מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- כיסא בטיחות לתינוק בן 9 חודשיםסתיו חנוכה10/09/2020
שלום קובי, הבן שלי בן 9 וחצי חודשים שוקל כמעט 10 קילו מעוניינת להחליף לו את הסלקל לכיסא בטיחות, איזה כיסא עדיף מבחינת מבחני ריסוק גבוהים ונחשב לכיסא בטיחות הכי טוב?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/09/2020שלום סתיו,
ראשית מהתמונה אני רואה שהסלקל לא מותקן נכון.
ממליץ לפנות למתקין מורשה.
לגבי הכיסא, לדעתי המומלצים ביותר הם צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ וכל סדרת ברייטקס קליקטייט כאשר הבולווארד הוא המוביל אך גם יקר מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מומלץ לתינוק עד 1000 שקליםבר10/09/2020
היי קובי,
מתלבטת בין המאמ תיק תק / תיק תק פלוס (מה ההבדל ביניהם?)
לבין המאמ קליק.
אשמח לעוד הצעות אם יש לך...
מחפשת טיולון עד 1000 שקלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן שמאוד חשובה לי הנוחות לתינוקת ויציבות אך
בר10/09/2020שיהיה גם קליל, עם סל גדול יחסית ומתקפל בקלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/09/2020שלום בר,
הטיקטק פלוס מגיע עם גגון מעט יותר גדול, כל השאר די זהה.
הקליק זה לפלוס אבל ללא מנגנון הקיפול האוטומטי מה שמקזז כמה שקלים מהמחיר. יש לקחת בחשבון שטיולוני מאמ יחסית כבדים בגלל שמנגנון שינוי המצבים עם לחצן ולא שרוך, לדעתי מנגנון נוח ואמין יותר אך מוסיף משקל.
יותר קלילים יש את סילבר קרוס ווינג, ארגו מטרו, אינגלזינה סקץ. כולם בתקציב, כולם לדעתי מעט יותר איכותיים מהמאמ. הם גם יותר קלים אבל שינוי המצבים עם שרוך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי הווייפר ספורטליין?
בר11/09/2020האם הוא מומלץ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/09/2020שלום בר,
לדעתי כן אבל יש לקחת בחשבון שהקיפול שלו יותר גדול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכסא בטיחות משולב בוסטר בטיחותי ונוחחן10/09/2020
מתלבטים מה לקנות לילדה בת 3.
האופציות כרגע גרקו טרנזישן, איוונפלואו מאסטרו, ג'ואי אלווייט.
מה הכי בטיחותי והכי נוח?
אשמח לשמוע אם יש אופציות טובות יותר בטווח המחירים הנ"ל (עד 700 ש"ח).
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/09/2020שלום חן,
האוונפלו מקבל את הדירוג הטוב יותר מה-3. אם אפשר למתוח מעט את התקציב אז גרקו נאוטילוס סנאגלוק הוא הטוב ביותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון לייקה מקסי קוזי האם מומלץ?חנה שמואלביץ10/09/2020
הי,
מצאתי את טיולון לייקה מקסי קוזי מתצוגה ב-800 ש"ח.
התלהבתי מזה שכל הבדים נשלפים לכביסה.
מה אתה אמור על העגלה מבחינות אחרות -
ניוד? קיפול? נוחות לתינוק? חוזק?
התשובה דחופה לי.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/09/2020שלום חנה,
המוצרים של מקסי קוזי מאוד איכותיים כך שבחלק הזה אין ממה לחשוש. בדים נשלפים יש ברוב המוחלט של הטיולונים.
לדעתי מדובר בטיולון סביר אך לדעתי במחירו יש דגמים יותר מוצלחים. אם יש מחיר טוב על איזי ווקר XS לדעתי הוא עדיף (בדרך כלל הם נמכרים סביב אותו המחיר), גם אינגלזינה סקאץ' שנמכר כחדש במחיר דומה לדעתי יותר מוצלח.
לדעתי מחבינת יכולת הניוד שניהם עדיפים על הלייקה בגלל הגלגל הקדמי (להם יש גלגל אחד וללייקה גלגל כפול, החיכוך של גלגל אחד יוצר נוחות תמרון עדיפה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלת לייקה מקסי קוזי
חנה שמואלביץ10/09/2020תודה על המענה המהיר!
בדיוק התלבטתי בין המקסי קוזי - איזי ווקר - אינגליזינה.
הבדים של האיזי ווקר והאינגליזינה אינם נשלפים, אולי באמצעות ברגים..
אני לא ראיתי שלמקסי קוזי גלגל כפול (מצו"ב תמונה).
כמו כן, הלייקה היתה נראית לי יציבה יותר מהן, אני צודקת?
חוץ מזה, אני מתלבטת על היויו. לא משוכנעת שהיא שווה את המחיר..
אשמח לדעת מה היתרונות שלה לעומת הלייקה?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/09/2020שלום חנה,
לגבי הלייקה, זהו הדגם החדש, לא ידעתי שהגיע לארץ. עד עכשיו היה משווק עם 2 גלגלים מקדימה. אם כך זה משנה את התמונה ולדעתי כל ה-3 ברמה גבוהה ביחס למחיר.
היויו לדעתי נמכר במחיר מופרז ביחס לתמורה שתהיה טובה ככל שתהיה זה לא מצדיק מחיר כמעט משולש. היויו בעיקר קליל, נוח יותר לניוד, מאפשר מצב ניו בורן שלדעתי מיותר, בכל כושר הישרדות מדהים (לגבי האחרים קשה לומר כי הם יחסית חדשים אבל לדעתי היויו קצת יותר עמיד), יחד עם אלו במחיר כמעט משולש אפשר לקנות עוד טיולון ונישאר עם עודף.
ההמלצה שלי בין ה-3 פשוט לשים את התינוק בכל אחד מהם, לטייל קצת בחנות ומחוצה לה אם אפשר, לעלות ולרדת מדרגה, לתפעל (לשנות מצבים כשהתינוק בפנים), לקפל ואז לקבל החלטה מה הכי נכון לכם ולתינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיטה מתחברת מומלצת - מה כדאי לשים לב אליו?אבי09/09/2020
שלום קובי,
מה הדברים שצריך לשים לב אליהם בקניית מיטה מתחברת?
האם יש חברות מומלצת?
האם יש עדיפות למיטה מבד או מעץ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/09/2020שלום אבי,
איני יכול להמליץ על מיטה מתחברת שכן הדבר אינו מאושר על ידי מכון התקנים. לדעתי מכל הנמכר בישראל הכי איכותית היא הטוטי במביני. גם של צ'יקו נקסט טו מי מאוד מומלצת אך אינה נמכרת בישראל (ניתן להזמין מחו"ל), כמו שציינתי מכון התקנים לא מאשר אף מיטה נצמדת נכון להיום והיבואן בחר שלא לשווקה בארץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כביסה של מזרן אמבטיה עגלת בייבי בוסרונית09/09/2020
שלום רב,
בעקבות ההמלצות כאן רכשתי עגלת טייגר 2 של בייבי בוס.
לצערי למזרן לא הוצמדו שום הוראות כביסה וגם בחוברת שהגיעה איתו לא היו הוראות.
אני רוצה לעשות כביסה ראשונית לפני שימוש למזרן שבאמבטיה ולא מצאתי הוראות כביסה ואילו חלקים ניתן לכבס?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/09/2020שלום רונית,
ניתן לכבס את כל הבפנים של האמבטיה זה נשלף עם רוכסן. את המזרן אין לכבס רק את הכיסוי שעוטף אותו, הוא נשלף די בקלות מהמזרן עצמו.
לגבי הכביסה, חשוב לציין שבדי העגלות עדינים ולכן בכל עגלה ההמלצה שלי היא שטיפה ידנית.
אם בכל זאת כביסה אז 30 מעלות ללא סחיטה גם לא ידנית לאחר ההוצאה מהמכונה. לאחר מכן יש לייבש בהשכבה על חבל התלייה. בשום פנים ואופן לא להכניס למייבש. זה תקף לכל העגלות/מזרני עגלות/ריפוד של מושבי בטיחות.
לדעתי אין צורך לכבס את בדי העגלות או מושבי הבטיחות לפני השימוש הראשוני. הם אינם באים במגע ישיר עם התינוק שכן בכל מקרה שמים סדין על המזרן באמבטיה או חיתול בד שאותם כן מכבסים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לילד וקניית כיסא לתינוק חדשגילי08/09/2020
היי,
אשמח להתייעץ - יש לנו ילד בן שנתי ושלושה חודשים שיש לו כיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליקטייט. ונולד לנו ילד נוסף ומתלבטים האם להעביר את הקטן למרתון ולקנות לגדול כיסא אחר או לקנות או ברייטקס מרתון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום גילי,
אני ממליץ לרכוש לגיל השנתיים ושלושה חודשים בוסטר עם רצועות כמו גרקו נאוטילוס סנאגלוק, יש גם את ברייטקס פרונטייר אם רוצים המשך לקליקטייט. היתרון ברכישה כזו הוא גם חיסכון כספי כי הם זולים מהכיסאות וגם הם תופסים פחות מקום ברכב ויכולים להמשיך עם הילדים עד גיל 12 שנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרון נושם לעריסה ולמיטה של תינוקנועה08/09/2020
שלום קובי,
אשמח לעצתך.
עבור מיטת תינוק אני מתכננת להזמין את המזרן של נומו. אני מתכננת לשכור עריסה מיטחברת ויש אפשרות לקניית מזרון מולטיפלואו של בייבי טק דרכם או להזמין נומו בנפרד. האם יש עדיפות לאחד מהם? האם רצוי כבר שהתינוקת תתרגל לנומו מההתחלה?
תודה רבה מראש,
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום נועה,
לדעתי שניהם מעולים. אני יודע שבעבר היה לנומו מזרן לעריסה אבל צריך לבדוק אם קיים ואם מתאים למתחברת.
בכל מקרה בדרך כלל בעריסה יש מזרן מסוג אחד ובמיטה מסוג אחר ולכן אני מעריך שזה לא קריטי לתינוקות מבחינת המעבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מומלץ לתינוק בן 1.4 לשימוש עירונימור07/09/2020
היי קובי, אשמח להמלצה לטיולון לתינוק בן 1.4. כרגע בטיולון של בוגבו בי 5, אבל בקרוב תצטרף אחותו למשפחה.
מחפשת טיולון קל, נוח לקיפול ולשימוש עירוני בעיקר.
הבנתי שיויו מאוד מומלצת, האם שווה את המחיר היקר שלה? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום מור,
היויו מעולה ואיכותית, לדעתי זה עדיין לא מצדיק את המחיר. ניתן לרכוש מקלארן אטום, ארגו מטרו או סילבר קרוס ווינג שנותנים איכות גבוהה בעלות זולה משמעותית. כולם נותנים את היתרונות של היויו ואפשר לעשות בדיקה של אחד מול השני כדי לקבל החלטה מה נכון לכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדלים בין עגלת סייבקס מיוס 2 למיילושושי06/09/2020
מה ההבדל בין עגלת סייבקס מיוס 2 למיילו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום שושי,
יש הרבה הבדלים.
האמבטיה יותר בסיסית ללא רשת איוורור (יש קטנה במיילו אבל אני לא הייתי מחשיב את זה כרשת בכלל).
הטיולון במיוס יותר מרווח, הידית במיוס יותר ארוכה מה שיתן מנוף טוב יותר בעליה וירידה ממדרכות, בנוסף כאשר משכיבים את הטיולון במיילו הוא חוצה באופן גס את קו ידית האחיזה, זה יהיה פחות נוח להורה להתנייד כך ולא יאפשר לתלות תיק או כל דבר על הידית.
המיילו קלה יותר שזה יתרון מצד אחד אך יהיה צורך בהקפדה שלא להעמיס על הידית יותר מדי.
המיילו מתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים המיוס רק לכיוון הנסיעה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין סלקל סייבקס בייסיק לדגם XXL?עדי06/09/2020
אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/09/2020שלום עדי,
אותו הסלקל, הבייסיק יצא והוחלף בXL ונעשו שינויים מינוריים.
בכל מקרה הXL עדיף כי הוא יותר חדש מבחינת תאריך יצור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל סייבקס אטון xl - היכן ניתן להשיג?קורל06/09/2020
היי קובי היכן ניתן להשיג את הסלקל באזור נתניה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/09/2020שלום קורל,
הכי בטוח להתקשר לנובל אינפינטי היבואנים ולברר מולם. לדעתי צריך להיות בבייבי סטאר פולג ובייבי לנד ברחוב ויצמן כי שניהם עובדים עם היבואן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת ספורט ליין סיילו או עגלת מאמס אנד פאפס אוקרואור05/09/2020
שלום,
מתלבטים ממש לגבי שתי העגלות הללו..
לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.
סיילו - עיצוב אולי יותר יפה (תלוי טעם).
יותר קלה, אמבט יותר מרווח מעט ועוד...
מנגד טיפה משדרת שהיא לא חזקה ויציבה, במיוחד במצב של אמבטיה.
אוקרו - נראה יותר מסיבית ויציבה גלגלים גדולים, טיולון נוח ומצב שכיבה של 180 מעלות, סל ענק. מנגד, מגושמת וכבדה מהסיילו בערך בארבע קילו.
אשמח לעזרה והמלצה.
תודה אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/09/2020שלום אור,
די מנית את ההבדלים הגדולים ולכן זה בעיקר שיקול שלכם האם אתם יכולים להתמודד עם המשקל של האוקרו. היא יותר נוחה לניוד בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת ומושב הטיולון שלה לדעתי יותר טוב כי הוא יצוק מפלסטיק.
אם רוצים לרדת במשקל יש את הפליפ XT שזה די אוקרו רק עם גלגלים יותר קטנים ושלדה מעט יותר דקה, זה מוריד את המשקל ב2 וחצי ק"ג, לדעתי היא עדיין יותר נוחה לניוד מהסיילו וגם הטיולון והאמבטיה זהים לאוקרו.
אופציה נוספת שכרגע לא זמינה בארץ כי המלאי אזל (תחזור למלאי בעוד כחודש): בייבי בוס טייגר 2, נותנת את היתרונות של האוקרו (גלגלים גדולים ואיכותיים, סל גדול, טיולון יצוק מפלסטיק וכו') רק על משקל של 8.7 ק"ג כלומר, יותר קלה בקילו וחצי מהסיילו XL!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אור06/09/2020קובי תודה רבה על המהנה המהיר והמפורט.
מהנסיון האישי שלך מה היית ממליץ לקחת מבן שתיהן?
כי קצת קשה לנו להנעל.
הנוחות של התינוק זה מה שקודם מנחה אותנו בבחירה.
אם אפשר לשאול שאלה נוספת, קנינו כיסא בטיחות של גראקו פוראבר בכמעט 1500 שח.
האם זה כיסא מומלץ?
והאם יש כיסאות טובים יותר במחיר הנ"ל?
שמעתי שיש כיסא של סייבאקס עם חיישנים וכו באזור ה2000 ומשהו האם שווה להשקיע ולקנות אותה?
תודה שוב על העזרה.
מעריכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר08/09/2020שלום אור,
בטיחותית הכיסא מעולה, לדעתי ברייטקס בולווארד או מרתון קליקטייט עדיפים.
כמוכן גם צ'יקו נקסטפיט שלדעתי גם נוח יותר לתינוק ביחס לשאר הדגמים.
לדעתי הסייבקס מיותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למנשא לתינוקת קטנה בת חודשאורנה05/09/2020
היי קובי.
התינוקת שלי בת חודש! ובינתיים קטנטונת (2.5 ק"ג).
היא כל הזמן על הידיים ואני ממש מוכרחה מנשא.
על מה אתה ממליץ?
האם באמת קטנה מדי מבחינת משקל או שיש מנשא שאוכל להיעזר בו?
תודה רבה.
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/09/2020שלום אורנה,
לדעתי המדד הכי טוב במנשא זה להתנסות יחד עם התינוק.
רוב המנשאים מתאימים למשקל נמוך.
המומלצים לדעתי הם בייבי ביורן וואן וארגו אומני 360
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון קל ונוח לקיפול ולתפעולאורנה05/09/2020
היי קובי
על איזה טיולון אתה ממליץ? הצורך העיקרי שלי הוא שיהיה קל משקל ונוח לקיפול ותפעול.
האם יש טיולון/ עגלה שבאמת מתאימים לריצה?
תודה רבה.
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/09/2020שלום אורנה,
לגבי ריצה יש עגלות ייעודיות לכך אבל אלו עגלות בעלות 3 גלגלים גדולים. בישראל הסגנון הזה מעולם לא הצליח ונכון להיום אין בשוק כאלו עגלות. כמוכן מדובר בעגלות גדולות מאוד, מאסיביות וכבדות להרמה אבל קלילות לדחיפה.
מבחינת הטיולונים, תלוי בתקציב. הכי מומלצים (אם אין עניין תקציבי) לדעתי הם ארגו מטרו, מקלארן אטום, יויו 2, סילבר קרוס ווינג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)



