מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שטף דם עם גוש במפשעהשלי11/07/2022
היי,
כבר פעם שנייה שזה קורה לי, באזור קו הביקני מופיע נקודה גדולה שחורה, כואבת מאוד ומרגיש כמו גוש ממש אפשר להרגיש כמו עיגול קטן. שלחצתי על זה קצת יצא דם אבל שקוף מאוד ומאוד דליל. זה אמור להרתיע אותי? מה לעשות?
לא קיבלתי שום מכה באזור לפני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מניח שמדובר על משהו קטן, אולי מוקד דלקתי קטן. לא נשמע מטריד.
ד''ר דני רוזין11/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בגב התחתון וגם בשתןיוסי10/07/2022
שאלתי לפני מספר ימים אך אשמח לחדד את שאלתי .
אני מרגיש גושים בגב התחתון ומאוד מוטרד ויש לי עוד קצת זמן עד תור לאוטופד . רופא משפחה לא רצה לתת MRI .
האם אולטרסאונד מספיק טוב לקביעת ליפומה ?
האם במשך שנתיים ללא שינוי מהותי כנראה מחזק שזה לא סרטני?
הבעיה השניה היא שהרגשתי גוש בגב התחתון צד שני , רופא משפחה אבחן כגוש חלק וביקש אולטרסאונד.
גוש חלק זה שפיר ? לא מצאתי מידע ,. מה הבדל . מה צריך להרגיש כדי לחשוד יותר ?
בנוסף נשלל אבנים בכליות על ידי ctu , עדיין יש דם בשתן כרגע יש התלבטות לגבי ציסטוסקופיה בגלל שאני לא מעשן וצעיר .
אבל הכי מטריד אותי זה הגב התחתון .
הוא תמיד כואב . בעיקר השכיבה על הבטן ואז במהלך היום משתפר אך בפרקים בצד בירך כואב בנגיעה , ובאיזור הגושים בגב התחתון אם נוגעים זה כואב .
אני בעיקר מוטרד שיש תהליך סרטני שפסםסתי בגב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסיכוי שמדובר במשהו סרטני הוא כל כך קטן שכל הלחץ מיותר.
ד''ר דני רוזין10/07/2022כאבי הגב לא קשורים-ִחכה לאורטופד. ליפומה זה משהו שפיר והאוחטרסאונד מספק-ִלרוב אפילו אינו נחוץ. הדם בשתן דורש בירור, לא קשור, וצריך ציסטוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה הרגעת אותי , שאלה קטנה נוספת
יוסי10/07/2022מתי כן צריך לדאוג ?
"נמוש גוש חלק" כתבה הרופאה ולא אמרו לי כלום ואני. לחוץ מטבעי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חלק זה סימן טוב. גוש שמשתנה מהר, נוקשה, לא סדיר- עלול להיות לא תקין. גם זה לא חד משמעי- אבל מצדיק בדיקה
ד''ר דני רוזין10/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 24 בדיקת אולטרא סאונדיעקב08/07/2022
דוקטור בת 24
לאחר שרופא משפחה נמוש בלוטה בבית שחי להלן תוצאות אוחטרא סאונד
שד ימין תבנית ממוגרפית תקינה לא הודגם גוש סולידי או ציסטי
בית שחי במפ
שד שמאל
תבנית ממוגרפית תקינה
לא הודגם גו סולידי או ציסטי
בית שחי שמאל הודגמו מספר בלוטול לימפה עם קורטקס מעובה עד קוטר 4.7 סמ ומחיקה של ההילוס השומני
לסיכום שדיים תקינים
ממצאים כמתואר דרגת חשד גבוהה מומלצת ביופסית tru cut תחת סונר
דוקטור יקר
היא בת 24 מלאה פלוס
מה הסיכון אם בכלל למחלה ממארת אנחנו בלחץ
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לפי התיאור- גודל ומבנה- סיכון משמעותי, אם כי עדיין יכול להיות תגובתי/דלקתי.
ד''ר דני רוזין08/07/2022זה מחייב ביופסיה, ואם זה אכן גידולי מרבית הסיכויים, בגיל כזה, שזה ניתן לטיפול והחלמה מלאה- אבל כמובן זה הכל תיאורטי עד תשובת הביופסיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור יקר דני אתמול לקחו ביופסיה
יקי12/07/2022ואז הסתבר שיש עוד בלוטה מעל הציצי באזור החזה
בתיאוריה זה יכול להיות סוגי ליפומה או חלילה מעין חיזוק שזה אכן גידול סרטני
כמובן עם כל ההסתייגיות אך חשוב לי להבין האם זה מחזק או מחליש
תודה על פועלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לימפומה זו אחת האפשרויות. לכן חשוב לראות את תוצאות הביופסיה.
ד''ר דני רוזין12/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי חזה למחלת ריאות וממצא בשדיאלוש08/07/2022
שלום וברכה
אני חול פיברוזיס ריאתי
בסריקת סיטי חזה שבוצע לפני כחודש ניראה קשרית בשד שמאל רביע עליון פנימי אז בקוטר 6 מ״מ קטן ברקע לפני 4 שנים עברתי כריתה של בלוטת התריס מלאה בשל קרצינומה פוליקולרית וטופלתי ביוד רדיואקטיבי
למעשה מעל איפה שנימצא הגוש הבחנתי באודם לא חם וגם לא כואב וכי הגוש נמוש וגדל מפעם קודמת לדעתי
השאלה מה זה האודם הזה על מה זה מעיד ?זה רק מעל הגוש
אני בת 41 תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה מחייב בדיקת רופא, עדיף כירורג שד, הכי סביב שזה סתם ממצא עורי מעט דלקתי אבל צריך לוודא.
ד''ר דני רוזין08/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Sebaceous cystיואב04/07/2022
שלום ד"ר יקר,
רציתי לדעת לאיזה רופא עליי לפנות בשביל להסיר 2 גושים שומניים.
רופא שבדק אותי אמר שאין מה לדאוג שאפשר להשאיר את הציסטות.
בנוסף, אמר שאם זה מפריע לי אסתטית, אז אפשר להסיר אותן.
מאחר ויש מס' רב של התמחויות, כמו כירורגיה, כ. פלסטית ואורולג וכו.. (מאחר והציסטות באיזור המוצנע) אשמח לדעת לאיזה רופא מקצועי עליי לפנות , תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פעולה לא מורכבת שכל הנ״ל יכולים לבצע- מניח שאורולוגים פחות יביעו עניין…
ד''ר דני רוזין04/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב תחתון ליפומותדוד03/07/2022
לפני מספר חודשים ובמשך שנתיים מבצע כל כמה חודשים אולטרסאונד רקמות רכות על גוש בגב:
בסריקה מכוונת לממצא בגב התחתון מימין לעמוד השדרה מודגם מבנה סולידי במרקם הטרוגני
בגודל 3.2* 1.7* 5סמ.
הממצע בעל גבולות מוגדרים וללא זרימת דם בתוכו עד כמה שניתן לראות
לא חודר אל רקמת השריר. הממצא מחשיד לליפומה.
עד כה אמרו שזה לימפומה ולא צריך להתייחס רק אם זה מפריע אסטתית
האם זה נכון ?
שאלה נוספת - יש כאבי גב תחתון והרגשתי גוש דומה בצד שני אך קטן יותר שהוגדר כגוש חלק
מה זה אומר גוש חלק .
כאבי הגב בעיקר בבוקר או השכיבה , בעיקר בצד שמאל ומקרין קצת לצד הרגל .
לאן עוד כדאי לפנות ?
מה הסיכוי שפספסתי משהו ממאיר כאן שכבר גרם לייצור נוסף בגב ?
האם יש קשר לדם מיקרוסקופי בשתן ?
מה סיכוי שליפומה ה סרטני ? האם אולטראסאונד בדיקה טובה ? לא רצו לתת mri
כרגע יש לי תור לאורתופד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליפומה אינה סרטנית (לא לימפומה!) ואינה גורמת כאבי גב. דם בשתן אולי יוסי מאבנים בכליות וזו
ד''ר דני רוזין03/07/2022יכולה להיות סיבה- וכמובן בעיות אורטופדיות.
חלק משמעותה כמו שנשמע- ולרוב זה מעיד על תהליך שפיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשברים ישנים בצלעותמשה02/07/2022
שלום ד"ר,
בן 37, בריא בדרך כלל.
אחרי כחצי שנה של כאבים בגב התברר לי שיש לי שברים ישנים שטרם החלימו בצלעות 9 ו10.
האם מותר לעשות תרגילי מתיחות או יוגה לאיזור? האם מגע בנקודה הכואבת יכול לעכב את ההחלמה?
הכאבים ממש מקרינים לכל הגב העליון ומפריעים לתפקוד יומיומי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אחרי חצי שנה אין ממש צורך לשמור מפעילות. ההחלה ה/כאב יכולים להיות מתמשכים,
ד''ר דני רוזין02/07/2022אבל מה שניתן לעשות במסגרת הכאב- ניתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI בבקשהאברהם29/06/2022
בס"ד
שלום וברכה ד"ר הי"ו
לפני כשבועיים לערך עשיתי צילום MRY לכבד וטחול לפי הפניה של בית חולים מחלקת כירוגיה שם אושפזתי בשל מוגלה בטבור והרופאים רצו שאעשה צילום MRY לכבד וטחול להסיר כל חשש
כרגע אני צריך לקבוע תור לבית חולים וזה לוקח המון זמן האם בבקשה תוכל לתת לי חוות דעת שלך לגבי תשובת MRY שאני מצרף כאן בקובץ? תודה רבה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בשורה התחתונה- שום דבר מדאיג.
ד''ר דני רוזין29/06/2022בכבד המנגיומה שזה תהליך שפיר של כלי דם מורחבים.
בטחול מבנה ציסטי (חללים עם נוזל)- למעקב בלבד (אפשר באולטרסאונד)
באדרנל (יותרת הכליה) גוש שפיר קטן. לא משמעותי אבל אפשר להתייעץ עם אנדוקרינולוג להשלמת בדיקות דם רלבנטיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה לך ד"ר
אברהם30/06/2022.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים 3 חודשים לאחר התקףקרן29/06/2022
לפני 3 חודשים אושפזתי ליומיים עם אנטיביוטיקה בעקבות התקף כוליציסטיטיס חריפה (אבן שחסמה את המרה), וההתקף עבר ומאז אולי יש צביטות קלות באזור הכיס בזמן המחזור אבל חוץ מזה כלום.
עוד לא בחרתי לעשות ניתוח ושוקלת לחיות ככה כי לא בא לי להוציא.
נהיו לי שלשולים ואני לא בטוחה אם זה קשור או לא למצב, תוכל להאיר את עיניי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השלשולים יכולים להיות משנית לאנטיביוטיקה שקיבלת.
ד''ר דני רוזין29/06/2022אפשר להעזר בפרוביוטיקה לחדש את החיידקים ״הטובים״ במעיים.
מעבר לכך הניתוח מומלץ עקב סיכון די משמעותי להתקפים נוספים אבל זו החלטה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתיקון בקע טבורי והיפרדות שרירי הבטןיחיאל28/06/2022
ד"ר שלום רב.
בבדיקה גופנית שנערכה על ידי כירורג נצפתה אצלי הפרדות בטנית ברוחב כ 6 ס"מ ובאורך כ 24 סמ. הבנתי שזוהי הפרדות גדולה מאוד. האם מומלץ לבצע ניתוח אינדוסקופי ? בו תופרים ומניחים רשת סינטטית ומקבעים עם דבק ביולוגי. עוד נאמר כי תיקון הבקע הטבורי ללא תיקון ההפרדות, כי אז הבקע יחזור. אשמח לדעתך בנושא.
יחיאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קודם כל האורך לא משמעותי… זה לאורך הבטן. הרוחב מספרית אולי משמעותי אבל זה עניין קוסמטי לחלוטין
ד''ר דני רוזין28/06/2022ואין מה לרוץ לניתוח רק בגלל המספרים.
נדיר שמנתחים גברים בגלל זה, לרוב זה ניתוח לנשים לאחר לידות.
יש סיכוי מסויים שבקע טבורי יחזור אחרי תיקון- אבל בהחלט לא תמיד. צריך להיזהר מלהיגרר לניתוח גדול שאתה לא צריך אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון בקע טבורי והיפרדות ביטנית בשיטה אנדוסקופית
יחיאל29/06/2022פרופ' רוזין מקדים תודתי על תשובתך העניינית. אעשה CT בטן עם חומר ניגוד ואבקש להגיע אליך להתייעצות. כיצד ניתן לתאם אליך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מ.א ניתוח תוספתןעדי עומסי27/06/2022
לפני שנה ושולשה חודשים אושפזית לאחר דלקת חריפה בתוספתן, נותחתי אך ללא הוצאת תוספתן עקב הדבקויות מרובות. טופלתי באנטיביוטיקה. לאחר שנה בדיוק החלו כאבים שוב, נותחתי והוציאו את התוספתן. מאז עברו חודשים וחצי. פתאום היום החלו כאבים באיזור הניתוח ובבטן עליונה בצד ימין, בדומה ללפני חודשים. יכול להיות שיש אבצס שלושה חודשים אחרי הניתוח? מה עושים, חשבתי שעברתי את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר. יש הרבה סיבות לכאב. אם לא יעבור או שיופיעו סימני דלקת (חום וכאבים חזקים, הקאות)-
ד''ר דני רוזין28/06/2022צריך להיבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ציסטה תת עוריתגל26/06/2022
שלום דר רוזין,
עברתי היום פרוצדורה להוצאת ציסטה תת עורית במפשעה ימנית.
הציסטה כבר הייתה מצולקת והרופא שהוא כירורג פלסטי הרדים את המקום במספר זריקות והוציא וניקה את הציסטה ותפר בתפרים שקופים שנמסים. מדובר במרכז רפואי שיש בו חדרי ניתוח. נתן לי למרוח בקטרובן פעמיים ביום.
שאלתי היא זו: ניתנה לי הנחייה לשטוף את המקום בכל פעם שאני נכנסת לשירותים. זה נשמע לי מעט מוזר כי אני יודעת שבדכ ב 24 שעות הראשונות לא מרטיבים את המקום. פניתי אליהם שוב לבירור וחזרו על אותה תשובה. האם זה בסדר להרטיב תפר נמס שנעשה בחוט שקוף מיד לאחר הפרוצדורה ולא להמתין 24 שעות? בנוסף, תוך כמה זמן אוכל למרוח במקום משחה נגד צלקות והאם יש משחה מומלצת? האם קלו קוט לצלקות מומלצת?
אודה מאוד לתשובתך,
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לרוב אין בעיה לשטוף מייד זה לא ממיס את התפרים ולא גורם נזק, למרות כל מיני אמונות ודעות.
ד''ר דני רוזין26/06/2022העיקר שהמקום יהיה נקי ויבש.
אפשר למרוח קלוקוט אחרי כמה ימים- אבל האמת שההשפעה של זה שנויה במחלוקת ולגבי המפשעה שזה לא איזור חשוף אין לזה ממש משמעות… יכולה אם רוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
גל27/06/2022דר רוזין שלום,
ראשית, תודה על תשובתך.
שנית, מה ההבדל בין תפרים נספגים לתפרים רגילים? מה ניתן לעשות כדי למנוע צלקת בולטת מבחינת הסרת התפרים?זה אמנם באזור המפשעה אבל בעוצק המפשעה קרוב לפות.
המקום של התפר נראה לי מעט בולט ונפוח (לא נפוח מסביב אלא רק ממש איפה שהתפרים זה בולט ומעט נפוח. האם זה טבעי? זה בסדר? האם זה הגיוני שיש לי קצת דקירות וכאבים ומע מעט דם (אני יום אחרי). משתמשת בבקטרובן.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הנפיחות היא טבעית ותיסוג בהמשך. תפרים נמסים לא נמסים ממים… הם מפורקים בתהליך כימי על ידי הגוף אחרי תקופה לא ארוכה
ד''ר דני רוזין27/06/2022סביב שבועיים אבל תלוי בתפר)
אין בעיה שתשתמשי במוצרי סיליקון לצלקות- רק שבאיזור הזה הצלקות לא נשארות ניכרות מדי אז זו דאגה לא ממש מרכזית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרפתי תמונה של התפר האם הבליטה הזו תרד?
גל27/06/2022אני ממש בלחץ מזה שהיא נראית כזאת גבוהה ובולטת. האם תשתטח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כן ודאי שתרד זה בגלל אופי התפירה
ד''ר דני רוזין28/06/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה דר רוזין!
גל28/06/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח תוספתן לפני כחודשיים והחלמה ארוכהדיקלה25/06/2022
שלום רב,
לפני כחודשיים עברתי ניתוח תוספתן, ההחלמה הייתה קשה, לא יכולתי לזוז, כל היום משככי כאבים, כאבים באיזור הניתוח, בעצם הזנה ובמפסעה ..התחלתי לנסות ולחזור לשיגרה בעבודה אחקי ידיבה ממושכת מתחילים הכאבים, כך גם בנסיעה ובעיקר בשינה לא מוצרת את התנוחה שפחות תכאב לי, כל כירורג שהלכתי אליו אמר לי משהו אחר , חייבת לציין שהמצב מתחיל להיות טוב יותר אך מתקשה לחזור לפעילות רגילה ולחיים של לפני הניתוח, נזהרת מתנועות מהירות, מלהרים דברים כבדים, מלהתכופף וממש ממש מוגבלת .
קיבלתי הפניעה ל ct נוסף אך עם אזהרה של הרופא שלא כדאי לעשות בגלל הקרינה שעלולה לסרטן..מה עליי לעשות לדעתך? והאם זה תקין שההחלמה ארוכה כל כך? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לעתים, תלוי בחומרת הדלקת בהתחלה, ההחלמה ממושכת יותר. לרוב תוך
ד''ר דני רוזין25/06/20226 שבועות רוב בתלונות חולפות אך לעתים יותר…ִאם יש סימני דלקת כמו חום אז מחפשים מקור כמו אבצס שצריך לנקז, ולשם כך עושים סיטי- אומנים עם קרינה אבל לא ״מסרטן״… אבל אם יש שיפור אז אפשר להימנע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופאאאא חייב עזרה הולך לסורוקה משחררים אותי מה לעשות לא עוזרים לי אפחדעידן23/06/2022
שלום בן 31 מאמצע שנת 2017 התחיל לי כאב בטן התכווצת חזקה מאז כאבים בבטן שמלאית תחתונה עברתי 4 סיטי בטן וmri בטן עם חומר ניגוד ושתיה חוץ מהתפשלות של צד שמאןל שראו פעם אחת בלי חסימה לא ראו כלום בכול הסיטי שעשו לי חוץ מצקום בעמדה נמוכה ומיימית בכמות קטנה באגן יש לי כאב עוותי במעיים כול יום לא ממוקם ושזה ממוקם בא מהצד השמאלי איפה שהיה התפשלות לא מגלים תבעיה בכןל הסיטי הכאב עוותי מחמיר לי מה עוד אפשר לעשות סובל כול יום בדיקות דפ שתן צואה תקיןן יש אפשרות לגיע אלעך לבדיקה במרפאה שלך הלכתע לבית חולים משחררעם אותי מה לעשןת לפני שאני מתאבד חייב עזרה שלך ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הבעיה אינה קשורה לכירורגיה. מציע שתיגש לעזרה נפשית
ד''ר דני רוזין23/06/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיסי זכוכית בכל הגוף והפנים תחושה של דקירות קטנותאלעד22/06/2022
שלום דר' דני רוזין רציתי לשאול מה עושים עם רסיסי זכוכית בכל הגוף וגם בפנים אני מרגיש דקירות קטנות האם זה מצריך טיפול רפואי דחוף או שזה יעבור והגוף ידחה את הגוף זר של הרסיסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מה בדיוק קרה שהביא למצב הזה? ומתי? האם יש באמת רסיסים או רק תחושה?
ד''ר דני רוזין22/06/2022עקרונית אין דרך טובה לנקות הכל ולרוב רק מחכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרסיסים בכף הרגל
אלעד22/06/2022זה קרה לי אתמול בערב במקלחת היה לי ריסיסים בכף הרגל שהתקלחתי עברתי במגע עם כף היד ואז התחושה עברה בכל הגוף ואני רואה שיש רסיסים קטנים בכף היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נשמע חסר משמעות טיפולית ויתנקה ללא טיפול נוסף
ד''ר דני רוזין22/06/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

