסאות שמקבלים דירוגים של 4 או 5 כוכבים אין הגנות (שזה בעצם כרית לראש). כל עוד יש למושב/סלקל הגנות פנימיות אז הכריות לראש לדעתי לא נותנות עדיפות בטיחותית אולי רק לנוחות התינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלות בובקט האם ניתן לחבר סלקל של צ'יקו?מרים10/10/2020
קובי שלום,
התרשמתי ממפרט עגלת הבובקט שלכם ויש לי כמה שאלות
1. מנסה להוזיל עלויות... האם אתם מוכרים אותה מתצוגה/יד2/פגמים קלים?
2. האם ניתן לחבר אליה סלקל של צ'יקו?
3.האם מצב השכיבה בטיולון שטוח מספיק? בשביל להניח עליה שק שינה/אמבטיה רכה שאקנה בנפרד
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום מרים,
1. כרגע אין לנו משהו כזה.
2. לא ניתן לחבר סלקל צ'יקו. מדובר בסלקל נפלא שלצערי לא מתחבר כמעט לאף עגלה.
3. הטיולון נשכב למצב שטוח, גם מאושר לשימוש מגיל לידה גם על ידי מכון התקנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות המשך
מרים11/10/2020תודה רבה על המענה המהיר
הסלקל של צ'יקו כבר קיים אצלי, ולכן זה שיקול משמעותי
איזו עגלה כן מתאימה?
3 הפרמטרים הכי חשובים עבורי בעגלה, מעבר להתאמה לסלקל
1. משקל ונוחות הנסיעה
2. ידית טלסקופית
3. טיולון דו"צ
מעדיפה לרכוש ללא אמבטיה, ולכן העגלה צריכה להתאים מגיל 0.
במידה ונשקול להחליף סלקל, איזה סלקל מתאים לבובקט? והאם ניתן לראות את העגלות שלכם בירושלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/10/2020שלום מרים,
בגדול לצ'יקו אין אף עגלה מתאימה בישראל פרט לעגלות של צ'יקו שלדעתי גם אותן כבר לא מוכרים. בעבר לבוגבו בי היה מתאמים אבל הבי יקרה מאוד ויהיה קשה להשיג את המתאמים.
לכן אני חושב שעדיין עדיף ללכת על הבובקט.
1. היתרונות הכי בולטים של הבובקט הם משקל קל ביחס לעגלה עם טיולון דו כיווני. 8.2 ק"ג כאשר רוב העגלות הן באזורים של 10 ק"ג. מבחינת נוחות ניוד, גם כאן יש לה יתרון בולט על מוצרים מקבלים בזכות קוטר גלגל אחורי גדול מהקובל, כמוכן החומר ממנו עשוי הצמיג הוא האיכותי ביותר שיש, השילוב של הכל יחד עם המשקל יוצרים יכולת ניוד מדהימה, נסיעה שקטה ובלימת זעזועים יעילה יותר.
2. יש לה ידית טלסקופית, זה משהו שלדעתי אסור לוותר עליו, מעבר לנוחות התאמת הגובה, הידית משרתת כמנוף ובכך עליה וירידה ממדרכות נעשית קלה וללא מאמץ.
3. יש לבובקט טיולון דו צדדי.
ניתן לחבר לבובקט סלקלם של ג'ואי, אבינוט או מקסי קוזי.
ניתן לראות את העגלות ברהיטי אור בי"ם ברחוב שטראוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מרים11/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה סייבקס balios3 אשמח לחוות דעתאהובית10/10/2020
היי, אשמח מאוד לחוות דעתך בנוגע לעגלה סייבקס בילוס 3 (מגיל לידה, כולל עריסה וטיולון). האם היא מוצלחת כמו אחותה הסייבקס מיוס? מדובר בילד שלישי ואני מחפשת עגלה קומפקטית יחסית, טובה ושיקית שלא עולה הרבה מדי... תודה רבה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום אהובית,
לא שאני חושב שהמיוס כלכך מוצלחת אבל הבליוס רחוקה מלהיות אחות של מיוס. פרט לאותו יצרן ההבדל בינהן עצום.
הבליוס הרבה יותר כבדה (פער של כמעט 4 ק"ג), הרבה יותר גדולה לאחר הקיפול והרבה יותר מסובלת לקיפול. לכן היא לא עונה לדרישות שלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה הזריזה!
אהובית10/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מגיל 0 לרכב פרטיהדס10/10/2020
שלום קובי,
אנו חושבים לרכוש כסא בטיחות מגיל 0. כרגע מתלבטים בין ציקו נקספיט לבין ברייטקס בוליוורד.
בשלב הראשון כנראה נרצה להתקין את הכסא במושב ליד הנהג, הפוך לכיון הנסיעה (הבנתי שאין עם זה בעיה).
אולם ככל ואין במושב ליד הנהג איזופיקס ולאור חשיבות ההתקנה הנכונה, האם אתה ממליץ לרכוש דווקא את הברייטקס? ראיתי שהמלצת על הציקו אך ללא איזופיקס אני מבינה כי ההתקנה היא בעייתית יותר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום הדס,
אכן בהתקנה ללא איזופיקס יש לברייטקס יתרון עצום ולכן אני נוטה להמליץ עליו יותר. החיסרון שלו ביחס לצ'יקו שזווית השכיבה המקסימלית בצ'יקו יותר טובה ולדעתי זה יותר נוח לתינוקות.
אפשר לשפר את הזווית בברייטקס על ידי גלגול מגבת אבל יותר הייתי ממליץ לרכוש מקומון שנותן זווית, גם יותר יעיל ממגבת וגם יותר בטיחותי. זה נקרא: ספוג מגביה להתקנה נגד כיוון הנסיעה
ואז לדעתי הברייטקס כבר עדיף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות יכול להתלבש על עגלה?אבישי10/10/2020
היי קובי, האם יש דבר כזה כיסא בטיחות מגיל 0 שיכול להתלבש על שילדה של עגלה? ( קמליון 3 פלוס)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום אבישי,
יש סלקל שיכול להתחבר לשלדת הקמיליון. צריך לרכוש מתאמים ואז סלקל שמתאים להם. אף כיסא בטיחות לא יכול להתחבר לעגלות כי זה כבד ומסורבל בניגוד לסלקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברייטקס עגלה מדגם ליסבון - אשמח לחוות דעתאלינור10/10/2020
היי קובי. עגלה מדגם ליסבון. מכיר? היא אומנם מגיעה עם אמבטיה אבל לא רלוונטי בשבילי, צריכה את הטיולון. פשוט מוצעת במצי מחיר ונראה טוב. אשמח לחוות דעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום אלינור,
ליסבון אינה עגלה של ברייטקס! היא מיובאת על ידי אותו יבואן אבל מדובר במוצר מדבקה סיני. סה"כ עגלה סבירה ולא מעבר. כטיולון לדעתי היא מסורבלת טיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בסיס של סלקל Joie I-Gemm מתחבר לחגורת בטיחות?ענת10/10/2020
האם הבסיס של הסלקל Joie I-Gemm יכול להתחבר עם חגורת בטיחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/10/2020שלום ענת,
לא, זהו בסיס איזופיקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחסון של עגלה - כיצד מומלץ?נועם08/10/2020
כל הפורום מלא בשאלות על קנית עגלה.
אני רוצה לדווקא לשאול על אחסון.
יש רווח בין הילדים ואנחנו לא רוצים שהעגלה תעמוד ככה בבית. לקפל ולשים בשקיות גדולות בעליית גג זה פתרון?
אין שם שמש ישירה וגם לא גשם/רטיבות, אבל בקיץ חם שם ולא מאוורר.
האם השלד והבד של העגלה ושל האמבטיה יכולים להנזק ולא להיות שמישים בעוד שנה-שנתיים? או שזה פתרון מספיק טוב?
לעטוף אותם בבד נוסף או משו אחר יכול לעזור?
העגלה, אם זה משנה, היא פגפראגו.
תודה מראש, נועם (=* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/10/2020שלום נועם,
האמת שפונים אליי המון שאחסנו עגלה כמו שרשמת כל אחד בתנאיו, לרוב העגלות יוצאות עם עובש או ריח לא נעים, בחלק יש בלא לבד ויש גם כאלו שמאבדים חלקים בדרך.
אין לי הצעה מיוחדת אבל אני חושב שאם היא תהיה ארוזה בניילון ובתוך קרטון יהיה פחות סיכוי שמשהו יקרה הרי כך הן מגיעות לחנויות ויש מקרים שבהן העגלות מבלות שנים רבות בקרטון עד שנמכרות. לאחר הפתיחה ממליץ לאוורר ולשמן את הצרים עם ספרי סיליקון. את הגלגלים לשלוף ולגרז.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן למיטת תינוק שיתאים למיטת מעברדפני07/10/2020
קובי שלום.
מעוניינת לקנות מזרן למיטת תינוקת בת 6 חודשים במטרה שהמזרן ישמש אותה בהמשך גם למיטת המעבר.
אציין שהתינוקת ישנה כמעט רק על הבטן (מתהפכת לבד). כמובן מעדיפה לא להוציא המון כסף אך כמובן רוצה מזרן איכותי שישמש אותנו לעוד מספר שנים.
נראה לי שנעדיף למצוא משהו עד סכום 800 שקל במידה וניתן למצוא משהו איכותי בסכומים כאלה.
תודה רבה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/10/2020שלום דפני,
באזור המחיר הזה לדעתי בייבי טק מולטיפלואו הוא האופציה הכי טובה שיש בטיחותית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון וכסא בטיחות לבן שנהמיכל07/10/2020
שלום קובי,
התינוק שלי עוד פחות מחודש בן שנה .
נגנב לי הרכב היום ואיתו הסלקל ג'ואי ilevel והעגלה צ'רלי.
גם אם ימצאו את האוטו יש סיכוי שיקח קצת זמן....
כמו-כן, אם כבר אז כבר, אולי הגיע הזמן לחשוב על כסא בטיחות במקום הסל קל וטיולון.
כמה שאלות:
1. האם כסאות הבטיחות של ג'ואי מומלצות? המחירים שלהם יותר מתאימים לכיס שלנו.
2. האם כסאות בטיחות אמורים להיות עם איזופיקס או מחוברים עם רצועת הבטיחות? אני רואה שיש כסאות כאלה וכאלה... ולא כל כך מבינה.
תודה מראש ומועדים לשמחה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/10/2020שלום מיכל,
1. הם ברמה סבירה בניגוד לסלקלים שהם ברמה גבוהה.
לתקציב של פחות מ1000 ש"ח הכי מומלץ לדעתי זהו גרקו מיי סייז.
2. יש כאלו עם חגורה, יש כאלו עם איזוקפיקס ויש כאלו שנותנים את שני האופציות (חשוב להבין שצריך להשתמש רק באחת מהן ולא בשתיהן). האיזופיקס הומצא בכדי למנוע טעויות אנוש בהתקנה עם חגורה מכיוון שאלו קורות המון בשימוש עם חגורה, האיזופיקס מצמצם זאת משמעותית.
לגבי טיולון לא הגדרת תקציב או דרישות לכן קשה לי לכוון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב לילד מגיל לידהנגה07/10/2020
היי קובי,
אשמח לעזרתך.
מה היית ממליצץ לסבא וסבתא שרוצים להתקין אצלם ברכב כסא בטיחות שישמש לנכד מגיל לידה ועד גיל מתקדם כמה שיותר?
מדובר בנסיעות קצרות פה ושם בתוך העיר, ולכן לא מעוניינים להשקיע בכסאות היקרים ביותר בשוק. מצד שני לא רוצים להתפשר על הבטיחות, ומעוניינים שתהיה חגירה קלה ונוחה של הכסא לאוטו.
ישנו הדגם ברייטקס אליגנס (לשעבר מרתון) שעולה 900 שח.
האם לדעתך הוא דגם טוב? האם הוא כולל את פטנט הקליק טייט של החברה? על אילו דגמים נוספים אתה ממליץ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/10/2020שלום נגה,
האליגנס לא כולל את הקליקטייט ולכן לדעתי הוא פחות מומלץ. הדירוג הגבוה של דגמי ברייטקס מגיע בעיקר בזכות הקליקטייט.
לתקציב של פחות מ1000 ש"ח לדעתי הכי מומלץ הוא גרקו מיי סייז.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


