פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • נונה טריב, בייביבוס או אחר?
    נועם
    24/01/2021

    היי,
    כמו רבים כאן, נמצאים בלופ האינסופי של בחירת עגלה.
    אם נניח את נושא המחירים בצד, נשמח להמלצתך עבור עגלה -יציבה אך קלה,
    -דו כיוונית בקיפול,
    - עם בדים איכותיים שניתן לרחוץ,
    - קומפקטית לרכב (יונדאי i20)
    - שיכולה להתאים מצד אחד לחיים שרובם בעיר (מדרכות, דשא, כבישים וכו') אבל גם יכולה להתאים לטיולים מרובים (דרכי עפר, דרכים משובשות, אפר/חול וכד').

    קיבלתי המלצה חמה על הבייביבוס טייגר ועל הנונה.
    את הנונה טריב טרם ניסינו,
    ואילו את הטייגר 2 ניסיתי בחנות. סה"כ אהבנו מאוד, במיוחד את ההצללה המורחבת שלה ונוחות הקיפול אך לא בטוחה אם זה כי ספציפית בחנות העגלה הייתה משומשת יתרה על המידה, אך בכל פעם שפתחנו/סגרנו, החיבור של ההצללה בצדדים השתחרר והיה צורך להתעסק ולהתחבר מחדש ואני חוששת שזה סימן לבאות (שהרי גם אצלנו נפתח ונסגור אותה לא מעט).
    לא ניסיתי עדיין את הבובקט וגם לא הציעו לי אותה בחנות.. היא יכולה להיות רלוונטית?

    בדקתי גם את הספורטליין PL, שהייתה בסדר.. לא מעבר לזה.

    מה המלצתך הכנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום נועם,

    ראשית לגבי הגגון, לא אמור לקרות גם בשימוש מואץ. יותר סביר בעיניי שתפעלו לא נכון/בכח/הותקן מראש לא טוב וכו'. כמוכן חייב לציין שממשלוח הבא הגגונים מעט הוקטנו. לא קיבלנו פידבק ישיר ממשתמשים אבל חנויות סיפרו שלדעתן הוא גדול מדי ולכן צמצנו מעט, הדבר גם יצמצם את המשקל שלו ולכן זה אומר שהוא יהיה עוד יותר עמיד וחזק לאורך שנים.
    בשורה התחתונה, הטייגר כבר מעל שנתיים בשוק ולא קיבלנו אף תלונה על הגגונים, גם אם תגיע כזו ונראה שהיא מוצדקת נחליף את הגגון לחדש ואגב החלפה, כל הקונספט זה שתוכלו לרכוש ערכות גגונים ולהחליף צבעים עתידית שזה גימיק נחמד ביחס לעגלות אחרות.
    לגבי בובקט, היא זהה מאוד לטייגר כאשר ההבדלים הם בגודל הגלגלים האחוריים והקפיצים ולכן אם ראיתם את הטייגר ראיתם את הבובקט כאשר לדעתי לדרכי עפר וכו' הטייגר עדיפה.

    לגבי נונה, היא גם תואמת לדרישות, לדעתי בדרכים משובשת הטייגר תהיה עדיפה גם בגלל שהגלגלים מעט יותר גדולים וגם בגלל שיש קפיצים שלדעתי יותר טובים, בעיקר לגלגלים האחוריים. כמוכן לדעתי מעבר לעובדה שהיא יקרה יותר מהטייגר, אני חושב שגב מרשת פחות עדיף מגב יצוק מפלסטיק, לדעתי הפלסטיק תומך בצורה יעילה יותר וגם יותר אמין ועמיד לאורך שנים. כמוכן יש לזה יתרון בחורף. אני גם פחות אוהב שמגדילים בנונה את הגגון נפתחות 2 רשתות מהצדדים שנשארות חשופות. כל הרעיון זה הצללה ושם זה בדיוק הפוך. בבייבי בוס דאגנו שהפתחים יהיו ניתנים לפתיחה/סגירה בהתאם לאקלים, לצערי הרבה מהיצרנים חושבים אירופאית ולא גלובלית.
    לגבי כל השאר, ההמלצה שלי תמיד להתנסות בניוד, תפעול, קיפול (כולל בדיקה ברכב) ורק אז לקבל החלטה מה נכון לכם.

    גילוי נאות אם לא ברור מתמונת הפרופיל שלי:
    אני פיתחתי ומשווק את הבייבי בוס בארץ. אני תמיד מציין יתרונות/חסרונות אבל בסופו של יום הבחירה בידיכם ולכן אני ממליץ לעשות את הבדיקה שציינתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ לתינוקת בת 8 חודשים
    עידית אלמה
    24/01/2021

    שלום, אשמח להמלצה על טיולון בתקציב של עד 500₪ עבור תינוקת בת 8 חודשים.
    חשבתי בכיוון של ג'ואי בריקס..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום עידית,

    הבריקס מוציין ולדעתי הרבה יותר נוח ומפנק לתינוק ביחס לטיולונים המודרניים סטייל יויו. מצד שני הוא יותר גדול לאחר הקיפול וכבד (עדיין יחסית קל בהשוואה לעגלות). אם שני אלו לא קריטיים אז הוא בהחלט מומלץ. יחד איתו אני ממליץ גם על צ'יקו לייטוואי.
    אם רוצים טיולון סטייל יויו יש את אינפנטי מגנום שהוא טוב ובתקציב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    עידית אלמה
    24/01/2021

    שמתי לב שיש שני סוגים של הבריקס- פרימיום ופלוס.. יש עדיפות למשהו מסויים?
    והאם גם דגם הניטרו של ג'ואי מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/01/2021

    שלום עידית,

    לבריקס היו שלל דגמים, בסופו של יום זה אותו מוצר רק הבדלי גימור שונים בבדים. לכן זה לא קריטי מי מהם אלא אם לאחד מהם יש גגון יותר ארוך שזה כן יתרון.
    את האמת שאני כבר לא עוקב אחרי המוצר מכיוון שהוא אינו מבוקש ואינו נמכר ברוב החנויות לכן אני לא מכיר את ההבדלים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנשא, כסא בטיחות וסלקל
    שי
    24/01/2021

    בוקר טוב, אנחנו כנראה נרכוש את עגלת הבובקט 2. אשמח לדעת מה הסלקל המומלץ עבורה ומה פחות או יותר העלות של זה כולל מתאמים?

    בנוסף, אשמח להמלצה על כסא בטיחות מגיל לידה.

    דבר אחרון - לגבי מנשא, הבנתי ששני המותגים המומלצים הם בייבי בורן וארגו, מה לדעתך עדיף והאם יש דגם ספציפי? (מגיל לידה כמובן)

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנשא, כסא בטיחות וסלקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום שי,

    המתאמים בתוספת תשלום בדרך כלל (יש חנויות שיתנו ללא עלות אך זה לשיקולן). הם אמורים לעלות 100 ש"ח.
    לגבי סלקל, לדעתי ג'ואי אייג'ם הוא המומלץ ביותר, הוא גם במחיר סביר, גם מרווח עם גגון מעולה ועם דירוג מקסימלי מבחינה בטיחותית. הוא נמכר סביב 650 ש"ח ללא בסיס.
    הבסיס הוריד לו דירוג בטיחותי ל-4 כוכבים לעומת 5 ללא. מצד שני הבסיס חוסך התעסקות בהתקנה ומונע/מצמצם טעויות בהתקנה ולכן כן שווה לשקול.

    לגבי מנשא, אכן שני מותגים מומלצים, בבייבי ביורן לדעתי הוואן הכי מתאים לניו בורן בזכות תנוחת פיסוק. בארגו לדעתי ה-360 הכי מומלץ עם מתאם לתנוחת ערסול. אני כן ממליץ בחום לא לרכוש כעת, לחכות לאחר הלידה ולמדוד בחנות יחד עם התינוק. יש המון מקרים שמנשאים מסויימים לא נוחים לתינוק או לא נוחים להורה, לכן צריך למצוא את האחד שטוב גם לתינוק וגם להורה ואת זה רק מדידה יכולה להראות לנו.
    בכל מקרה לתינוק לאחר לידה רצוי שיהיה מנשא או עם תנוחת פיסוק או תנוחת ערסול, רוב המנשאים בשוק לא מספקים זאת!
    אפשר לשקול גם מנשא קשירה כמו של מילגה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצועות קצרות מדי
    דניאל
    24/01/2021

    היי, יש לנו טיולון המילטון וילדה בת שנה וחודשיים.
    רצועות החגירה של הטיולון קצרות מדי - בעיקר עכשיו בחורף, כשלובשים בגדים "מנפחים" ממש בלתי אפשרי לחגור (הארכנו אותן עד המקסימום - ועדיין). מכיר אולי פתרון לזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רצועות קצרות מדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום דניאל,

    אני לא מכיר את התופעה. יותר מכיר מכיסאות בטיחות שם ההמלצה לחגור ללא לבוש עבה, בטיולון זה לא רלוונטי.
    צריך:
    1. לבדוק אם יש מצבי גובה ואם כן להעלות שלב, חשוב לא להעלות יותר מדי מכיוון שגם זה משפיע על התקצרות הרצועות.
    הן צריכות להיות במעט מעל לכתף.
    2. אם הכל במקסימום וכפי שצריך, לפנות ליבואן אולי להם יש פתרון, בעבר היו רצועות הארכה לעגלות/סלקלים מסוימים שהרצועות היו קצרות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות- צ'יקו זיפ מקס
    איילה
    24/01/2021

    היי,
    1. איזה כסא בטיחות מגיל לידה מומלץ?
    2. האם היית ממליץ על הכסף של חברת צ'יקו דגם זיפ מקס
    3. האם כדאי גם סל קל וגם כסא בטיחות מההתחלה או לקנות בשלב יותר מאוחר כסא בטיחות. ואם כן מתי כדאי לקנות כסא בטיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסא בטיחות- צ'יקו זיפ מקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום איילה,

    1. אני ממליץ על 2 או צ'יקו נקסטפיט, כל אחת מהגרסאות מומלצת מבחינה בטיחותית או ברייטקס קליקטייט כאשר לדעתי הבולווארד הוא המומלץ יותר. אני נוטה לצ'יקו בגלל זווית שכיבה טובה ונוחה יותר לדעתי לתינוקות עד גיל חצי שנה.
    2. הזיפ מקס הוא הגרסא הבחירה של צ'יקו אז בוודאי.
    3. זה שיקול שלכם, לסלקל יתרון של ניידות כלומר, אם התינוק נרדם בנסיעה (והם נרדמים המון בנסיעות) אז אפשר לנייד את התינוק עם הסלקל מבלי להעיר אותו. בטיחותית ומבחינת נוחות אין הבדלים (אם אני משווה לצ'יקו).
    אם מתחילים עם סלקל, בדרך כלל בגיל 6-8 חודשים (תלוי בעונה) כבר צפוף להם ואז זה זמן לעבור לכיסא. מי שרוצה רמת בטיחות גבוהה ירכוש את הכיסאות שהמלצתי בסעיף 1. לכן היתרון של רכישת כיסא מגיל לידה זה בעיקר חיסכון כספי של עלות הסלקל שלא רוכשים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טייגר 2 לעומת בובקט 2
    מאיה
    22/01/2021

    מה ההבדל בין שתי העגלות שציינתי בכותרת למעט המשקל (8.7 לעומת 8.2 ק"ג)?
    מה המחיר של כל אחת מהן? (לא כולל המבצע של ה-30% שיש כרגע, זה לא רלוונטי אליי, אקנה רק בשלב מאוחר יותר).
    היכן ניתן לראות את שתיהן באזור באר שבע?
    לפי המפרט באתר, גודל האמבטיה של הטייגר הוא 76X32. זה נראה לי קטן משמעותית לעומת גודל האמבטיה של סייבקס מיוס 2 (84X42). האם האמבטיה של טייגר 2 לא תהיה צפופה מדי לתינוק בשלב מוקדם מדי לפני העברה לטיולון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טייגר 2 לעומת בובקט 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה - לגבי מזרן האמבטיה

    מאיה
    23/01/2021

    כאשר מצוין שהמזרן של האמבטיה נושם - האם הכוונה שמבזרן נושם "אמיתי" - כמו המזרן של נומו? ואם כן - להיכן מחלחלים נוזלי פליטה שעלולים להיות לתינוק? זה לא מלכלך את העגלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום מאיה,

    ראשית ההבדלים: בטייגר מקבלים גלגלים יותר גדולים וגם קפיצים יותר גדולים לגלגלים האחוריים. כמוכן השלדה בטייגר יותר מעובה. זה אומר שהטייגר מתאימה לטיול גם בדרך משובשת מאוד.
    מצד שני המשקל עולה בחצי ק"ג. רוחב השלדה בטייגר רחב יותר היתרון סל חפצים יותר גדול, היתרון של הבובקט, יותר קל להתנייד במעברים צרים מאוד.

    לגבי מחיר, נכון להיום המחיר המומלץ של הטייגר: 2990 והבובקט 2490 ש"ח. לצערי עקב עליית עלויות השילוח המחירים יעלו מפברואר. (להערכתי הבובקט תעלה 2690-2790 והטייגר 3290).

    לגבי גדלי האמבטיה, צריך לבדוק את גודל המזרן, המידה שאנו מציינים היא של מזרן האמבטיה ולדעתי בסייבקס מציינים מידות חיצוניות. לדעתי האמבטיה של הטייגר/בובקט יותר מרווחת.
    האמבטיה של הבייבי בוס היא אחת האמבטיות היותר מרווחות בקטגוריה של עגלות קלילות וקומפטקיות! רק בעגלות גדולות (ששוקלות 4-5 ק"ג יותר) מקבלים אמבטיה יותר מרווחת וגם, רק ב-3 ס"מ ברוחב. רוב הלקוחות שאני בקשר איתם משתמשים באמבטיה עד גיל חצי שנה והיא מאושרת עד 9 ק"ג.

    לגבי המזרן, יש בתוך במזרן שכבת רשת נושמת (מעל למזרן עצמו) שיוצרת סירקולציית אוויר. מדובר בשכבה עבה יחסית ולכן היעילות שלה היא כמו של מזרן נושם סטייל נומו. כאשר התינוק פולט הנוזל מחלחל מתחת לשכבה, שם נמצא המזרן שמצופה בחומר שאינו חדיר לנושלים וקל לניקוי (בעזר מטלית לחה).
    לכן החלק שיכול להתלכלך זה הציפוי העליון שאני בכל עגלה ממליץ לצפות בסדין עגלה/סדינית/חיתול בד.

    לגבי ב"ש, לצערי נכון להיום אין לנו נק' מכירה באזור. הכי קרוב זה נתיבות, יש חנות בשם סוויט בייבי שמציגה את הבובקט.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלו נוספות על הטייגר

    מאיה
    24/01/2021

    תודה רבה על התשובה המפורטת. היא בהחלט עונה לי על התהייה, וזה ממש נהדר לקבל תשובה כה מקצועית.

    לפי תשובתך, הנטייה שלי תהיה יותר לכיוון הטייגר - כי אומנם בהתחלה סביר שנסתובב בעיקר באזור עירוני, אך אנו מקווים שבקרוב נהיה כבר אחרי עידן הקורונה ונרצה גם לטייל בארץ - ואז נשמע שלטייגר תהיה עדיפות.

    אשמח אם תוכל לענות לי על מספר שאלות נוסף -
    1. מה לגבי היציבות של הטייגר? אני מבינה שככל שעגלה היא קלה יותר - אז היא גם פחות יציבה. אם העגלה תהיה ריקה - מה שיקרה כשנוציא את התינוק מהעגלה... ואני אניח על הידית שלה תיק במשקל של 5-6 ק"ג, האם היא נשארת יציבה או מתהפכת?

    2. האם פנים האמבטיה בבסיס אפור הוא בצבע לבן או אפור?

    3. על פניו המפרט של שתי העגלות נשמע לי מושלם ועונה לי לכל הצרכים, אבל נניח והלכתי לחנות בנתיבות (שמציגה רק את הבובקט) והיא אינה נוחה, אני יכולה להניח שגם הטייגר תהיה פחות נוחה כי היא כבדה יותר?
    יש טעם לנסוע לחנות במרכז על מנת להתנסות עם הטייגר?

    4. אם שתי העגלות לא יהיו נוחות, על איזו עגלה היית ממליץ? נניח שאין מגבלה של תקציב, חשוב לנו לקנות משהו שיענה על הצרכים שלנו ולא מעניין אותנו המותג.
    מה שמאד חשוב לי בעגלה (לפי סדר עדיפות) זה הדברים הבאים:
    1. נוחות התינוק (אמבטיה רחבה/ארוכה, ידית אחיזה לתינוק, משענת לרגליים לתינוק),
    2. מושב דו כיווני
    3. קיפול העגלה ביד אחת
    4. בדים נשלפים וכביסים
    5. טיולון שנשכב עד 180 מעלות ולא פחות (אז אם האמבטיה קטנה מדי זו חלופה לגיטימית),
    6. משקל נמוך של העגלה - אך כזה שהיא עדיין יציבה

    המון תודה ושבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום מאיה,

    1. אכן ככל שהעגלה קלה יותר כך היציבות פוחתת אבל, בטייגר (גם בבובקט) הגלגלים גדולים מהממוצע והם נותנים את האיזון. כמוכן יש ידית טלסקופית, ככל שהיא תהיה יותר למטה, ככה העגלה תהיה יותר יציבה עם משא כבד! אני מעריך שהעגלה לא תתהפך עם תיק כבד, בטח אם הידית תהיה במצב הכי נמוך שלה (לא ניסתי אבל לדעתי גם במצב הפתוח שלה היא תישאר יציבה בזכות הגלגלים הגדולים והמבנה שלה).
    2. מ-2020 בלבן
    3. לדעתי לא מכיוון שהן יותר זהות משונות. האמבטיה, טיולון, תפעול וקיפול זהים. השוני בשלדה, בעיצוב, גודל הגלגלים, קפיצים וכו'. הטייגר רק תרגיש יותר נוחה בניוד אבל כל השאר די זהה.
    4. אכן כן ובניגוד להרבה עגלות בשוק 100% מהבדים נשלפים (כולל סל החפצים) ולא חלקים.
    5. ברור, הטיולון מאושר על ידי מכון התקנים מגיל לידה (חשוב לציין שהם לא מאשרים כל טיולון מגיל לידה!). לכן אין בעיה לעבור לטיולון גם לפני גיל חצי שנה. כמו שרשמתי (לא זוכר אם לך), רוב הלקוחות שאני בקשר איתם היו עם האמבטיה עד גיל חצי שנה גם בחורף.
    6. פרטתי בסעיף 1. בנוסף מכרנו מעל ל-2000 עגלות שרובן טייגר ועד עתה לא נתקלתי בתופעות/בעיות שקשורות ליציבות. כמוכן הן נבדקו במכון תקנים אירופאי והישראלי כאשר באירופאי היא אושרה לשאת משקל של תינוק עד 22 ק"ג (בישראל נכון ליום הבדיקה היא נבדקה עד 15 ק"ג).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלבול בתשובות?

    מאיה
    24/01/2021

    היי קובי,

    לגבי הדמיון בנוחות בין הטייגר לבובקט - אני מבינה את ההפך מתשובתך - שאם הבובקט לא תהיה נוחה - אז גם הטייגר לא תהיה נוחה בגלל הדמיון הרב בינהן, אני צודקת? כלומר לא יהיה טעם לנסוע במיוחד למרכז על מנת להתנסות עם הטייגר.

    בנוסף, לא קיבלתי תשובה לשאלה 4, המענה שלך לשאלות 4-6 אינו תואם לשאלות ששאלתי (אני שאלתי רק 4 שאלות...), או שלא הובנתי נכונה.
    האם תוכל להתייחס בשנית?

    חוזרת כאן על השאלה:
    4. אם שתי העגלות לא יהיו נוחות, *על איזו עגלה היית ממליץ*?
    נניח שאין מגבלה של תקציב, חשוב לנו לקנות משהו שיענה על הצרכים שלנו ולא מעניין אותנו המותג.
    הצרכים לפי סדר עדיפות מפורטים בסעיפים 1-6 בשאלה המקורית (נוחות התינוק, מושב דו כיווני וכו').

    תודה רבה על המענה המהיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום מאיה,

    הממשק כאן לא הכי נוח לי למענה ואני עולה ויורד עם העכבר כדי לענות אז מתנצל.

    דווקא הבנת אותי נכון מאוד. הן מאוד זהות לכן אם לא תאהבי את הבובקט אני בספק שתאהבי את הטייגר. רק אם לא תאהבי את הבובקט בגלל עניין של ניוד אז כן יהיה שווה לשקול לבדוק את הטייגר.

    עונה שוב על 4.

    4.
    1. אני מציין זאת תמיד, ככל שנרצה שלתינוק יהיה יותר נוח כך המשקל של העגלה יעלה והגודל יגדל. לכן יש כאן כף מאזניים שצריך או לאזן או ללכת לקיצון. הבייבי בוס הן לדוגמא (לדעתי) המצב המאוזן. דומות להן מאוד היא המאמאס אנד פאפאס ארמדילו פליפ XT3 או הסטרדה החדשה. הפליפ זהה במחיר הסטארדה יקרה משמעותית. הסיבה שאני פחות אוהב את שתיהן היא המשקל, הפליפ באזור 11 וחצי ק"ג והסטראדה שוקלת קילו פחות. לדעתי אם מגיעים למשקלים האלו שווה לשקות עגלות מרווחות יותר כמו פג בוק.
    2. כל שלושת העגלות שרשמתי בסעיף 1 עם מושב דו כיווני.
    3. כל שלושת העגלות שרשמתי בסעיף 1 עם קיפול ביד אחת, לדעתי דרישה אוברייטד ברוב המקרים שכן אם קיפלנו את העגלה ביד אחת עדיין נצטרך 2 ידיים להרים לרכב. זה רלוונטי מאוד רק אם גרים בקומה גבוהה ללא מעלית.
    4. דבר שאני פחות מתעמק בו, עד כמה שזכור לי בפג הכל יורד ובמאמאס אנד פאפאס אם לא הכל אז הרוב.
    5. הפג טיפה פחות שוכבת אבל האמבטיה שלה ענקית. המאמאס אנד פאפאס שוכבות כמעט ישר כמו הבייבי בוס, צריך לבדוק מול הספק או מכון התקנים (גם אמור להיות רשום על העגלה עצמה ובספר ההוראות) אם הטיולון אושר מגיל לידה.
    6. חוזרים לסעיף 1. ככל שנרד במשקל כך נאלץ להתפשר בנוחות התינוק לכן לדעתי בבייבי בוס הגענו לשלמות כי התפשרנו כמה שפחות בעניין רוחב האמבטיה והמושב ועדיין אנחנו במשקל קל. יכלנו גם לרדת עוד 2 ק"ג במשקל אם היינו משנים רק את הגלגלים (לחומר אחר וגודל קטן יותר) אבל זה דבר שאני לא מתפשר עליו. לדעתי בסופו של יום 99% מהזמן אנחנו דוחפים את העגלה ולכן חשוב היה לי שתהיה נוחות ניוד מושלמת. גם בפג לדוגמא (ברגע שמתמקדים בה) אני ממליץ תמיד לשדרג לשלדת S שמגיעה עם גלגלים הרבה יותר איכותיים (כמו בטייגר) למרות שהם מוסיפים משקל של קילו לעגלה.


    מקווה שהפעם הצלחתי לענות על הכל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט! תודה רבה

    מאיה
    24/01/2021

    המון תודה, עזרת מאד!
    עכשיו רק נשאר לבדוק את הבובקט (כמקבילה לטייגר) ולקוות שתהיה נוחה.
    ואתם צריכים למצוא מקום מכירה גם בבאר שבע :) יש פה קהל מאד גדול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/01/2021

    שלום מאיה,

    היו לנו 2 נק' בב"ש גם כלבו סימה וגם בייבי לאב, לצערי שניהם סגרו עקב המצב.
    כרגע אין לנו יותר מדי אופציות מכיוון שעם רשתות אנחנו מעדיפים פחות לעבוד מכיוון שהן גם יבואניות ובד"כ יש להן אינטרס למכור את המוצר שלהן לפני אחרים.
    דיברנו בעבר עם כוכב נולד אבל לצערי לא התקדם מצדם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הבדל בין עגלתמספורט ליין לביבי בוס?
    בת שבע ברנשטיין
    22/01/2021

    הי אני יודעת שספורט ליין(pl) וביבי בוס יחסית דומות, קלות לא יקרות יציבות..אז איזה הבדל יש ביניהם?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/01/2021

    שלום בת שבע,

    ראשית לבייבי בוס יש 2 דגמים: בובקט או טייגר. בטייגר מקבלים גלגלים יותר גדולים אבל הטייגר גם כבדה יותר (בחצי ק"ג) ויקרה יותר.
    מבחינת הבדלי מחיר בין סיילו PL לבובקט, הבובקט זולה במעט (בערך 200 ש"ח פחות והטייגר כ-200 ש"ח יותר יקרה מהסיילו). לרוב המשתמשים הבובקט יותר מתאימה שכן לטייגר יש יכולות בדרך משובשת מאוד, לכן אם לא גרים במושב/קיבוץ ולא מתכננים טיולים מאתגרים הבובקט יותר מתאימה ולכן כרגע אשווה לבובקט.

    הבובקט יותר קלה מהסיילו בקצת יותר מ-2 וחצי ק"ג! זה לבד לדעתי הבדל עצום.
    רוחב השלדה של הבובקט צר יותר ולכן יותר קל להתנייד איתה במעברים צרים (כמובן גם תוספת פחות מקום ברכב במצב מקופל).
    באמבטיה: לבובקט יש מזרן נושם. גם לסיילו וגם ולבובקט גגונים גדולים ורשת איוורור בגגון. בבובקט האמבטיה קשיחה: היתרון שאם נתקלים במשהו זה מגן טוב יותר על התינוק, האמבטיה יותר אטומה לרוח ואבק. מצד שני האמבטיה של הסיילו ניתנת לקיפול בגמר השימוש ולכן תופסת פחות מקום באחסון.
    בגלל שהאמבטיה של הבובקט יצוקה מפלסטיק אין ברזלים מתחת למזרן האמבטיה ולא בצדדים כמו שיש בכל עגלה עם אמבטיה מתקפלת, לכן לדעתי יותר נוח לישון כאשר המשטח שטוח.
    הטיולונים שונים: בבובקט המושב יצוק מפלסטיק. בסיילו מדובר בבד מתוח שבתוכו יש לוח פרספקט. לדעתי מושב יצוק מספק תמיכה טובה יותר. כמוכן במצב יושב הבובקט מגיעה לזווית זקופה יותר. במושב יצוק הרצועות ניתנות לשינוי גובה, בסיילו הן תפורות בגובה אחיד ויש משחק עם האורך.
    בבובקט כל הבדים ניתנים להסרה 100% בסיילו רק חלק מהבדים. כמוכן בד הטיולון בסיילו צריך לכבס עם הרצועות עליו + לוח הפרספקט בתוכו, בבוקט רק בדים כאשר גם הרצועות ניתנות להסרה או כיבוס/ניקוי בנפרד.
    הגלגלים בבובקט יותר איכותיים אלו גלגלי PU הם יוצרים נסיעה שקטה וחלקה יותר, בלימת זעזועים טובה יותר ועם בלאי הרבה יותר אטיי.
    בעגלות בייבי בוס כיום ניתן לבחור צבע מסוים ובעתיד לרכוש ערכות בדים ולשנות את הצבע, זה נחמד בעיקר אם יש בד ורוצים עגלה ורודה, זה אומר שלא ניתקע עם עגלה ורודה אם בתינוק הבא יהיה בן.

    כמוכן אני חושב שבסיילו עדיף ללכת על דגם הXL שמעט יותר קל, יותר זול וזהה טכנית לPL רק ללא המתכות מסביב לאמבטיה ולגגון הטיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגליזינה אפטיקה או סייבקס מיוס 2
    עדי
    19/01/2021

    מתלבטת בין 2 העגלות הנ"ל. אשמח לשמוע חוות דעת על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/01/2021

    שלום עדי,

    לדעתי עגלות בעלות הבדלים ממש קיצוניים ולכן כדי לעשות את הבחירה לקלה יותר תשאלי את עצמך מה חשוב לכם יותר:
    א. נוחות התינוק?
    ב. הנוחות שלכם?

    אם בחרתם א. אז אפטיקה שהרבה יותר מרווחת ותומכת לדעתי.
    עם גלגלים יותר גדולים לכן פחות מכות מהדרך עוברות לתינוק (זה מתבטא רק ככל שהדרך יותר משובשת). בכל מקרה היא יותר נוחה לניוד, גם ככל שהדרך נהית יותר משובשת ההבדלים נעשים גדולים יותר לטובת האפטיקה.
    אם בחרתם ב. אז מיוס שהרבה יותר קלה במשקל (כ- 4 ק"ג פחות), יותר קטנה לאחר הקיפול ויותר קומפקטקית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלת אופן אורבן מיני- איזה מומלץ
    רעות
    18/01/2021

    אשמח לחוות דעת לגבי תלת אופן אורבן מיני. לא מצאתי יותר מדי מידע באינטרנט חוץ מהאתר שלהם.. (זה מוצר ישראלי?)
    והאם בסביבות המחיר הזה יש תלת אופן מומלץ יותר ולמה?
    תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/01/2021

    שלום רעות,

    זה מותג ישראלי שמייצר בסין.
    המותג שווק בחנויות לפני מספר שנים והיה הראשון שהציע תלת אופן דו כיווני, מאז כל המותגים הגדולים ישרו קו ואף התקדמו בעוד מוצר זה די דרך במקום.
    כיום סמארטרייק וקיו פליי מציעים תלתי אופן דו כיוונים שגם יודעים להתקפל יותר בקלות. עם גלגלים יותר איכותיים ולכן לדעתי הם עדיפים. אני אישית חושב שסמארטרייק 700 הוא הנוח ביותר אם רוצים דגם עם מושב דו כיווני, אם מוותרים על דו כיווניות יש עוד אופציות רבות טובות וכמובן זולות יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלת אופן

    רעות
    19/01/2021

    דו כיווניות זה לא משהו קריטי מבחינתי.
    חשוב הנוחות של הילד ושיהיה נוח לתפעול..
    איזה תלת אופן מומלץ במחיר של כ700-800 ש"ח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/01/2021

    שלום רעות,

    אני אישית אוהב את הסמארטרייק 400, נוחה לתפעול וקיפול, לדעתי הם הכי נוחים לדחיפה ותמרון.
    יש להם פטנט שהגלגל הקידמי מסתובב אוטומטית ללא צריך להזיז את הידית כמו הגה (כפי שקיים בכל השאר), יש כאלו שלא מבינים את הפטנט וחושבים שזה פחות נוח, לכן צריך להתנסות טרם הרכישה, בסך הכל זה כמו לנייד עגלה ומצריך הרבה פחות מאמץ ברגע שמבינים את הרעיון.
    גם דונה לייקי אם מוצאים בתקציב מומלץ מאוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות שני לרכב משפחתי
    אלי
    18/01/2021

    שלום
    יש לי כסא ציקו נקסטפיט לבן שנתיים
    ותינוק בן חודש, שרוצים לקנות כסא תינוק חדש.

    השאלנו צ'יקו נוסף מחברים וממש אין מקום להכניס עוד אדם במושב אחורי.

    איזה כסא בטיחות ממליץ לנו לקנות (והאם נוח ובטיחותי?)? מעדיפים שיישאר מקום לאדם מבוגר כאשר יש 2 כסאות במושב אחורי.

    אם אפשר 2 המלצות אחד שלא מוגבלת מהיבט מחיר והשניה כסא בסביבות 500 שח

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/01/2021

    שלום אלי,

    אופציה 1:
    להעביר את הצ'יקו לקטן ולגדול לרכוש בוסטר רצועות, הכי מומלץ לדעתי גרקו נאוטילוס, הוא מעט צר יותר מהצ'יקו. צריך לבדוק אם החיסכון הקל בגודל יעזור. הנאוטילוס חורג מה-500 ש"ח אך לדעתי שווה כל שקל של תוספת!
    אם רוצים להישאר בתקציב זה רק קוסקו סנרה לקטן שהוא בטיחותי וצר אבל לדעתי פחות נוח.

    אופציה 2: לרכוש 2 כיסאות צרים כמו גרקו סלים פיט, זה ישאיר הכי הרבה מרווח ועדיין ישמור על רמת בטיחות גבוהה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אז

    אלי
    19/01/2021

    אני מבין שעם הציקו+כסא נוסף אין אפשרות שאדם ישב (גם אם מדובר בגרקו סלים פיט שקטן ב8 סמ).

    אם כך , מבלי להתחשב ברוחב הכסא,
    איזה כסא היית ממליץ לנו לקנות לבן השנתיים?
    בלי מגבלת תקציב ועם מגבלות תקציב של 700 שח.
    והאם שווה להוסיף כלכלית את הפער לציקו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/01/2021

    שלום אלי,

    אני לא יודע איזה סוג רכב יש לכם ולכן קשה לי לענות על זה. כמוכן גם אם אדע, לא בטוח שאוכל לעזור מכיוון שאיני מכיר את הגדלים הפנימיים של כל רכב. הדרך הכי טובה זה לבדוק פיזית ככל שמתאפשר. יתכן מאוד שכן יוכל לשבת אדם בוגר עם ציקו וסלים פיט.

    כמו שרשמתי, אני הכי ממליץ על נאוטילוס סנאגלוק (לצערי לרוב חסר בארץ). הוא גם לא יקר (באזור התקציב או חורג במעט), גם ברמת בטיחות מקסימלית, גם הופך לבוסטר ולכן לא מצריך קניה נוספת בעתיד. הוא מומלץ כי לדעתי הוא מתאים לגילאי שנתיים ומעלה ולא לפני (למרות שהוא מוגדר מגיל שנה).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקי ו

    אלי
    20/01/2021

    ראיתי שגרקו נאוטילוס
    "כיסא בטיחות 2 ב-1 מגיל שנה Graco גרקו" עולה 600 שח

    והשגרקו נאוטילוס סנאגלוק עולה 1100 שח

    למה התכוונת מביניהם?
    פער משמעותי במחיר ראיתי שהשני עד 54 קג והראשון 36 קג..מוצדק?

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/01/2021

    שלום אלי,

    זה דגם חדש שנכנס בימים אלו לחנויות. חשוב לציין שמדובר בגרסא האירופאית של הדגם כאשר הסנאגלוק הוא הגרסא האמריקאית הבחירה.
    מעבר למשקלים בדגם האמריקאי יש אפשרות להתקין עם איזופיקס (חשוב לציין שממשקל 18 ק"ג של הילד האיזופיקס לא יעיל), גם עם התקנה בעזרת חגורה האמריקאי עדיף בזכות שיטת הסנאגלוק. לכן לדעתי ההפרש מוצדק.
    חשוב לציין שלפעמים הסנאגלוק יורד לכיוונים של 800 ש"ח (לצערי עקב עליה בעלויות השילוח לישראל המחירים של המון מוצרים עלו/יעלו לכן אני לא בטוח שהוא יחזור למחירים האלו). יחד עם זאת חודש פברואר הוא חודש בטיחות בחנויות ורשתות של מוצרי תינוקות, אם לא לחוץ שווה לחכות כמה ימים ואז אולי הוא יהיה במחיר יותר אטרקטיבי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה ללידה ראשונה- אמבטיה שהיא גם לול
    שרה
    17/01/2021

    מחפשת עגלה עד מחיר של --4000 שח
    ללידה ראשונה
    חושב לי עגלה יציבה וחזקה שתואכל לשמש גם לילדים הבאים
    אמבטיה שיכולה לשמש גם כי לול
    וטילון לשני הכיוונים
    שתהיה נוחה לגלגול ולנסיעה בתחבורה ציבורית .
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/01/2021

    שלום שרה,

    לגבי אמבטיה אם רוצים שתהיה כמו לול צריך אמבטיה גדולה ומרווחת, הבעיה שאמבטיות כאלו קיימות רק בעגלות יותר גדולות ולכן יותר כבדות ומגושמות, לכן לדעתי זה עלול להיות פחות נוח בתחבורה ציבורית.
    אני ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר 2 שיש לה אמבטיה יחסית מרווחת, היא קלה ומתקפלת בקלות לגודל קטן ולכן מעולה לתחבורה ציבורית.
    אם בכל זאת רוצים מרווח פנים אז אפשר לבדוק את פג בוק ולקחת בחשבון שהמשקל גבוה יותר (בכ-3 ק"ג) והקיפול יותר גדול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת Candy עם גלגלים מאכזבים ובקשה להמלצה
    אדית
    17/01/2021

    שלום,
    קניתי עגלת אי קנדי ולאחר שימוש של מעל שנה הגלגלים נשחקו לגמרי והסיליקון התקלף. אין אפשרות להחליף גלגלים, השלדה עולה כ1700- עם אותה איכות גלגלים. יש פיתרון אחר?
    ככל הנראה אאלץ לקנות חדשה, מחפשת טיולון חזק, קל, מתקפל למצב דק, עם סל גדול ומעוצב. יש המלצה? תודה(-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/01/2021

    שלום אידית,

    לגבי האי קנדי:
    1. אני ממליץ לפנות לחברת הגלגל, הם מתקנים ומחדשים עגלות ואולי יוכלו למצוא פתרון זול יותר.
    2. לפנות לאי קנדי באנגליה ושישלחו לכם רק גלגלים

    לגבי טיולון, תלוי בתקציב. כמוכן רוב הטיולונים משנים מצבים בעזרת שרוך, מנגנון שלדעתי פחות נוח לתפעול.
    לדעתי לדרישות שלכם הספורטליין וייפר עונה לרוב ושינוי המצבים אצלו עם לחצן.
    אפשר גם לבדוק את אינפנטי מון שמתקפל יותר קטן אבל גם הסל והגגון שלו יותר קטנים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון mountain buggy

    אדית
    19/01/2021

    שלום קובי,
    תודה על ההמלצות והמיקוד.
    בהמשך להצעות שלך על אינפנטיני וספורט ליין, חברה המליצה לי מאד על הmountain b. nano" מה דעתך עליה?
    ואיך היא ביחס לאחרות שהצעת?
    כמו"כ מאחר ואני בטראומה מגלגלים(-; , איזו הכי חזקה לדעתך?
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/01/2021

    שלום אידית,

    טיולון סביר שלא הצליח, מהר מאוד יצא גם ננו 2 (כבר יש 3) שזה רק ממחיש שהננו היה סביר במקרה הטוב.
    לדעתי הספורטליין הכי נוח לניוד (גם הבאגי לפחות בחלק הזה היה מוצלח). מבחינת חוזק כולם סך הכל סבירים, חשוב לציין שטיולונים ביחס לעגלות יותר שבריריים.
    מהשלוש אני נוטה לכיוון הויפר. זה עדיין לא אומר שהוא הטוב עבורכם ואני תמיד ממליץ להתנסות טרם הרכישה בקיפול, תפעול, התניידות בחנות ומחוצה לה יחד עם התינוק, כמובן לראות איך התינוק מרגיש בכל אחד ואם הוא משתף פעולה אז לבדוק גם במצבים השונים (ישיבה, אמצע, שכיבה).


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורטליין וייפר

    אדית
    26/01/2021

    שלום קובי, בהמשך להמלצתך- קנינו את הוייפר אתמול. היא עושה רושם מצוין!!! תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון קל ופרקטי- ילדה בת 1.5
    שני
    16/01/2021

    היי קובי, עזרת לנו בעבר עם בחירת עגלה ובסוף רכשנו בייבי בוס טייגר ומרוצים מאד :)
    בנוסף לטייגר יש לנו טיולון ביבה jaggi plus II.

    אנחנו מחפשים להחליף את הביבה למשהו יותר טוב (ילדה בת 1.5)
    הבעיות עם הביבה:
    - מנח הישיבה הוא לא 90 מעלות והילדה תמיד בסוג של שכיבה אחורה.
    - הסל למטה אמנם בגודל סביר אבל השילדה התחתונה של העגלה מאד נמוכה, מה שיוצר מצב שלא ניתן להכניס יותר מידי בסל.
    - כבר בשימושים הראשונים התחלנו לשמוע את הצירים של הגלגלים ובכללי איכות החומרים והמושב לא מדהימים.
    בגדול ל500 שח זה סבבה ואנחנו נהנים מהקיפול המהיר ומכך שניתן לקחת את העגלה לאוטו כמו מזוודה על גלגלים, אבל רוצים להחליף אותה למשהו שבנוי טוב יותר בתקציב יותר גבוה (נניח 1000-2500 שח).
    הדרישות: שתהיה יציבה וטובה לטיולים ומדרכות צרות, שתהיה צרה וקומפקטית, מנח ישיבה 90 מעלות או כמה שיותר קרוב לזה, קיפול ופתיחה מהירים, סל תחתון נוח, מושב נוח לילדה עם תמיכה לרגליים.

    אשמח לעזרה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    שני
    16/01/2021

    תקציב 1000-1500
    מוסיפה לדרישות שחשוב שיהיה מעקה (הילדה מאד אוהבת להישען).
    החלפת מנחים לא עם שרוך (בביבה זה מאד מסורבל)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/01/2021

    שלום שני,

    ראשית, חבל שלא התייעצת לפני רכישת הביבה, אחת ההמלצות החוזרות שלי כאן היא להימנע מרכישת מוצרים שלא ניתן לבדוק פיזית לפני הרכישה.
    לגבי המלצה לטיולון, לצערי אין בשוק הרבה טיולונים עם שינוי מצבים בעזרת לחצן, רובם עם שרוך מכיוון שזה מנגנון שחוסך המון משקל.
    האופציות עם לחצן הם מאמ טיקטק פלוס, המילטון, אניפנטי מון. תכלס כל השלושה הם אותה גברת בשינוי אדרת כלומר, מגיעים מאותו מפעל רק יבואנים/מותגים שונים ולכן כל אחד עם רמת הגימור שלו. ההמלצה שלי מהשלוש פשוט ללכת על הזול ביותר.
    אופציה נוספת זה וייפר של ספורטליין, הוא יותר גבוה מהקודמים ולכן הסל שלו יותר נגיש, הגלגלים שלו מעט יותר גדולים ולכן הוא נוח יותר לניוד לדעתי וגם הגגון שלו יותר גדול. הישיבה לא זקופה לחלוטין אבל אמורה להיות טובה יותר מטיולוני שרוך. ממליץ לבדוק עם התינוק בחנות לפני הרכישה.

    כל הטיולונים שהזכרתי זולים מ-1000 ש"ח.

    הדגמים היקרים והמומלצים שהם יויו, מקלארן אטום, סילבר קרוס ווינג וכו', כולם עם שרוך ולכן אני לא יודע אם זה רלוונטי. לדעתי מנגנון שרוך אכן מאוד מסורבל וגם סובל מבלאי מהיר יותר לאורך השנים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל ויתרונות- נונה טריב, סבייקס מיילו / מיילו קרבון וסייבקס מיוס 2
    הילה
    16/01/2021

    היי, מחפשת עגלה קלה במשקל שתתאים לי מבחינת גובה (1.52) אבל תהיה איכותית ולארוך זמן (שתחזיק מעמד גם לילד שני בע״ה).
    1. מה עדיף מבין העגלות שציינתי בכותרת?
    2. מה ההבדל בין מיילו ולמיילו קרבון (מלבד המחיר לפיו הקרבון יקר יותר)
    3. הרגיש לי שהנונה והמיילו הם עם בד, ידיות בעגלה וגלגלים פחות אייכותיים מהמיוס 2 . האם זאת רק הרגשה שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/01/2021

    שלום הילה,

    1. לדעתי הנונה גם בגלל שהגלגלים יותר גדולים וגם בגלל שהידית טלסקופית. שתי אלו יתנו נוחות ניוד עדיפה וגם עליה וירידה ממדרכות תעשה יותר בקלות. סה"כ האמבטיות בשלושת הדגמים סטנדרטיות (במיילו היא הכי פשוטה שיש) והטיולון בכולן עשוי מרשת (דבר שאני אישית פחות אוהב), לכן לדעתי בכלל הניוד העדיף הנונה היא ההמלצה שלי.
    2. בקרבון המשקל יותר קל 5.9 ק"ג עם טיולון לעומת 6.3 ברגילה ע"פ נתוני היצרן
    3. המיילו הרבה יותר בסיסית בגימורים. לגבי הניוד, לדעתי הנונה יותר נוחה, הדרך לבדוק היא לשים משקל של תינוק בעגלה! בחנות ללא משקל יכול להיות שהמיוס מרגישה נוחה, לדעתי זה ישתנה כשיהיה משקל ותלכו מחוץ לחנות! לכן אני תמיד ממליץ לשים משקל של תינוק 9 ק"ג (תינוק פחות משנה) או 12 ק"ג (עדיף כי זה גיל ממוצע של תינוק בן שנה). לאחר מכן תטיילו בחנות ומחוצה לה, תעלו ותרדו מדרכות וכך תוכלו באמת לדעתי מה יותר נוח בניוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלה -סטלה 2
    אילה
    13/01/2021

    אפשר בבקשה הבחנה בהבדלים בין הסולה 2 מאמסאנדפאפאס לבין הjoie chrome
    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי עגלה -סטלה 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/01/2021

    שלום אילה,

    מבחנית משקל הן די זהות. הג'ואי ניתנת לקיפול עם המושב לשני הכיוונים. כמוכן לג'ואי יש ידית טלסקופית.
    מבחינת נוחות ניוד לדעתי הסולה מעט יותר נוחה. גם מבחינת חוזק לדעתי הסולה מעט יותר עמידה, חזקה ואמינה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום