מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התייעצות לגבי מחלת סוכרתיניב19/08/2019
שלום רב.
בן 48, סוכרת סוג 2 ללא טיפול.
ב 8 חודשים האחרונים בדיאטה קטגונית, הגעתי למצב יציב של סוכר בצום 150, A1C 6.3.
האם זה מצב שאוכל להמשיך בו ללא טיפול כדורי או מתחייב טיפול? (אני כמובן מעדיף לא לקחת כדורים אם אפשר)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליניב
ד''ר מאיה איש שלום19/08/2019הסוכרים בצום די גבוהים האם אתה בודק גם אחרי האוכל?
האם מדובר בבדיקה בודדת או עקבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה דוקטור מאיה שלחתי צילום שני ישמח לעזרה בבקשהנמרוד19/08/2019
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנמרוד
ד''ר מאיה איש שלום19/08/2019לא שונה ממה שכתבתי לך בתגובה הקודמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה מספר 2 לבדיקת ביופסיהנמרוד18/08/2019
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנמרוד
ד''ר מאיה איש שלום18/08/2019עמוד זה הגיע ברור. לא ניתן להסביר את התוצאה בפורום זה באופן אופטמלי, מציעה לפנות לרופא המטפל. בכל מקרה נראה גדול סרטני שהוצא בשלומותו כך שלא נראה שיש סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח של בדיקות בלוטת התריסנמרוד18/08/2019
שלום לכם אני עברתי ניתוח לכריתת אונה ימנית בגלל גידול בגודל 4 סנטימטר אם דרגת חשד 3 לפני 3 שבועות והיום הגיע התשובה של הבייופסיה ואני ממש מודאג הרופא שעשה לי את הניתוח חוזר רק עוד כמה ימים ואני צלמתי את שתי הדפים מאוד ישמח לעזרה בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנמרוד
ד''ר מאיה איש שלום18/08/2019התוצאה הגיעה מטושטשת ורק העמוד הראשון התקבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר בדם 114 לאחר צוםאורלי18/08/2019
אני בת 35 ללא כל היסטוריה של סוכרת..לאחרונה ביצעתי בדיקת דם שהראתה 114 רמת סוכר בדם. האם העובדה שבשבועיים לפני הבדיקה אכלתי באופן חד פעמי כמויות חריגות ומופרזות של סוכר יכולה להיות השפעה על התוצאה: אכלתי חבילות שלמות של שוקולד עוגות רבות וכו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאורלי
ד''ר מאיה איש שלום18/08/2019יתכן שהיתה השפעה לכך. היתי חוזרת על הבדיקה לאחר הקפדה על תזונה מצומצמת בפחמימות ובודקת גם המוגלובין מסוכרר שנותן אומדן לממוצע הסוכר ב-3 חודשים האחרונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Tsh גבוה אבל בנורמהטלי18/08/2019
האם tsh 4.2 כשהנורמה 4.8 הוא סימן אזהרה להתםתחות עתידית של תת פעילות של בלוטת התריס? האם יש משמעות לרמת tsh dכל עוד הוא בנורמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לטלי
ד''ר מאיה איש שלום18/08/2019יכול לרמז אך אם מדובר בבדיקה בודדת יתכן שחסר משמעות.
אפשר לשקול בדיקת נוגדני ANTI THYROID PEROXIDASE
בכל מקרה אם FT4 תקין לא מקובל לטפל אלא לשקול לקראת הריון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת בריחת סידן וספיגת סידןרות17/08/2019
האם מניעת בריחת סידן ע"י תזונה נכונה ו/או תוסף סידן מותנית בספיגה טובה של סידן מהמקורות הנ"ל? רות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרות
ד''ר מאיה איש שלום17/08/2019אכן חשובה ספיגה של הסידן הנצרך, לכן חשוב לדאוג לרמה תקינה של ויטמין D.
צריכה מספקת של סידן לא בהכרח תמנע את בריחת הסידן שמושפעת גם מירידה ברמות האסטרוגן בגיל המעבר שמשפעלת את התאים שמפרקים את העצם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינסולין גבוה בבדיקת דםמוטי15/08/2019
שלום
בשנות הארבעים, עושה בדיקות דם תקופתיות.
בבדיקת דם האחרונה (כולסטרול כללי ורע יצא קצת מעל הטווח העליון של הנורמה, והופניתי לייעוץ תזונתי).
רציתי לשאול לגבי אינסולין, פעם ראשונה שבהפניה לבדיקות הדם נכללה הבדיקה הזו (זה רופא חדש).
יצא מעל הנורמה, ואלו התוצאות שקשורות לסוכר (בדיקת שתן תקינה, כ"כ יחס מיקרואלבומין קריאטנין, ושאר תפקודי כליות).
GLUCOSE 89.00 (הטווח במעבדה 65-100)
ALBUMIN/CREATINE RATIO-U 5.40 MG/G
HB A1C(%) (לא נבדק השנה, אבל לאורך השנים זה נע סביב ה -5)
INSULIN 27.60 UIU/ML (טווח מעבדה בין 2-20)
מה המשמעות של הרמה המוגברת של אינסולין? (אציין שיש לי עודף משקל)
ובמיוחד לאור זה שרמות גלוקוז בצום בטווח הנורמה, וכן סוכר תלת חודשי תקין לאורך השנים?
יש לזה השלכות בריאותיות?
והאם יש צורך להוריד את רמת האינסולין בדם? א"כ איך ניתן להוריד?
סוכרת בוודאות אין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למוטי
ד''ר מאיה איש שלום17/08/2019רמת האנסולין המוגברת היא סימן לקיום תנגודת לפעילות האנסולין (לפחות ברמת הכבד כי הבדיקה בוצעה בצום). בשל עודף המשקל יש תנגודת לפעילות האנסולין דהיינו האנסולין פחות יעיל בפנוי הסוכר מהדם דבר שיכול להביא להתפתחות סוכרת בעתיד. ירידה במשקל ופעילות גופנית סדירה: 150 דקות בשבוע פעילות ארובית שעה בשבוע פעילות של תנגודת ישפרו את התנגודת לאנסולין ויפחיות את הסכון להתפתחות סוכרת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת סידן גיל מעברשואלת15/08/2019
שלום רב, אני בת 51 שואלת בנוגע לנטילת תוספי סידן.
1. האם לדעתך כדאי ליטול תוסף סידן למניעת אוסטאופורוזיס בגילי באופן אוטומטי? בבדיקת דם רמת סידן בדם היתה תקינה
2. אני נוטלת תוסף מגנזיום ( כי זה משפר את מצב המיגרנות שיש לי) וקראתי שהמגנזים מתחרה בסידן על הספיגה ולכן למי שנוטל תוסף מגנזיום מומלץ ליטול אוטומטית תוסף סידן. האם נכון הדבר?
3. קראתי שקיים סידן שספינתו טובה יותר( שמקורו בסרטן הכחול או משהו כזה) האם עדיף ליטול אותו?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשואלת
ד''ר מאיה איש שלום17/08/2019המטרה בגיל המעבר היא להגיע לצירכת סידן של 1200 מג' ליום. דבר שקשה לבצע מהתזונה בלבד, אלא אם אוכלים מזונות עתירי סידן כגון 100 גרם גבינת רקוטה ליום.
אין יתרון מוכח מבחינת מניעת שברים לסידן שמקורו בסרטן הכחול לכן כל תוסף יכול להתאים
אם את מקבלת המלצה לטול תוסף (חשוב גם העדר הסטוריה של אבנים בדרכי השתן) אז כדאי באמת לטול אותו בנפרד מהמגנזיום כי הם מתחרים על הספיגה
בכלל את המגנזיום אולי תקחי לפני השינה ואז הוא לא יתחרה בספיגה של סידן מהמזון
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לוקחת סידן אמורפי
ניקול20/08/2019לגבי שאלתך השלישית. אני נוטלת דנסיטי שזה סידן אמורפי שמקורו בסרטן הכחול. אכן ממחקרים נמצא שספיגתו פי 2-4 טובה מתכשירי סידן אחרים. לי בינתיים זה עושה טוב. יש לי אסטופניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנקול
ד''ר מאיה איש שלום21/08/2019אין הוכחה שלתכשיר סה תועלת מבחינת מניעת שברים יותר מכל תכשיר סידן אחר. היתי משקיעה במקום זה באמונים עם מאמן אישי לחזוק שרירים דבר שימנע נפילות ושברים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת טוסטסטרון ג"ל - השפעהיניב14/08/2019
שלום.
משתמש ב טוסטסטרון ג"ל מזה שנה, מינון 50 מ" ג ליום.
1. בחודשיים האחרונים כאבים בכפות הרגליים ובברכיים, מחכה לבדיקת אורטופד ועד אז: האם יכול להיות כתוצאה מההורמון? בבדיקה אחרונה טוסטסטרון טוטאל: 13, שזה בדיוק באמצא הטווח.
2. הג"ל גם העלה לי את כדוריות דם האדומות ונפחם(צפוי), רופא המשפחה רוצה שאחזור על הבדיקה נקי מתוסף ההורמון,
כמה ימים עלי להימנע מהתוסף כדי להיות נקי מהשפעתו לחלוטין?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליניב
ד''ר מאיה איש שלום14/08/2019כאבי פרקים הם תופעת לואי נדירה. אם העליה בהמטוקריט/המוגלובין לא מעבר לנורמה אז אולי אין הכרח להפסיק כי הרי זו תגובה צפויה לטפול
השפעת הג'ל מחזיקה יממה כך שהפסקה של יומיים שלושה מספיקה בכדי "להתנקות" מהשפעתו.
מצד שני משך חיי כדוריות הדם האדומות הוא 3 חודשים כך שכדי לראות שנוי יתכן שצריך מעל חודש אולי אפילו 3 בהמטוקריט/המוגלובין ..
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי סוכר -האם תקיןענת14/08/2019
שלום מאיה
בת 48
היה לי בעבר סוכרת הריונית לפני 22 שנה.
בבדיקות לפני שנה הצלחחתי להוריד המוגלובין מסוכרר ל-5.7 וערכי גלוקוז עמדו על בין 95 ל- 98 .
כעת עשיתי בדיקה בצום 12 שעות.
גלוקוז יצא 103 והמוגלובין מסוכרר -5.5 .הרופאה טוענת שזה לא טרום סוכר ,ובכל זאת אשמח לעוד דיעה .כמובן שאשמור על תזונה נכונה גם ופעילות גופנית גם בעתיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לענת
ד''ר מאיה איש שלום14/08/2019אכן סוכר 103 בצום מחשיד לקיום טרום סוכרת, מקוה ששמירה על פעילות גופנית סדירה 150 דקות בשבוע פעילות ארובית כגון הליכה שעה בשבוע פעילות של תנגודת כגון משקולות קלות וכן הגבלת צריכה של פחמימות בפרט פשוטות ישפרו את רמת הסוכר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכי סוכר -האם תקין
ענת15/08/2019היי מאיה
תודה על תשובתך.
אם כך-מדוע הרופאה שלי טוענת שהבדיקות תקינות וזה לא טרום סוכר ? האם המשמעות של 5.5 המוגלובין מסוכרר לא נחשבת במקרה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לענת
ד''ר מאיה איש שלום17/08/2019גם סוכר מוגבר בצום מספיק בכדי להגדיר טרום סוכרת אם התוצאה חוזרת על עצמה במספר בדיקות. המוגלובין A1C תקין מרמז שאין עליה משמעותית של הסוכר אחרי האוכל, בתנאי שאין אנמיה/אי ספיקת כליתית/תרומת דם לאחרונה או סיבה אחרת שמקצרת את משך החיים של הכדוריות האדומות והופכת אותו לפחות אמין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונים - בן 30נדב13/08/2019
שלום, אני בן 30, סובל מעייפות, חוסר בלבידו, ללא זקפת בוקר והזיקפה הרגילה חלשה. בעל עבר של גניקומסטיה (לאחר ניתוח פלסטי).
האם יתכן ויאשרו לי טיפול בטסטסטרון (קראתי כי אין דרך אחרת לטיפול פרט לטסט' חיצוני).
תודה רבה.
להלן תוצאות בדיקת ההורמונים:
בשנת 2018:
Test total 3.87 ng/ml
Test free 1.47 ng/ml
Tsh 2.79 uiu/ml
השנה 2019:
Estradioal 29 pg/ml
Test total 3.19 ng/ml
Test free 1.31 ng/ml
Tsh 1.03 iui/ml
Lh 1.8 iui/ml
Fsh 1.1 miu/ml
Prolactin 8 ng/ml* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנדב
ד''ר מאיה איש שלום14/08/2019אם לא נטלת טסטוסטרון בעבר מציעה שתפנה לאנדוקרינולוג בהקדם לשקול ברור נוסף כולל הדמית הפופיזה ובדיקה של הורמונים נוספים
בהחלט נראה שיש כאן חסר משמעותי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופיל הורמונים - בן 30, בדיקות נוספות.
נדב15/08/2019שלום ד"ר, תודה על התשובות. הרופא אמר לי שכדי לקבוע אם ינתן טיפול בטסט' יש צורך בבדיקות נוספות:
Cortisol
Igf-1
Growth hormone
T4 - free
Sperm analysis
האם הבדיקות האלה בדיקות חובה או ניתן לקבוע לרופא שונה להתייעצות נוספת על מנת לקבל טיפול לפי הבדיקות הקיימות כבר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנדב
ד''ר מאיה איש שלום17/08/2019מציעה כן לבצע את הבדיקות הן חשובות
גם התחלת טפול בטסטוסטרון יכולה לדכא את יצור הזרע ולכן כדאי לראות מה מצב הבסיס לפני התחלת טפול
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בדיקות
נדב19/08/2019תודה ד"ר על המענה,
בבדיקות הנוספות שעשיתי גם הgh שלי ממש נמוך, האם זה יכול לכוון לסיבת הבעיה, אולי תדעי לכוון אותי בכיוון (אני ידוע שהפורום לא מהווה יעוץ רפואי, יש לי תור לרופא)? מניח שהgh נמוך יחסית לגילי.
רמת הgh שלי
0.10 ng/mL (טווח הנורמה 0.0-5.0)
ורמת הigf1 שלי 142.0 ng/mL (טווח הנורמה 71.2- 234.0).
תודה רבה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנדב
ד''ר מאיה איש שלום19/08/2019ההפרשה של הורמון גדילה פולסטילית ומשתנה מדקה לדקה. בנוכחות רמת IGF1 תקינה פחות סביר שיש חסר בהורמון גדילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויקטוזה תופעות לוואי - בירוראבי11/08/2019
רציתי לדעת האם ויקטוזה בטוחה לשימוש קראתי שהיו מחקרים על תופעות לוואי לזריקה הזאת שאפשר לקבל סרטן בלבלב האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאבי
ד''ר מאיה איש שלום14/08/2019וקטוזה משווקת כבר קרוב ל10 שנים. המידע שקיים עד כה לא הדגים עליה בשכיחות ממאירות בלבלב או אחרת בעקבות התרופה, למעט עליה בסכון לסרטן מסוים בבלוטת התריס בעכברים (מדולרי) לא היתה לכך עדות בבני אדם.
חולים עם סוכרת נמצאים בסכון מוגבר במידה קלה ללקות בסרטן לבלב בלי קשר לתרופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בנוגדנים תירוגלובולין - בירוראל11/08/2019
שלום ד"ר
נוטלת יוטירקס חודשיים לפני היוטירקס תירוגלובולין גבוה מעל 500 ואילו נוגדני תירוגלובולין (ab( מתחת ל20
עכשיו אחרי היוטירקס יש ירידה חדה בתירודלובולין ( הגיע ל100 כשהיבמעל 500). ואילו התירוגלובולין ab עלה ל24. מה זה אומר? ץודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאל
ד''ר מאיה איש שלום14/08/2019בנוכחות נוגדנים בדיקת התרגלובולין לא אמינה ולכן בעיתי להתיחס לתוצאה האחרונה. כשיש תת פעילות של בלוטת התריס הנוגדנים משתנים ברמתם ואין לכך משמעות קלינית ככל הידוע לי
בעקרון תרוגלובולין יכול לרדת כי יש פחות פעילות של הבלוטה בגלל מתן הורמון מבחוץ
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התויות לקבלת פורסיגה במחיר מוזל לפי סל- התרופותאלכסנדר גרוס10/08/2019
מוקיר תודה גדולה, מבקש עזרה אני נואש. ארגומטריה עם תגובה היפרטנסיבית במיפוי עדות לאיסכמיה קלה במישור RCA. בתחילת2003 צונתר בבי"ח השרון. היו סיבוכים לאחר הצנתור בחסימה בעורק . אנגינה פקטוריס דרגה שתיים.
סוכר מסוכרר לא היה יציב בין 6.5%-ל
eGFR>60 . 9.5% יש טענה שאני לא עומד בהתוויות לקבלת התרופה במחירה הנמוך.
דעתי שאני עומד בכך מי יכול לעזור לי או להפנות אותי לקבל מסמך רפואי שאני עומד בהתניות.
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאלכסנדר גרוס
ד''ר מאיה איש שלום10/08/2019ערב טוב
אם ההמוגלובין A1C שלך מעל 7, אתה בהחלט עונה על הקרטריונים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

