מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- חוות דעת על הסיבקס מילואורי29/10/2020
שלום לכולם :)
רציתי לדעת אם יש מישהי שיש לה ניסיון עם הסיבקס מילו. מחפשים עגלה (ילד ראשון) בגדול אהבנו את העגלה אבל מתלבטים לגבי היציבות שלה. מרגיש שהיא אולי קלה מידי ולמשל תתהפך עם תיק החתלה קצת כבד.
אשמח לחוות דעת מלימודי ניסיון :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/10/2020שלום אורי,
יהיה קשה לקבל חוות דעת ממשתמשים. העגלה חדשה מאוד בשוק, נמכרת בערך כחודשיים ובתקופת סגר גם לא נמכרת במספרים גדולים. כמוכן גם משתמשים שמשתמשים כחודשיים לא יוכלו לתת חוות דעת אמיתית שאותה ניתן לקבל רק לאחר שנת שימוש לפחות.
לדעתי לא מדובר בעגלה מוצלחת. האמבטיה מאוד בסיסית.
השלדה עם גלגלים קטנים ולכן תתאים רק לעיר ולא להרבה מעבר. לגבי המשקל, שילוב של משקל קל וגלגלים קטנים מוריד מיציבות המוצר אבל, המוצר עבר תקינה אירופאית ובארץ ודברים כמו יציבות נבדקים לעומק ולכן היא בטוחה. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שהמבדקים לא נעשים עם תיק שכן יש איסור לתליית דברים על ידית העגלה. בתכלס אלו דברים שכל הורה עושה.
החיסרון הגדול ביותר שלה לדעתי הוא המושב, כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה משמעותית את קו ידית האחיזה של ההורה, דבר זה מרחיק את ההורה מהעגלה ומוריד מהנוחות לדעתי. כמוכן זה לא מאפשר לתלות תיק (שזה אולי טוב ליציבות של העגלה אך לא פרקטי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מימה קסארי או בוגבו פוקס?ריקי29/10/2020
מתלבטת מאד בין שתיהן.
רציתי את המימה בגלל העיצוב, הוא חושני לגמרי... אבל מחפירות בפורומים השונים הבנתי שהיא נשרטת בקלות ומאבדת את הזוהר שלה, וכן, שהיא יחסית כבדה. האם זה נכון?
במה הפוקס עולה עליה מלבד בחומר (בד ולא עור)?
איזו מהן מומלצת ומאילו בחינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום ריקי,
לגבי מימה, אכן מפידבקים שאני מקבל הגגון קצת בעייתי בקטע של השריטות. הוא די עדין כי הוא לא עשוי מבד.
בגדול הפוקס יותר קלה, יותר נוחה לניוד. בתפעול שתיהן לא הכי נוחות, אני פחות אוהב שבשתיהן אין אמבטיה וטיולון. במימה האמבטיה והטיולון בנויות מאותו חלק, בפוקס האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת כלומר, ברגע שהחלפנו את בדי האמבטיה לבדי הטיולון על המסגרת בעייתי לחזור לאמבטיה למקרה שהתינוק צריך זמן הסתגלות.
כמוכן אני פחות אוהב שבשתיהן הטיולון לא נשכב למצב שטוח אלא לתנוחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן.
אני מבין שהמטרה ללכת על עגלה מעוצבת, לדעתי זה צריך להיות שיקול אחרון בבחירת עגלה אבל הסיבות מובנות.
מהעגלות המעוצבות (זה גם עניין של טעם) הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה דיימונד/רוז גולד, סייבקס פריאם, בבה קאר. כולן די במשקל המימה ובכולן יש טיולונים עם מצב שכיבה שטוח. לטעמי כולן בעלות עיצוב יפה אך כמו שציינתי זה לא בטוח שזה הטעם שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, קובי
ריקי01/11/2020תודה על תשובתך המפורטת.
אכן העיצוב חשוב לי מאד, לוקחת ברצינות את המלצותיך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר01/11/2020שלום ריקי,
שמחתי לעזור, עוד נקודה קטנה לגבי רכישה לפי עיצוב.
