פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    אלון
    16/05/2010

    יש לי שאלה מעט מוזרה: לפני כיומיים רבתי מריבה מאד מאד מאד קשה, ברחוב, עם אבי, אנשים ממש הפסיקו לדבר כדי להסתכל. במהלכה הרגשתי ממש תחושה עצומה של נסיון לצאת מעורי מרוב עצבים על אבי, כי הוא פשוט לא קולט כלום מלבד: כסף, ניצול זמן לרווח ושאר ירקות. יש לציין שהוא לא ממש אדם רגיש ולמרות שאני בנו, אומר לי כל מה שהוא חושב(דברים לא טובים) בפנים. הדבר מלווה אותי על עכשיו ואני לא מסוגל לזוז כמעט. מיותר יהיה לדבר איתו, ברגע הדיבור הוא כאילו מאד מבין ואחרי חדשיים הסיפור חוזר. בנוגע לפסיכולוגיה\פסיכיאטריה אני "מכוסה" והשאלה שלי לא קשורה אליהם: השאלה היא האם מאורע שכזה גורם בהכרח לנזק מוחי, ולו קטן, שהרי ברור לי שהגוף שרוי במצב הרסני ביותר בעת הצעקות והעצבים הללו.. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    20/05/2010

    לאלון שלום
    כעס לא גורם לפגיעה מוחית אבל ללא ספק תפוסי התנהגות מושרשים הם מאוד משפיעים על חיינו ועל איך אנו מתמודדים עם החיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת לוואי של רמוטיב
    ענת
    15/05/2010

    אני סובלת כבר תקופה מדיכאון קל , הרופא המליץ להשתמש ברמוטיב , קראתי על תופעות הלוואי של התרופה ובין הייתר מצויין רגישות לשמש . אני סובלת מפיגמנטציה בעור ומשתמשת באופן קבוע במשחה עם הידרוקינון במינון מאד גבוה .שאלתי , האם השמוש ברמוטיב יכול להרע את מצב העור שלי שגם ככה מאד רגיש , האם ניתן בכלל להשתמש ברמוטיב כאשר משתמשים בהידרוקינון ? , אני נמנעת לחלוטין מחשיפה לשמש .

    בתודה מראש ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעת לוואי של רמוטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: ענת

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/05/2010

    שלום. רמוטיב עלול לגרום לרגישות יתר לשמש, בעיקר לבעלי עור בהיר. מומלץ להמנע מחשיפה ממושכת לשמש (או למקור אחר של קרינה). אין התנגשות בין משחה לרמוטיב.
    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות
    א
    15/05/2010

    שלום רב,
    אני בת 27 ומה שקורה לי זה פשוט סיוט שאני לא יודעת איך לצאת ממנו.
    זה התחיל לפני חודשיים מכאב ראש וטשטוש בעין אחת. פחדתי נורא שיש לי גידול במח. פניתי לרופא משפ' ולניורולוג ובסוף ביצעתי סי טי מוח שהיה תקין. במקביל התחלתי להרגיש נימולים בגפיים. כמו תמיד התחלתי לחפש באינטרנט ומצאתי טרשת נפוצה. תוך מס' ימים כבר הייתי בטוחה שיש לי את המחלה. אין ספור רופאים שביקרתי אצלם בתקופה האחרונה. בעקבות התלונות שלי ביצעתי MRI מוח שגם כן היה תקין. במקביל בוצע בדיקת דם עם עליה בליקוציטים, הרופא אמר שזוהי השפעה של לחץ נפשי ונתן לי לשתות קלונקס לכמה ימים.
    בעקבות בדיקת דם לא תקינה התחלתי לחפש שוב באינטרנט ומצאתי שליקוציטים עולים כאשר יש סרטן.
    מאז התחלתי להרגיש כאבים בבית החזה וחשדתי שיש לי סרטן ריאות- בוצע רנטגן חזה ועמוד שדרה- תקין.
    לפני כמה ימים קראתי כתבה ל מחלת לימפומה ושלשום מצאתי אצלי בלוטת לימפה בגודל של אפונה בבית השחי. פניתי לרופא משפ' שאמר שבלוטה מאוד קטנה ולא מדאיגה אך צריך לעקוב. ואני לא מאמינה לשום דבר ממה שהרופאים אומרים לי ובטוחה בשלי. כבר כמה ימים אין לי תאבון אני לא אוכלת כלום. בחילות וחולשה נוראית. אני בוכה מכל דבר. כל הגוף שלי כואב, אני כל הזמן מחפשת בלוטות נוספות ולא משנה איפה אני נוגעת - כואב לי.
    תעזרו לי בבקשה. האם באמת יש לי סיבה אורגנית לחשוד שאני חולה או שאני פשוט צריכה פסיכולוג?
    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    אירה שלום,

    ככל הנראה, את סובלת מחרדות לגבי מצבל הבריאותי. כדי לעזור לעצמך להתמודד עם המצב אני מאוד ממליצה על שילוב של טיפול תרופתי (התיעצות עם פסיכיאטר) ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב CBT עם ביופידבק. במהלך טיפול CBT ניתן לרכוש כלים להתמודדות עם החרדות בהווה וגם לטווח הארוך.

    תודה על פנייתך לפורום,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ וחרדה מרופאת המשפחה
    שמואל
    15/05/2010

    רופאת המשפחה בקופת חולים כללית יכולה לאבחן ולתת תרופות ללחץ וחרדה.
    איזה תרופות ללחץ וחרדה היא רשאית לתת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ וחרדה מרופאת המשפחה

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    שמואל שלום,

    עקרונית, רופאת המשפחה יכולה לתת תרופות ללחץ וחרדה, אך כיוון שהיא לא מומחית להפרעות אלו עדיף לפנות לרופא פסיכיאטר. חשוב לציין כי הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדה / לחץ הינו שילוב של טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. במהלך CBT ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בחרדה / לחץ בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה דכאון?
    שרה,
    14/05/2010

    שלום .אני בת34 מזה שנים אני סובלת מעייפות במיוחד בשעות הבוקר לפעמים זה מלווה בכאבים בכל הגוף ,ויש ימים שאני מתעוררת עם הרגשה של חרדה שאין לה כל סיבה,עובר עלי ימים קשים שאין חשק וכוח לעשות אפילו הדברים הפשוטים ביותר ,אני מאוד איטית בכל דבר גם בקליטת דברים ניתוחם והסקת מסקנות לפעמים לנהל שיחה פשוטה מבקש ממני מאמץ,במיוחד שיש לי בעיה רצינית של ריכוז וזכרון ,לפעמים קשה לי לחבר משפט או להשתמש במלים הנכונות וזה מגיע עד גמגום ,התופעות הללו מחמירות כשאני נמצאת תחת לחץ ואחרי לידה, והם באים בגלים .עשיתי בדיקות דם והיו תקרינות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה דכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה דכאון?

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    מרים שלום,

    כדי להבין ממה את סובלת נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לדעת במה מדובר. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    חסוי
    13/05/2010

    האם החרדה יכולה להעלם או לפחות לקטון במידה משמעותית רק ע"י טיפול התנהגותי קוגנטיבי? כבר תקופה שאני נמצאת בטיפול פסיכולוגי ואני לא מרגישה שינוי במצב החרדה. הומלץ לי מספר פעמים ללכת לאבחון פסיכיאטרי אך אני לא מעוניינת להתחיל לקחת כדורים. בינתיים אני לא רואה קצה חוט והחרדה רק גוברת. שמעתי שהכדורים יכולים הרבה פעמים, לפחות בהתחלה להחמיר את המצב.אני מאוד מפחדת מכל התהליך למרות שאני מתחילה לחשוב שזה כבר בלתי נמנע.
    אבודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    שלום לך,

    אכן, הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדה הינו שילוב של טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית. ניתן לשלב בCBT גם ביופידבק. תרופות מקלות על רמות החרדה ומאפשרות להתאמן על הכלים של CBT. במידה ורמת החרדה שלך גבוהה מאוד את לא תוכלי ליישם את הכלים של CBT (בים סוער לא לומדים לשחות. קודם יש להרגיע מעט את הגלים ואחר כך ללמוד שחייה). כמובן, שגם בלי תרופות אפשר, אך הדרך מאוד מאוד קשה ולא כל אחד יכול לשרוד אותה. אנשים רבים שמחליטים לטפל בחרדה גבוהה ללא תרופות לרוב נושרים מהטיפול. אני מאוד ממליצה על התיעצות פסיכיאטרית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתו של פרופ' לאון גרינהוס
    אנה
    13/05/2010

    פרופ' שלום,
    תודה על תשובתך המהירה.
    בהמשך לכך: האם יש תרופות שזמן ההשפעה שלהם לא חולף לאחר תקופה ארוכה? ז"א שאפשר לקחת לכל החיים?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתו של פרופ' לאון גרינהוס

    15/05/2010

    לאנה שלום
    השפעת התרופות בדרך כלל לא חולפת. אצל אנשים מסוימים המחלה חוזרת למרות התרופות ואז צריך לשנות אותן. תרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון דיסטמי...
    ברוריה
    12/05/2010

    היי.


    אני צעירה בת 21. בזמן האחרון התחלתי להרגיש לא במיטבי מבחינה נפשית..וזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לי, זה קורה בתקופות מסויימות, לא יודעת בידיוק. מרגישה חרדה עמוקה כמעט על כל שטות.

    אז נכנסתי לאחד האתרים והתחלתי לברר על דכאונות ולצערי גיליתי שיש לי את כל הסימנים לדיכאון הדיסטמי. ומאז זה עוד יותר מלחיץ אותי, כי אף פעם לא חשבתי שאני חולה בדיכאון כי זה תמיד עבר באיזשהו שלב..אבל גם תמיד חזר, וכל פעם ברמה יותר קשה.

    אני כבר כמה ימים מסתובבת עם הדבר הזה ולא טוב לי בכלל, אני מרגישה על הפנים, מרגישה כאילו אני צריכה להתנצל על המצב רוח שלי. אני גם לא מצליחה לישון, הראש מפוצץ מחשבות.

    השאלה שלי היא: האם אפשר לטפל בזה באופן עצמאי, כאילו שאני יוכל לטפל בזה איכשהו לבד, מבלי פסיכולוגים,פסכיאטרים וכו..?

    מחכה לתשובה, דחוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון דיסטמי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון דיסטמי

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/05/2010

    ברוריה שלום,

    אני מאוד לא ממליצה לעשות אבחנות לבד. כדאי לעשות אבנון מקצועי ומעמיק אצל רפוא פסיכיאטר. הדרך הטובה ביותר לטפל במצב היא שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה במצב הרוח בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופ' לאון גרינהאוס
    אנה
    11/05/2010

    שלום פרופ',
    חשוב לי לקבל חוות דעתך מכיוון שאני יודעת שאתה מהמומחים בתחום, ופגישה פרטית עמך עולה לא מעט. לכן בתקווה שתוכל לפחות לכוון אותי ולתת לי קצת תקווה שאוכל בסוף לראות את האור.
    הנני בת 44.5 נטלתי סרוקסט/פאקסט במינון של 40 מ"ג במשך 15 שנים בגלל אירוע של חרדה ודיכאון. רוב השנים הרגשתי מצויין עם הכדורים מלבד מספר אירועים קטנים של תחילת הריון ולידה שהיו לי בהן קצת נפילות רגשיות, אך אח"כ זה הסתדר. באוקטובר 2009 פניתי לפסיכיאטרית לשאול דעתה לגבי כדור חלופי עם פחות תופעות לוואי של השמנה ועייפות יתר, והיא הציעה את הציפרלקס, התחלתי לקחת אותו במינון של 10 מ"ג עד לפברואר 2010, עד אז הרגשתי יחסית טוב מלבד הרגשה כללית של חוסר שמחת חים ורייקנות. בפברואר 2010 חל שינוי במצבי נכנסתי לחרדה ודיכאון עקב משבר כלכלי שעברנו. עד היום אינני יודעת אם זה בגלל המשבר ו/או בגלל החלפת הכדור סרוקסט שאיתו עברתי משברים כספיים בעבר ביתר קלות. בעקבות כך הפסיכיאטרית העלתה לי את מינון הציפרלקס ל- 25 מ"ג, כאשר השינוי לטובה החל רק כעבור חודשיים. היו כ- שבועיים שהרגשתי מצויין וחזרתי לעצמי, אך שוב בשבועיים האחרונים היתה רגרסיה ואני שוב במין חרדות ומצוקה נפשית של אי שקט ועצבנות, אמנם הרבה פחות מהתחלת המשבר, אך עדיין עם קושי לתפקד כרגיל, וקשיי שינה. פניתי שוב לפסיכיאטרית בעקבות כך, ואז הוחלט לחזור לכדור הראשון שהוא פאקסט (יש לציין שעברו 3 חודשים מאז התחלתי את הציפרלקס) שאני לוקחת כרגע במינון של 20 מ"ג ל- 5 ימים וביום החמישי אני אמורה להעלותו ל- 40 מ"ג.
    שאלתי: כרגע אני עדיין לא במיטבי, אך האם זה אמור להשתפר? האם הכדור שלקחתי בעבר יחזור להשפיע ולעזור לי כמו שהיה במשך 15 שנים? אני כולי תקווה. וכן, האם ייתכן שהציפרלקס לא עוזר לי? הייתכן שבמהלך התקופה יש רגרסיות עד שמגיעים לאיזון מלא? האם יתר פעילות של בלוטת התריס שכרגע מאוזנת, יכולה גם להשפיע על רגרסיות? והאם תקופה של טרום וסת יכולה גם להשפיע עלרגרסיות?
    סליחה על הפנייה המפורטת והארוכה, אך אתה כמומחה יודע מהם ייסורי נפש הגדולים מייסורי גוף.
    אני פשוט רוצה לחזור ולתפקד כרגיל וששמחת החיים תחזור לחיי.

    תודה מראש על תשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לפרופ' לאון גרינהאוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתינה לתשובתו של פרופ לאון גרינהוס

    אנה
    12/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופ' לאון גרינהאוס

    13/05/2010

    לאנה שלום
    תרופות מהסוג של פאקסט ידועות על אובדן השפעתן כעבור זמן ממושך של טיפול. חזרה לאותה תרופה כעבור 3 חודשים של הפסקה הינו ראיון מצוין. לא משנה מדוע פאקסט הפסיק לעבוד חשוב שהוא חוזר לעבוד. לפעמים אפשר לחזק את התרופה עם תוספת כמו תרופה בשם sorbon. אני מקווה שתרגישי טוב בקדדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    סוזי
    11/05/2010

    כרגע אני נוטלת לוריבאן וזה עושה לי טוב שאלתי אם ההש-פעה של התרופה תחלש מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/05/2010

    סוזי שלום,

    אני מאוד ממליצה על טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT). זהו טיפול קצר וממוקד והוכיח את עצמו מבחינה מחקרית כיעיל באותה המידה כמו טיפולים תרופתיים. CBT מאפשר ללמוד כלים של שליטה בחרדות בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה עוזרים במניעה של הישנות החרדה בעתיד. ניתן לשלב גם ביופידבק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - השמנה ועלייה בכולסטרול
    גליה
    11/05/2010

    שלום,

    אני בת 38, התחלתי לקחת ציפרלקס לפני קצת יותר משנה. בהתחלה 10 מ"ג, כעבור שבועיים 15, ולפני כ-4 חודשים עליתי ל-20 מ"ג.

    עד שלקחתי ציפרלקס היה משקל גופי 40 קילו. כיום אני שוקלת 49.
    בנוסף, מעולם לא סבלתי מבעיות כולסטרול, ובבדיקות דם שערכתי אתמול מופיע כי הכולסטרול שלי גבוה מאוד, ודאי לגילי.

    האם ידוע על קשר בין עלייה גדולה מאוד במשקל (רבע ממשקל הגוף), ועל עלייה קיצונית בכולסטרול כשלוקחים ציפרלקס?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניות

    יהב
    12/05/2010

    לא צריך להפסיק, אני לא הבנתי איזה תרופה אתה לוקח אבל אצלי הייתה הקלה במצב כשעברתי לsnri

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליגיל

    יהב
    12/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בחשק המיני
    יגיל
    11/05/2010

    אני בטוח שכבר דיברו על זה לא מעט בפורום הזה, אבל אני בכל זאת אשאל...
    אני נוטל תרופה נגד דיכאון שגורמת לי לירידה בחשק המיני, עד כדי כך שיכולים לעבור חודשים מבלי שארצה לקיים יחסי מין, דבר שמאוד מתסכל אותי וכמובן גם את אישתי.
    עכשיו אני בהתלבטות אם להפסיק את הטיפול (מה שבטח יחזיר אותי אחורה מבחינת הדיכאון).
    האם קיימות תרופות שלא גורמות לירידה בחשק המיני?
    אשמח לשמוע חוות דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בחשק המיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשק מיני

    שרה
    12/05/2010

    יגיל שלום.
    ירידה בחשק המיני היא תופעה ידועה, אבל יש נוגדות דיכאון שפחות גורמות לזה ויש כאלה שיותר גורמות לזה.
    אם תרשום איזה תרופה אתה לוקח, בטח יהיה לרופאי הפורום יותר קל לענות לך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשק מיני

    יגיל
    13/05/2010

    קיבלתי את הערתך שרה, התרופה שאני לוקח היא ציפרלקס.
    האם תוכלי לתת לי מידע על תרופות שידועות כפחות פוגעות בחשק המיני?
    אשמח כמובן גם לקבל תשובה מרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדן משמעות
    דני
    11/05/2010

    אני חווה תחושת קשה של אובדן משמעות, נמצא בטיפול אצל פסיכולוג אך הדרך עוד ארוכה.
    האם מנסיונכם כאשר אין דיכאון קלאסי אלא תחושת חוסר משמעות מצמיתה, תרופות יכולת לעזור ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדן משמעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדן משמעות

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    דני שלום,

    אני ממליצה להיוועץ בנושא עם רופא פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה-OCD
    ליאת
    11/05/2010

    שלום,

    היום הייתי בבדיקה פסיכאטרית שקבעה שיש לי OCD.

    הומלץ לי לקחת לוסטראל - בשבוע הראשון רבע כדור ליום, אחרי עוד כשבוע לעבור לחצי כדור ומשבוע שלישי לכדור. אחרי שבוע רביעי לבוא לביקורת.

    בנוסף קבלתי קלונקס , הפסיכיאטרית אמרה לי לקחת את הכדור רק במצבי חרדה קשים ולא בקביעות.

    השאלה שלי-

    האם טיפול בלוסטראל ובכלל תרופות פסיכאטריות אמורות בסופו של דבר לגרום לריפוי, כלומר לגרום לי לייצור סרטונין תקין (במקרה של הלוסטראל) כך שלא אצטרך לקחת יותר את הכדורים, או שהאם הפסקת הכדורים אחרי תקופה מסוימת שיש הקלה שוב תחזיר אותי למצב הקודםשל החרדות (מה גם שרק להפסיק את הכדור יכול לגרום לי לחרדה ולמחשבה שהנה שוב יחזרו החרדות בגלל זה ואולי זה מה שעלול לעורר אצלי מחדש את החרדות).

    תודה.

    ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה-OCD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/05/2010

    ליאת שלום,

    הדרך היעילה ביותר להתמודד עם OCD הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד במהלכו ניתן ללמוד כלים של שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה יעזרו למנוע הישנות של ההפרעה בעתיד, במידה ותרצי להפסיק את התרופות. כשמפסיקים את התרופות אכן קיימת סכנה של הישנות ההפרעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיכל
    10/05/2010

    אני חולה בדיכאון עמיד יותר משנתיים הכדורים שאני לוקחת עכשיו הם 100 מ"ג סורמונטיל ו120
    מ"ג אנטומין התחלתי את המינון המלא מ-10 לאפריל אין שיפור במצב שלי אפילו ההפך אני סובלת נורא. השאלה שלי האם להמשיך בטיפול הזה או שלא?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת התייחסות לשאלתי,

    מיכל
    14/05/2010

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/05/2010

    מיכל שלום,

    לא מומלץ להפסיק טיפולים תרופתיים על דעת עצמך. אני מאוד ממליצה להיוועץ עם הרופא המטפל שמכיר אותך ואת מצבך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום