פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון
    רויטל
    15/06/2010

    היי שמי רויטל
    אני נוטלת כדור ציפרלקס אחד כל יום במשך תקופה של 3 שנים
    ובזמן האחרון אני מרגישה סחרחורות, אי שיווי משקל, תגובות איטיות , אני מרגישה כשאני מדברת אני מתבלבת והמילים לא יוצאות לי כמו שצריך, ביטחון עצמי ירוד.
    יכול להיות שזה בגלל הכדור או כתוצאה מדיכאון ששוב חזר???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/06/2010

    לרויטל שלום. לפעמים צריך להתאים את המינון של התרופה. לפעמים צריך להחליף. תתייעצי עם הרופא.
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במינון ציפראמיל
    אורי
    15/06/2010

    שלום.
    בעצת הרופא המטפל שלי אני עולה במינון הציפראמיל מ20 מ"ג ל40 מ"ג (בהדרגה,שבוע על 30 מ"ג ולאחר מכן 40)
    עד עכשיו נהגתי ליטול את הציפראמיל בערב ובנוסף אני נוטל וולבוטרין 300 מ"ג בכל בוקר.
    מה ששכחתי לשאול את הרופא שלי הוא האם נטילת ה40 מ"ג (30 בשבוע הקרוב) מתבצעת בפעם אחת?(בוקר או ערב) או שניתן לקחת כדור אחד של 20 בבוקר וכדור נוסף בערב?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה במינון ציפראמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אורי

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/06/2010

    שלום. ניתן להמשיך לטול את התרופה בפעם אחד בשעות הערב .
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן לחכות עם הטיפול הזה
    אילה
    13/06/2010

    שלום,
    אני לוקחת 100 מ"ג סרוקוואל ו150 מ"ג וולבוטרין ו 120 מ"ג אנטומין עבר כבר שבוע שאני לוקחת את הטיפול הזה השאלה שלי עד מתי לתת לטיפול הזה סיכוי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: שי

    ד''ר אלונה גוברמן
    14/06/2010

    שלום. קודם כל לא תיארת ממה אתה סובל? בכללי השפעה של וולבוטרין מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 8-6 שבועות . אני ממליצה לפנות לרופא מטפל. יכול להיות שצריך להתאים את המינון של תרופות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון קשה
    בת 27
    13/06/2010

    בוקר טוב ,

    אני בת 27 שנה , אבל נראית גדולה מזה בהרבה ..

    את האמת, לא יודעת מאיפה להתחיל , זה ממש קשה , לא יוכלה לסבול אותו , כאב עצום , ייאוש נורה ,תסכול עצום ...

    כמעט בחצי השנה האחרונה לא מסוגלת להתמודד עם מצבי הנפשיי , לא מוכנה לקבל הערות מאף אחד , כועסת מכל דבר , צועקת , אפילו אם הפלפון מצלצל זורקת אותו לרצפה ....

    תיאבון על הפנים - בתקופה האחרונה ירדתי יותר מחמש עשרה קילו (לא עושה הדייט אלא בקיצור לא בא לי לאכול |) - אני עכשיו נמצאת בתת משקל חמור (כ-35ק"ג) ...

    *-*איני מרוכזת בקריאה - למרות שלפני זה הייתי קוראת את הספר שמעל 500 דפים ביומיים -שלושה אבל היום דף אחד איני יוכלה לקרוא אותו בכלל (חוזרת על השורה כמה פעמים וזה לא עוזר ... ) ...

    *-* דוגמה אחרת , הייתי רוב הזמן מבלת את הזמן עם חברות , טיולים , יציאות מחוץ הבית , שיחות , ציחוקים והכל היה בכיף ובשמחה ... אבל היום אנירגיה נמוכה בקיצור אין מוטיבטציה לשום דבר , אפילו יושנת יום ולילה על הספה מול הטליוויזיה (ודקות בדודות בכל כמה ימים מפעילה את הנייד) ,כמו משותקת לא קמה אלא לשירותים , כוס מים לא מביאה לעצמי , אוכל לא מעניין אותי (אפילו אם מביאים ואוכלים איתי) ... חבירות נתקתי ממהן , בקושי מדברת אפילו עם המשפחה "רק המילים ההכרחים" , ייציאות מהבית כבר נעלמו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    בת 27
    13/06/2010

    *-* והנה עוד דוגמה , הייתי "סופר הניקיון בבית" והיום אם כוס המים נשפך ממני זה לא מעניין אותי ויש מישהו שינקה את זה , בגדים בקושי מחליפה ומקלחת יותר גרוע כמו שאומרים פעם ב-...