ראיתי במהלך שנותיי המון שקנו עיצוב נטו ולאחר חודשיים/שלושה במקסימום חצי שנה כבר קנו עגלה חדשה ואז העיצוב נשאר במחסן. לכן אני ממליץ לבדוק שהמוצר נוח לכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סילבר קרוס פיונר או בליוס 3?רחל29/10/2020
שלום,
מעוניינת לקנות עגלה מגיל לידה ושתחזיק לאורך זמן. אני גרה ביישוב שמצריך גלגלים לא קטנים ולכן ההתלבטות מתייחסת לעגלות גדולות יחסית. מה היית ממליץ לנו לקנות? ואם בכלל עדיף ללכת לכיוון אחר? בנוסף אחרי שבחנו את 2 העגלות שתיהן נראות לי מעט צרות מבחינת רוחב האמבטיה האם אני מגזימה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום רחל,
בין העגלות לדעתי הסילבר קרוס הרבה יותר מוצלחת. גם בתפעול, בעיקר בקיפול וגם בבליוס, כאשר הטיולון פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו, המושב חוצה את קו ידית האחיזה של ההורה, לדעתי זה מוריד מהנוחות ניוד של ההורה כי זה מרחיק אותו מעט מהידית, כמוכן זה מבטל אופציה לתלות תיק או כל דבר אחר.
הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה, גם באזור המחיר שלהן, גם יותר מרווחת באמבטיה ובטיולון, יש לזה חשיבות בחורף עם לבוש עבה ובכלל תינוקות מאוד אוהבים מרווח.
כמוכן יש לטיולון שלה שכיבה שטוחה (גם לבליוס) בעוד שבפיוניר השכיבה היא בתונחת עירסול כלומר, יש שקע בין הגב לישבן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רחל30/10/2020תודה על המענה.
ושאלה נוספת מה אתה ממליץ יותר ולמה? בייבי בוס טייגר מול מה שהצעת איי.בי.סי דיזיין סלסלה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר30/10/2020שלום רחל,
זה כבר מאוד תלוי בדרישות. הסלסה היא עגלה שמתוכננת לדרכים סופר משובשות כמו יערות ואבנים גדולות בדרך. כמוכן היא מתוכננת להיות סופר מרווחת ונוחה לתינוק. לכן שמייצרים מוצר כזה הפשרה היא על נוחות ההורה וזה אומר: משקל כבד יותר, קיפול יותר גדול שבסך הכל זה סירבול בכל הקשור לקיפול והכנסה לרכב, תחבורה ציבורית או עלית מדרגות. בהליכה לא מרגישים את הסרבול פרט לרוחב במקומות צרים.
העגלה הכי נמכרת בארה"ב (בפער אסטרונומי מהאחרות) היא אפפה בייבי ויסטה שהיא בעצם מאוד זהה לסלסה (לדעתי הסלסה עדיפה כמעט בכל פרמטר), הסלסה היא הנמכרת ביותר בגרמניה ובכלל בהמון מדינות באירופה לכן זה אומר שהורים רבים מוכנים לקבל על עצמם את הסירבול כדי לקבל נוחות לתינוק.
לגבי הטייגר, ראינו שבישראל זה עובד הפוך, נוחות ההורה קודמת לנוחות התינוק, ההורים מחפשים מוצר קל וקומפקטי. מניסיוני וכמו שאני תמיד רושם, שמייצרים מוצר כזה יש פשרות רבות כמו גלגלים קטנים יותר, מוצר נמוך יותר, אמבטיה וטיולון צרים יותר וכו'. לכן בפיתוח הטייגר החלטנו לצמצם כמה שיותר את הפשרות האלו, יצרנו אמבטיה שהיא צרה מהסלסה ב-3 ס"מ והטיולון כמעט זהה במימדים לסלסה. היא נמוכה יותר אך עדיין גבוהה מהממוצע, הגלגלים גדולים והשלדה מעובה ולכן היא יכולה להתנייד גם בדרך משובשת מאוד. לכן אני חושב שמדובר בעגלה המושלמת לישראל כי היא נותנת מקסימום נוחות להורה מבלי להתפשר על נוחות הניוד או נוחות התינוק. הצלחנו לייצר מוצר קל וקומפקטי בזכות טכנולוגיה חדשנית והנדסה נכונה. יחד עם זאת הסלסה יותר מרווחת ויותר גבוהה עם קפיצים טובים יותר (הכי טובים באופן כללי לדעתי).
מכאן זה כבר שיקול שלכם מה נכון לכם יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה מומלצת להורים גבוהים ונוחה לתינוקאוריה28/10/2020
שלום קובי,
אשמח להמלצה לעגלה מגיל לידה להורים גבוהים (1.75).
שתהיה נוחה לתינוק, יפה וקלה לקיפול.
תקציב 3000 שח.
אהבתי מאוד את הסייבקס מיוס אבל היא יקרה לנו וקצת נמוכה אז אשמח אם יש עגלה באותו סגנון עיצובי רק זולה יותר וגבוהה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בייבי בוס
אוריה28/10/2020בנוסף, קראתי הרבה מהודעותיך וראיתי המלצות לבייבי בוס בוקט וטייגר. אשמח לדעת איפה ניתן להתרשם באזור חיפה וכן באזור הדרום (שדרות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום אוריה,
לגבי הטייגר, היא בתקציב. אם שואלים אותי למרות שאני משוחד אך אני שומע זאת מעוד ועוד לקוחות, היא הרבה יותר טובה מהמיוס!
היות ואני משוחד אעצור כאן.
מבחינת גובה, היא יותר גובהה מהמיוס אך לא נחשבת גבוהה, היא בגובה ממוצע אולי במעט מעל לממוצע. הכוונה לגובה היא לאמבטיה ולטיולון. הידית גבוהה מאוד ומותאמת לגבוהים, אני 1.78 ולדעתי גם 15 ס"מ מעלי יהנו מגובה הידית.
מבחינת זמינות, בחיפה הטייגר מוצגת בסופר בייבי. כמוכן בלה בבה או אול פור בייבי מוצגת הבובקט שהיא הגרסא העירונית של הטייגר (עם גלגלים מעט יותר קטנים, קפיצים יותר קטנים, סל יותר קטן) שגם יותר זולה ומעט יותר קלה.
הבובקט גם מוצגת בסוויט בייבי נתיבות.
כמוכן אפשר לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה, היא מותאמת לגבוהים, כרגע בתקציב, לא רק האמבטיה גבוהה גם הטיולון, גם הידית וגם אין סרן אחורי בין הגלגלים מה שמקל על גבוהים מאוד (ל1.75 זה לא יתרון גדול) בהליכה. החסרונות של עגלות גבוהות הם משקל כבד יותר וקיפול יותר גדול. מצד שני היא יותר מרווחת לתינוק והגובה מספק לתינוק שדה ראיה טוב יותר ומרחיק מפליטות מזהמים של רכבים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדלים בין דגמים
אוריה29/10/2020מה ההבדל במשקל בין הבובקט, הטייגר והאייביסי?
והאם יש את הדגמים במייל בייבי בירכא?
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום אוריה,
בירכא נמכר רק המותג ABC DESGIN. בייבי בוס נמכר בחנויות שציינתי.
לגבי ההבדלים, הן יותר דומות מאשר שונות.
האמבטיה והטיולון זהים לחלוטין. כל התפעול, קיפול וכו' זהים.
ההבדלים הם בשלדים: הטייגר מגיעה עם גלגלים אחוריים יותר גדולים, קפיצים יותר גדולים לגלגלים האחוריים, שלדה יותר מעובה, כל אלו יוצרים עגלה יותר מאסיבית שמתאימה לטיולים בדרך משובשת מאוד. כמוכן הסל של יותר גדול.
מצד שני הבובקט קלה יותר בחצי ק"ג, רוחב השלדה צר יותר ולכן יותר קל להתנייד במעברים צרים מאוד והיא כמובן יותר זולה.
היא יכולה להנייד גם בדרכים משובשות אבל היא עגלה יותר עירונית מהטייגר. לכן אני חושב שלמי שאין צורך בעגלה שיכולה לעבוד גם בשטח הבובקט מתאימה יותר. מי שכן מתכנן לטייל בדרך משובשת, חול, גרים בקיבוץ/מושב, אז הטייגר עדיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לילד בן שנה ועשרה חודשיםמיכל מוסאי28/10/2020
היי,
מחפשת כסא בטיחות/בוסטר לילד בן שנה ועשרה חודשים שכמובן הדבר הכי חשוב הוא בטיחות. עד כה ישב בציקו' נקספיט שרוצים להעביר לילד חדש שנולד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום מיכל,
אני ממליץ על גרקו נאוטילוס סנאגלוק מבחינה בטיחותית הוא עם דירוג מקסימלי, נוח ובמחיר יחסית סביר. כמוכן אפשר ללכת על צ'יקו מייפיט שהוא דומה בנוחות לנקסטפיט ואז המעבר נעים יותר לתינוק. בטיחותית הוא עם דירוג מעט יותר נמוך מהגרקו אך עדיין אחד הטובים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מגיל לידה איזה כדאי לבחור?נועה28/10/2020
היי,
אנחנו מחפשים כיסא בטיחות לילדה ראשונה שישמש מגיל לידה.
אנחנו מתלבטים בין:
Britax one4life. Chicco 4fit, Chicco nextfit
על מה אתה ממליץ ולמה? הכי חשוב לנו כמובן זה הבטיחות של התינוקת, אשמח להמלצה והסבר על היתרונות וחסרונות של הדגמים.
שאלה נוספת, האם אתה ממליץ על קניית סלקל בהנחה ואנחנו קונים כיסא בטיחות מגיל לידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/10/2020שלום נועה,
לגבי הכיסאות כולם ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר ולכן אין כאן הבדלים גדולים. אני נוטה לנקסטפיט כי לדעתי הגודל שלו וזווית השכיבה הם הכי נוחים וקרובים לנוחות של סלקל.
לגבי סלקל, היתרון המרכזי של סלקל הוא היכולת לניידו יחד עם תינוק, כלומר אם התינוק נרדם בנסיעה, אם יש סלקל אפשר להוציא את הסלקל עם התינוק מבלי להעיר, ברוב המקרים גם לחבר לעגלה ואז לא לשאת את הסלקל בידיים. מכאן זה שיקול שלכם אם זה משהו שחשוב לכם או לא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על בוסטר גב צרMaayan26/10/2020
שלום
אודה על המלצה לבוסטר עם גב שהוא תר ויכול להתאים במושב האחורי עם עוד שני כסאות בטיחות. אם אפשר יחד עם הרוחב שלו . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/10/2020שלום מעיין,
רוב הבוסטרים ללא רצועות טיפה רחבים, הם אמנם מעט צרים מכיסא אך עדיין יחסית רחבים. יותר צרים יש בוסטרים עם רצועות כמו ג'ואי אלוויט (במקסימום אפשר לנתק את הרצועות ולהשתמש כבוסטר רגיל) או בוסטר רצועות מתקפל שנמכר בבייבי סטאר, אין לו מותג או שם כי זה מוצר סיני. הוא גם לא זול כך שקשה לי להמליץ עליו בטיחותית, אך מבחינת רוחב הוא צר ומאפשר הכנסת 3 מושבים למושב האחורי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מומלץ מבחינת נוחות ובטיחותתומר26/10/2020
היי, על איזה כסא בטיחות אתה ממליץ מבחינת נוחות, מחיר ובטיחות
מגיל לידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/10/2020שלום תומר,
לדעתי הכי מומלץ הוא צ'יקו נקסטפיט, עונה לכל ההגדרות שציינת.
כמוכן גם ברייטקס בולווארד אך לדעתי הצ'יקו מעט יותר נוח לתינוקות קטנים. מגיל 4-6 חודשים הנוחות כבר די זהה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לילדה בת 11 חודשיםשני26/10/2020
קובי שלום,
יש לי ברכב 1 גרקו טרושילד
מחפשת לרכב נוסף כסא בטיחות במחיר טוב עם בטיחות ונוחות גבוהים
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/10/2020שלום שני,
הכל שאלה של תקציב, עדיין ניתן למצוא פוראבר במחירים של פחות מ-1000 ש"ח. באזור ה800 וטיפה מטה יש את גרקו מיי סייז / סייז פור מי שנותן רמת בטיחות מקסימלית. באוזרים של 400-500 יש את קוסקו סנרה או אוונפלו סונס שנותנים בטיחות גבוהה אך די בסייסיים בריפוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל של מקסי קוזי- התלבטות בין 2 דגמיםעידית הורביץ26/10/2020
היי קובי , אשמח לעזרתך. אנו עומדים בפני רכישת סלקל ומתלבטים בין 2 דגמים של מקסי קוזי, פבלס/ קבריו. אני מבינה שקבריו הוא לא עפ"י תו התקן המחמיר I SIZE. כמה זה קריטי? ההבדלים משמעותיים במחיר בין שניהם. אופציה נוספת זה סלקל של סייבקס- אטון Q. אשמח לעזרתך ? עידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום עידית,
בדיוק כפי שרשמת, תקן ISIZE יש לו דרישות יותר גבוהות/מחמירות וכך גם המבחנים ולכן מוצרי ISIZE עם דירוג בטיחותי גבוה יעילים ובטיחותיים יותר מכאלו שלא.
אטון Q או אטון 5 הם סלקלים מעולים ומקבלים את הדירוג הבטיחותי הכי גבוה שיש בתקן ISIZE כך שזו אופציה מעולה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עידית הורביץ26/10/2020תודה רבה על תשובתך המהירה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידית הורביץ26/10/2020ובין הסלקלים של סייבקס מה הכי עדיף? יש גם את ה- cloud udo וגם את ה-XL ..הולכת לאיבוד....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום עידית,
XL זה הבסיסי, רמת בטיחותו גבוהה אך לא כמו הQ או 5.
Q או 5, קיבלו דירוג בטיחותי מירבי גם ללא בסיס וגם עם בסיס. מדובר בסלקל זהה רק שהQ יותר מעוצב ולכן יותר יקר, לכן בדרך ככל ההמלצה שלי ללכת על ה-5 כי סלקל משמש לתקופה מאוד קצרה וחבל על כל שקל. אלא כמובן אם הם באותו המחיר אז לשיקלוכם כי טכנית זה אותו מוצר.
קלאוד, סלקל נשכב, לדעתי מיותר לחלוטין, גם יקר וכמו שציינתי מיותר להשקיע המון כסף במוצר לתקופה קצרה, שווה להשקיע בכיסאות בטיחות שישמשו לכמה שנים. כמוכן רחוק מלענות להגדרה סל "קל" כי הוא כבד ללא תינוק ויחד עם תינוק אני לא רואה הרבה הורים שמסוגלים לשאת את המשקל הזה לאורך זמן ממושך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידי הורביץ26/10/2020המון תודה על עזרתך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלקל סל סייבקס
עידי הורביץ29/10/2020בהמשך לחיפושים החלטנו ללכת על סלקל קבריו של מקסי קוזי אך כרגע יש חוסר באיזופיקס המקורי שלו ומה שמוצע בשילב זה מתקן way 2 או משהו בסגנון שראינו שמוריד את רמת הבטיחות לפי המבדקים שנערכו. לכן כרגע מתלבטים לגבי סייבקס אטון XXL .
האם נחשב טוב ואיכותי? האם עדיף דגם אחר של סייבקס?
אשמח לעזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/10/2020שלום עידית,
הוא פחות בטיחותי מאטון 5 או Q אבל עדיין ברמת בטיחות גבוהה מאוד. כמוכן אני ממליץ למי שרוכש אותו עם בסיס לרכוש רק עם הבסיסים האירופאים רגיל או איזופיקס עם 2 תופסני מתכת ורגלית מאחור. בישראל נמכר גם הבסיס האמריקאי אך הסלקל שנמכר בישראל הוא אירופאי, לדעתי הם לא נבדקו יחד בשום מבחן, היות והסלקל האירופאי שונה מהאמריקאי אני לא ממליץ לרכוש את הבסיס האמריקאי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לרכב שני לילדה בת שנהנועה26/10/2020
קובי שלום,
אנחנו מעוניינים לקנות כיסא בטיחות לרכב של סבא וסבתא, עבור בתנו בת השנה, שוקלת מעל 10 קילו. הכיסא ישמש לצורך נסיעות קצרות בלבד. מאחר שמדובר בכיסא שני (ברכב שלנו יש ברייטקס בוליווארד) אנחנו מעוניינים בכיסא זול, קל להרכבה (ייתכן שירצו להוציא ולהכניס אותו באופן תדיר), וקל משקל עד כמה שניתן.
הסתכלתי על שני דגמים שאני מתלבטת ביניהם - גרקו מיי סייז וברייטקס קינג II. אני נוטה לכיוון הברייטקס כיוון שהחגירה שלו יותר פשוטה (הגרקו עם איזופיקס אם אני מבינה נכון?).
אשמח לעצתך ואם יש לך הצעה לדגמים אחרים בטווח המחירים הזה או זול יותר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום נועה,
האמת שהגרקו זה המומלץ ביותר שלי ככיסא שני, הוא במחיר סביר, דירוג בטיחותי מצוין, עד 30 ק"ג וכו'. ההתקנה יחסית נוחה עם איזופיקס, עם חגורת בטיחות כבר יותר מסורבל.
הקינג גם כיסא מצוין, הוא בתקינה אירופאית ולכן הוא רק עד 18 ק"ג. יתרון נוסף שלו על הגרקו מעבר להתקנה הדי דומה לבולווארד הם שניתן לשנות זוויות גם כשהוא חגור. החגירה של התינוק יותר מסורבלת כי צריך להקליק את 2 האבזמים כשהם יחד ולא לחוד כמו בדגמים אמרקיאים כמו הבולווארד שלכם לדוגמא. כמוכן אין לו תפס לבית החזה שמעלה את רמת הבטיחות בחורף (אם חוגרים ללא שכבות עבות אז אין לכך יתרון בטיחותי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן למיטת תינוק מה הכי מומלץ?שני26/10/2020
היי,
יש לי מזרן אימג'ן למיטת תינוק בבית ואני רוצה לרכוש אחד נוסף שיהיה אצל ההורים. ראיתי שמולטיפלואו של בייביטק זול יותר.
קצת קשה לי להגיע פיזית לחנות ולבדוק אותו- ידוע לך מה ההבדל ביניהם?
כמו כן, האם יש אופציות זולות יותר, ללא מעכבי בעירה וחומרים מזיקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום שני,
המולטיפלואו מאוד דומה לאימג'ן אין יותר מדי הבדלים.
כל המזרנים עם ספוג כחול הם ללא מעכבי בעירה כך שכיום אין חשש גם מלרכוש מזרן בסיסי. כמובן שהם לא יעילים כמו מזרן נושם אבל כאלו דו צדדיים יהיו יעילים בטיחותית כמעט כמו מזרן נושם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן- שאלה נוספת.
שני26/10/2020לאימג'ן יש ריבועים בחלק העליון ולמוליטפלואו אין, זה לא משפיע על הנוחות?
על איזה מזרנים כחולים אתה ממליץ? עד כמה שידוע לי ספוג כחול לא עומד בתקן ולכן לא נמכר בחנויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום שני,
קשה לי לענות לגבי הנוחות, ממה שידוע לי אין תלונות לגבי המולטיפלואו ומכך אני מסיק שהוא נוח.
לגבי מזרנים עם ספוג כחול, התקן השתנה בתחילת השנה ודווקא כיום נדרש ספוג כחול ללא מעכבי בעירה. זה ספוג שמעכב בעירה באופן טבעי ללא הכימקלים שמוזרקים לספוג הירוק. כאן אין לי המלצה לדגם מסוים רק שיהיה בעל תו תקן כי כולם יעילים ודי זהים בגלל התקנים. יש כאלו עם 3 שכבות כאשר מגיל שנה יש שכבת לטקס שאמורה לשפר את הנוחות מגיל שנה, אני לא חושב שהיא תורמת וזה רק מייקר את המזרן לסכומים של המלוטיפלואו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שני27/10/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוגבו פוקס או אויסטר 3אלי26/10/2020
היי,
ההתלבטות בין שתי העגלות לעיל,
נא עזרתך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/10/2020שלום אלי,
לדעתי הבוגבו הרבה יותר נוחה לניוד כמוכן היא משמעותית יותר קלה. מצד שני את האויסטר ניתן לקפל יחד עם הטיולון בעוד שבבוגבו עדיף להפריד. הטיולון של האויסטר נשכב למצב שטוח בעוד שבבוגבו זה בתנוחת עירסול, לדעתי עדיף מצב שטוח.
באויסטר יש אמבטיה לחוד וטיולון לחוד. בפוקס האמבטיה והטיולון חולקות מסגרת משתופת ולכן די בעייתי להחליף בינהן בקלות, זה אומר שברגע שעוברים לטיולון יהיה מסורבל להשתמש באמבטיה, יש תינוקות שמתקשים במעבר לטיולון אז תמיד טוב שיש את האופציה לעשות רוטציה בין הטיולון לאמבטיה בתקופת המעבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזיווקר טיולון וטרמפיסט מה מומלץ?יעל25/10/2020
היי ! האם אתה יודע על דגם של טרמפיסט לטיולון איזיווקר שנמכר בשילב? מחפשץ טרמפיסט עם מושב או רק עמידה
או לחילופין טיולון מומלץ בסגנון עם טרמפיסט בעלות דומה? יויו מעט יקרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום יעל,
רוב הטרמפיסטים יתחברו אליו כך שזה רק לחפש טרמפיסט בתקציב שלכם.
סה"כ מדובר בטיולון טוב. יש את סילבר קרוס ווינג שזהה לו ולכן אם מוצאים מי מהם בעלות זולה יותר אז ללכת על הזול מבינהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארגו מטרו
יעל25/10/2020תודה!
האמת שלא מצאתי טרמפיסט שמתחבר אליו כי הרוב מתחברים בגובה שונה לפס האחורי. אמשיך לחפש.
האם אתה חושב שארגו מטרו או ג'ואי פקט לייט טובים יותר? או המלצה שלך לטיולון במחיר של עד 1000₪
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום יעל,
הפקט לייט לדעתי לא מוצלח ולכן אני פחות ממליץ.
הארגו לדעתי מעולה וגם באזור התקציב.
רוב הטרמפיסטים מתחברים ל2 הזרועות בצידי השלדה ולא לסרן האחורי. לכן ככל שרוחב השלדה רחב יותר כך יתחברו יותר טרמפיסטים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסוי מזרן מתאים למזרן אימג׳ןענת25/10/2020
שלום,
אני מתלבטת בנוגע לכיסוי מזרן מתאים למזרן אימג׳ן (להגנה על המזרן). בשילב הציעו לי שעוונית אבל אני מניחה שזה מבטל את התכונה הנושמת של המזרן. במה כדאי להשתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום ענת,
כל שעוונית תבטל את היתרון. יש אמנם שעווניות קטנות רק לאזור הרגליים אבל, אי אפשר לדעת אם התינוק יזוז בלילה. ברוב המוחלט של המקרים השתן נשאר בחיתול ולא זולג החוצה. מבחינת פליטות אפשר לשים סדיניות מעל לסדין, הן לא יבטלו את עניין מעבר האוויר וימנעו מהוזל להגיע למזרן.
בגדול היתרון של האימג'ן שאם כבר עבר נוזל את הסדין אז הוא מחלחל מטה ולכן לא נשאר בשכבה העליונה של המזרן. היתרון השני שהוא רחיץ, כלומר אפשר לשטוף אותו והוא מתייבש תוך דקות ספורות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיסוי מזרן מתאים למזרן אימג׳ן
ענת25/10/2020התינוק (בן חצי שנה) מתהפך במהלך הלילה לצד ולבטן, כך שכן קורה ששתן דולף מהחיתול.
יש המלצות לפתרון בטיחותי להגנה על המזרן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום ענת,
הבנתי. לצערי אין כי כל הפתרונות יאטמו את מעבר האוויר בדרך כזו או אחרת.
הפתרון הנוסף זה רק לשטוף אותו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



