פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לטיולון לגיל שנה - סגירה עם לחצן
    שירן
    04/09/2020

    קובי שלום,
    אנו מחפשים טיולון לבננו בן השנה.
    חשוב לנו שהקיפול יהיה נח, סגירה עם לחצן ולא שרוך, ושיהיה כמה שיותר קרוב לישיבה זקופה.
    בנוסף, גרים במושב אז חשוב שתהיה מסיבית.
    התקציב שלנו עד 1,000 ש"ח.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/09/2020

    שלום שירן,

    לדעתי ספורטליין וייפר הכי קרוב לענות לכל הדרישות.
    הגלגלים בגודל מעט גדול מהממוצע, המושב עם לחצן, הזווית לא הכי זקופה אבל קרוב לכך.
    ארגו מטרו גם עונה היטב אבל שינוי המצבים עם שרוך.
    כל טיולוני מאמ עונים לדרישות הלחצן וזווית הישיבה אבל הגלגלים קטנים ולכן לדעתי נוחות הניוד למושב לא תהיה הכי טובה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיולון לגיל שנה

    שירן
    06/09/2020

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה צריך איזופיקס? סלקל סייבקס אטון
    שלווה
    03/09/2020

    שלום
    אנחנו רוצים לקנות סלקל סייבקס אטון.
    הבנתי שכולם קונים עם איזופיקס.
    לשם מה זה נחוץ?
    והאם יש לאיזופיקס תוקף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/09/2020

    שלום שלווה,

    למה צריך? סיפור ארוך....
    בשנות ה-90 שיותר ויותר הורים החלו להתנייד ברכבים והיו יותר מדי תאונות שבהן היו מעורבים תינוקות עם פציעות ואף גרוע מזה, היו מן הסתם המון תביעות ביטוח והביטוח לא כלכך אוהב לשלם ולכן נשאלה השאלה: האם המושבים יעילים? חברות הביטוח טענו שלא ויצרני המושבים טענו שכן והוכיחו זאת במבחנים שונים, לבסוף הגיעו למסקנה שהגורם המרכזי הוא הגורם האנושי, פשוטו כמשמעו, הורים רכשו מוצר ברמת בטיחות גבוהה ופשוט התקינו אותו בצורה לא נכונה. היות וחברות הביטוח לא אוהבות לשלם הם ניסו לחשוב על פתרון יחד עם יצרני המושבים ויחד עם יצרני הרכב. בסוף שנות ה-90 נמצא הפתרון ששמו איזופיקס, הוא לא יצריך חגירה עם חגורה ולא יהיה מסובך כלל, הפתרון היה פשוט להקליק את הבסיס או המושב כמו שמקליקים חגורת בטיחות. בדקו את הנושא לעומק ובניסוי ענק שעשו הסתבר שמעל ל-70% התקינו מושבים בצורה שגויה, לאחר מכן עשו את הניסוי עם איזופיקס והאחוזים ירדו פלאים מתחת ל5%!
    לכן כדי למנוע טעויות אנוש בהתקנה הוחלט שזה יהיה הפתרון, יצרני הרכב חויבו משנת 2002 לספק רכבים עם העגינה (רוב היצרנים עמדו בזה אך היו כאלו שהתעכבו עד 2004, במקרים נדירים היו כאלו ששמו פס ומכרו דגמים ללא גם בשנתונים מאוחרים יותר, כיום בכל רכב זה קיים).
    עכשיו לימינו, האיזופיקס כמו שרשמתי פותח לפני 20 שנים ומאז העולם התקדם ויצרנים כמו ברייטקס יצרו פטנט קליקטייט אשר עוד יותר מצמצם את הסיכוי לטעות עד כדי 0% (כלומר צריך להיות ממש טיפש גמור כדי לטעות), גם סייבקס בבסיס הרגיל משתמשים בטכניקה די דומה ולכן בסייבקס פחות קריטי אם הבסיס הוא איזופיקס או לא אבל כן רצוי בסיס מכיוון שללא בסיס נאלץ לחגור כל הזמן את הסלקל וזה פתח לטעויות רבות.
    בנוסף הבסיס גם חוסך המון זמן של ההתקנה והניתוק וזה מעולה במזג אוויר קיצוני בחום כבד או גשם שוטף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו, תגובה מפורטת. אין ספק שקיבלתי מענה. תודה רבה!

    שלווה
    04/09/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל ברייטקס b safe 35 - מבקשים חוות דעת
    שחר
    02/09/2020

    שלום
    נשמח לחוות דעתך לגביי הסלקל הנל
    בעניין בטיחות, איכות, משקל ונוחות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/09/2020

    שלום שחר,

    הוא ברמה גבוהה מאוד מבחינת הכל אבל יקר נורא.
    בנוסף לזה הוא לא מתחבר לעגלות רבות. לדוגמא סלקלים של מקסי קוזי מתחברים לרוב העגלות בשוק יחד עם מתאמים.
    לדעתי מראש הוחלט שלא רלוונטי לכם לחבר על עגלה אז צ'יקו קייפיט עדיף, הוא גם יותר זול, גם מקבל דירוג בטיחותי גבוה יותר ולדעתי הוא הסלקל הכי נוח לתינוקות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בין דגמי Joie - האם יש שוני בטיחותי?
    ספיר
    02/09/2020

    שלום,

    עברתי בין כמה חנויות וניסיתי להבין מה ההבדל בין דגמי i-level , יש lychee ויש signature והם לא זהים במחיר. האם יש שוני בטיחותי בין הדגמים? מה המועדף?
    והאם באופן כללי הסלקל הזה מספק מבחינה בטיחותית?
    באחת החנויות שהייתי רצו למכור לי את המוצר מייצור 2017 ואמרו שאין משמעות לתאריך הייצור, רק לתאריך תחילת השימוש במוצר. האם זה נכון?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/09/2020

    שלום ספיר,

    לגבי הדגמים, יותר מדובר בגרסאות/רמות גימור ולכן אין משמעות בטיחותית. לגבי בטיחות הוא ברמה טובה, אני חושב שהאייג'ם יותר מוצלח מבחינה בטיחותית ותפעולית. בדרך כלל יותר זול אבל עקב אי ההצלחה של האיי לבל מחירו צנח. חשוב לציין שאת האיי לבל ניתן לחבר לרכב רק בעזרת בסיס, זה אומר שאם צריך לנסוע עם סבא/סבתא, מונית וכו' זה יצריך העברה של הבסיס, באייג'ם ניתן להתקין ללא הבסיס. כמוכן האיילבל לא מתחבר לכל עגלה שהאייג'ם יכול להתחבר אליה.

    לגבי התאריך. בדרך כלל ההמלצה אומרת שאם יש תאריך תפוגה ללכת לפיו. אם יש תאריך יצור ללא תפוגה לקחת 6 שנים מתאריך היצור. אם זה מוצר בתקינה אירופאית שאין עליו תאריך אז 5 שנים מיום השימוש. היות ורשום תאריך אז לקחת 6 שנים מתאריך זה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת ספורטליין סיילו - יתרונות וחסרונות
    נעמי
    02/09/2020

    היי, אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של העגלה (אמבטיה וטיולון). האם הייתם ממליצים לקנות אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/09/2020

    שלום נעמי,

    המלצות זה עניין סלקטיבי שאני פחות ממליץ ללכת לפיהן. כל הורה הוא בעל יכולות שונות, בעל דרישות שונות וצרכים שונים ולכן מוצר מושלם להורה יכול להיות מוצר כישלון לאחר. לכן אני תמיד ממליץ להכין רשימת דרישות מהחשוב לפחות חשוב, אז להתמקד בדגם שניים גג שלושה. לאחר מכן לעשות מבחן בין כולן של נוחות הניוד עם משקל בעגלה, נוחות התפעול, הקיפול ובדיקה ברכב.

    לגבי סיילו, יש 3 גרסאות: בסיסית, XL וPL. לדעתי הXL היא המוצלחת מה-3.
    לגבי יתרונות: נוחה מאוד לתפעול, נוחה מאוד לקיפול, יחסית קומפקטית, מחירים אטרקטיביים.
    משקלה כ-10.2 ק"ג זהו משקל ממוצע אך יש קלות ממנה.
    חסרונות: לא כל הבדים נשלפים לכביסה, מושב הטיולון לא מגיע לזווית ישיבה זקופה, נוחות הניוד טובה לעיר אך ככל שהדרך יותר משובשת כך הנוחות יורדת. לדעתי זו עגלה שמיועדת להורה עירוני אבל מאפשרת את הקצת מעבר. סל חפצים יחסית קטן.

