מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתן שתן יותר מ-4 פעמים ביום הוא תקין?תמיר30/09/2020
r זה בסדר להשתין מעל 4 פעמים ביום אם אני שותה
הרבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לתמיר
ד''ר מאיה איש שלום01/10/2020נשמע שכן. בפרט אם אין השתנה בלילה והכמות ביממה קטנה מ3.5 וחצי ליטר
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות נגועות - בדיקת CT מול בדיקת מיפוי יוד עם CTעתליה29/09/2020
שלום רב, רציתי בבקשה לדעת האם יתכן מצב שבלוטות נגועות בקרצינומה פפילרית יודגמו ב CT עם חומר ניגוד, ובמיפוי אחרי היוד הרדיואקטיבי הן לא יודגמו? חלקן לא הוצאו בניתוח. ז'א השאלה היא האם הן מודגמות טוב יותר עם חומר ניגוד ואם הן לא מודגמות עם יוד רדיואקטיבי אז זו לא בהכרח אינדיקציה לכך שהן לא ממאירות.
תודה
עתליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לעתליה
ד''ר מאיה איש שלום01/10/2020יתכן שהן לא קולטות יוד, או שהן קטנות מידי מכדי להראות במפוי תלוי ברזולוציה שלו
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנגודת לאינסולין והיפוגליקמיה עם תסמינים קשיםשירי29/09/2020
שלום,
כשאבחנו לי את התנגודת לאינסולין בהעמסת הסוכר היתה לי היפוגליקמיה קשה ותסמינים מאוד קשים והתעלפתי ונתנו לי לשכב כל הבדיקה בחדר אחיות. כיום, עליי לעשות בדיקה של תבחין סיבו, בדיקת נשיפה לפרוקטוז ולקטוז.
הבדיקות אם הבנתי נכון בצום, ודומות להעמסת סוכר מבחינת כך שמקבלים סוכר, לא כך?
והאם היית ממליצה להמנע מהבדיקות האלה במצבי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשירי
ד''ר מאיה איש שלום01/10/2020לקטוז פחות סביר שיגרום לתגובה כזו, פרוקטוז תלוי בכמות כדאי לברר
פעילות גופנית סדירה ושאיפה למשקל גוף תקין משפרים את התנגודת לאנסולין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי סוכר תקינים בבדיקת דםנועה28/09/2020
שלום,
אני בת 35 , מבנה גוף רזה , משקל 62, גובה 1.67
בבדיקת דם שגרתית אובחנה רמת סוכר בצום של 108 והמוגלובין מסוכרר 5.8
כעת , מדדתי סוכר אחרי צום יום הכיפורים, כלומר אחרי 25 שעות של צום ויצא 120, לאחר הארוחה מדדתי שוב ויצא 155 , האם הערכים האלה תקינים ?
בנוסף במהלך הצום היו לי כאבי ראש ואחרי ששתיתי קפה ואכלתי עם זה משו מתוק ישר התחילו סחרחורות ובחילות ? האם קשור לסוכר ?
תודה וגמר חתימה טובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למיכל
ד''ר מאיה איש שלום01/10/2020ערב טוב
אכן ערכי הסוכר שאת מתארת מתאימים לטרום סוכרת. האם יש סוכרת במשפחה? האם את מרבה לאכול פחמימות מבצעת פעילות גופנית?האם יש שחלות פוליצסטיות
באבחנה מבדלת טרום סוכרת מסוג 2 אך יש גם אפשרויות נדירות יותר
בכל מקרה צפוי שפור עם הפחתת צריכה של פחמימות בפרט פשוטות ובצוע פעילות גופנית סדירה 150 דקות בשבוע פעילות ארובית ושעה בשבוע פעילות של תנגודת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בזריקה XULTOPHY האם מומלץ?אבי28/09/2020
בן 75, סוכרתי 40 שנה, ישר על זריקות אינסולין,
לוקח 20 יח' טרגלודק בבוקר + אפידרה לפי רמת הסוכר, כדור גלוקומין אחד ביום, 69 ק"ג, 166 ס"מ גובה, כללית לא מאוזן, יש לי מדבקה של ליברה, מודד הרבה פעמים ביום, A1C 8,5.
חבר עם אותם נתונים התחיל לקבל XULTOPHY פעם אחת ביום, התחיל להיות מאוזן, ירד במשקל, מרגיש מצוין, בבוקר יש לו 100, A1C ירד.
האם הזריקה XULTOPHY יכולה להתאים גם לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאבי
ד''ר מאיה איש שלום28/09/2020מבינה שיתכן שיש לך סוכרת נעורים של המבוגר? כי הוחל טפול באנסולין מיד? האם יש השמנה בטנית
אם יש סוכרת נעורים של הגיל המבוגר אז סביר שקסולטופי לא יוכל להוות תחליף לזריקות האפידרה אלא אם יש עדין שארית תפקוד לבלבי טוב
אפשר לשקול בדיקה של רמת C PEPTIDE בנוכחות סוכר שלא בצום
אפשר לבדוק גם נוגדנים ללבלב ANTI GAD ANTI ISLET רק שאחרי 40 שנות מחלה הם יכולים להעלם גם אם מדובר בסוכרת נעורים של המבוגר
בכל מקרה נשמע שכדאי לעבוד איתך על שנוי תזונתי הגבלת פחמימות התאמת מנון האפידרה לרמת הסוכר ולספירת פחמימות. להקפיד להזריק אפידרה על כל פחמימה ולפחות רבע שעה לפני האוכל.
אם יש עדין תפקוד לבלבי לפי רמת C PEPTIDE אפשר לשקול קסולטופי ולנסות לצמצם אפידרה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה בתיירוגלובולין לאחר טיפול ביודשיר27/09/2020
שלום, עברתי תיירודקטומי ודיסקציה צווארית וכחודש אחריה ה תיירוגלובולין עמד על 4.5, לאחר מכן קבלתי יוד רדיואקטיבי וכשבועיים לאחריו התיירגלובולין עומד על 7.2. נוגדנים 46.7, במיפוי יוד ראו קליטה רק במיטת הבלוטה. אשמח לדעת מה ההסבר האפשרי לכך שהתיירוגלובולין עלה דווקא לאחר הטיפול ביוד...נלחצתי קצת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשיר
ד''ר מאיה איש שלום28/09/2020בכל מעבדה הנורמה לאנטיתרגולובולין שונה? האם תוצאה זו נחשבת חיובית במעבדה בה בצעת. אם כן אז רמת תרגולובולין בנוכחות נוגדנים אינה אמינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת אלוורה בנטילה פומית על ערכי סוכר לסכרתייםמנחם26/09/2020
האם ידוע לך על אלוורה בנטילה פומית והשפעתה על ערכי הסוכר לסכרתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למנחם
ד''ר מאיה איש שלום26/09/2020לגבי תוספי מזון אין מחקרים מספיק גדולים לגבי יעילות ובטיחות לכן אין לי מידע
לעומת זאת הגברה של פעילות גופנית למשל ללכת שעה ביום במקום חצי שעה להוסיף פעילות של תנגודת כגון משקולות קלות כן לרב משפרת את רמות הסוכר
וגם כמובן הפחתת צריכה של פחמימות בפרט פשוטות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסוכרת במצב HbA1C נורמליטום26/09/2020
יש סיכויי לסיטואציה כזאת שאם אני עם HbA1C נורמלי
אבל מצד 2 בטרום סוכרת ? מה זה אומר הבדיקה
הזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לטום
ד''ר מאיה איש שלום26/09/2020אכן יכול לקרות אם A1C לא מהימן, יש לחשוד בזאת אם הסוכר בצום לא תקין, ויש גורמי סכון לסוכרת כגון ספור משפחתי, עודף משקל העדר פעילות גופנית, תרופות שמעלות סכון לסוכרת כגון סטרואידים תרופות אנטיפסיכוטיות ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות ערך HbA1C בבדיקת דםליאור25/09/2020
מה זה אומר רמה של 5.1 בבדיקת דם
של HbA1C מבחינת סוכרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליאור
ד''ר מאיה איש שלום25/09/2020ערך תקין, בהנחה שהוא מהימן ואין אנמיה או סיבה אחרת שהופכת את הבדיקה ללא אמינה (אי ספיקה כליתית, תרומת דם, דמום משמעותי ועוד).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת סקסנדה עד שבוע 6 להיריוןגל25/09/2020
שלום רב,
אשמח להתייעץ...אני ממש בבעיה...
הזרקתי סקסנדה עד שבוע 6 כשגיליתי שאני בהריון.
עכשיו אני בשבוע 8 ולא יודעת מה לעשות...
הבנתי שאין מחקרים שמראים מה קורה בהריון ולכן אני חוששת. התחלתי תהליך של הפלה ועצוב לי מאוד...
האם אני פועלת נכון?
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגל
ד''ר מאיה איש שלום25/09/2020אם עדין לא התחלת בתהליך של הפלה כדאי להתיעץ עם המרכז הטרטולוגי של משרד הבריאות שנותן יעוצים טלפונים בחינם יתכן שזה המספר 02-5082825 יש גם מרכז דומה באסף הרופא.
בעקרון בבעלי חיים נטילת סקסנדה בהריון גרמה לסכוי מוגבר להפלות ולמומים בעיקר בשלד. בנשים יש מספר דווחי מקרה של נטילת סקסנדה בהריון שלא הביאו למומים אך מדובר במקרים בודדים.
אם עדין לא התחלת בתהליך ההפלה כדאי להתיעץ
שנה טובה והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי הפלה... אני מתייסרת ומקווה שעשיתי נכון.
גל25/09/2020פחדתי לקחת סיכון מאחר ואין וודאות שאין פגיעה בעובר. אני מתייסרת ממש... מקווה שלא עשיתי טעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לגל
ד''ר מאיה איש שלום25/09/2020לאור המידע מבע"ח שם יש מומים בעוברים וסכוי להפלות, והעובדה שלא מומלץ להרות תחת סקסנדה ככל הנראה שעשית את הדבר הנכון.
מאחלת לך הריון נוסף תקין במהרה
שנה טובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך!
גל26/09/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת סוכר בבדיקת דם האם מעידה על סכרת?מיכל24/09/2020
שלום,
בבדיקות הדם האחרונות שאני עוברת לעיתים קרובות מאוד, רמת הסוכר שלי היתה גבולית (סביב 100 - לפעמים מעט יותר), ועדיין לא התחלתי טיפול.
היום בבדיקת הדם - הסתבר כי לראשונה, רמת הסוכר בשתן היא 50, ואילו רמת הסוכר בדם היא 84.
(בצום כמובן).
אציין כי אני נמצאת בטיפולים כימותרפיים, ומקבלת גם חלק מהזמן סטרואידים נגד בחילה.
האם הערכים של הסוכר הללו מעידים כי אני חולת סכרת? האם במצבי (טיפולים כימותרפיים) רצוי כי אתחיל טיפול נגד סכרת ? (מטפורמין)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד אציין
מיכל24/09/2020שכחתי לציין כי ערך ה- GFR 98.00 , והקריאטינין הוא - 0.6 .
לחץ הדם כרגע מאוזן, אבל נראה כי הוא ירד בגלל הטיפול הכימותרפי שאני מקבלת ( כך נאמר לי ). בעבר , לפני מחלתי - טופלתי ב - טריטייס.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למיכל
ד''ר מאיה איש שלום24/09/2020בעקרון סוכר של עד 100 כולל הוא תקין. האם נבדק המוגלובין מסוכרר (מיצג ממוצע ערכי סוכר של 3 חודשים)? במצבים של כמוטרפיה ואנמיה המוגלובין מסוכרר יכול להיות לא אמין אז אולי אין צורך לבדוק כל עוד הסוכר בצום תקין. מפתיע שציינת שהסוכר היה תקין והיה סוכר בשתן כי לרב הוא מופיע כשהסוכר בדם מעל 200, אולי טעות? אולי היו קטונים בשתן ולא סוכר בשל צום?
הרבה בריאות שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזון בלוטת המגן באופן טבעי במקרה של תת פעילותאור23/09/2020
האם יש טיפול טבעי מוכח לאיזון בלוטת המגן. יש לי תת פעילות תת קלינית קלה מאוד. קראתי שפטריות ריישי. מזונות שונים כמו אגוזים שונים יכול לסייע? האם ידוע שפטריות ריישי כתוסף יש בו סיכונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאור
ד''ר מאיה איש שלום23/09/2020הבעיה בתוספים שלרב אין מחקרים לגבי בטיחות ויעילות לאורך זמן לכן אין לי מידע בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנגנון פעולה של טיפול בפרוליהד22/09/2020
שלום,
האם טיפול בפרוליה רק עוצר אובדן עצם נוסף, ואם כן, איך תרופה זו יכולה למנוע שברים אם המצב ההתחלתי של העצם הוא גרוע והפציינט סבל משברים בכל נפילה לפני תחילת הטיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לד
ד''ר מאיה איש שלום23/09/2020אכן פרוליה בעיקר עוצרת אובדן נוסף של עצם יש אפקט בניה חלש, יש היום תרופות בונות עצם כגון פורטאו ואבניטי. באוסטאופורוזיס קשה כדאי לשקול שמוש באחת מהן אם אין התוית נגד
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוטאין באיסוף שתן לאדם סוכרתימנחם22/09/2020
סוכרתי בן 67. עושה הרבה ספורט. בדיקות: A1c=7. קריאטינין בדם - תקין מאוד. בדיקות עיניים - ללא שינוי ובסדר. פרוטאין באיסוף שתן 24 ש' - 344 בסולם של: 0-150. - protein U = 9.7.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למנחם
ד''ר מאיה איש שלום23/09/2020מדובר בכמות קטנה של חלבון. למיטב זכרוני אתה מקבל גרדיאנס יחד עם וקטוזה שלשתיהן יש הגנה כלייתית. חשוב לוודא שלחץ הדם מאוזן ולשמור על משקל גוף תקין. אם לחץ הדם גבולי גבוה לשקול תרופות ממשפחת חוסמי ACE או ARB בעלות הגנה כלייתית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעת תודה ...
מנחם24/09/2020אני מבקש להביע את הערכתי ואת הכרת התודה שלי, לעבודתך המסורה כאן. הסיוע והיעוץ שאת מעניקה בפורום, הפך לי גורם משמעותי, המסייע לי בניהול המחלה. שנה טובה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעת הערכה ....
מנחם24/09/2020הזדמנות להודות לך על תרומתך לי, הזמינות והמקצועיות. עלי לציין שאת מסייעת לי משמעותית להבין ולנהל את המחלה שלי. שנה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטרפת!!!!
פנינה24/09/2020זאת הזדמנות להודות מעומק הלב על הסבלנות ההקשבה והמענה המפורט לאנשים שונים עם בעיות שונות
זה עוזר ומעשיר מאד
זאת עבודה וולונטרית של ד'ר איש שלום שלא מובנת מאליה
מן הסתם היא גם אמא ואישה ויש לה עולם שלם משלה והיא מתפנה לעזור ולהשיב
איזה יופי!
תודה לך מנחם שהערת והארת לנו על העניין יישר כוחך
שנה טובה לכולם גמר חתימה טובה
וברכות וכתר לד'ר איש שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למנחם ופנינה
ד''ר מאיה איש שלום24/09/2020תודה על המילים החמות והפרגון. רגשתם אותי
שתהיה שנה טובה והרבה בריאות לכולם
מאיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם סוכר נספג כבר בפה לפני הבליעה?חגית כהן22/09/2020
האם סוכר פשוט נספג כבר בפה לפני הבליעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לחגית
ד''ר מאיה איש שלום23/09/2020ככל הנראה יש ספיגה מועטה בחלל הפה אך קיימת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

