מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בטן רגישה וכדור אדוילענבר13/08/2022
שלום ד״ר
אני בת 30
ברקע רפלוקס ומעי רגיז
נוטלת קבוע אומפרדקס
לאחר עקירה כירורגית שהייתה מלווה בכאבים עזים בהחלמה נטלתי אדויל 200 מג 3 פעמים ביום ( אחרי אוכל) למשך 5 ימים
בעצת כירורג השיניים. בנוסף לאנטיביוטיקה מוקסיפן. ( בימים האלה דווקא לא לקחתי אומפרדקס . טעיתי)
שניגשתי לרופאת משפחה ( למשו אחר) היא אמרה שזאת הייתה טעות לטפל בי כך בגלל שיש לי בטן רגישה וזה יזיק לי לבטן כי אדויל לא טוב.
נלחצתי
צפוי נזק בוודאות מהו?
חזרתי לאומפרדקס
שאלה שניה- האם אומפרדקס מזיק ככ ?
אודה לחוות דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממש לא צפוי נזק ודאי… אולי קצת גירוי של הקיבה. וגם אומפרדקס לא תרופה מסוכנת
ד''ר דני רוזין13/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד שד רופא משפחה נתןיאלוש09/08/2022
שלום וברכה
ככה הגוש הוא לא נייד לפי מה שאני מרגישה לפחות
שלחתי היום הפניה לשיבא לבדיקת אולטרסאונד עדין לא קבעו לי תור
ככה שאני לא יודעת מתי התורים שם וכמה זמן יכח כירורג שד עדין חא ראיתי
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא הבנתי את השאלה. תשלימי את הצילום ותחזרי לבדיקה
ד''ר דני רוזין09/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך בבקשה
יאלוש09/08/2022שלום
אני אומרת שלחתי את ההפניה לאולטרסאונד מה שהתנה לי רופאת משפחה כרגע לא נקבע לי עדין מועד לתור לבדיקת האולטרסאונד
והאם להגיע לבדיקת כירורג שד צריך הפניה מרופא משפחה או שניתן להזמין תור רגיל
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
להגיע לכירורג אפשר ישירות (לדעתי ברוב הקופות)
ד''ר דני רוזין09/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוז מוגלה באצבעעינת06/08/2022
שלום, קיבלתי מכה באצבע ביג שמאל ואחרי יומיים היא התנפחה ונורא כאבה. הרופא רשם לי אנטיביוטיקה דרך הפה. המשחה לא עזרה ואחרי ארבעה ימים ניקזתי לבד את המוגלה. האם עשיתי נזק? האם זה יחמיר? כי כרגע נורא כואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא עשית נזק. אם יש מוגלה ניקוז מכוון (או ספונטני) זה הפיתרון
ד''ר דני רוזין06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצלעות חזה שמאללי06/08/2022
היי, למעלה מחודש אני סובלת מכאב בצלעות החזה בצד שמאל. מידיי פעם כשנוגעת באזור יכולה לחוש בכאב, הכאב מתגבר בשעות הערב והלילה ובבוקר כשמתעוררת.. ביצעתי צילום חזה כללי בקופ״ח (לא ממוקד לצלעות) עקב תלונה כללית על כאבים בחזה והצילום יצא תקין. הכאבים יותר מורגשים בשכיבה על הצד/בטן וכאשר מבצעת תנועה חדה. אין כאב בשיעול או נשימה עמוקה. אני לא מבצעת פעילות גופנית אבל מרימה המון את ילדי הקטנים במדרגות ובאופן כללי . אני מאוד מאוד חוששת ממחלה (שאפילו קשה לי לרשום את שמה). מה הסיכוי שהכאב מעיד על משהו כזה מסוכן? לא היו אמורים לראות זאת בצילום? תודה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיכוי אפסי. לרוב מדובר על דלקת קלה בסחוסי הצלעות או חבלה קלה שאינה נראית בצילום אך כואבת לכמה שבועות.
ד''ר דני רוזין06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה לשאלה שלי
לי06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי והכאב נמצא בצד ימין של החזה , זה משנה?
לי06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא זה לא משנה באיזה צד הכאב
ד''ר דני רוזין06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על החפירה ותודה על המענה! בגוגל כתוב תסמינים למחלה בעצם זה כאב שמתגבר בעיקר בלילה משום שהשרירים רפויים, זה בדיוק מה שיש לי. בשעות הערב הכאה מתחיל להיות יותר מורגש ובשינה הוא חזק יותר ואני קמה בבוקר עם כאב חזק (לפעמים מתעוררת בלילה) ועד שעובר הכאב לוקח זמן… ואז הוא שוב יכול להיעלם לגמרי או להיות עמום מאוד ושוב לחזור לקראת הלילה. זה לא מעיד שזה מסוכן? וצריך בדיקה? הבנתי שגם בדיקת רנטגן חזה שלא ממוקדת בצלעות לא נותנת מענה מספיק אמין…..
לי06/08/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא, זה לא מעיד שמסוכן, ולימוד רפואה בגוגל הוא לא בדיוק הדרך הטובה להבין מה קורה.
ד''ר דני רוזין06/08/2022יש כל כל הרבה תופעות משותפות לעלמכך הרבה מצבים רפואיים שאדם יכול להדביק לעצמו כמעט כל מחלה שהיא אם אין מספיק ידע והבנה לעשות אינטגרציה של המידע. התוצאה היא לרוב חרדות מיוצרות ובדיקות מיותרות עבור מצבים שבדיקת רופא בסיסית מספיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלתי פוסקיםסנדי05/08/2022
שלום דוקטור
לפני כחודש וחצי עברו עליי 2 דברים שאני רואה כמחשידים לכאבים הנוראיים שאני חווה..
1. סיימתי להניק אחרי תקופה של שנתיים שאני בספק שזו הסיבה כי נטלתי אוגמנטין במחשבה שזה דלקת בשד וללא הועיל.
2. ביצעתי טיפול להסרת שיער בשיטת ipl במכון מוכר וידוע.
לאחר הטיפול נותרתי בבית שחי שמאל עם כוויה ״קלה״ יחסית שכלל עקצוץ וגלד שחור שנשר לאחר כמה ימים… אבל גם לאחר תקופה שעברה עדיין כואב לי מאוד מאוד בבית השחי (למגע אין משהו מחשיד ובמראה יש סימן קטן של הכוויה) עד כדי כך שיש לי כאבים שמעירים משינה בכל כתף וזרוע שמאל וגם לכיוון שד ואפילו עמוד שדרה. אני פחות מאמינה שזה משהו אורתופדי..
עשיתי המון ברורים : בדיקת דם מדדי דלקת תקין למעט אנמיה קלה, נשללה בעיה לבבית, us בית שחי תקין בשד שמאל בלוטת לימפה תוך ממרית 7 מ״מ שלדברי כירורגית שד לא מדאיג ולא קשור להסרת שיער. אפילו עשיתי צילום כתף וus שיצא תקין אבל הכאבים פשוט עצומים…
אני חייבת לציין דבר חשוב שדיברתי עם המכון שעשה לי את הטיפול ואמרה שהעוצמה לא יכולה להגיע לפגיעה למשל בבלוטת הלימפה וזה לא הגיוני שמקור הכאב משם …אני לוקחת הכל בערבון מוגבל.
סליחה על החפירה אבל חשוב לי לדעת אם נניח נפגעתי מהמכשיר האם יש דרך לתקן? איזה בדיקות ניתן לעשות? לא הגיוני שזה רק אולטרסאונד מאמינה שיש דרכים לבדוק… אני רוצה את החיים שלי בחזרה ללא כאבים קשים
אם האולטרסאונד בבית שחי היה תקין - האם אפשר לסמוך על זה??? או צריך mri…
אשמח לעזרה והכוונה לפתור את הכאב הבלתי נסבל הזה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לאור התיאור והבדיקות לא נשמע שיש פגיעה שניתנת לפיתרון התערבותי,
ד''ר דני רוזין05/08/2022ומציע לפנות למרפאת כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה לאחר ניתוח כריתת מעי גסנועם04/08/2022
שלום רב,
לפני כחודשיים התגלה אצלי גידול במעי הגס, ואיאלץ לעבור ניתוח בעוד כשבועיים לכריתת המעי.
לפני כן, קבעתי תור לחופשה באמצע אוקטובר.
שאלתי היא, האם לדעתך אחלים ואוכל לנסוע לחופשה בריאה ובשלום?
מהו זמן ההחלמה מהניתוח?
ברור לי שזה אינדיבידואלי, אך אשמח לדעת את דעתך.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזמן המקובל הוא 6 שבועות אז חודשיים קדימה זה בסדר.
ד''ר דני רוזין04/08/2022כמובן שכבר הרבה לפני ששה שבועות רוב ההחלמה כבר קרתה, אבל בשביל חופשה צריך אנרגיות וצבירת ביטחון וזה לעתים לוקח זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד כמה שאלות לגבי כיס מרהקרן04/08/2022
יש כמה שאלות שקיבלתי עליהן תשובות לא ברורות מהמומחים, אולי תדע לענות? זה יעזור לי להחליט אם לבצע כריתה של הכיס כי כרגע אני חוששת ואני מהחוכמולוגים שיש להם שאלות קצת יותר מקשות:
1) מה בעצם גורם לתזוזת האבנים אם הן היו בשקט שנים ואז חסמו את הפתח ויצרו דלקת? (כלומר האם ניתן למנוע את תזוזתן לאזור הבעייתי?)
2) לפי מחקרים אחוז חזרת החסימה והדלקת או סיבוכים יותר קשים עומד על 22% בערך לאחר שנה (כן קראתי קצת), ומה הסיכוי שזה לא יחזור יותר לעולם והאבנים יחזרו להיות בשקט כפי שהיו שנים לפני זה? אני לא בעצם מוצאת מחקרים ארוכי טווח.
3) מה הסיכוי שכיס המרה ינקה את עצמו והאבנים ייפלטו באופן טבעי והבעיה תיפתר מעצמה אחרי התקף כזה? האם זה אפשרי?
4) מה הסיכוי לעבור הריון מבלי שהאבנים יפריעו?
5) יש מחקר שטוען שיש עלייה בסיכוי לקבל התקף לב לאחר הסרת הכיס, מה דעתך על זה?
תשובותיך ממש חשובות לי כי אני מאוד לא ששה להיפתר מהכיס שלי ותוהה אם יש אלטרנטיבות או להאריך את זמן השהייה איתו עד שיתפגר קרוב לסופית או למצוא פיתרון אחר שהוא אינו ניתוחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא להכל יש תשובות מדוייקות…
ד''ר דני רוזין04/08/20221. לא ממש ברור- האבנים מוביליות, ובהחלט התכווצות הכיס יכולה לדחוף אותן למוצא (לכן אוכל דל שומן עוזר להפחתת התקפים) אבל למה בדיוק זה לפעמים קורה ולפעמים לא קשה לומר.
2. יש מקרים של שקט ארוך טווח אבל ככלל הסיכוי שבהמשך החיים זה ישאר תמיד שקט (מעבר לשנה) הוא נמוך. וגם 20 איוז זה לא מעט בהתחשב באופי ההתקף-ֶרוב האנשים אינם שמחים לחזור על החוויה.
3. כמעט אפס
4. לא יודע להעריך אבל הבעיה שבהריון מוגבלים בטיפול ולכן הרוב יעדיפו לסיים עם זה (אם היו התקפים) לפני.
5. לא מכיר ולא נחשב משמעותי עד כדי להתייחס לזה בשיקולים. יש הרבה משחקים סטטיסטיים חסרי משמעות קלינית.
כשתרגישי שלמה עם הצורך בניתוח תעברי אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חוזרת לגבי שלשוליםקרן04/08/2022
היי, מאז שהיה לי התקף של דלקת כיס מרה חריפה בעקבות חסימת אבן שנרפאה עם אנטיביוטיקה נהיו לי שלשולים כרוניים אבל לפעמים גם יציאות רגילות.
עכשיו בימים האחרונים יש לי שלשול כל 5-10 דקות כשמה שמקדים את זה זה כאב באזור הכיס אבל לא בטוחה אם במעי אי בכיס עצמו ואחרי היציאה זה עובר כמו שבא. מה יכול להסביר את זה?
אני לא חושבת שזאת תופעה של האנטיביוטיקה שנלקחה כבר לפני חודשים על גבי חודשים כבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם כיס המרה חסום ולא מתפקד המרה שזורמת ישירות למעי לעתים גורמת
ד''ר דני רוזין04/08/2022לגרוי של המעי ולשלשול. אבל בהחלט אפשרי שזה בכלל לא קשור, יש הרבה סיבות אפשריות, מציע להתייעץ עם רופא גסטרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפסולה מעי הדקקקקקקשלומי01/08/2022
שלום מה הסיכוי ליחנק מבדיקת קפסולה מעי הדק למי שלא שותה כדורים ויש קצת בעיות בליעה מפחד שזה יגרום לי חסימת מעייפ יתקע במעים מה הסיכוים לזה הרופא שלח אותי לבדיקה בזו לבדוק מעי הדק..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיכוי לחנק אפסי. סיכון לחסימה נמוך מאד ולא עושים את הבדיקה אם יש חשד לחסימה
ד''ר דני רוזין01/08/2022כך שאם המליצו כנראה שאין סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשד אצל גבריניב25/07/2022
שלום דוקטור
אני גבר בן 65 בריא עד עכשיו וללא סרטן במשפחה .מיששתי גוש בחזה ולכן הלכתי לכירורג שהפנה אותי לממוגרפיה ששם נמצא גוש 8 מילימטר BIRADS 4A .חזרתי אליו והוא כתב לי הפניה לביופסיה להסרת כל הנגע ,בתיאור הגוש הוא כתב שזה גוש נוקשה אבל נייד ורגיש במגע .קראתי באינטרנט שבדרך כלל עושים בדיקת ביופסית מחט .האם בגבר הסיפור הוא שונה וביופסית מחט לא מספיקה כי היא יכולה לפספס סרטן ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אתה צודק. מתחילים בביופסית מחט
ד''ר דני רוזין25/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRI לאחר הסרת כיס מרהרוני24/07/2022
שלום רב,
לםני 4 שלום עברתי ניתוח הסרת כיס מרה בשיטה לפרוסקופית.
צריך לבצע בדיקת MRI ושואלים "האם יש לך מתכות בגוף ?",
בבדיקת רנטגן מצאו: "סיכות ניתוחיות בבטן ימנית עליונה" , אני מניח שזה תקין ושאלו סיכות שסוגרות את עורקי כיס המרה שהוסר ? ממה הן עשויות ? האם יכולות להפריע או להוות סיכון בבדיקת MRI ?
אודה לעזרתך.
תודה, רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיכות טיטניום שאינן מגנטיות. אין בעיה.
ד''ר דני רוזין24/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך להודעות קודמותיאלוש20/07/2022
שלום
ככה אני נכון לעכשיו תחת זינט 500 מג ל 10 ימים בעקבות חיידק בתרבית שתן כמו כן לפני כחודש קבלתי טבאניק גם ל 10 ימים
בשל מחלת הריאות אני מקבלת טיפול אנטיביוטי מונע ל pcp
אבל הגוש שיש לי בשד שמאל ברביע פנימי עליון עד כה לא מגיב לאנטיביוטיקה לא הזמנתי עדין תור לכירורג שד …
לדעתי אם זה היה דלקתי היה צריך לעבור וזה בכלל לא מראה היתקדמות גוש לא נייד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשה לומר בלי לבדוק, דלקות שונות בגוף מתנהגות שונה, אבל בכל מקרה- חשוב לבדוק
ד''ר דני רוזין20/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בזמן אימון כחדן18/07/2022
לדר שלום
אני חודשיים אחרי ניתוח בקע בבטן עליונה. חודש לאחר הניתוח חזרתי להתאמן אימוני כח בחדר כושר ובהדרגה עליתי במשקלים. הבעיה שבתרגיל מסוים מרגישים כאבים באזור הניתוח.
ייתכן והבקע נפתח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האיזור נשאר רגיש וכאב אינו בהכרח סימן לחזרה אלא פשוט עומס על האיזור המצטלק
ד''ר דני רוזין18/07/2022אם מופיעה בליטה כמובן תלך להיבדק שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז זה בטוח להמשיך להתאמן למרות העומס?
דן21/07/2022יותר מדי עומס לא יפתח את הבקע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אם התיקון נעשה כמקובל עם רשת זה אמור לאפשר חזרה למאמצים
ד''ר דני רוזין21/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה לשאלה
דן23/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בצלקת/בטן תחתונה כ 3 שנים לאחר ניתוח מתיחת בטןמאיה15/07/2022
שלום, אני בת 35 בריאה.
לפני 3 שנים עברתי מתיחת בטן בעקבות הפרדות שרירים ובקע בטני (לאחר הריון תאומים). הניתוח עבר בהצלחה. כעת לאחר 3 שנים התחילו גירודים בבטן התחתונה באזור של הצלקת. אציין שמאז ניתוח אין תחושה בבטן התחתונה... לא מפריע לי. פשוט כעת מגרד ואין לי מה לגרד כי אין תחושה... מוזר ומציק. מה זה יכול להיות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חוסר התחושה נובע מחיתוך עצבים בעת הפרדת דופן הבטן,
ד''ר דני רוזין15/07/2022לעתים יש התאוששות איטית של העצבים (לוקח חודשים ושנים) ואז התעוררות תחושות מסויימות כמו גרד. אין הרבה מה לעשות עם זה, אולי לקוות שחלק מהתחושה תחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירפתי תמונה של אזור האודם בשד והגוש מתחתיו ברביע הפנימי השמאלייאלוש12/07/2022
שלום
עד התור לכירורג שד צירפתי תמונה של האודם באזור של הגוש
יש לציין שהגוש נמוש היטב האודם החיצוני לא חם בכלל
הוסיף ש 2018 עברתי כריתה של בלוטת התריס ולאחריו טיפול רדיואקטיבי בשל קרצינומה פוליקולרית
השאלה עד כמה דחוף
מה זה יכול להיות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשה לומר וגם התמונה לא באיכות טובה, עדיין יכול להיות דלקתי, מתי התור לבדיקה?
ד''ר דני רוזין13/07/2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