    הייתי ממליץ גם לבדוק את בייבי בוס בובקט 2 שדומה לסיילו רק קלה ממנה ב-2 ק"ג, לדעתי יותר נוחה לניוד גם בגלל המשקל הקל יותר וגם בגלל צמיגים יותר איכותיים, המושב מגיע לזווית זקופה בגלל שהוא יצוק מפלסטיק, סל החפצים יותר גדול, המחיר די זהה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוסטר אפיקס גרקו מה ההבדל בין הדגמים?
    מעין
    31/08/2020

    רציתי לשאול מה ההבדל בין שני הדגמים של האפקיס של גרקו?
    מה שאומרים שהוא יותר חדש הוא נראה יותר ישן. אבל יש לו הגנות צד. מפחדת שההגנות צד של הדגם 'החדש' ימנעו ממנו להכנס יחד עם עוד כסאות.
    הדגם 'הישן' נראה הרבה יותר חדש...

    ומה לגבי הבוסטר טרילו של חברת ג'אוי? פחות טוב? אותו דבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום מעין,

    ענייני מראה זה כל אחד לעצמו. החברות מתקדמות עם השנים, לומדות טעויות עבר, במקרה של כיסאות בטיחות גם עוברות על תאונות שבהן הכיסאות היו מעורבים ועושים התאמות בהתאם לממצאים. אם הוסיפו הגנות צד זה לא במחשבה ללכת אחורה אלא לשפר את הבטיחות, לצערי זה גם תופס יותר מקום ברכב, היות וברוב מדיונת העולם הממוצע המשפחות לילדים הוא כ-2 ילדים את רוב החברות הכנסת 3 מושבים לא מעניינת או שבמקרים מסוימים הם עושים דגמים יעודים. המטרה הסופית שלהם ליצור מוצר יותר בטיחותי, בעיקר שכיום הם נבחנים תחת גופים פרטיים ובארה"ב נתבעים בלי סוף.
    הטרילו גם טוב. לדעתי הגרקו קצת יותר מוצלח.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוסטר אפיקס גרקו

    מעין
    31/08/2020

    אז לפני מה שאני מבינה אתה ממליץ על האפיקס החדש? זה שיש לו את ההגנות צד האלה?
    רק חנות אחת אמרה לי שזה הדגם החדש. לכן רוצה לדעת שבאמת הוא החדש...(הוא משומה גם עולה פחות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/09/2020

    שלום מעין,

    יש לגרקו כיום 2 יבואנים. אחד היבואנים זו רשת עגליס החדשה ואני מניח שראית שם. בימים האחרונים נכנס גם ליבואן השני ויופץ לעוד חנויות. זה נקרא אפיקס SS (בחירת ראשי תיבות פחות מוצלחת שאומרת הגנת צד היקפית).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת נונה טריב - נוחות ובדים
    קורל
    31/08/2020

    היי קובי אשמח לדעת מה אתה חושב על העגלה הזו ואיך הבדים שלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום קורל,

    לגבי הבדים: אני תמיד רושם שבגלל התקנים באף עגלה הבדים הם לא שיא הנעימות, לכן ממליץ תמיד להוסיף סדין לאמבטיה ולרכוש מזרן/ריפודית כותנה לטיולון.
    לגבי העגלה עצמה, לדעתי בגלל שהיא נמכרת ברשת אחת ואין עליה תחרות המחיר גבוה מהתמורה. היתרונות: משקל קל, קיפול נוח ביד אחת עם הטיולון לשני הכיוונים, יחסית נוחה לניוד בעיקר בדרכים עירוניות.
    החסרונות: אני לא אוהב שהמושב עשוי מרשת. אין קפיצים טובים ולכן לדעתי היא נטו עירונית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין סלקל לכסא בטיחות לתינוק?
    לאה
    31/08/2020

    שאלה של תכף אמא, מה ההבדל בין סלקל לכסא בטיחות?
    מה עדיף לקנות מגיל לידה?
    האם השיקול הוא רק מבחינת הוצאה של הסלקל מהאוטו ושימוש בו כדרך לנייד את התינוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום לאה,

    בעבר רוב כיסאות הבטיחות לא יכלו להיות נגד כיוון הנסיעה ולכן היה צורך בסלקל, לפני כעשור התחילו להגיע המון כיסאות שיודעים להיות כנגד הכיוון וחלקם ידעו להגיע לזווית שכיבה של סלקל, היום רבים מהם מגיעים לזווית או קרובה לה.
    לכן כיום היתרון המרכזי של הסלקל הוא נוחות, ניתן לנייד תינוק יחד איתו ולכן אם תינוק נרדם בנסיעה אפשר לניידו בסלקל מבלי להעיר.
    כמוכן ברכישת סלקל בעתיד שתצטרכו לעבור לכיסא לא תהיו מחוייבים ללכת על הכיסאות היקרים ביותר כי לא תזדקקו לזוויות שכיבה כמו של סלקל לכן בסך הכל זה יצא אותה עלות +- למרות שרבים בכל זאת שירכשו סלקל יקנו את הכיסאות היקרים יותר כי הם הטובים ביותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל uppababy וחיבור לעגלה מתאימה
    אסף
    30/08/2020

    היי קובי,
    יש לנו סלקל של חברת uppababy.
    לאילו עגלות ניתן לחבר את הסלקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום אסף,

    הוא מתלבש לעגלות עם אותו הפטנט של מקסי קוזי, לכן כל עגלה שסל קל מקסי קוזי מתחבר עליה גם הוא יתחבר ויש המון כאלו.
    יש מקרים חריגים שהוא לא יוכל להתחבר ולכן טרם הרכישה פשוט לבדוק שבאמת הוא ננעל על המתאמים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון קומפקטי מזרון ספוג -אשמח לעצתך
    לאה
    30/08/2020

    שלום קובי, קודם כל תודה על כל הידע המקצועי בפורום, הוא עוזר לי מאוד.
    אני כיום עם עגלת ארמדילו, בסך הכל תמורה טובה מאוד למחיר אך החיסרון הענק הוא המשקל (גרים בקומה גבוהה) ולכן אני חושבת על רכישת טיולון קל וקומפקטי. חשוב לי שיהיה קל אבל כן יציב ובטוח, שתהיה הגנה מעולה מהשמש גם מלמעלה וגם מהצדדים, שהסל מלמטה ילא יהיה פצפון, שהבדים יהיו נעימים ורכים ועדיף - ניתנים לכיבוס, והתקציב הוא סביב 1000 שח.
    חשבתי על סילבר קורס ווינג או ארגו בייבי מטרו. אשמח לשמוע מה דעתך, איזו מהן מוצלחת ועמידה יותר וגם עד איזה משקל של הילד כל אחת מהן אמורה להיות.
    אם יש לך המלצה למילון אחר אשמח לשמוע (האם קיים טיולון בסגנון שאפשר גם להפוך לכיוון ההורה?)
    דבר שני, ראיתי שאתה ממליץ על מזרון נושם, במידה ויש במיטה שלנו קרש למטה אני מניחה שאין טעם לרכוש מזרון נושם ולכן אשמח להמלצה למדרון ספוג הכי בטוח וטוב לדעתך (תו תקן, עמיד לנוזלים וכו)
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום לאה,

    לגבי הטיולונים. עד 1000 ש"ח לדעתי הסילבר או הארגו הם הטובים ביותר. לא חושב שיש פער גדול באיכות בינהם, אולי הארגו מעט יותר מפנק בבדים. ממליץ פשוט לבדוק אותם אחד מול השני, לשים תינוק בתוכם, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, לתפעל (לשנות מצבים), לקפל ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר.

    לגבי מזרן, מזרן נושם יעביר בתוכו אוויר גם אם יש משטח קשיח מתחתיו, זו הסיבה שאני ממליץ עליהם יותר אבל, היעילות שלהם רלוונטית עד גיל שנה. מגיל שנה אפשר פשוט לרכוש את המזרן הכי בסיסי רק שיהיה עם תו תקן וציפוי בד ולא ניילון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין שני כסאות בטיחות מגיל לידה
    ליאת
    30/08/2020

    שלום!
    אנחנו מעוניינים לקנות כסא בטיחות מגיל 0
    מתלבטים בין הקוסקו סנרה לגרקו סייז פור מי
    האוטו שלנו דיי קטן (קיה פיקנטו) אבל זה סתם עניין של נוחות ופחות נמצא בשיקולים.
    הדגש שלנו הוא כמובן על הבטיחות מבחינת מבחני הריסוק שהכסאות עברו.
    ראינו שאין פער מאוד משמעותי במחיר ואנחנו תוהים מה היתרון של הגרקו שהופך אותו ליקר יותר.. חיצונית הוא נראה בטוח יותר לתינוק בן יומו כי יש לו את הריפוד המקטין, אך האם זה באמת הופך אותו לבטיחותי יותר? (כי עקרונית הרי נוכל לקנות פשוט מקטין בנפרד...)
    נשמח מאוד אם תוכל לסייע לנו להחליט (ואולי יש כסא אחר שעדיף על פני שני אלה בטווח המחירים הזה (עד 600 ש"ח)
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום ליאת,

    בטיחותית אין פערים גדולים. הגרקו מציע יותר ריפוד, הגנות ראש שכמו שציינתי בטיחותית לא מוסיפות הרבה אולי לנוחות אם נרדמים בנסיעה. הרבה יותר נוח לכוון את גובה הרצועות בו, ניתן להוציא את הבדים לכביסה מבלי לנתקו מהרכב, היתרון הכי גדול שכן מצדיק את הפער זה משקל מקסימלי של התינוק, הגרקו מתאים עד 30 ק"ג והקוסקו רק עד 18 ק"ג. גם נגד הכיוון הגרקו מתאים עד למשקל גבוה יותר אם תרצו למשוך יותר מגיל שנה נגד הכיוון (דבר יותר בטיחותי ולכן יותר מומלץ).

    את התמורה הכי גבוהה לכסף כיום לדעתי הסייז פור מי מספק.
    יש טובים ממנו (גם לא בפער גדול) אבל רק אם נכפיל +- אץ התקציב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות ENTERNAL SHIEL מבקשים חוות דעת
    יוגב
    30/08/2020

    שלום.
    נשמח מאד לחוות דעתך המקצועית לגבי הסלקל הנ"ל, נמכר באייה בייבי.
    לגבי בטיחות ואיכות - חשוב לנו מאד בטיחות, אך התקציב יחסית קטן לצערי.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    31/08/2020

    שלום יוגב,

    מדובר במותג סיני ולכן אין לגביו מבחנים השוואתיים. אני אישית ממליץ לא לרכוש מותגים סיניים ככל וזה קשור לבטיחות אלא אם יש מבחן השוואתי של גוף פרטי שבדק ודירג. לצערי אין כרגע כזה לאף מותג סיני. חשוב לציין שהמבחנים האלו הם בדרך כלל מיוזמת היצרן מה שעוד יותר מחזק את דעתי שהם לא ברמה של האירופאים או האמריקאים. סייבקס אטון בייסיק יחסית לא יקר ומקבל דירוג של 4 כוכבים, טיפה מעליו יש את ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים. אם לא רוצים לחבר לעגלה אז צ'יקו קייפיט נותן את התמורה הכי טובה לכסף, הוא יחסית יקר אבל כולל בסיס במחירו דבר שמשמעותית משפר את הנוחות אבל בעיקר מונע טעויות אנוש בהתקנה ולכן לדעתי גם יותר בטיחותי בשל כך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות נוסף לרכב חדש וכרית לתמיכת ראש
    רונן
    30/08/2020

    שלום,
    כרגע ברכב אחד יש לנו את הצ'יקו נקסטפיט ZIP MAX שמאוד מרוצים ממנו.
    כרגע מחפש לקנות אחד חדש לרכב החדש ואני פוזל למרתון קליק-טייט שעכשיו נמכר באחלה מחיר (בגלל המבצע של ברייטקס ללא מע"מ).
    ראיתי שאתה ממליץ עליו פה בפורום, אבל מה שחסר לי בו זה הכרית הקטנה לתמיכה בראש עבור תינוקות בני חודשים ספורים.
    בצי'קו נקסטפיט מקס, יש כרית קטנה שהתחברה למשענת ראש הקיימת ונתנה תמיכה טובה יותר בחודשים הראשונים.
    במרתון לא ראיתי שזה קיים.

    האם זה קריטי וכדאי לפסול את המרתון בגלל זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/08/2020

    שלום רונן,

    לדעתי לא אולי רק לתינוקות עד גיל 3 חודשים. בטיחותית אין לזה משמעות שכן הם מקבלים ציונים די דומים. יש את הבולווארד אשר יותר יקר ולו יש את הכריות. כמובן שתמיד אפשר לשים את התינוק בכיסא ולבדוק, רצוי לעשות זאת ברכב שהוא נגד הכיוון לקבלת מדד אמיתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון גואי דגם Muze - בקשה לחוות דעת
    אלינור
    29/08/2020

    היי קובי. אשמח לחוות דעתך על הטיולון של חברת גואי דגם Muze, כאשר מה שחשוב לי זה נוחות התינוק מבחינת מקום, שילדה, גגון שנותן טווח צל רחב, שכיבה מלאה, יציבה של הטיולון (למשל בעבר היה לי יויו והרגיש לי כמו עגלת צעצוע) וסל גדול לאחסון. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טו6ח המחיר שראיתי עומד על 500 שח בערך

    אלינור
    29/08/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגם דלוקס

    אלינור
    29/08/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/08/2020

    שלום אלינור,

    המיוז הוא חצי טיולון חצי עגלה ולכן מעניק מרווח פנימי גדול יותר ביחס לטיולונים כמו היויו, גגון יותר גדול, גלגלים יותר גדולים וסל יותר גדול. מצד שני הוא כבדה יותר, משמעותית יותר גדול לאחר הקיפול (גם לפני ובמקומות צרים מאוד יהיה פחות נוח להתנייד), מסורבל יותר. לכן הוא מתאים לדרישות אבל יש לקחת בחשבון שהוא משמעותית פחות פרקטי מיויו.
    בסגנון שלו יש את ביבה טאיטאי שלדעתי עדיף אבל עולה פי 2.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אלינור
    29/08/2020

    צופה בסרטון של העגלה דהמלצת ונראה כח הן די דומות. פחות אהבתי שאת המושב מורידים עם שרוך.. בעצם ההבדל הוא בעיקר במשקל והרוחב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/08/2020

    שלום אלינור,

    גם אבל גם בנוחות הניוד הטאיטאי עדיפה. כמוכן בגמר הקיפול היא יותר קטנה והבד מכונס כלפי פנים. השרוך הוא הגורם להפרש המשקל ובטאיטאי הוא הרבה יותר נוח לתפעול משאר העגלות והטיולונים עם השרוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת טיולון עבור בת 10 חודשים
    ניצן
    29/08/2020

    היי, אשמח לעזרתך.
    הבת שלי בת 10 חודשים, בגדול אנחנו כרגע עם הטיולון של פג פרגו שהוא אחלה אבל סופר כבד ומסורבל.
    אני מחפשת טיולון שמצד אחד קל, אבל מצד שני יציב כלומר שלא יתהפך בקלות בעת שאני שמה תיק... גלגלים שיכולים לנסוע גם במשטח לא עירוני, קיפול נוח ואם כל זה יגיע עם מחיר סבבה אז בכלל אנחנו על הגל... יש דבר כזה או שאני עם דרישות מוגזמות?: )
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/08/2020

    שלום ניצן,

    ראשית אני ממליץ להשתמש בפג עד גיל שנה, יש חשיבות עצומה לזה שהתינוק יהיה מולכם. היות ואין טיולונים דו כיווניים שאני ממליץ אז הייתי ממליץ להסתדר עוד קצת עם הפג.

    לגבי טיולון, גם כאן אין הרבה אופציות טובות שיענו לכל הדרישות מכיוון שחלקן מתנגשות אחת בשנייה (עגלה עם גלגלים גדולים תיתן יכולת ניוד טובה יותר אבל המשקל יהיה גבוה יותר לדוגמא). סייבקס EAZY S PLUS 2 לדעתי הכי קרוב לענות לכל הדרישות, המחיר פחות סבבה, בגלל הגלגלים היותר גדולים הוא גם כבד מטיולון ממוצע אבל זה גם מקנה יציבות. הוא עדיין יורד במשקל ביחס לפג. אופציה נוספת היא ללכת על עגלות שהן חצי עגלה חצי טיולון כמו בייבי ג'וגר סיטי מיני 2 או ביבה טאי טאי, החיסרון לדעתי הוא המשקל והגודל שאמנם קלים מהפג אבל לא בהרבה ולכן הרוב ירכשו עוד טיולון בהמשך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי טיולון

    ניצן
    30/08/2020

    תודה על המענה המהיר. ראיתי שהמלצת כמה פעמים על מטרו של ארגו בייבי. היא לא יכולה לענות על הדרישות לדעתך? הגלגלים שלה ניראים יותר גדולים משל היויו לדוגמא כך שבטח תהיה יותר יציבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ההמלצה של easy plus 2

    ניצן
    30/08/2020

    ואגב לגבי ההמלצה שלך ההבדל בין האיזי אס פלוס 2 לבין האיזי אס 1 של סייבקס הוא כזה מהותי? מדובר בהבדל של חצי מחיר בערך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/08/2020

    שלום ניצן,

    הארגו גם מאוד מומלץ וגם יותר קל, החיסרון שהגלגלים גדולים אבל לא מספיק גדולים, לכן תלוי עד כמה משובשת הדרך.
    נעשו הרבה שיפורים בין ה1 ל2 אבל גם ה1 משרת את הדרישות כולל המחיר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום