מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- בחירת עגלה ראשונה מתקפלת וקלהאנונימית18/02/2020
שלום וברכה,
אנחנו מתלבטים בין עגלות של חברות שונות- אשמח לדעת איזו חברה מומלצת יותר לדעתך?
Jioy
Infanti
Babymichel
Britax
Vida Plus
Peg Perego
Sport Line
אנחנו גרים בקומה שניה בלי מעלית, ומחפשים עגלה שיכולה להתקפל בקלות, לא כבדה מידי ואיכותית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/02/2020שלום,
רשתם שמות של מותגים, לכל מותג יש כמה דגמים ולכן רצוי לציין דגמים, דרישות, תקציב וכך אוכל לכוון למספר אופציות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת עגלה נוחה וקומפקטיתאנונימי18/02/2020
הי, אשמח לאזרתך בבחירת עגלה ראשונה. אנחנו מחפשים עגלה ארגונומית לתינוק, קלה וקומפקטית (רכב קטנטן). אנחנו גרים בעיר אבל עם הורים במושב.
מתלבטים בין סייבקס מיוס, פג פרגו 51 s עם אמבטית פופ אפ, בייבי בוס טיגר ובייבי ג'וגר סיטי מיני. נשמח מאוד לדעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/02/2020שלום,
הפג היא הגדולה מה-4 בקיפול, עדיין תכנס ברכב קטן אבל קחו זאת כשיקול. היא הכי מרווחת מ-4 אבל גם הכי כבדה.
אני נוטה לא להמליץ על בייבי ג'וגר, בעיקר בשל הסיבה שהטיולון שלה חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים חשוב שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+
המיוס והטייגר שתיהן שוקלת סביב ה8 וחצי ק"ג מה שהופך אותן למאוד קלות, בייחוד כשמדובר בעגלה עם טיולון דו כיווני. לדעתי המושב של הטייגר יותר ארגונומי כי הוא יצוק מפלסטיק (גם בבוק זה כך) בעוד שבמיוס המושב עשוי מרשת. לדעתי התמיכה הקשיחה יותר יעילה. בניוד לדעתי הטייגר והפג מציעות את היכולות הטובות יותר. בקיפול הטייגר והמיוס די זהות, הטייגר יותר שטוחה במעט אבל יותר רחבה במעט כך שזה די מתקזז.
המיוס ניתנת לקיפול עם טיולון רק שהוא פונה לכיוון הנסיעה. בטייגר והבוק ניתן לקפל לשני הכיוונים.
אם הפג לא מרתיעה מבחינת גודל משקל, אז הייתי ממליץ לבדוק את שלושת העגלות, לשים בתוכן משקל, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה. לאחר מכן לתפעל את העגלות, לקפל לבד ולבדוק ברכב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לתינוק התקנת איזופיקסנטלי18/02/2020
שלום קובי, התקנו איזופיקס קבוע כאשר השתמשנו בסלקל של פג פרגו , האם ברכישת כסא בטיחות אנחנו צריכים איזופיקס חדש? או שניתן להשתמש בו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר19/02/2020שלום נטלי,
אכן כן אבל זה מגיע בילט אין ברוב כיסאות הבטיחות. בניגוד לסלקל שיש לו בסיס נפרד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכסא בטיחות לתינוק בן חצי שנהסיון17/02/2020
הי קובי,
מחפשת כסא בטיחות לתינוק בן חצי שנה.
לגדולה שלי יש צ'יקו נקסטפיט (בהמלצתך) ובבואי לרכוש אחד
חדש ראיתי שיש מיליון סוגים.
האם יש הבדל בינהם? מה מומלץ לדעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום סיוון,
יש רגיל, יש זיפ שהוא כמו הרגיל רק הרבה הרבה יותר קל לנתק את הריפוד לכביסה ויש זיפ מקס, כמו הזיפ רק יותר ארוך באזור הרגליים, זה מאפשר שהתינוק יהיה נגד הכיוון עד גיל שנתיים או מעבר והרגליים לא יגעו בגב המושב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מגיל 0שמחה17/02/2020
היי אני עדיין מתלבטת האם לקנות כיסא בטיחות מגיל 0 או סלקל.
אם סלקל אני חושבת שאני אקנה דונה, למרות שאני יודעת שהוא לא הכי בטחיותי אבל הוא נוח לסידורים קטנים- לא מעבר לישיבה של 40 דק אבל נראלי עדיין יותר יעיל מלהחזיק את הסלקל הכבד.
על איזה כיסא בטיחות מגיל 0 היית ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום שמחה,
ישנם סלקלים קלים שמתחברים להמון דגמי עגלות. דווקא הדונה כבד אבל אכן, היתרון שהגלגלים נשלפים במספר שניות ואז המשקל לא רלוונטי.
לגבי כיסא, ההמלצה שלי היא לצ'יקו נקסטפיט, לדעתי יש לו את הזווית הכי נוחה וקרובה לסלקל ורמת בטיחותי היא גבוהה ביותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על מזרן לתינוקת בת שנתייםאייל16/02/2020
אשמח להמלצות למזרן לתינוקת בת שנתיים
אולי זה קשור או שלא הילדה קמה בלילה כל לילה ולא מוכנה לחזור לישון יש קשר למזרן אומשסה לא קשור
אשמח להצלחה איזה מזרן טוב ונוח לקנות ומה חשוב לבדוק שקונים מזרן אישה חברה איכות וכל מה שצריך אשמח לעזרה
יש לה מיטה 140/70 זה לא סטנדרטי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום אייל,
לגיל שנתיים אין המלצה מיוחדת, אלו מזרני המיטה הרגילים כמו מגיל לידה. במזרני נוער כבר יש סוגים עם שכבות ממורי פואם או לטקס שיותר רכים. אני לא חושב שמזרן זו סיבה שילד יתעורר בלילה אלא אם המזרן ממש לא נוח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אייל17/02/2020המזרן של המיטה קנינו היה מזרן פשוט מפלסטיק לא ניראה ממש נוח אבל אמרתי נתחיל עם זה ונחליף השאלה עכשיו שוב לאיזה להחליף אולי זה לא נוח לה וגורם לה להתערר ולזוז מצד לצד היא לא רגועה בשינה ומתהפכת מצד לצד הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום אייל,
אין משהו מיוחד למידות האלו, רק מזרן זהה עם עיטוף בד רשתי, זה יותר נעים לשינה כי בחורף השעוונית קרה ובקיץ גורמת לזיעה. הספוג עצמו זהה. ברגע שתתקדמו למיטות נוער אז המבחר יהיה גדול יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלות קומפקטיותשרה16/02/2020
היי
מתלבטת על כמה סוגי עגלות. לי חשוב קומפקטיות ומשקל.
סייבקס איזי אז טוויסט
סייבקס מיוס
מאמס אנד פאפס אורבו
אי קנדי
ובאמפ ריידר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/02/2020שלום שרה,
אני פחות ממליץ על איזי טוויסט בתור עגלה וגם בתור טיולון לדעתי יש דגמים עדיפים. כנ"ל לגבי באמפריידר
המיוס והאורבו כבר יותר עגלות, יותר מרווחות, יותר נוחות לניוד, עם אמבטיה רצינית יותר ולכן לדעתי עדיפות. מבין השתיים המיוס יותר קלה במשקל, יותר קומפקטית, יותר נוחה לקיפול ומעט יותר נוחה לניוד.
לגבי אי קנדי אני פחות ממליץ, הקיפול מסורבל וככל שידוע לי כרגע אין יבוא סדיר למותג מה שיכול להוביל לקושי בקבלת שירות תיקונים עתידי (בעיקר לטווח הרחוק).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומבין ספורטליין סיילו וסייבקס מיוס?
שרה16/02/2020תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום שרה,
הספורטליין זולה משמעותית, בדגמי הXL/פלטינום לדעתי גם יותר נוחה לניוד. גם ניתנת לקיפול עם הטיולון לשני הכיוונים, במיוס רק לכיוון הנסיעה.
המיוס יותר קלה, המושב מגיע לזווית ישיבה טובה יותר לדעתי. הקפיצים יותר טובים לדעתי. אם אלו מצידים פער מחיר כלכך גדול? לדעתי לא אבל זה שיקול שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב אני רואה שאתה סוכן של בייבי בוס. ראיתי שיצאה עגלה בובקט משולבת שמזכירה מאוד את הבוגבו בי. מה אתה אומר עליה?
שרה17/02/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/02/2020שלום שרה,
בדרך כלל כשמתלבטים על ספורטליין אני מזכיר אותה, יש רק בעיה אחת, 2 המשלוחים הראשונים אזלו לחלוטין ואין להשיג. משלוח הבא נכנס עוד שבועיים ולדעתי רובו כבר מוזמן אם לא כולו.
המשלוח שהיה אמור להיכנס אחריו כרגע הולך להתעכב בגלל המצב בסין. אז מדובר לדעתי בעגלה שנותנת הכי הרבה תמורה לכסף לדעתי. לדעתי יש לה המון יתרונות גם על הבי והיא עולה כמחצית ממנה ולכן לא מפתיע אותי הביקוש הגבוהה.
יש גם דגם טייגר שמציע גלגלים גדולים יותר וסל חפצים גדול יותר, המחיר טיפה יותר גבוה ומהטייגר יש עוד מלאי. גם הוא לא גבוה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! עזרת לי מאוד...
שרה18/02/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על כסא בטיחות מגיל לידהאיימי16/02/2020
שלום קובי,
מחפשת כסא בטיחות מגיל לידה, שהוא גם נוח להתקנה וגם בטיחותי.
חשבתי על ברייטקס קליק טייט מה דעתך עליו? ואיזה עוד כיסאות יש בנוחות ההתקנה הזאת?
והאם כסא עם איזופיקס קשיח הוא בהכרח יותר בטיחותי מכסא עם עם איזופיקס גמיש או קשירה בחגורה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/02/2020שלום איימי,
הברייטקס בהחלט עונה לדרישות של בטוח ונוח להתקנה.
לגבי איזופיקס קשיח, זה יצמצם לדגמים אירופאים שלדעתי פחות מוצלחים מהאמריקאים וגם טווח השימוש בהם קצר יותר ולרוב הם לא זולים (אלא אם זה דגמים סיניים).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת תאומים ביבה mרעות16/02/2020
שלום.
1. אשמח לדעת מה דעתך על עגלת תאומים biba m?
2. אני מעוניינת לקנות עגלת תאומים עד 1000 שח.
חשוב לי שתהיה צרה וקטנה בקיפול, מה הכי מומלץ? ג'ואי, ביבי סייף, ביבה m?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/02/2020שלום רעות,
כולם מאוד בסייסיים. הייתי ממליץ להתלבט בין הג'ואי לבייבי סייף, לגשת לחנות עם התינוקות ולבדוק מה נוח להם יותר, לאחר מקן להתנסות בשינוי מצבים, הליכה יחד עם התינוקות, קיפול וכו' וכך לקבל החלטה מושכלת מה נכון לכם יותר.
לגבי ביבה, לא ניתן לעשות זאת ולכן אני פחות ממליץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון בייבי סייף דגם katyמור13/02/2020
שלום
אשמח לחוות דעתך על הטיולון הנ"ל. מבחינת משקל, שרוך להעברת המצבים, האם מספיק יציבה ועניין הקיפול. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/02/2020שלום מור,
מדובר בדגם חדש, לדעתי פחות מוצלח כמו דגמים שדומים לו כמו מימי או מאמ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות - דגם מומלץאליאור13/02/2020
שלום,
אני מחפש כסא בטיחות נוסף לרכב המשני וזקוק להכוונה.
כיום משתמש בציקו נקסטפיט זיפ (דגם 2019), ברכב הראשי.
הציקו נבחר בקפידה לאחר בדיקות רבות, אך מעט אכזב בנוחות קשירת התינוק בכסא (תינוק בן שנה), לכן מחפש כסא בטיחות שיתן מענה לבעיה זו, אין בעיה לרכוש כסא "טוב יותר" ולבצע החלפה.
הדגמים בהם התעניינתי:
1. ציקו נקסטפיט זיפ Max
2. גרקו 4Ever
3. ברייטקס בולווארד
אני מכיר את ההיתרונות של הכסאות הנ"ל לפי בדיקה ברשת, אך צריך חוות דעת לגבי ניסיון ביומיום.
עבורי, הברייטקס במקום האחרון בגלל מחיר לא פרופורציונלי, אחריו הגרקו, כי ב800 שח ניתן לרכוש את דגם הsklyer בלבד ולא trushield וראשון הוא דגם הmax של ציקו, אך לא ברור לי עדיין כמה הוא עדיף על הדגם הרגיל, מלבד תוספות לנוחות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/02/2020שלום אליאור,
הזיפ מקס נחגר בצורה זהה לנקסטפיט הרגיל.
הפוראבר גם לא הכי ידידותי לחגירה עם חגורה, שניהם אגב, לדעתי מאוד נוחים להתקנה עם איזופיקס.
הברייטקס הכי נוח להתקנה.
הזיפ מקס ביחס לרגיל מקנה רק מרווח רגליים ארוך יותר, זה יתרון גדול למי שרוצה שהתינוק ישב נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים או אף מעבר. מעבר לכך אין לו שום יתרון אחר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אליאור18/02/2020היי,
לפני שהספקת להגיב, החלטתי לנצל את המבצע שחזר על גרקו טרושילד ורכשתי אותו, אכן יש הבדלי איכות בין הנקסטפיט אליו, אבל מדובר ברכב משני והשימוש הוא חכמה דק, אז כל עוד משיגים את הבטיחות אפשר להתפשר על נוחות.
תודה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/02/2020שלום אליאור,
רשמתי כאן בעבר, כל עוד הטרושילד נמכר סביב ה700-800 ש"ח זו הרכישה הכי טובה שאפשר לעשות. אין הבדלים בטיחותיים משמעותיים בינו לצ'יקו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין 2 סוגי מאמס אנד פאפסצופיה11/02/2020
שלום קובי!
אשמח לשמוע איזו עגלה יותר טובה בעיניך- מאמס אנד פאפס דגם פיליפ 2XT או אורבו 2?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/02/2020שלום צופיה,
לדעתי הפליפ. היא יותר נוחה לניוד, יותר נוחה לקיפול, יותר קומפקטית. האמבטיה והטיולון יחסית זהים בגודלם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות על בוסטר - שאלה נוספתטלי11/02/2020
קובי שלום,
האם הבוסטרים של מקסי קוזי מומלצים? אם כן ראיתי שיש שניים עם איזופיקס במחירים שונים הייתי רוצה לשאול מה ההבדל בינייהם:
בוסטר רודיפיקס XP שחור Maxi-Cosi Rodi XP Fix
בוסטר רודיפיקס אייר כחול מנצנץ Maxi-Cosi RodiFix Air.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/02/2020שלום טלי,
הם ברמה גבוהה, יש גם את סייבקס סולשיין שזול יותר ובאותה הרמה, יש גם את צ'יקו קידפיט שזול יותר ובאותה הרמה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתאם לסלקל מקסי קוזינופר11/02/2020
שלום
רציתי לדעת האם לבוגבו בי 5 יש מתאם שמתאים לסלקל של מקסי קוזי דגם קבריו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/02/2020שלום נופר,
כן, רוכשים אותו ממי שמוכר בוגבו, גם בשילב ניתן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות על בוסטר מקסי קוזיטלי11/02/2020
קובי שלום,
מבקשת את המלצתך על בוסטר שיתאים לילד קטן יחסית - גובה 1 מטר, משקל 14 ק"ג בגיל 5. הכיסא בטיחות שלנו מתחיל להיות צפוף ולא נוח וממילא מתאים רק עד גובה 1.05 מ.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר11/02/2020שלום טלי,
למשקל 14 ק"ג צריך בוסטר עם רצועות. בוסטר גב ללא רצועות מתאים ממשקל 15 ק"ג. עם רצועות הייתי ממליץ על גרקו נאוטליוס או צ'יקו מייפיט, שניהם עד 30 ק"ג עם רצועות, לא שהמשקל זה הנושא אבל עקב כך הם יותר מרווחים לילדים, כמובן שהייתי ממליץ לבדוק אותם יחד עם הילד טרם הרכישה, גם עם לבוש עבה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות על בוסטר - המשך
טלי11/02/2020תודה רבה על ההמלצות.
שאלה נוספת,
ראיתי בוסט של מקסי קוזי שעומד בתקן I-size, בוסטר Maxi Cosi Kore Pro - עליו רשום שהוא מתאים לא לפי משקל אלא לפי גובה והוא מגובה 1 מטר. גם הוא ללא רצועות פנימיות. האם הוא יכול להתאים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/02/2020שלום טלי,
אני מבין אבל ככל הידוע לי צריכים להתקיים 3 דברים: הגובה, מעל גיל 3 ומעל 15 ק"ג.
הייתי ממליץ לבדוק זאת עם בטרם אולי ניתן להשתמש ללא הרצועות כי הילד כבר בגיל 5 וגבוה.
אצלי הילדים היו חגורים בכיסא בטיחות/בוסטר רצועות עד גיל 6-7 שנים למרות שהיו הרבה מעבר ל- 15, הגובה ובוודאי שהגיל, בכל אופן זה יותר בטיחותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

