מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ממצא בסיטי שחוזר כמה פעמים בבדיקההההעידן10/04/2022
שלום כבר כמה פעמים שעושה סיטי ורשום עמדה נמוכה של קצה הצקום באגן האם זה יכןל לגרום לכאבים הדבר הזה ומזה אומר בבקשה יש כאב בצד שמאןל תחתון ? תןדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא
עידן10/04/2022
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
זה המבנה של המעי שלך שהוא חסר משמעות ולא קשור לכאבים משמאל
ד''ר דני רוזין10/04/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן בולטת אחרי אפנדיציטאבי09/04/2022
שלום
עברתי לפני 5 חודשים ניתוח אפנדיציט בגישה פתוחה אחרי זיהום , הייתי גם עם אנטביטיקה לוריד שבוע באשפוז ועוד שבוע אחרי בבית. עכשיו אין כאבים אבל הבטן עדיין בולטת מצד ימין, באזור של הניתוח.
בהתחלה אחרי הניתוח כל הבטן היתה בולטת וזה ירד, אבל עכשיו עדיין יש בליטה בצד ימין, רציתי לדעת אם זה בסדר ומה ניתן לעשות. אני מדגיש שוב שאין כאבים כלל. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צריך לבדוק שלא נוצר בקע באיזור הצלקת
ד''ר דני רוזין09/04/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לפרוסקופי בקע מפשעתי בנוכחות EF 35-40%אבי09/04/2022
אני בן 84, עברתי MI ב-1996, יש לי EF 35-40%,
שאלה:
האם ניתוח לפרוסקופי (הכולל ניפוח חלל הבטן) מותר במקרה של EF נמוך? האם בטוח או יש בו סיכונים מיותרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפשרי, בהתאם להערכת הסיכון של הקרדיולוג/מרדים, לרוב ערכים כאלה מאפשרים לפרוסקופיה,.
ד''ר דני רוזין09/04/2022אבל ההערכה כוללת יותר מדדים מהמספר עצמו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי גולש בממצא US רקמות רכותרחלי04/04/2022
שלום,
עשיתי us רקמות רכות ובממצאים כתוב: הודגם בקע טבורי גולש מכיל שומן עם פתח 3 מ"מ.
אשמח לדעת מה זה אומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בקע קטן מאד עם שומן בלבד ולא מעי, לא מסוכן ואם לא מפריע לא מחייב ניתוח כעת, אפשר לעקוב
ד''ר דני רוזין04/04/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולנוסקופיה כן או לא מה דעתךתהילה04/04/2022
שלום דר רוצה לשמוע את דעתך
יש לי תסמינים מוזרים במעיים כל פעם משהו אחר לצורך העניין כמו פעם עצירות פעם יציאות רכות בכמות קטנה כל שעה צואה בקוטר עפרון כאבים מידי פעם בבטן תחתונה ובחילות קשות לפני שלוש שנים עשיתי קולנוסקופיה הכל היה תקין
השבוע הייתי אצל רופאת נשים בגלל כאבים בבטן תחתונה היא אמרה שהכל תקין מבחינה נשית ושיש לי פעילות מעיים מוגברת באולטרסאונד
לפני שבועיים עשיתי דם סמוי ויצא תקין ברוך השם הרופאה שלי אומרת אם הדם סמוי תקין לא חייב לעשות קולנוסקופיה כנראה יש לך תסמינים של מעי רגיז אציין שהקולנו האחרון היה לפני 3 שנים תקין האם אתה חושב שאני יכולה להיות רגוע ולוותר על קולנו?
ומאילו סיבות יש פעילות מעיים מוגברת? אציין שאני שותה המון קפה והרבה מים בת 35 גסטרו תקין אגב וסובלת קצת מלחץ נ9שי כי לא מצליחה להכנס להריון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רואה את התשובה ?
תמר04/04/2022לא רואה את התשובה למרות שהופיע לי שיש מענה האם אפשר לשחזר את התשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
התמונה מתאימה למעי רגיז וממליץ יעוץ גסטרו, לא רואה כרגע סיבה לעוד קולונוסקופיה
ד''ר דני רוזין04/04/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת תפקןדי כליות לקחו לי במכתב שעליתי ??תודהנאור02/04/2022
שלופ יש לי בדיקת סיטי בטן עם חומר ניגוד מחר ביקשו תפקודי כליות עשו לי בדיקות דם באיזה מוקד רפואה עליתי את בדעקות דם אתה עכןל לבדוק לי עם לקחו לי את תוצאות בדיקות תפקודי כליות ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא זו רק ספירת דם. תפקודי כליות זו בדיקת כימיה לקריאטינין (Creat)
ד''ר דני רוזין02/04/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- granular cell tumorמיכאל01/04/2022
שלום דוקטור
לפני 6 חודשים אובחנתי כסובל מסרטן מעי גס שלב 3[בלוטה אחת מעורבת מתוך 25 ] ,עשיתי פט סיטי וכל הגוף היה נקי חוץ מקליטה בגוש תת עורי .עשו משם ביופסיה והתוצאה היתה granular cell tumor וצוין שם ש no malignancy seen ו KI67 הוא 5 אחוז .נאמר לי שאין דחיפות להוציא הגוש וקודם עלי לקבל כימותרפיה .סימתי לקבל כימותרפיה לפני חודש .אתמול אני ממשש את הגוש ואני מרגיש שהגוש גדל .האם עלי להיבדק בדחיפות ? האם זה מסוכן ואולי שלח גרורות ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הגידול הזה אינו תמיד ממאיר, כדאי לראות את המאפיינים המדוייקים בתשובה.
ד''ר דני רוזין01/04/2022בכל מקרה אם גדל כדאי להוציא.
לא דחוף ברמה של מיון אבל כדאי לקדם את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בבית השכיאביטל31/03/2022
היום במקלחת גיליתי גולה כשנוגעים היא כואבת מה יכולה להיות הסיבה ותודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הכי שכיח- ציסטה קטנה של בלוטת חלב בשורשי השיער. לא מדאיג.
ד''ר דני רוזין31/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בבית השחילירון29/03/2022
שלום
כבר חודשיים שיש לי בליטה שטוחה על פני העור בבית השחי - שלא כואבת.
לאחרונה היא קצת גדלה. האם זו סיבה לדאגה? והאם אני צריכה להיבדק ע"י רופא?
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מדאיג, כנראה ציסטה קטנה של בלוטת חלב של העור
ד''ר דני רוזין29/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטוראידים פרניזידיוןןןן משן כזהתומר28/03/2022
שלום תרופה פרנזידון סטרואידים הם עוזרים לדלקות מעיים כמו קרוהן אן דלקת רגילה בבמעי ?? תןדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן אבל רצוי לתקופה מוגבלת בגלל תופעות לואי
ד''ר דני רוזין28/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי בטן עם חומר ניגוד ושתית חומררר של הסיטייוני25/03/2022
שלום האם סיטי בטן עם חומר ניגודי והזרקה לוריד שיצא תקין שולל חסימת מעי דק וגס ?או שלפעמים רק בניתוח רואים יש מקרים כאלה תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שולל
ד''ר דני רוזין25/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית עם תפריםרחל23/03/2022
שלום,
רציתי לדעת האם אני יכולה לעשות פעילות גופנית מאומצת יותר ופחות עם תפרים לאחר ניתוח להסרת נקודת חן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כן
ד''ר דני רוזין23/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמיני ריפלוקס כאבים צרבות ושיהוקיםתמר22/03/2022
כבר תקופה אנו סובלת מתסמינים נוראיים של ריפלוקס צרבות שיהוקים כאבים ברום הבטן ובחזה ועוד נשלחתי לגסטרו מצאו רק בע בוושט 2 ס"מ האם בקע כזה קטן עושה תסימינם כאלה?
נתנו לי כדורים בנתיים ואני מפחדת לקחת כי רשום בגוגל שזה גורם לסרטן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדורים נגד חומציות לא גורמים לסרטן וסביר להניח שיעזרו. גם בקע קטן יכול להיות גורם לצרבות
ד''ר דני רוזין22/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימת מעיים חלקית במעייייםםםםםםקובי22/03/2022
שלום האם חסימת מעי חלקית מחיבת ניתוח? או רק מלאה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לרוב לא. במקרים מסויימים כן
ד''ר דני רוזין22/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטות mcn בלבלב ותיפקודי כבד גבוהים, חוששת מאדרותי20/03/2022
שלום לך דוקטור.
לפני כשנה עברתי אנדוסקופיה בלבלב בגלל ציסטות בגודל 1.5 ס"מ שהתגלו בזנב הלבלב. לאחר תוצאות הביופסיה,הרופא אמר לי שהציסטות טרום סרטניות מסוג mcn ואצטרך להיות במעקב.
הכל החל בגלל כאבים שהיו לי מתחת לצלעות.עשיתי בזמנו u.s. והתברר שיש לי כבד שומני, ובנוסף התגלו גם הציסטות בלבלב.
כעת עשיתי בדיקות דם ותיפקודי הכבד שלי גבוהים פי שניים ושלוש.
האם יש קשר בין הציסטות בלבלב לתיפקוגי הכבד? או שיש התדרדרות כלשהי.
אני ממש חוששת.
חודש הבא יש לי mri לבלב.
ומחר אעשה u.s. בטן עליונה, רופאת המשפחה החליטה לשלוח אותי בגלל תוצאות תיפקודי הכבד הגבוהים.
אשמח לשמוע את חוות דעתך.
תודה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יכול להיות קשור אבל לא בהכרח, יש הרבה סיבות אחרות…רק לאחר הדמיה ניתן לדעת מה הכיוון
ד''ר דני רוזין20/03/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
רותי20/03/2022תודה על התשובה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי וכמו שציינתי לא רופא
לא רופא20/03/2022התפקודי כבד שלך הגבוהים זה כמעט בוודאות מהכבד השומני
או מגלולות או מכדורים מסוימים כמו סטטינים
אבל בעיקר כבד שומני
סליחה על ההתפרצות פשוט חבל על המתח המיותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

