פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי עגלה
    אורית
    26/04/2020

    היי קובי. אני כבר מלא זמן מחפשת עגלה וכבר התבלבלתי לגמרי!
    הדברים שהכי חשוים לי הם:
    1. קיפול ביד אחת
    2. גלגלים חזקים שמתאימים לשטח- אני גרה בחווה והדרך לבית די משובשת
    3. מחיר- בסביבות ה2000 לעגלה משולבת
    4. שלא תהיה כבדה מדי
    יש לי סלקל של סייבקס ואשמח שהוא יתחבר לעלגה אבל לא חובה.

    העגלות שבדקתי הן ספורטליין ובייבי ג'וגר.. אם יש אחרות שעונות לדרישות אשמח לשמוע
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי עגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/04/2020

    שלום אורית,

    לגבי בייבי ג'וגר, אני פחות ממליץ בעיקר בגלל שהטיולון שלה חד כיווני. לדעתי ולפי מחקרים רצוי טיולון דו כיווני.
    לגבי ספורטליין, הדגם שהייתי ממליץ לך הוא הXL, הוא חורג מהתקציב אבל עם גלגלים יחסית גדולים שיכולים להתמודד עם דרך משובשת. בערך באותו מחיר של הXL אפשר גם ללכת על בייבי בוס טייגר שיותר קלה בערך בקילו וחצי מהXL ולדעתי יש לה גם גלגלים יותר טובים וגם מושב טיולון מוצלח יותר. החיסרון של הטייגר בהשוואה לסיילו שלא ניתן לחבר עליה סלקל סייבקס ועל הסיילו כן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לסלקל טוב ולא יקר
    שלי
    25/04/2020

    שלום, נהנתי לקרוא את תשובתייך השונות.
    אני לא צריכה לחבר סלקל לעגלה כי לא מומלץ הרי לזמן רב וקונה אמבטיה וטיולון.
    האם אפשר להשאיר את הסלקל באוטו ולקנות כזה בלי בסיס שיוזיל? אם הבנתי נכון שאין סיבה משמעותית להוציא אותו מהאוטו?
    אם כך ראיתי סלקלים יותר זולים מימה שאתה ממליץ, הם לא מומלצים לגמרי מבחינת בטיחות?
    והאם ממש עדיף לקנות סלקל ולא כיסא בטיחות טוב מהתחלה?
    כי הסלקלים המומלצים יקרים כמעט כמו כיסא בטיחות מהלידה
    תודה שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לסלקל טוב ולא יקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/04/2020

    שלום שלי,

    אם בכל זאת ההחלטה להשאיר ברכב אז כל היתרון הגדול של הסלקל (האפשרות לנייד יחד עם התינוק) לא רלוונטי, לכן הייתי כבר ממליץ לחסוך את עלות הסלקל ולהשקיע בכיסא ברמה גבוהה כמו צ'יקו נקסטפיט או ברייטקס מרתון או בולווארד.
    אם בכל זאת סלקל, סייבקס אטון ברמת בטיחות גבוהה ובמחיר סביר. הכי נותן תמורה לכסף זה צ'יקו קייפיט, הכי בטוח וכולל בסיס במחירו אבל הוא יותר יקר מהסייבקס (כאשר הסייבקס נמכר ללא בסיס ויחד עם בסיס יהיה משמעותית יותר יקר מהצ'יקו).



    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטרת הסלקל

    שלי
    26/04/2020

    אם בכל זאת תוכל להגיד לאיזה מטרה משתמשים להוציא את הסלקל מהאוטו אם יש עגלה ולא צריכים להרכיב אותו על עגלה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/04/2020

    שלום שלי,

    הסלקל הוא מושב בטיחות מגיל 0 עד גיל שנה בממוצע.
    זה תפקידו העיקרי. בעבר כיסאות לא ידעו להיות כנגד כיוון הנסיעה ולכן הסלקל היה חובה. כיום שהרבה כיסאות יודעים להיות כנגד הכיוון וגם לספק זווית שכיבה כמו סל קל או קרוב לכך, לסלקל אין יתרון אחר על הכיסא חוץ מזה שהוא נשלף מהרכב יחד עם התינוק וניתן או לשאת ביד או לחבר לעגלה אם מתאים לה. היתרון בזה הוא שהרבה תינוקות נרדמים תוך כדי נסיעה ואז במקום להעיר אותם אפשר להגיע עד מיטתם יחד עם הסלקל ואז להעביר בשקט מבלי להעיר (לי אישית זה עזר המון).
    מעבר לכך, לא בריא שישהו בסלקל יותר מ-45 דקות ביום כי זה עלול להזיק אורטופדית וגם יוצר ראש שטוח. בנוסף לא מומלץ שישהו יותר מחצי שעה כי זה עלול לפגוע בדרכי הנשימה בשל הזווית הקמורה (אותו כנ"ל לכיסאות בטיחות אך בניגוד לסלקל הם קבועים רק ברכב, אני מכיר ורואה הרבה שהסלקל הוא העגלה/טיולון ומשמש להרבה מעבר לזמן המומלץ).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיסא בטיחות גרקו

    שלי
    30/04/2020

    שלום, האם כיסא בטיחות גרקו ever t shield 4 מגיל אפס מומלץ? נמכר כרגע ב 800 שח אך ללא ריץ רץ לכיבוס הריפוד כמו ציקו נקסטפיט.
    ומה ההבדל בין הגרקו הזה לגרקו 4 ever?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/04/2020

    שלום שלי,

    בגרקו אין צורך בריץ רץ. הריפוד נשלף בלעדיו גם מבלי לנתק את המושב מהרכב.

    סה"כ מדובר במושב שנותן את התמורה הכי טובה לכסף, עד לפני חצי שנה מחירו היה כפול אז בהחלט מומלץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בין גרקו פוראבר לטרו שילד

    קובי
    30/04/2020

    היי
    רציתי לדעת מה ההבדל בין גרקו 4ever לבין גרקו 4ever טרו שילד

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/05/2020

    שלום קובי,

    לטרו יש הגנות צד משופרות ולכן גם דירוג בטיחותי גבוה יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה טובה לטיולים
    עגלה טובה לטיול
    24/04/2020

    היי אשמח להמלצה לעדלה שתשמש לטיולים, טובה לנסיעה על חול, שטח וכו׳. בילד הראשון הייתה לי עגלת ממבה של אי בי סי דיסיין והייתי מאוד מרוצה, אולי ב 7 שנים האחרונות נכנסו עוד עגלות טובות כמהו. עדיפות לעגלה שהיא משולבת (סלקל, אמבטיה וטיולון או לפחות טיולון ואמבטיה).
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלה טובה לטיולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/04/2020

    שלום,

    ראשית אפשר ללכת על הסלסה של איי.בי.סי דיזיין, המשך של הממבה עם המון המון שיפורים, לדעתי היא עונה לדרישות שלכם בצורה הכי טובה.
    מלבדה יש את פג בוק ואינגלזינה אפטיקה, שתיהן פחות בנויות לחול שטח אך יכולת להתמודד טוב איתו.
    יש גם את עגלות הרטן אבל הן לא נפוצות בחנויות.

    לכל העגלות ניתן לצרף סלקל: באינגלזינה ופג צריך סלקל מקורי. בהרטן או איי.בי.סי ניתן לחבר מגוון רחב של מתוגי סלקלים שגם מובילים ברמת הבטיחות שלהם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגלזינה וסייבקס בליוס 3
    ענבר
    24/04/2020

    היי

    אשמח לשמוע את דעתך על עגלת אינגלזינה אפטיקה לעומת סייבקס בליוס 3... מה יותר מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינגלזינה וסייבקס בליוס 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    24/04/2020

    שלום ענבר,

    לדעתי יש פער גדול במחיר אבל, לדעתי האפטיקה מוצלחת כמעט בכל פרמטר. מיוצרת באיטליה לעומת סין, אמבטיה יותר מרווחת וגם מתכווננת, לדעתי נוחה יותר לניוד ומשמעותית לקיפול.
    אם רוצים סלקל שיתחבר לעגלה, סייבקס אטון 5 (לא זול) עם 5 כוכבי בטיחות לעומת הדגם שמתחבר לאינגלזינה עם 4 כוכבי בטיחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגלזינה וסייבקס בליוס 3

    ענבר
    24/04/2020

    היי

    תודה רבה על התשובה המהירה.
    רציתי לשאול בכללי אם היית ממליץ ללכת על עגלה אחרת מהאינגלזינה? נגיד שמעתי גם על הפג פרגו...חשוב לי שהערלה תהיה בטחותית ונוחה כמובן ושיהיה קל לקפל אותה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/04/2020

    שלום ענבר,

    הפג מאוד דומה לאינגלזינה ככה שצריך לעשות בדיקה בינהן (תפעול, קיפול, ניוד בחנות ומחוצה לה עם משקל וכו') ככה תוכלו לבחור מה שנכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגלזינה וסייבקס בליוס 3

    ענבר
    26/04/2020

    היי

    יש דגם ספציםי של פג שהיית ממליץ עליו יותר משאר הדגמים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/04/2020

    שלום ענבר,

    בפג הדגם המוביל נקרא בוק כאשר בבוק יש מגוון גרסאות ורמות גימור. בדרך כלל המלצתי ללכת על הגרסאות הזולות (אפילו שנתון קודם רק לקחת בחשבון שמספידים שנת שימוש בסלקל) כי אין הבדל פרט לבדים ורמות גימור עיצוביות.
    כן יש גרסאת פופאפ עם אמבטיה יותר קלה בקילו ושניתנת לקיפול בגמר השימוש. היא יחסית יקרה אבל לחלק ההפרש מוצדק ולחלק פחות, תלוי בכם.
    כן בפג הייתי ממליץ לשדרג לשלדת S שהיא שלדת שדרוג שלא מגיעה בדרך כלל עם אף גירסא.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובי וואו תודה על התשובה המהירה והמפורטת
    יוסי
    23/04/2020

    רציתי לשאול למה אתה ממליץ לא לוותר בעניין טיולון דו כיווני?
    בנוסף רציתי לשאול בהנחה שאני כן מחליט לוותר בעניין טיולון דו כיווני על איזה עגלות אתה כן ממליץ בהתחשב בנתונים שפירטתי?
    נ.ב אני מעוניין לעשות לייק וזה לא נותן לי יש כאן מישהו באתר שיוכל לפתור לי את הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום יוסי,

    ראשית אבקש לשאול בגוף השאלה והתשובה הקודמים גם כדי שיהיה סדר וגם כדי ששאלות של אחרים לא יעברו לדף השני מהר מידי.

    לגבי דו כיווניות זה חיבור של הרבה מחקרים שבסוף קשורים בזה שהתינוק חייב להיות בקשר מול ההורה ככל שניתן וזה מאוד חשוב בשנה הראשונה ואף מעבר לכך.
    הוכח במחקר ענק שעסק רק בנושא של תינוקות שהיו מול הוריהם. והוכח מעבר לכל ספק שהם התפתחו קוגנטיבית טוב יותר, היו רגועים יותר, ישנו טוב בלילה והקשר מול ההורה היה חזק יותר (זאת בהשוואה לתינוקות שהיו בעגלות חד כיווניות). מחקר אחר שעסק בדיבור לתינוקות הוכיח שתינוקות שדיברו אליהם כמה שיותר מילים ביום היו משכילים יותר בהמשך חייהם וזה מתקשר לזה שתינוק לא מול ההורה רק בוהה בחלל הדרך ובעוד שמול ההורה ההורה מדבר אליו וגם עם מדבר בטלפון או מישהו בסביבה התינוק כמו ספוג סופג את זה כי הוא מזוהה עם ההורה וקולו.
    היה גם מחקר ענק שנגנז מכיוון שהחוקרים החליטו שלהורים רבים יש ייסורי מצפון שהם לא מגדלים נכון את ילדיהם ולא רצו להוסיף אחד ענקי מכיוון שבארה"ב יש הרבה מדינות שבהן עגלות חד כיווניות מאוד פופולאריות.
    לסיכום יש לזה רק יתרונות והם רבים מדי מכדי שאני אוכל להמליץ על עגלה חד כיוונית.

    אם בכל זאת חד כיוונית אני ממליץ על ביבה טאיטאי ששוקלת קצת פחות מ7 ק"ג ומאוד מרווחת, מאובזרת ועם גגון מעולה וניתן לחבר לה אמבטיה אמיתית.
    אופציות קלות יותר זה יויו עם סט ניובורן שזה כמו אמבטיה קטנה שלרוב מתאימה עד 3-4 חודשים.
    יש גם לסייבקס טיולון כזה דו כיווני שנקרא איזי טוויסט 2 שגם ניתן לצרף אמבטיה, הוא קל ודו כיווני אך לדעתי פחות מוצלח מהיויו חוץ מיתרון הדו כיווניות. והטאיטאי סגנון אחר שבעיקר יותר נוח לניוד ולתינוק ועדיין במשקל קל (אבל גם הקיפול יחסית גדול אם נשווה ליויו).
    כמו שרשמתי, אם יש יכולת פיזית לקחת את הבובקט או האיזיווקר הן לדעתי יותר טובות לתינוק. בגיל שנה+ אפשר כמובן לרכוש טיולון קל בנוסף.

    לגבי לייק לBEOK, בזה אני פחות יכול לעזור.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת תינוק ילד ראשון
    מיטל
    23/04/2020

    היי קובי,
    מתלבטת בין סייבקס מיוס 2 לבייבי בוס טייגר.בראשונה יש סלקל שיכול לשמש ככיסא בטיחות בחודשים הראשונים.בשניה אצטרך בנוסף לעגלה לרכוש כיסא בטיחות לגיל לידה.
    אני גרה בבית פרטי אבל על מנת להגיע לכניסה יש לרדת מדרגות 8+8.
    במידה ואני מחליטה על הבייבי בוס טייגר,על איזה כסא בטיחות אתה ממליץ,אני חשבתי על הסייבקס מגיל לידה eternis s .יש לך המלצות נוספות?
    בהתחשב בדרישותיי באיזה עגלה מבין השתיים היית ממליץ לבחור?
    עוד שאלה האם סלקל סייבקס מתאים לבייבי בוס טייגר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת תינוק ילד ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום מיטל,

    ראשית גם לטייגר ניתן לחבר סלקל! יש לרכוש מתאמים ועליהם מתחברים סלקלים של ג'ואי (כאשר המומלץ ביותר לדעתי הוא האייג'ם שגם יותר בטיחותי מהסלקל שמגיע עם הסייבקס. בסייבקס ניתן לשדרג לאטון 5 שהוא עם 5 כוכבי בטיחות כמו ג'ואי אייג'ם).
    לצערי סלקל סייבקס לא מתחבר לטייגר.
    לדעתי הטייגר לא מותג כמו סייבקס אבל מציעה לדעתי יותר במחיר הרבה יותר נמוך (גם כאשר נוסיף סלקל למחירה).
    גלגלים יותר גדולים ואיכותיים, מושב טיולון יצוק מפלסטיק, ידית טלסקופית כך יותר קל לעלות ולרדת ממדרכות גבוהות, ניתן לקפלה יחד עם הטיולון כאשר הוא פונה אליכם, במיוס רק כאשר המושב פונה לכיוון הנסיעה.
    החיסרון ביחס למיוס, כשרוצים לקפל את הטיולון צריך לנתק צד אחד של המעקה או לקפל בלעדיו (כל הרוכשים שאני בקשר איתם העידו שזה לא נוראי בכלל).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובי האלוף מחכה להמלצתך !
    יוסי
    23/04/2020

    אנחנו זוג לפני לידה ראשונה שגרים בבניין ללא מעלית בקומה שלישית ולכן חשוב לנו מאד עגלה שתהיה קלה יחסית בפרט שאשתי שוקלת רק 48 קילוגרם...
    מה גם שאין ברשותינו רכב אלא אנחנו שוכרים או נוסעים בתחבורה ציבורית ולכן חשוב לנו גם שתהיה נוחה לקיפול. ומצד שני משהו איכותי אבל זול.
    אני רואה את כל המחירים של העגלות וכסטודנט לפרסום לא ברור לי באמת אם זה סתם עניין של מותג או שיש בזה משהו אמיתי .
    מבירורים רבים שעשיתי עלה שאתה המאסטר בכל נושא העגלות בארץ וגם אויבקטיבי והגון לכן אשמח מאוד מאוד לתשובה שתתייחס לצרכים שלנו כפי שכתבתי
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קובי האלוף מחכה להמלצתך !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום יוסי,

    בהרבה מקרים משלמים מס על מותג ולדעתי לא בהכרח מקבלים מוצר טוב יותר. כן אבל מקבלים מוצר איכותי ברוב המקרים (וגם כאן זה תלוי באיזה מותג מדובר).
    בדרך כלל הנטייה שלי להמליץ על מוצר שיהיה מרווח ואיכותי לתינוק אך כפי שאני מציין תמיד, זה מתנגש עם נוחות ההורה ובדרך כלל מדובר בעגלות גדולות וכבדות יותר שלדעתי לא יתאימו לצורך שלכם.

    משהו שאני ממליץ לא לוותר עליו הוא טיולון דו כיווני בעגלה.
    זה אומר שהעגלות הכי קלות עם טיולון דו כיווני שוקלות באזור ה- 8 ק"ג ואם נוותר עליו יש עגלות ששוקלות פחות מ-6 ק"ג (ואז אנחנו מוותרים על עוד הרבה דברים).

    אני ממליץ לבדוק את עגלות בובקט ששוקלת 8.3 ק"ג, נוחה מאוד לניוד, תפעול וקיפול וגם מאוד קטנה לאחר הקיפול.
    כרגע יש מלאי מאוד מצומצם שלה. גילוי נאות (אני משווק שלה בישראל).

    אופציה נוספת זה איזי ווקר צ'ארלי שזה עגלה של מותג ידוע באירופה (פחות בארץ) ונמכרת במחיר סביר, שוקלת 8 ק"ג ומאוד נוחה לקיפול וקומפקטית. ביחס לבובקט הגלגלים שלה יותר קטנים ולכן היא פחות נוחה לניוד ממנה לדעתי, כמוכן בבובקט המושב יצוק מפלסטיק באיזי ווקר המושב מבד עם תמיכת פרספקט בתוכו. לדעתי מושב יצוק מספק תמיכה טובה יותר אך כפי שהבנת גם מוסיף משקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה לא מתקפלת..תקועה פתוחה
    סנא
    23/04/2020

    רכשתי עגלת בייבי בוס טייגר ואחרי כמה שימושים היא נתקעה פתוחה..המספר שעל גב העגלה לא קיים ואני לא מוצאת מספר אחר באינטרנט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום סנא,

    שלחתי לך מייל עם הוראות איך לתפעל ומספר נייד שלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קובי, אשמח להמלצה לטיולון קליל בתקציב של עד 500 שח.
    איילת
    23/04/2020

    איך הטיולון של ביבה?
    תודה, איילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום איילת,

    יש להם מספר דגמים, סך הכל ביחס למחיר הם סבירים.
    בתקציב הזה בדרך כלל ההמלצה שלי לאינפנטי מגנום.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעגלה לתינוק ראשון
    יוחנן אהרנסון
    23/04/2020

    שלום וברכה!
    רצינו לדעת איזו עגלה + טיולון מומלצת בטווח התקציב שעד 2,500
    חשוב שתתקפל בקלות ולגודל קטן יחסית, תהיה יציבה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לעגלה לתינוק ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום יוחנן,

    בתקציב הזה אני ממליץ על 3 (אולי 4) עגלות:

    בייבי בוס בובקט, שוקלת רק 8.3 ק"ג, מאוד נוחה לניוד בזכות גלגלים וקפיצים איכותיים, יחסית מרווחת לתינוק עם גגון ענק בטיולון. החיסרון: קשה להשיג אותה
    יש גם את דגם הטייגר שכבד יותר בחצי ק"ג אבל נותן גלגלים וסל יותר גדולים, בדרך כלל חורג מהתקציב אבל לדעתי יש מבצעים בגלל המצב ויכול להיכנס למסגרת התקציב.

    ספורטליין סיילו: יש מספר גרסאות כאשר גרסאות הביניים גם נכנסות לתקציב וגם מוצלחות יותר (לדעתי) מהגרסאות הזולות.
    כמו הבובקט יחסית נוחה לניוד, נוחה לקיפול וקומפקטית, שוקלת כמעט 2 ק"ג יותר מהבובקט. נפוצה מאוד ואפשר להשיג כמעט בכל חנות.

    בייבי מונסטרס מרלה: קצת יותר בסיסית מהעגלות שציינתי אך זולה ונמכרת באזור ה-2000 ומטה, עם מושב יצוק מפלסטיק כמו בבובקט (בסיילו המושב מבד עם תמיכת פרספקט) שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר וזווית ישיבה טובה יותר. עם גגונים גדולים יחסית. נוחה לתפעול וקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה קצרה

    יוחנן אהרנסון
    28/04/2020

    איזה דגמים נחשבים דגמי הביניים של הסיילו?
    הומלצה לנו העגלב בייבי ג'וגר של סיטי מיני, מה אתה חושב עליה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    29/04/2020

    שלום יוחנן,

    על הסיטי מיני אני פחות ממליץ. גם כי הטיולון שלה חד כיווני, גם כי שינוי הזוויות מתבצע עם שרוך, לדעתי מנגנון משמעותית פחות ידידותי. כמוכן בגמר הקיפול הבד של הסיטי מיני נשאר חשוף כלפי חוץ מה שבדרך כלל מוביל לבלאי גבוהה יותר.

    בסיילו יש דגם רגיל. דגם XL שבעיקר מגיע עם גלגלים יותר גדולים, הניוד בו יהיה יותר נוח אבל גודל הגלגל מוסיף מעט משקל לעגלה. והדגם היקר נקרא PL הוא בעיקר יותר מעוצב, עם גגון אמבטיה יותר גדול ועם רשת איוורור. בגלל העיצוב של פסי ניקל מסביב לאמבטיה ובגגונים משקל הדגם הזה עוד יותר כבד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    יוחנן אהרנסון
    06/05/2020

    ראינו גם באינטרנט את הג'ואי כרום dlx
    תוכל לתת לנו השוואה בינה לבין הספורטליין סיילו xl
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2020

    שלום יוחנן,

    כאן זו שאלה של מה אתם מעדיפים!
    לדעתי הג'ואי מציעה נוחות ניוד עדיפה גם בגלל גלגלים יותר גדולים כאשר האחוריים מחומר איכותי יותר וגם, כי יש לה קפיצים יותר טובים בגלגלים האחוריים. לדעתי מושב הטיולון יותר נוח לתינוק גם בגלל שהוא יצוק מפלסטיק וגם כי יש לו 5 מצבי ישיבה/שכיבה. סל חפצים יותר גדול ומנגד, היא יותר כבדה בערך בקילו, הקיפול מתבצע ב-2 ידיים (מאוד קל לביצוע), לאחר הקיפול היא יותר גדולה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר ראשון, תודה

    יוחנן אהרנסון
    07/05/2020

    עזרת לנו מאוד
    בעיקרון אנחנו מתלבטים בין הטייגר לסיילו xl.
    רציתי לדעת, אתה חושב שכשיצא הטייגר 2 תהיה ירידת מחירים בטייגר שיש כיום? (יש לנו עוד חצי שנה)
    תודה רבה רבה, עזרת מאוד.
    מבטיח שאם נקנה את הטייגר אשתדל לכתוב חוות דעת מפורטת (ראיתי שחסרות המלצות... אז אשמח לעזור אם יתאפשר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/05/2020

    שלום יוחנן,

    בגדול הטייגר מציעה את היתרונות של ג'ואי בניוד כי יש לה את אותם גלגלים איכותיים שיש לג'ואי מאחור (ולטייגר גם מלפנים). גם מושב הטיולון די זהה לג'ואי והוא יצוק מפלסטיק.
    היא יותר קלה מהסיילו בכמעט 2 ק"ג.
    לגבי המחיר, אנחנו כבר כמה שבועות בהורדת מחיר ממחיר מומלץ של 2990 ל- 2590 ש"ח כך שלא צריך לחכות.
    טייגר 2 ככל הנראה תהיה זמינה בסוף יולי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי קניית עגלה ראשונה
    קובי
    23/04/2020

    היי
    אנו מתלבטים לגבי קניית עגלה וקצת הלכנו לאיבוד.

    התקציב הוא עד 3000 ש"ח ואנו מתלבטים לגבי 4 עגלות:
    ארמדילו XT3
    CIELO
    בייבי בוס טייגר
    וסלסה 2019

    האם תוכל לנו לרשום יתרונות וחסרונות של כל אחת מהעגלות?
    האם יש עגלה נוספת ששווה להעיף עליה מבט?

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום קובי,

    ראשית אציין שהסלסה טיפה יוצאת דופן מה-4.
    יתרונותיה: הכי מרווחת לתינוק גם באמבטיה וגם בטיולון, הכי גבוהה, עם גגונים הכי מצלים, גלגלים הכי גדולים ומערכת הקפיצים הכי טובה מה-4 (ולדעתי בכלל), הכי גבוהה מה-4 וגם מרופדת הכי טוב לדעתי. סך החפצים הכי גדול. מצד שני הכבדה ביותר מה-4 כ-12 ק"ג+ יחד עם הטיולון. מתקפלת ב-2 ידיים (די בקלות) לעומת יד אחת באחרות. הכי גדולה לאחר הקיפול. הכי רחבה בגלגלים האחוריים שזה לפעמים פחות נוח במקומות צרים. לכן ברכישת סלסה ההחלטה שלכם צריכה להיות אם אתם מוכנים להקריב מהנוחות שלכם עבור נוחות התינוק. חשוב לציין שכיום נמכרת משמעותית פחות מהמחיר המקורי שלה.

    ארמדילו פליפ: נוחה לקיפול, קומפקטית, יחסית לעגלות בסגנון מאוד נוחה לניוד בגלל גלגל טיפה גדול מהממוצע וגם מחומר איכותי. יש לה מושב יצוק מפלסטיק כמו בסלסה מה שמספק תמיכה טובה לתינוק וזווית ישיבה זקופה יותר.
    מצד שני ביחס לסלסה היא צרה באמבטיה ובטיולון ולא שוקלת הרבה פחות ממנה כ11 וחצי ק"ג.

    טייגר: דומה לארמדילו ביתרונות. לדעתי טיפה יותר נוחה ממנה בניוד כי הגלגל שלה עוד יותר איכותי, שוקלת 8.8 ק"ג והיא הקלה מה-4. לא ניתן לקפלה יחד עם פגוש (צריך לנתק צד אחד שלו או לפרק לגמרי טרם הקיפול).

    סיילו: יש מספר גרסאות, בגדול היחידה מה-3 שהמושב שלה לא יצוק מפלסטיק ויש תמיכה מפרספקט בתוך הבד. היצרן לא מפרסם נתוני משקל ולהערכתי שוקלת בסביבות ה- 10 ק"ג (גם כאן יש גרסאות קלות וכבדות יותר כאשר הגרסא הקלה עם גלגלים קטנים יחסית לאחרות).

    עוד נקודה אם רוצים לחבר סלקל לעגלה: על כל 4 העגלות ניתן לחבר סלקל בעזרת מתאמים (בסיילו זה כלול בעגלה ובשאר צריך לרכוש בכמה גרושים). על כולם מתחברים סלקלים של ג'ואי, אבינוט ומקסיקוזי כאשר על כולם מלבד הטייגר גם מתחברים סלקלים של סייבקס ובי סייף.

    בתקציב 3000 לדעתי אלו מספקות את התמורה הכי טובה לכסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלת אופן מתקפל ונוח לניידות
    זוהר
    22/04/2020

    שלום קובי, אחרי ניסיון מאוד טוב (לגבי בחירת עגלת טייגר) פונה אליך שוב :) אני חושבת לקנות תלת אופן מתקפל שיהיה אפשר להכניס לרכב. חשוב לי שיהיה חזק ונוח לניידות גם בדרכים משובשות. על מה היית ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום זוהר,

    לדעתי הסמארט טרייק מסדרה 400 או 500 מעולים ובזכות פטנט בגלגל הקדמי הכי נוחים לניוד בעיקר בפניות.
    יש להם דגמים נוספים מסדרות יותר גבוהות אבל זה בעיקר בגלל מושב דו כיווני, אם אין בזה צורך אז אני ממליץ לוותר עליהם כי זה סתם מייקר.
    יש גם את קיו פליי ריטו שגם מעולה, יש לו גלגלי אוויר לכן הניוד בדרך משובשת יהיה טוב יותר, החיסרון שזה דורש תחזוקה שוטפת של ניפוח אוויר אחת לכמה שבועות/חודשים ויש סכנת פנצ'ר.
    גם הדונה ליקי מעולה אבל יחסית יקר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להודעה

    זוהר
    04/05/2020

    תודה רבה! בדקתי וכרגע סמארט טרייק דגם 500 והדונה ליקי דגם s3 עולים פחות או יותר דומה. על מה היית ממליץ מבין שניהם שיתאים יותר לניוד בתנאי שטח? ( לצערי לא רואה את עצמי מצליחה להתמודד עם תחזוקת גלגלי אויר..)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2020

    שלום זוהר,

    שניהם יהיו מעולים. הסמארט טרייק לדעתי מעט יותר נוח בהיגוי, יש להם פטנט וההיגוי נעשה כמו בעגלה ואילו בשאר המותגים, צריך להזיז את הידית לצדדים כדי שהגלגל הקדמי ינוע (דומה לכידון של אופניים ברעיון). יכול להיות שזה יהווה יתרון קל בדרך משובשת כי זה מצריך פחות מאמץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !!!

    זוהר
    06/05/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלת בייבי בוס טייגר
    זוהר
    22/04/2020

    קודם כל רציתי להודות לך קובי, בזכות ההתייעצות איתך קניתי עגלת טייגר, ואני מאוד מרוצה. היא חזקה, נוחה, קלה לניוד ובזכות בולמי הזעזועים תענוג ללכת איתה גם בדרכים משובשות, בדיוק מה שחיפשתי! אני יודעת שאתה מהמפתחים של העגלה ולכן רציתי להמליץ על שיפור קטן או שניים.. רצועות הרתימה קשות לחיזוק, ואחרי שמחזקים אותן הן מתרופפות שוב עם השימוש, מה שפוגע בבטיחות והנוחות. בנוסף לכך הרצועות של מדרך הרגליים שמחברות אותו לשלד עם סקוטש קצרות מדי. אלו דברים שממש קלים לשינוי, ואם יתבצעו שינויים בהם אשמח לדעת ולרכוש אותם. בנוסף הפגוש גבוה מדי ולדעתי עדיף פגוש קטן יותר, אם כי זה ממש לא קריטי. חוץ מזה העגלה מושלמת ובמחיר טוב ביחס לאיכות. כל הכבוד :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עגלת בייבי בוס טייגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/04/2020

    שלום זוהר,

    לגבי הרצועות, זה די דומה למה שקיים ברוב העגלות אבל נבדוק ונראה כיצד ניתן לשפר.
    לגבי הסקוטש, לדעתי לא מורכב אצלכם נכון. מוזמנים ליצור איתי קשר דף הפייסבוק של בייבי בוס ואשלח תמונות של איך זה צריך להיות.
    לגבי הפגוש יהיה מושב טיולון חדש ובו הפגוש טיפה יותר נמוך אבל זה יצריך החלפה של כל המושב ולא רק את הפגוש.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    זוהר
    23/04/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לעגלה ראשונה לתינוק
    דנה
    22/04/2020

    שלום,
    רציתי שתמליץ לי על עגלה יחסית לא כבדה שנוחה לקיפול אבל גם נוחה וטובה לתינוק.
    יש עגלה כזאת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום דנה,

    קשה להגיד שיש עגלה כזו, אני מציין תמיד, ככל שהעגלה תהיה יותר נוחה לתינוק משמע: יותר מרווחת, יותר מרופדת עם גלגלים גדולים וקפיצים טובים (שהתינוק לא ירגיש רעידות מהדרך), כך המשקל עולה. כדי להגיע למוצר קל, אין דרך אחרת מלצמצם דברים ובדרך כלל זה אמבטיה וטיולון צרים יותר, גלגלים יותר קטנים, קפיצים פחות איכותיים (קטנים או בכלל ללא).
    ובכל זאת, אני נוטה להמליץ על בייבי בוס טייגר, זו עגלה שאני הייתי חלק מצוות הפיתוח שלה וכן היה לי חשוב לא להתפשר על נוחות התינוק. היא שוקלת 8.8 ק"ג שזה נחשב קל ועדיין מציעה אמבטיה וטיולון די מרווחים, גלגלים בגודל סביר ובגלל החומר היחודי שלהם הם בולמים זעזועים מעולה (כמובן יחד עם קפיצים איכותיים). היא נוחה לקיפול וגם קומפקטית.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל, אמבטיה של סייבקס
    היבה
    22/04/2020

    קןבי שלום,
    אשמח לברר לגבי שני דברים:
    1- האם אתה מכיר את הסלקל של סייבקס קלאוד z? מה היתרונות והחסרונות שלו? והאם שווה את ההשקעה?
    2- אנחנו קנינו עגלת סייבקס מיוס 2 רק עם טיולון ובלי אמבטיה, השאלה האם קריטי לקנות אמבטיה או שאפשר לוותר עליה? והאם הסלקל שציינתי למעלה מכסה את הצורך באמבטיה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלקל, אמבטיה של סייבקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/04/2020

    שלום היבה,

    1. חסרונות: לדעתי סופר כבד בשביל סלקל, לדעתי יחד עם תינוק יהיה מאוד קשה לשאת אותו. יקר ומשמש מעט חודשים. אני בעד להשקיע כמה שפחות בסלקל (כן אבל להשקיע במוצר ברמת בטיחות גבוהה) וכמה שיותר בכיסא בטיחות!
    יתרונות, הוא נשכב כאשר מחברים לעגלה (לא ברכב).
    2. אני אישית תמיד בעד אמבטיה. צריך לבדוק מול מכון התקנים איזה תקן קיבלה המיוס 2 לטיולון (האם מגיל לידה או מגיל 6 חודשים, זה מאוד חשוב כי זה גם עניין בטיחותי ולא רק עניין השכיבה). אמור להיות ספר הוראות בעברית בעגלה וגם שם אמור להיות מצוין הדבר.
    אני לא ממליץ להשתמש בסלקל כתחליף לאמבטיה למרות שהוא מאפשר זאת, לדעתי זה צפוף מדי ולא נוח לתינוק, כמוכן מומלץ מאוד להשכיב תינוק על הבטן בעגלה כאשר אנו משגיחים, זה סופר עוזר להתפתחות שלהם. בסלקל לא ניתן לעשות זאת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום