מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם סטרס יכול להשפיע על מדד הסוכר?שואל30/12/2019
שלום
אני בת 26 שנים שמדד הסוכר שלי הוא על גבול 84
היום אני ביצעתי בדיקה על צום והוא היה 99
האם סטרס והתקף חרדה חריף של רעידות ודופק מהיר וסחרחורת יכול להשפיע על המדד ?
אני ביומיים האחרונים חוויתי סטרס חריף וגם בקושי אכלתי בעקבות זה .
יכול להיות שזו הסיבה ?
אני שנים טבעונית לא מרבה ב לאכול פחמימות וגאנק , אוכלת רק בריא והסוכר שלי נצרך לרוב מפירות .
תודה רבב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשואל
ד''ר מאיה איש שלום30/12/2019סטרס בהחלט יכול להביא לעליה ברמות סוכר. פירות גם עשויים להעלות את רמת הסוכר אז כדאי להגביל את הצריכה
אם את מוטרדת אפשר להשלים בדיקת המוגלובין מסוכרר אשר נותנת אומדן לממוצע הסוכר ב-3 חודישם האחרונים
בכל מקרה תזונה שאינה עתירה בפחמימות ופעילות גופנית סדירה יכולים למנוע הארעות סוכרת במעל 50% מהמקרים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לאוסטופרוזיס ואיבוד גובהנחום30/12/2019
שלום פעם הייתי מטר 1.78 אני בן 22 היום מטר .1.76 קראתי שמחסור בויטמין D שמיוצר בכליות וגם מחסור בטסטוסטרון גורם לאיבוד גובה כתוצאה מאוסטופרוזיס בעבר עשיתי בדיקה לויטמיI גD בכליות והוא היה גבולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום30/12/2019עניתי בשאלתך הקודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בשינה משפיע על איבוד גובה?נחום30/12/2019
שלום אם אני לא ישן יותר כמה חודשים אני יאבד את הכלבה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בשינה משפיע על איבוד גובה?
נחום30/12/2019סליחה התכוונתי לגובה שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום30/12/2019בעקרון הגובה של מבוגר לא תלוי הורמון גדילה, אובדן גובה בגיל מבוגר קשור לשברים או שנויים נוונים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת הריון- עלייה בערכיםלילי28/12/2019
שלום,
אני עם סוכרת הריון, שבוע 33, מזריקה 12 יחידות לבמיר בלילה. לאחרונה הערכים עלו. מנגד, שמעתי מהדיאטנית שדווקא עם התקדמות ההריון לקראת שבוע 34 יש ירידה בערכים. מה נכון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ללילי
ד''ר מאיה איש שלום28/12/2019עד שבוע 34-36 יש עליה בתנגודת לאנסולין ולכן יש צורך להעלות מנוני אנסולין לרב, היעד סוכר בצום של 90 ושעה אחרי האוכל עד 140. אחרי שבוע 34-36 יש הרבה פעמים ירידה בתנגודת וניתן להוריד מנונים
ממליצה להמשיך מעקב סדיר אצל אנדוקרינולוג/מרפאת הריון בסכון
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמון גדילה והקשר לשינהנחום27/12/2019
האם שינה מגבירה הורמון גדילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום28/12/2019אכן הורמון הגדילה מופרש בשינה בתחילת הלילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דם לבלוטת התריסליאל27/12/2019
עשיתי בדיקות דם לבלוטת התריס אניב מעקב אנדקינולוגי עקב גויטר רב קשרי ורציתי לדעת עם התוצאות תקינות?
tsh3.27
t3 5.6
t4 16.2
thyroglobulin 195 בעיקר לדעת עם הערך הזה תקין ומה זה אומר עם זה גבוה
>thyrogloblin 20
anti thyroid peroxid below 45
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליאל
ד''ר מאיה איש שלום27/12/2019תפקוד בלוטת התריס תקין, תרוגלובולין הוא חלבון שמופרש מתאי בלוטת התריס , הבדיקה שלו לא מאבחנת משהו. במקרים של סרטן בלוטת התריס הוא משמש כלי למעקב לגלוי חזרה של המחלה או במקרים של חשד שפעילות יתר של בלוטת התריס אינה נגרמת מפעילות של הבלוטה אלא מסיבות אחרות.
במקרה שלך אני לא רואה כיצד בדיקת תרוגולובולין מועילה אך מציעה לשאול את מי שהפנה אותך לבדיקה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת ניקור אבחנתימשה26/12/2019
שלום, אשמח לפענוח של הבדיקה. אני בן 71. האם יש סיבה לדאגה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למשה
ד''ר מאיה איש שלום26/12/2019לא צרפת בדיקה...אבל גם בלי לראות את הצלומים קצת בעיתי לתת חוות דעת כמו שצריך
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת ניקור אבחנתי
משה26/12/2019מתנצל. דווקא צרפתי קובץ.
תודה על ההתיחסות המהירה.
סוג הפעולה: ניקור אבחנתי
דגימה 1: איבר: קשר בבלוטת התריס צד שמאל: דרגת חשד סונוגרפי: בינוני מספר משטחים 2+ צינצנת
דגימה 2: איבר: קשר בבלוטת התריס צד: ימין: דרגת חשד סונוגרפי: בינוני מספר משטחים: 2+ צינצנת
ממצאים בבדיקת אולטראסאונד: באונה השמאלית הודגמה קשרית איזואיקואי בגודל 1.6 סמ", באונה הימנית הודגמה קשרית בגודל 3.2 ס"מ
כמות מיכלים לשליחה: 4* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למשה
ד''ר מאיה איש שלום26/12/2019לא היה קובץ מוצרף במה ששלחת..מה שכתבת רק מתאר את הקשרים ולא את תוצאות הנקור מבחינה צטולוגית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת ניקור אבחנתי
משה26/12/2019תודה רבה ד"ר יקרה ההתייחסות המהירה.
אז מה זה בעצם אומר?
מה זה "חשד סונוגרפי"?
מה זה קשרית איזואיקואי?
אשמח טיפה לפירוט.. אני קצת מודאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למשה
ד''ר מאיה איש שלום26/12/2019דרגת חשד סונוגרפי בינוני זו דרגת החשד לממאירות לפי מאפייני האולטרהסאונד שאינה גבוהה אך בינונית
אזואוקאי זה קשר שההדיות שלו דומה לזו של הרקמה מסביב, דוווקא סימן שלא מחשיד לממאירות
התאור ששלחת לא מעיד על דרגת חשד גבוהה לממאירות אך טוב שבצעת את הנקור.
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת ניקור אבחנתי
משה29/12/2019תודה רבה דר מקסימה על ההתייחסות המהירה ועל ההבהרה שביקשתי לקבל.
רק בריאות:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חום והזעה לגבר פרפור פרוזדורים מאוזןאורן24/12/2019
שלום רב
בן 42. מזה חודשיים סובל מגלי חום והזעה שמאוד התגברו ופוגעים באיכות החיים.
ברקע רק פרפור פרוזדורים מאוזן. נוטל קרדילוק. לחץ דם תקין. אין מחלות רקע נוספות.
בעבר נבדקה בלוטת המגן והייתה תקינה (לא בתקופה של גלי החום).
מה לדעתך כדי לבדוק?
ממה שקראתי והבנתי יכול להיות קשר בין פעילות בלוטת יותרת המוח וחום גוף? זה כיוון רלוונטי למצבי?
אודה לכל עצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאורן
ד''ר מאיה איש שלום25/12/2019מציעה לפנות יעוץ אנדוקריני. כדאי לחזור על תפקוד בלוטת התריס
צריך להתרשם מעוד תסמינים קלינים כדי להחליט כיצד להרחיב את הברור.
יתכן שרלונטית בדיקה של רמת טסטוסטרון LH FSH.
וכן אולי אסוף שתן ל5HIAA אך קשה מרחוק ליעץ מבלי להתרשם מכל התסמינים לעומק וללא בדיקה גופנית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריסעדי24/12/2019
תודה רבה רבה על תגובתך הקודמת.
הייתי היום אצל רופא משפחה חדש, והוא פשוט לא מוכן לתת לי הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריס. בדיקה שנתית שאני רגילה לעשות מ 2012.. בגלל קישריות. עברתי פעם ביופסיה.
הוא טוען "שזה בחיים לא יכול להפוך לסרטני". ואני שואלת, באמת אפשר להבטיח כזה דבר?
הוא טוען שאין טעם לעקוב, בטח לא כל שנה.
אמר לי שאבוא עוד 3 שנים עו 10 שנים ואז הוא אולי ייתן לי.
לגבי בדיקות הדם.. לי נאמר בפירוש על ידי אנדוקרינולוגית ורופאת משפחה קודמת, שעליי לבצע פעמיים בשנה.
וזה באמת מה שעשיתי שנים.
אבל עכשיו הוא טוען:" מה פתאום פעמיים בשנה?? אז אמרו לך. אני לא מסכים עם זה".
הוא טוען שגג גג.. הוא ייתן לי פעם בשנתיים, או יותר.
כי פשוט לא צריך, שאני בריאה וזה רק מגביר את החרדה.
יצאתי משם ממש לא רגועה.
איך בן אדם.. אמנם רופא בבילינסון ומנהל מרפאה, פשוט מגיע ומשנה כל מה שאני רגילה אליו שנים?
זה לא קצת חוסר אחריות?
אמרתי לו שזו האחריות שלו שזה לא יהפוך לסרטני.
הוא אומר שהוא מבטיח שזה לא יהפוך
ושכל הבדיקות האלה מיותרות. ושהוא לא מסכים עם אף אחד.
אבל הוא לא אנדוקרינולוג בכלל.
אחרי כל זה..הוא אמר שיתייעץ עם אנדו.
באתי לקבוע תור לאנדוקרינולוג כדי לקבל חוות דעת נוספת וכדי לקבל הפניה לאולטרה סאונד ורשום לי שחייב הפניה.
הוא בחיים לא ייתן לי הפניה, אני פשוט לא יודעת מה לעשות.
אני לא רגועה בכלל ועומדת לבכות
בבקשה עזרתך..
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לעדי
ד''ר מאיה איש שלום25/12/2019ערב טוב
לא ראיתי את תוצאות האולטרהסאונד ולכן קשה לי ליעץ
אבל בעקרון אחרי שנים של מעקב אם הקשרים ללא מאפיינים חשודים ולא גדלו משמעותית בשנים האחרונות ניתן לרווח את המעקב לאחת לשנתיים
אם תפקודי תריס תקינים ואין נוגדנים ANTI THYROID PEROXIDASE וכן היו תקינים בעבר אפשר בהחלט לבדוק תפקודי תריס פעם בשנה עד שנתיים אלא אם את מתכננת הריון ואז כדאי לבדוק לפני.
לילה טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית ארוכה וקשר לגובהנחום24/12/2019
האם היא עושה את הגובה נמוך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום25/12/2019מציעה להפנות את השאלה לאנדוקרינולוג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת פרדניזון והשפעה על סוכר וקורטיזולרוני23/12/2019
שלום,
עקב החמרה באסתמה רופא מחליף רשם לי 40 מ"ג פרדניזון ל 10 ימים. הוא לא אמר לי לרדת בהדרגה אבל ביקשתי באתר מכבי שרופא המשפחה יתן לי גם מינונים יותר נמוכים כדי שארד כל יומיים 5 מ"ג.
רציתי בבקשה לברר: מבחינת סוכר וקורטיזול(יש לי תנגודת לאינסולין) האם כן עדיף להפסיק במכה אחרי 10 ימים? האם אין כאן סיכון גם אם רוב האנשים יעברו את זה בסדר? כי אולי עם מזלי(יש לי עוד מחלות רקע) אצלי זה יהיה בעייתי... ולא כדאי לקחת סיכון ועדיף לרדת במינון בהדרגה? החיסרון של זה הוא שעוד 12 ימים נוספים אקח פרדניזון כדי לרדת עד ל 5 מ"ג. תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום24/12/2019אם האסטמה בשליטה אפשר לשקול הפסקה בבת אחת, האם האסטמה תהיה עדין פעילה לשקול הפסקה הדרגתית
החלמה מהירה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת גלוקומין לאחר ירידה ברמות סוכרהפסקת גלוקומין23/12/2019
שלום, בחצי השנה האחרונה עשיתי דיאטה והפתתי 15 קילו. בדיקות הדם הראו ערכי סוכר של 80, A1C = 5 (היה קודם סביב ה 6). וכן כולסטרול 70 , תפקודי כבד תקינים.
רופא המשפחה יעץ לי להפסיק נטילת גלוקומין 850 כדור ליום. הורדתי גם כדור נגד לחץ דם. והפסקתי לקחת אזטור לכולסטרול .
ערכי הסוכר ללא גלוקומין נעים בין 90 ל 99 בבדיקה בבוקר.
האם נכון להפסיק את הגלוקומין (עדיין ממשיך בדיאטה קטוגנית ומתכוון לרדת עוד 10 קילו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה להפסקת גלוקומין
ד''ר מאיה איש שלום24/12/2019נשמע שאכן לאור השפור ניתן לשקול הפסקת גלוקומין
כדאי לעקוב אחר ערכי הכולסטרול הרע LDL שעשויים לעלות בדיאטה קטוגנית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן הורמון גדילה לבחורנחום23/12/2019
שלום הגובה שלי 77 סנטימטר לאחרונה אושפזתי כמה חודשיים סביב חולים פסיכיאטרית טוען שעבדתי מגובהתי כתומה מהלכות מרובות האם ניתן לתת לי הורמון גדילה אני רוצה לפתוח שריר כי טוענים שאני נמוך החדר כושר וזה עלה לי הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום24/12/2019ממליצה לפנות ליעוץ אנדוקריני, לא מקובל לתת הורמון גדילה במבוגרים אם אין חסר רק להעלות מסת שריר
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתן הורמון גדילה לבחור
נחום24/12/2019ידוע לך איזה אנדוקרינולוגיה אני יכול לפנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרה סאונד בלוטת התריסעדי22/12/2019
שלום,
אני כבר כמה שנים עושה אולטרה סאונד מדי שנה, כדי לעקוב אחר הקישריות שיש לי שם, ואחר הבלוטה עצמה.
לפני כמה חודשים עברתי לרופא משפחה אחר, ועכשיו הוא טוען שאין צורך בבדיקה השנתית הזו... ולא מוכן לתת לי הפניה לאולטרה סאונד.
ואני נותרתי קצת מודאגת..
האם זה משהו שצריך לעקוב אחריו כל שנה?
כי אני זוכרת שככה אמרו לי, בנוסף לבדיקות דם.
האם כדאי להתעקש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לעדי
ד''ר מאיה איש שלום22/12/2019קשה ליעץ מבלי לדעת באיזה קשרים מדובר, גודל דרגת חשד וכו. אבל בעקרון אחרי מספר שנים של מעקב אם הקשרים בדרגת חשד נמוכה אפשר לרווח את המעקב לשנה וחצי שנתיים אבל זה תלוי במאפיינים של הקשרים.
בעקרון אם יש המלצה של אנדוקרינולוג לבצוע האולטרהסאונד רופא המשפחה אמור לאשר זאת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה
עדי22/12/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לרמת ויטמין dארז זאבי21/12/2019
דר איש שלום שלום רב למה קופות חולים נותנים פעם אפשרות לעשות בדיקת רמת ויטמין d?
לפחות שהסופר פארם יתנו לעשות בדיקת רמת ויטמין d
כמו שהם נותנים בסופר פארם בסניפים נבחרים לעשות בדיקת המוגלובין מסוכרן ) ha1c
כבר מזמן ידוע שצריכים רמה גבוה של ויטמין d לתיפקוד תקין של בלוטות מעבר לטיפה או שניים לחיזוק עצמות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לארז זאבי
ד''ר מאיה איש שלום22/12/2019תקון של רמת ויטמין D לוקח מספר חודשים לכן אין סיבה לבדוק בתדירות גבוהה את הבדיקה.
לא ידוע לי שיש דרך מהירה לבדוק רמת ויטמין D זה תלוי בשיטת בצוע המדידה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

