מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- טיולון לתינוק בן 8 חודשיםסיון02/04/2020
היי קובי,
תוכל להמליץ בבקשה על טיולון לתינוק בן 8 חודשים. חשוב לנו שיהייה נוח לתינוק ושיתקפל לגודל שניתן לקחת למטוס, רצוי דו כיווני אבל לא חובה. הטיולון מיועד להישאר בגן אז בתקציב יחסית נמוך. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר03/04/2020שלום סיוון,
דו כיווני יש רק אחד של סייבקס, לדעתי פחות מוצלח ממה שקיים בשוק מלבד היתרון הגדול של הדו כיווניות.
באזורים של 500 ש"ח אני ממליץ על אינפנטי מגנום.
עד 1000 ש"ח אני ממליץ על מאמ טיקטק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות לגבי ספורט ליין סליוסיון02/04/2020
בהמלצתך קניתי ספורטליין סיילו
אמנם יד שניה.
אבל עד כה הייתי מרוצה היא באמת קלה ונוחה
עכשיו כשעברתי לשלב הטיולון צצו כמה שאלות-
1. אי אפשר לקפל אותה כשהטיולון כלפי פנים? זה לא נאמר לי בשום מקום לפני אבל תכלס זה לא מתקפל עד הסוף. וכשזה כלפי חוץ מתקפל בקלות
אני מפספסת משהו?
2. יש לי סלקל סייבקס אטון אמרת פה וגם קראתי בכמה מקומות שהוא אמור להתחבר לעגלה-אבל הוא לא!🤔
איזה סלקל כן מתחבר?
ממש ביאס אותי כי זה היה חלק מהשיקולים
3. קניתי יד שניה ממישהי(במצב טוב-היה בשימוש זמן מועט) והבעיה היחידה היא שבצד אחד הגגון יוצא מהמקום כל הזמן וזה מציק .זאת תופעה ששמעת עליה? מנסה להבין למה זה קורה. תכננתי ללכת לאיזו חנות אבל בגלל המצב לא יכולה
תודה רבה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/04/2020שלום סיון,
1. ניתן לקפל עם הפנים כלפייך, יש להעביר את זווית המושב שיהיה בו ישר עם השלדה, כלומר בין הידיות, להושיבו ואז להטות את המושב עוד קדימה, אז לקפל.
2. צריך מתאמים כדי לחברו, האם יש לכם מתאמים?
3. זה קורה לעיתים רחוקות בכל מדי דגמי עגלות. אני ממליץ לפנות ליבואן EGST, לצלם סרטון ולראות איך יוכלו לעזור מרחוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! לגבי המתאמים
סיון05/04/2020לגבי הקיפול- מקוה שהבנתי..אנסה. תודה רבה.
לגבי המתאמים- זה לא מתחבר למתאמים של האמבטיה. יש מתאמים נוספים שאמורים להתחבר?
קניתי יד שניה וקבלתי רק את המתאמים לאמבטיה.
ג. רעיון טוב לפנות לחברה. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/04/2020שלום סיוון,
ב. אכן כן, העגלה מגיעה כחדשה עם 2 מתאמים 1 לאמבטיה ועוד 1 לסלקל. אם הלקוחה שרכשה כחדשה רכשה ללא סלקל, יש חנויות שמוציאות מהקרטון כדי למכור בנפרד למרות שזה הגיע לה כי זה חלק מהמוצר.
ג. אם את פונה אז תבדקי לגבי המתאמים אם יכולים לשלוח לך.
בברכה,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיטת תינוק אנטי בייטalin02/04/2020
שלום קובי
התייעצתי איתך בנוגע למזרן תינוק ובהמלצתך אנחנו מזמינים את בייבי טק.
אבל לפי מה שראיתי יש שני גדלים 66 או 63, אני מעדיפה לקנות 66 כדי שיהיה יותר מרחב למרות שזה נשמע הבדל מזערי.
אחרי שחיפשתי המון באינטרנט ראיתי שרק מיטות של רהיטי טל הן בגודל של 66 סמ האם אתה מכיר עוד חברות בגודל כזה? באתר של סגל רשום 63 סמ
מה שקנה אותי בסגל שיש שם פלסטיק אנטי בייט ששמעתי שהרבה אמהות התלהבו ממנו ואצל רהיטטי טל אין כזה, האם אכן אנטי בייט זה קריטי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/04/2020שלום אלין,
אכן יש 2 גדלים מכיוון שהתקן בארץ מאפשר 2 גדלים.
לגבי האנטי בייט, זה מאוד תלוי בתינוק, יש כאלו שנושכים כל דבר ויש כאלו שפחות או כלל לא אז קשה לי לומר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל
alin02/04/2020תודה רבה.
האם לדעתך יש משמעות ל3 סמ? אני רוצה שיהיה מרחב אבל לא יודעת האם יש הבדל מהותי בנוחות וזה אכן יותר נוח לו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר03/04/2020שלום אלין,
זה בעיקר תלוי כמה תרצו למשוך עם המיטה, בחודשים ואפילו בשנה וחצי הראשונים לדעתי זה לא יהיה משמעותי. אם תרצו למשוך עד גיל שלוש אז כן תהיה למרווח משמעות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדל בין כסאות אוכל, האני ולאונץרועי31/03/2020
היי קובי,
אשמח לדעת מה ההבדלים בין הכסאות של בייבי מישל (האני ולאונץ)
והאם בתקציב של 250 ש"ח יש המלצה לכסא אחר.
חשוב לי נוחות לתינוק ותמיכה לרגליים, בני בן 7 חודשים והוא עדיין לא יושב אז גם כדאי שיהיה ניתן לכץשנות תנוחות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/04/2020שלום רועי,
הם די דומים, הלאנץ טיפה יותר מרווח אבל טכנית הם זהים.
בתקציב הזה לדעתי הם הכי עונים לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת ג'ואי ורסטרקסיפעת29/03/2020
שלום קובי,
רציתי לשאול מה דעתך על עגלת ג'ואי ורסטרקס? והאם היא עדיפה מהדגם
ג'ואי כרום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/03/2020שלום יפעת,
לדעתי מדובר בעגלה כבדה מאוד, קצת מסורבלת ועם גגון טיולון לא הכי מצל שיש. לדעתי הכרום יותר מוצלחת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה קובי.
יפעת29/03/2020תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה משולבת אמבטיה וטיולוןקארין28/03/2020
שלום קובי ,
אני מתלבטת ממש בין בוגבו בי 5 לסייבקס מיוס 2 (תינוק ראשון)
מבחינת האמבטיה , פתחי אוורור וכמובן הטיולון ונוחות מקסימלית לילד.
בנוסף מבחינת יציבות הגלגלים (מרבים לטייל ביער ומקומות עם חצץ)
על מה היית ממליץ בבקשה ? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/03/2020שלום קארן,
לדעתי המיוס מציעה אמבטיה יותר מוצלחת, גם יותר מרווחת וגם עם רשת איוורור. מצד שני לדעתי השלדה של הבי בכל הקשור לניוד הרבה יותר נעימה לנסיעה ולעליה וירידה ממדרכות.
המושב של הבי לדעתי מציע תמיכה טובה יותר מכיוון שהמושב יצוק מפלסטיק ולא מרשת כמו במיוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סל קל +מזרן למיטה ולעריסהענבר28/03/2020
היי קובי,
אשמח לעזרתך בנושאים הבאים:
1. סלקל - מחפשים סלקל שיתאים לעגלת ABC salsa 4 limited edition. מלבד חיבור לעגלה חשוב לנו שהסלקל יוכל להתחבר ברכב מקדימה ומאחורה, עם בסיס וישמור על רמת בטיחות גבוהה. חשבנו על הגו'אי I level אבל הוא לא מתחבר מקדימה לרכב כיוון שמתחבר רק באיזופיקס (אין איזופיקס במושב הקדמי). משם עברנו לאופציה של ה- i gemm.בחיבור עם בסיס יש ירידה של כוכב בטיחות.והייתי שמחה לדעת מה דעתך וכמה זה קריטי, והאם יש אופציות נוספות לסלקלים איכותיים שיתחברו לעגלה.
2. מזרן לעריסה- אני מעוניינת לקנות את העריסה המתחברת של "בייבי מישל" עם מזרון נושם לעריסה של בייביטק. נכון לעכשיו לא מוצאת מזרון שמתאים למידות העריסה 40X83. האם יכול להמליץ על מזרן נושם טוב לעריסה זאת? ובכללי, מה דעתך על העריסה?
3. מזרן למיטה- אנחנו מעוניינים במיטה של סגל (דגם בינגו) המתאימה למזרן סטנדרטי 63X127. אנו מעוניינים לרכוש למיטה את מזרון האימג'ן 360 של שילב. האם יש לך המלצות נוספות למזרנים?
תודה,
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/03/2020שלום ענבר,
1. אכן האייג'ם אופציה טובה, ואכן יורד כוכב כאשר מוספים בסיס, עדיין דירוג של 4 כוכבים נחשב לבטיחותי מאוד. אם רוצים 5 כוכבים אז סייבקס אטון 5 או Q נשארים עם הדירוג הזה גם עם בסיס. אם יש פער גדול במחיר אז אני ממליץ ללכת על הג'ואי מכיוון שהסלקל משמש לתקופה מאוד קצרה ואת ההשקעה הרצינית יותר אני ממליץ לעשות בכיסא בטיחות.
2. לדעתי בכל חנות שמוכרת את העריסה צריך להיות מזרן במידות. אין מזרנים נושמים לעריסה, יש מזרן עם בד רשתי ואין הבדלים בין היצרנים שיש להם תו תקן ולכן, כל מזרן עם בד רשת מומלץ.
3. האימג'ן מומלץ מאוד ובייבי טק מולטיפלואו שלא נמכר בשילב, די זהה לו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון לילו - היי סטנדרטנעמה27/03/2020
קובי שלום ,
אשמח לשמוע חוות דעתך על הטיולון של חברת היי סטנדרט .
דגם לילו 1 .
נתקלתי בה בחיפושי ברשת אבל לא ראיתי המלצות או חוות דעת כלשהן .
אהבתי אותה בגלל הרוחב ונראה שנוחה ובטוחה יותר לילד וכן מתקפלת יחסית בקלות , הבן שלי כרגע בן שנה וחצי ...
תודה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/03/2020שלום נעמה,
לדעתי טיולון מאוד בסיסי, לדעתי יש טובים ממנו כמו מאמ נאו שטיפה יותר יקר או אינפנטי מגנום שנמכר באותו המחיר פחות או יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון לילו - היי סטנדרט
נעמה30/03/2020תודה קובי
אשמח אם תוכל לפרט מה הכוונה 'בסיסי'. כן רציתי לדעת האם העגלות בטווח מחירים הזה יציבות ובטוחות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר31/03/2020שלום נעמה,
בענייני בטיחות ויציבות כמעט שאין הבדל גם לא מול דגמים יותר יקרים, כולם עוברים את אותן בדיקות במכוני התקנים (אירופאי או ישראלי או גם וגם).
לדעתי העגלות שציינתי יותר נוחות לתפעול ויותר נוחות בניוד.
בסיסי הכוונה לידית האחיזה שלדעתי קצרה מדי, זה יקשה מאוד בעליה וירידה ממדרכות, לא יהיה נוח לשים תיק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כביסה לעגלת סיילורחלי24/03/2020
שלום,
לאחר התייעצות איתך החלטנו לבסוף לרכוש עגלת סיילו pl של ספורטליין.
אני מעוניינת לכבס את החלקים לפני הנחת התינוק, האם יש הוראות כביסה מיוחדות? (לא מופיע בעלון לצרכן) ניתן לכבס את המזרן של האמבטיה?
תודה רבה,
רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/03/2020שלום רחלי,
אני ממליץ לא לכבס, פשוט לרכוש סדין לאמבטיה ולכבסו.
אם בכל זאת רוצים לכבס, ההמלצה שלי תמיד שטיפה ידנית כי הבדים מאוד עדינים או ניקוי יבש במכבסה. אם בכל זאת רוצים לכבס, בעלון יש טלפון של המשווק ואני ממליץ לפנות אליהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת עריסה לתינוק לחודשים ראשוניםדנה22/03/2020
היי קובי,
מתלבטת האם כדאי לקנות עריסה לחודשים הראשונים, במידה וכן איזה עריסה אתה ממליץ? (בדגש על מזרן איכותי). בנוסף, יש מספר עריסות עם רשת בצדדים, האם זה לא בעייתי מבחינת שלב ההתפתחות של הראייה של התינוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/03/2020שלום דנה,
אני אישית פחות אוהב עריסות רשת. יותר ממליץ על עריסות עץ, לא ממש משנה איזה רק שיהיה אישור מכון התקנים.
לגבי המזרן, גם כאן רק שיהיה תו תקן, אני יותר ממליץ על מזרן עם עיטוף בד רשת ולא שעוונית, מעבר לזה, חבל לרכוש מזרנים יקרים מכיוון שזה רק ל-3 חודשים בהם התינוק לא מתהפך. ההשקעה הגדולה צריכה להיות במזרן למיטה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעריסה מתחברת
דנה23/03/2020תודה רבה!
הבנתי שלעריסות המתחברות למיטות ההורים אין תו תקן בארץ? מה דעתך לגביהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/03/2020שלום דנה,
אכן ככל שידוע לי אין תו תקן. היות ויש באירופה תקן אירופאי לחלק גדול אני חושב שזה מספק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזרן לעריסה
דנה02/04/2020תוכל להמליץ על מזרן/יצרן ספציפי לעריסה? נומו/ קינג קויל צד קשיח/ בייבטק נושם..
לפי מה שאני מבינה עדיף שיהיה קשיח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/04/2020שלום דנה,
מזרני עריסה שונים ממזרני מיטה ולהבדיל מהם לדעתי אין צורך במשהו מתוחכם. כמוכן כולם בעובי 4 ס"מ, עובי כלכך דק שאין לאן לשקוע ולכן זה תמיד יהיה קשיח. 2 הנקודות שאני ממליץ כן לשים לב אליהן הן:
1. לוודא שיש למזרן תו תקן
2. אני ממליץ על מזרן עם ציפוי בד רשתי ולא שעוונית, גם יותר נעים לשינה בקיץ או בחורף וגם עם בלאי נמוך יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פג פרגו בוק פלוס יד 2 או עגלה אחרת?ספיר דיין21/03/2020
שלום קובי, אשמח לעזרתך. יש לי אפשרות לקנות את הפג פרגו בוק פלוס 2014 במחיר של 700 ש"ח (כולל סלקל ומתאם) במצב מעולה, ואני מתלבטת אם עדיף לקנות אותה או לקנות עגלה חדשה בתקציב של עד 2500 ש"ח (כולל סלקל). הפרמטר הכי חשוב לי הוא עלייה במדרגות בנוחות יחסית (קומה ראשונה, מדרגות סטנדרטיות) ונוחות של התינוק. מה דעתך? רק אציין שאין לי שום בעיה עם יד 2, אני מתלבטת על כל שהעגלה "ישנה"- משנת 2014. אם אתה חושב שעדיף לקנות חדשה, אשמח לדעת איזו עגלה עומדת בתקציב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/03/2020שלום ספיר,
ראשית, אסור לעלות מדרגות עם עגלה פתוחה ותינוק בתוכה! יש לקפל ואז לעלות. נכון לא נוח, נכון, בסוף כולם עולים עם העגלה פתוחה אבל, זה גורם נזק לעגלה עד מצב של שבר.
לגבי הפג. החיסרון של דגם 2014 הוא שאם מקפלים עם הטיולון כשהוא פונה לכיוון הנסיעה, הקיפול ענק ולכן צריך לנתק את הטיולון טרם הקיפול. רק ב2016 יצא מושב הפופאפ שאיפשר לקפל עם הטיולון גם שהוא פונה לכיוון הנסיעה.
כל הפג אינן מצטיינות בעליה וירידה ממדרכות גבוהות (אז גם לא במדרגות אם בכל זאת תבחרו לעלות ולרדת). רק ב2019 יצאה שלדת S עם ידית טלסקופית (שאגב אפשר לרכוש אותה לחוד)
לגבי הסלקל, לצערי פג תוקפו, מותר 5 שנים מיום השימוש הראשון או 6 שנים מיום היצור (אם מוטבע כזה על המוצר), בכל מקרה לדעתי בשני המקרים הסלקל ללא תוקף.
לגבי עגלה חדשה: ההמלצות שלי לתקציב הן: בייבי בוס בובקט, בייבי מונטסרס מרלה או ספורטליין סיילו כאשר מה-3 לדעתי הבובקט הכי תתאים לדרישות שלכם מכיוון שהיא הקלה ביותר והנוחה ביותר לניוד ועליה וירידה ממדרכות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! שאלה על הסלקל-
ספיר דיין23/03/2020איזה סלקל מתאים לעגלות שציינת? אני חייבת לציין שהסלקל הקודם שלנו היה של פג והוא היה מדהים...התינוקות אהבו מאוד לישון בו. יש סלקלים שבהם תינוקות לא מפסיקים לצרוח משום מה. אז כמובן שבטיחות היא במקום הראשון אבל אשמח אם תוכל להמליץ על סלקל נוח, שקל לחגור אותו ומתאים לעגלות שציינת.
אגב, היכן אפשר לרכוש את העגלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/03/2020שלום ספיר,
לכולם מתאמים סלקלים של: מקסי קוזי (נמכרים רק בשילב), ג'ואי, אבינוט ואוונפלו.
לסיילו ולמרלה גם מתאמים בנוסף סלקלים של סייבקס.
כל הסלקלים ברמה טובה עד גבוהה, לדעתי ג'ואי אייג'ם מאוד נוח, מחירו סביר ועם 5 כוכבי בטיחות.
לגבי העגלות, ניתן להשיג בחנויות רבות, כל חנות תחזיק משהו אחר כך שקשה לי לכוון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן איכותי למיטת תינוק בטווח מחירים מוזלalin21/03/2020
שלום קובי,
ראיתי שהמלצת על מזרן של ביביי טק ומזרן 360 שנמכר בלעדית בשילב.
אך לצערי המחירים שלהם מאוד גבוהים בשבילנו, הבן שלי בן חצי שנה וכרגע יש לו מזרן שירשנו כעת אני רוצה לקנות לו מזרן חדש ואיכותי.
האם יש מזרנים טובים גם בטווח מחירים 500-800?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/03/2020שלום אלין,
בטווחים האלו אין מזרן נושם אך יש מזרנים דו צדיים.
אין לי המלצה על משהו ספציפי רק ללכת על מזרן ש:
1. יש לו תו תקן, אם לא בטוחים אפשר לבדוק מול מכון התקנים שלדגם הספציפי שתרצו לרכוש קיים.
2. לרכוש מזרן שהספוג שלא בצבע כחול ולא ירוק.
3. כשמצאתם מזרנים שיש בהם את סעיפי 1+2 לרכוש את הזול ביותר כי אין ממש הבדל (היקרים מציעים שכבה רכה של ויסקו או לטקס, לדעתי מיותר לגילאים צעירים ואת ההשקעה בכאלו מזרנים הייתי עושה במזרן נוער).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
alin23/03/2020תודה רבה על התשובה המפורטת!!
יש לי עוד שאלה בנושא כמה זה חשוב שיהיה מזרן נושם? זה באמת יעיל ובטיחותי לתינוקות שישנים על הבטן?
הבן שלי ישן על הצד ולפעמים מסתובב על הבטן וזה מלחיץ אותי לפעמים השאלה האם עם מזרן נושם באמת יעיל במצבים של שינה על הבטן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/03/2020שלום אלין,
ראשית, עד גיל שנה להשכיב רק על הגב. מה שציינת זו בדיוק הבעיה, תינוקות יכולים מגיל 3 חודשים להתהפך לבד על הבטן, הבעיה הגדולה שהראש שלהם כבד מהגוף ולכן בשכיבה על הבטן הראש יכול לשקוע במזרן רך, לכן יש במזרן הדו צדדי שכיבה קשיחה שמונעת זאת והיעילות של דו צדדי ונושם זהה בנושא הזה.
היתרון של נושם על דו צדדי שהוא יותר רך ולכן יותר נעים לשינה לחלק מהתינוקות. בנוסף הוא יעיל אם תינוק פולט, הנוזל מחלחל מטה בעוד בדו צדדי נשאר ויש סיכוי שהתינוק יבלע.
בשינה על הגב אם השמיכה עולה מעל לראש, במזרן נושם יכנס אוויר גם מלמטה. בחורף שמחממים את החדר, מזרן נושם מונע חימום יתר.
בתקופה שהילדים שלי היו תינוקות מזרנים נושמים לא היו נפוצים ולכן השתמשנו במזרן דו צדדי, כפי שציינתי את העבודה הוא עושה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
alin24/03/2020תודה רבה!!! אין על התשובות שלך תודה!
עזרת לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו נוסף
Alin26/03/2020שלום קובי,
במשך למה שענית לי חיפשתי מזרונים נושמים וראיתי שיש הרבה סוגים של מזרונים נושמים בבייבי טק במחירים יותר זולים.
לא הבנתי מה ההבדל בין המולטיפלאו לאחרים? שניהם נושמים האם יש הבדל משמעותי גם באיכות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/03/2020שלום אלין,
חשוב לציין שחנויות מגדירות כל מזרן עם בד רשתי כמזרן נושם, דבר שאינו נכון! מזרן נושם הוא מזרן ללא ספוג, מזרן נושם מאפשר מעבר אוויר חופשי בתוכו, דבר שמזרן עם ספוג אינו יכול לעשות. ככל שידוע לי בשוק קיימים 3 דגמים עם תו תקן או אישור מכון התקנים והם:
נומו, אימג'ן של שילב ובייבי טק מולטיפלואו.
יש דגמים נוספים בשוק שלדעתי אין להם תו תקן או אישור מכון התקנים, הדרך הכי טובה לוודא את עניין התקנים זה לבדוק מול מכון התקנים לפי שם היצרן והדגם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות על עגלה עם אמבטיה וטיולוןרן21/03/2020
שלום
מתלבטים לגבי עגלה שיכולה להיות אמבטיה וטיולון בעתיד
העגלות שראינו הן בייבי גוגר לוקס ואיוונפלו נובו אנחנו מעונינים בעגלה יחסית סבירה מבחינת משקל נוחה לקיפול וכמובן שתהיה נוחה לתינוק בכל העונות ? האם אחת מהמוזכרות הן טובות או שיש לך המלצה אחרת ? תודה והמשך יום מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/03/2020שלום רן,
לדעתי 2 העגלות לא ברמה גבוהה.
הג'וגר יותר קלה, יותר קומפקטית ולדעתי הטיולון שלה יותר מוצלח מכיוון שהוא מספק מושב יצוק שמספק תמיכה טובה יותר לתינוק.
לדעתי הניוד שלה לא מוצלח (גם של האוונפלו).
הקיפול יחסית נוח אבל הפתיחה מסורבלת, גם הברקס דורש תרגול.
האוונפלו מגיעה עם סלקל שלדעתי יש טובים ממנו, הקיפול שלה יחסית גדול אם משווים לג'וגר. ג'ואי כרום שדומה לה בגדול הקיפול לדעתי יותר מוצלחת.
בתקציב שבאזורי 2000-2200 ש"ח הייתי יותר ממליץ לבדוק את בייבי מונסטרס מרלה, ספורטליין סיילו ובייבי בוס בובקט, לדעתי כולן יותר מוצלחות מאוונפלו או הג'וגר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השוואה בין סלסה 4 לבין הספורטליין xlDana19/03/2020
היי , מתלבטת בין הסלסה לבין הספורטליין המשודרגת יותר, נדמה לי שזה הדגם xl... אשמח לחוות דעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/03/2020שלום דנה,
האמת 2 מוצרים יחסית שונים וזה יותר תלוי מה ההעדפות שלכם?
הסיילו מעט יותר קלה, מעט יותר נוחה לקיפול וגם יותר קומפקטית לאחר הקיפול, רוחב השלדה של הסיילו יותר צר, במקומות צרים יהיה יותר נוח להתנייד איתה. בסלסה מצד שני מקבלים אמבטיה וטיולון הרבה יותר מרווחים, סל חפצים הרבה יותר גדול, מערכת קפיצים הרבה יותר איכותית, טיולון גבוה יותר עם תמיכה טובה יותר לדעתי. נוחות ניוד עדיפה, מזרן נושם ועבה יותר באמבטיה, גגונים יותר גדולים עם מסנן UV ועוד.
לסיכום: לדעתי הסיילו תהיה יותר נוחה להורה והסלסה תהיה יותר נוחה לתינוק ולניוד. לכן כפי שציינתי תחילה, תלוי מה ההעדפה שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! שאלה נוספת-
דנה20/03/2020לגבי עריסה של מיניגו האם אתה מכיר? יש לה תו תקן? מה דעתך עליה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר20/03/2020שלום דנה,
ככל שידוע לי לכל מוצרי החברה הזו יש אישור מכון התקנים (תו תקן ניתן רק למוצרים שמיוצרים בישראל). תמיד אפשר לפנות למכון התקנים ולוודא זאת מולם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
דנה20/03/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל לבייבי בוס טייגרishay18/03/2020
האם סלקלים שהזכרת למעלה הם תואמים גם ללא מתאם או שנדרש מתאם כדי לחבר אותם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/03/2020שלום ישי,
תמיד חייב מתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


