פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון מגיל שנה המלצה להפרשי גובה
    ליאור
    18/03/2020

    שלום קובי

    תודה רבה על התשובות המפורטות שאתה נותן בפורום!

    אנחנו מחפשים טיולון מגיל שנה ומעלה,
    אין הגבלת מחיר.
    מחפשים את האמצע שבין ניוד וקיפול קטן לנוחות הילד.
    על איזה דגמים אתה ממליץ?

    בנוסף, האם קיים טיולון מומלץ שיש בו מענה להפרשי גובה (ידית מתכווננת?)

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    19/03/2020

    שלום ליאור,

    בטיולון המטרה של היצרן לצמצם משקל וגודל ולכן, כל מה שניתן לצמצם הם מצמצמים, נדיר למצוא טיולונים עם שינוי גובה.
    במקסימום יש ידית מתכווננת שלא באמת משנה את הגובה רק את זווית הידית.
    בגדול ללא הגבלת תקציב לדעתי יויו (בתוספת מדרך רגליים שצריך לרכוש בנפרד), מקלארן אטום או ארגו מטרו הם הטיולונים הכי איכותיים שיש מבחינת משקל, נוחות תפעול, נוחות ניוד, חוזק ועמידות. בכולם שינוי המצבים עם שרוך ולא לחצן, מנגנון פחות נוח אבל מנגנון שחוסך המון משקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיק עגלה תלוי

    ליאור
    22/03/2020

    באיזה מהטיולונים שציינת יותר מתאים יהיה לשים תיק עגלה תלוי מהידיות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/03/2020

    שלום ליאור,

    האמת שבכולם לא מומלץ. לדעתי הארגו יהיה טיפה יותר יציב כי יש לו גלגלים יותר גדולים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה להמלצה טיולון לתינוק מגיל 3 חודשים
    נחמה
    15/03/2020

    שלום,
    מחפשת המלצה לטיולון שיהיה צר וקטן בסגירתו (שיכנס לרכב עם תא מטען קטן יחסית) וישרוד עליה במדרגות(קומה 3ללא מעלית נכון לעכשיו)...בבדיקה שעשיתי יויו אנט אכן נכנס לתא מטען ולא תופס מקום גם קל לתפעול אבל בעלית מדרגות המעצור נתקע ולא נראה גם שישרוד הרבה...מתעניינת גם בסייבקס איזי טוויסט אשמח לדעת על המלצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/03/2020

    שלום נחמה,

    צר לי לאכזב, אף טיולון או עגלה לא ישרדו עליה במדרגות, בסוף הם ישברו!
    האיזי טוויסט לדעתי לא מוצלח בנוחות הניוד או נוחות התינוק, היתרון היחיד שלו זה המושב הדו כיווני.
    האנט לדעתי לא מוצלח כי כאשר הילד פונה לכיוון הנסיעה המושב יכול להיות רק במצב ישיבה, לדעתי תכנון הכי לקוי שיש.

    היויו טיולון חזק, מאפשר לקפלו ולשאת על הכתף במדרגות.
    גם מקלארן אטום או ארגו מטרו מעולים ושווים בדיקה לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה ראשונה משולבת טיולון
    יעל
    15/03/2020

    שלום לך!
    אני מחפשת עגלה שהטיולון שלה נשכב ל180 מעלות, קלה, עם רגליים שעולות ויורדות ומידות אמבטיה גדולות.
    (אשמח גם לבולמי זעזועים, יציבות וסלקל בטיחותי במיוחד שמתחבר לעגלה.)
    על מה אתה ממליץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/03/2020

    שלום יעל,

    מהקלות יש את בייבי בוס טייגר או בובקט וסייבקס מיוס. יש גם את ספורטליין סיילו או בייבי מונסטרס מרלה אך להן בולמים יחסית קשיחים. לדעתי הטייגר מציעה אמבטיה מרווחת, משקל קל, נוחות ניוד מעולה ומתחבר לה ג'ואי אייג'ם או סלקלי מקסי קוזי שכולם ברמה גבוהה. המיוס שוקלת אותו דבר אך לדעתי פחות נוחה לניוד ולעליה וירידה ממדרכות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי טיולון קל שנוח להתרוצץ איתו
    אסנת
    14/03/2020

    יש לי תינוקת בת 4 חודשים + עגלה אויסטר 3, האמבטיה כבר קטנה מדי אז העברנו אותה לטיולון. הטיולון מרגיש איכותי אבל מאד מאד מסורבל ודי כבד (כ-11 קילו) ואני רוצה לקנות טיולון קל יותר, שיותר נוח להתרוצץ איתו ברחוב ובחנויות (אחרי שתחלוף הקורונה... ;-)). הטיולון צריך להיות דו כיווני עם שכיבה מלאה.
    יש אופציה לא מאד יקרה?
    שוקלת אולי לקנות יד שניה טיולון של בוגבו בי 5 או סייבקס מיוס. יש בזה הגיון? תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/03/2020

    שלום אסנת,

    אכן רצוי טיולון דו כיווני עד גיל שנה +
    הבעיה שאין אופציה כזו בשוק, כל הטיולונים הם חד כיווניים או חלק מעגלות. רק סייבקס איזי טוויסט הוא כזה, הוא גם נמכר במחיר ממש זול אבל זה כי הוא לא הצליח, לדעתי הוא לא הצליח כי הוא לא ברמה של המתחרים והיתרון היחיד שלו הוא הדו כיווניות.
    האופציות כפי שציינת מיוס או בי יד 2 או עגלות חדשות כמו בייבי בוס בובקט, ספורטליין סיילו, בייבי מונסטרס מרלה, כולן נמכרות סביב ה-2000 ש"ח עם אמבטיה כחדשות. צריך לקחת בחשבון שלדעתי קיים סיכוי שבגיל שנה+/שנתיים+ תרכשו עוד טיולון קליל.

    האם יש הגיון? בהחלט תלוי בכם כי האויסטר מסוגלת לשרת עד גיל שנה+ בהליכה המשקל לא מורגש רק בהרמה לרכב ואם צריך לעלות קומות ללא מעלית. אני הכרתי הורים שנשארו עם עגלות הרטן 3 שנים (עגלות במשקל 13-15 ק"ג תלוי בדגם) ומצד שני הכרתי כאלו שרכשו יויו ניו בורן ועברו לטיולון אחר לפני גיל שנה. אז אין כאן הגיוני או לא זה אינדיבידואלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לעגלה ראשונה שנוחה לתינוק
    עדי
    11/03/2020

    שלום קובי
    אנחנו מתלבטים איזו עגלה לקנות לילד ראשון.
    קראתי בפורום שלך הרבה וראיתי שהרבה פעמים אתה מציין שנוחות ההורה ונוחות התינוק מתנגשים. אז לי חשוב יותר נוחות התינוק ועמידות העגלה לאורך הזמן. התקציב הוא באזור 3000 שח וההתלבטות שלי היא בין אינגליזינה טרילוג'י, אפטיקה, ספורט ליין xl וסייבקס מיוס 2.
    אודה לעזרתך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/03/2020

    שלום עדי,

    אכן כך והאפטיקה דוגמא טובה, היא מאוד מרווחת לתינוק (תינוקות אוהבים מרחב בעגלה, כמוכן בחורף עם לבוש עבה ומעיל הם יושבים בנוחות ולא בצפיפות וחוסר נוחות), עם גלגלים יותר גדולים ולכן יכולת הניוד עדיפה, ליכולת הניוד יש יתרון גדול גם לתינוק שכן הוא פחות ירגיש רעידות או מכות מהדרך.
    מצד שני, ביחס לשאר הדגמים שציינת האפטיקה כבדה יותר ויותר גדולה לאחר הקיפול מה שמהווה חוסר נוחות להורה.

    לכן מבין העגלות שציינת, אם הולכים נטו על נוחות התינוק הייתי ממליץ ללכת על האפטיקה, בנוסף אליה הייתי ממליץ לבדוק גם את איי.בי.סי דיזיין סלסה (שכעת במבצעים ונכנסת לתקציב) ופג בוק (שחורגת אך יש גרסאות שיכנסו לתקציב).
    אם רוצים ללכת על מוצר ביניים שיחסית מרווחת ועם גלגלים טובים, אז בייבי בוס טייגר לדעתי נותנת את השילוב הכי טוב בנושא מרווח פנים, נוחות ניוד ועדיין משקל קל (שוקלת כמו מיוס) וקיפול קומפקטי.

    אם הולכים נטו על נוחות ההורה אז המיוס הכי קלה ומאוד נוחה לתפעול + קומפקטית, לדעתי יחד עם הטרילוג'י שתיהן פחות נוחות בניוד.
    הסיילו יחסית נוחה לניוד, גם במרווח היא בסדר אך יחסית כבדה אם נשווה למיוס, טרילוג'י או טייגר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לגבי האפטיקה

    עדי
    19/03/2020

    תודה רבה קובי על התשובה המועילה!
    רציתי לברר משהו נוסף, האם ידוע לך משהו על הפתח העליון בטיולון של האפטיקה? ראיתי בכמה מקומות שצוין שהפתח איננו נסגר על ידי סקוצ' או רוכסן ולכן נכנס רוח לעגלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/03/2020

    שלום עדי,

    הוא לא נסגר אבל, א. זה פתח יחסית קטן. ב. אנחנו מדינה יחסית חמה כך שלדעתי זה לא קריטי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל המתאים לספורט ליין
    לי
    11/03/2020

    היי קובי,

    רכשנו את העגלה סיילו PL של ספורט ליין, אשמח להמלצה לסלקל טוב שמתאים להתחבר לעגלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלקל המתאים לספורט ליין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/03/2020

    שלום לי,

    מתחברים סלקלים של סייבקס, בי סייף, ג'ואי ומקסי קוזי, לכולם יש דגמים מעולים עם דירוגים של 4 כוכבים ויש גם 5 כוכבים, לכן תלוי מה התקציב ואם רוצים עם בסיס או ללא.
    בדרך כלל ההמלצה שלי היא למקסי קוזי מיקו, סלקל במחיר סביר שכולל בסיס במחירו ועם דירוג של 4 כוכבי בטיחות.
    אם רוצים מקסימום בטיחות אז אטון 5 של סייבקס שיחד עם בסיס יעלה כמעט כפול והמקסי קוזי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ גיל 2.3
    מורן קיסוס
    09/03/2020

    שלום
    מומלץ טיולון infinity magnum?
    גואי פקט?
    יש טיולון יותר מומלץ ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיולון מומלץ גיל 2.3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/03/2020

    שלום מורן,

    שניהם יחסית בסייסים וטובים למי שלא רוצה לשלם מחיר יקר לטיולון.
    אני ממליץ להושיב בכל אחד מהם לראות מה נוח יותר לתינוק, לטייל בחנות ולנסות לתפעל ולקפל וכך להגיע למה שנכון לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלת תאומים
    ויקי
    09/03/2020

    שלום קובי,

    על איזה עגלת תאומים אתה ממליץ? מה שחשוב לנו שניתן יהיה לחבר אמבטיות, שנוכל להתנייד במושב ושתוכל לעבור בדלת סטנדרטית והכי חשוב שיהיה נח ובטיחותי לתינוקות.
    תודה,
    ויקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על עגלת תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/03/2020

    שלום ויקי,

    לדעתי בייבי מונסטרס איזי טווין 3 או בוגבו דונקי 2 (בקרוב צריכה לצאת 3) יענו הכי טוב לדרישות, יש לציין שפער המחיר בינהן עצום.
    יש גם את איי.בי.סי דיזיין זום שלדעתי הכי נוחה לתינוקות כי היא מציעה אמבטיות וטיולונים של עגלת יחיד שלהם (שהרבה יותר מרווחים גם מרוב עגלות היחיד), מדובר בעגלת רכבת די ארוכה וזה לא תמיד מתאים לכל אחד, מצד אחד צרה משמעותית מעגלות תאומים רבות, מצד שני ארוכה מאוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלת תאומים

    ויקי
    10/03/2020

    תודה רבה על המענה,
    ראיתי שלבייבי מונסטרס יש אופציה לאמבטיות רכות או קשיחות, מה עדיף? והאם צריך להוסיף מזרונים למען הנוחות?
    תודה שוב,
    ויקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/03/2020

    שלום ויקי,

    ב2 האמבטיות המזרן סביר ולדעתי אין צורך בתוספת.
    הרכה יותר קטנה ולכן תשמש לתקופה יותר קצרה. יש להן יתרון שניתן לקפל את העגלה יחד איתן. הן גם יותר זולות. בלידות קיץ שאין צורך לתקופה ארוכה עם אמבטיה זה פתרון מעולה.

    אם לא מפריע ההפרש ולא מפריע שצריך לנתק טרם הקיפול אז הרגילות יותר מרווחות ונוחות לתינוקות לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על טיולון לבן חצי שנה
    קרן
    09/03/2020

    שלום קובי, הייתי שמחה לעצתך.
    יש לי תינוק שלישי (ואחרון) בן חצי שנה ואני צריכה טיולון.
    חובה מבחינתי שיהיה לו נוח- שכיבה מלאה או כמעט מלאה, משענת רגליים מתרוממת, אפשרי לקיפול כשמחזיקים תינוק, לא גדול מידי לבגאז', משענת או מגש לתינוק. יתרון אבל לא חובה סל איחסון גדול, עדיף לא מעל 1500 שח. ממש רציתי שהמושב יהיה עם ונגד כיוון הנסיעה אבל לא הצלחתי למצוא משהו שהוא רק טיולון טעונה על כל הדרישות (הייתי כנראה רוכשת את הבייבי כרום אם היה מגיע בנפרד כטיולון). אשמח לעזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/03/2020

    שלום קרן,

    אני אכן ממליץ תמיד על טיולון דו כיווני לפחות עד גיל שנה.
    הבעיה בהחלט כפי שציינת, זה נמכר רק עם אמבטיה ואז המחיר חורג מהתקציב.
    לטיולון חד כיווני אני ממליץ על מקלארן אטום, יויו פלוס או ארגו מטרו, לדעתי שלושתם מצויינים, החיסרון של שלושתם הוא שינוי המצבים שמתבצע עם שרוך ולא לחצן, זה לא מנגנון הכי נוח אבל זה מנגנון שמוריד משקל מהטיולון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי עגלה ראשונה
    אופיר
    08/03/2020

    היי קובי,
    לי ולאישתי יש התלבטות לגבי עגלה ראשונה.
    קצת רגע: גרים בעיר בבניין עם מעלית וגישה מהחניה, רכבעם תא מטען בינוני.
    העגלות שראינו עד היום:
    1. ארמדילו - אהבנו את העגלה (האמבטיה הייתה נראית קצת קטנה אבל אמבטיה זה משהו די זמני ככה שאפשר להסתדר), החסרון שלה היה בקיפול ושהיא יחסית קצת כבדה אך חוץ מזה נראית סבבה.
    2. ספורטליין (דגמי PL) - נראית קצת צרה ולא הכי נוחה מבחינת מושב הטיולון, אמבטיה לעומת זאת נראית מצויין.
    3. סיטי טור לוקס - נראית אחלה, חסר לה פתחי איוורור באמטיה אבל גם יחסית לא מאוד קריטי.
    4. איזיווקר צ'ארלי - ראינו אותה רק היום ועוד לא יצא לנו להרגיש אותה אבל נראה שהיא עונה על הדרישות.

    אני מקווה שלא עשיתי סלט :)
    אשמח לדעתך הכללית על העגלות שציינתי (יתרונות וחסרונות שלא שמנו לב אליהם?) ומה הכיוון עליו אתה ממליץ.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי עגלה ראשונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף ששכחתי

    אופיר
    08/03/2020

    היי,
    דבר נוסף ששכחתי,
    חשוב מאוד שיהיה פתחי איוורו בטיולון ושהעגלה תהיה ניתנת לכיוונון.
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/03/2020

    שלום אופיר,

    1. הפליפ לדעתי הכי נוחה לניוד מה4 אבל היא הכבדה ביותר, באופן משמעותי מול צ'ארלי או הסיטי תור.
    לכן תלוי האם המשקל הוא משהו קריטי עבורכם.
    2. הסיילו, כפי שציינת בארמדילו האמבטיה די זמנית ואילו הטיולון ישמש רוב הזמן ואכן לדעתי הטיולונים של הפליפ והתור יותר מוצלחים, במשקל היא כבדה מהצ'ארלי או התור אבל קלה מהפליפ.
    3. התור לדעתי עגלה לא מוצלחת מבחינת יכולת ניוד, עליה וירידה ממדרכות, הקיפול די נוח אבל הפתיחה מאוד מסורבלת לדעתי, גם הברקס הידני לא הכי נוח לתפעול ודורש מעט תרגול לחלק מהאנשים.
    4. הצ'ארלי מאוד קלה ועם אמבטיה מעולה אבל זה בא עם חיסרון לדעתי של גלגלים קטנים ולכן יכולת הניוד די בינונית, הטיולון לא יצוק מפלסטיק בניגוד לפליפ או התור מה שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר. נוחה לתפעול וקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל קייפיט ציקו והתאמה לעגלות
    אלינור
    06/03/2020

    לאיזו עגלות הסלקל מתאים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/03/2020

    שלום אלינור,

    רק לעגלות צ'יקו, בעבר לבוגבו היו מתאמים עבורו אך ככל שידוע לי כבר תקופה ארוכה שאין.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גגון לטיולון - חשיבות הרשת בגגון
    מיטל
    06/03/2020

    היי, מתלבטת בין כמה דגמים של פג פרגו...
    עד כמה חשוב שלטיולון תהיה רשת בגגון? (מדובר על עגלה משולבת עם אמבטיה וטיולון).
    האם זה באמת מאוורר יותר או שאין לזה חשיבות אמיתית? מפחדת שלילד יהיה חם מאוד בלי הרשת..מצד שני הדגם עם הרשת יקר יותר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/03/2020

    שלום מיטל,

    אין לזה חשיבות עצומה אבל יש לרשת יתרונות.
    1. זה מאפשר לראות את התינוק כאשר הטיולון לכיוון הנסיעה, כשאין רשת כל כמה דק' נצטרך לעצור ולהתקדם לקדמת העגלה כדי לראות את התינוק.
    2. הורים רבים שמים חיתול בד על הגגון כדי להצל מהשמש, הדבר בעצם גורם לסכנת התינוק במקום לתועלת מכיוון שאז כל האוויר נחסם והעגלה מתחממת כלפי פנים, כאשר יש רשת ניתן לפתוח אותה ואז יש סירקולציית אוויר שמונעת את ההתחממות.

    אם הפער לא גדול הייתי ממליץ ללכת על הדגם עם הרשת. אם הפער גדול ויש קצת זמן לחכות, אני די בטוח שבאפריל חוה"מ פסח יהיו מבצעים כוללים כמעט על כל המוצרים עם הנחות רציניות כפי שקורה בכל שנה.



    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גגון לטיולון- חשיבות הרשת

    מיטל
    08/03/2020

    היי, תודה על התשובה.
    יש חור הצצה פשוט עם פלסטיק מתחת..אז לא מאוורר.
    הגגון ממש גדול האם עדיין צריך יהיה חיתול בד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/03/2020

    שלום מיטל,

    אם זה לא לאיוורור אז נותר רק החלק של ההצצה וזה תלוי בך אם יציק לך לגשת לקדמת העגלה מדי פעם במהלך טיול כדי לבדוק את התינוק.
    לגבי גגון/חיתול, אם הוא מצל עד הרגליים אז פחות חשוב החיתול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין סייבקס מיוס נונה טריב ובוגבו בי 5
    ענת
    05/03/2020

    אהלן,
    אני מתלבטת בין סייבקס מיוס נונה טריב ובוגבו בי 5,
    חשובה לי עגלה נוחה, עירונית ונניח שהמחיר פחות קריטי כי זה ילד שני וזו אחת ההוצאות היחידות שלי.
    בילד הראשון היתה לי פג פרגו (שקיבלתי בירושה ולכן כבר לא מתפקדת) האם יש דגמים קלים/צרים של פג? כי היא היתה טובה אך מאוד כבדה ורחבה.
    חשובה לי עגלה מומלצת ואמינה (יש הרבה שנראות טוב אבל מתבלות מאוד מהר) מחומרים טובים שנוח לעבור איתה ולהתנייד ושליש יהיה נוח במידת האפשר. לקחת בחשבון שהוא תינוק שנולד באביב ולכן ילווה באמבטיה בקיץ הישראלי...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/03/2020

    שלום ענת,

    לא ציינת איזה דגם של פג ולכן קשה לי להשוות. יש להם דגם בוק עם שלדה ברוחב 51 ס"מ שזה נחשב צר מאוד אבל, היא לא נחשבת לקלה.

    לגבי סייבקס, נונה או בי:
    הנונה מאוד חדשה ולכן קשה לתת חוות דעת נכון להיום.
    מבחינת ניוד לדעתי המיוס הכי פחות נוחה מה-3, גם מבחינת מושב, לדעתי מושבים עם יצוקים מפלסטיק כמו בבי או בנונה עדיפים מהרשת שיש בסייבקס (כנ"ל לדעתי מבחינת בלאי).
    הייתי ממליץ להתלבט בין הבי לנונה, לשים משקל בתוכן של 9-12 ק"ג, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכות, לנסות לתפעל (לקפל ולפתוח, לחבר אמבטיה וטיולון וכו') ולבדוק ברכב.
    כמוכן חשוב לציין שהנונה נמכרת רק ברשת אחת, זה מונע אפשרות של תחרות במחיר דבר שאני אישית פחות אוהב.
    לבי יתרון הותיקות והוכח שהיא חזקה ואמינה, פחות אוהבים את האמבטיה שלה, יש מקרים בהם היבואן מחייב בלא מעט כסף עבור שירות תיקונים שבחברות אחרות השירות היה ניתן ללא תשלום.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות בין שתי עגלות קאם טכנו או abc
    ריקה
    04/03/2020

    היי קובי
    מתלבטת בין שתי העגלות
    מבחינת הקאם החדשה היא מרווחת וגבוהה, לא כבדה ומתקפלת נוח והטיולון דו כיווני. בכללי מאוד אהבתי את העגלות של החברה (והופעתי שהן מאוד לא מפורסמות..ידוע לך למה?) דבר אחד שהפריע לי שהמזרון באמבטיה מרגיש לי לא הכי עבה ונוח.. אולי יש לזה סיבה (יש לה מין פתחי אוורר כאלה למטה שנפתחים ונסגרים ואפשר לפתוח בקיץ) אבל מרגיש לי שהמזרן דק.. והמזרן של הסלסלה ממש ממש אהבתי (לא ראיתי כזה בשום עגלה) . מעבר לזה לא מצאתי יותר מדי הבדלים. (מה גם שהסלסה ורודה וזה טיפה מגביל)

    השאלה שלי היא.. האם המזרון באמת מהווה שיקול? כי שמעתי גם דעות שמזרן דק זה יותר עדיף לתינוק.. קצת התבלבלתי. אשמח להכוונתך!

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/03/2020

    שלום ריקה,

    לגבי מזרן אמבטיה, האיטלקים בדרך כלל מתקמצנים בעובי המזרנים, ניתן לרכוש מזרן אוניברסלי ובזה לפתור את הבעיה, מה שכן אז האיוורור לא יהיה יעיל. באיי.בי.סי האיוורור נמצא בתוך המזרן כך מרוויחים איוורור ועובי.
    לגבי צבע לאיי.בי.סי, יש עוד צבעים מלבד הרוז גולד, יש זהב שמפניה והוא ללא ורוד ועוד מספר צבעים.

    לגבי העגלות, קאם מותג איטלקי, אף פעם לא הצליחו בישראל. החיסרון הגדול שלהם לדעתי הוא הסלקל שמחויב להגיע עם העגלות והוא לא ברמת הבטיחות הכי גבוהה שיש, בסלסה ניתן לחבר סלקלים של סייבקס, מקסי קוזי, בי סייף, ג'ואי אשר כל אלו נחשבים למובילים מבחינה בטיחותית. כמוכן לדעתי הקפיצים בסלסה עדיפים + יש ידית טלסקופית ולכן עליה וירידה ממדרכות תהיה הרבה יותר קלילה ונוחה עם הסלסה כאשר יש משקל של תינוק בעגלה. הגגונים של הסלסה גדולים יותר.

    לדעתי הסלסה מתקדמת יותר ברוב ההיבטים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושאלה קטנה

    ריקה
    15/03/2020

    היי קובי תודה רבה על תגובתך, נבחן את האופציות..
    למקרה ונרצה להוסיף מזרן איכותי לאמבטיה של קאם. האם ידוע לך מה המידות? אני זוכרת שהיא רחבה יחסית לשאר העגלות ש'הולכות' כיום. האם המזרן האוניברסלי יתאים?
    ראיתי מזרן של חברת בייבי טק לעגלה , האם מתאים ומומלץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/03/2020

    שלום ריקה,

    הבייבי טק די במידות של כל המזרנים, זה סטנדרט, הם אמורים להתאים וגם אם יהיה מרווח הוא יהיה קטן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורטליין או בייבי ג'וגר סיטי מיני
    רננה
    03/03/2020

    היי, אנחנו לקראת לידה ראשונה ומתלבטים בין 2 העגלות הנ"ל. ברור לי שיש יתרון לספורטליין מבחינת הטיולון. אך האם החברה הזאת מספיק בטוחה? לאחים שלי יש את הבייבי גוגר מלפני כמה שנים, אבל המוכר טוען שמאז השלדות שלהם כבר פחות חזקות. זה נכון?
    בנוסף, אשמח להמלצה לסלקל שיכול להתלבש על העגלות האלה. והאם אתה ממליץ על איזופיקס? או האם בכלל ללכת על כסא בטיחות מלידה?
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/03/2020

    שלום רננה,

    לגבי בייבי ג'וגר שטויות, השלדה לא השתנתה בחוזק, בעיקר נעשו שיפורים קלים בסיטי מיני 2. סה"כ לא מדובר בשלדים הכי חזקים שיש אך בהחלט שלדים חזקים ואמינים.

    אני נוטה לסיילו בגלל הטיולון הדו כיווני, דבר שאני לא ממליץ לוותר עליו. המון מחקרים בנושא ולא בנושא הראו שמאוד חשוב שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ מה שהבייבי ג'וגר לא מאפשר.
    הסיילו סה"כ מוצר טוב ואמין.
    לגבי הסלקל תלוי אם אתם רוצים לחבר לעגלה או לא כי זה היתרון המרכזי של הסלקל.
    הבטיחותי ביותר עם בסיס לעגלות שציינת הוא סייבקס אטון 5. יש לציין שהוא יקר מאוד עם הבסיס ומשמש לתקופה די קצרה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום