מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק באוזןקרולין אגמי30/06/2011
שלום רב,
חמתי בת 77 ,התלוננה על דופק באוזן ימין,
רופא א.א.ג בדק אותה ולאחר שבוע עם טיפות מרכחות שטף לה את האוזן כיוון שהיה
פקק. את השטיפה עברה לפני 4 ימים.
את הדפיקות המשיכה להרגיש ולאחר כמה שעות הגיע ורטיגו.
הוזמן רופא הביתה ובמדידת לחץ דם היה גם לחץ דם גבוהה.
היא מטופלת בתרופות נגד הורטיגו והגדילו לה את המינון של תרופת
(היא לוקחת באופן קבוע נורמיטן וטריטקס).
היא אומרת כי הדופק עדיין חזק כמו פטיש דפיקות פטיש.
האם זה יכול להיות עדיין קשור לשטיפה?יכולה להיות סיבה נוספת?
תודה קרולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק באוזן - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011יכולות להיות סיבות רבות לטנטון והרגשת דופק באוזן (כלי דם, לב וכו'), הייתי פונה לרופא א.א.ג מומחה להתחלת בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות חזקות באוזן שמאללי29/06/2011
שלום רב
אני בת 42
יש לי דקירות חזקות באוזן שמאל פניתי לרופא אף אוזן ובדק אותי ואמר לי שלא רואה כלום וכנראה שיש לי עודף חשמל
לא ניראה לי שזה נכון
מה עושים למי לפנות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות חזקות באוזן שמאל - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011אין לי פיתרון פרט לבדיקת א.א.ג חוזרת, אין לבדוק רק את האוזן כמקור אלא גם את חלל הפה והגרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה טירוגלוסליתאבממודאג29/06/2011
שלום רב,
לביתי בת ה -10 נפיחות בצוואר
הממצאים אובחנו כמתאימים לציסטה טירוגלוסלית, היא זומנה לניתוח אך אנו חוששים מסיבוכים ומהפגם האסטטי,
האם יש טיפול אלטרנטיבי כדוגמת טיפול לייזר או אחר, אף אם מדובר בטיפול פרטי ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה טירוגלוסלית - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011אין טיפול אחר פרט לניתוח לכריתת הממצא, זוהי בעיה אנטומית מולדת שיכולה להזדהם או לגדול עם השנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום מתמשך-דחוף!זוהר29/06/2011
שלום רב,
בעלי לעתיד, סובל מחום, כאבי גרון והקאות מיום שבת האחרון. הרופאה טוענת כי יש לו דלקת גרון.
כיוון שהוא אינו שותה כדורים הוא קיבל 2 זריקות של אנטיביוטיקה (איצקלורן אם אני לא טועה) אתמול החום ירד, אך היום חזר שוב.
האם זה הגיוני? האם יש טעם לחזור לרופאה?
אשמח אם תמליצו לי מה עלי לעשות. אני קצת לחוצה כי שבוע הבא החינה שלנו..
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום מתמשך-דחוף! - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011אם החום לא יורד תחזרי לרופאה, יכול להיות ומדובר בחיידק שעמיד לאנטיביוטיקה שהוא מקבל או בכלל מחלה ויראלית שלא תגיב לטיפול. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזעתר ישראלי, טרי, לשתות כל יום
שרה03/08/2011לקנות זעתר טרי, לקחת 6 ענפים ולחלוט אותם עם מים שרתחו, להמתין שיתקרר טיפה, אבל שישאר חם. לשתות על בטן ריקה 3 פעמים ביום במשך שבוע.
ונעלם החיידק לגמרי מהגוף. כל מה שיש בבטן מת. כל חיידק או וירוס.
עדכנו אותי במייל אם זה עזר.
מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבתי על הזעתר הישראלי, באתר מאמרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי נשימהתמי29/06/2011
שלום,
אני בת 21 סובלת מזה כמה שנים מגודש באף.
עברתי בדיקת אלרגיה ולא נמצאה שום אלרגיה,
ובשבועיים האחרונים אני לא מצליחה לנשום כמו שצריך, זה מתבטא בכך שכל כמה נשימות יש נשימה שאני לא מצליחה לשאוף עד הסוף ואז אני מתחילה לפהק, לפהק עד שזה יוצא.
זה מאוד מציק לי. זה קורה במהלך כל היום (ועוד יותר במהלך ארוחה ואחריה) .
בעקבות כך, ביקרתי אצל רופא המשפחה הוא בדק לי נשימות ודופק ואמר שהכל בסדר.
אני אשמח לדעת מה קורה לי ולאן אני יכולה לפנות ואילו בדיקות עליי לבצע?
אפשר להשתמש במשאף?
(הייתי בחדר מלח לפני שכל זה התחיל יכול להיות שזה קשור?)
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי נשימה - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011קשה לענות ללא בדיקה. הייתי ניגש לרופא א.א.ג שיתרשם ממבנה האף והפה ויראה אם יש שינויים אנטומיים או אחרים שיכולים להסביר את תלונותיך. לא הייתי מתחיל משאף סתם כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקים באוזנייםשי כהן29/06/2011
יש לי כבר מלא שנים קליקים באוזניים ואני לא יודע למה ואיך לפתור את זה וזה מאוד מציק לי האם יש דרך לפתור את זה
ואני בן 14* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים באוזניים - תגובה
ד''ר דן גוטמן29/06/2011יש לגשת לבדיקה על מנת לראות מה הסיבה. לא ניתן כאן לבצע אבחנה ללא בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת שקדיםדנה29/06/2011
שלום.
עשיתי ניתוח שקדים לפני כשלושה שבועות והייתי מאושפזת כשבועיים בשל כאבים,חולשה והתיבשות.
עדיין יש כאבים מעטים בצד אחד,רציתי לדעת מתי אוכל לעשן ומתי אפשר לשתות שתייה חריפה?האם ישנה הגבלה כלשהי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011עדיף לא לעשן ולא לשתות שתיה חריפה כלל אך בוא נגיד שמספר שבועות (חודש) לאחר הניתוח לא הייתי מעשן, החום והעשן יכולים לגרום לפתיחת כלי דם ואז לדימום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה..
דנה08/07/2011יש לי עוד כמה שאלות..המצב לא מובן בכלל..:/
האם אחרי חודש עדיין זה יכול להיפתח..?
והאם זה הגיוני שזה עדיין כואב?
האם אחרי חודש כן אשתה שתייה חריפה או אעשן יכול להיגרם נזק כלשהו?
ומתי אפשר לאכול ולשתות חם ולהיות בשמש רגיל?
ואם הוריי מתכננים לי נסיעה לאילת,האם השעות הרבות ברכב או טיסה לחילופין לא מסוכן?
תודה רבה על העזרה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה.. - תגובה
ד''ר רועי הוד08/07/2011- בדרך כלל לאחר חודש המקום כבר מגליד.
- כאב יכול להיות גם חודש לאחר הניתוח למרות שברמה פחותה יותר.
- עישון או שתיה לאחר כחודש- סביר להניח שלא יגרמו לדבר אך עדיין קיים סיכון יותר מלמי שלא מעשן.
- חודש מהניתוח אפשר כבר לאכול חם ולבלות בשמש.
-* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו אחרון
דנה12/07/2011והאם ההרגשה שזה עומד להתפוצץ ולהיפתח בכל רגע היא אמיתית או שסתם אחת מהתחושות המוזרות?
ולמרות הכאבים והתחשושות המוזרות ניתן להיות בשמש,ים,בריכה,ג'קוזי והכל כרגיל בלי פחד?
ומה בדבר נסיעה לאילת?האם קיים סיכון כלשהו?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בגרוןבר28/06/2011
מזה כבר הרבה זמן, מעל חודש, אני סובלת מגוש עמוק בגרון. . אני מנסה להוציא אותו אך לא מצליחה. כשכן יוצא קצת אז אני שמה לב שזה שקוף וצמיגי. זה גורם לי לבחילות במשך כל היום. בנוסף אני סובלת מאולקוס ונוטלת נקסיום 40 מ"ג. ניגשתי לאא"ג שנתן לי כדורים mucoless tablets חומר הפעיל בהן הוא ברומקסין 8 מ"ג וטיפות אף פליקסונז. על הכדורים רשומה אזהרה לחולי אולקוס ועל התרסיס רשום שהוא מיועד אך ורק לאף ואין לבלוע אותו.. אך הרופא אמר שארסס אותו גם לפה. אני קצת מפוחדת משני התכשירים... האם זה בטוח לחלוטין לחולי אולקוס ולא יחמיר לי את הכאבים? והאם מומלץ להשפריץ את התרסיס גם בפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בגרון - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011לא מכיר אפשרות של השפרצת התרסיס לפה למרות שחלק מהריסוס לחלל האף במילא יירד למטה. אין לי מושג אם מותר לך לקחת את הכדור אם יש לך אולקוס, את זה תשאלי את הרופא המטפל בך באולקוס. על פניו נשמע כטיפול להפחתת ליחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורענת28/06/2011
במוצאי שבת בלעתי תוסף תזונה לא קטן בצורה לא תקינה בהיסח הדעת(התכופפתי לברז המים לשתות והכנסתי את הכדור)
הרגשתי שלכדור ממש קשה לעבור ולא יודעת מה קרה איתו.
לא הרגשתי חנק אלא הרגשה שמשהו תקוע,שתיתי וזה ירד ולמחרת אכלתי אוכל מוצק וגם ירד בסדר.
מאז יש לי הרבה גרפסים ואני מרגישה כאילו תקוע לי בצד שמאל של הגרון ויש גרוי יש לדעתי גם מין ג'ולה.
האם יתכן שהכדור תקוע עדיין.
אני ממש בלחץ וקבעתי תור לאף אוזן גרון למחר או שלא כדאי להמתין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011רב הסיכויים שהכדור נמס וירד כלפי מטה, יכול להיות שהרגשת הגוף הזר עדיין קיימת. אם את מרגישה סה"כ טוב, גשי לבדיקת א.א.ג מחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דואגת לאחותי...מיטלי28/06/2011
לאחותי נאמר שיש לה בצקת במיתרי הקול כתוצאה מעישון.הומלץ לה להפסיק לעשן ונאמרו לה מה הסכנות אם היא לא תפסיק...היא הפסיקה לשלושה חודשים ועכשיו חזרה שוב לעשן (לא בכמויות שהיתה מעשנת...פחות) מאוד דואגת לה שלא תקבל איזושהיא מחלה (מפחדת אפילו להגיד את שמה) האם הסיכונים בחזרה לעישון באמת גדולים מאוד? האם זהו סיכון חיים שהיא חזרה לעשן? יש לציין שבביקורת יש שיפור ניכר בבצקת.(כי לפי מה שהרופאה אמרה אם היא תעשן שוב עוד פעם בחייה זהו גזר דין מוות).דואגת מאוד ומחכה לתשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דואגת לאחותי... - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011עישון יכול לגרום לבצקת של מיתרי הקול, לממצאים שפירים אך גם ממאירים. ההמלצה היא להפסיק לעשן, אם לא ניתן- להפחית לפחות, לחולים מעשנים יש יותר סיכוי לפתח מחלות מגוונות של חלל הפה והגרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה בבקשה
...03/07/2011האם חזרה של כחמש סיגריות ביום באמת מסכנת אותה? זה אפשרי שאם היא חזרה לעשן בכמות כזאת זה יעבור בשלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה בבקשה - תגובה
ד''ר רועי הוד07/07/2011קשה לי לענות על שאלה כזו, ישנם אנשים שיפתחו מחלות לאחר עישון ממושך של מספר סיגריות ביום ואחרים שיפתחו מחלה רק לאחר עישון כבד מאוד. זה מאוד אינדיבידואלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות שלא עוברתנוי28/06/2011
שלום ד"ר.. אני חיילת בת 20 עוד מעט, קרה לי המון פעמים בשנים האחרונות שצעקתי, נהייתי צרודה לתק' של 2-3 ימים והקול שלי היה חוזר.
מאז שהתגייסתי אני נהיית צרודה לעיתים קרובות הרבה יותר, אפילו אם רק דיברתי ולא הרמתי את הקול.
לפני חודש גם הצטרדתי, ומה שמוזר הוא שעד עכשיו הקול שלי לא חוזר ואני נורא צרודה.
אמרו לי הרבה אנשים שאני צריכה קלינאי תקשורת, הבעיה היא שבאמת אין לי זמן ללכת ולהסתובב בין רופאים. ובטוח שלא להתחיל טיפולים.
הייתי רוצה לדעת אם יש משהו זמני שאני יכולה לעשות, אם יש לך כמה טיפים שיעזרו לי לשמור על הקול, או תרגילים מסויימים לעשות, עד שיהיה לי זמן מהצבא ללכת ולבדוק את העניין לעומק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות שלא עוברת - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011בינתיים הייתי נמנע ממאמץ קולי. פרט לכך את צריכה בדיקת א.א.ג ואולי אף שיעורי דיבור- תלוי בממצאים בבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה המורגית על מיתרי הקולגופית28/06/2011
בוקר טוב,
לאחר שינויים של הקול במהלך השבועות האחרונים ניגשתי בדיקת רופא אא"ג.
בבדיקת הסיב האופטי התגלתה ציסטה, כנראה המורגית, על המיתר השמאלי.
קיבלתי ספריי סטרואידים, פךוקסידין לשימוש פעמיים ביום ולהגיע לביקורת חוזרת בעוד כשבוע.
מה הגורם לציסטה שכזו?
האם הטיפול בסטרואידים, לדעתכם, יעזור? במידה ולא,מהו הטיפול בכזו ציסטה?
אודה מאוד לעזרתכם,
יום נעים,
גופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה המורגית על מיתרי הקול - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011ציסטה המורגית יכולה להגרם כתוצאה מדיבור מאומץ (מורים, עו"ד, זמרים) בעיקר בחולים שנוטלים מדללי דם. הטיפול יכול לעזור, גם שיעורי דיבור יכולים לצמק ציסטות קטנות, במידה ולא- ניתוח לשאיבת הציסטה יכול לבוא בחשבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קול משונהאריאל28/06/2011
שלום רב
אני בן 18 ומאז גיל ההתבגרות ניהיה לי קול צרוד וגבוה כך שכמעט תמיד בטלפון חושבים שאני אישה.
קראתי בפורום בחו"ל שיכול להיות משהו(באנגלית זה נקרא granuloma ) שלעיתים נמצא על מיתרי הקול ויכול לגרום לצרידות. איך מגלים אותו? האם יש לי צורך לקבוע תור לרופא אף-אוזן-גרון?
יש דרך לשינוי קול מלבד ניתוח?(שמעתי שיש כזה בביה"ח אסותא בת"א). אולי לקיחת הורמונים גבריים שיעבו את הקול?
אשמח לעצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קול משונה - תגובה
ד''ר רועי הוד28/06/2011יש צורך בבדיקה של תיבת הגרון, לרינקס והסתכלות עם מבנה מיתרי הקול. גש לרופא א.א.ג מומחה שיוכל לבדוק את מצבך ולהמליץ על טיפול במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטקוקוסמורן27/06/2011
שלום,
אני סובלת מחיידק הסטרפטקוקוס באופן קבוע
אני לא באמת מבריאה והשקדים שלי תמיד נשארים מוגדלים וגם בלוטות הלימפה.
וכל איזה שבועיים מופיעה לי דלקת על השקדים
יש איזה מומחה שאתם ממליצים עליו שיוכל לעזור לי?
והאם מומלץ לעבור ניתוח שקדים? הבנתי שבגיל 28 כבר לא כל כך מומלץ לעבור ניתוח שכזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטקוקוס - תגובה
ד''ר רועי הוד27/06/2011אם יש סיבה לכריתת שקדים, הגיל פחות רלבנטי. אם יש דלקות שקדים חוזרות של 7 בשנה, 5 בשנה במשך שנתיים או 3 במשך 3 שנים, יש מקום לטיפול מונע או ניתוח לכריתת שקדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
מורן27/06/2011תודה על תשובתך,
האם אתה יכול להמליץ לי על מומחה באזור ראשון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה - תגובה
ד''ר רועי הוד28/06/2011לא מכיר מישהו באזור ראשון, יש את ד"ר דני גוטמן בנס ציונה אם אני לא טועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה אודה על שיתוף הפעולה!אריאלה27/06/2011
מהי הדרך הכי טובה לניקוי אוזניים, יש לצין שבמשך שנים אני צמודה לקיסמי אוזניםם ואחרי כל מקלחת אני כמה דקות טובות חופרת לי באוזנים על מנת לייבש בפנים, לאחרונה התפחה לי דלקת רצינית עם כאבים והכל,נתנו לי את החמצן , כמה זמן אני אמורה להיות איתו באוזן?
המשך שבוע מקסים לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה אודה על שיתוף הפעולה! - תגובה
ד''ר רועי הוד27/06/2011מי חמצן טובים להמיס את הלכלוך אך אם קיימת דלקת הם לא יספיקו. לגבי השמיעה, יכול להיות ויש ירידה כתוצאה מהלכלוך/נוזלים באוזן אך יכולה להיות גם סיבה אחרת, גשי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

