פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • עגלה ראשונה - התייעצות
    דנה
    22/04/2020

    מתלבטת בין 2 עגלות
    סייבקס מיו 2 או נונה?.

    חשוב שתהייה עגלה קלה ונוחה לתפעול.
    והאם ההבדל בין 2 העגלות הוא משמעותי
    גרה בקומה 2 ללא מעלית לכן זה חשוב.
    אך גם הציבות שלה
    העגלה תשמש כמה שנים קדימה לילדים הבאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה ראשונה - התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום דנה,

    שתיהן יחסית קלות, קומפקטיות ונוחות לתפעול. לדעתי הנונה נוחה יותר לניוד והמושב שלה לדעתי תומך יותר. שתיהן יחסית יציבות.
    החיסרון בנונה שהיא נמכרת ברשת אחת ללא תחרות ולכן אין אפשרות למצוא אותה במחירים זולים יותר.
    כמוכן אין לה קפיצים איכותיים לדעתי, אם גרים באזור עם דרך משובשת הניוד יהיה פחות נוח לדעתי מבחינת התינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלת אופן ילד בן שנתיים
    יעל
    21/04/2020

    קובי שלום
    תודה רבה על העזרה בפורום!
    יש לי שאלה בנוגע לתלת אופן ובכלל לכלים לשימוש בחוץ.
    יש לי ילד בן שנתיים, עד עכשיו בטיולים ארוכים אם היה מתעייף אחרי שנסע בגו'ק, היה יושב בטיולון. עכשיו נולד לו אח ואנחנו מתלבטים אם לקנות לו תלת אופן בסגנון של הדונה - לא זוכרת את שם הדגם שלהם.
    הסיבה של דגם מסוג כזה היא שאם הוא מתעייף אנחנו יכולים להסיע אותו עם משענת והצללה.
    כמו כן, אנחנו גרים בקומה שלישית בלי מעלית לכן מעדיפה דגם שמתקפל ונפתח בנוח אם אני עם תינוק נוסף.
    קראתי מהודעות אחרות בפורום שכתבת שתלת אופן מסוג זה הוא עד גיל שנתיים - האם הוא עד גיל זה בגלל הגודל? או סיבה אחרת? עד איזה גיל ניתן לנסוע על התחת אופן הנל? יש לציין כי הג'וק כבר קטן בגודל ולא נוח..
    האם יש לך הצעה לכלי אחר שיתאים לגיל זה יותר אבל שיענה גם על הצורך במידה והילד מתעייף?
    והאם במידה וכן נראה לך שמתאים כלי כזה יש דגם מועדף?
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תלת אופן ילד בן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום יעל,

    לגבי הגיל: כן, טכנית זה עד ממוצע שנתיים (כמובן שבהתאם להתפתחות התינוק ויש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות), אז המוצר הופך לאופניים שהילד אמור לדווש לבד, מניסיוני נדיר שזה קורה ובדרך כלל בשלב זה אנשים מאפסנים את המוצר.
    לגבי הצורך שלך, ההצעה היחידה שלי והיא בעייתית נכון לימים אלו, לבדוק פיזית ולהושיב את הילד בתלת אופן ולראות אם נוח לו ולהעריך כמה זמן תוכלו להשתמש בהם.
    אין לי הצעה אחרת למוצר עם גגון וידית דחיפה, זה או תלת אופן או טיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת עגלה לתינוקת ראשונה
    תומר
    21/04/2020

    היי קובי,

    אנחנו גרים בתל אביב בבניין עם מעלית וחניה צמודה. בהתחלה חשבנו על הbee5 וכשראינו אותה היא מיד ירדה מהפרק כי האמבטיה נראית ממש מצ'וקמקת. ראינו את המונה במוצצים שנראית יותר טוב, אבל אז ראינו את האוייסטר 3 אחרי שהבנו שאנחנו לא צריכים עגלה אקסטרה קלה וקומפקטית כי יש מעלית וחניה צמודה.

    אז כרגע, חוץ מה אוייסטר 3 אין לנו באמת כיוון ונשמח לעוד המלצות.

    בברכה,
    תומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום תומר,

    זה באמת תלוי מה הדרישות כי עגלות כמו האויסטר יתנו לכם נוחות ניוד עדיפה, בעיקר בדרכים משובשות ופארקים, יהיו יותר מרווחות ולכן לדעתי יותר נוחות לתינוק (בעיקר בחורף עם לבוש עבה) אבל, זה הצד השני של המטבע, הן יותר כבדות ויותר גדולות לאחר הקיפול. יש לכם תנאים שבהחלט מכסים על החסרונות האלו אך מניסיוני יש כאלו עם התנאים שלכם ואף טובים יותר שעדיין יעדיפו את הנוחות שלהם, מה שנקבל בבי (משקל קל, קיפול נוח וקומפקטי).

    אז אם בכל זאת הכיוון הוא אויסטר, הייתי ממליץ גם לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה שמציעה מרווח פנימי מפנק לתינוק, היא גם גבוהה (מה שיעזור להורים לא להתכופף בהכנסה/הוצאה של התינוק מהעגלה), קפיצים יחודיים, משקל סביר, גודל סביר לאחר הקיפול, נוחה לתפעול וכרגע גם במחיר סביר.
    האויסטר לדעתי עגלה טובה מאוד אבל, היא מיובאת ע"י רשת אחת ולכן אין תחרות עליה. לדעתי זה משהו שחשוב לציין.
    אפשר להוסיף לשיקול גם את פג פרגו בוק פלוס או אינגלזינה אפטיקה שהן דומות ברעיון (מרווחות עם גלגלים גדולים). מדובר ב-2 מותגים איטלקיים שלדעתי החיסרון שלהם הוא שבישראל אם רוצים לחבר סלקל לעגלה מחויב לרכוש את הסלקלים שלהם בעוד שבאויסטר או בסלסה יש מגוון גדול מאוד של סלקלים שמתחברים כך שאפשר ללכת על מוצר שתואם יותר את הדרישות שלכם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכב יחיד

    תומר
    22/04/2020

    תודה על התגובה!
    האמת שעכשיו אני עוד יותר מבולבל כי פתאום "נזכרתי" שיש לנו רכב אחד, ולא יודעים אם הגן יהיה קרוב לבית אז יש סיכוי שנצטרך להתנייד בתחבורה ציבורית.
    בהתחשב בכך, אולי בכל זאת עדיף קטנה וקומפקטית? האמת שראינו את הנונה ואהבנו אותה. אני קורא גם הרבה המלצות על הסייבקס מיוס 2. בקיצור שוב מבולבלים ונשמח לדעתך😊

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום תומר,

    אז כמו שרשמתי יש לזה את החסרונות.
    גם הנונה וגם המיוס לדעתי סבירות בנוחות הניוד ופחות מרווחות מהדגמים שרשמתי.
    הנונה לדעתי יותר נוחה לניוד. שתיהן קלות, נוחות לקיפול וקומפקטיות. לדעתי הנונה יותר מוצלחת מהשתיים.
    בנוסף להן אני ממליץ לבדוק גם את בייבי בוס טייגר שגם קלה, גם קומפקטית ונוחה לקיפול וגם מרווחת, יש לה גלגלים יחסית גדולים עם קפיצים טובים ולכן נוחות הניוד די ברמה של העגלות הגדולות עם היתרון של עגלה קלה וקומפקטית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסאות בטיחות לתאומים
    טליה
    20/04/2020

    קובי שלום,

    נשמח להמלצה לכיסאות בטיחות לרכב מגיל לידה. אנחנו בעז"ה לקראת לידת תאומים וחשוב לנו שהם יהיו מספיק צרים כדי שמישהו נוסף יוכל לשבת איתם מאחורה וגם שיהיו במחיר סביר..
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיסאות בטיחות לתאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/04/2020

    שלום טליה,

    הכי צרים שיש כיום בשוק וברמת נוחות טובה הם גרקו סלים פיט. אם מפשרים על הנוחות אז במחיר יותר טוב יש את קוסקו סנרה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרן נומו או בייביטק מולטיפלואו
    בת אל
    20/04/2020

    היי קובי אשמח לחוות דעתך האישית בנוגע ל2 המזרנים הללו מה מומלץ יותר למיטת תינוק כמו כן אם יש לך המלצה אחרת ממש אשמח לתגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/04/2020

    שלום בת אל,

    שניהם לדעתי מומלצים מאוד יחד איתם אני גם ממליץ על אימג'ן של שילב.
    אני אישית יותר אוהב את המולטיפלואו או האימג'ן כי הם יותר רכים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה :).

    בת אל
    20/04/2020

    תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות על עגלת תאומים
    טליה
    19/04/2020

    קובי שלום.
    רצינו להתייעץ לגבי עגלת תאומים. מתלבטים בין בייבי מונסטרס לבין מאוונטיין באגי...
    נשמח לדעת מה אתה ממליץ ואם יש לך המלצות נוספות נשמח לשמוע.
    בנוסף נשמח לדעת אם יש אפשרות לחבר סל-קל לשנייהם ואם זה נוח ליישום?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות על עגלת תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/04/2020

    שלום טליה,

    לדעתי המונסטרס מציעה הרבה יותר, גם צמיגים וקפיצים איכותיים יותר, גם ידית מתכווננת, גגונים יותר גדולים, מדרך רגליים מתכוונן ולכן המושבים גם יותר ארוכים, בנוסף יש אופציה לאמבטיה רגילה או רכה כאשר בבאגי רק אופציה אחת של אמבטיה.
    מבחינת סלקל, טכנית ניתן לחבר על שתיהן אבל בשני המקרים זה די מסורבל ואני ממליץ לוותר על אופציה זו.

    מבחינת המלצות אחרות, תלוי מה הדרישות כי הבאגי והמונסטרס מאוד יחודיות בקטע של מרווח הגלגלים האחוריים.
    יש גם אופציה של עגלת רכבת כמו הזום של איי.בי.סי דיזיין שעליה מאוד נוח לחבר סלקלים והאמבטיה והטיולון הם בגודל של עגלת יחד, הרוחב 60 ס"מ אבל האורך זה החיסרון ולכן היא לא מתאימה לכל אחד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות על מספר עגלות ללידה
    אביבית
    19/04/2020

    שלום קובי

    אחרי שישבנו עם עצמנו וראינו מה עדיף ומה פחות והן מבחינת נוחות והן מבחינת תקציב
    הגענו לבחירה בין כמה עגלות וכמובן שאם יש דומות נשמח לשמוע ממך

    העגלות הם:
    EVO XT מבית גרקו

    Muze LX travel system הכוללת סלקל

    עגלת תינוק משולבת Elea בבה קונפורט Bebe Confort


    נשמח לשמוע מה עדיף ממה הן מבחינת משקל נוחות התינוק ועוד פרמטרים נשמח לשמוע
    וגם כמובן אם ישנם ממך עוד המלצות לעגלות אחרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/04/2020

    שלום אביבית,

    מדובר ב-3 עגלות מאוד מיושנות. לגבי האיבו והאלאה אני לא יודע אם עוד מוכרים אותן.
    מבין ה-3 המיוז לדעתי לא מומלצת, היא מאוד בסיסית עם טיולון חד כיווני. האלאה לדעתי האיכותית מה-3 גם ברמת הגימור והחומרים, גם ביכולת הניוד והבדים וגם מבחינת הסלקלים שמתחברים עליה. גם האלאה וגם האיבו יחסית כבדות ושוקלות מעל 10 ק"ג.

    לגבי המלצות אחרות, השאלה היא מהן הדרישות שלכם ומה התקציב?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות על מספר עגלות ללידה

    אביבית
    20/04/2020

    התקציב הוא עד 1200 שח

    ולגבי הדרישות
    שתהיה עגלה חזקה מחומרים טובים וחזקים כמובן שתהיה קלה ולא כבדה אבל שתהיה יציבה בדרכים

    גם חשוב לנו שתהיה נוחה לתינוק

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/04/2020

    שלום אביבית,

    בתקציב הזה אין יותר מדי אופציות. כמוכן אם רוצים עגלה חזקה ואיכותית, המשקל יהיה בהתאם וכנ"ל להליכה בדרך משובשת, גלגלים איכותיים וקפיצים גם מעלים את מחיר העגלה וגם משקלה.

    באזור התקציב ואולי טיפה מעליו יש את סירקל ראבנה וג'ואי כרום שסה"כ חזקות, נוחות לניוד וגם מתאימות לדרך משובשת.

    אם יכולים להגיע לאזור של 2000 ש"ח אנחנו יוצאים במבצע ליום העצמאות לעגלת סלסה בצבע כחול כהה, היא מושלמת לדרך משובשת, סופר חזקה ובמשקל יחסית סביר. בימים רגילים היא עולה 3000 ש"ח+.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלסה

    קובי
    21/04/2020

    היי
    על איזה דגם של הסלסה מדובר? ואיפה החנות שלכם נמצאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/04/2020

    שלום אביבית,

    סלסה 2019 זה הדגם החדש, בצבע כחול כהה. אנחנו נמצאים באזור פתח תקוה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזרון למיטת תינוק
    שירה
    19/04/2020

    שלום קובי,
    מה המזרון המומלץ ביותר מבחינתך למיטת תינוק?
    בן ארבעה חודשים

    ובאיזה גיל מומלץ להעביר מסלקל לכיסא בטיחות? על איזה ממליץ לרכב קטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזרון למיטת תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/04/2020

    שלום שירה,

    אני ממליץ על מזרן נושם ה-3 המובילים בתחום הם: נומו, אימג'ן 360 של שילב ובייבי טק מולטיפלואו.

    ההעברה מסלקל לכיסא, טכנית יש המון כיסאות מגיל לידה אז מתי שנראה לכם שצפוף לתינוק בסלקל. ברוב המקרים זה בין 6-8 חודשים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק ילד ראשון
    מיטל
    19/04/2020

    איפה ניתן להשיג את עגלת בייבי בוס טייגר.ומה מחירה?
    איזה סלקל יכול להתחבר לעגלה הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת תינוק ילד ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/04/2020

    שלום מיטל,

    מהיכן אתם?
    מתחברים סלקלים של מקסי קוזי, ג'ואי, אבינוט ואוונפלו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק ילד ראשון.

    מיטל
    19/04/2020

    צפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/04/2020

    שלום מיטל,

    כרגע הנקודה הכי צפונית שאנו משווקים היא חיפה. כל שאר הנקודות הן במרכז, דרום וי"ם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק ילד ראשון.
    מיטל
    17/04/2020

    לסייבקס יש שני דגמים: מיוס 2 וביליוס 3(דגם חדש יחסית),הראשונה יקרה משמעותית ,אשמח להשוואה בין שני הדגמים והאם הזולה יותר היא גם עגלה טובה.
    בנוסף אשמח אם תתייחס לעגלה MAMAS &PAPAS ארמדילו XT3 בהשוואה לשתי העגלות הנ"ל.
    אני עתידה להיות אם יחידנית חשוב לי עגלה נוחה לקיפול ,לא כבדה,מבחינת עבירות ,כרגע גרה בשכונה לא הכי מסודרת מבחינת מדרכות ובכוונתי לעבור אחרי הלידה לקיבוץ/מושב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת תינוק ילד ראשון.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/04/2020

    שלום מיטל

    מבחינת סייבקס, 2 עגלות שונות לחלוטין! הבליוס יותר כבדה (משמעותית), הרבה יותר מסורבלת לקיפול, הרבה יותר גדולה לאחר הקיפול ולכן רחוקה מלענות לדרישות שלך.

    בין מיוס לארמדילו: המיוס משמעותית יותר קלה כ- 3 ק"ג פחות. הארמדילו יותר נוחה לניוד ולעליה וירידה ממדרכות, לדעתי המושב שלה מספק תמיכה טובה יותר לתינוק. הארמדילו מתקפלת גם כאשר הטיולון פונה אלייך (במיוס רק לכיוון הנסיעה), הארמדילו זולה משמעותית.
    לדעתי הארמדילו תואמת יותר לרוב הדרישות חוץ מהמשקל.
    הייתי ממליץ גם לבדוק את בייבי בוס טייגר שמציעה את יתרונות הארמדילו רק שוקלת כמו המיוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק ילד ראשון

    מיטל
    17/04/2020

    תודה רבה עזרת לי מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על עגלות
    חבצלת
    16/04/2020

    רציתי לשאול על עגלות אני אפרט אותם ואשמח לחוות דעת עליהם כי לא מצאתי בשום מקום מקווה שכאן אמצא

    עגלה 1: טיולון-רויאל-אפור-infanti-אינפנטי

    עגלה 2: joie muze LX

    אלו עגלות שמצאתי מגיל לידה במחיר שפוי
    אם יש המלצות אחרות אני אשמח לשמוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת על עגלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/04/2020

    שלום חבצלת,

    לא הייתי ממליץ על אף אחת מהן. נכון הן זולות אבל גם מאוד מאוד בסיסיות. כמוכן הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+.
    הייתי ממליץ להשקיע יותר לכיוון ה1500 ש"ח וללכת על עגלות כמו ג'ואי כרום או סירקל ראבנה.
    אם בכל זאת, מבין ה-2 הג'ואי הרבה יותר טובה מכל הבחינות כולל מבחינת התאמה לתינוק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על עגלות המשך

    חבצלת
    17/04/2020

    תודה רבה על העזרה והתגובה
    לא הבנתי מה הכוונה בסיסיות
    אשמח להסבר
    ואני אפרט את צרכי ואולי תוכל לתת לי כיוון

    עדיף לי עגלה בלי אמבטיה הן מבחינת אכסון והן מבחינת חוסר שימושיות היינו עדיף לי טיולון עם אפשרות לשכיבה מלאה
    וגם כמובן המחיר הוא שיקול אצלי אין לי סיבה להוציא על עגלה מחיר יקר ושתהרס אחרי שנה או לחילופין אני לא אשתמש באופציות שהיא נותנת לי
    מהסתכלויות שלי בזאפ אני רואה שיש טיולונים שיכולים לענות על הדרישות שלי
    אבל צריך את הכיוון וזה בא ממך :)
    יש לציין שבגלל המצב כרגע אז לא הלכנו לראות את העגלות בכלל וכל ההסתמכות זה על ראיה וביקורות וחוות דעת ממך

    ממה שראינו אז הסתפקנו על כמה סוגים אבל יש כל כך המון
    אולי תביא לנו כיוון ונוכל אחר כך לשאול אותך על דגמים ספציפיים

    תודה מראש ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת על עגלות המשך

    חבצלת
    17/04/2020

    עוד דבר שחשוב לנו זה המשקל של העגלה

    יש לנו הרבה מדרגות בסביבתנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/04/2020

    שלום חבצלת,

    בסיסיות הכוונה למינמום שיש בעגלה. גלגלים קטנים, קפיצים פשוטים או ללא, בדים דקים, גגון בגודל סביר, ידיות אחיזה לא הכי נעימות למגע, טיולון חד כיווני וכו'.
    אני אישית ממליץ על אמבטיה ועל טיולון דו כיווני, נכון זה יקר יותר, גדול יותר, כבד יותר אבל, לדעתי זה בריא (מבחינה התפתחותית) ונוח יותר לתינוק. בנוסף, ברוב המקרים יצריך לרכוש עוד טיולון.
    אין בשוק יותר מדי אופציות של עגלות דו כיווניות ללא אמבטיה
    ואלו שכן לדעתי פחות מוצלחות.

    קשה לי להמליץ או לכוון למשהו אחר ממה שרשמת. אם עולים בתקציב, מוותרים על אמבטיה וטיולון דו כיווני אז הייתי ממליץ על ביבה טאי טאי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסאות לרכב - סקודה
    מעיין
    16/04/2020

    היי קובי,
    שאלה נוספת הפעם לגבי כסאות בטיחות .
    לנו כיום יש 2 צ'יקו נקספיט ומאוד מרוצים.
    בקרוב נצטרך להוסיף כסא נוסף .
    מה שחשבנו עליו זה לתת אחד מהצ'יקו עבור התינוקת , הרי הוא מגיל לידה .
    ולתאומים בני 3 לקנות כסאות צרים יותר שיוכלו להשתלב 3 כסאות מאחורה, כרגע 2 הצ'יקו תופסים את רוב המקום מאחורה.
    איזה כסאות אתה ממליץ? שיהיו צרים ואמינים ובטיחותיים.
    תודה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כסאות לרכב - סקודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/04/2020

    שלום מעיין,

    הייתי ממליץ ללכת על בוסטר רצועות שהם צרים יותר מכיסא, אפשר גם ללכת על גרקו סילם פיט שזה כיסא בטיחות מלא כמו הנקסטפיט אבל, גם יודע להפוך לבוסטר, אני מעריך שהם יכנסו 2 יח' יחד עם הצ'יקו.
    אם רוצים יותר צר אז 2 בוסטר ג'ואי אלוויט יאפשרו ללא בעיה להכניס גם את הצ'יקו. אם יש אפשרות להזמין מארה"ב אז גם
    diono radian 3 rxt יאפשר להכניס 2 יח' יחד עם הצ'יקו.
    חשוב לציין שגם הדיונו וגם הגרקו ברמה בטיחותית יותר גבוה משל הג'ואי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מגיל לידה- התייעצות
    מעיין
    16/04/2020

    היי קובי ותודה על הייעוץ שלך לכולם !
    בעקבות המשבר הנוכחי ( עוד טרם יצא לי לבדוק פיזית עגלות ומקווה שעוד אספיק, למרות שהמצב לא מזהיר)
    קצת רקע שיעזור, הריון שני , הריון ראשון תאומים, כך שנדרשת עגלה חדשה .
    מתלבטת בין צ'ארלי איזי ווקר, סיילו (XL או PL ) ובייבי בוס שהבנתי שהיית חלק מתהליך הייצור שלה.
    חשוב לי מאוד יציבות העגלה, נוחות לתינוק, אבל גם משקל רב על נוחות שלנו , מאחר ויש שני ילדים בני 3 שמרבית הזמן נמצאים איתנו ועם העגלה.
    תודה רבה רבה! מבחינת כלות סדר גודל של עד 2500 פלוס מינוס.
    תודה רבה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה מגיל לידה- התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/04/2020

    שלום מעיין,

    אכן, מאוד קשה לבחור כיום עגלה. בדרך כלל אחת ההמלצות שלי שחוזרת זה לעשות בדיקות עם עגלה (לשים משקל, לטייל עם העגלה בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכה, לתפעל לבד, לקפל לבד ולבדוק ברכב) וכיום, זה די קשה.

    העגלות שציינת עונות לתקציב ולדרישות.
    האיזי ווקר לדעתי פחות נוחה לניוד מכיוון שיש לה גלגלים קטנים, לכן זה תלוי מה אופי הטיולים שלכם. היא הקלה ביותר מה-3
    כ- 8 ק"ג. הטייגר 8.8 ק"ג והסיילו לא מציינים משקל אני מעריך שהXL באזור ה-10.5 ק"ג והPL עוד כחצי ק"ג יותר.
    מבחינת הניוד הטייגר הנוחה מה-3 גם בגלל גודל הגלגל, גם בגלל הסוג של הגלגל וגם בגלל המשקל הקל וזה מורגש גם בעליה וירידה ממדרכות.
    מבחינת אמבטיות כל האמבטיות מעולות כאשר רק בסיילו PL יש רשת איוורור בגגון כמו שיש בטייגר או בווקר. לטייגר והווקר יש גם מזרן נושם באמבטיה.
    בטיולונים הטייגר היחידה מה-3 שיש לה מושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר וזווית ישיבה טובה וזקופה יותר.
    בקיפול כולן נוחות כאשר בטייגר יש לנתק צד אחד של הפגוש טרם הקיפול או לקפל בלעדיו (כל המשתמשים שאני בקשר איתם ציינו שזה לא בעייתי עבורם).
    אני גם ממליץ על מאמאס אנד פאפאס ארמדילו פליפ XT3 שדומה לטייגר אבל כבדה כ- 11 וחצי ק"ג.

    לגבי הטייגר, אכן, מעבר לזה שאני משווק שלה אני הייתי מעורב בתהליך הפיתוח ואם לא הקורונה כבר הייתה טייגר 2 בארץ בסוף החודש וזה נדחה. בכנות לא יודע למתי אבל מעריך יוני-אוגוסט.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה ראשונה לתינוק
    דימה
    16/04/2020

    שלום קובי
    אשמח לעזרתך במציאת העגלה הכי מתאימה.
    אנחנו מחפשים עגלה שתתאים גם לסל קל טילון ואמבטיה
    חשוב שתהיה נוחה ומרווחת לתינוק ועתידים להשתמש בה בטיולי טבע. העדפה לעגלה קלה עם אפשרות קיפול ביד אחד וטיולון שמתהפך . אנחנו גבוהים עם תא מטען קטן יחסית באוטו.
    אשמח להמלצה
    תודה רבה
    דימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה ראשונה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    17/04/2020

    שלום דימה,

    אין עגלה שתכיל הכל. ככל שהעגלה יותר פרקטית להורה, קלה, קיפול ביד אחת וקיפול קומפקטי, זה אומר שהיצרן צמצם בדברים כמו: גלגלים יותר קטנים (ואז בעייתי בניוד בטיולי טבע), אמבטיה וטיולון צרים, קפיצים פשוטים או בכלל לא ועוד.
    מצד שני אם נלך על משהו עם גלגלים, קפיצים טובים ומרווח נקבל מוצר כבד ויותר גדול לאחר קיפול (הם עדיין נכנסים ברוב הרכבים).
    אני ממליץ להחליט מה יותר חשוב ומה פחות.
    מהעגלות הגדולות, לדעתי איי.בי.סי דיזיין סלסה עונה הכי טוב לדרישות כי היא עדיין במשקל סביר ונכנסת לרוב הרכבים.
    גם מושלמת לגבוהים.
    מהקלות, בייבי בוס טייגר עונה לדרישות של קל, קיפול קטן ביד אחת ובשונה מעגלות דומות לה, יש לה גלגלים וקפיצים איכותיים והיא יחסית מרווחת ולכן עונה הכי קרוב לכל הדרישות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לתינוק ראשון
    נופר
    16/04/2020

    היי המביר והסוגים השונים מאוד מבלבלים אותנו
    אנחנו מחפשים עגלה קלה שמתקפלת בקלות וקטנה האוטו קטן ושנינו נמוכים.
    וחשוב לנו שלא תהיה מאוד יקרה
    אשמח להמלצה ותודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה לתינוק ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/04/2020

    שלום נופר,

    הייתי ממליץ על בייבי בוס בובקט, היא ממש קלה (8.3 ק"ג) עם טיולון דו כיווני (שלדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה +), בדר"כ עגלות דו כיווניות כבדות ממנה.
    הקיפול נוח וקטן, נוחה מאוד לניוד ביחס לעגלה קלה והגגונים מאווררים וגדולים. היא נמכרת טיפה מעל 2000 ש"ח שזה לדעתי התמורה הכי טובה לכסף. החיסרון שיש מלאי מאוד קטן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    נופר
    16/04/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום