מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- ההבדל בין הדגם הרגיל והגדול של ספורטליין סיילודגנית25/10/2020
.מה ההבדל בין ספורטליין סיילו הרגילה לדגם הXL?ומה עדיף
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום דגנית,
בXL מקבלים גלגלים יותר גדולים ולכן היא יותר נוח לניוד בעיקר בדרך משובשת, מעט יותר גבוהה. כמוכן הגגונים יותר גדולים ויש רשתות איוורור, לכן אני חושב שהXL עדיפה. מצד שני היא מעט יותר כבדה ויותר יקרה, לכן זה שיקול שלכם האם היתרונות שציינתי שווים לכם את תוספת המחיר ומעט המשקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת בוגבו בי 6 מגיל 0 שיפוריםהדס25/10/2020
היי,
האם אתה יודע מה יהיו השיפורים בבוגבו בי 6? בנוסף האם העגלה צפויה להיות באותו משקל של הבי 5? להבנתי היא אמורה להגיע בסביבות דצמבר...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום הדס,
אני מדביק את מה שרשמתי בבלוג שלנו באתר לגבי בי 6, רשום בסוף שהמשקל עלה טיפה:
נראה שהאמבטיה הוגבהה זאת בזכות מתאמי אמבטיה יותר גבוהים, הגגון מגיעה עם רשתות אוורור, עד היום רשתות האוורור היו זמינות רק בחלק מהמדורות המיוחדות או ברכישת גגון בריזי.
בחלקה האחורי נוספו פתחי אוורור.
שליפת האמבטיה הרבה יותר נוחה אחד החסרונות הכי גדולים של הבי עד היום.
למרות כל השינויים האמבטיה עדיין נראית מאוד מאוד פשוטה בעיקר בדפנות, מאוד צרה מבפנים ועדיין חולקת גגון משותף עם הטיולון שלא מצל הכי טוב על התינוק.
הגלגלים טיפה הוגדלו כך שתתאים לניוד גם טיפה מעבר לעיר. עדיין הם רק בגדול 7 אינץ, לעומת 6 בדורות הקודמים. זה עדיין לא הופך אותה לעגלה שיכולה להתמודד עם דרכים משובשות מאוד ולכן עדיין מדובר בעגלה עירונית.
לבוגבו בי 6 נוסף פגוש דבר שהמון הורים כלכך רצו והיה חסר בבוגבו בי.
הבדים שונו לסוג בד חדש נצטרך לבחון מקרוב אם הבד נעים לאקלים בארץ, לגב העגלה נוספו חורי אוורור.
העגלה נעמדת לאחר הקיפול, לפני הייתה נופלת לרצפה אם לא היו אוחזים בה.
העמידה נעשית בזכות ידית עמידה, לא הכי נאה למראה בחלק הקדמי, בחלק מהמקרים היא לא תעמוד אוטומטית ויהיה צורך להתכופף כדי לפתוח את הידית.
חשוב לציין שהשדרוגים מוסיפים לעגלה משקל. עד היום הבי שקלה 8.9 ק"ג ע"פ נתוני היצרן, בפועל שבדקתי על משקל היא שקלה 10.1 ק"ג. הדגם החדש ע"פ נתוני היצרן טפח בכחצי ק"ג וישקול 9.5 ק"ג ולכן אני מעריך שבפועל על משקל תשקול 10.6 ק"ג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוסטר גב צר עם רצועות לגיל 3.5רינת23/10/2020
היי, אשמח להמלצה לבוסטר גב עם רצועות לגיל 3.5 , לא יקר ולא רחב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/10/2020שלום רינת,
רובם יחסית רחבים, מעט יותר צרים מכיסא. הכי צר והוא גם בתקציב זה ג'ואי אלוויט. יותר מומלץ בטיחותית וטיפה יותר יקר זה אוונפלו מאסטרו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות ובוסטר גב צריםמיכל23/10/2020
היי קובי,
אשמח להמלצה לכסא בטיחות וגם לבוסטר גב עם רצועות, בדגש על צרים במיוחד (כמובן שגם בטיחותיים) ואם יש מבחר רחב, אז רצוי במחיר נמוך...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/10/2020שלום מיכל,
מבחר רחב אין. מבחינת כיסא הכי צר וטוב שיש זה גרקו סלים פיט, הוא גם יכול לשמש כבוסטר רצועות ובוסטר רגיל אז אפשר לשקול לרכוש 2 כאלו. המחיר שלו לא זול אבל הוא גם לא ממש יקר. עוד כיסא צר אבל מאוד בסיסי זה קוסקו סנרה, הוא זול מאוד, בטיחותי מאוד אבל לא מרופד טוב.
הבוסטר רצועות הכי מומלץ לצרכים לדעתי: ג'ואי אלוויט. הוא בוסטר רצועות צר שמאפשר הכנסה של 3 מושבים מאחור והוא אינו יקר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה מזרן תינוק של אימג'ין יותר מומלץ?רותם22/10/2020
שלום
בעבר ראיתי שכתבת על מזרנים מומלצים למיטת תינוק.
ראיתי שהמלצת על האימג'ין ואני רואה שיש שני סוגים שלו בשילב. מה מהם מומלץ יותר?
האם יש מזרנים אחרים שאתה ממליץ עליהם משילב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/10/2020שלום רותם,
יש רק אימג'ן אחד פשוט הוא קיים ב-2 מידות. אתם צריכים לפי המיטה שיש לכם או שתרכשו לרכוש את המזרן במידה התואמת.
משילב לדעתי הכי מומלץ זה האימג'ן
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רותם25/10/2020תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לניו בורן שהיא גם טיולוןאורית21/10/2020
מחפשת המלצה לעגלת ניו בורן שתשמש אותנו גם כ טיולון לטווח ארוך ושלא נצטרך לקנות חדש לאחר תקופה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/10/2020שלום אורית,
אני לא ממליץ לקחת את השיקול של שימוש מלא ל-3 שנים ברכישת עגלה. אני מכיר לא מעט הורים שבגלל השיקול הזה רכשו עגלה שלא נוחה לתינוק ובסוף רכשו עגלה נוספת. כמוכן 90% מההורים בסופו של דבר ירכשו טיולון כאשר הסיבות לכך הן: הטיולונים שוקלים כמחצית או פחות מעגלות, יותר קומפקטיים, לרוב נמכרים במחירים ממש זולים כך שזו לא הוצא רצינית, הורים רבים מעדיפים לחרוש ולהאכיל בטיולון זול ולשמר את העגלה לתינוק הבא. אני מסכים מאוד עם העניין שאם כבר לרכוש טיולון אז שיהיה בשלב מאוחר ככל הניתן כי בכל זאת, עגלות תינוקות יותר נוחות לתינוקות מאשר טיולונים.
בנוסף, אני ממליץ לרכוש עגלה דו כיוונית לתינוק. לדעתי ולפי מחקרים יש חשיבות עצומה לכך שתינוקות יהיו מול ההורה עד גיל שנה +
וכמו שרשמתי, זו עוד סיבה למה אני ממליץ לרכוש טיולון ככל שיותר מאוחר.
לדעתי עגלות כמו בוגבו בי, סייבקס מיוס, בייבי בוס טייגר או בובקט, איזי ווקר צ'ארלי יכולות לשרת עד גיל 3 מכיוון שהן יחסית קלות (באזורים של 8-10 ק"ג, לצורך העניין טיולון קל שוקל סביב 5-6 ק"ג), יותר קומפקטיות מעגלות ממוצעות ולכן יש לא מעט הורים שמשתמשים בהם ללא רכישת טיולון נוסף או רוכשים טיולון ממש בסיסי שיהיה זרוק באוטו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת עגלה לקראת לידה ראשונהרעות21/10/2020
אנחנו לקראת לידה ראשונה, ומחפשים המלצה לעגלה שתענה על הצרכים שלנו, אשמח לשמוע את המלצתך על דגמים שיכולים להתאים, וכן סדר גודל של המחיר.
1. עגלה לא כבדה ונוחה לקיפול.
2. נוחות של התינוק: מבחינת הבדים, אמבטיה מרווחת, אוורור.
3. נוחות של ההורה: בניוד, ואם ארצה לשים תיק עגלה, שיהיה מקום ולא יפריע לתנועה וליציבות העגלה.
4. ניתן לכבס את הבדים.
5. טיולון שניתן לשים בשני הכיוונים.
בעלי ואני בערך באותו גובה, לא גבוהים, כך שאין צורך בידית מתכוונת, והרכב מרווח כך שגם אם הקיפול לא קטן זה בסדר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/10/2020שלום רעות,
ראשית גם לא הוגדר תקציב כך יותר קל לכוון.
שנית חשוב לי לציין תמיד, ככל שהעגלה תהיה יותר מרווחת לתינוק באורך ובגובה כך משקלה יטפס והקיפול יהיה יותר גדול לכן זה תמיד מתנגש עם נוחות ההורה.
לדעתי העגלות שלנו של בייבי בוס הן הקרובות ביותר לשלמות.
הן מרווחות לתינוק גם באמבטיה וגם בטיולון, מציעות מזרן נושם באמבטיה, רשתות איוורור לאמבטיה ולטיולון, גגונים ענקיים וכל זאת על משקל של 8.2/8.7 ק"ג (תלוי בדגם), קיפול ביד אחת לגודל קומפקטי, כדי לא להתפשר על נוחות הניוד (לנוחות ניוד טובה צריך גלגלים גדולים וקפיצים טובים) שמנו גלגלים בגודל גדול מהממוצע אך לא גדול מדי, הם עשויים מחומר מיוחד ולכן הם מקנים את נוחות הניוד הטובה ביותר, כמו גם בלימת זעזועים בשל קפיצים טובים וגדולים. ניתן לכבס את הבדים, הטיולון דו כיווני. אין בעיה לשים תיק כי יש ידית מתארכת שלא נועדה רק להורים עם הפרשי גובה אלא כדי שלא תהיה התנגשות עם המושב שהוא שוכב וגם כדי להקל בעליה וירידה ממדרכות.
יש דגם טייגר שנע סביב ה3000 ש"ח עם גלגלים יותר גדולים או בובקט שנע סביב 2500 ש"ח.
אם מוכנים להתפשר על המשקל ולטפס למשקלים של 11-13 ק"ג, לדעתי שלושת העגלות שמציעות הכי הרבה נוחות לתינוק ומרווח פנימי עצום הן פג פרגו בוק, איי.בי.סי דיזיין סלסה או אינגלזינה אפטיקה. כמוכן בגלל שהן מגיעות עם גלגלים גדולים הן מאוד נוחות לניוד. הן גדולות יותר בקיפול מהבייבי בוס שזה החלק הפחות בעייתי לכם. עניין המשקל הוא לשיקולכם.
מבחינת מחירים הסלסה נעה בין 2000-3000
אינגלזינה בלעדית לשילב ונמכרת סביב 3000-3500 ש"ח תלוי במבצעים.
פג בוק גם נמכרת סביב ה-3000 ש"ח יש בה שנתונים ישנים ולכן אפשר למצוא במחירים האלו. כדי להנות מנוחות ניוד מעולה שלה צריך לרכוש אותה עם שלדת S51 יתכן ותהיה תוספת תשלום עבור שדרוג השלדה ששווה לדעתי כל שקל בתוספת השדרוג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסוי גשם לעגלת בייבי בוס האם זה תוספת?אביגיל גנוט21/10/2020
שלום
תודה על ההמלצה המעולה לעגלת טייגר בייבי בוס,
רכשנו את הדגם החדש של 2020, העגלה פשוט מושלמת מכל הבחינות.
השידרוגים שנעשו מייפים אותה ממש.
שאלתי היא לגבי כיסוי גשם לעגלה,
אחותי קנתה את העגלה לפני כשנה וחצי והיא קבלה מגיני גשם ביחד עם העגלה, ללא תוספת עלות.
התאכזבתי לגלות שאני לא קבלתי. האם זה לא תוספת למוצר?
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר21/10/2020שלום אביגיל,
במשלוח הראשון של העגלות הן הגיעו עם מגיני גשם. אחד לאמבטיה ואחד לטיולון.
לאחר מכן בכל המשלוחים הבאים החלטנו להסיר כדי שנוכל להמשיך למכור במחיר סביר, כל השידרוגים והשיפורים שנעשו היו אמורים לעלות משמעותית את מחיר העגלה, נלחמנו, ספגנו וגם ויתרנו על הניילונים כדי שהמחיר לא יעלה. לצערי 2 הניילונים היו מייקרים את מחיר הצרכן ב-150/200 ש"ח. מניסיוני הניילונים האוניברסליים יעילים יותר, מכסים יותר טוב וגם יתאימו לטיולון עתידי באם תרכוש אחד כזה. כמוכן הם עולים פחות ולכן ההחלטה לוותר על המקוריים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון טיק טאק (מאמ) או לארה ( מקסי קוזי) או רויאל (אינפנטי)אור20/10/2020
הי קובי,
אשמח לדעתך מה עדיף לקנות מבין הטיולונים שציינתי בכותרת- לתינוק בן 10 חודשים. אשמח לדעת האם הגגון של הטיק טאק גדול ומכסה טוב כי נראה שהכל חשוף מהצד. תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2020שלום אור,
ראשית יש הפרשי מחיר.
המאמ היחיד שמציע שינוי מצבים עם לחצן. לדעתי הכי מתקדם מה-3. הגגון סביר ולא מעבר אך גם בשניים האחרים הגגונים לא להיט. אם רוצים משהו בסגנון של מאמ וגגון יותר גדול יש את ספורטליין וייפר, הוא מעט יותר גדול בקיפול אבל גם עם מושב טיפה יותר מרווח, גגון יותר גדול, סל יותר גדול וטיפה יותר נוח בניוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילון תקול בעגלת סלסה 4הודיה ו19/10/2020
היי, רכשתי את עגלת סלסה 4 ואני זוכרת שאמרת שאתה המשווק של העגלה בארץ. הצילון של הטיולון שלו תקול, למי אני פונה לתיקון? לא נראה שמשהו נשבר מרגיש כאילו אחת הצלעות זזה ממקומה. בכל מקרה האם יעזרו לי למרות שחלפה שנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר20/10/2020שלום הודיה,
ניתן דרך האתר של איי.בי.סי דיזיין לפנות במייל או בוואצאפ.
כמוכן בדף הפייסבוק של איי.בי.סי דיזיין ישראל.
משם אני או אחד מהצוות כבר יתדרכו מה לעשות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין מזרונים לתינוקאתי18/10/2020
שלום, מה ההבדל בין מזרון סליפ לי לסליפ לי דו??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום אתי,
לדו יש 2 שכבות מעבר לספוג כפי שיש בסליפ לי בדו יש עוד שכבה קשיחה. היא נועדה לשמש עד גיל שנה, היא מונעת מראש התינוק לשקוע בספוג אם התינוק מגיע למצב שהוא על הבטן, לכן לדעתי הוא עדיף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיבור איזופיקס לסלקל סייבקסלבנה18/10/2020
שלום
אני רואה שיש 2 סוגים ולא מצליחה להבין מה ההבדל ומה מתאים לסלקל שלי - סייבקס אטון xl.
ראיתי שיש 2 סוגי איזופיקס, אחד מתחבר עם חגורה, ואחד יש לו מן מוט כזה יורד..
מה ההבדל? מה עדיף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום לבנה,
יש בסיס אמריקאי שיש לו זוויות הטייה לסלקל ויש אירופאי שהוא איזופיקס עם רגלית מאחור.
מכיוון שבישראל נמכר הסלקל האירופאי אז אני לא ממליץ לרכוש את אותו עם בסיס אמריקאי שכן הם מעולם לא נבדקו יחד, בארה"ב הסלקל מעט שונה מהגרסא האירופאית שלו. לכן אני ממליץ על הדגם עם המוט העולה יורד למרוד שאין לו זוויות הטייה מה שמוריד מנוחות התינוק אך הבטיחות עדיפה בהרבה לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לסל קל לעגלת סיילוויקה18/10/2020
שלום,
בחרנו עגלה של ספורטליין CIELO Platinum
האם סלקל דגם אטון Aton XL- סייבקס Cybex מומלצץ ויכול להתאים לעגלה?
אשמח לדעת איזה סלקל יכול להתאים לעגלה זו ושאתה ממליץ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום ויקה,
אטון מקבל דירוג של 4 כוכבים. זה דירוג מעולה. אם רוצים 5 כוכבים אז צריך לטפס בתקציב לאטון 5. כמוכן גם ג'ואי אייג'ם מתחבר וקיבל דירוג של 5 כוכבים ללא בסיס. עם בסיס 4 כוכבים ככה שאז בינו לסייבקס XL עם בסיס הם זהים. ללא בסיס יש לג'ואי יתרון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה המהיר
ויקה18/10/2020אטון xl הוא משנת 2018 אם אני מבינה נכון הסלקים יכולים להיות על הכביש עד 5 שנים או שאני טועה? כיוון שאני רוצה לדעת האם ישמש אותי לילד נוסף
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/10/2020שלום ויקה,
זה מתחלק לשניים. אם יש תאריך יצור אז 6 שנים ממנו. לעיתים מצוין גם תאריך תפוגה/שימוש אחרון.
אם אין אז 5 שנים מיום השימוש הראשון ולא מהשנתון.
זאת בתנאי שהסלקל חדש ולא היה בשימוש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא ציקו נקספיט - מצב תקין?אלינור18/10/2020
היי קובי. הכסא מורכב באוטו וכך ניראית הבועה. שלב 1. האם תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום אלינור,
לא, הבועה צריכה להיות לפחות בין 2 הפסים הקיצוניים ולא לעבור אחד מהם. המצב המושלם שהיא במרכז אך גם אם תחרוג מכך אין בעיה, כל עוד היא לא עוברת את אחד הפסים. צריך לשחק עם המצבים להגיע למצב שהיא בינהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רצועות חדשות לטיולון בעגלת מליבו לתינוקליאת18/10/2020
שלום קניתי ברון לתינוק עגלת מליבו ליפני שנה והרצועות בעגלת טיולון ניקרעו תוכלו לסדר לי רצועות או לפחות למכור לי רצועות חדשות בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר18/10/2020שלום ליאת,
זה פורום התייעצות. הדרכים שאני יכול עזור הן:
1. לנסות לפנות ליבואן: דיקלית סחר סביר שלהם יש חלפים.
2. במידה ולהם אין כי העגלה כבר לא משווקת, לפנות לחברת הגלגל תיקון וחידוש עגלות, בדף הפייסבוק שלהם, הם יוכלו לסדר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


