מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שיעול יבש שלא פוסק - סיטי ריאותדורית23/02/2020
בעלי בן 65 סובל משיעול יבש כל היום והלילה עם תחושת חנק.
עשה סיטי ריאות - שהראה שיש שינויים אינטרסיציאליים קלים - התחלה של מחלת ריאות - ככה רשום בסיטי
ברצוני לציין שהוא קיבל את כל הטיפולים האפשריים של משאפים-אינהלציות עם וונטולין ואיירובנט ללא שיפור.
עשה תפקודי ריאות שהתוצאה בגדר הנורמה
אנו אובדי עצות -
הוא לא ישן בלילה ולא נח בכלל גם ביום. השיעול כל הזמן.
פנינו לרופא המשפחה מספר פעמים אך לא יודעים מה לעשות.
הופנינו לרופא ריאות בקהילה - אך התורים ארוכים.
אודה להתייחסותך.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיעול.
ד''ר שבתאי ורסנו23/02/2020שלום,
רמת total Ige גבוהה, כמו במקרה הזה, מחשידה לקיום רקע אלרגי, שאולי מסביר גם את השיעול. מומלץ להמשיך את הכיוון הזה בבדיקת תבחיני עור לאלרגנים דרך אלרגולוג ולאחר מכן להתייעץ גם עם רופא הריאות בייחס לתמונה הרחבה, כולל צילומי ה CT. אם התורים הרגילים ארוכים, נסו לברר מה הביטוח המשלים, או הפרטי, נותן לכם (רופא בהסדר. החזרים כספיים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר מפיץ ריח והחמרה באסתמהרוני20/02/2020
שלום,
יש לי אסתמה חמורה. בבניין הקודם שגרתי בו אחרי שנים שלא היה מפיץ ריח קומתי, שמו בקומה מכשיר מפיץ ריח(אין חלון לאוורור) וזה מאוד החמיר לי את האסתמה וגרם להתקפים. לא יכלתי לצאת מהדלת, והריח גם היה נכנס למטבח והסלון.
רכשתי דירה אחרת, ועם המזל שלי, שמו גם שם מכשיר מפיץ ריח קומתי כדי להתמודד עם פיר האשפה שבקומה. (קניתי במיוחד קומה גבוהה בגלל אלרגיה לברוש וזית שיש בכל מקום, ובבניינים כאלו יש פיר אשפה).
עוד לא נכנסתי לדירה, ואני חושבת למכור אותה ולחפש שוב דירה שלא תסכן אותי.
אמא שלי חושבת שאני מגזימה ושזה לא מסוכן עבורי.
האם תוכל בבקשה לחוות את דעתך, על מנת שאוכל להראות לאמא שלי. האם זה עלול לסכן אותי, והאם במקרה כזה היית ממליץ על חיפוש דירה אחרת? לי ההיגיון והתשובה ברורה... אבל לה לא.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריחות ואסתמה
ד''ר שבתאי ורסנו23/02/2020שלום,
ריחות חזקים יכולים להחמיר אסתמה. הריח נושא אתו חלקיקים כמיקליים שעלולים לגרות את דרכי הנשימה. לא ברור לי מדוע צריך לעבור דירה. האם לא ניתן לשכנע את הדיירים שייותרו על מפיץ הריח ויטפלו במקום זאת בסיבת הריח הרע?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיפוזיה במקרה של סיליקוזיסאבי19/02/2020
שלום דוקטור, האם ישנם מיקרים שלחולה סיליקוזיס
נפחים ירדו בצורה קלה, אך דיפוזיה ירודה בחומרה קשה (כ-30%)? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיפוזיה בסיליקוזיס.
ד''ר שבתאי ורסנו23/02/2020שלום,
ייתכן, ויחד עם זאת כדאי במקרה כזה לבצע אקולב בשאלה של יתר לחץ דם ריאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמר סלעים בדלות פלדלת והחמרהמיכל18/02/2020
שלום, יש לי אלרגיה לאבק, כמה עצים ומאכלים. בנוסף, אסתמה שהפכה בשנים האחרונות לקשה(בת 35). אני אעבור לדירה חדשה ורציתי בבקשה לברר: האם זה נכון שעדיף שלא יהיה צמר סלעים בדלת הכניסה הפלדלת? אנו נחליף גם ככה דלת, אז זה פשוט למצוא דלת בלי. והאם ידוע לך האם לרוב בדלתות הממ"ד יש צמר סלעים? כי אם כן, אוכל גם להחליף אותה. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צמר סלעים
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
הנושא של צמר סלעים בפלדלת לא מוכר לי. בכל מקרה אני מניח שצמר הסלעים איננו חשוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ ריאתי מוגבר קל בבדיקת אקוסבטה18/02/2020
בת 47,בריאה
עקב כאבים בחזה עברתי בירור בשנת 2016
ארגומטריה תקינה הולטר תקין אקו לב לחץ ריאתי32-34, min mr, tr
השנה חזרתי לבדיקות ארגומטריה והולטר תקינים
אקו לב לחץ ריאתי 33-38,min mr, tr
קרדיולוג אמר לחזור לקו עוד שנה.
פונקציות ריאות תקינות בבדיקה של רופא ריאות
בקשתי לבצע סי טי חזה.
מעוד מודאגת...
מה אפשר לעשות ואיך אפשר למנוע התקדמות של לחץ ריאתי??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לחץ דם ריאתי
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
בדיקת אקולב רק מעריכה את האפשרות של לחץ מוגבר. הסבירות ללחץ מוגבר מוערכת לא רק על פי הלחץ המוערך (שבמקרה שלך הוא גבולי) אלא אם גם קיימים סימנים משניים באקולב ליתר לחץ דם ריאתי (עליה ימנית, וריד נבוב תחתון, מחיצה ושריר חדר ימני). המשיכי במעקב הקרדיולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול כרוני שלא נפסק כבר מספר שניםיוסי16/02/2020
כבר 6 שנים שלאשתי יש שיעול כרוני של נפסק.
בתחילה חשבנו שזה עונתי בתקופת המעבר אבל זה הפך להות קבוע. זה קורה לכל אורך היום (לא בזמן שינה).
עשתה בירור ריאות, קיבלה משאפים מסוגים שונים, הוחלפו כדורים של לחץ דם, יש ריפלוקס ומטופלת, בדיקת אא"ג שלילית.
אנחנו אובדי עצות - זה פשוט סיוט מתמשך.
מה אפשר לעשות? למי לפנות?
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי זה טיקים קוליים ?
מאיר16/02/2020שווה לבדוק עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שעול כרוני
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
שעול כרוני הוא אכן בעיה אבחנתית. לא ידועים לי פרטי הברור והטיפולים שאשתך עברה, אך קיים גם מצב שגם לאחרי ברור ממצה (כולל CT חזה ו/או ברונכוסקופיה), ושלילת שיעול פסיכוגני-לא נמצאת סיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע טבילה במים קרים מחמירה אסטמה?דוד16/02/2020
אני שחיין...
בשנים האחרונות גיליתי את היתרונות של שחייה או אפילו טבילה במים קרים.
זה ריפא לי בעיית מיגרנה כל עוד שעושה את הטבילה
בנוסף אני מאוד אוהב את זה.
יש לי לצערי אסטמה שהיא קלה בשנים האחרונות.
כרגע אני ל טובל בים אבל אני מכין קערה של מים קרים עם קרח וטובל את הראש בלבד למשך 10 שניות ומוציא עם חזרות של 6 פעם. (טמפרטורה של 10 עד 15 מעלות )
כל פעם שעושה זאת בחורף - מיד לאחר מכן הדבר הזה גורם לי לשיעולים, קוצר נשימה והחמרה של האסטמה שבא לידי ביטוי בצפצופים ושיעולים עם קוצר בנשימה. וגם לחוסר איזון של המחלה למשך ימים.
מדוע זה נגרם מהטבילה הזו שהיא רק לראש ??
אם אני מפסיק את הטבילות אחרי כמה ימים קוצר הנשימה כמעט נעלם והאסטמה שוב חוזרת להיות מאוזנת אך המיגרנות חוזרות ובגדול.
כך שאני נמצא במלכוד. איך אפשר לפתור זאת?
אודה לעזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מים קרים ואסתמה
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
שאיפת אוויר קר עלולה לגרום להתכווצות הסמפונות. כמו כן קיים רפלקס קור בין העור לבין הסמפונות שעלול לגרום להתכווצותם. נסה מים פחות קרים/רגילים או בהדרגה מרגיל לקצת קר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום חזה - הצללה של פסית קטנהמיכאל13/02/2020
הייתי מבקש לדעת מה המשמעות של המשפט הבא שמופיע בפענוח צילום החזה שביצעתי ציטוט: משמאל בבסיס הצללה של פסית קטנה. מה המשמעות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח צילום
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
התאור בפענוח הוא ציורי בלבד. את המשמעות צריך לתת הרופא שלך בהתאם לעברך הרפואי גורמי סיכון וכיו"ב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום חזה - שאלה בעקבות התשובה שלך ד״ר ורסנומאור11/02/2020
כתבתי כאן בפורום הודעה בשם ״התייעצות בנוגע לתסמינים בריאות ״ בתאריך 9.2.20
הגבת לי, קודם כל תודה על התגובה
בנוסף לכך יש לי שאלה נוספת
לפני כחצי שנה בוצע צילום חזה בעקבות ברונכיטיס חריפה, הצילום יצא תקין לגמרי.
האם זה אומר שאין סרטן בריאה?
הרופאה נתנה אנטיביוטיקה כי אמרה שזה דלקת ריאות. השאלה אם סרטן יכול להתפתח בתקופת זמן כזאת? (שנתיים מהct וחצי שנה מצילום חזה תקין)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה בעקבות
ד''ר שבתאי ורסנו19/02/2020שלום,
הסבירות נמוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בנוגע לתסמינים בריאותמאור09/02/2020
שלום רב ד״ר.
בן 81 סובל מאי ספיקת לב קלה
לפני שנתיים דלקת ריאות דו״צ
בct שבוצע אז -קשרית תת פלוירלית מRML בקוטר 0.2 ס״מ
כיום עם מעט שיעול ללא חום וללא חולשה , בצילום חזה גודש מרכזי ריאתי קל, מודגם תסנין ריאתי באונה תחתונה מימין
סינוסים קוסטופרניים סתומים חלקית- יתכן תפליט פלאורלי קל.
אפנה את תשומת לבך שהתסנין הוא באונה התחתונה מימין, אותו מקום שבו ראו את הקשרית לפני שנתיים בבדיקת הסיטי (RML)
כדוריות דם אדומות ולבנות בנורמה בבדיקת דם שנלקחה היום
מה משמעות התפליט הפלאורלי והגודש?
האם קיים סיכוי לגידול סרטני? בגלל העובדה שאין תסמינים כמו חום וחולשה רק שיעול
האם גידול סרטני יכול להתפתח בקצב זמן כזה של שנתיים?
תודה מראש והמשך שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממצאים בצילום חזה
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
הממצאים בצילום מחשידים קודם כל להחמרה באי ספיקת הלב, במיוחד אם לא היה לך עליית חום, תחושת חולי כללית.
הסבירות שזה קשור לממצא הריאתי ב CT נמוכה, אך רופאך ישקול את גורמי הסיכון ואת כל האפשרויות. גש בהקדם לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מאור10/02/2020קודם כל תודה רבה ד״ר
בנוסף ברצוני לשאול אותך האם קיים סיכוי לסרטן ריאה? האם הוא יכןל להתפתח בשנתיים מאז הCt?
רופאת משפחה פשוט נתנה אנטיביוטיקה בטענה שזה דלקת ריאות (למרות שאין חום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
מאור11/02/2020בנוסף אציין כי בוצע צילום חזה לפני כחצי שנה
והצילום היה תקין לגמרי.
האם זה יכול להרגיע ולסמן שאין סרטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאה תפקודי ריאותמירב07/02/2020
היי ד״ר
בת 41 מעשנת בין2-3 סיגריות ביום
ביצעתי תפקודי ריאה כחלק מסדרת בדיקות כלליות של סקר משולב במימון העבודה. התוצאה לפניך. האם מדאיג? אשמח לסיוע בפיענוח עד התור לרופאת המשפחה. תודה רבה לך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עישון וספירומטריה
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
הספירומטריה עצמה תקינה. העישון לא תקין מכוון שהאפקט שלו מצטבר לאורך השנים והוא מזיק לכל מערכות הגוף ולא רק לריאות. ספירומטריה תקינה לא שוללת השפעותיו המזיקות על אברים אחרים או על הריאות עצמון בהמשך הדרך. פנה לסדנת גמילה מעישון בקופ,ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה. אאמץ את ההמלצה שלך.
מירב11/02/2020תודה רבה על המענה. אאמץ את ההמלצה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי אסטמה - משאף ונטולין ומשאף סרטייד דיסקוסשרית04/02/2020
שלום דר
אני סובלת מקוצר נשימה בעיקר בערבים ולפני השינה.
האם זאת תופעה מוכרת? איך זה שכל היום אני מרגישה טוב ופתאום לפני השינה לא נושמת טוב?
יש לי 2 משאפים - משאף ונטולין ומשאף סרטייד דיסקוס.
שניהם עוזרים לי ומונעים את ההתקף עד ללילה הבא...
השאלה שלי - באיזה משני המשאפים כדאי לי להשתמש אם שניהם עוזרים לי באותה המידה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סרטייד וונטולין 2
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
החמרת אסתמה בערבים תתכן. לרוב ההחמרה לפנות בוקר/בהשכמה.
סרטייד הוא טיפול מונע ומקל בו זמנית. התייעצי עם הרופא שלך האם חומרת האסתמה שלך כזו שמחייבת טיפול מונע (בד"כ אם את סימפטומטית לפחות פעמיים בשבוע או בלילות- מגיע לך טיפול מונע). הונטולין משמש כאמור רק להקלה זמנית ואינו טיפול קבוע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי משאפים וסטרואידיםשרית04/02/2020
שלום דר
רציתי לדעת האם משאף ונטולין מכיל סטרואידים ?
והאם משאף סרטייד דיסקוס מכיל סטרואידים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ונטולין וסרטייד
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
ונטוךלין לא מכיל סטרואיד אלה מרחיב סמפונות קצר פעולה (4-6 שעות).
סרטייד מכיל סטרואיד ומרחיב סמפונות בהשפעה לטווח בינוני (12 שעות).
סרטייד נחשב לטיפול מאזן ומונע, ואילו ונטולין נחשב כתרופה להשפעה זמנית- להקלה בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות של משאף בcopdמתי03/02/2020
בן 65 מאובחן כ copd בינוני/קשה מרגיש יחסית טוב (מבצע הליכות ותרגילי כוח)בעבר טופלתי בסרטייד שלא הוסיף הרבה ,ההיפך,ואח"כ בספריבה כנ"ל ומזה 5 שנים באינקרוז.השבוע הפסקתי עם המשאף לניסיון וראה זה פלא:מרגיש הרבה יותר טוב ומשוחרר.מה ההסבר לכך?האם יש מצב שמדמה copd בתיפקודי ריאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
COPD
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
שבוע הפסקת טיפול ותחושה משופרת עדיין לא מבשר את האביב (אף כי אני מאחל לך). בקשר למהימנות האבחנה עלייך לברר עם רופאך. הייתכן ואתה חש טוב יותר כי המשאף גרם לך לתופעות לוואי (שיעול וכיו,ב)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה בחדר ממ"ד האם זה לא בעייתי?מיכל02/02/2020
שלום,
יש לי אסתמה קשה ואני עובדת מהבית מחדר הממ"ד ובו גם ישנה.
האם אוורוור של שעתיים ביום של הממ"ד מספיק או שבגדול זה לא בריא להיות כל היום בחדר ממ"ד אפילו אם הוא מאוור לשעתיים ביום?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממ"ד ואסתמה
ד''ר שבתאי ורסנו10/02/2020שלום,
לא נראית לי שו בעייה בתנאי שאין עובש בממד ומבצעים בו שאיבת אבק. הבעייה בממד היא שלעיתים פליטת גאז ראדון מקירות הבטון עלולה להיות חריגה, ללא קשר להשפעה על אסתמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

