מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת גרון חריפה!!!!!מירי29/07/2011
ביום רביעי 27 לחודש הייתי אצל הרופא לאחר כאבים חזקים בגרון כאבי בליעה סחרחורות וכאבי ראש, נתנה לי הרופאה כדורי אנטיביוטיקה פן-רפא וי-ק 500 כול יום 2 כדורים בוקר וערב לאחר ארוחה לשבוע ימים היום כבר יום שישי הכאבים חלפו קצת בגרון אבל עדיין יש כאבי ראש וכאבי בטן וקצת קשה לי לבלוע אני שתיתי את הכדור השישי ועדין לא עבר לי מה אפשר לעשות לחכות או לגשת לרופא שוב?
גם אני שותה תה חלב חם לוקחת קלגרון וכדורים כמו אופטלגין אדקס וקולדקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון חריפה!!!!! - תגובה
ד''ר רועי הוד01/08/2011קשה לי לענות ללא בדיקה. אנטיביוטיקה היא בדר"כ לשבוע מינימום אז הייתי מסיים גם אם את מרגישה שיפור. אם אין שיפור- פני לרופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמח הזעתר הישראלי, טרי עם מים רתוחי
שרה03/08/2011לשתות זעתר טרי, צמח שקטפו אותו באותו היום, לשתות עם מים רותחים 6 ענפים כל פעם,.
על בטן ריקה 4 פעמים ביום.
אין צורך באיטיביוטיקה כי זה לא עוזר.
נא לקרוא את המאמר שכתבתי על: צמח הזעתר הישראלי, באתר מאמרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בצוואר-מודאגתבילי29/07/2011
לפני כשלוש שנים גיליתי גוש בקוטר של כסנטימטר עד סנטימטר וחצי (לדברי הרופא) בצוואר. פעמיים נעשה לי אולטראסאונד (בהפרש של שנה בין בדיקה לבדיקה) והופנתי לרופא אא"ג. לדברי הרופאים מדובר על "קישוריות לימפה" מוגדלות שאינן מזיקות ולא משתנות (בטווח של השנה בין בדיקה לבדיקה) ושלחולוטין אין לי מה לדאוג ואין לי מה להמשיך לבדוק אותן.
אני מודה שאני עדיין מודאגת בעיקר כי אני מרגישה באופן כללי אי נוחות באיזור של הגוש, הצד הזה של הצוואר יותר נפוח באופן קבוע מאשר הצד בלי הגוש ובנוסף כאשר אני ממששת את הגוש אני מרגישה כאב קל.
האם אכן הרופאים צודקים ובהתחשב בנתונים אין לי מה לדאוג ואני צריכה להתמודד עם התחושות או שכדאי שאעשה בדיקות נוספות?
שאלה נוספת שלי היא האם יש סיכוי שגם אם אכן מדובר במשהו לא ממאיר הגודל שלו או המיקום שלו יגרמו לבעיות בריאותיות?
ושאלה אחרונה נגיד ובמידה והכאב או אי הנוחות ייגברו יש מה לעשות בנושא? אפשר להוציא באופן ניתוחי את הלימפות האלו?
תודה מראש
בילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בצוואר-מודאגת - תגובה
ד''ר רועי הוד01/08/2011גושים צוואריים מעל סנטימטר שקיימים זמן רב מצריכים בירור, סונאר צווארי כשלב ראשון. אם סונאר לא מדגים שהם גדלו, הייתי בכל זאת מבצע ניקור מאחד הקשרים, סביר להניח שהכל תקין אך כדי להיות רגוע יותר. בכל אופן, אין צורך לצאת ולהוציא אותם אם הם לא מפריעים ובניקור שפירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה
בילי02/08/2011בסונאר הכוונה לאולטראסאונד נכון? אם כן אז נעשתה לי פעמיים בדיקת סונאר על הגוש ובשתי הפעמים התשובות חזרו תקינות. ההפרש בין שתי הבדיקות היה קצת יותר משנה ונאמר לי שלא נראה שיש שינוי בגוש ואין בו זרימת דם מוגברת. האם עדיין כדאי לי להתעקש עם הרופא שישלח אותי לניקור? כי הוא אמר לי שיש רופאים שממליצים על ניקור של כל גוש מעל סנטימטר אבל שבמקרה שלי לאור תוצאות שתי הבדיקות לא נראה לו שיש צורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד02/08/2011אני הייתי מנקר גוש של מעל סנטימטר גם אם הוא נראה תקין בסונאר צווארי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח הדמיותבועז28/07/2011
רופאים נכבדים
סובל מתסמונת מנייר מזה כשנתיים + ירידה בשמיעה, חוסק יציבות, טינטון רציף.
בהדמיית מוח ממצאים הבאים:
מלאות בסינוס פרונטאלי שמאלי ותאים אטומואידלים קדמיים משמאל.
בהדמיית ע"ש צווארי גבי:
מלאות של רירית והפרשות בסינוס מקסילרי ימני,לקורלציה קלינית.
לציין עיבוי רירית בסינוס מקסילרי שמאלי (האזור הפגוע אצלי) בכל הדמייה שערכתי בשנתיים האחרונות.
האם יש קשר בין המנייר לתוצאות הנ"ל.
האם טיפול בממצאים יוביל להפחתה בסבל הרב אותו אני חווה כבר שנתיים?
מהם הממצאים בכלל, אני לא מבין את פירושם?
בב
בועז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח הדמיות - תגובה
ד''ר רועי הוד01/08/2011הממצאים מראים כי יש מלאות במרבית הסינוסים, דבר היכול לרמז על מצב כרוני איתו אתה מסתובב הרבה זמן או מחלה חריפה כגון סינוסיטיס ממנה אתה סובל. אם אכן יש דלקת סינוסים, אתה צריך להתלונן על כאבי ראש, אולי נזלת, אף סתום וכו'. זה לא קשור למחלת המנייר ממנה אתה אומר שאתה סובל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופלקסדור 528/07/2011
אני בת 49 מוגדרת כסובלת ממנייר חלקי, ביצעתי בדיקת דופלקס של עורקי הצואר והתוצאות שנרשמו הן:
ימין-תקין,אין שנויים אנטומו-פתולוגיים.
שמאל-עיבוי הדפנות.
האם תוכל להסביר מה פירוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופלקס - תגובה
ד''ר רועי הוד01/08/2011על פניו נשמע שהדופלר תקין דו"צ, עיבוי דפנות עדיין לא אומר שיש משהו פתולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיפת חומר לטיפול נגד קרציותחן28/07/2011
קניתי קולר לכלב שלי לטיפול נגד קרציות מסוג קילטקס.השתמשתי בכפפות מפני שזה חומר רעיל ,אך כשהנחתי אותו על הכלב שאפתי מעט מהאבקה שיש על הקולר.הרגשתי צריבה בגרון ותחושה של "הירדמות" בלוע,ומאוחר יותר הרגשה לא נעימה כמו של כוויה בגרון.מה מידת הרעילות לאדם,האם ניתן לעשות משהו לגבי התחושה בגרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיפת חומר לטיפול נגד קרציות - תגובה
ד''ר רועי הוד28/07/2011צריל להזהר בשאיפת חומרים מסוכנים, על פניו נשמע כי שאפת כמות קטנה של חומר, לא נשמע מסוכן, תעקוב אחרי סימנים, אם ההרגשה לא חולפת או מחמירה, פנה לבדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהש28/07/2011
רציתי לישאול לביתי בת 13.5 היתנפחה בלוטת לימפה מאחורי אוזן ימין וזה גם רגיש וכאב , האים זה מסוכן, האים זה יכול להיגרם לאחר שהיא גירדה הרבה, או שזה לא קשור לקחתי אותה לרופאת א.א.ג והיא אמרה שאים לא יעבור תוך שבוע היא תיתן אנטיביוטיקה , איזה עוד גורמים יכולים ליגרום לזה , וכמובן שאין עוד תופעות אחרות והיא גם לא היתה חולה לפני זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד28/07/2011בלוטות לימפה מוגדלות די שכיחות במיוחד בגיל צעיר, לרב כתוצאה מתהליך זיהומי/דלקתי בו נלחם הגוף, אם לא חולף לאחר מספר ימים, נותנים טיפול אנטיביוט, אם עדיין לא חולף מתחילים בירור לגבי סיבת הופעת הבלוטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
ש29/07/2011רציתי לישאול האים כינים יכולים ליגרום לבלוטת הלימפה מאחורי האוזן להיתנפח, כי גיליתי לה כינים ועשיתי לה טיפול האים יש קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד''ר רועי הוד01/08/2011תאורתית יכול להיות שכינה גרמה לתהליך זיהומי קל עורי וזה יכול לגרום לנפיחות בלוטות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי מינון יתר?ליאור28/07/2011
שלום.
לפני כשבוע סבלתי מדלקת חריפה באוזן ימין.
רופא אאג נתן לי טיפות dex otic שלש פעמים ביום למשך עשרה ימים ובנוסף ציפרופלוקסצין 500 לבליעה פעמיים ביום למשך 5 ימים.
לאחר כשלשה ימים החלה גם דלקת עייניים ורופא העייניים נתן לי דקסאמיצין שלוש פעמים ביום למשך 21 יום.
אני מרגיש חולשה ועייפות רבה ובנוסך חוסר תיאבון. האם יתכן מינון יתר או תופעות המחייבות הפסקה מיידית?
ביקור אצל אאג נוסף (לפני רופא העיניים) המליץ להחליף את הטיפות לסילוקסן במקום הדקס אוטיק. האם אפשרי וכדאי או לא מסתדר עם טיפות העייניים דקסמיצין.
בנוסף הוחדר לי פתיל לאוזן ספוג בדקס אוטיק בתחילת הדלקת. הוצא לאחר48 שעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי מינון יתר? - תגובה
ד''ר רועי הוד28/07/2011הטיפול שניתן לך הוא הטיפול המקובל בדלקת אוזן חיצונית. אנטיביוטיקה יכולה לגרום לחולשה כללית וכו', אם אין תופעות לוואי אחרות כגון פריחה או קושי נשימתי, כנראה שזאת לא אלרגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה רעה בגרון.סלאביק.27/07/2011
שלום.
לפני כשבועיים סבלתי מנפיחות בגרון שהוגדרה עי רופא משפחה כוירוס. אחרי שבוע של אנטיביותיקה אנפיחות ירדה. אך עד היום אני סובל בהרגשה שיש לי עצם כלשהו בגרון, כמו כן יש לי קשיים לבלוע דברים מוצקים. במיוחד בשעות הבוקר. בנוסף לכך יש לי הרגשה שנסתמות לי האוזניים. בדיקות פיזיות של רופא המשפחה לא נתנו כלום ונאמר לי שהכל בסדר ועדיין יש לי את התסמינים שתיארתי. מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה רעה בגרון. - תגובה
ד''ר רועי הוד27/07/2011קשה לי לענות ללא בדיקה, יכול להיות דלקת גרון, גוף זר שנתקע מאוכל שאכלת וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פפילומה בפהמירי27/07/2011
שלום
בזמן האחרון אני סובלת מדלקות בחלל הפה.אני מרגישה אותן עם הלשון וניתן לראות אותם הראי, לא מגרדות, בצורתם לא דומים לאפטות.
לאחרונה עברתי קוניזציה וגינלית עקב HPV..
חששני שהפצעים/דלקות בפה הם כתוצאה מוירוס הפפילומה.
כיצד בודקים את זה?
האם לוקחים ביופסיה מהרקמה?
האם הוירוס עובר ברוק?
בתודה מראש,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פפילומה בפה - תגובה
ד''ר רועי הוד27/07/2011בודקים ע"י ביופסיה מנגע חשוד במידה וקיים כזה. הוירוס יכול לעבור במגע מיני או של כל נוזל גוף אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיב אופטי נזופרינקסמירב27/07/2011
שלום, ביתי בת השנה וחצי נשלחה לבדיקת נזופרינקס משום נשימתה הכבדה בשינה.
כשהגענו לוולפסון טענו כי הסיב מקולקל ולא נוכל לבצע את הבדיקה
הרופאה אמרה לי לחפש מקום נוסף שמבצע בדיקה זו
אינני יודעת למי לפנות בבתי החולים השונים לא יודעים על מה אני מדברת.
אני מרגישה חוסר אונים ולא יודעת למי לפנות
מה עושים? איפה מבצעים את הבדיקה הזו????
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סיב אופטי נזופרינקס - תגובה
ד''ר רועי הוד27/07/2011זוהי בדיקה פשוטה שמתבצעת במרבית בתי החולים או מרפאות א.א.ג, זוהי בדיקה עם סיב אופטי שמחדירים דרך האף, זה כדי לראות בילדים אם יש רקמת שקד שלישי שיכולה לגרום לקושי נשימתי וכו'. לא תמיד חייבים אותה ויש כאלה שמסתפקים בצילום פנים צדדי שיכול לרמז על גודל השקד השלישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שמיעה רגעי באוזן שמאלשני27/07/2011
שלום,
בימים האחרונים שמתי לב שמדי פעם אני מרגישה מעין איבוד שמיעה לרגע
זה נמשך מספר שניות.. זה קרה לי שלוש פעמים בינתיים..
ממה זה יכול לנבוע? האם עליי לגשת לרופא במידה ויימשך?
תודה
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד שמיעה רגעי באוזן שמאל - תגובה
ד''ר רועי הוד27/07/2011יכול להיות ומדובר בלכלוך שהצטבר בתעלת האוזן החיצונית וגורם להרגשת סתימה וירידה רגעית בשמיעה. אם לא משתפר, גשי לרופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במיתרי הקוללטיסיה פלורי26/07/2011
אני עובדת בשירות לקוחות כבר כמעט שנה, השיחות מאוד אינטנסיביות וממושכות,
ניגשתי לאף אוזן גרון לפני כחודש וקיבלתי טיפול באנילציה והפניה לרופא תעסוקתי (עדיין ממתינה לתור) ,אבל אחרי חודש חזרו הכאבים ,השאלה היא עם יכול להיות ונגרם לי נזק שהוא בילתי הפיך ועם ישנה שיטה טיפולית "של סבתא" כמו גוגל מוגל או תרופה טיבעית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במיתרי הקול - תגובה
ד''ר רועי הוד27/07/2011צריך בדיקה של רופא א.א.ג, אצל אנשים המרבים לדבר בעבודה או בכל מקום, יש יכולת לפתח נגעים שונים על מיתרי הקול (ציסטה, פוליפ, נודול), לכל בעיה טיפול משלה ולכן האבחנה חשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פפילומה וטיפולרן26/07/2011
שלום,
ברצוני לשאול מהו הטיפול בפפילומה בגרון ובמיתרי הקול?
והאם החיידק נשאר בגוף בצורה כרונית ועשוי להתפרץ שוב?
אודה על תשובות בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פפילומה וטיפול - תגובה
ד''ר רועי הוד26/07/2011הטיפול הוא בדר"כ ניתוחי אם הפפילומה גורמת לשינויי קול קיצוניים או לקשיי נשימה. הוירוס בדר"כ נמצא ברקמות ולכן לאחר כריתה אף אחד לא יכול להבטיח שהפפילומות לא יחזרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתום בהריוןגלית26/07/2011
אני סובלת מאף סתום הרבה ובלילה לפעמים קשה לי לנשום. אני בשבוע 15 להריוני ורציתי לדעת האם זה יכול לפגוע בעובר כיוון שלא עובר מספיק חמצן אליו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף סתום בהריון - תגובה
ד''ר רועי הוד26/07/2011לא יכול להשפיע על העובר. ידוע שבזמן הריון יש גודש של כל הריריות כולל רירית האף, כל זה בשל שינויים הורמונליים, אין הרבה מה לעשות פרט לשטיפות אף עם מי מלח. לרב חולף עם התקדמות ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבנון באף2625/07/2011
שלום,
אני אנסה לבטא את עצמי הכי טוב שאני יכול. זה כנראה תיהיה לך חפירה אבל זה מטען שאני שומר בבטן הרבה זמן, ובאמת שאין לי עם מי לפרוק את זה.
יש לי גבנון באף. אבל משהו בבטן שלי אומר לי שהגבנון לא צריך להיות. זאת אומרת, שהצורה של האף שלי הייתה צריכה להיות אחרת, עם גבנון פחות בולט. אני לא יודע אם הבעיה טמונה בכך שקיבלתי כמה מכות חזקות שזכורות לי באף (ולא זכור לי שטפי דם מסביב לעיניים ודם מהמכות האלה, אבל שוב אלה מכות שזכורות לי, ואחד ההשערות שלי שאולי מכה חזקה בילדות יכול לעוות את האף כשהאף מתפתח בגיל ההתבגרות)..או שאולי הגבנון הזה טמון בכך שאני מרכיב משקפיים מגיל 7, והשערה נוספת שלי היא שהלחץ שהמשקפיים עשה על האף עיוות אותו, כי שוב, המשקפיים מונחות כמעט 24 שעות ביממה כמה שנים טובות כולל גיל ההתבגרות (ולעיתים קרובות אפילו ישנתי איתם)...אני יודע שזה נשמע חפירה והתפלספות, ותמיד אפשר להגיד שאני אלך לנתח את האף וזהו, אבל זה כנראה פאק פסיכולוגי אצלי, ואני חייב לדעת מה הבעיה שגרמה לכך, ורק אז לתקן. כל ההשערות האלה עלו לי מפני שצורת האף הקטנה שלי ובסיס העצם הצר והקטן שלי כאילו ולא מתאימות לגבנון הזה שנראה מסובב מעט הצידה ויחסית בולט (מה שכנראה גורם לסחוס האף שלי להראות לא סימטרי ומסובב גם כן מעט, אולי מסטיה קלה של המחיצה, ואציין שאין לי חסימה נשימתית..)...בבקשה אם אוכל לקבל אימייל שבוא נוכל לדבר פרטית, או הפנייה לרופא שיכול לבדוק אותי ולתת לי מענה לכל השאלות האלה, ואנ ימצטער על החפירה הזו. אבל אני מבקש בתחנונים שתענו לי בסובלנות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבנון באף - תגובה
ד''ר רועי הוד26/07/2011אם אתה חושב שיש גבנון באף וזה מפריע לך אסטטית, גש לייעוץ אצל רופא א.א.ג או פלסטיקאי, אולי יהיה אפשר להוריד רק אותו בניתוח פשוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