    *-* ואם רוצים עוד דוגמה , אז כך....

    *-* סובלת מכאבי ראש עזים , גב , בטן ושרירים , תמיד חלשה ולפעמיים מתעלפת , לקחו אותי לכמה רופאים ואפילו אישפזו אותי אבל לא מצאו סיבה פיזיולוגית לך חוץ מאנימיה קשה( ההימוגלובין שלי ממש נמוך 4-7 למרות שהיה לפני כך מעל 14 (כמובן בב"ח נתנו לי מנות דם ואינפוזיה - אבל אח"כ המצב חוזר כמו שהיה...) ...כי בקיצור איני מטפלת בעצמי - זונחת אותה כמו זבל ...

    *-* יש ימים , כן ימים שלימים שלא יושנת בכלל (אפילו כדורי שינה לא עוזרים) ואם יושנת אז שעה או שעתיים ולא רצופים - וזה בקושי רב ...

    ויש עוד ועוד דוגמאות ודוגמאות ... אבל אין כוח לכתוב הכל ...

    +*+*+*+* אני מודה שסובלת מדיכאון כרוני קשה , כמובן שאני מתכוונת חוץ מהתקופה הזאת , אבל התקופה הזאת נמצאת זמן רב וגרועה יותר , איני יכולה להתמודד איתה בכלל , בא לי למות ולסיים הכל , לא יוכלה לסבול עוד , אין לי יותר כוח , נמאס לי מהכל , זאת לא החיים שציפיתי אותה , זה קשה עלי , איני מסוגלת עוד להרים את הכל על כתפי ... כבר מספיק לי !!!! באמת מספיק לי !!!

    */*/*/*/*/*-.-.-.-. הערה קטנה , אני עברתי טרוומה קשה (כוויה דרגה 3 ) ב- 50% מגופי - אבל לזה אני התרגלתי ועברתי את זה בשלום , והנה למדתי בב"ס וגם 2.5 שנים באונ' ,למדתי נהיגה (ויש לי אוטו חדש2009) הייתי ילדה חייכנית לגמרי , רוב הזמן מחץ הבית מסתובבת עם החברות או לימיודים או טיולים או עם המשפחה ... אבל היום הכל הפך , כן הפך ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר אלונה גוברמן
    14/06/2010

    שלום. צר לי מאוד על מצבך הקשה. נראה שאת מאוד סובלת, מיואשת וחסרת תקווה. חשוב שתדעי שהאושר הוא בידיים שלך. נסי לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתפי מישהו קרוב בתחושותיך.טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
    אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.

    תרגישי טוב,
    אשמח לענות על שאלות הנוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נגד חרדה ודיכאון
    דנה
    12/06/2010


    לאחר לילות רצופים ללא שינה ובייעוץ עם פסכיאטר (מחו"ל) התחלתי בטיפול של anxiar ו ansilan
    . כמה זמן צריך להימשך הטיפול ולאחר כמה זמן מתחילה ההטבה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול נגד חרדה ודיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: דנה

    ד''ר אלונה גוברמן
    12/06/2010

    שלום. anxiar ו ansilan
    -משמשים להקלת מתח ועצבנות, להרפיית שרירים ולהשראת שינה במצבים שלחרדה ובנדודי שינה, וכן לטיפול במצבי חרדה הקשורים עם דיכאון. anxiar ו ansilan שייכים לקבוצת תרופות הנקראות בנזודיאזפינים ולכן עלול לגרום להתרגלות כשנוטלים אותו למשך תקופה ארוכה. כמו כן השפעותיו פוחתת עם הזמן. מסיבות אלה יש לבדוק את הטיפול כל שבועיים עם רופא המטפל.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר גוברמן
    נועה
    11/06/2010

    לד"ר אלונה שלום. אימי הייתה מטופלת שלך לפני מספר שנים. עזרת לה הרבה. היא חזרה לתפקד ומרגישה מצויין. אני רוצה לקבוע אליך תור. איפה את מקבלת? נועה
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר גוברמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר גוברמן

    ד''ר אלונה גוברמן
    12/06/2010

    לנועה שלום. אני מאוד מרוצה שאמך מרגישה טוב,
    טלפונים של קליניקה נמצאים בראש הפורום.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגים באזור חיפה
    רויטל
    10/06/2010

    היי
    שמי רויטל ואני מתגוררת באזור חיפה.
    רציתי לברר לגבי פסיכולוגים המטפלים בדכאון באזור חיפה.
    תודה רויטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסיכולוגים באזור חיפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה

    רויטל
    13/06/2010

    אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: רויטל

    ד''ר אלונה גוברמן
    14/06/2010

    שלום. מתנצלת אך בפורום הזה לא נותנים שמות של מטפלים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תופעת חרדה
    צא
    09/06/2010

    שלום , אני בן 38 ומזה הרבה שנים , אני סובל מתופעת חרדה לא מוסברת .
    היא מתבטת במצב של פחד קהל , בישיבות , ברמה של חוסר שליטה על הגוף , מצב של רעידות , קשיי נשימה , רעידות של הראש והקול ...בנוסף זה הגיע למצב של חרדה לדבר עם אדם בודד אחד ולא רק מול קהל של אנשים ...
    עם חבריי ומישפחתי , אני מתנהג בצורה נורמלית לגמרי ולא ניתן לשער שיש לי חרדה כזו , אבל עם אנשים זרים או אנשים בעלי מעמד ( כגון מנהלים בעבודה ) או לעיתים אנשים רגילים כמוני , אני מגיע למצב של לחץ מטורף וחרדות , רק שלא להגיע למצב מיפגש מול אדם ספציפי או מול קהל .
    מצב זה , פשוט הורס לי את שיגרת חיי , איכות חיי .
    אני עובד בתחום ההייטק ובמסגרת העבודה , לעיתים אני צריך להגיע לישיבה ואני כל הזמן מתרץ , כדי להמנע מלהגיע ואם אני חייב ...אני פשוט לא יושן לילה שלם לפני , מרוב לחץ וחרדה ...
    אני ממש מתוסכל מהמצב שהגעתי , אין לי מושג איך להתגבר על זה , אני ממש מיואש ...
    אשמח להכוונה ולהבין ממה זה נובע ולמה הגוף שלי עובד על אוטומט כזה הזוי , שהורס לי מרבית מחיי.
    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי תופעת חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת חרדה

    ד''ר אירנה נתנאל
    10/06/2010

    שלום לך,

    תופעה שאתה מתאר יכולה להיות קשורה לחרדה חברתית. רבים מאיתנו נעשים עצבניים לפני אירועים חברתיים כגון: ארוחת ערב עם הבוס, מפגש עם הורי החתן או הכלה לעתיד, קבלת פרס או קידום. יש אנשים שמתרגשים במשך שעות לפני אירוע כזה, תוהים מה ללבוש ועל מה לדבר. כל מי שנאם פעם בפני קהל או הציג את עבודתו בפני אנשי מקצוע, חווה את התחושה של "פרפרים בבטן" לפני שנטל את המיקרופון לידו. אך לאנשים רבים פעילויות חברתיות כאלה גורמות לתחושות מעל ומעבר לעצבנות פשוטה. יש אנשים שנכנסים לחרדה כה קשה מן האפשרות שיהיו נבוכים בציבור, עד שחיי היומיום שלהם נפגעים מכך. אנשים אלה סובלים מחרדה חברתית, והימנעות ממצבים מסוימים הופכת להיות המטרה העיקרית של חייהם.
    טיפול קוגנטיבי-התנהגותי (CBT) עשוי לסייע בהפרעת חרדה חברתית. הוא מלמד אנשים עם הפרעת חרדה חברתית להגיב באופן שונה למצבים שמעוררים את תסמיני החרדה שלהם. המטפל עוזר למטופל להתעמת עם הרגשות השליליים שלו לגבי מצבים חברתיים ועם הפחד שאחרים ישפטו אותו. המטופלים לומדים כיצד דפוסי החשיבה שלהם מוסיפים לתסמינים של הפרעת חרדה חברתית ואיך לשנות את דרך החשיבה שלהם כך שהתסמינים יפחתו. כל זה משולב עם טכניקות התנהגותיות אחרות, כגון חשיפה הדרגתית מבוקרת למצב מעורר חרדה עד שהמטופל לומד לזהות ולשנות את ההתנהגות התורמת לחרדה החברתית שלו. תרגול מיומנויות חברתיות, כרוך בפגישות עם מטפלים מקצועיים בהן דנים במצבים חברתיים בעייתיים. המטופל לומד איך ליצור קשר עין, לדבר, לברך אנשים לשלום, לבקש טובה, להגיב לבקשות ולביקורת. המטופל מנטר את עצמו בעזרת יומן, ומתרגל את המיומנויות החדשות עם המטפל ולאחר מכן בחייו האמיתיים.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני
    מישהי
    09/06/2010

    אני ידועה כמישהי בעלת ביטחון עצמי לא הכי גבוה... אבל תקופה ארוכה הצלחתי להחזיק את העצמי ולקבל את ופחות לחשוב כך... בשבוע האחרון הופיע אצלי תופעה מעצבנת מוזרה
    כשאני מדןברת עם אנשים אני מרגישה ביטחון מלא אבל כשאני מדברת אני מוצאת את עצמי עוקבת אחריי דבריי דבר הגורם לי להתבלבל במילים.... לא לבטא אותם נכון ולהיראתות כחסרת ביטחון למרות שאני בכלל לא כזאת.... האותיות צ' וס' מתבטאות אצלי בצורה מוזרה ואני מרגישה מלאכותית.. ולא בא לי לדבר... בא לי לשתוק אני במרגישה כאילו אני מתאמצת... כאילו אני לא טבעית... וזה מחרפן אותי זה משגע אותי זה עוד יותר מוריד לי את הערך עצמי את הביטחון את הכלללל.... אני לא יודעת מה לעשות כדי להרגיש אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אני

    ד''ר אלונה גוברמן
    12/06/2010

    שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אילה
    09/06/2010

    אני לוקחת לטיפול בדיכאון 150 מ"ג וולבוטרין ו 100 מ"ג סרוקוואל.
    מבקשת לדעת תוך כמה זמן אני אמורה להרגיש הקלה השפעה.?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת התייחסות לשאלתי

    אילה
    10/06/2010

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: טלי

    ד''ר אלונה גוברמן
    11/06/2010

    שלום. קודם כל השפעה של וולבוטרין מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 - 8שבועות . זה תלוי מסוג, משך וחומרת של מחלה. חשוב להיות במעקב של פסיכיאטר. יכול להיות שצריך להעלות במינון של תרופות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס
    הילה
    09/06/2010

    שלום,

    אני בת 27 והתחלתי ליטול ציפרלקס לפני כ- 8 חודשים עקב הפרעות חרדה.
    מאז שהתחלתי ליטול את התרופה אני סובלת מתופעת לוואי של הזעה מוגברת וזה מאוד מציק לי.
    יש תרופות אחרות שמקבילות בפעולתן לציפרלקס שלא גורמות להזעה מוגברת?
    אם כן איזה? והאם מקובל המעבר מתרופה אחת לאחרת לאחר 8 חודשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: סיוון

    ד''ר אלונה גוברמן
    11/06/2010

    שלום. הזעה הינה תופעה ידוע של ציפרלקס. לא מסוכנת בכלל אבל מטרידה. אני מקווה שזה הסתדר. במידה וזה מאוד מטריד תדברי עם מטפל שלך. בחירת תרופה היא מאוד אינדיבידואלית.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהפרעות שינה
    סטודנטית
    08/06/2010

    שלום,
    לפני מספר חודשים עברתי ניתוח להסרת גידול, שהתגלה (לאחר הניתוח) כסרטני. מאז, אני סובלת מהפרעות בשינה. הקשיים מגוונים למדי - חלומות הזויים ומתישים, קושי להירדם (לעתים ממש כל הלילה), יקיצה מוקדמת, ולפעמים כל אלה יחדיו. את התקופה הקשה ביותר כבר עברתי, ובכל זאת כל כמה זמן יש לי שוב מספר ימים שבהם התופעות חוזרות ובימים אלה אני מתקשה לתפקד.
    אני סטודנטית, ולאור תקופת המבחנים המתקרבת, אני לא יכולה להרשות לעצמי שבועות של חוסר שינה. לכן, נפגשתי היום לראשונה עם פסיכיאטר, כשבכוונתי לשמוע בעיקר על CBT. הוא מצדו המליץ על Calmanervin בשילוב עם Remotiv , היות וCBT הוא תהליך ארוך יותר ואני זקוקה לתוצאות מיידיות בהשקעת זמן מינימלית.

    רציתי לשאול.. האם CBT הוא לא טיפול מהיר יחסית? הבנתי שהוא כולל מספר מצומצם של מפגשים. לדעתכם הוא יכול להתאים לי? לRemotiv יש תופעות לוואי? אני לא בדיכאון (זו לא תקופה מזהירה אבל בהחלט יש לי כוחות להתמודד איתה), ולא חווה התקפי חרדה (יש חרדה סביב הלילות וחוסר השינה אבל לא ממש התקפים), האם רמוטיב הוא הטיפול האידיאלי? האם זה נכון שחייבים לקחת אותו לחצי שנה לפחות?

    מה אתם ממליצים?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בהפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: סטודנטית

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/06/2010

    שלום. רמוטיב-היפריקום פרפוראטום, הידוע גם בכינוי St. John's wort (ובעברית: פרע), הוא צמח בעל הסטוריה ארוכה של שימושים רפואיים. השימוש המרכזי של תמצית צמח ההיפריקום היא לטיפול בדיכאון, חרדה, ובהפרעות שינה. הרפואה הקונבנציונאלית הכירה ביכולת הרפואית של הצמח גם במדינות מערב אחרות, ולאחרונה הצמח אושר לטיפול בדיכאון קל עד בינוני גם בישראל.
    מחקרים קליניים מבוקרים, אקראיים וכפולי סמיות השוו את יעילות ההיפריקום לנוגדי דיכאון אחרים, כגון: ציטאלופראם, פארוקסטין, אימיפראמין, אמיטריפטילין, ופלואוקסטין. מחקרים אלו הראו כי תמציות ההיפריקום שוות ביעילותן לנוגדי הדיכאון האחרים בטיפול בדיכאון קל עד בינוני. בטיפול בדיכאון קשה עדיין אין מספיק הוכחות ליעילות ההיפריקום.
    פחות מומלץ להתקפי חרדה.
    בנוסף לכך, להיפריקום היו פחות תופעות לוואי בהשוואה לתרופות האחרות. תופעות הלוואי הנפוצות שדווחו היו קלות וקשורות בעיקר בהפרעות במערכת העיכול. כמו-כן, תופעות הלוואי של ההיפריקום אינן מאופיינות בפגיעה בתפקוד המיני או בהשמנה.
    מנגנון הפעולה המדויק של ההיפריקום עדיין אינו ברור, אולם נראה כי הפעילות נובעת מעיכוב הספיגה החוזרת של סרוטונין, נוראפינפרין ודופאמין במוח.
    ממולץ להשתמש בתרופה במשך חצי שנה .
    לגבי cbt
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
    c

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לציפרלקס
    יפית
    08/06/2010

    שאלתי היא האם הציפרלקס גורם לאיחור המחזור החודשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע לציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: יפית

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/06/2010

    ליפית שלום. ציפרלקס לא גורם לאיחור המחזור.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אלי
    07/06/2010

    וולבוטרין יכול לגרום לרעידות בכפות הידיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אלי

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/06/2010

    שלום. תופעות הלוואי בשימוש עם בופרופיון כוללות: אי-שקט, חרדה- במיוחד בשבוע הראשון של הטיפול, עצירות, קשיי שינה (אין לקחת את התרופה לפני השינה), סחרחורת, פה יבש, כאבי ראש, הזעת יתר, בחילה, ירידה במשקל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת וייפקס בוולבוטרין
    אלי
    07/06/2010

    שלום אלונה ! אני בן 46 וכ 20 שנה אני נוטל תרןפות נוגדות דיכאון (אני סובל ממאניה דיפרסיה ) בארבע חמש שנים האחרונות אני לוקח וייפקס 75 מל בוקר +ערב ולמיקטל 50 מל בוקר +ערב,אני רוצה לציין שהתרופות גורמות לי לכאבי ראש עייפות חוסר ריכוז ועוד. לאחרונה קראתי באינטרנט שתרופה בשם וולבוטרין נגד דיכאון היא עם פחות תופעות לוואי מהוייפקס,שאלתי אם הוולבוטרין עובד נגד אותו סוג של דיכאון שהוייפקס עובד ואם אפשר לרדת בהדרגה מוייפקס לוולבוטרין בתודה אלי ( 0525610561 )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת וייפקס בוולבוטרין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אלי

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/06/2010

    בופרופיון - יתרונה בהשוואה לתרופות נוגדות דיכאון אחרות הוא בהעדר תופעות לוואי כמו הפרעות בתפקוד המיני, השמנה ותשישות. לגבי מעבר אני ממליצה לעשות במעקב של פסיכיאטר המטפל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום