מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמאיר23/09/2009
שלום רב,
אפשר בבקשה לקבל שניים-שלושה תרגילי יוגה למתחילים. אני רוצה לראות אם אני אוהב את זה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה למתחילים
פסי פייג24/09/2009שלום מאיר, תרגילי יוגה כדאי מאד לתרגל עם מורה שיכול להתאים את התנוחות למצבך האישי.
לכן לא מומלץ למשל לתרגל מספר או קלטת. בדרך כלל כל מורה מאפשר שיעור ניסיון במחיר סביר.
עצתי לך לנסות להגיע למורה מיומן באזור מגוריך ולעשות שיעור. אחר כך תוכל להחליט אם אתה רוצה להמשיך. בהצלחה ושנה טובה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמישות פיזית בזמן יוגהנוני15/09/2009
שלום וצהריים טובים.
אני מעוניינת להתחיל ל תרגל יוגה, אך לא נראה לי שאני גמישה מספיק (לדוגמה - לא מגיה עם היד לקצות האצבעות ברגל ברגליים ישרות). האם זה משהו שמשפיע על איכות היוגה, או שאפשר לשפר את זה תוך כדי התרגולים?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה וגמישות
פסי פייג15/09/2009את יכולה להיות שקטה ורגועה.
רוב האנשים אינם מגיעים גמישים ליוגה.
אפילו מורים דגולים החלו את דרכם כשהגוף שלהם היה קשוח ונוקשה.
תתחילי ובעזרת מורה מיומן ומקצועי, תגיעי לגמישות וחוזק ותוכלי ליהנות מפירותיה המתוקים של היוגה.
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיאטיק בהריוןמילנה04/09/2009
אני בשבוע ה20 להריון ויש לי כאבי גב תחתון שמקרינים לרגל ממש משתקים אותי עד כדי קושי בהליכה ישיבה וכו.. הרופא נשים שלי אמר שזה סיאטיק והמליץ על שחייה האם יש עוד דברים שאפשר לעשות??? ומה הקשר להריון??? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגול יוגה יקל
ענת צחור04/09/2009מכיוון שפנית לפורום יוגה, אמליץ לך על תרגול יוגה. במצב הריון מתקדם עלולה להופיע התופעה של לחץ על עצב הסיאטיק. מורה עם ניסיון בתחום יכול/ה להקל עליך מאוד במתן תרגול שמתאים למצבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהריקי31/08/2009
מאיזה גיל מומלץ להתחיל לתרגל? האם גם לילד בן 12? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה לילדים
פסי פייג31/08/2009בגיל 12 אפשר להתחיל לתרגל. כדאי למצוא מורה המתמחה בהוראת יוגה לילדים שהיא יוגה המתבצעת באופן אחר מאשר יוגה למבוגרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוגה ובשר111123/08/2009
קראתי כמה הודעות אחורה, והיה כתוב שאכילה מהחי פוגעת איכשהו בגמישות, איך זה הגיוני? בשר לא אמור לעזור לתהליך ההחלמה של השריר, וכך לשפר את הכושר? אם הוא באמת מזיק, מה אתם אוכלים? טופו? או אתם אוכלים פחות חלבון, איך זה הולך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה וצמחונות
פסי פייג24/08/2009להשכלה כללית הנוגעת לאורח חיים בריא אני ממליצה לך על הספר של ד"ר ראובן ברק וענת צחור הנקרא "מדריך מפה לריפוי טבעי". שם תוכל לקבל הרבה מאד תשובות לשאלותיך.
גם באינטרנט יש הרבה מאד מידע על צמחונות וטבעונות ואורח חיים בריא.
בענין אכילת בשר. בשר, כמו מוצרים אחרים מהחי גורם להצטברות חומצת שתן בדם ובעקבותיה הצטברות במפרקים. כיון שכך, נוצרת נוקשות במפרקים וכמובן פוגעת בגמישות.
קשה להתייחס לענין של אכילת בשר בנפרד מכל רייאת העולם ההוליסטית .
בענין חלופות חלבון, גם בנושא זה חשוב לדעת שכמות החילבון הנדרשת לאדם בוגר, אינה כמות רבה. נכון שבשר הוא חלבון, אך ברובו אינו זמין לגוף האדם ובחלקו הגדול מזיק.
לידיעתך, שילוב של מנת דגנים וקטניות מספק לאדם את תצרוכת החלבון לה הוא נזקק.
כמובן שלכל ענין אכילת הבשר מתווסף אספקט ה"אהימסה" ביוגה שמשמעותו אי אלימות והוא כולל בתוכו הימנעות מהרג בעלי חיים.
עכשיו בתוך כל האינפורמציה הזו עליך למצוא את דרכך האישית והייחודית המתאימה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות - דופק נמוך - 57-60גיל16/08/2009
אני בן 28 - בן אדם בריא.
התחלתי להתאמן ביוגה בחודש האחרון.
(הסיבה היתה כאב באיזור השכמות וגם באיזור האגן . אולי עקב ישיבה לא נכונה או סיבה אחרת שלא ידועה לי.)
ישנם המון ימים שבהם אני מרגיש עייפות וצורך לישון וזה מתחיל ממש משעות הבוקר כאשר אין שום סיבה הגיונית לכך.
השינה שלי בלילה היא לפחות 6-7 שעות .
גיליתי לאחרונה שהדופק שלי הוא נמוך יחסית - באיזור ה 57-60 , ואני לא ספורטאי . (עושה ריצות לפעמים אבל לא באופן סדיר)
עד עכשיו הפתרון שלי לעייפות היה או קפה חזק או ריטלין,
אבל אני מאד רוצה להפסיק את התלות הזו.
האם יוגה יכולה לעזור לי בנושא של עייפות ?
האם יש תנוחות מסויימים שכדאי לבצע אותם ?
אודה מאד לתשובה ,כי אני דיי אובד עצות,
תודה רבה,
גיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית, תזונה ואורח חיים
ענת צחור16/08/2009גיל שלום
מכלול הדברים שציינתי בכותרת יסייעו למצבך, צריך להתייחס למכלול.
וכמובן שתרגול יוגה קבוע מספר פעמים בשבוע יסייע.
לא אוכל להמליץ לך פה על תנוחות ספציפיות, כי איני מכירה אותך, ואיני יכולה לאבחן בצורה כזו את מקור הביעה, סיבת הבעיה, ומכאן שאיני יכולה להמליץ ספציפית על מזור. רק באופן כללי: פעילות גופנית בריאה, תזונה בריאה, אורח חיים בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעייפות האם היוגה יכולה לסייע?
דובי22/08/2009לטעמי ולדעתי, כן.
יש תנוחות יוגיות המגבירות פעילות הלב ויכולות לסייע.
אבל כפי שענת כתבה לא ניתן לתת פתרון בפורום.
פתרון יכול לבוא בעבודה צמודה, תלמיד מול מורה.
ממליץ לך למצוא מורה באזור מגוריך ולהתיעץ איתו.
בברכה
דובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוגה לנפגעי שיתוק ילדיםדובי15/08/2009
האם מישהו יודע אם יש מניעה למי שנפגע קל בשיתוק ילדים (פוליו), לתרגל יוגה?
האם התירגול יכול להרע למתרגל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק יועיל
ענת צחור15/08/2009כל אחד בכל מצב יכול לתרגל יוגה, יש להתאים את התרגול לצרכים הספציפיים של אותו אדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור, פמינט ויוגהסו אלן09/08/2009
שלום ענת, מה שלומך?
אני משתמשת בגלולות פמינט כדי להפחית את כאבי המחזור. האם יוגה כתוספת יכולה לחזר את השרירים התחתונים? והאם יוגה מומלצת בזמן המחזור?
תודה ויום מוצלח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה ומחזור נשי
ענת צחור10/08/2009תרגול יוגה מאוזן ובריא על בסיס קבוע יפחית ואף ימנע כאבי מחזור, תרגול קבוע כחלק משיגרת החיים יאפשר לך להיגמל מתרופות וכימיקלים. כמובן שתרגולי יוגה שונים מחזקים גם את רצפת האגן. בזמן הווסת, לכל אחת, בהתאם לתכונותיה ואיכויותיה, ניתן להתאים תרגול שיועיל.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפמינט ויוגה
רביד11/08/2009אני התחלתי לקחת פמינט וירדו לי הכאבים וגם התחלתי לעשות יוגה בלי להבין שזה גם יכול לעזור
אבל גם בלי היוגה עם כל הכבוד הגלולות יעזרו לכאבים מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות וכדורים
ענת צחור12/08/2009תרופות משכחות כאבים, אבל גם גורמות נזק עקיף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזקים?
דניאל07/10/2009איזה נזקים בדיוק גורמות הגלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזקים כתוצאה משימוש בגלולות
ענת צחור07/10/2009גלולות למניעת הריון הזמינות כיום מסכנות, במידה משמעותית את המשתמשות בהן "לחטוף" פקקת ורידים ואוטם ריאתי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גב תחתוןנ05/08/2009
לפני שבוע בערך עשיתי כפיפה קדימה בתרגול יוגה ונתפס לי הגב התחתון באופן שלא חוויתי קודם לכן. חשבתי לתומי שמדובר בשריר שנתפס ומקרין כאב אל אותו איזור (כפי שבד"כ קורה לי). לכן חזרתי לתרגל שלושה ימים לאחר מכן, במחשבה שפעילות גופנית וחימום הגוף יסייעו בתהליך הריפוי. בקיצור, אחרי חצי אסאנה פשוט הרגשתי שאני הולך למות. הגב התחתון בער בכזו עוצמה שלא הייתי אפילו מסוגל לקפל את המזרן. מאז עברו יומיים ואני עדיין בכאבים אדירים. מה לדעתך צריך לעשות במצב כזה? האם יש לנוח עד שהכאב יחלוף, או שיש סיכוי לפגיעה רצינית יותר (אין לי כוח נפשי לעמוד בתור בבית החולים ולכן לא הלכתי עד עכשיו). ובאופן כללי יותר, מה זה אומר על האפשרות להמשיך לתרגל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכשיו לנוח
ענת צחור05/08/2009נשמע כמו בלט או פריצת דיסק!!
נא לא לתרגל עכשיו. קח תקופת מנוחה לפחות 3 שבועות, בתקופה זו קבל טיפולים באחת השיטות או יותר אשר יסייעו למצבך- דיקור, כירופרקטיקה, אוסטיאופטיה, רפלקסולוגיה, שיאצ'ו. החזרה לתרגול צריכה להיות נבונה ומבוקרת, כמובן שאצל מורה המבין לעומק תנוחות ומודיפיקציות בתנוחות יוגה. רב המורים בשיטת איינגר מבינים אסאנות לעומק.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי להיבדק
נ06/08/2009למרבה המזל מדובר במתיחת העצב המחבר בין עמוד השדרה לרגל שמאל (אם הבנתי נכון) ולא בפריצת דיסק.
תודה על העצות המועילות, אפנה לטיפול ורגיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאישאיס
ענת צחור09/08/2009מה שאתה מתאר זה "סיאטיק" או "אישיאס", וזה נובע ברך כלל מלחץ על העצב של היסק, או כיווץ חזק מאוד של שרירים המנסים להגן על החוליות.
בלט או פריצה ניתן לראות בודאות אך ורק בבדיקת סי.טי.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרמסלהשירלי29/07/2009
מקומות מומלצים לתירגול האטה יוגה ואששטנגה באזור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגה בדרמסאלה
ענת צחור29/07/2009מורה בשם שארת ארורה, מלמד בשיטת איינגר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיעה לפונהפסי פייג29/07/2009
ברצוני להודיע על נסיעתי לפונה, הודו, למוסד האם בו מלמד המורה ב.ק.ס. איינגאר.
אעדר למשך חודש אוגוסט.
על כל שאלה בפורום זה תענה חברתי ענת צחור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיעה טובה!!
ענת צחור29/07/2009חמודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגלי28/07/2009
קורס יוגה בארצות הברית של 200 שעות זהו קורס מדריכים או מורים? מה ההבדל בין מורה למדריך בארץ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקנון וסטנדרטים של יוגה בארץ
פסי פייג29/07/2009בהיותי יו"ר הועדה הפדגוגית של ארגון מורי היוגה בישראל, הייתי אחראית ליצירת תקנון וסטנדרטים למורים בארץ. תוכלי לראות באתר ארגון מורי היוגה את התקנון.
200 שעות בארץ נחשב למדריך יוגה.
בארה"ב יש להם הגדרות מעט שונות.
400 שעות - מורה מוסמך. שנתיים לימודים.
600 שעות ושלוש שנות לימוד נחשבים למורה בכיר ליוגה.
על כל שאלה נוספת בנושא זה אשמח לענות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכרמית26/07/2009
האם יש פתרון לטיפול באו.סי.די ביוגה, ו/או רפואה סינית ו/או דיקור וכו' ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באו.סי. די ביוגה ורפואה סינית
פסי פייג26/07/2009שלום כרמית, טיפול בדיקור ורפואה סינית יכול מאד לעזור. תוכלי לבחון זאת בקריאה בספרו של ד"ר ראובן ברק וענת צחור-"מדריך מפה לריפוי טבעי." יוגה יכולה לתמוך בטיפול ותרגול מתמיד של שיעורי יוגה בליווי מורה מיומן, יביא לתוצאות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחני15/07/2009
שלום לכולם..
אפשר פירוש על שיטת המדיטציה "אום"?
מהם השלבים?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדיטצית אום
פסי פייג16/07/2009יש לשבת בגו זקוף על ריצפה או כסא, בעצימת עיניים יש לבטא בלב את הצליל המקודש אום בשאיפה ובנשיפה, בהתכוונות ובמיקוד.
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדיטציית אום
מרכז היולי16/07/2009מדיטציית אום היא תהליך מדיטטיבי אינטנסיבי בן 12 שלבים של מעבר דרך מצבים רגשיים ופיזיים שונים. בין השלבים: כעס, אהבה, צחוק, בכי, מאמץ, בית משוגעים ועוד.
והכי טוב, זה להתנסות.
ניתן למצוא את המדיטציה בכל מיני מקומות דרך גוגל.
יולי ביילין
מרכז היולי - מדיטציה, סדנאות וקורסים בשיטת לוסקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקראם יוגהשמעון14/07/2009
שלום רב ובוקר טוב.
זוגתי החלה ללכת לשיעורי ביקראם יוגה ורציתי לדעת מה הסיפור? מדוע עושים יוגה בחום כזה, למה זה תורם ובמה זה שונה מיוגה רגילה (פרט לתנאים הפיזיים כמובן).
תודה רבה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקראם יוגה
פסי פייג16/07/2009הרעיון של החימום הוא רעיון חדש יחסית ומעולם לא היה חלק משיטות יוגה מסורתיות שמקורן בהודו.
יש אנשים שאוהבים את הפעילות בחום אך אין היא נחוצה כלל ועיקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
