מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ערכי בלוטת התריסתיפית22/09/2019
Tsh5.67. Ft4 8 ft3 3.24 מה זה אומר כשהעבר היה. ה ערכים קטן מ0.003 וטי 3 וארבע היו תקינים. תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליפית
ד''ר מאיה איש שלום22/09/2019אם זה ללא טפול אז יתכן ומדובר בדלקת שהפכה מפעילות יתר לתת פעילות של בלוטת התריס. מציעה להתיעץ עם אנדוקרינולוג לגבי התחלת טפול באיותירוקס/אלטרוקסין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד בלוטת התריסשאלה22/09/2019
שלום רב,
הרופאה שלחה אותי למעקב על בלוטת התריס מוגדלת.
הרופא שביצע את הבדיקה אמר שעלי לבצע בדיקות דם של הבלוטה. מה אומרות התוצאות הבאות?
אלו התוצאות:
א.ס צוואר כולל בלוטות לימפה
*
מעקב
לא בוצעו ובדיקות דם של תפקודי בלוטת המגן לאחרונה
בוצעה השוואה לצילומים קודמים מתאריך
1.11.17
10.3.15
*
US צוואר
========
בלוטת המגן :
ההתייחסות לקשריות בבלוטת המגן ודירוגן ( ) TR לפי נוהל ACR TI-RADS .
1
האיסטמוס ISTHMUS לא זוהה 2.
אונה ימין RIGHT :
רוחב מ"מ, עומק מ"מ .
מוגדלת .
המרקם בלתי הומוגני וגס באופן דיפוזי .
ללא קשריות סולידיות .
הווסקולריות מוגברת באופן דיפוזי .
בתוכה 3 ציסטות בגודל עד 7 מ"מ 2, מהן עם מרכיב סולידי קטן בדופן. מדובר בקשריות TR1+2
3
אונה שמאל LEFT :
לא זוהתה .
בלוטות הרוק :
בלוטות הפרוטיס והבלוטות התת-לסתיות בגודל תקין, המרקם הומוגני .
אין עדות לגושים, אבנים, הרחבה של מערכות הניקוז או סימני דלקת בבלוטות הרוק .
לא נצפו קשריות לימפה מוגדלות בצוואר הקדמי והצדדי .
נצפו קשריות לימפה קטנות בצוואר ימין; כולן בעלות מראה סונוגפרי תקין - אינן חשודות .
המלצות:
סיכום:
סיבת ההפניה:
ממצאים:
תפקודי מגן מעודכנות .
תמונה המוכרת ללא שינוי משמעותי .
א.ס תירואיד/ בלוטות המגן/ התריס
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשאלה
ד''ר מאיה איש שלום22/09/2019קשה להשיב מבלי לראות את הצלומים עצמם. אך אם אכן מדובר בקשרים שקטנים מ1 סמ' מקובל לעקוב
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפפיחות ועיקצוץ מתחתרותם21/09/2019
שלום עם סכרת טייפ 1 לא מאוזנת כבר 40שנה יש לי התנפחות קלה מתחת בית השחי ומעט כירוד כמו צריבה הרופא אמר שזה כתוצאה מסכרת לא מאוזנת וכי יש את זה לחולי סכרת שאינם מאוזנים גם עליתי במשקל מה דעתך שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרותם
ד''ר מאיה איש שלום22/09/2019קשה להשיב מבלי לראות במה מדובר. אבל זה לא סימן קלאסי של סוכרת לפי התאור שלך. סוכרת לא מאוזנת מעלה את הסכון לפגיעה עצבית שמתבטאת בכאבים בכפות ידיים/רגלים כמו כפפות או גרביים או מעלה סכון לזהומים עוריים לא נשמע מה שאת מתארת
לגבי העליה במשקל צריך לראות אם נמצאת סיבה, לשקול בצוע בדיקת TSH
מציעה לפנות לאנדוקרינולוג ליעוץ
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטיאופורוזיס עשרות שנים כיום שבר בחוליהדן19/09/2019
שלום
יש לי אוסטיאופורוזיס עשרות שנים כיום -6(לא נייד)לפי האורתופד :(בגלל הכרות שלנו ,הרקע ,וההסבר שלי .)טוען שאין צורך צילום ,כנראה שבר בחוליה .
האם יש צורך בצילום סי טי או אחר לפני ביקור נוסף אצל האנדוקרינולוג ?
כאבים קלים רק אחרי תנועות בתוך הבית . יש שעות שאין כאב כלל .
האם שבר בחוליה מתאחה בעצמו?
תוך כמה זמן בערך?
האם יש משהו לזירוז האיחוי ? או רק להגביר סידן וויטמין די
או בכל מקרה יתאחה לבד ?
כדאי להפסיק או להקטין תנועות בידיים שמכאיבים בשכמות ?
תודה לרופאה ולחברי שישתפו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדן
ד''ר מאיה איש שלום22/09/2019אני חושבת שכן חשוב לבצע צלום עמוד שדרה
יש אכן תרופות שמזרזות רפוי שבר ואם אין ממאירות ברקע חלילה ולא עברת הקרנות בעבר כדאי לראות אם תרופה שבונה עצם ומזרזת רפוי שבר יכולה לסייע
השבר אכן יכול להתאחות מעצמו
אין הוכחה שהעלאת מנון סידן ווטמין D מסייעת חשוב לקחת מנונים מספקים אך בנושא הסידן לא להגזים
מציעה כן לבצע צלום ולפנות ליעוץ אנדוקרינולוג
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבחן דיכוי דקסמטזוןשושנה16/09/2019
קיבלתי הפניה לבצע מבחן דיכוי דקסמטזון 0.5 מ"ג8X במשך 48 שעות לבדוק קורטיזול ופרמטרים נוספים לאחר מנה אחרונה.
הרופא אמר שצריך לקחת כדור כל 6 שעות.
השאלות:
1. יש חשיבות באילו שעות אני לוקחת את הכדור, כל עוד קיים רווח של 6 שעות?
2. באיזה שעה צריך לבצע את בדיקת הדם ביום השלישי?
3. מתי צריך לקחת את הכדור האחרון לפני ביצוע בדיקת הדם?
4. צריך לקחת את הכדור עם אוכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשושנה
ד''ר מאיה איש שלום20/09/2019יש חשיבות לשעת הלקיחה בגלל שמדובר במנות בודדות לא חובה שיהיה אחרי אוכל
מכווון שיש מספר פרוטוקולים שמתחילים בשעות שונות מציעה להתיעץ עם הרופא המפנה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחד יוטירקס ועדאפרת16/09/2019
שלום אני לוקחת יוטירס כל בוקר ו2כדורים ללחץ דם וכדור לכולסטרול האם יש בעיה לקחת את כולם חלד וש מהיוטירקס עד לכדורי הלחץ דם והכולסטרול עדיף לחכון ועם כן כמה זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאפרת
ד''ר מאיה איש שלום20/09/2019עדיף לחכות לפחות חצי שעה בין איותרוקס לכל כדור אחר. את הסטטינים עדיף לטול בערב אבל לא חובה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אולטרסאונד תירואידדני16/09/2019
כתוצאה מבדיקת דבר מסוים, ביצעתי אולטרסאונד והתגלו ציסטות בודדות בקוטר עד 3 מ"מ עם הסתיידויות בתוכן באונה השמאלית של התירואיד.
בלוטת התריס עצמה אינה מוגדלת, בעלת מבנה אחיד וזרימת הדם בתוכה אינה מוגברת.
לא הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות בצוואר משני הצדדים.
מה את ממליצה לעשות? אני מבין שלעשות בדיקת דיקור זה צעד לא אפקטיבי כי הציסטה קטנה מדיי. האם לבקש הפנייה נוספת לאולטרסאונד? אם כן, בעוד כמה זמן? והאם יש לי לדאוג?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדני
ד''ר מאיה איש שלום20/09/2019קשה לי ליעץ מבלי לראות את הצלומים. בעקרון נגעים שמתחת ל1 סמ הם לרב למעקב סונוגרפי בלבד רובם שפירים
לרב מקובל לבצע אולטרהסאונד חוזר בין חצי שנה לשנה אחרי קודמו לפי שקול הרופא
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל ותרופות נגד דכאוןתמר12/09/2019
שלום רב
BMI=39 ומנסה לרדת במשקל
בלוטת תריס בתחום התחתון
בבוקר לוקחת אומפרדקס לרפלוקס ובערב לוקחת סרוקסט
האם ניתן לשלב גלוקופז או זריקת ויקטוזה? מה עדיף ומתי לקחת כדי להימנע כמה שאפשר באינטרקציה של תרופות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לתמר
ד''ר מאיה איש שלום13/09/2019וקטוזה פחות יעילה לירידה במשקל מסקסנדה וגלוקואפג' היעילות שלו לירידה במשקל קטנה (2 עד 3 קג') מותווה במקרים של סוכרת. לא ידוע לי על אינטראקציה עם התרופות שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרום סוכרתי ממתיקיםדני12/09/2019
מדידת סוכר 110. מבקש לדעת בקשר לשימוש בסילאן ורב כהלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדני
ד''ר מאיה איש שלום12/09/2019בעקרון סילאן הוא סוכר פשוט מעלה את רמת הסוכר של מרבית המטופלים. לגבי רב כהלים התגובה היא אישית וצריך לבדוק
בברכ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתקשה להוריד סוכרמנחם12/09/2019
בן 66, טייפ 2 נוטל: ג'רדיאנס, ויקטוזה ומטמורפין. עד כה A1C נמוך מ-7. מאוד מאוד מצומצם בפחמימות. צועד.
עד לפני חודשיים, ירדתי אחרי ארוחה יפה. סוכר גבוה עקשן, הייתי מוריד בצעידה של 45 דק'.
לאחרונה יורד אחרי ארוחה מאוד לאט. גם ארוחה לא פחמימתית מעלה את הסוכר משמעותית, הליכה לא משפיעה.
מה קורה לי? האם יש דרך לשפר את המצב ללא אינסולין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למנחם
ד''ר מאיה איש שלום12/09/2019אני מבינה שאתה מצמצם פחמימות אולי אתה אוכל פחמימות שיותר מעלות אותך צריך למצוא את הפחמימות הנכונות וגם אותן לצרוך בכמות קטנה. אולי צריך לחפש סבות נוספות אנדוקריניות לעליה בסוכר או אחרות (כגון הפרעה בפעילות בלוטת התריס, תסמונת קושינג,הפרעה אנדוקרינית אחרת, ממצא לבלבי).
מציעה לפנות ליעוץ אנדוקריני
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי רבות 10 ימים לאחר הזרקת נבידואביב11/09/2019
שלום, אני בן 40. עקב חוסר חשק מיני וטסטוסטרון כללי שנע בין 6 ל12 מדי שנים רבות, הוצע לי טיפול בנבידו.
8 ימים לאחר ההזרקה התחלתי להרגיש חשק מיני התחלתי אך מיד יומיים אחר כך ועד עכשיו אני סובל (כבר שבוע כמעט) ממגוון עצום של תופעות לוואי (לא כולן בו זמנית וחלקן במידות פחותות) ואיני יודע מה עלי לעשות:
די שכיחים - כאב בטן, כאבים במפשעה, כאבי אשכים, השתהות לפני השתנה, שפיכה מועטה ביותר, עצירות, חום פנימי בכל הגוף, דפיקות לב מואצות, יובש בפה
כאבי ראש (פחות שכיח), סחרחורת (שכיח חלקית)
בבקשה ממך אשמח לעצה. האם לא ליטול בשום אופן את הזריקה השניה בעוד 4 שבועות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאביב
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2019מרבית התופעות שאתה מתאר לא נשמעות קשורות לזריקה אך חלקן עשויות להיות. מציעה להתיעץ עם אנדוקרינולוג לצורך החלטה על המשך טפול
תרגיש טוב
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לאוסטאופורוזיסדבורה11/09/2019
שלום,
האם הפסקת הטיפול בפרוליה אחרי זריקה אחת (בגלל תופעות לוואי) מעלה את הסיכון ל- rebound or atypical fractures?
אם כן-האם טיפול בפורטאו לאחר מכן יכול לבטל את הסיכון הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדבורה
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2019לשבר REBOUND הדווחים בספרות הם מ-2 מנות ומעלה, אך תאורטית כן עלול להיות סכון מוגבר, לגבי שבר אטיפי תלוי הטפול בפרוליה ניתן אחרי טפול קודם. בכל מקרה בהפסקת טפול בפרוליה גם אחרי מנה אחת עדיף באמת לעבור מייד לטפול חלופי, דבר שעשוי להקטין את הסכון לסבוכים שציינת ולשברים אוסטאופורוטים בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Semaglutide off labelדוד11/09/2019
Semaglutide (אוזמפיק) היא תרופה רשומה ומשווקת בישראל לטיפול בסוכרת. בשנתיים האחרונות פורסמו שני מחקרי RCT שהראו שהיא יעילה מאוד בירידה במשקל, אחד מהם מול liraglutide (סאקסנדה), שרשומה להתוויה של ירידה במשקל, שבו היא הייתה יעילה פי שניים.
האם להערכתך ניתן למצוא רופאים בישראל שיסכימו לרשום את Semaglutide לירידה במשקל off label?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדוד
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2019שאלה טובה. לדעתי כן. הבעיה שזה יצא יקר נראה לי בין 500-600 שח לחודש. המנונים בהשמנה גבוהים מהמנונים שניתנים לסוכרת. אבל בהחלט שהיעילות בירידה במשקל גם במנון של 1 מג' דומה לשזו של סקסנדה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה FOLLOW UP-DIABETESרחל08/09/2019
שלום
בת 70, סוכר מעל הנורמה מזה שנים, מטופלת בגלוקומין.
מבצעת מעקב בדיקות דם של:
GLUCOSE
(%)HB A1C
בהפניה האחרונה לבדיקת דם, אני רואה לראשונה שכלולה בדיקה בשם:
FOLLOW UP-DIABETES
מה זו הבדיקה הזו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרחל
ד''ר מאיה איש שלום10/09/2019אינני יודעת אולי זו תבנית בדיקות קבועה של הרופא כדאי לשאול אותו
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלומיפן וראיה - האם יש קשר?שמעון07/09/2019
שלום, יתכן שכלומיד במינון נמוך של שבועיים גורם לי להפרעות ראיה (הראיה לרחוק אצלי נפגמה), או שיתכן אין מתאם בין שני הדברים? תודה. אם כן, מה עליי לעשות? לדווח לרופא משפחה, לרופא עיניים או ליצור קשר עם האנדוקרינולוג לשינוי טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשמעון
ד''ר מאיה איש שלום07/09/2019קלומיפן באופן נדיר יכול לגרום לפגיעה עינית ממליצה להבדק בהקדם ע"י רופא עינים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
שמעון07/09/2019האם זה משהו שיכול לחכות שבוע ימים? רק אז יש תור פנוי לרופא עיניים.
במידה וזו תופעת לוואי של כלומיד, האם התופעות לוואי חולפות עם ההתרגלות לתרופה או שהטיפול נפסק כליל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשמעון
ד''ר מאיה איש שלום07/09/2019פגיעה עינית היא נדירה מאוד בטפול, אבל אם קיימת מחייבת הפסקת טפול וטפול בה.
אם ההפרעה בראיה משמעותית אולי תפנה מחר למיון
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
שמעון09/09/2019תודה, קבעתי לרופא עיניים. באופן כללי, מהו מנגנון הפעולה בכלומיד שיש לו אינטראקציה כלשהי עם העיניים או עם מרכז הראיה?
חיפשתי מאמרים אקדמאים בנושא ללא הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אחרון
שמעון10/09/2019האם רופא העיניים יוכל לגלות באמצעות בדיקות ראייה האם עניין הראייה שלי הוא כתוצאה מנטילת כלומיד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשמעון
ד''ר מאיה איש שלום10/09/2019אני לא יודעת מה המנגנון מדובר בתופעה לואי נדירה. רופא העינים ידע לאפיין את סוג הבעיה אולי גם את סיבתה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

